Nowe Tylko aso
AGR lub chłodnica wysokociśnieniowa
Sama uszczelka. Śruby masz swoje.
To robić to? Silnik i tak nie jest nowy, ale boję się wzrostu temperatury spalania i kopcenia z wydechu
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-prze... chyba jednak da się kupić
może to być uszczelka od egr albo uszczelka bocznej pokrywy rozrządu Te uszczelki też ktoś pewnie wymieniał podczas wymiany uszczelki głowicy ( bo musiały być demontowane) . Jak jest CO2 w układzie chłodzenia to uszczelka EGRa , uszczelka pod głowicą lub głowica (pęknięcie , nierówność ) ..
Dziękuje za odpowiedź. To resztki oleju gdyż wcześniej miałem wyciek z podstawy filtra oleju. Patrząc na ceny uszczelek EGR, postanowiłem, że wymienię ją profilaktycznie. A jak działa taki EGR bez elektronicznego zaworu? Spełnia jakąś rolę? Jest cały czas otwarty?
Silnik Z16SE - Zawór EGR należy wymienić uszczelkę zaworu EGR a następnie zaprogramować moduł sterowania silnika zmodyfikowanym oprogramowaniem 1.Wymiana uszczelki EGR na nowszą wersję nr części 55 560 700, nr kat. 91 06 319 2.Zaprogramować moduł sterowania silnika zmodyfikowanym oprogramowaniem w celu dezaktywacji funkcji zaworu EGR. 3 Jeśli zrobimy...
Ok. Co z zaworem klapy wirowej? Co to za uszczelki z dziurami w okolicach EGR? Czemu temperatura cpf jest -40 C ?
EGR ma za zadanie wprowadzić część spalin do układu dolotowego, w celu dopalenia węglowodorów. Przez wprowadzeniu do cylindra mieszanki uboższej w tlen, zmniejsza się emisję tlenków azotu. W kolektorze dolotowym, (gdzie kiedyś było tylko powietrze lub mieszanka paliwowo-powietrzna), mamy też spaliny. To w połączeniu z odmą i przenoszącą się tą drogą...
Wydmuchana uszczelka obudowy EGR w miejscu łączenia z blokiem silnika
Witam. Mam problem z wibracjami w BMW e65 730d Jeśli na biegu jałowym zacznę dodawać gazu to od 1500-1800 zaczynają się wibrację na karoserii; powyżej 2000 też występują ale mniejsze. Podczas normalnego użytkowania wibracje podczas jazdy praktycznie nie występują; Koło pasowe wymienione; kolektor ssący wyczyszczony i złożony na nowych uszczelkach; EGR...
Danych na razie brak / zacina się przepustnica albo sama w sobie albo elektryka / odkręcam ja i zobaczę jak wygląda pod spodem / raz działa a innym razem stoi Dodano po 1 Nie tylko ja tu zaglądam, da się jakoś to sprawdzić poza samochodem? Dwa rodzaje uszczelniacza https://obrazki.elektroda.pl/7246596700_... Dodano po 27 Nie jest jakaś...
Silnik z14xep wypadanie zapłonu na 4 cylindrze sporadycznie zdarza się że na 1. Czasami po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przez chwile chodzi normalnie. Co było sprawdzone to: Rozrząd prawidłowo ustawiony i łańcuch w dobrym stanie. Cewka i świece ok, podkładane dla pewności z innego. Wtryski sprawdzone i podkładane z innego. Ciśnienie sprężania na wszystkich...
Wymieniłem egr i uszczelki firmy pierburg
O i tu też idziemy w ciekawą stronę metalowych uszczelek egru które po przepaleniu mogą dźwięki powodować lub rurka harmonijka. Tylko wtedy w kabinie pojawia się zapach jakbyś jechał za poczciwym Ikarusem. A najlepiej to jak ktoś posłucha i powącha na żywo.
Jak masz gdzie i możliwość, to go usuń. Z tą zaślepką z 3 dziurami masz rację, fiat razem z egr daję do montażu taką uszczelkę. Niewielka nieszczelność wystarczy aby silnik nie zapalił, musi na pewno przepuszczać trochę.
Jakie ciśnienie masz w kolektorze ssącym na wolnuch obrotach? Sprawdź szczelność kolektora ssącego i egr, czasem uszczelka pod egr przepuszcza, i jeszcze jedna sprawa, ten zaworek na filtrze powietrza czy działa poprawnie?
Ja jeszcze odkręcam przewody paliwowe, a uszczelkę przy zakładaniu przyklejam delikatnie do EGRa.
Problem rozwiązany: - Egr założony nowy, - wymieniona cewka zapłonowa i juz nie szarpie. - pali 7-8,pierwsze pomiary były błędnie zrobione.
Witam Czy po czyszczeniu egr w toyocie corolli 2005 diesel 1.4 d4d wymagana jest jakaś adaptacja / udział komputera diagnostycznego ? I drugie, czym należy smarować (o ile trzeba) ośkę zaworu ? Pytam, bo chciałem go wyczyścić samodzielnie, a nic nie wiem o adaptacji. Czy wystarczy po prostu włożyć wyczyszczony zawór z nowymi uszczelkami. pozdrawiam
Witam tu masz nr. uszczelek . NUMER KATALOGOWY: 206915788R , NUMER KATALOGOWY: 147228397R Numer katalogowy :147222354R
Mam to samo z odmy i dolotu kapie. Wyczyściłem egr chłodniczkę i kolektor ssący razem jest z porkywa zaworów plus uszczelki .Stawiam na egr niesprawny daje dużo spalin do dolot zmieszanych z olejem odma nie daje rady i puszcza dalej. ale mam teraz problem z zapowietrzeniem i nie moge odalić żeby zobaczyć czy pomogło.
Witajcie, Jestem już po pierwszym etapie czyszczenia. Wczoraj na stół poszedł zawór EGR. Powiem tak, było co czyścić. Środek do czyszczenia zaworów EGR wymiękł. Poradził sobie z tą drugą komorą (ta która się otwiera). Natomiast z tej pierwszej nagar zeskrobywałem płaskim małym śrubokrętem tyle tego było. Później jeszcze tyle ile mogłem oczyściłem drobnym...
sprawdź katalizator, nie podałeś roku i przebiegu auta, ale to była częsta przyczyna z 18xe, oprócz tego sprawdź działanie egr, Czasem są przeciaki pod uszczelką egr, i ostatni jest do sprawdzenia zawór karnistra oparów paliwa na filtrze. ALE przedewszystkim podaj kod będu bo są dwa za bogaty albo za ubogi, p0130 ogólnie pokazuje złą emisję spalin
Pracuje równiutko. Przy montażu kolektora wysunęła się uszczelka zaworu EGR. Niestety błędy nadal wyskakują i przechodzi w tryb awaryjny. Przekazuję auto do kumpla elektronika na kompa. Dzięki igorek83 za schemat.
witam ponownie niestety u mnie jest lipa. po założeniu uszczelka zaslepka uszczelka egr auto szarpie tak samo jak wczesniej. zaslepkie kupilem taka jak ty z dwoma dziurkami zawor egr podpiety nie da sie jezdzic co dziwne bo na pelnej zaslepce z puszki bylo ok. napisalem do sprzedajacego stwierdzil ze ta zaslepka z dziurkami to jest do sprawnego zaworu...
Wymieniłem EGR,uszczelkę pokrywy zaworów,złącze elastyczne. Wymieniłeś bo czułeś spaliny czy po wymianie zacząłeś czuć?
Mam toyotę yaris II 1.4 d-4d diesel z 2006 roku Mam taki problem że podczas postoju wieje zimnym powietrzem dopiero podczas dłuższej jazdy zaczyna wiać ciepłem, jaka to może być przyczyna?
byłem w salonie wymienili mi uszczelkę pod "egr" i jest w miarę ok
Właśnie z turbiny zaczyna lecieć juz olej powoli. Wiec trzeba odkręcić egr wyczyścić wymienić uszczelkę czy wymienić caly egr??
Witam , mam problem z moim sprinterem 315 906 2006 r 2cdi , raz na jakiś czas zaczyna dymic pod maską w okolicy dpf kolektora wydechowego nie wiem co może być przyczyną kolektor wydechowy cały szczelny(nowa uszczelka ) , egr nowy, kolektor dolotowy wyczyszczony .Dodam próbowałem szukać rozwiązania i po odpięciu wtyczki z przepływomierza przestaje dymić...
Jak nie ma chłodnicy EGR to uszczelka albo pęknięta głowica.
Za każdym razem zmienialiscie uszczelki na przepustnicy? Zaslep na próbę zawór odpowietrzenia par możliwe że jest cały czas otwarty, czy ktoś sprawdzał czy nie ma zwarcia na przewodach elektrycznych? Po takim długim czasie walki to chyba bym spróbował jednak wymyc chociaż egr. Sprawdź filtr piwietrza. Uszczelki przewody powietrza łączące zaworki zmurszale...
N909273302 - oring 62x3 EGR szt. 1 069131547D - uszczelka 32mm szt. 1 038131547A - uszczelka 22mm szt. 1
Rozumiem, chciałbym to zrobić żeby wiedzieć gdzie znika płyn. W necie wyczytałem że może być właśnie chłodnica egr lub uszczelka głowicy. Jednak na uszczelkę nie wskazują żadne objawy . Mam ubytek 1 l na 300 km . Silnik chodzi bdb.
może ktoś się spotkał z takim problemem i coś potrafi podpowiedzieć ? Wiele razy, nieszczelność pomiędzy wydechem a turbosprężarką, pęknięta rurka od EGR-a, wydmuchana uszczelka z pod rurki egr. Szukaj okopcenia.
Cześć, Poszukuję uszczelki chłodnicy EGR (oryginał Valeo, nr XS2005) do silnika DW10C 2,0 TDCi 140/163 KM. W ASO i Intercars chłodnica i EGR występują jako całość, czyli niby niedemontowalna, ale aby wyczyścić EGR, należy odkręcić 4 śruby od chłodnicy, a uszczelka jest niedostępna... Znalazłem zamiennik, samą chłodnicę z uszczelką, załączam jako zdjęcie...
Daj znać czy są jakieś poprawy i sprawdź sobie filtr paliwa jeśli jest czarny to uszczelniacze pod mostkami do wymiany. Drugie co przewody przelewowe łączą się przy pompie z zasilaniem wystarczy minimalna nieszczelność i nie zaciągnie paliwa a te pompy są bardzo wrażliwe na zapowietrzenia. Sam egr osobiście bym wywalił Dodano po 1 I sprawdź sobie uszczelkę...
A kolega ma LPG? bo ja właśnie też walczyłem do dnia dzisiejszego z wypadaniem zapłonu, tzn mi pokazywał się błąd p0130 - zbyt uboga mieszanka, zaślepiłem egr i potraktowałem uszczelka -egr silikonem wysokotemperaturowym i silnik zaczął pracować równo i sonda pracuje już na każdym zakresie, poprzednio miała często zwisy na mieszance ubogiej. Sprawdź...
Spróbuj zaślepić zawór EGR żeby spaliny z powrotem nie cofały się do kolektora ssącego.
Cudów nie ma, albo uszczelka pod głowicą albo chłodnica EGRa.
Przy wymianie egr były zamontowane nowe uszczelki i nowa uszczelka do dpf ? Na starych uszczelkach na chwile pojeździ po tym będzie śmierdziało.
Super dzięki za podsunięcie pomysłu w Poniedziałek udam się z nowymi świecami do mechanika i sprawdzimy odrazu kompresję. Czy masz jeszcze jakiś pomysł? Czytałem że uszczelka pod zaworem Egr lubi się wydmuchać i wtedy łapie 'lewe' powietrze
Jak wyżej - zdławiłeś wydech, wzrosło w nim ciśnienie, to i turbina zwolniła. Mi się wycie pojawiało w dwu przypadkach - padnięta turbina, albo jak wywaliło uszczelkę spod EGR. Ładuje porządnie?
Omiń chłodnicę EGR i wtedy sprawdź . Tak jak kolega wyżej napisał
Uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin EGR
Ja jestem tylko ciekawy kiedy przegrzejesz silnik tak, że pęknie głowica albo zatrzesz tłoki. Jeżeli nie dopuszczasz do głowy, że to uszczelka głowicy to może cieknie chłodnica EGR?
zgadza się to 2 już podejrzałem na allegrze ;] tam jest jakaś uszczelka pomiędzy tym egr-em a blokiem, trzeba silikonem posmarować przy zakładaniu?
Wyjąłem EGRa. Uszczelka EGRa była cała brudna od 'żywicznego' nalotu. W dwóch miejscach na uszczelce była jakby zaschnięta, wypolerowana żywica. Wyczyściłem całą uszczelkę oraz widoczne części EGRa. Grzybek w EGRze porusza się. Uszczelka była wykonana z bardzo trwałego materiału, odpornego na wysokie temperatury. Ale taka uszczelka, moim zdaniem, nie...
Zużyty potencjometr TPS, lewe powietrze - uszczelka kolektora - serwo, podwieszający się EGR. Jest tego trochę. Wpierw trzeba popatrzeć w parametry - podciśnienie w kolektorze na biegu jałowym, oraz kąt otwarcia przepustnicy - czy ma stałą wartość.
Jeden gościu z forum napisał żeby podnieść obroty kompem. Mu to pomogło. A masz taki problem dodam lekko gaz o 100 i trzymam to faluja obroty coraz więcej u mnie tak jest. A jaki masz silnik symbol ja mam alz i jak pisałem mam te ezektor on też jest związany z podciśnieniem. Zawór egr wyczyszczony. Dziwię się tylko tymi org metalowymi niby uszczelkami...
Powinien ktoś zerknąć do komory silnika w Twoim aucie kto wie gdzie i czego szukać by dokładnie wszystko sprawdzić. Ja tego przez internet nie jestem w stanie zrobić. Uszczelka przy EGR jest pomiędzy nim a kolektorem ssącym oraz pomiędzy nim a rurą doprowadzającą doń spaliny z chłodnicy spalin. Czyścili EGR to sprawdź czy dobrze dokręcili i czy czasem...
A może uszczelka pod Głowica i nie do końca spala ropę. Kopci się na biało i dym bardzo szczypie w oczy. Już nie wiem co mam myślęc. Bo kolejne tysiąc czy dwa tysiące złotych nie chce wydawać na coś czego nie umia zdiagnozować. Ciągle słyszę że silnik do wymiany albo uszczelka. Czy egr odpowiada za moc w aucie?
Kawałek cienkiej blachy najlepiej chromoniklowej- nierdzewki z 2 dziurami małymi i 2 nowe uszczelki. To jest nielegalne. Kolega niech się cieszy uszczelką pod głowicą bo już niedługo.
Użytkownik napisał: Problem rozwiązany przyczyną była pęknięta rurka odprowadzająca spaliny od chłodniczki egr ale także taka przyczyną moze być uszczelka kolektora lob pęknięty kolektor
Na postoju czy tez z wciśniętym pedałem sprzęgła (na tym pedale też jest czujnik) nic nie sprawdzisz bo wtedy masz tryb ograniczenia momentu obrotowego. Z opisanych przez Ciebie objawów wynika ewidentna nieszczelność. Najprawdopodobniej problem leży między turbosprężarką, a kolektorem dolotowym. Możliwa jest tez nieszczelność uszczelki pod kolektorem...
Odkręcisz 3 śruby wypniesz wtyczne i wyjmiesz zawór. Umyć znywaczem lub specjalnym środkiem cleaner egr. Uszczelka jak nie będzie mocno spłaszczona możesz założyć starą. Czyszczenie kolektora sobie odpuść.
W chwili gdy wyrzuca płyn trzeba zrobić test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i jeżeli wynik testu jest pozytywny to puszcza głowica lub uszczelka lub chłodniczka egr (jeżeli jest) a gdy test jest negatywny to być może przegrzawa się silnik i po prosto gotuje się płyn ( do sprawdzenia wentylatory , termostat ...)
Witam. Rozwiozany problem z Chryslerem Visionem. Postawiłem auto do mechanika. Problemem okazało się lewe powietrze. Tak jak podpowiadaliście. Lewe powietrze z EGR plus lew powietrze na wtryskach. EGR zaślepiony, uszczelki po wtryski wymienione. Obroty 1000, w normie. Dziękuję WSZYSTKIM z tegogo forum za pomoc. Pozdrawiam, życzę szerokości.
Troche mnie tu nie bylo ale dopiero w tym tygodniu pojechałem autem. Zaczynając od chlodnicy wysokiego cisnienia. Wykrecona sprawdzona na szczelnosc wszystko ok. A co do tematu egra. Patrzac na ceny tych aut kupilem cala chlodnice bez klap. I z dwóch zrobilem jeden kompletny egr. Z nowymi uszczelkami itp. Rdzen wstawiłam z tej uzywki klapy ze starego...
Do tego uszczelkę pokrywy i uszczelki gumowe górne wtrysków na te "kominy". NIe wiem czy jest dobrym pomysłem ruszać kolektor ? W tych silnikach EGR robi straszny syf w dolocie także czyszczenia bedzie sporo. 😁 No ale jak ma być idealnie i sucho i czysto to trudno.
co ja bym zrobił. zaślepił egr zaślepki do egr'a dostaniesz w ASO vw 038131925a za śmieszne pieniążki albo na allegro znajdź, pamiętaj że potrzebujesz dwie zaślepki i dwie uszczelki, na sam egr bądź kolektor ssący i na kolektor wydechowy. jeżeli nic się nie zmieni to podmienić Przepływkę
Wymiana uszczelki.
A skręciłeś dobrze egra? Zdarza się przy braku uszczelki słabe skręcenie i tamtędy może dźwięk wydobywać się.
Na świecach NGK tak na tych co teraz mało kiedy. EGR był wykręcany już raz i jest oryginalna uszczelka, nie jest zaślepiony.
Po zdjęciu tego trójnika króciec od serwa zasysa powietrze, ale natychmiast pojawiają się oba błędy. Sprawdziłem dwa razy, skasowałem błędy, odpaliłem silnik i wkręca się na obroty, zdjąłem wężyk w czasie pracy silnik i od razu wkręca się max 3k obrotów i od razu błędy P2355 i P0401. Powciskałem wężyki do trójnika głębiej i założyłem opaski, no ale......
był jeszcze taki motyw w tych silnikach ale nie we wszystkich że kolektory ssący i wydech były połączone uszczelką i na łączeniu były kanały zaworu EGR i ta uszczelka się wypalała i zasysało powietrze.sprawdz z kanału jak u ciebie jest. pozdrawiam
w tych autach ( z silnikiem 20 hdi) uszczelka to rzadkość - zawiesił sie EGR, lub elektrozawór sterujacy egr-em jest dziurawy
kurcze ale same problemy juz sam nie wiem jutro rozbiorę to egr a teraz zauważyłem ze w ciągu 170km wciągną cały pojemnik płynu chlodzacego Nie rozbieraj na pałę auta bo nic ci to nie da. Narobisz się a niektóre rzeczy są jednorazowe tak jak cybanty np. Obejrzyj lepiej układ chłodzenia pod kątem wycieku płynu. Sprawdź czy olej jet czysty czy nie zmienił...
Jak chcesz wyjąć ten EGR to od razu zakup nową uszczelkę rury od smarowania turbiny, bo będziesz musiał ją odkręcać.
UPG.. Tak szybko by padła? Mój znajomy miał podobny problem i.. jego mechanik rozwiązał go za 200 zł - podobno wymienił jakąś uszczelkę - niestety taki z majstra przyjemniaczek, że nie chce podpowiedzieć co to było, a mam do niego ponad 300 km. Cd Chłodnicy EGR - może tam właśnie jest jakaś uszczelka? Niestety nie znam konstrukcji tego układu, połączeń...
Witam Za namową znajomego- aczkolwiek bardzo sceptycznie zdjąłem gumowy wąż z przepustnicy i ku mojemu zdziwnieniu w środku była masa oleju i trochę nagaru. Jutro pojadę do Audi kupić uszczelki do egr i przepustnicy- i będe polerował... ps jest jakis cień szans, że to właśnie to powoduje nierówna pracę silnika??
Zaslep chlodniczke EGR na wejściu spalin albo połącz razem węże płynu od chłodniczki. Co do uszkodzenia chłodniczki EGR w tym silniku chyba się nie spotkałem, uszczelki pod głowicą się zdarzają.
to musiałeś kupić nowe EGR ? czy przykręciłeś to z urwanym uchem? tam chyba idzie uszczelka ? no właśnie tylko tam nie ma zaco tego złapac żeby to można było jakoś zaczepić
Chłodnica EGR znajduje się z tyłu silnika. Można ją zobaczyć z kanału albo na podnośniku. Jeśli szczelność chłodnicy EGR padnie, do spalin dostanie się płyn chłodniczy, więc pójdzie w dolot silnika i silnik będzie dymić na biało. Na biało będzie też dymić silnik przy nieszczelnej uszczelce pod głowicą ale tutaj płyn będzie mieszać się nie tylko ze spalinami...
czy sprawdziłeś szczelność kolektora i wszystkich rurek podciśnieniowych. Jeszcze nie. To będzie trochę więcej roboty. Najlepiej wyciągnąć cały kolektor, wyczyścić i założyć nowe uszczelki. Co do rurek podciśnieniowych to chyba ich tam za wiele nie ma. Pod przepustnicą jest nowa uszczelka, pod EGR też już kilka różnych było, więc zostaje opcja że któraś...
Witam pacjent citroen c5 2.2hdi 2002rok na biegu jalowym przy dodaniu gazu i w momencie schodzenia z obrotow słuchać "syyy" gdzies z tyłu silnika. Wymieniałem turbine ze względu ze byl duzy luz poosiowy wymieniłem przy okazji uszczelke turbo/kolektor,kolektor/glowica,egr nowy + uszczelka, kolektor planowany był bo byl krzywy. Rura filter turbo wyglada...
Egr został wyczyszczony i została założona nowa uszczelka i wszystko zaczęło działać prawidłowo.
Witam Wymieniłem uszczelkę pod głowica problem został. Mechanik szukał dalej i znalazł że są 3 czujniki temperatury i jeden dawał zły odczyt. Załączam zdjęcie ze sterownika. Na razie przejechałem około 1500km i nie dolewalem. Pewnie wymiana uszczelki nie była potrzebna. PS wymiana chłodnicy EGR tez była. Wcześniej Dodano po 2 W załączniku zdjęcia czujnika...
Zdejmij tę opaskę i sprawdź czy krawędź rury nie jest pozaginana albo pofalowana i w razie czego ładnie to wyprostuj. Sprawdź też jak pracuje zawór EGR, najlepiej zdementuj go (jest nakręcany na kolektor razem z tym kawałkiem grubej rury, aby go wyjąć trzeba wyluzować kolektor) i oczyść. Jak już to wszystko rozbierasz to nie zawadziło by zdjąć zupełnie...
nie wiem czy samemu w tym grzebać Najpierw musisz nabyć nową uszczelkę pod niego i zanim odkręcisz to spuścić płyn chłodzący.
Witam rozwiązałem problem była zamontowana blacha z 3 dziurami i wywaliłem to. Zamontowałem EGR i 2 uszczelki i jest ok. https://obrazki.elektroda.pl/1712756900_...
W tych silnikach często zdarzało się że uszczelka lub uszczelki nie trzymały po lini egr-u. Są one metalowe i powodowały gwizd przy pełnym doładowaniu( najwyższym ciśnieniu doładowania).
witam mam takie pytanko: czy kolektor ssacy z nagaru najlepiej czysci sie przy pomocy palnika gazowego?? jesli tak to czy potem nalezy nalezy wlozyc go do wody i schlodzic czy niech wolno ostygnie?? i jak ma sie sprawa z uszczelkami czy musza byc nowe czy mozna zostawic stare?? z gory dziekuje za pomoc :D[/color]
Panowie, pierdzielicie głupoty. Uszczelka pod monowtryskiem cała Zawsze wtedy wyświetlany był błąd 35, czyli regulator biegu jałowego. Wiązało się to z tym, że bazowa prędkość biegu jałowego różni się o 170 rpm od zadanej. Poza tym silnik gnał na podwyższonych obrotach. Ale ale- nie tylko uszczelka! Tam też pękał węzyk do pneumatycznego siłownika EGR....
Witam mam pytanie autko (opel astra II 1.6 16v 2000r) gdzieś zjadło mi płyn chłodniczy wykluczyłem uszczelkę pod głowicą wycieki z węży czy do wewnątrz samochodu jedyne co mogło by być to nieszczelny simering czy uszczelka zaworu EGR przynajmniej tak mi powiedział mechanik płyn raz zniknął dolałem i kazali obserwować czy to się powtórzy i tu moje pytanie...
Zaślep nie wężyk bo to nic nie da a całkowicie EGR blaszką wycięta i wstaw w miejsce uszczelki
Hej, Miałem podobnie, ale zamiast trakcji świecił się check engine, obroty max do 3000, auto wpadało w tryb awaryjny. Wtedy faktycznie pomogło czyszczenie zaworu EGR. W tych samochodach ekologia to porażka. Zdjęcie tego zaworu wraz z rurą dochodzącą do kolektora ssącego to niezbyt wymagająca praca. Ja pokusiłem się dalej, żeby zdjąć kolektor oraz oddzielić...
Problem rozwiązany. Powodem odgłosów była metalowa uszczelka pomiędzy EGRem a chłodniczką. Śruby mocujące poluzowały się pod wpływem wibracji i uszczelka drżała.
Problem z czujnikiem i słabym hamulcem górskim został rozwiązany, uszczelka koło przepustnicy kolektora dolotowego została wymieniona, zawór egr zamieniony, ustawienie zaworów i uszczelka od kolektora koło turbiny. Błąd zniknął i hamulec górski zaczął działać jak należy. Świst również ustał. Ale niestety od pewnego czasu auto bardzo się trzęsie i obroty...
Panowie, sam nic nie naprawiałem, bo się g..wno na tym rozumiem i tylko przekazuje (w sumie nie wiedząc czy dobrze) to co mi człowiek naopowiadał. Szczerze mówiąc chyba jednak nieco "naściemniałem" albo "zostało mi naściemniane" i zrobione zostało co innego. Odnalazłem fakturę za naprawę i oto lista użytych elementów, może to rozjaśni sprawę i rozwiąże...
Spaliny albo pod wtryskiwaczem się wydobywają, albo rurką EGR, albo turbiną. A wyciek pewnie uszczelką miski.
witam ! Spotkałem się, że przy padniętym modułe silnik nie chciał zapalić. Dopiero zaskakiwał przy odpaleniu na pych - dlaczego tak - nie wiem. EGR - zamiast fabrycznej uszczelki wycina się np. z blaszki miedzianej uszczelkę bez otworów do kolektorów. pozdro
Przyczyna byla w rurce przewodu EGR nie była dokręcona i wydmuchało uszczelkę. dzieki za pomoc
Po frezowaniu gniazda wtryskiwacza dobiera się wyższa uszczelkę przecież i po temacie.
Wyczyszcze egr tylko pytanie są tam jakieś uszczelki żeby wymienić je czy jak tam jest?
Witam ponownie to nie EGR tylko uszczelka pod głowicą problem w silniku był z temperaturą komputer jakieś złe sygnały wysyłał ale wszystko zrobione i jest ok pozdrawiam dzieńki za zainteresowanie
hej, skrecilem wszystko i dziala, nic nie przaladowuje na 2200mbar ladnie zbija cisnienie, czyli jest git. ale cos musialem za slabo skrecic i gdzies mam nieszczelnosc, objawia sie to charakterystycznymi strzalami pod maska, rzeklbym - twarde puszczanie bakow ;) pytanie - na ktorym laczeniu? 1. kolektor ssacy - blok (moglem upalic uszczelke) 2. turbina...
To teraz napisz jeszcze w jakich okolicznosciach gwizdze. Na wolnych obrotach, czy przy rozpedzaniu? Tak jak kolega wyzej pisze moze byc urwana szpilka, krzywa lopatka na turbinie bo zachaczyla o obudowe, uszczelka ktoras przy wydechu lub od egr itd
uszczelka czajnik uszczelka przepustnice uszczelka smarować
termik eaton toroid zasilacz impulsowy zasilacz zmienne napiecie
elm327 programy makita kosiarka
Podłączenie PMS7003 do Arduino GIGA - Programowanie i Komunikacja Schemat płyty głównej Lenovo G580 - gdzie znaleźć?