Te silikony są odporne na benzynę chyba tylko przez 30 sekund. Niestety Każdy się rozpusci. Jedynie hylomar wytrzyma więcej. Chyba jedynie porządne wyczysczenie i nowa uszczelka daje najwięcej.
Witam .Poszła uszczelka pod głowicą musisz wymienić.
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Przebieg między naprawami rzędu 50-70 tys.wskazuje ,że nie jest żle.Krótkotrwałe przegrzania silnika i efekt- przy takim przebiegu i zamontowaanej instalacji gazu - normalny Pomijając fakt że to wada fabryczna nic tu nie jest normalne
Czy jest jeszcze jakieś miejsce gdzie woda może się przedostać do oleju?? Może się dostać pomiędzy tłokiem a cylindrem.
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Godzina roboty ze zwaleniem czapki,uszczelka 30zł. Smiech ze sznurkiem aczkolwiek wykonalne.
Najpierw załapuje tylko na jeden cylinder po chwili obydwa . Zalane garnki :cry: czeka Cię wymiana uszczelki pod głowica i planowanie
Najszybciej iest to wina uszczelki pod głowicą, a ta maz na korku wlewu oleju jest w skutek oparów wody w silniku.Moze być to spowodowane nie wygrzaniem silnika czesto to jest zimą gdy powietrze jest wilgotne.Ale pękanie przewodów to tylko uszczelka.
Twarde przewody, czarny tłusty osad na ściankach zbiorniczka wyrównawczego, niewłączający się wentylator mimo gotującego się płynu, otwartego termostatu i sprawnego termo-włącznika... nad czym tu się zastanawiać? Wręcz książkowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
membrany są dwie, + jedna uszczelka
Chodził nierówno "pływał", płyn gotował,,,, ale nie zauważyłem aby dymił na biało... Po pewnym czasie nagle pojawiło sie na bagnecie przy sprawdzaniu oleju "masło" i również pod korkiem do wlewu, a kolor oleju był jaśniutki jak kawa z mlekiem...
akumulatro sam w sobie cewki by ci nie uszkodzil! predzej panujace w cinqusiu wibracje! pierwsze to sprobuj podmienic cewke i ten modul. jesli to nie pomoze to wykrec swiece i zakrec rozrusznikiem- jsli z cylindra wydobedzie sie "obloczek" to na 100% uszczelka pod glowica- na co osobiscie stawiam w tym przypadku! PS.pomiar kompresji nie wykryje padnietej...
Wywiercił dziurę bo pewno było wysokie ciśnienie w zbiorniczku co może być przyczyną pękniętej uszczelki pod głowicą.Proponuję kupić nowy korek-groszowe sprawy.Jeśli autko dobrze jedzie ,odpala bez problemu i nie ubywa płynu ani nie ma zanieczyszczeń w zbiorniku płynu chłodzącego to wszystko może być ok z uszczelką.
Toż to wszędzie tam mokro...
(at)jadi0122 Jak przegrzałeś silnik to się dowiesz po wykręceniu świec, czy czasem uszczelka pod głowicą nie poszła? Płyn ci ubywa albo kopci na biało?
Jeśli sam nie nalałeś za dużo oleju do silnika, to stawiam na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą, standard.
Tak. Ale muszą być dobrze skręcone żeby nie latały , jak masz do czego . :wink: A jak z twoim silnikiem / Ile razy wymieniałeś uszczelkę pod głowicą?? :D
Nie sądzicie że to może być uszczelka pod głowicą?
Oddać do mechanika na wymianę uszczelki pod głowicą,
zastanawia mnie co ma do tego radio ??? jesli sie nadmiernie grzeje to moze padl termostat, zapchana chlodnica, lub uszczelka pod glowica.
Jaki olej nalałeś? Jeśli dobry olej i masz prawie natychmiast osad, pojechałbym na sprawdzenie uszczelki pod głowicą.
Czy nie podwyższa się stan oleju w silniku ??? Może pomaluj głowice przy uszczelce jakimś płynem co się pieni i sprawdź . Sprawdził bym jeszcze kompresje na cylindrach . :|
nie koniecznie , sa zaślepki przeciw zamarzaniom , raczej stawiam ze uszczelka pod głowica
Sprawdz czy na świecach sa ślady płynu(woda).W tych silnikach najczęstrzą przyczyną problemów z zapalaniem zimnego silnika jest uszczelka pod głowicą.
Witam Uszczelka + planowanie głowicy. A z tego co piszesz to masz do wymiany pierścienie, bo przegrzałeś silnik. Co do reszty to dowiesz się jak rozbierzesz silniki. Pozdrawiam W.B.
No właśnie, patrzyłem na ściany, jak to tam wygląda, i na górnej części wygląda dobrze. Jak jeździłem palcem, to nie czułem żadnej ryski, jedyne co jest https://obrazki.elektroda.pl/5742355400_... zaznaczone kółkiem, ale te powierzchnie docisnęła uszczelka głowicy, jak patrzyłem na starą uszczelkę. Dodano po 3 Coś mi przyszło do głowy,...
Zaworki , uszczelka glowicy, pierścienie to forum mechanika
szukam innego silnika. tylko też strach na jaki egzemplarz się trafi. czy da się jakoś sprawdzić stan silnika (wyjętego z jakiegoś samochodu) przed jego zamontowaniem? Stoi goły słupek i co? Szukać wycieków, coś odkręcić? Pomiary ciśnienia oleju, cylindrów bez zamontowania odpadają. Czy jest jakiś sposób, żeby na 100% stwierdzić, że (w moim silinku)...
rozpuszczalnik CC 700 jest beznadziejny do zmiany uszczelki , wszystko kapie na głowę.
Mam jeszcze jedno pytanie jak będę składał to zamiast nowych uszczelek wystarczy sam silikon.
Jak zaciągne ssanie to pali praktycznie za pierwszym razem. Na obroty normalnie wchodzi. Jest zrywny. Tylko przeraża ten dymek z wydechu. prawdopodobnie uszczelka pod głowicą poszła
Zauważyłem kolejny problem. Auto bardzo kopci na czarno, gdy zacznie przerywać przestaje się poprawnie zbierać i trzeba wyciągnąć ssanie. Ubytku płynu chłodniczego ani oleju nie zauważyłem, jedynie trochę większe spalanie. Czyżby uszczelka pod głowicą?
Ubywa Ci płynu chłodniczego w zbiorniczku? Pytam bo miałem podobny objaw, tyle że u mnie były największe problemy na zimnym silniku, a ubytek płynu wskazuje na problemy z uszczelką pod głowicą
Jeśli pompa paliwa jest sprawna i podaje odpowiednią ilość paliwa ,w gażniku jest drożna dysza paliwa oraz prawidłowy poziom paliwa, to pozostaje przełącznik podciśnieniowy i jego połączenia z kolektorem ssącym (drożność ,szczelność) oraz połączenia elektryczne przełącznika z modułem zapłonowym. Ostateczność to uszkodzony moduł ,co objawia się brakiem...
uszczelki dobiera się pod długość popychacza.
Witam, mam seicento 900 rocznik 2002. Planuje zmienic uszczelkę miski olejowej, kupiłem erlinga, a potem znalazłem uszczelkę fiat oe więc też ją zakupiłem. Obie uszczelki są opisane jako uszczelka miski do fiat cinquecento seicento 900, jednak erling nie ma kołnierza wokół półkoli ale ma gumowego "dyngsa" za to fiat oe ma kołnierz ale jest bez dyngsa....
Witam. Mam problem z moim nowo zakupionym cinkusiem. Otóż odkupiłem go od znajomego. Auto stało 2 lata. Jako, że to moje 1 autko nie miałem pojęcia co się sprawdza itp... Zalałem bak. Auto odpaliło ale nie spojrzałem do zbiornika wody od chłodnicy. I po przejechaniu ok 500m zatrzymałem się bo temp wskaźnika wody poszła na maxa. Zgasiłem autko. Otwieram...
Zapomniałem napisać, że włącznik wiatraka też wymieniałem. Myślę, że on działa prawidłowo. Pytanie skąd mogą się dostawać te spaliny do płynu, skoro uszczelka pod głowicą była wymieniana?
Kiedyś miałem takiego kaszlaka. Rano nie sposób było go uruchomić. Jak już odpalił to jeździł. Nie masz problemu z wolnym ubywaniem płynu chłodzącego? W tych silnikach padały uszczelki pod głowicą na pierwszym cylindrze. Płyn dostaje się do cylindra. Mokra świeca = problem z paleniem. Wykręć rano świecę i sprawdź czy jest sucha. U mnie po wymianie uszczelki...
Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Te stukanie to popychacze.
Podjedź do mechanika sprawdzi konkretnie , wygląda na problem z głowicą ...uszczelka , zawory , na forumku możemy pogdybać.
naprawiłem w końcu, przyczyną były nie zamykające się przepustnice (od ssania) te które znajdują się zaraz pod kominkiem spadło cięgno rozruchu, przeczyszczona została dysza biegu jałowego i wcześniej wymieniona uszczelka pod kominkiem. Temat zamykam :)
Też bym sie chciał dowiedzieć, czy nic sie nie stanie wzmacniaczowi ani glosnikowi w zime?? posiadamy cinquecento a tam nie ma takich lux uszczelek i zimne powietrze przedostaje sie do bagarznika.
Jeśli naprawdę chodzi o to że nie ma iskry i wszystko już sprawdzone jak koledzy opisywali powyżej to moduł elektroniczny zapłonowy do wymiany.Jeśli natomiast po prostu nie odpala a nie wiadomo czy jest iskra- bo nie było to sprawdzone -to uszczelka pod głowicą do wymiany.
nie ma wpływu jesli pali na 1 gar to albo uszczelka -przy założeniu ze kable i swiece są dobre
cześć witam wszystkich. t co opisujesz w swojej wypowedzi to najprawdopodobniej nie jest problem z elektryką. masz problem z uszczelką pod głowicą, sprawdz czy ubywa płynu chłodniczego, bo jesli mówisz ze po zapaleniu auto chodzi na jeden cylinder to moim zdaniem będzie to uszczelka pod głowicą. pozdrawiam
Do cc trzeba dodatkową rurkę ogrzewającą i grzeje w miare normalnie.
Tak
Mój błąd. W seicento zawór jest, a w Cinquecento nie ma.
powiem tak, dzis "pomacalem" troche laczenie miedzy skrzynia biegow a silnikiem tak gdzie jest sprzeglo , no i palec czarny :/ jak nazywa sie ta uszczelka i czy pracochlonna / kosztowna jest wymiana?
Uszczelka pod głowicą to słaby punkt tego silnika, trzeba jeszcze sprawdzić wałek rozrządu i łańcuszek. Silnik prosty i tani w naprawie tak że warto go wyciągnąć i całego rozebrać przy okazji wymienić pierścienie tłokowe.
Zauważyłem że poszła mi uszczelka pod pokrywą od popychaczy i olej sie wylewa No to będzie okazja do sprawdzenia luzu zaworów. Odma do czego jest podłączona? Bo jeśli jest zatkana to będzie ci uszczelkę pokrywy zaworów wypychać...
Witam , padła uszczelka pod głowicą na 100% robione nie raz. Pozdrawiam
Do wymiany pierscionki lub uszczelniacze na zaworach i przy okazji oczywiste ze wymiana uszczelki i wrazie potrzeby planowanie glowicy.
Przepustnica dotyka do "zderzaka" więc linka raczej nie jest zbyt naciągnięta...
No więc wystąpił najprawdopodobniej przedmuch pod głowicą. Trzeba rozebrać, wymienić uszczelkę, sprawdzić i wypolerować powierzchnię bloku, głowicę splanować.
Pewnie płyn chłodzący się spala z tego taki efekt.
jeśli jesteś pewien ze wszystko dobrze zamatowaleś, to moze glowica ma gdzieś jakieś pekniecie, jak wszystko rozkrecisz to dokladnie przyjzyj sie uszczelce, rozkręc go i powiedz co tam widać
Ja w swoim miałem po lewej. Ale pewnie są i po prawej. Ważne żeby nie brakowało tam uszczelki i klapki, bo podczas jazdy dostaje się tamtędy woda.
miałem podobne objawy w 700,jak odpalił to nawet jechał,przyczyną okazały się podkładki pod nakrętkami dokręcającymi głowicę,ktoś zamienił podkładkę na zwykłą,a są one specjalne i tamtędy dostawała się woda na świece,jak się udało to samochód odpalił.przy okazji wymieniłem uszczelkę pod głowicą i było OK.
ja patrzac od przodu na gaznik po lewej mam alternator i pierwsza dysza jest 90 powietrza 220 i emulsyjna f30 a w drugiek komorze pozostale Dodano po 1 Kolego ale to z uszczelka czy bez te 10mm na pokrywie ??
najgorszym elementem całego tego Cinquecenta jest silnik 700 ;p miałem Cinquecento 700 kilka lat, nigdy tyle uszczelek pod głowice się nie nawymieniałem... potem udało mi się kupić rozbite CC 900i za 500zł i przełożyłem w moją budę cały zespół napędowy wraz z półośkami, elektryką, komputerem, wybierakiem biegów, chłodnicą, wydechem i od tej pory to...
Nie ma sensu zmieniać auta, miałem takowego.Po wymianie popychaczy i rozrządu chodził jak marzenie(ok.100 tyś). Niestety jak kupisz zamienniki popychaczy to szybko się będą wywalać. Na oryginałach pojeździsz aż miło. A szkoda nafty kupowac auto za 2-2,5 tyś i inwestować w niego jak w skarbonkę. Uwierz mi że lepiej jest pakować kasę w cieniasa:) Taniej:)...
Czy przypadkiem ktoś nie założył uszczelki korkowej pod miskę i na silikonie? Jak w tym silniku jest rozwiązane doprowadzenie oleju na klawiaturę?
kable wymienione świece też ja bardziej obstawiam na gaźnik bo jak mu powoli dodaje gazu to wchodzi na jakieś obroty po chwili go dławi i jak jadę to zaciągam ssanie i potem ładnie wchodzi na obroty mogę wam zapewnić że pali na 2 tłoki i uszczelka tez jest dobrze wymieniona śruby dokręcone z momentem 30 Nm
Witam Miałem podobny przypadek, po nagrzaniu stawał z braku paliwa. Okazało się, że przyczyną była pompa paliwa. Po wymianie pompy skończyły się problemy. Można na początek wymienić uszczelkę pod pompą paliwa na cieńszą , może pomoże. Powodzenia.
Nie zdarzała się pęknięta głowica w cienkim. Jak szedł płyn w olej to albo walnięta uszczelka albo simmerning na pompie oleju, wspólna jeżeli chodzi o napęd z pomp a wody.
Gaźnik aisan ,czyszczony i regulowany jakieś 2 mies temu ,świece i kable sprawdzone,przewody sprawdzone ,uszczelka pod głowicą wymieniana ubiegłego lata, poziomy oleju i płynu chłodzącego bez zmian.
Gaźnika nie czyściłem, już zamówiłem nowy. Zapłon już ustawiony nie pomieszałem kolejności. Jest jeszcze jeden problem mam benzynę w oleju, odpaliłem go i działał jakieś 30 min ale obroty miał kosmiczne no i wypił 5l benzyny która teraz jest w oleju. Czy to uszczelki na silniku czy może jakaś jego wada?
wszystko porobione auto lata 140 na prostej:D cały remont z planacją kosztował mnie jakieś 600zł...:( ale auto jak nowe:D warto było.. głowice splanowałem 1,25mm wymienione pierścienie na tłokach, wszystkie uszczelki, świece, cewkę, płyny i amortyzatory przednie...
Jak jesteś z Opatowca to faktycznie nie daleko. Natomiast skrzynia była z SCS z racji tego, że kupiłem w bardzo okazyjnej cenie cały samochód po bliskim kontakcie ze sarną :D Najciekawsze jest to, że wczoraj przy silniku delikatnie ciepłym zmierzyłem kompresje na 4 cylindrze. Wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą to czemu by nie dowiedzieć się tak orientacyjnie...
kable i świece działają poprawnie cewka tez daje iskrę na obuch świecach a co do sprawdzeniu poziomu płynu chłodzącego to będzie problem bo mam nieszczelna chłodnice tez na początku myślałem ze to będzie uszczelka ale to jednak była nieszczelna chłodnica i przy wydmuchanej uszczelce silnik powinien być słabszy chyba???? i świece nie są zalewane oleje...
u mnie też rano nie chciał zapalać rano dopóki uszczelka pod głowicą nie poleciała całkowicieale teraz mam problem że podczas jazdy zgaśnie, musi postać chwilę i dopiero zapala?
Masz objaw zjada ci płyn i wycieki oleju na motorze czego jeszcze ci trzeba w pewnym momencie przestanie nawet odpalać , dla przykładu fiat cinquecento 900 żadnych ale to żadnych objawów padniętej uszczelki normalna eksploatacja środek lata samochód zgasiłem i już ponownie nie zapalił wymiana uszczelki pod głowicą i auto znów śmigało.
W opisie wygląda to banalnie prosto ale w praktyce tak nie jest, i sam się pewnie przekonasz. Powiedział bym że raczej odwrotnie, opis zamotany a wykonanie banalnie proste. Narzędzia jakich ja przy tym używam to 2 płaskie śrubokręty(tępe końce żeby nie kaleczyć uszczelki), płyn do mycia naczyń i sznurek.
Tak autko naprawione prawdopodobnie byl jest to problem uszczelki pod glowica, ale warto sprawdzic tez pompe plynu. ( gdycieknie z pod silnika to na pewno pompa plynu)
Dostałem informacje od mechanika że przepustnice są ok bez luzów, i że praktycznie nic tam nie ma do wymiany bo wszystko jest ok pływak plastikowy więc z nim też nie ma problemów, więc zostanie wyczyszczony no i wymienione zostaną uszczelki i tyle. Jutro będę miał z powrotem gaźnik i będę testował a na regulacje muszę zajechać do mechanika. Za regulacje...
Daj sobie spokój - masz ochotę na małe tanie auto, to poszukaj Tico/Matiza, ew CC900. W CC dobra jest tylko blacha - silniki kłopotliwe ( wiecznie klepiące popychacze zaworów, uszczelki pod głowicą itp.), tak samo skrzynie biegów.
Witam mam problem z moim cinquecento, podczas jazdy zimny czy cieply zapala sie kontrolka wtrysk u i auto gasnie, pozniej ciezko go odpaLIC na pych nie dziala tylko po kilku razach załapie i pali za kilka chwil znow to samo, aha wspomne ze obroty caly w granicy 1200-1500. Pompa paliwa nowa razez filtrem robiona byla uszczelka pod glowica i zawory sa...
Byłem u mechanika, stwierdził, że to nie popychacze, bo łomocze za bardzo. Poza tym samochód ma problem z odpalaniem nawet na ciepłym silniku- długo kręci. Rozrząd mam nowy, dostałem z silnikiem (jak i komplet uszczelek do silnika). Może być to uszkodzony wałek rozrządu i/lub pompa oleju?
dziękuje wszystkim za informacje, nie mam już wątpliwości. Po rozmowie z mechanikiem zdecydowałem się na wymianę: popychaczy, wałka rozrządu, mechanik stwierdził, że trzeba jeszcze wymienić gumki na zaworach. Ponadto planowanie głowicy, wszystkie uszczelki i tp. Myślę, że po tej"operacji" poza moim portfelem wszystko będzie git:)
Mam wskaźnik temperatury cieczy, mam nawet obrotomierz więc to nie wina żadnej kontrolki. Silnik nigdy nie był przegrzewany, jak już to niedogrzewany (wskazuje 80 stopni, ale termostat się otwiera). Co ciekawsze olej na bagnecie był normalny, nie wydaje mi się aby uszczelka pod głowicą była uszkodzona na tyle by dopuścić do mieszania się płynów. Poza...
Przy FOS'ie wystarczy nieszczelność przy przewodzie od serwa, bądź na uszczelce gaźnik- kolektor ssący aby ciągnął lewe powietrze i obroty falowały. Wystarczy też niewielki luz na przepustnicy.
NAPEWNO TO NIE SĄ PIERŚCIENIE BO SĄ WYMIENIONE PIERŚCIENIE NIE TYLKO OLEJOWE ALE TAKŻE ZWYKŁE, USZCZELKA POD GŁOWICĄ TEŻ JEST NOWA, OLEJ JEST NOWY, FILTRY, WYCZYSZCZONY GAŹNIK, NOWE ŚWIECE I KABLE. NIE WIEM CO JESZCZE MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNĄ ZA PODPOWIEDZI Z GÓRY DZIĘKI :))
Ale gdzie jest termostat? Ten do miski przykręcony? Kolega się chyba gubi w zeznaniach... tym duzym otworem co widac w tej uszczelce od miski olejowej. http://www.ajust.pl/uszczelki/g_gibotk.j... W lewym gornym rogu jest otwor wiekszy od plynu ten mniejszy od oleju
Jezeli zaprowadzil bys auto do mechanika a nie do pseudo znachora co umie wymieniac tylko dobre czesci na dobre .To auto by chulalo. Jaki ma przebieg samochód.Niezapominaj ze w aucie masz nowoczesna wersje silnika od malucha .100 tys i silnik do remontu .Pierscienie, uszczelniacze,uszczelki itp. Na 99% podejrzewam ze twój silnik zjadl pierscienie.
Witam. Mam problem z moim fiat Cinquecento 700 cc na gazniku Aisan. Od pewnego czasu cienki zaczął delikatnie kopcić na siwo. Obstawiam że może to być uszczelka pod głowicą lub cos innego ale to nie koniec problemów ostatnio mierzyłem stopień sprezania i Na internecie wyczytałem że powinien mieć 9,5 bara, mój ma 6 na obu cylindrach. Chcę zapytac czy...
Nie jest wina uszczelki pod głowicą . Wygląda na żle złożony gażnik (jeśli układ zaplonowy jest sprawny) . Napisz jakie dysze masz na pierwszym przelocie i jaki poziom w komorze pływakowej
wiem, miałem Bisa, miałem cc700, bisa rozebrałem, w Cieniasie wywaliłem ten beznadziejny zespół napędowy 700 i założyłem cały zespół napędowy 900 na wtrysku z rozbitka - niebo a ziemia, w końcu tylko jeździłem a nie ciągle wymieniałem uszczelki pod głowicą 700tka to jeden z najgorszych silników na świecie, do dziś jeszcze się gdzieniegdzie walają te...
No właśnie, samoregulująca się hydraulika. Chociaż w książce pewnego wydawnictwa piszą, że jest regulacja, ale akurat moja wersja jest w 100% samowystarczalna, że się tak wyrażę. Może jakieś inne pomysły co do mojego problemu? Zresztą jakby to był luz to wyszło by to zaraz po wymianie uszczelki, a problem pojawił się dopiero po wymianie, co ciekawe,...
A ja palnę z innej beczki - sprawdź uszczelkę wtryskiem (między wtryskiem a kolektorem dolotowym). Parcieje ze starości i lubi przepuszczać "lewe" powietrze, generując bardzo ciekawe usterki, m.in. podobną do Twojej.
Ja tam wole żeby chodził cały czas niż żeby znowu się znowu coś przegrzało i szlag trafiał uszczelkę pod głowicą. Ale u mnie w aucie temperaturę 90 stopni przekracza dopiero jak stoję w korku a tak to przeważnie jest poniżej 90.
Miałem tez podobny problem w czasie jazdy temperatura rosła jak oszalała ze w lato włączałem nadmuch ciepły żeby w czasie jazdy chłodziło,płukałem,wymieniłem termostat-(tak w ogóle termostatu nie można włożyć odwrotnie bo trzeba wymienić cały moduł i pasuje tylko w jednej pozycji)okazało się ze uszczelka pod głowica pękła miedzy płaszczem wodnym a cylindrem...
Mam w ręce instrukcję obsługi, tak w niej pisze: Typ 170 A.046 Cykl OTTO Liczba i układ cylindrów: 2 rzędowy, poziomy Średnica cylindrów i skok tłoka 80x70 Pojemność skokowa 704 Stopień sprężania 8,8 Co do silnika, zamontowałem go rok temu, miał przejechane 80 000km i był po kapitalnym remoncie. Ale podczas pracy silnika uszkodzeniu uległa uszczelka...
Niby tak pisze lecz klej BOOL w zielonej tubce sprawdziłem gdy ciągnąłem Cinquecento z Sopotu do Warszawy bo był potrzebny na części do warsztatu. W cieniasie (700ED) wydymało uszczelkę pod głowicą. Klej schnie od 1,5 do 3godzin. Później musiałem go skrobać :-) ale nie wydmuchało i się nie zapalił. Zrób sobie test. Test na patelni. Na rozgrzanej do...
Witam mam taki problem z moim fiatem otóż gdy zapali to po dodaniu gazu dmucha ciśnienie z cylindrów do gaźnika .Wymieniłem już wałek rozrządu hydrauliki świece kable olej gaźnik uszczelkę głowicy. Ciśnienie też mierzyłem i ma 10 atmosfer na wszystkich cylindrach.Zawory też są szczelne zalewałem je benzyną i nie ciekły.Brak pomysłów proszę o pomoc
Witam po małej przerwie, wiem ze post pod postem Mała aktualizacja- jakiś czas temu zakupiłem sprawną głowice od ikarusa Wykopałem w swoich zbiorach nagrzewnicę od cinquecento jakiś zbiorniczek wyrównawczy od peugeota (307 ?) Obecnie poluje na jakąś pompkę bo ta od pralki zniknęła w nie wyjaśnionych okolicznościach Oczywiście podczas demontażu głowicy...
Albo uszczelka pod głowicą, albo bezpiecznik(nie pamiętam od czego, ale chyba jedyny który znajduje się pod maską). Gaźnik, jeśli działał, sam się nie przestawi - jedyne co, to trzeba pilnować, żeby nie pospadały wężyki podciśnieniowe.
cinquecento uszczelka cinquecento uszczelka głowicą półoś cinquecento cinquecento
ustawianie odprężnika alarm boxer schemat dioda lampka choinkowy
whirlpool l2524 whirlpool l2524
Uszczelnienie zaworu i biegunowość elektryczna Schemat modułu szybkościomierza Iveco Daily 35-10