Stetoskop to dziś nie problem. może ma sąsiad przy urządzeniu do mierzenia ciśnienia krwi. Ale jak chcesz. Roboty będzie więcej i koszty większe. Jeśli jednak będzie padnięta głowica to orobisz się i nadal nic nie będziesz wiedział. Jeśli zlokalizujesz który to cylinder to będzie łatwiej, bo jeśli uszczelka będzie wyglądć na dobrą to podejrzenie padnie...
- podjeżdżając pod wzniesienie, wcisnąłem mocniej gaz i jakby coś pyknęło, od tego momentu silnik zaczął mocno bujać jakby palił nie na wszystkie gary Wygląda raczej na przeskoczenie rozrządu lub wystrzał gazu (nie napisałeś nic co to za instalacja). Okazało się, że nie było ciśnienia na 3 i 4 cylindrze. Po zwaleniu głowicy okazało się, że poszła uszczelka...
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Z tego co widzę, to w kadłubie są po trzy otwory na cylinder, w głowicy są dwa otwory na cylinder (po przekątnej), a w nowej uszczelce po jednym otworze i to kryzowanym. Pomiędzy rozrządem (laskami popychaczy) a cylindrami są jeszcze otwory, ale tutaj nie mam pewności czy przepływa ciecz chłodząca. Między cylindrami są dwa otworki, przy czym uszczelka...
Dzięki, gdyby nie było wszystko uświnione z oleju byłoby jeszcze lepiej, ale jak zawsze musiało być pod górkę :) Tłok 130 oznaczony bo jak wcześniej pisałem został używany nominał, cylinder jedynie przejechany w zakładzie kamieniem. Chciałem zachować pierwotne ułożenie tłok<->cylinder by uniknąć niespodzianek. Cylinder możesz teoretycznie zamontować...
Witam. Mam Seata Leona 1.4 MPI 16V z 2011 r. Wymieniane były pierścienie tłokowe, bo kopcił dość mocno. Głowica była planowana, uszczelniacze zaworowe nowe. Zawory poddane docieraniu. Uszczelka pod głowicą nowa. Złożyłem wszystko do kupy, śruby podkręcałem: 40 Nm, 60 Nm i 2 x 90 stopni. Po odpaleniu, po jakimś czasie, z układu wydechowego pluje wodą...
silnik jest leżący (at)ElektrodaBot podaj linki do zakupu! Szybka odpowiedź Dla Peugeot Kisbee 2T 2013 z silnikiem leżącym (AC) najpewniej kupisz gotowe kity „Sport 70 cc” w poniższych, sprawdzonych polskich sklepach. Wszystkie pozycje są fizycznie dostępne w chwili pisania odpowiedzi (08 / 05 / 2025); podaję bezpośrednie, krótkie linki oraz numer...
Obiecałem fotorelacje z mojego tuningu i w końcu porobiłem fotki. Na pierwszy ogień korekcja kątów dolotowych z transfer portów przy użyciu "płynnego spawu" czyli kleju dwuskładnikowego JB Weld, nabierałem i rozprowadzałem go przy użyciu płaskiego śrubokręta i 4 razy nabierałem kleju i smarowałem, myśle, że za dużo się napackało bo potem trzeba było...
Cylinder i głowica są przykręcone do skrzyni korbowej czterema szpilkami i nakrętkami. Po ich odkręceniu można głowicę ostukać np. drewnianym młotkiem lub podważyć równomiernie z obu stron. Trzeba się liczyć z uszkodzeniem uszczelki pod cylindrem. Nie sądzę jednak, by powodem takiej pracy silnika była dołożona uszczelka pod głowicą - to wygląda raczej...
Uczciwe nie za 5~ 10zl uszczelki. Do tego głowica i cylinder na płytę zrobić powierzchnie . Po montażu dobrze odpowietrzyć (śruba na głowicy) sprawdzić czy nagrzewa się chłodnica.Będzie dobrze.
Jest też możliwość że poszła uszczelka pod jedną z głowic i pcha ciśnienie w kanał spływu oleju. Ale ta teza jest mocno naciągana. Tak naciągana, że aż nie realna. Uszczelkę wywala na bok - tzn. pomiędzy cylindry, tam gdzie płaszczyzna docisku jest najmniejsza. Słaba kompresja, jeśli dodatkowo pluje olejem z tłumika to jeszcze wydarte prowadnice zaworów....
Ło, strzela w gaźnik - za wczesny zapłon; dodatkowy objaw odbijanie rozrusznika. Strzela w tłumik - za późny zapłon. Wobec tego jest jeszcze jakiś problem. Głowica dobrze przykręcona? Szczelna? Uszczelka pod cylindrem szczelna? Ja jeździłem taką WSKą, w które pod cylindrem było mokro, a jakoś tam dawała radę. WSK nie moja, więc nie było sensu w nią...
Witam. Mam problem ze scania . Mocno 6 cylinder wypluwa olej tuleja jak nowa pierscienie nie wiem ale ropa stala ze 2 godziny na tloku jak zalałem do sprawdzenia. co to moze byc peknieta głowica uszkodzona uszczelka czy uszczelniacze. Kolektor wydechowy doslownie zalany olejem nie ropa.
Środkowe cylindry najbardziej narażone są na przegrzanie, rysy na nich potwierdzają teorię braku wody. Takie rysy powstają od oderwanego nagaru. W wysokiej temperaturze gładzie są pewnie delikatniejsze, a nagar twardszy. Po wymontowaniu tłoki pewnie potwierdzą teorię. Głowica na pewno krzywa, a słaba kompresja potwierdza, że i zawory ucierpiały. Kiedyś...
Witam, Pacjent Yamaha YZF250 2006r, wywalało wodę - uszczelka pod głowicą, założenie trafne uszczelka wydmuchana az strach patrzeć. Głowica została oddana do planowania a później zostały wymienione w niej uszczelniacze i dotarte zawory. Przyszedł czas na składanie, nowa uszczelka pod cylinder i pod głowice - tu pojawia się problem (dodam ze głowica...
Witam Słuchaj te przytarcia to wina zbyt silnego przykręcenia zestawu. Cylinder się zapada w miejscu szpilek. Raczej pozostaje zakup nowego zestawu. Szlif cylindra nie wiele da bo struktura jest już uszkodzona. Tak jak byś deptał puszkę od piwa .... No i uszczelka, pewnie jej oczy wyszły i straciła swoje właściwości. Nawet sam cylinder nie tylko do...
Witam wszystkich. Piszę ten post ze względu na moją sytuację,a bardziej sytuację mojego Seata Leona 1.4 benzyna bez LPG 16V rocznik 2002.Jestem już wykończony zmaganiami oraz wizytami u mechaników i elektromechaników,a co za tym idzie pieniądze, które wydaje a auto nadal tam samo chodzi. Przedstawiam mój problem. Pewnego dnia odpalając auto cały zaczął...
A ja bym się kłócił i powiedział ze to nie spod głowicy tylko dmucha w wydech itp. Cylinder nie jest pierwszej młodości i zawsze będzie coś przepuszczało miedzy tłokiem a cylindrem, a pod głowica uszczelka jest, zapewne z blachy.
Zrobiłem/sprawdziłem: Kompresja dół -nowe pierścienie -nowy tłok -nowy cylinder góra -nowa głowica -nowe zawory -nowa uszczelka pod głowicą Iskra -3 świece -2 cewki zapłonowe -3 moduły zapłonowe -2 iskrowniki Benzyna - dochodzi (świeca mokra, przy zatkaniu ręką wlotu filtra powietrza czuć na ręce mgiełkę benzyny): podlewam też na dekiel tłoka - spala...
Witam serdecznie i z góry dziękuję za informację. Mam problem z wysoką temperaturą. Nabyłem motocykl juz z tą usterka. A mianowicie, silnik posiadał niesprawne czujniki temperatury. Po wymianie czujników okazało sie, że temperatura silnika szybko rośnie od razu po odpaleniu silnika. W czasie jazdy temperatura jest w połowie skali czyli ok, w normie....
1.Tak jest złudzenie jakby nie miał wystarczającej siły a jak dam gazu jeszcze gorzej. Dopiero udało się odpalić na samochodowym akumulatorze. Jak się zagrzeje nawet odpala a po chwili stania na zgaszonym znowu problem z odpaleniem. Do tego kompresjag na tym cylindrze oddaje w kopke przez co już z dwie urwałem. 2.Czysciłem gaźnik nie pomogło. Jedynie...
Witam jak w temacie szarpie przy gwałtowny przyspieszeniu od 3 biegu do 5 na 2 i 1 jest okej do tego samochód nie ma mocy słabo przyśpiesza zero błędu . Przy samochodzie została zrobiona pełna głowica uszczelka siadła został wymieniony tez wałek rozrządu szklanki i wgl . Został także wymieniony wałek od popychania pompowtrysku ponieważ był przytarty...
A pali na wszystkie cylindry?Jeżeli ropy sa sladowe ilości to może poszla uszczelka pod głowica i nie pali na którys cylinder i nie spalone paliwo kompresja wciska do układu chłodzenia przez uszkodzoną uszczelke.Tam nie za bardzo ma sie gdzie spotkac ropa z płynem chłodzącym.Pali równo? Nie dymi po zapaleniu na biało?Nie babli płynu w chłodnicy?Jakis...
Witam ponownie. Wczoraj wszystko jeszcze raz pooglądałem i zauważyłem: 1) Jak wykręciłem szpilki olejowe (te co mają tulejki) z cylindra to nie znalazłem żadnych dodatkowych otworów magistrali olejowej którymi olej mógłby wypływać i dalej po szpilkach płynąc na głowicę do góry 2) Sprawdzałem otwory są czyste -dmuchając w te otwory nic się działo jakby...
Witam posiadam Audi A3 2007 1.6 benzyna kod silnika BSE przebieg 190 tys nie pracuje na drugim I trzecim cyl strasznie kopci Komputer Błedy 16687,16686,16684,16555 Cała głowica po regeneracji uszczelniacze i nowa uszczelka pod głowica nowe swiece nowe cewki i przewody w daalszym ciagu nie pracuje rowno I jak sie nagrzeje to bardzo mocno kopci jeszcze...
Jak nie uszczelka to peknięta głowica ,jak bierze olej to uszczelniacze zaworów ,duży luz tlok- cylinder ,zapieczone lub pęknęte pierścienie ,rysa na cylindrze. Jaki to może być koszt - głowica niby jest ok bo robili mi z nią i wymienili przy okazji uszczelkę z tego co wiem to kompresja silnika jest dobra. hmmm
Tak jak pisałem wcześniej. Sprawdzana i planowana była głowica założona nowa uszczelka no i przy skrecaniu ustawiony luz zaworowy. Dym to ewidentnie jest nie spalany olej który dostaje się nad cylinder dlatego tak strzela tylko nie wiem którędy i nie wiem czemu po wymianie pompki paliwowej to ustalo.. muszę maszynę wziąć na robotę i sprawdzić ale przy...
Witam mój problem trwa nadal wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Wymienione dwa zawory kompresja już jest po 15 wszędzie na 3 jest 13. Błędy wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Błąd sondy 1- brak aktywności. I moje pytania czy sonda może być powodem wypadania zapłonu??? Czy w listwie wtryskowej można podmienić wtryski czy trzeba całą listwę podmienić???...
Witam mam forda probe z 95roku z silnikiem 2.0 i problem samochód dymi na biało był u mechanika i została wymieniona głowica kompletna zawory dotarte i wymienione uszczelniacze jak i uszczelka pod głowicą a samochód nadal dymi na biało a na dodatek na jednym cylindrze nie pali mimo że kompresja na wszystkich jest ok. Dodam że tak się dzieje na gazie...
A mój Simson 2.2l/100 km... Czytając to mam pewne uwagi. trzeba zrobić uszczelkę pod cylinder z gambitu 2,5 mm grubości Mam mieszane uczucia w tej kwestii. Płyty uszczelkowe powyżej 1 mm wykonywane są jako klejone. Wygodniej byłoby użyć podkładki z blachy. w głowicy jak ma się ten rowek gdzie wchodzi uszczelka trzeba go powiększyć do 41 mm Głowica powinna...
A więc tak zawór wydechowy jest mniejszej średnicy co widać na zdjęciu. Przetarcia są na tłoku i nie wiem czemu:( gdy kręcę kołem magnetycznym czuję lekki opór w momencie gdy tłok znajduje się na dole cylindra i to jest dziwne. Szlifowanie było dobrze zrobione bo tłok powinien wchodzić w cylinder i” klinować” się na samej górze, coś w rodzaju...
moonchild zwróć się do kolegi patryk-84a o zwrot pieniędzy za uszczelkę pod głowicę i robociznę przy jej wymianie w związku z nietrafioną i bzdurna poradą: Obiawy na benzynie podchodza tez pod uszkodzona uszczelke pod glowica byc moze miedzy 3 a 4 cylindrem bo masz tam mniejsze cisnienia. Ubywanie plynu chlodniczego i pyrkanie tez by pasowalo. Sprawdz...
Witam mam pytanie odnośnie rozrządu w moim Mondeo. A wiec padła mi uszczelka pod głowica i bylo konieczne jej wymontowanie oraz odkrecenie wałkow razrzadu i niestety nie bylo zaznaczone jak szly wałki i teraz moje pytanie jak ustawie pierwszy cylinder w GMP to walek ma zaczynac cykl zasysania czyli krzywki walka dolotowego beda przy samych popychaczach...
Przepraszam, że zakładając temat pierwszym razem nie zastosowałem się do pkt.11 regulaminu. mam nadzieję, że teraz zrobiłem to prawidłowo. Chciałbym opisać problem, który mnie po prostu przerósł, a przede wszystkim zaskoczył Ale po kolei. Było dokładnie tak: 1.pomierzyłem ciśnienie sprężania w cylindrach 1 cylinder 14, 2 cylinder 14, 3. cylinder14,...
Stuki mogą pochodzić od luzów na przeciwwadze wału, łącznika przeciwwagi, luzów na korbowodzie, niewłaściwej uszczelki pod głowicą cylindra, lub pierścienie uderzają o próg powstały na wskutek wytarcia cylindra.
Witam,to mój pierwszy post, A wiec tak sprawa dotyczy Lanosa 1.5 16v, mojego brata, silnik brał olej i kopcił na niebiesko(jak ropniak) , padło na uszczelniacze i pierścienie, dodam że mechanika to nasze hobby, a więc rozbieramy silnik , po otwarciu maski ujrzałem jakiś inny silnik ( ja też mam lanosa z takim samym silnikiem) w tym lanosie jakieś inna...
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Czym się różni świeca z 1 cylindra względem pozostałych?? Barwa, przerwa?? Miałem taki problem z samochodem, gdy płyn chłodniczy dostawał się przez uwaloną uszczelkę pod głowicą do cylindra.
Cześć jeżeli jest paliwo iskra na wszystkich świecach to sprawdź kompresje mogła pójść uszczelka pod głowicą między cylindrami
silnik suchy ? sie nie poci gdzie spod uszczelki głowicy / pokrywy zaworów na tym cylindrze ?żeberka czyste i nie oblepione kurzem ? może na agrofoto warto zapytać
Czujnik proponuje podłączyć-(temperatury płynu)jest z tyłu głowicy(ciężki dostęp)a przełącznik sprawdzić
To typowy objaw uszczelki od głowicy, pewnie coś było robione tanim kosztem. Nie chcę cię martwić, ale to może być nie tylko uszczelka (pęknięcie w głowicy lub na tulei cylindra) ale to raczej w japończykach się nie zdarza. Pewnie dał uszczelkę z Japan Carsu za 30 złotych iu taki efekt
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Maksymalne odkształcenie głowicy to 0,003mm Grubość uszczelki głowicy cylindrów z występem tłoków 0,45-0,50 będzie 1,200- 1,300 mm(jeden otwór) Grubość uszczelki głowicy cylindrów z występem tłoków 0,51-0,55 będzie 1,250-1,350 mm(dwa otwory) Grubość uszczelki głowicy cylindrów z występem tłoków 0,56-0,60 będzie 1,300-1,400 mm (trzy otwory) Grubość uszczelki...
Pierwsze, to jak dokręcone śruby? Równo? Kluczem dynamometrycznym? Wg wzoru? Otwory na śruby wyczyszczone (tak by śruba nie zaparła się końcem w otworze zamiast dociskać głowicę). Powierzchnie kontaktu oczyszczone ze starej uszczelki? Powierzchnie równe? Głowicy i cylindra?
Swiece wymieniałem kiedy? Nigdy bo dobrze chodził ;) To wymień. I sprawdź po ciemku czy nie masz ulotów na WN. Przebieg o niczym nie świadczy- w matizie bardzo prawdopodobna też uszczelka głowicy (przebicie pomiędzy cylindrami) i/lub pierścienie. Jak nie pomoże naprawa zapłonu to sprawdź kompresję.
to logiczne ze brak uszczelek pod głowica i w 2-suwie pod cylindrem spowoduje spadek mocy a co to był za remont silnika jak nie ma uszczelek????
Nie miałem uszczelki nowej pod cylinder a stara jest pouszkadzana. Przy tej czynności uszczelki wymienia się bez względu na stan starej a zwłaszcza uszkodzonej. Jeżeli uszkodzona uszczelka pod głowicą to może być powodem. Czy jest iskra oraz paliwo?
Witam,jeżeli mogę coś zasugerować miałem kiedyś przypadek,że prąd na świeczkach był prawidłowy a przyczyną była uszczelka dmuchnięta pod głowicą między cylindrami Dodano po 1 pomiar ciśnienia na cylindrach jak najbardziej wskazany
cylinder uszczelka głowica cylinder uszczelka miedza cylinder
piekarnik samsung czujnik temperatura skaner linii papilarnych numery naklejce
wypadanie zapłonu przyczyny wypadanie zapłonu przyczyny
Optymalna antena dla tunera Technics ST-7600 Naprawa telewizora lampowego bez dźwięku i obrazu