75x84 ma uszczelka naczynia filtra paliwa c330/360 grubość 3mm https://www.e-skladnica.pl/pl/p/USZCZELK... może dało by radę ją wcisnąć a jak nie to jakąś grubą dętkę i wycinać.
Obsady tulejek pompowtryskiwaczy do wymiany
Sprawdź jeszcze raz sitko, filtr paliwa, uszczelki za obudową filtra paliwa , a jak nic nie znajdziesz, to wtryski do sprawdzenia bo któryś przepuszcza na przelew.
Czyli problem po dłuższym postoju? Jeśli tak to trzeba pozbyć się nieszczelności w układzie paliwa tj. uszczelki filtra paliwa i przewody wtryskiwaczy. Jest to tak zwane zapowietrzony układ paliwa.
Wychodzi, że zapowietrza się układ paliwowy po nocy cofa się paliwo i jest problem. Podpowiem, że najczęściej zapowietrza się na oringach i uszczelce filtra paliwa (koło akumulatora).
W pierszej kolejnosci kup zestaw uszczelek do separatora tego kwadratowego bo w zestawie jest sam filtr ale te gumowe uszczelki tez trzeba wymieniac.
W Astrze G błędy można było sprawdzić jakoś metodą hamulec-gaz czy coś w tym rodzaju. Być może w Astrze H też to działa. Wygoogluj, jak to zrobić. A jeśli chodzi o to paliwo, to możesz po dłuższym postoju odkręcić górę filtra paliwa i zobaczyć, czy jest na full (powinno się praktycznie wylewać paliwo). Jeśli nie jest na full, to wymień filtr paliwa...
Witam. Troche po czasie ale znalazlem rozwiazanie w/w problemu. W mojej Viki 2.0 dti powodem problemow z rozruchem byla uszczelka filtra paliwa firmy FILTRON zalozona przy wymianie z kompletu. Feralna uszczelka przepuszczala powietrze powodujac rozszczelnienie ukladu paliwowego. Rozwiazaniem byla zmiana uszczelki na inna, lepiej dolegajaca.
Witam, na twoim miejscu sprawdzil bym przewody paliwowe, czesta usterka w dieslach to zapowietrzanie sie powodowane przez delikatnie przelamane/spartniale przewody paliwowe. Inne miejsca to uszczelka filtra paliwa, przewody powrotne od wtryskiwaczy. Jak ktorys kolega pisal wczesniej moze byc wina zaworka, mozna kupic zwrotny zaworek za 4-5zl i wstawic...
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
A to nie masz gdzieś przytkanego albo załamanego przewodu między zbiornikiem a filtrem? Bo tamto podciśnienie to jest znikome - to nie jest tak, że pompa próbuje zaciągnąć przez wężyk ok 4mm grubości tysiąc litrów na godzinę albo zasysa paliwo ze zbiornika 20m niżej :D Weź sobie zrób prowizoryczny zbiornik zewnętrzny, albo nawet możesz wykorzystać gotowy...
Kolego, jeżeli twój golf zapala po długim kręceniu a jak już załapie to działa "normalnie" to według mnie masz problem z zapowietrzaniem układu paliwowego, na dzień dobry powinieneś uruchomić auto dać mu chwilę popracować zgasić je i uważnie posłuchać czy w okolicy filtra paliwa nie słychać żadnych dziwnych dźwięków. Najczęściej przyczyną zapowietrzania...
Posmarowałeś uszczelkę paliwem przed dokręceniem?
witam ja około rok jeździłem z nieszczelnym bakiem oraz przewodami paliwowymi i silnie się nie zapowietrzał wiec podejrzewam ze to nie będzie przyczyną. na jakim odcinku cofa ci paliwa ?? do filtra do baku czy od pompy do filtra ?? sprawdź uszczelkę na obudowie filtra paliwa. pozdrawiam
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Są dwa rowki i tam zakłada się oringi U mnie na sto procent jest tylko jeden rowek. Jeśli chodzi zaś o opcję "pod łeb" to raczej nie - dokręcana śruba mocująca urwała by tą uszczelkę wówczas podczas dokręcania filtra. Narazie założyłem z jednym oringiem - tym większym. Jak by ktoś miał pomysł co z tym mniejszym oringiem to czekam bo dalej problem z...
Witam serdecznie, mam problem z wyciekiem spod korka w filtrze paliwa. Wymieniłem filtr, uszczelkę pod korkiem i dalej cieknie. Dziś zauważyłem, że jak odkręcę korek od wlewu paliwa to przestaje kapać https://obrazki.elektroda.pl/7757762000_...
nie miałem takiego problemu ale sprawdź uszczelki przy filtrze paliwa sa dwie jedna pod śrubką od filtra a druga pod kopułką filtra są w zestawie z filtrem paliwa. wymieniałem parę razy filtr i nie wszystkie uszczelki pod kopułkom idealnie pasują ale filtr ma też bardo duże znaczenie.
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
Problemem była uszczelka obudowy filtr paliwa. Prawdopodobnie mechanik wymienił filtr bez uszczelki obudowy która ma zatrzymywać powietrze. Była ona rozciągnięta i giętka. Uszczelka dostępna tylko z filtrem paliwa. Wymieniłem uszczelkę, zalałem paliwem filtr do pełna, dokrecilem obudowę i do tej pory nie zgasł. Ale jest to dziwne, ponieważ auto zaczęło...
Przerabialem problem dwa razy. Raz winowajcą były oringi przelewów. Koszt niewielki. Drugi raz winowajcą była uszczelka filtr paliwa. Problem z nieszczelnością mają też zamknięte filtry pewnej budżetowej firmy o której to przypadłości także poinformował mnie sam przedstawiciel.
Ten osadnik jest blisko filtra paliwa? Uszczelka miedzianą to skąd wymieniłeś? NPrzyciski są na silniku,mi kręci stacyjką standardowo.Zastanawiam się czy elektronika może to powodować..
Pod obudową filtra paliwa jest uszczelka uszczelniająca nie tylko sam filtr przy bloku ale i oddziela kanały wysokiego od niskiego ciśnienia. Podobnie w komorze filtra pod rdzeniem na który nakłada się filtr. Przegrzewanie paliwa z powodu niewłaściwego przelewu może uszkodzić te uszczelki. Robią się twarde i nie separują kanałów.
Kolejny problem mam z Magnum dxi euro 3 ,480 koni Zapali tylko wtedy gdy psiknie się plakiem. Filtry wymienione ,separator wymieniony , pompa paliwa wymieniona, smok wyczyszczony. Po odpaleniu za pomocą plaka po 5 min już nie odpali nawet jak podpompuję pompką ręczną. Wymieniłem wczoraj pompkę paliwową i jest lepiej chyba pali po 15 min po 5 obrotach...
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
Przypomniała mi kobieta ze przy zmianie filtra paliwa nie wymieniłem uszczelek na zaworze, czy to mogę być powód dolegliwości?
Witam serdecznie.Mam problem z piecem CO marki KALARD. Otóz piec ten(10-cio letni) w tym sezonie zaczął szwankować. Najpierw przestał działac po miesiącu użytkowania. Po przyjeździe speca,okazało się że poszła jakaś uszczelka filtra paliwa,ale z braku laku najprościej było włożyć nowy cały filtr za który słono zapłaciłem, i piec zaczął działać. Radość...
Przyczyną jest najprawdopodobniej zapowietrzanie się układu paliwowego.Albo z przelewów wtryskiwaczy albo przy wymianie filtra paliwa podwinęła Ci się uszczelka lub za mocno przykręciłeś pokrywę filtra paliwa i się wygięła. Jeśli masz jakiś tester diagnostyczny to podłącz i sprawdż takie dwa parametry :porządany początek wtrysku i rzeczywisty początek...
Ale gdy by sie zapowietrzal to bylyby trudnosci z odpaleniem ,a on pali od strzala tak na cieplym jak i na zimnym silniku, chociarz jak odkrecilem filtr paliwa to paliwa bylo tylko do polowy wkladu ,sprwdzilem smoka w zbirniku, przewody, nic nie znalazlem, na wszelki wypadek wymienilem uszczelki w obudowie filtra paliwa, tak jeszcze mysle jak sprawdzic...
Może uszczelka pod czujnikiem zanieczyszczenia filtra??
Wkład filtra wymienia się każdym razem z głównym filtrem paliwa! Przy zakupie wkładu należy zwrócić uwagę na to czy jest dodatkowo uszczelka, jeśli nie należy dokupić. Sa 2 rodzaje wielkości filtrów.mniejsze stosowane w TG L i M oraz większe TG A, X S
Przy wymianie filtrów wymieniłeś również uszczelki gumowe szklanek filtrów i śruby? Przy wymianie filtrów żadnych śrub z uszczelkami miedzianymi nie trzeba odkręcać.
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Już poprawiałem takie wymiany filtra, za każdym razem to samo. Myślę że jak uszczelkę kładł mechanik to przynajmniej ją dobrze ulokował. Poczytaj trochę jak to wygląda u innych, https://www.bing.com/search?q=wymiana+fi... 90% przypadków to efekt nieodpowiedniej wymiany wkładu filtra. Oczywiście nie można wykluczyć nieszczelności....
Wina filtra paliwa, spróbuj wymienić uszczelki zaworka zwrotnego aby ciaśniej siedział, ale z reguły filtry Boscha dla 1.9TDi to kaszana - wielu potwierdza te same objawy zapowietrzenia.
Filtr paliwa wymieniłem - sprawdzę jeszcze uszczelkę filtra. Gdzie jest otwór odpowietrzania zbiornika w korku?
skąd zasysa powietrze w filtrze powietrza?? Otóż założyłem nowy wkład filtra paliwa z uszczelkami i nowe przewody (przezoczyste dla sprawdzenia szczelności ) Paliwo wchodzące do filtra jest bez powietrza, a wychodzące z pęcherzykami powietrza. Próbowałem nawet złożyć filtr na silikonie i nadal to samo. Jak długo się odpowietrza filtr paliwa? Może pęcherzyki...
Próbowałeś uszczelki zaworek odpowietrzający filtr lub do wymiany główny oring filtra paliwa ostateczności to cała obudowa
Gdyby podać mu grawitacyjnie do filtra paliwo z wysoko umieszczonej bańki aby zobaczyć jak się będzie zachowywał. Koszt uszczelki nieduży, rozważ wymianę bo wyciek wcale nie musi być widoczny. Wewnętrzne ciśnienie w pompie podczas pracy może ją uszczelniać. Dodano po 5 Jeszcze jedno. W Oplowskim systemie oprócz nieszczęsnych uszczelnień trawersów których...
Witam, pompka paliwa ma być z otworem. Jak nie podaje paliwa po przyciśnięciu pompki to masz nieszczelność pomiędzy obudową filtra paliwa a uszczelką i gaźnikiem. Zał?ż dwie uszczelki jeśli możesz, przed założeniem ich posmaruj je delikatnie smarem albo wazeliną żeby je nawilżyć. Po założeniu sprawdź, czy pompka po jej energicznym kilkukrotnym przyciśnięciu...
On ma 2 odmy, jedną z dekla, drugą z miejsca gdzie była montowana pompa paliwa w wersji gaźnikowej (koło filtra oleju), jak gumowy wąż z trójnikiem, który je łączy jest drożny, to zostaje wymiana stosownych uszczelek i simmeringów
Witam Mam problem z Manem TGM 18. 240 z 2009 roku. Po wymiane filtra paliwa, filtra separatora auto nie odpala. Jak się podpompuje ręcznie to odpali i jeździ bez problemu ( jest moc i nie przerywa- jezdzi normalnie ). Jak się zgasi to już nie odpali bez pompowania. Czy ktoś może coś podpowie? Miał podobny problem ? Z. Góry dzięki za odpowiedź Jeśli...
Sam sobie dałeś odpowiedź. Zapowietrza się najczęściej na o-ringach filtra paliwa (dwa węże + uszczelka pokrywy).
Moim zdaniem jeżeli przestał odpalać po wymianie rozrządu i filtra paliwa, to powinieneś sprawdzić moment wtrysku i filtr paliwa. Mechanik powiedział, że może uszczelki w filtrze paliwa muszą się dopasować. Bzdura. Nie powinieneś odbierać samochodu. Przed wymianą auto paliło od pierwszego strzału. I tak powinno być po wymianie.
Wymień filtr paliwa - (uważaj na uszczelki muszą pasować idealnie ---- tylko nie zakładaj filtrona bo ma uszczelki z betonu :) ) . Zalej filtr paliwem do maxx i kręć (czasami jeden akumulator to mało :) ) . Jeśli pompa żyje to odpali (jak ktoś ma wprawę to wie na czym odpalić z rozwagą ale tu o tym nie piszę bo to mocno niefachowe ) ...
Problem rozwiązany: Okazało się, że podczas wymiany filtra paliwa źle ułożyła się uszczelka. Stąd zasysane było powietrze do układu paliwowego. Po wymianie uszczelki jak ręką odjął.
Mam problem z Traficem z 2005r. Silnik 1.9 dCi stu konny. Jak postoi dłużej to nie można go odpalić. Zakręci, złapie, pochodzi sekundę, dwie i gaśnie. Po odpowietrzeniu przed wtryskami załapie i chodzi normalnie. Wcześniej pojawiał się pęcherz powietrza w rurce za filtrem paliwa, ale teraz już tego nie ma - mokro robiło się przy odpowietrzniku filtra...
nic mu nie będzie, wyjeździj to jak najszybciej żeby ta mieszanka nie stała w układzie, pomyśl o zmianie filtra paliwa, przez ropę mogą puchnąć gumowe uszczelki /te które nie są olejoodporne/ ale raczej nie w takim stężeniu...
takie spalanie można uzyskać jak cieknie paliwo, np z filtra paliwa, po nie prawidłowej wymianie lub gdy uszczelka zostanie uszkodzona, lub pęknie obudowa filtra. sprawdź czy nie leje ci się paliwo.
Paliwo cały czas było i przed odpaleniem jeszcze odpowietrzalem pompe aby wlasnie nie startowała na sucho. Zastanawiam się czy to nie wina zaworu regulującego ciśnienie na listwie bo on bul wymieniany ale wydaje mi się ze na starych uszczelkach.
Możliwe że to wina uszczelki. Niech Pan dokupi nowa wraz z filtrem paliwa bo nic nie da to czyszczenie gdy nie będzie filtra. I tak w jakimś stopniu to też może być wina filtra paliwa. Okey tylko nie mogę nigdzie tej uszczelki znaleźć na internecie a w mieście nie ma.
Ale w zestawie filtra paliwa jest nowy komplet uszczelek próbuj ominąć zestaw ale od razu za pompką gumową tylko czy siemens to wytrzyma może aby zabezpieczyć przed syfem to filtr do( komara )+ zawór zwrotny dla próby
Uszczelki oczywiście wymienione na nowe (były w komplecie), czytam na forum, że to podgrzewacz paliwa i nie powinien mieć wpływu na brak paliwa w obudowie filtra???
Czy wymieniłeś z filtrem również obie uszczelki, dokreciles odpowiednio nie za mocno dekiel filtra? Zalałeś filtr paliwa? Jeżeli będziesz podawał paliwo z bańki to żeby ono było przefiltrowane albo przez filtr.
Dzięki za informację, szczerze zapomniałem napisać informację dla kolejnych użytkowników Santa Fe. Po zwiedzeniu 4 warsztatów specjalistycznych auto trafiło do przysłowiowego "pana Henia zza płotu" i okazuje się że przyczyną awarii była rozwalona obudowa filtra paliwa (poszły uszczelki) i paliwo nie było filtrowane i zapychało regulator, a dalszą część...
Zobacz czy masz szczelną uszczelkę nad dolnym naczyniem filtra paliwa. Zdejm wężyk powrotny z rurki na pompie i dmuchaj do niego, zobacz czy gdzieś uchodzi. Tak samo załóż węzyk na rurką na pompie i dmuchaj. Acha, i jao wężyki przelewowe zastowowałeś o średnicy 3,2mm czy 4mm?
Przez wtryskiwacze jeżeli silnik nie pracuje to nie. Przez uszczelkę filtra był by wyciek paliwa. Prawdopodobnie słyszysz przelew paliwa do zbiornika z filtra paliwa przez otwór kalibrowany 0,5mm, dzieje sie to wtedy kiedy pompując pompka ręczną paliwo czujemy opór i słyszymy ciche "sssss" na rysunku http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.ph...
Witam jak podleje paliwo w gaźnik to kosiarka zapali i chodzi normalnie. Denerwuje mnie odkręcanie pokrywy filtra żeby, ją odpalić:cry: Gaźnik nie ma ssania więc bez pompki są problemy z odpaleniem. Sprawdź uszczelkę pomiędzy gaźnikiem a obudową filtra, gumkę pompki czy nie jest gdzieś pęknięta, spróbuj docisnąć ten pierścień mocujący gumkę w obudowie....
Dysza nowa. filtra nie ma. Ten typ na dyszy ma 2 podkładki metalowe, pomiędzy nimi sprężyna, a na końcu jest uszczelka gumowa. Zastanawia mnie jeszcze odległość elektrod od stożka rozpylanego paliwa. Mam wrażenie, że u mnie nieco za mało wchodzą w stożek mimo nowej świecy.
Źle dokręcony filtr paliwa, zasysa powietrze lub podwinęła się uszczelka
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Często zdarza się że przy wymianie filtra paliwa wyrzucano "dziecko z kąpielą" czyli wkład wspornik filtra razem z filtrem, ale wtedy prawie w ogóle silnik nie pracował. Najbardziej jest podejrzany wkład filtra który nie jest wciśnięty do końca (uszczelka odpływu paliwa) albo niedokładnie wykonany zamiennik, lub otwór odpowietrzenia jest zatkany. Należy...
Pompki, w tych silnikach, nie zasysają paliwa, tylko wtłaczają powietrze do gaźnika. Przy każdym naciśnięciu pompki zwiększone ciśnienie, w gaźniku, wypycha trochę paliwa do gardzieli od strony filtra powietrza. Uszczelka, pomiędzy miseczką pływaka a gaźnikiem, jest szczelna?
Jak mu dasz kielicha w filtr powietrza to pali od razu? Przyczyną problemów z odpalaniem jest nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a obudową filtra. Jak dałem dwie uszczelki, to dopiero zaczęło tryskać paliwo z dyszy. A jaka może być przyczyna mocnego cieknięcia paliwa z pompki i z gardzieli gaźnika na obudowę filtra? Tak jakby zassało paliwo z baku...
Filtr paliwa w plastykowej obudowie przykręcany śruba na środku ? Wymieniłeś także te uszczelki filtra duża pod obudowę i mała pod śrubkę ? Rozumie że to diesel ?
Gaźnik wyczyszczony, ale dalej to samo. Pompka nie pompuje paliwa. Uszczelka między gaźnikiem a filtrem jest mocno zniszczona i pęknięta. Wiadomo trzeba wymienić, tylko czy to może powodować problem czy jeszcze coś. Kosiarka teraz w ogóle nie odpala.
Te błędy to pikuś potem z nimi bez problemu się zajmiemy, poza dwoma. Oczywiście tematu o koncie synchronizacji nie chciało ci się czytać -twój błąd. Teraz otwierasz filtr paliwa i najlepiej zawartość przenieść do słoika -musisz dokładnie opisać barwę paliwa, kolor itp. -to bardzo ważne. Potem gdy będziesz składał załóż prawidłowo uszczelkę i włóż filtr...
Spróbuj po tym jak odpali na chwilę przytkać ręką otwór dolotowy powietrze w filtrze i zakręcić rozrusznikiem, Ma to na celu wymuszenie zaciągnięcia większej ilości paliwa, albo ściągnąć króciec od filtra powietrza z gaźnika i podać tam niewielką ilość paliwa
Membrana okazała się cała, wymiana uszczelki miedzy grzałką paliwa a podstawą filtra oraz czyszczenie całej podstawy filtra nie przyniosły zamierzonego skutku (choć na uszczelce były jakieś wżery i brudy), jak bąblowało tak bąbluje, teraz podejrzewam wąż za filtrem - przejście z czarnego węża w przeźroczysty po stronie czarnego węża ma lekkie luzy,...
Częsty problem obudowa filtra paliwa jest nieszczelna na przewodach albo na uszczelce pokrywy.
Zobacz w jakim stanie jest sprężyna wewnątrz pompki paliwa, filtr i przewody paliwowe.
Co do odpalania po postoju to pewnie masz problem z zapowietrzaniem się układu paliwowego, przyjrzyj się przewodom przelewowym, należy zwrócić też uwagę na uszczelkę w obudowie filtra paliwa, postaw auto przodem niżej niż tył i zobacz jak wtedy odpali, a co do kontrolki to czy nie zapala Ci się jak stoisz i trzymasz nogę na pedale hamulca? Jeśli tak...
Zdemontuj jeszcze raz i sprawdź uszczelkę.
Witam Czyli w przewodzie gumowym między gaźnikiem a zbiornikiem paliwa może być brud...? Wydawało mi się ze wężyk od strony gaźnika zdejmowałem i benzyna leci, hmm... Czy bez tej osłony filtra i bez pompki ręcznej (także uszczelki) po podaniu strzykawką paliwa powinna odpalić i potem już chodzić stale? Hmm..., zdjąć w takim razie cały gaźnik z kosiarki...?...
filtr jaki tam wchodzi to filtron pp864. Leje się spod uszczelki z prawej strony filtra.
Te zaślepki są wciskane, po wciśnięciu należy je delikatnie czymś uderzyć żeby się odkształciły i nie wypadły. Nie używaj kleju, pod zaślepkami są otworki przelotowe paliwa w zasadzie nic tam się nie dzieje, jeśli chcesz je sprawdzić to wykręć śrubę regulacji dawki paliwa, ta jedyna regulacyjna i pryśnij wd40 przez rureczkę w ten otwór. Obserwuj otworki...
Do sprawdzenia podstawowe rzeczy w tym silniku: - Filtr paliwa: w szczególności uszczelka pokrywy - czy nie jest sparciała oraz oringi na wężykach - z biegiem czasu parcieją. Przerabiałem to w kilku Y17DT, przy wymianie filtra paliwa, zmieniam od razu uszczelkę pokrywy obudowy filtra i oringi na wężykach. Auto stało długo, trzeba wziąć jeszcze pod uwagę...
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy. Komputer diagnostyczny...
Najczęściej uszczelka w filtrze paliwa odwrotnie założona ta płaska lub oring w deklu się uszkodził --sprawdź
wymienialem filtr paliwa i chyba od tego momentu sie zaczęło nie wymienlem uszczelki po pokrywką filtra może to być to???
Fakt, nie zwróciłem uwagi na symbol silnika. W tej sytuacji pozostaje tylko przeglądnąć gaźnik (oczyścić wnętrze i dysze udrożnić) a następnie dokładnie go zamontować z "dobrą" uszczelką. Sprawdź filtr powietrza i paliwa.
Tutaj świeca zawsze będzie czarna, kawa z mlekiem to zły omen. Swiece masz mokrą ale może nie od paliwa. Pompka przy pompowaniu powinna bryzgać paliwem w gardzieli gaźnika, jak tego nie ma, to masz nie szczelną uszczelke po między gaźnikiem a obudową filtra powietrza, tam ucieka powietrze z pompki potrzebne do wdmuchnięcia paliwa, albo zdeformowana...
Związku z tym przekręcamy zapłon aż się pojawią kontrolki i usłyszymy pracę pompy Nie pisz bzdur,tam nie ma pompy spiętrzającej.Żle odpowietrzony układ.Zalej obudowę filtra,wymień uszczelki(małą i dużą) i musi być dobrze.
Zrób co ci podpowiadam filtr paliwa -po woli wyeliminujemy usterkę. Musimy parę czynności wykonać potem napiszę dlaczego. Wyciągnij z niego paliwo do słoika czy butelki i opisz je. Filtr paliwa jak wkładasz to masz tam znaczniki przy składaniu na obudowie i uszczelki zależy od konstrukcji. Po włożeniu go ponownie zalej paliwem nim zakręcisz pokrywę...
Witam. Zauważyłem dziś że poci się filtr paliwa. Wyciek jest na złączu przewodu paliwowego idącego w stronę silnika. Nie rozpinałem tego jeszcze. Co się mogło stać? Wymiana filtra pomoże? Wygląda jakby jakaś uszczelka była uszkodzona. Próbowałem docisnąć te złącze, ale nadal są wycieki.
Witam Cię kolego. Otóż masz taki sam problem jak ja nie dawno. Nerwy mi siadły jak zaczęliśmy podejrzewać pompę wtryskową, ale jak się okazało to padła OBUDOWA FILTRA PALIWA, jest tam uszczelka i poprostu ona się już przetarła. Nie wiem czy idzie kupić samą uszczelkę, bo sama używana obudowa to koszt 300-400zł i to używka ;( ja mam teraz od Golfa III...
Trochę to trwało (praca, praca i jeszcze raz praca...), w między czasie jeszcze mi turbina padła, ale problem kart rozwiązany. "zimne" luty na płytce drukowanej. Oddałem kartę do znajomego, poprawił luty i wszystko śmiga jak należy. Innym problemem jest błąd który mi wyskakuje podczas jazdy : "fail in fuel injection" czy jakoś tak. Znajomy mechanik...
Sprawdź za filtrem paliwa czy połączenie przewodu paliwowego nie jest uszkodzone - puszcza. Są bombelki w odstojniku pompki ręcznej plus sprawdź uszczelkę w niej i filterek, ogólnie zawsze zaczynam od wymiany filtra z uszczelkami w separze przy tak niskim cisnieniu- dokrec srubke na pokrywie. Zaczął bym od doprowadzenia paliwa w niskim ukladzie do porządku...
paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ? Zdecydowanie nie powinno się cofać. Jeżeli dobrze pamiętam zaworek zwrotny jest przy pompie paliwa (zaraz za nią). Sprawdził bym jednak najpierw uszczelkę pod filtrem paliwa czy nie jest pęknięta. Jeżeli to nie pomoże założył bym na próbę dodatkowy zawór zwrotny na doprowadzeniu...
POMPKA PALIWA LABO COS W BAKU TRZEBA ROZEBRAĆ PRZECZYŚCIĆ POSKŁADAĆ I WSZYSTKO NIERAZ POMAGA PRZEDMUCHANIE KOMPRESOREM ALE TO JEST NA KRÓTKO BO SYW I TAK GDZIEŚ TAM ZOSTANIE A JAK ROZBIERZESZ I WYCZYŚCISZ TO BĘDZIE GIT ...jest jakiś problem w rozbieraniu pompki paliwa? trzeba uważać przy rozbieraniu? jakies uszczelki trzeba kupic?
Miałem podobny problem z gaźnikiem/pompką przy silniku Brigsa. Powodem była uszkodzona, nie "trzymająca" szczelności uszczelka pomiędzy gaźnikiem i podstawą filtra powietrza w której jest kanalik powietrza od pompki. Uszczelka tego kształtu: http://obrazki.elektroda.pl/4729797100_1...
Masz tam przed filtrem chyba ręczną pompkę , podaj mu kilka razy zobacz co w przewodach, obudowa filtra paliwa składa się z górnego plastikowego dekielka , tam siedzi uszczelka , w tym miejscu ma być dobrze zamontowane , szczelne.
Problem najczęściej jest w filtrze paliwa. Wkład paliwa nie zasłania otworku odpływowego do zbiornika paliwa. Ten odpływ z filtra powinien być zawsze zamknięty. Otwiera się wtedy gdy wyjmie się wkład od filtra paliwa, aby brudne paliwo z filtra mogło odpłynąć do zbiornika. Otworek jest na dole trzpienia na który zakłada się wkład filtra. Ta szeroka...
Pompa AC została wymieniona na nową 2 tygodnie temu i bez zmian. Jak odpowietrza się Epica? A może wlać do baku preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy. Przed zaślepieniem EGR też tak się działo. Pisałem, że to się stało po wymianie alternatora. I wyjąłem filtr paliwa, żeby sprawdzić czy na mocowaniu filtra nie zostały jakieś kawałki uszczelki bo mi troszkę...
Witam, chciałbym się zapytać starszych kolegów bo mam problem z moim władkiem a mianowicie od wymiany filtrów paliwa na wiosnę strasznie szybko niszczą mi się uszczelki od szklanek filtrów paliwa, nie wiem co może być tego powodem, uszczelka jest rozrywana na pół.
Przewody paliwowe wyglądały ok. Wężyk do filtra paliwa był trochę miękki ale nie był popękany. Ok wymienię te uszczelki i wyczyszczę gaźnik, czy takie uszczelki dostanę w sklepie czy trzeba je z czegoś wycinać ?
Piła spalinowa Oleo-Mac 937, piła po rozgrzaniu nierówno pracuje na biegu jałowym i gaśnie. Czy to może być spowodowane sztukowanym kablem wysokiego napięcia cewki zapłonowej, czy ciągnie lewe powietrze? Czy to też wina uszczelniacza, czy króćca ssącego? AI: Czy piła była ostatnio serwisowana lub czy były wprowadzane jakieś modyfikacje? Był ustawiony...
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
Wszystko jasne! Jedna swieca przepalona, a na filtrze paliwa brak bylo zawleczki przez co pod uszczelki zaczelo wchodzic powietrze. Po wymianie filtra, swiecy i zalozeniu zaslepki rano -16 zapalil jak w lecie!!! Dzieki za wszystkie informacje - temat uwazam za zamkniety :)
uszczelka filtra polar uszczelka filtra uszczelka obudowy filtra
przekrój kabla tabela kamera reset wskaźnik myszy
zamrazarka electrolux falownik allen bradley powerflex
Krups ekspres – miga lampka akcesoria, EA, Evidence, Intuition, Quattro Force, czujniki, usterka Beretta Sylber Style Basic 20 SR – opinie, parametry, wady i zalety kotła kondensacyjnego