Stuki mogą pochodzić od luzów na przeciwwadze wału, łącznika przeciwwagi, luzów na korbowodzie, niewłaściwej uszczelki pod głowicą cylindra, lub pierścienie uderzają o próg powstały na wskutek wytarcia cylindra.
Cześć jeżeli jest paliwo iskra na wszystkich świecach to sprawdź kompresje mogła pójść uszczelka pod głowicą między cylindrami
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Czym się różni świeca z 1 cylindra względem pozostałych?? Barwa, przerwa?? Miałem taki problem z samochodem, gdy płyn chłodniczy dostawał się przez uwaloną uszczelkę pod głowicą do cylindra.
Maksymalne odkształcenie głowicy to 0,003mm Grubość uszczelki głowicy cylindrów z występem tłoków 0,45-0,50 będzie 1,200- 1,300 mm(jeden otwór) Grubość uszczelki głowicy cylindrów z występem tłoków 0,51-0,55 będzie 1,250-1,350 mm(dwa otwory) Grubość uszczelki głowicy cylindrów z występem tłoków 0,56-0,60 będzie 1,300-1,400 mm (trzy otwory) Grubość uszczelki...
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Przy jeździe powyżej 40km/h polecam wymiane łańcucha na mocniejszy. U mnie nic nie cieknie pomiędzy głowicą a uszczelką - wręcz nie powinno. Pewnie jakaś nierówność pomiędzy głowica - uszczelka - cylinder, może jakiś wżer. Warto sprawdzić stan uszczelki pod głowicą.
silnik suchy ? sie nie poci gdzie spod uszczelki głowicy / pokrywy zaworów na tym cylindrze ?żeberka czyste i nie oblepione kurzem ? może na agrofoto warto zapytać
Czujnik proponuje podłączyć-(temperatury płynu)jest z tyłu głowicy(ciężki dostęp)a przełącznik sprawdzić
To typowy objaw uszczelki od głowicy, pewnie coś było robione tanim kosztem. Nie chcę cię martwić, ale to może być nie tylko uszczelka (pęknięcie w głowicy lub na tulei cylindra) ale to raczej w japończykach się nie zdarza. Pewnie dał uszczelkę z Japan Carsu za 30 złotych iu taki efekt
Czy uszczelkę między głowicą a cylindrem w WANie można dorobić z preszpanu o grubości gdzieś 0,7mm?
Pierwsze, to jak dokręcone śruby? Równo? Kluczem dynamometrycznym? Wg wzoru? Otwory na śruby wyczyszczone (tak by śruba nie zaparła się końcem w otworze zamiast dociskać głowicę). Powierzchnie kontaktu oczyszczone ze starej uszczelki? Powierzchnie równe? Głowicy i cylindra?
Swiece wymieniałem kiedy? Nigdy bo dobrze chodził ;) To wymień. I sprawdź po ciemku czy nie masz ulotów na WN. Przebieg o niczym nie świadczy- w matizie bardzo prawdopodobna też uszczelka głowicy (przebicie pomiędzy cylindrami) i/lub pierścienie. Jak nie pomoże naprawa zapłonu to sprawdź kompresję.
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Wysokość tłoka nad blokiem, mm Grubość uszczelki głowicy cylindrów: 0,056 - 0,117 mm = A (0,92 - 0,98 mm). 0,117 - 0,178 mm = B (0,97 - 1,03 mm). 0,178 - 0,240 = C (1,02 - 1,08 mm).
Skoro test na CO2 w płynie wyszedł dodatni, to znaczy że jest przedmuch spalin do układu chłodzenia - czyli uszczelka pod głowicą, pęknięty cylinder/głowica albo jest tam też przy EGRze chłodnica spalin, to jeszcze może być ona.
A czy sprężarka od powietrza nie jest smarowana z silnika i chłodzona borygiem? Nie ma takiej możliwości. Pomimo że jest smarowania olejem ale naddatek spływa do komory silnika. Prędzej Olej do powietrza pójdzie przez pierścienie albo powietrze do wody. W tej usterce w 85% przyczyną jest obudowa chłodnicy oleju i jej oringi i 10% sama chłodnica oleju...
to logiczne ze brak uszczelek pod głowica i w 2-suwie pod cylindrem spowoduje spadek mocy a co to był za remont silnika jak nie ma uszczelek????
Nie ustawisz lepiej. Przestawione koło zębate na wale korbowym o 0.5 zęba, co daje przestawienie o 0.25 zęba na wale rozrządu. Ewentualnie różnice w długości łańcuszka rozrządu i odległości pomiędzy wałem korbowym a wałem rozrządu (na uszczelkach, wysokości głowicy, cylindra), ale to by miało wpływ na napinacz rozrządu.
(at)ElektrodaBot Co śądzisz o tzw "hermetic" to było i jest lepsze jak te współczesne silikony, silnik był przeznaczony do składania bez uszczelek , usczelka / głowica cylinder musiała być.
Był robiony remont silnika, ale wszystkie uszczelki pod głowicą i pod cylindrem wymienione.
Witam,jeżeli mogę coś zasugerować miałem kiedyś przypadek,że prąd na świeczkach był prawidłowy a przyczyną była uszczelka dmuchnięta pod głowicą między cylindrami Dodano po 1 pomiar ciśnienia na cylindrach jak najbardziej wskazany
Witam, szukam uszczelki pomiędzy cylindrem a głowicą do traktorka MF 70, jest wg takie coś?
Nie miałem uszczelki nowej pod cylinder a stara jest pouszkadzana. Przy tej czynności uszczelki wymienia się bez względu na stan starej a zwłaszcza uszkodzonej. Jeżeli uszkodzona uszczelka pod głowicą to może być powodem. Czy jest iskra oraz paliwo?
Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Pierwsze stwierdzenie wyklucza 2 następne. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw ten sam. Głowica jest żeliwna, nigdy się z nią nic nie działo. Skoro Po ściągnięciu głowicy uszczelka uciśnięta idealnie na każdym z cylindrów, brak wizualnych objawów uszkodzenia...
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Sprawdź czy niema przedmuchy na uszczelce pod głowicą cylindra, zwłaszcza od spodu. Jeśli kosiarka pracowała na nie wyważonym nożu lub co gorsze na lekko ugiętym wale -co powoduje wibracje. Śruby głowicy w tych silnikach potrafiły się luzować.
Witajcie szukam czegoś takiego jak uszczelka pomiędzy cylindrem a głowicą do traktorka . Jest coś takiego ??? Bo na żadnym schemacie nie ma a u mnie jest wstawiona jakaś wycinana z czegoś dziwnego . Dodano po 37 Witajcie szukam czegoś takiego jak uszczelka pomiędzy cylindrem a głowicą do traktorka . Jest coś takiego ??? Bo na żadnym schemacie nie ma...
Byłem u mechanika (w Skarżycach) okazało się że sterownik jest uszkodzony, oraz potrzebny jest remont silnika. Jest uszkodzona uszczelka pod głowicą oraz cylindry do roboty.
No ale zeby caly plyn polknelo?Dziwne troche. Wahania płynu są normalne, ale nie do tego stopnia, że zapala się kontrolka a po odkręceniu korka się wylewa.. Czy nawet jest sporo ponad max. Możliwe, że to właśnie uszczelka głowicy cylindrów lub inne anomalia czy niesprawności w układzie chłodzenia.
Cześć, kolego Ori83, sprawdzałeś kompresję tak, jak pisałeś? Na razie jeżdżę tak z tym brzęczeniem, ale wyczytałem gdzieś tam opinię, że w takim przypadku sprawdzać kompresję, bo w tym modelu potrafi pękać uszczelka pod głowicą między cylindrami i wtedy jest przedmuch. Może tu jest trop? Byłem z tym u jednego mechanika, to rozłożył ręce i nic nie zrobił...
Zgadzam się z kolegą wyżej. Ja miałem przypadek wypalonej uszczelki pod głowicą między cylindrami.
Wygląda na przegrzany silnik, sprawdź ciśnienie w cylindrach, uszczelka do wymiany, może głowica krzywa lub pęknięta wtedy trzeba spawać i splanować, ale to już naprawa warsztatowa.
Ja miałem podobną sytuację, ale u mnie była pęknięta głowica. Między zaworem a świecą, i to na dwóch cylindrach. Ale jak twoja głowica była sprawdzana na szczelność to może uszczelka wadliwa lub niepoprawnie zamontowana.
Zrób zdjęcie wykręconych świec (tylko w kolejności jak w silniku). Problemy z wypadaniem zapłonu masz po błędach na 1 i 2 cylindrze. Mogą nie mieć nic wspólnego z cewkami czy świecami. CZY BYŁY SPRAWDZANE LUZY ZAWOROWE? CZY BYŁA SPRAWDZANA KOMPRESJA? (mogą być upalone zawory wydechowe bądź wydmuchana uszczelka pod głowicą między cylindrami).
Tak czy inaczej w najbliższym czasie zamierzam zmienić uszczelkę pokrywy głowicy cylindrów. Sama nie pomoże, osadz ją na paście dirko.
Przyczyn może byż wiele. Prosto mówiąc - najprawdopodobniej "dmucha" z cylindrów do kanałow wodnych. Najczęstsze przyczyny to "padnięta" uszczelka pod głowicą, pęknięte tuleje cylindrów, pęknięta głowica, itp. usterki.
Mogło wydmuchać uszczelkę głowicy między cylindrami
Najpierw sprawdziłbym jeszcze raz uszczelkę pod głowicą cylindra i pod cylindrem, połączenie gaźnik-cylinder a jeżeli wszystko będzie ok to spróbował bym wyregulować gaźnik
Musisz dać nowa uszczelkę pod głowicę cylindra i wyczyścić ten nagar.
Sprawdzaliśmy uszczelkę pod głowica tez bez zarzutu Jak to "sprawdziliśmy"? Jak się sprawdza uszczelkę? Uszczelkę pod głowicą można jedynie wymienić, jest jednorazowa. Każde zdemontowanie głowicy, to nowa uszczelka. Odnośnie awarii, to na początek zrób pomiar ciśnienia w cylindrach.
Uszczelka pod głowicą, głowica, cylinder do weryfikacji.
sory za pomyłkę chodziło mi o uszczelkę pod cylinder bo pod głowicę daję nową a pod cylinder starom bo nie ufam tej nowej tekturowej
Witam! Miałem to samo poszła uszczelka pod głowicą między 2 i 3 cylindrem i kanałem chłodzenia, objawy te same ubytek płynu,cisnienie za duże w chłodzeniu i okresowe dymienie i aha czysty olej. Nie czekaj jedź do warsztatu.
Witam. Sprawdź kolego kompresje na cylindrach miałem do niedawna dwa poldki i w obu podobny przypadek wypalona uszczelka pod głowicą między cylindrami wiele wymieniałem i doszedłem do uszczelki. Pozdrawiam
Prawdopodobnie do jednego z cylindrów dostaje się woda, co potwierdza nierówna praca silnika. Według internetowych poradników uszkodzona jest uszczelka pod głowicą. Skoro było coś grzebane przy wale korbowym, to możliwe że w tym wypadku problem jest z uszczelnieniem cylindrów w tej okolicy.
Może być uszczelka pod głowica. Wyrzuca gazy do układu chłodzenia. Sprawdzić ciśnienie na cylindrach i będzie wiadomo. Chłodnica u dołu zimna czy ciepła po jeździe? Temperatura ok na wskaźniku?
Jedynka niektóre firmy robiły otworki a jak nie jesteś pewny to pomiar wystawania tłoka . Tylko na wszystkich 4 cylindrach.
Kształt komory spalania ma znaczenie i w sportowych silnikach nawet duże. Akurat w Romecie tam szału nie ma. Oryginalnie stopień sprężania 8:1, głowica półokrągła i tłok o wysokim denku. Chodzić to będzie, ale po założeniu musisz sprawdzić squish. Nie powinien być mniejszy niż 1 mm, inaczej silnik zacznie głośniej dzwonić. Najlepszym rozwiązaniem w...
Proponowałbym na początek sprawdzić szczelność układu chłodzenia i zmierzyć szczelność cylindrów (nie mylić z ciśnieniem). Pomiar wykonać przy otwartym zbiorniczku wyrównawczym. Szczelność i poziom w zbiorniczku obserwować przez co najmniej kilka minut na każdym cylindrze. W Twoim przypadku może być uszkodzona uszczelka głowicy pomiędzy cylindrem a...
Z podmianką cylindra to się wstrzymaj , musisz znaleźć przyczynę usterki . Sprawdź uszczelniacze na wale , uszczelki pod głowicą i cylindrem ,uszczelki w układzie dolotowym a zwłaszcza membranę . Sprawdziłeś ciśnienie w cylindrze i iskrę .? .
przed ale jeszcze sprawdzę, jest jeszcze takie coś ze jak silnik był złożony to bez uszczelek pod głowicą i cylindrem i wtedy odpalał ale kompresja uciekała dałem uszczelki i wtedy już ani rusz
Jeśli silnik przestał pracować z dnia na dzień to myślę że to własnie uszczelka pod głowicą. A brak ciśnienia na cylindrach obok siebie to argument za. Jeśli głowica będzie na wierzchu to dobrze by było splanować i podfrezować zawory i gniazda co do kupna innego używanego silnika hmnn. Można by było szukać z jakiegoś Renaulta ale czy trafi się z taki...
Żadna wielka sprawa, albo zawór albo wypalona uszczelka pod głowicą, czapka w górę i wiadomo co dalej
Nie pali na 2 i 3 cylindrem. A było wymieniane : - gumki na zaworach - pierścienie - kable zapłonowe - czyszczona kopułka zapłonowa -planowana głowica - uszczelka pod głowicą a ciśnienie na cylindrach jest 11.4
Jeżeli są to cylindry koło siebie to być może uszczelka pod głowicą między cylindrami się wypaliła. Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
że nie pali na jeden cylinder, uszkodzona uszczelka pod głowicą na tym cylindrze, I na tym bym sie skupil
To uruchom go rano na 5 sekund i wykręć obejrzyj świece, albo wykręć świece na noc, a rano przy uruchomieniu niech ktoś patrzy z ilu cylindrów będzie "walić". Mimo wszystko uszczelka pod głowicą to sporo pracy i pieniędzy. Uważam że sprawdzenie ciśnienia sprężania to konieczność. Żebyś nie zdjął głowicy, a tam nie będzie śladu, i dalej w d... 😎
A kto Ci wywróży czy to jest poważne, Żebyś potem Miał pretensje jak Ci motor padnie. Najlepiej dla Ciebie i Twojego samochodu będzie podłączenie auta pod kompa, pewnie to wiele wyjaśni. P.s jeżeli kopci na biało to może wydmuchało uszczelkę pod głowicą i płyn dostaje się na cylindry, ale to tylko JEDNA z możliwości.
Taka różnica oznacza że silnik jest do remontu skoro Pan sam pisze że stracił on moc. Wygląda że ten cylinder jest nieszczelny gdzie jest 13.8 bar, no i ten gdzie jest 15 bar jest nieszczelny i do tych cylindrów trzeba by wlać po 10cm3 oleju i szybko zmierzyć ciśnienie. Koszty to zależą czy Pan będzie to sam robił czy warsztat. Warsztat weźmie za to...
Pewnie dwa cylindry?
Na spokojnie... Wymienione pierścienie, uszczelki pod cylindrami, uszczelka głowicy, nowy olej itp. Wszystko będzie zmontowane do końca tygodnia i ... musi się udać. Zakaszle za pierwszym. Trzymajcie kciuki.
Wymienialem glowica moze byc ze z pod uszczelki między głowicą a cylindrem lapie lewe powietrze?
A czy możliwe że uszczelka pod głowicą albo cylindrami przepuszcza powietrze? Wygląda na taką zmasakrowaną trochę ta uszczelka.
Lepszy do uturbienia byłby 1,5 lub 1,3 . Kłopot jest np w grubości ścianek pomiędzy cylindrami. Już w silniku 1,5 są one małe i bez doładowania potrafi wydmuchiwać uszczelkę głowicy pomiędzy cylindrami. W 1,6 tłoki są większe, a ścianki cylindrów cieńsze, więc prawdopodobieństwo wydmuchania uszczelki jest większe.
Wygląda na to że nie masz kompresji na trzecim :(. Podejrzewam że podstawienie drugiego wtryskiwacza nie pomoże. Powodem może być; niedomykający się zawór, popękane lub zapieczone pierścienie, pęknięty lub wypalony tłok, uszkodzona uszczelka, pęknięta głowica.
Głowica zdjęta, na 4 cylindrze w kanale dolotowym olej, widać że niedawno głowica była zdejmowana (nowa uszczelka pod głowice), tuleje cylindrowe na wszystkich cylindrach lekko porysowane. Nie ustalono którędy idzie olej do płynu... na pierwszy rzut oka wiać że wszystko jest ok.
Stetoskop to dziś nie problem. może ma sąsiad przy urządzeniu do mierzenia ciśnienia krwi. Ale jak chcesz. Roboty będzie więcej i koszty większe. Jeśli jednak będzie padnięta głowica to orobisz się i nadal nic nie będziesz wiedział. Jeśli zlokalizujesz który to cylinder to będzie łatwiej, bo jeśli uszczelka będzie wyglądć na dobrą to podejrzenie padnie...
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Może brak kompresji na 3 cylindrze? Uszczelka pod głowica?
Witam. Mam stary agregat sprężarkowy Aspa 1JS60M (jednotłokowy z dwoma małymi butlami) 6l pojemności. Zestawów naprawczych do niego za specjalnie nie widzę. Na pierwszy rzut oka wydaje mi się, że będą pasować części ze sprężarki 3jw60, ale czy na pewno? Chodzi mi głownie o zaworki, tłok, pierścienie, uszczelki pod cylinder i głowicę. Utwierdzi mnie...
- podjeżdżając pod wzniesienie, wcisnąłem mocniej gaz i jakby coś pyknęło, od tego momentu silnik zaczął mocno bujać jakby palił nie na wszystkie gary Wygląda raczej na przeskoczenie rozrządu lub wystrzał gazu (nie napisałeś nic co to za instalacja). Okazało się, że nie było ciśnienia na 3 i 4 cylindrze. Po zwaleniu głowicy okazało się, że poszła uszczelka...
Poszła uszczelka pod głowicą,jak sprawdzić na którym cylindrze żeby nie wymieniać dwóch uszczelek. Ma może ktoś manual wyminay uszczelki pod głowica silnika 2.5V6
Ja się ciebie zapytam w jakim celu chcesz wstawiać to badziewie? Na 90% nie będzie pasować... Zwiększona średnica cylindra = zwiększenie średnicy głowicy. Nie będzie dobrze pasować uszczelka... Wg mnie, lepiej dobrze silnik wyreguluj, wypoleruj krócic dolotowy, daj nowy czysty filtr powietrza, nowa świeca i będzie lepszy efekt...
już wiadomo . przedmuchało uszczelkę pod głowicą miedzy cylindrami. już glowica wruciła od szlifierza tylko planowana była. jest szczelna i zawory
Wyciek w tej szpilce, raczej mógł być spowodowany przepuszczającą uszczelką pod cylindrem. Jeśli uszczelka pod głowicą jest nowa to pewnie bierze olej zaworami.
Jest jeszcze taka opcja że po prostu masz wodę w paliwie/filtrze powietrza. Niewielkie ilości wody mogą się skraplać, a nie trzeba jej dużo aby zauważyć dymienie. Jeśli dym jest czarny, to znaczy że go dość mocno zalewa paliwem. Za bogata mieszanka. Jeśli dymi na niebiesko, to albo uszczelniacze w głowicy szlak trafił, albo źle złożyłeś cylinder oraz...
Cześć.Ja swojego problemu nie rozwiązałem.Takie auto sprzedałem.Ale prawdopodobnie,dlatego tak się u mnie działo,że była albo uszczelka pod głowicą na 4,5,6 cylindrze uszkodzona albo i głowica
Może mieć, ale nie koniecznie, może to być również nieszczelny reduktor. Żeby go wykluczyś zakręć gaz na butli i pojeździj parę dni tylko na benzynie, jeżeli sytuacja się nie powtórzy, to znaczy że reduktor gazuje układ chłodzenia. Jeżeli się powtórzy to jest przedmuch od strony silnika (uszczelka, blok lub głowica).
Na trzecim cylindrze brak kompresji, w zwiazku z czym pali tylko na trzech cylindrach, mam pytanko, czy możliwe ze wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym czy do zwalenia głowica?
Puściła uszczelka na kolektorze ssącym przy głowicy.
Sprawdź kompresję może być przepalona uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrami.
Przestawienie o pół zęba koła zębatego na wale korbowym. Niewiele z tym zrobisz, możesz ustawić rozrząd z przesunięciem w jedną lub drugą stronę. Gdybyś chciał mieć idealnie, to by trzeba by kombinować z grubościami uszczelek pod cylindrem, pod głowicą, wysokościami głowicy i cylindra. Tylko wtedy trzeba zwrócić uwagę czy łańcuch nie będzie za mocno/za...
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
hehe;) To powerforce z motorlandu czy WM z wilmatu?? Powerforce akurat powinien chodzić. WM może puchnąć;) Co do odpowietrznika w chłodnicy - jak go zrobiłeś to nic dobrego. Aby był obieg to musisz mieć ciśnienie które wytwarza pompa. Robiąc odpowietrznik, woda może mieć mniejszą prędkość przepływu. Mam wrażenie że masz walniętą uszczelkę pod głowicą...
Pierścienie tłoka wyglądały na nieuszkodzone. Czy możliwe jest jego przytarcie bez uszkodzenia pierścieni ? Czy po zdjęciu głowicy, trzeba ją potem planować i montować nowe uszczelki ? Głowicy nie trzeba planować, to nie samochód. Daj te zdjęcia. Jest możliwe uszkodzenie gładzi cylindra bez widocznych śladów na pierścieniach.
Zrobię zrzuty z testera i pokażę. Zastanawiam się, czy nie jest dmuchnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2 i 3 .
Panewki, szlif wału, uszczelka pod głowica, szlif cylindrów na początek.
Jeśli głowica sprawdzona to mogą być uszczelki (podkładki) pod tulejami cylindrów.
Witam! Master 2,5dci G9U , mam problem już w drugim silniku z wypalaniem uszczelki między cylindrami. Blok splanowany , głowica również , uszczelki Erling , śruby nowe , Nm według zaleceń i po ok 40000km wypala między cyl. Czy spotkał się ktoś z powracającym takim problemem?
Jak te cylindry są obok siebie to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Witam, mam taki problem, ponieważ wymieniłem w quadzie uszczelkę pod cylindrem i głowicą, oraz pierścienie tłokowe. Złożyłem to do kupy i odpaliłem. Jedyne, czego nie jestem pewien, to ustawienie rozrządu, ponieważ wydaje mi się, że ustawiłem go o 180° niż powinien być. Niby odpalił normalnie, ale tak jak mówiłem, kopci i zastanawiam się, czy ustawienie...
Witam. Kopci na biało ,uszczelka pod głowicą do wymiany woda dostaje się na cylindry .Masz ubytek płynu chłodniczego ?
Jak chcesz dawać grubą uszczelkę/podkładkę to między cylinder a kartery, bo dając ją miedzy głowicę a cylinder to zmniejszysz znacznie stopnień sprężania. Taka przeróbka niestety może się nieco odbić na mocy motorka (o jakieś powiedzmy 5-10%).
CZESC KIEROWCO! Na poczatek proponuje sprawdzenie ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Jest to typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Koszt ok. 60zł i 10 godzin "zabawy". Miłego majsterkowania !
A czy nie warto by było sprawdzić przed wymiana uszczelki ciśnienie w cylindrach?
Pomiędzy cylindrami a głowicą z przodu i z tył są śruby przewiercone w środku. Jest to do sprawdzenia czy uszczelka pod głowicą jest dobra.
Zawory od 3jw60 mam nadzieje ze tym razem wytrzymają tłoczne.Nie zapomnijmy że jeszcze uszczelka dojdzie pomiędzy głowica a cylindrami.
Witam mam problem gdyż podczas jazdy motocyklem kawasaki kxf250 2008r doświadczyłem przerywania a jakieś 0,5km dalej całkowicie zgasł i już nie odpalił.Rozebrałem górę tłok ładny cylek bez rys dziwnie wyglądało jedno miejsce na głowicy jakby uszczelka puściła. Zrobiłem honowanie cylindra i głowicy motor poskładany iskra jest paliwo też a motor raz na...
uszczelka cylinder cylinder uszczelka głowica cylinder
rozrusznik sterowanie drukarka online nadawać 433mhz
elfon optima parrot ck3100 aktualizacja
Tryb serwisowy Thomson Chassis MT51 - jak wejść? Wywołanie portiera w systemach domofonowych Proel