Ja bym stawiał na uszczelkę pod głowicą
Sprawdz ta chlodniczke oleju u mnie w golfie IV tez padla myslalem ze to uszczelka pod głowica.
Więc są nad wymiarowe,gdzie można je kupić:?:
No jedyną drogą dostania się oleju do układu chłodzenia jest właśnie niestety uszczelka pod głowicą...
Zrób test na obecność spalin w płynie, może być uszczelka pod głowicą.
Przy montazu należy zachować odległości Cylinder Wymiar -a- 1 333,0 +/-; 0.8 mm 2 245,0 +/-; 0.8 mm 3 153,6 +/-; 0.8 mm 4 65,6 +/-; 0.8 mm To są wymiary przy ściętej nakrętce jak jest prosta to odejmij po 0,8 mm czyli 1 cyl. to 332,2 mm +/- 0,8 mm
Czasem nie wymieniałeś uszczelki pod głowicą?
Wymień termostat bo może się zacinać, kolejna będzie uszczelka pod głowicą.
Chwila. Zapłaciłeś 200złotówek za wymiane UPG? Uszczelki pod głowicą????
Sprawdzić układ na zawartość co2. Prawdopodobnie pompuje z uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
Mniejsza o większość, problem rozwiązany... Temat można zamknąć. Pozdrawiam.
Z opisu to raczej uszczelka pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą.
Sprawdź czy: -nie ubywa płynu, -nie ma płynu w oleju silnikowym lub odwrotnie, -czy nie idą bańki powietrza podczas pracy silnika ze zbiorniczka wyrównawczego (wystarczy zalać płyn pod sam korek i obserwować). Jeżeli masz którykolwiek objaw, wymień uszczelkę pod głowicą i po krzyku.
Sprawdz uszczelkę pod głowicą.
Nie grzał a w zbiorniczku się gotowało objawy takie jak uszczelka pod głowicą
Proponuję 2,4 z gazem. Uwaga na uszczelki pod głowicą.
Dobrze odpowietrzyć układ i wyczyścić wcześniej nagrzewnice. Jak klapy powietrza dobrze działają i oba węże do nagrzewnicy ciepłe to musi grzać. Może to być również uszczelka pod głowicą
Leć do mechanika uszczelkę pod głowicą sprawdź.
Termostat termostatem ,ale ten silnik przy spokojnej jeździe na trasie powinien zejść do ok 7 litrów...ma tyle mocy,dynamiki co powinno??Zdejmij na zapalonym silniku po kolei ,kable ze świec i sprawdz czy wszystkie cylindry chodzą oraz też czy nie ma przedmuchu,np wysłużona uszczelka pod głowicą.
uszczelka głowicy, termostat lub zakamieniona nagrzewnica
Oczywiście chodzi o szlif głowicy i nowe uszczelki.
Pewnie uszczelka głowicy albo chłodniczka oleju
Pompa wody? Uszczelka pod głowica? Wadliwy termostat?
Biały dym przypominający parę wodną to uszczelka pod głowicą. Sprawdź zapach tych spalin, jak śmierdzą słodkawo to uszczelka.
Pod śrubami są uszczelki gumowe z metalowymi kapturkami, trzeba je zdjąć, odtłuścić i złożyć na silikonie, 15 minut roboty
Uszczelka pod głowicom ? Jak wygląda płyn chłodzący ?
Objaw wskazuje tylko i wyłącznie na niesprawność cylindra. Równie dobrze może mieć ciśnienie poniżej progu. Tak ze proszę przestać bajki opowiadać o uszczelce pod głowicą, czy lejących wtryskiwaczach.
Nie znam sie na ciśnieniach ale może kolego sprawdź ten koreczek od płynu? On tam w pewnym momencie ma upuszczać ciśnienie o ile się nie myle, może Tobie upuszcza całkiem i to jest powodem, aczkolwiek to też wygląda jak by pompa nie dawała rady ? Co jest chyba rzadko spotykane? A może masz kolego zbyt duże to ciśnienie skoro płyn po odkręceniu korka...
Diagnostyka podobno była robiona, pokazała między innymi, że filtr jest zabity. Ale mnie przy tym nie było i nie mam dostępu do wyników. Wypalać znowu filtr benzyną i zrobić diagnostykę komputerową i wrzucić na forum? Może macie jakieś pomysły bez tego?
czy jeśli uszczelka pod głowicą nie była wydmuchana a demontuje się głowicę to czy przed ponownym montowaniem trzeba ją planować???
Panowie problem się nasilił ponieważ po nocy żeby odpalić auto to trzeba dodać gazu, bez dodania gazu auto odpali ale od razu gaśnie. Do złapania temperatury 90 C kopci na biało, płyn chłodniczy jak ubywał tak ubywa jednak olej jest w normie i jest czarny. Zauważyłem że po dodaniu gazu słychać odgłos "przelewającej się wody". Czyżby mechanik spartolił...
Dobra sprawdzę to Jeszcze pytanie czy jak test z testera głowicy wychodzi pozytywnie ( w sensie zmienia kolor na zielony po 3 minutach trzymania na 3 tysiącach obrotów) a auto nie ma żadnych objawów uszkodzonej uszczelki to może on się mylić ?
Witam, mam problem z audi a4b5 1.8 adr 125km w gazie, ubywa plynu chlodniczego co 1000km muszę dolac litr, wycieków brak, układ sprawdzany pod ciśnieniem, do oleju się nie dostaje, do paliwa też nie, samochód po wymianie uszczelki pod głowicą
Coś mi się widzi,że to nie problem w odpowietrzeniu, Kolega się dobrze pompie przyjrzy, jak postała sucha to..., trzeba zdjąć wąż i zobaczyć, czy woda jest pompowana. W tym silniku nie powinno być jazd z odpowietrzeniem, o ile uszczelka pod głowicą nie poszła.
...... ma ktoś doswiadczenie co tam pęka? Głowica czy blok? Zdejmujesz głowicę i widzisz..uszczelka czy głowica(oddając do planowania zrób test szczerości głowicy)
W małych ilościach może się zdarzyć, że ów maź będzie na korku (nie świadczy to o usterce). Ale w przypadku, gdy cały korek jest od tej „mazi” to jest coś walnięte. W większości przypadków jest to zasługa uszczelki pod głowicą. Trzeba też sprawdzić czy ta maź osadza się również na bagnecie, jeżeli będzie miał ślady jasnej mieszaniny to już...
Nie twierdzę że wystarczy dobrze odpowietrzyć i wszystko będzie ok ale po wymianie termostatu wypadało by to zrobić właściwie a sposób opisany w pierwszym poście pozostawia wiele do życzenia. Sporo roboty żeby w tym silniku wymienić uszczelkę głowicy a właściwie dwie...
często po przejechaniu dosłownie 3 km ma już ponad 90 stopni mimo że jest zima. Czy to normalne??? A wcale go nie wciskam na obroty! nie jest to normalne i wskazuje na dostawanie się gazów spalinowych do układu chłodzenia przez walniętą uszczelkę głowicy, zaobserwowałeś ubytki płynu chłodzącego, wybija Ci go przez korek zbiorniczka wyrównawczego ?...
Zarżnales silnik taką jazdą, oczywiscie przy 200 km/h nikt nie patrzy na wskaznik temperatury i masz za swoje. Zniszczona uszczelka pod głowicą, pęknieta głowica albo obluzowana tuleja czylindrowa.
Śruby trzeba zmierzyć jaką mają długość i jeżeli się nie uciągły można załozyć ponownie tak samo jak i uszczelkę PG.
dobra wątek nieważny, chodziło o uszczelkę pod głowicą, odmę, sonde i kilka innych rzeczy
Zazwyczaj po zdjęciu głowicy, zwłaszcza jeśli była przepalona uszczelka i/lub doszło do przegrzania silnika, konieczne jest planowanie głowicy. Inaczej wymiana uszczelki jest bezcelowa - usterka powróci po kilkuset/kilku tys. km. Minimum to sprawdzenie czy głowica nie jest "zwichrowana".
Czyli jak w zbiorniczku bede widział pecherzyki powietrza to na prwno mam walnięta uszczelkę pod głowica ? Czy moze to byc pęknięta głowica ?
witam mam problem z audi a4 b6 po wymianie uszczelki pod głowica nie łapie temp wymieniłem dwa termostaty i dalej nic 70 st nagrzewnica grzeje ale gdy złapie te 70 st to znowu leci zimne powietrze
Sprawdziłem dokładnie i nie jest to napinacz. Jak dla mnie to cały czas opisujesz wyciek pomiędzy napinaczem a głowicą.
Kolego podstawowa sprawa przy wymianie uszczelki pod głowicą to umiejętny demontaż i montaż przewodów zasilających pompki i regulacja pompek po wymianie uszczelki. Pozdrawiam.
ja proponowałbym najpierw spróbować odpowietrzyć układ
Popraw post bo nie można nic zrozumieć. ,temperatura wariuje Chodzi o wskazanie desce? i coś bulgocze przy nagrzewnicy Myślę, że to może być uszczelka pod głowicą. Węże robią się twarde?
Panowie, kolega to wszystko już przerabiał i grzania nie było, powód okazał się inny - przedmuch na uszczelce pod głowicą i to było powodem zapowietrzania się nagrzewnicy. Pozdrawiam
Podejrzewam że masz powtórke z uszczelki głowicy. Nierealne jest zagotowanie tdi przy kręcącym się wisko i sprawnym obiegu, bo chłodnica jest kolosalna.
Jeśli kopci na biało to najprawdopodobniej płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania , czyli uszczelka pod głowicą do wymiany. Sprawdź czy nie ubywa ci płynu , zrób test na zawartość CO2 w płynie.
Jak dla mnie to uszczelka pod głowicą. Woda z wydechu, znikanie płynu, nie palenie na jeden gar.
Uszkodzenie uszczelki pod głowicą lub chłodnicy oleju .Koszt naprawy spory.
Witam, mam pytanie ponieważ od czasu gdy temperatura jest niższa podczas sprawdzania oleju zauważyłem że na korku od oleju jest taka maź nie wiem czy to uszczelka pod głowicą czy termostat ponieważ samochód się nie dogrzewa. Audi A4 B6 2.0 ALT https://obrazki.elektroda.pl/4878468500_...
Witam. Sory ze tak pozno odpisuje :) problem juz rozwiązany autko smiga jak John Benson :) Przyczyną była wydmuchana uszczelka pod głowica. Troche mnie to kosztowało ale było warto.. Pozdrawiam!
Witam. Jak to w VAGu. Zobacz czy masz dość płynu w układzie chłodzenia. Inna sprawa może jest zabrudzony. Nie wszystkie VAGi to mają ale większość - czujnik poziomu w zbiorniku wyrównawczym. Właśnie brak płynu albo jego nadmierne zabrudzenie często sygnalizuje taki problem. Zabrudzenie często wiąże się z awarią uszczelki pod głowicą. Tam występował...
Początkiem było to jak ja kupiłem to wracając przeciągnąłem ja troszkę i temperatura poszła do około 110° po czym jak odpuściłem gaz to wruciła do normy. Okazało się że termostat nadawał się do śmieci bo zacinał się dlatego go wywaliłem ( mam nowy już do założenia). Potem zginęło ogrzewanie na może dwa dni na wolnych obrotach ale w czasie jazdy było...
Może termostat, może uszczelka głowicy, może głowica pęknięta? ja jak mam problem z woda to przeganiam konkretnie auto i obserwuje.
Może być małe pęknięcie w głowicy- tam zasysa płyn chłodzący.
tak, dodam że sprawdziłem problem dokładnie i rzeczywiście jest tak jak jest opisane powyżej. Jak ustawie na klimie "LO" to auto nagrzewa się dużo szybciej a po nagrzaniu temp nie spada. Wszystko zmienia się po ustawieniu na "HI". Problem u mnie polega na tym że prawdopodobnie mam problem z pompkami(pompką) lub uszczelką pod głowicą co uwydatnia problem...
U mnie po wymianie dzwigienek prawej głowicy samochod zapalil przejechal 300 metrow i polamaly sie dzwigienki na drogiej glowicy... ok, rozebralem glowice wymienilem dzwigienki, zlozylem calosc , zapalilem i wszystko ok. przejechalem 500 metrow i poszla uszczelka pod glowica... przypadek ?
Rosnące obroty bez wyraźnego przyśpieszania na wysokich biegach, wskazywać może na kończące się sprzęgło. Sprawdź u mechanika kompresję na cylindrach, może uszczelka pod głowicą i sprawdź jeszcze czujnik położenia przepustnicy może ma wytartą bieżnię.
A nie ubywa płynu chłodzącego, jeżeli tak to znaczy że uszczelka pod głowicą, jeżeli ubywa oleju to tak jak pisał przedmówca.
Mierzy się na ciepło, silnik musi być ciepły ponieważ wtedy elementy są dopasowane do siebie cieplnie. Mierzyć na zimno to bzdura. Próba olejowa powie Ci co jest przyczyną zaniżonego ciśnienia, jeśli po dodaniu oleju ciśnienie wzroście to pierścienie zużyte. Jeśli po dodaniu nic się nie stanie, nie poprawi to gniazda zaworowe nieszczelne albo uszczelka...
wskaźnik jest dobry bo jak dojdzie temperatura do ok 96 to włącza się wentylator, ale nic to nie daje, bo chłodnica zimna i przewód ten dolny też zimny, co znaczy że nie otwiera termostatu. coś się tak uczepił tego termostatu - jak może on być niesprawny skoro włącza się wentylator i druga rzecz - chłodnica nie może być zimna skoro wentylator się załącza,...
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
Klient wlał za dużo oleju przy wymianie, przejechał się kawałek ( pewnie do momentu aż się rozgrzał silnik) i auto kopci na biało. Po zlaniu nadmiaru oleju problem nie zniknął, dalej kopci. Czyżby uszczelka pod głowicą się "skończyła". Proszę o wypowiedź znawców w temacie. Pozdrawiam.
Witam mam problem z audi a4 b6 2.0 alt z LPG. Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniona uszczelka pod głowicą nowa chłodnica, Nagrzewnica chłodniczka oleju i termostat. Układ odpowietrzony. Mam pytanie co do prawidłowego montażu przewodów płynu chłodzącego do reduktora bo u mnie jest podłączony pomiędzy chłodniczką oleju.
Gniazda zaworowe zapadnięte naprawi specjalista od głowic. Gniazda uszkadzają się od jazdy na gazie. Coś za coś... 1500 za całą robotę : głowica, uszczelki , płyny itd.. ? A4 nie robiłem takiej (jeszcze)... Ciężko mi określić, zależy ile roboty w głowicy, czy wszystkie zawory do wymiany itd...
Pompa cieczy chłodzącej też może być uszkodzona. Zdarzały się obrócone wirniki. Aczkolwiek jak wszystko inne jest sprawne. Mogą to być jednak początki uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Tudzież wykrzywienia głowicy przegrzaniem silnika. Dodano po 2 Dokładnie w jakich okolicznościach ten płyn jest wyrzucany?
najpierw bym zaczął od testu VAS lub VCDS i zobaczył parametry pompowtryskiwaczy... bloki 13, 18 i 23... ale to już musi ocenić ktoś kto się na tym zna... bardzo często się zdarza, iż jest uszkodzona instalacja pompowtryskiwaczy ta która jest w głowicy i generuje problemy z poprawnym działaniem pompowtryskiwaczy... a jej wymiana przywraca wszystko do...
1 litr oleju to mało skoro nic nie było. W twoim przypadku to masz pierścienie do wymiany i pewne uszczelkę pod głowicą. Gdy pierścienie są do d*** to silnik traci moc i "bierze" olej. Wymiana naprawi problem
Sprawdzilem caly uklad jest szczelny a obrotami dalej szarpie:(.Sprawdzilem kazdy wezyk podcisnieniowy wszystko ok.Przewod dolotowy tez ok,Kolektor dolotowy takze ok z nowa uszczelka i dalej to samo.
Witam.Potrzebuję pomocy odnośnie audi A4,B6 1.9 tdi 131KM.Mianowicie chodzi mi o schemat rozrządu,lub chociż wiadomości ile tam jest blokad na kołach?Był samochód na wymianie uszczelki pod głowicą i od tej pory dużo pali i ciężej zapala.jeśli ktoś może mi pomóc to bardzo proszę i z góry dziękuję.
Daj zdjęcie twojej komory silnika. Bo coś faktycznie się nie zgadza. W tak starym aucie przyczyn braku mocy być wiele. Od źle ustawionej pompy (jeśli to AFN) prze permanentnie otwarty EGR po problemy z turbo lub jej sterowaniem na przepływomierzu kończąc. Przydał by się komputer i log dynamiczny czy przepływ powietrza wychodzi poza 550 mg/skok oraz...
Skanowałem i okazało się ,że jest Sonda zepsuta .Komputer pokazał 2 błędy sonda i złe spalanie.W poniedziałek wymienię sondę i zobaczę co będzie się działo.Ale dlaczego jak sprawdzam olej strasznie ubywa.Był pełny stan po przejechaniu 300 km jest minimum na bagnecie ??? Trzeba sprawdzić uszczelniacze zaworowe, pierścienie uszczelkę głowicy i sprawdzić...
Dołączam się do tematu. U mnie też woda jest w zbiorniku wyrównawczym ZIMNA. Wczoraj wymieniłem po 2h walki termostat sądząc, że jest uszkodzony (stary oryginalny jest dobry) jednak to nic nie zmieniło. Układ odpowietrzałem zdejmując wąż z otworem odpowietrzającym na dolocie do nagrzewnicy aż zaczął lecieć z niego płyn bez bąbelków. W kabinie gorąco,...
Testu na Co2 jeszcze nie robiłem. To zrób . wyciek płynu z tyłu silnika Patrzyłeś dokładnie z kont wycieka Czyżby padła uszczelka pod głowicą z przedmuchem do kanału chłodzącego? Zrób test . To coś wyjaśni
Jeżeli 6-letni silnik wymaga wymiany pierścieni, tłoków czy uszczelki pod głowicą to znaczy że jeździł nim albo rajdowiec albo debil. W wypadku tego silnika też się mylisz.
Nie wiązałbym wymiany węża z ubytkiem cieczy. Opisana sytuacja wskazuje na uszkodzenie uszczelki pod głowicą. I tu może leżeć główna przyczyna wyrzucania płynu chłodniczego. Układ chłodzenia w A4 nie wymaga specjalnej gimnastyki by go odpowietrzyć.
Cześć. Ubywa mi płynu chłodniczego, nigdzie nie cieknie, samochód pracuje cały czas tak samo i nie traci na mocy, oleju nie przybywa, kolor też jest czarny. Wczoraj go odpowietrzyłem i pojeździłem, dzisiaj znów brakuje płynu w zbiorniczku, jak mu mocno przycisnę w gaz, to leci zimne powietrze z ogrzewania. Czy to może być uszczelka pod głowicą, czy...
Hmm....Może tak: Spróbuj włączyć ogrzewanie na maxa,to spowoduje pełny przepływ po całym układzie.Może coś jest zapchane w nagrzewnicy.Nagrzej auto do tych 80 st i postaw na "wolnych" niech zagrzeje się ,aż włączy się wentylator.Przy jakiej temp powinien się włączyć ,to chyba wiesz.Ja bym jeszcze poczekał z głowicą,bo z tego co piszesz nie ma objawu...
Jak robiłeś ten test na szczelność głowicy? Czym? W jakich warunkach? Temat przedmuchów przez uszczelkę przerabiałem w Seacie z 1,9 tdi. Co prawda inny silnik niż twój jednak ja zrobiłem tak: odkręciłem korek w zbiorniku wyrównawczym, wstawiłem korek od butli do pędzenia wina z wężykiem, a druga końcówka węża do butelki z wodą. Mimo dodawania gazu na...
Trójnik, a nawet dwa, wstawili gazownicy. Doprowadza ogrzewany płyn do reduktora. Inaczej reduktor by zamarzł. Wycieku nie powinno być - dociągnij cybanty. Sam płyn chłodniczy nie miesza się z olejem. To gdzie fabrycznie dochodzi to ogrzewacz oleju zamontowany na podstawie filtra. Problemy z ogrzewaniem, to zbyt niski stan płynu, zapowietrzenie lub...
Sprawdź sprężanie, mankament tych silników wycieranie prowadnic zaworów od mazi zbierającej się w głowicy po stronie dolotu. W większości warsztatów przy nierównej pracy silnika FSI, wypadanie zapłonu, nieszczelny układ dolotowy - wymieniają świece, cewki, uszczelki kolektora i dalej to samo. Zmierz sprężanie - naprawa głowicy , zastanów się na regeneracji...
Gdzie po nagrzaniu dłuższym może coś puszczać? Najczęściej 1. Uszczelka pod głowica, 2, Pęknięty blok albo głowicą. Jak stoi i pyka 3 godziny na wolnych obrotach, zdąży odprowadzić ciepło i silnik nie nagrzewa się tak mocno. Jak zostanie długo trwale obciążony, materiał rozszerza się i powstaje nieszczelność miedzy płaszczem wodnym a wydechem.
Oprócz pokrywy zaworów jest jeszcze łączenie na głowicy w miejscu mocowania wałków rozrządu. Jak zdejmiesz pokrywę, to masz tam dużo srob, bodajże torx. Cześć ta jest montowana do głowicy na uszczelniacz. Nie stosuje się tam zadnych uszczelek. Druga ewentuualnosc to rysa na walku rozrządu. Często powstają na skutek niewłaściwego demontażu uszczelniacza....
Sprawdzanie uszczelki pod głowica testerem, Jakim testerem??? Masz typowy obiaw przedmuchu do układu chłodzenia. Układ masz szczelny bo ciśnienie utrzymuje przez noc. Więć nie oszukuj się i czapka do góry.
Autko mam od 2005 roku, w którym to przyjechało z Niemiec. Nic mi nie wiadomo o wymianie tłoków ale jak już wspomniałam autko ma ABT i jego parametry różnią się nieco od seryjnych stąd być może te różnice w ciśnieniach na cylindrach. Co do spalania to 10 l spala w trasie a po mieście znacznie więcej. Normalnie jeżeli się nie mylę takie auta palą ok....
A gdzie te klapy są nagrzewnica czyszczona normalnie ma obiekt a co do klapek to jak przełączam na zimne to mocniej wieje a jak na ciepłe to słabiej dodam że chłodnica jest zimna. Może być Uszczelka uszkodzona pod glowica
Witam Według mnie na 75% jest wina uszczelka, chyba że silnik został przegrzany to być może uszkodziła się głowica, obawiam się że ostatecznej diagnozy nie da się ustalić bez demontażu głowicy i oględzinach, można sprawdzić ciśnienie sprężania w cylindrach,
Witam Mam taki sam problem ze swoim audi. Wymieniona uszczelka pod głowicą termostat sprawny, pompa sprawna, wszystkie klapy od sterowania nawiewami działają poprawnie. Po odpowietrzeniu układu jest ogrzewanie tak jak być powinno czyli daje ciepłe na własnych obrotach silnika przez dwa, trzy dni i znowu problem powraca. Nieszczelność uszczelki jest...
Jeśli chodzi o kontrokę ciśnienia oleju, jeśli problem nie pojawiał się przed wymianą oleju to może być wadliwy filtr oleju, druga sprawa jaki filtr oleju zamontowałeś, jeśli filtrona to zmień na jakiś bardziej markowy, knecht lub man, jednak czytając dalej twojego posta zastanawiam się czy objaw nie pojawił się po wymianie uszczelki pod głowicą???...
Wiem, że temat był już poruszany nie raz, ale opiszę mój przypadek: Objawy: - wygania płyn chłodniczy przez zbiornik wyrównawczy - nierównomierne ogrzewanie wnętrza ( raz jest , innym razem dmucha zimnym ) - silnik nie przegrzewa się , trzyma temperaturę Co było już zrobione/sprawdzone: - test szczelności głowicy ( testerem na zmianę koloru płynu, kolor...
Witam jestem posiadaczem auta Audi a4 b7 2.0 TDI 16V BRE. W aucie niedawno wymieniłem głowicę na nową wraz z uszczelką, rozrząd, pompę wody, nagrzewnice. Posiadam następujące problemy: 1. Problem z ogrzewaniem w samochodzie tzn. na wolnych obrotach leci zimne powietrze natomiast podczas jazdy leci ciepłe powietrze. 2. Na desce rozdzielczej świeci się...
Szczerze powiedziawszy to na ślepo mogę przypuszczać, że albo przepuszcza jednak gazy spalinowe uszczelka pod głowicą albo chłodnica spalin - bąbelkowanie płynu chłodzącego. Ktoś się kiedyś uparł, że walnięta uszczelka musi powodować pojawienie się oczek oleju w płynie chłodzącym - wcale nie. Nadmiar gazów spalinowych powinien powodować wzrost temperatury...
No niby możnaby sprawdzać, czy na bagnecie nie ma kropelek płynu z układu chłodzenia. Możnaby sprawdzić korek płynu układu chłodzenia czy nie ma kropelek oleju (nie sądzę, nie zdążyłyby się pojawić). TYLKO PO CO? To nie naprawi auta. Można gdybać: czy strzeliła turbina i zalała się olejem, a ten odparował na biało w rozpalonym do czerwoności wydechu?...
Witam moja audi a4 2,8 v6 zaczęła się gotować i glupieć wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą, w związku z tym jutro zabieram się za remont. Ma ktoś może schemat rozrządu? Będę również wdzięczny za każda cenną wskazówkę bo nigdy wczesniej nie rozkręcałem audi.
Z swojego drobnego doświadczenia w tym kierunku, biały dym z wydechu występuje gdy masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Poczytaj trochę o tym bo to nawet składa się w jedną całość. Sprawdź sobie napewno objawy, przyczyny i inne rzeczy z tym związane tak dla twojej pewności. Pozdrawiam Serdecznie, Bartosz. (Powodzenia w naprawie, albo że zaprowadzisz...
uszczelka głowicy suzuki atego uszczelka głowicy uszczelka głowicy polonez
naprawa medion połączenia kostki stacyjki mercedes konsola
piekarnik samsung baotian bt49qt
Błąd L2 w kotle Buderus GB24 - zapłon i detekcja płomienia Funkcje przycisku na liczniku przy kaloryferze