Nie miałem uszczelki nowej pod cylinder a stara jest pouszkadzana. Przy tej czynności uszczelki wymienia się bez względu na stan starej a zwłaszcza uszkodzonej. Jeżeli uszkodzona uszczelka pod głowicą to może być powodem. Czy jest iskra oraz paliwo?
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
- podjeżdżając pod wzniesienie, wcisnąłem mocniej gaz i jakby coś pyknęło, od tego momentu silnik zaczął mocno bujać jakby palił nie na wszystkie gary Wygląda raczej na przeskoczenie rozrządu lub wystrzał gazu (nie napisałeś nic co to za instalacja). Okazało się, że nie było ciśnienia na 3 i 4 cylindrze. Po zwaleniu głowicy okazało się, że poszła uszczelka...
Możliwe, że ta uszczelka była źle zamontowana. Wystawała i podczas pracy nie od razu, ale po pewnym czasie przypaliła się zwęgliła, a nagar co się na niej zebrał spowodował takie zniszczenia. Dość wąskie uszkodzenia tłoka i akurat pasujące do uszkodzenia uszczelki. Możliwy jest też scenariusz, że uszkodzenia uszczelki są następstwem porysowanego tłoka...
Stetoskop to dziś nie problem. może ma sąsiad przy urządzeniu do mierzenia ciśnienia krwi. Ale jak chcesz. Roboty będzie więcej i koszty większe. Jeśli jednak będzie padnięta głowica to orobisz się i nadal nic nie będziesz wiedział. Jeśli zlokalizujesz który to cylinder to będzie łatwiej, bo jeśli uszczelka będzie wyglądć na dobrą to podejrzenie padnie...
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
Mylisz się, zapewniam, że jest rozbieralne, dałem dwie podpowiedzi. :D Wał jest dzielony ale, aby wyjąć tłok, musi być zdjęty cylinder. Cóż, cylinder jest najzwyczajniej wkręcany do karteru. Podział jest w miejscu założenia tłumika, uszczelka to gumowy oring. Te cztery wypustki, obok świecy, służą do założenia specjalnego klucza,
Na styku połówek obudowy jeśli są gładkie i nikt nie rozpoławiał przecinakiem wystarczy silikon . Pod cylinder uszczelka tak samo pod głowice . Grubość uszczelek pod cylinder można dobrać po założeniu cylindra na tłok i zmierzeniu czy tłok wystaje ponad czy nie . Przeważnie jest to bardzo cienka uszczelka . Pod głowice ok 0.5-0.8 mm .
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Kolega czepił się tych uszczelek. Jak niema przedmuchu do chłodzenia (bąbli w chłodnicy) to uszczelka jest ok. Uszczelki z metalowym/miedzianym pierścieniem powinno stosować się przy cylindrach z żeliwną tuleją lub całych z żeliwa. U kolegi w cylindrze prawdopodobnie jest chrom techniczny (cienka powłoka) bo części na nikasilu nie są tanie cylinder...
wtrysk 1-dno punktowy jeśli na zimnym przebiera nie pali dobrze na wszystkie gari może to byc spowodowane tez nie pgrinalną uszczelka lub uciekła przy zakładaniu i olej spływa do kolektora ssącego który trafia na 2 lub 3 cylinder i to może powodowac zażucanie do puki sie nie wypali ( na zimnym) jak sie rozgrzej e ok
Zakładam że uszczelka była raz robiona, to ile mogli splanować głowicę, 0,2mm ? Taka wartość chyba nie będzie miała wpływu na pasek rozrządu? Nie wiem, ale dolicz rolkę, zużycie kół zębatych, i dokładnego ustawienia na znakach, może można już się nie spodziewać. Grubość UPG. Trzeba samemu zdecydować, z której strony znak bardziej pasuje, gdy nie bardzo...
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
dlaczego wprowadzasz nowe metody diagnozy Wynika to z doświadczenia !!! Kolega pojedzie na diagnostykę komputerową do nieogarniętego diagnosty i jeżeli np. zawory będą podstawione może mieć różne przekłamane parametry i błędy np. 'misfire' lub ciśnienie doładowania będzie uciekać przez zawory na cylinder i będzie błąd słabego ciśnienia doładowania....
Jak dwa cylindry obok siebie to często pęknięta uszczelka między tymi cylindrami (niby nic groźnego ale czasem blok ma wżer w tym miejscu i trzeba go planować). Na oko ciężko stwierdzić najlepiej średnicówka i pomiar cylindrów. Jak był cały to jeszcze można zrobić test przez na tych cylindrach z kompresją 0. Polega on na ustawieniu wału na badanym cylindrze...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Dobra kolejna sprawa, stara uszczelka pod głowicą była na jeden karb, zmierzyłem wysokość tłoka nad blok i 2,3,4 cylinder mieszczą się w zakresie założenia uszczelki z 1 garbem natomiast 1 cylinder ma wysokość 0,480 czyli uszczelka z 3 garbami. Co wy na to ? https://obrazki.elektroda.pl/5966904800_...
Wymieniona uszczelka pod głowicą
Może to być krzywa przylgnia na głowicy, uszkodzona (o ile kopci i ubywa płynu chłodniczego) lub za gruba uszczelka głowicy, uszkodzony zawór membranowy lub Nic nie kopci nic nie ubywa płynu wiadomo wszystkiego nie sprawdziłem bo musiałbym cały silnik rozkręcać pali z kopniaka zawór membranowy kiedyś wyjmowałem nie było prześwitu wszystko nowe zakładałem...
Witam, pierscienie musza sie swobodnie dawac obracac w kanalikach / rowkach na tloku, pomijajac tzw. kolki zabezpieczajace w tlokach 2 suwow, ktore temu zapobiegaja w trakcie pracy silnika [ zeby zaden pierscien nie zaczepil koncowka o okna dolotowe / wylotowe ]. Po prostu - ratuje Cie to, ze tlok przesuwa sie w cylindrze, czyli ze uszkodzenie / przytarcie...
Z tego co widzę, to w kadłubie są po trzy otwory na cylinder, w głowicy są dwa otwory na cylinder (po przekątnej), a w nowej uszczelce po jednym otworze i to kryzowanym. Pomiędzy rozrządem (laskami popychaczy) a cylindrami są jeszcze otwory, ale tutaj nie mam pewności czy przepływa ciecz chłodząca. Między cylindrami są dwa otworki, przy czym uszczelka...
Dokładnie, moda A co za tym idzie gorsza jakość. No nic zamówię ten tani i będę składał. Bo oryginał cylinder, tlok 500zl jakoś to moim zdaniem nieopłacalne. Kolego pytalem o ta uszczelkę, orientujesz się czy tam idzie uszczelka pod cylinder czy tylko silikon? Jeszcze raz dziękuję za pomoc .
Cześć, Pacjent jak w temacie Husqvarna 55 z 2002 roku wykorzystywana do domowego użytku. Rocznie obrabiam między 20 a 30mp drewna, ale 2 lata temu było ponad 40mp także różnie z tym jest. Dzisiaj po raz kolejny usłyszałem, że pilarka znacznie głośniej pracuje, a sam tłumik dostał lekkiego luzu. Z racji, że już wcześniej miałem problem z notorycznym...
cylinder jest w stanie idealnym tlok tak samo zero rys w sumie to ja tym silnikiem zrobilem moze z 50 kilometrow iskra na swiecy tez jest uszczelka pod cylindrem jest w dobrym stanie no jak swieca jest dokrecona to jest dosc duzy opor trzeba mocno pedal nacisnac zeby sie kolo ruszylo czyli jak to zrobic do strzykawki nabrac troche benzyny wstrzyknac...
De'Longhi Dinamica 23.210.b Popatrz dokładnie skąd wylatuje woda. Możliwe przyczyny: Uszczelka górna tłoka Uszczelka dolna tłoka Pęknięty cylinder tłoka - jest z plastiku, a ostatnio produkują z dodatkiem plastiku z recyklingu.
czy tylko tak sobie teoretyzujesz? To był mój "chleb". Swoje pojazdy,w tym motocykle dalej naprawiam/remontuję sam. Tak jak napisałem,cały koszt zamknie w 1000zł,rzeba jedynie "posiedzieć",bo strzeliłeś pierwszą lepszą firmę,a sa tańsze. Kompletny tłok i uszczelka to kilkadziesiąt zł. Mogę dostać link do aukcji gdzie oryginalny cylinder jest za 800zł?...
Po remoncie silnik dymi troszkę na czarno po dodaniu gazu czyli do wymiany jeszcze wtryski, po za tym wszystko ok. Gdy by ktoś się zastanawiał nad remontem takowego silnika to cenowo zestaw czyli tuleja, pierścienie, tłok, sworzeń tłoka wychodzi 270zł na jeden cylinder + do tego potrzebny warsztat który wymieni nam te tuleje, w moim przypadku 400zł...
silnik jest leżący (at)ElektrodaBot podaj linki do zakupu! Szybka odpowiedź Dla Peugeot Kisbee 2T 2013 z silnikiem leżącym (AC) najpewniej kupisz gotowe kity „Sport 70 cc” w poniższych, sprawdzonych polskich sklepach. Wszystkie pozycje są fizycznie dostępne w chwili pisania odpowiedzi (08 / 05 / 2025); podaję bezpośrednie, krótkie linki oraz numer...
Ok, kończąc przygodę z naprawą hondy, to okazało się, że uszczelka pod głowicą puściła i spaliny przedostawały się do układu chłodzenia. Poprzedni właściciel chyba dawał ostro w palnik, bo pierścienie były odbarwione, a cylinder porysowany, więc wleciał nowy tłok z oryginału i honowanie cylindra. Przy okazji płyny eksploatacyjne po wymieniane i chodzi...
czujnik wałka,albo uszkodzony ,albo rozrząd źle złożony dlatego wywala błąd.
Witam. Mam Seata Leona 1.4 MPI 16V z 2011 r. Wymieniane były pierścienie tłokowe, bo kopcił dość mocno. Głowica była planowana, uszczelniacze zaworowe nowe. Zawory poddane docieraniu. Uszczelka pod głowicą nowa. Złożyłem wszystko do kupy, śruby podkręcałem: 40 Nm, 60 Nm i 2 x 90 stopni. Po odpaleniu, po jakimś czasie, z układu wydechowego pluje wodą...
Cześć, mam problem ze stihl ms 250. Nie pomaga czyszczenie i regulacja gaźnika, piła ustawiona na nastawy fabryczne gaźników ( ZAMA C1Q L 1 obr. H 1 1/2 obr.) piła do momentu mocniejszego rozgrzania działa idealnie, trzyma obroty i ładnie się wkręca. Po rozgrzaniu tj. kiedy tnie większe kawałki drewna zaczyna podnosić sobie obroty i dławić tak jakby...
1. Cylinder pomierzony? 2. Rowki na pierścienie zmierzone luz pierścienia w rowku? 3. Nie daje czasem z odmy? Wtedy problem z nieszczelnością cylindra. 4. Odnośnie punktu wyżej uszczelka głowicy często puszcza i spaliny wracają do komory korbowej przez popychacze zaworowe. Dalej mieszają się z mgłą olejową i przez odmę w dolot. Także zaczął bym od odłączenia...
Uszczelka pod głowicą to nie będzie bo spaliny by gotowały mu płyn chłodzący, wiem bo tak miałem, bulgotanie może oznaczać że reduktor gazu może być podejrzany, woda idzie do dolotu silnika, jeden cylinder zalewa dlatego nie pali aż wypali wodę.
Witam Jako, że temat troszeczkę przygasł a jestem ciekaw dlaczego to ten zawór wypala się akurat na 3 cylindrze w 8V to postaram się do tego dojść i odświeżyć temat. Mam nadzieję, że Bartek_J to podpowie. Więc zaczynając zawór wypala się z pewnością od wysokiej temperatury. Wysoka temperatura najprawdopodobniej spowodowana jest zubożoną mieszanką paliwowo-powietrzną...
Cześć! Mam problem z wykryciem źródła piszczenia w silniku Opel Corsa A12XER (ecotec 1.2 benzyna, 2012). Może ktoś się już z czymś podobnym spotkał? Po kolei: Dźwięk o jakim mowa uchwyciłem na filmach: https://youtube.com/shorts/3YwXnvHpl_4?s... https://youtube.com/shorts/zBobu3ZccWQ?s... Dźwięk pojawią się najczęściej...
ten sylikon jest taki bardziej gęstszy czy co ? mozna go dac pod cylinder razem z uszczelka ?
Tego elementu nie demontowałem z dyszami, myślałem że się nie da. Dmuchałem tylko w górną dysze, rozbiore ponownie wyczyszcze i dam znać. Dodano po 1 Co do szczelności gaźnik cylinder jest raczej ok., jest uszczelka i nie ma uszkodzeń itp.
No tak, tylko gdyby był przegrzany to tłoki by spuchły i byłyby rysy na cylindrach i ślady przytarcia. Po rozebraniu zaraz na świeżo. A jeśli całość ostygła i poszła znowu w robotę, to się dotarło. Dodano po 3 . Bym zapomniał najlepszego. Wygięty był też blok o 0,4mm, więc dorobiona uszczelka była grubsza na 2 i 3. Nie brał oleju i sprężał równo mimo...
Witam, no więc tak, zmieniłem pierścienie, kompresja wróciła, jest już prawidłowa. Złożyłem pilarkę, odpaliłem, chodzi, ale jest problem dosyć dziwny, gdy nacisnę górną rękojeść silnik zwiększa sam obroty, mało tego, gdy przechylę piłę w prawą stronę to też zwiększa obroty, ale jak już dam pilarkę do góry nogami, to już całkowicie silnik szaleje, obroty...
Tak, sprawdzić łącznik gaźnik cylinder, uszczelki, sprawdzić dokręcenie cylindra do karteru silnika.
To niezłe dziadostwo ten cylinder. Trzeba byłoby stoczyć ten cylinder od dołu celem uzyskania wysokości 73.0 mm lub ew. 72.5 mm aby można było zastosować uszczelkę pod cylindrem o grubości 0.5 mm. Tylko taką operację może wykonać niewiele specjalistów w Polsce ze względu na konieczność uzyskania prostopadłości względem osi cylindra. Uszczelkę pod głowicą...
Jeżeli silnik kręci bez świecy i nic o nic nie uderza to znaczy że rozrusznik nie daje rady kręcić albo świeca uderza o denko tłoka które jest przecież wypukłe. Może świeca jest nie od tego modelu? Podczas montażu można było tam gdzie znajdują się zawory i wypukłe denko tłoka nad tłokiem wsadzić zwinięty drut cynowy w ślimak żeby przykryć nim całą powierzchnię...
(at)strumienswiadomosciswia sprawdzałem, iskra jest w kolejności 1 3 2 cylinder A czy wydmuchana uszczelka od kolektora dolotowego może dawać takie objawy? Pozdrawiam
Mam pytanie, czy można, i jeśli tak, to ile benzyny wlać w cylinder przez otwór świecy i czy pomoże? Założyłem nowy gaźnik, jest iskra, paliwo w wężyku z filtrem jest, w drugim nie. Gaźnik ma 3 wejścia na wężyk, ten z filtrem założyłem na środkowy mosiężny, drugi na dziubek od zaworu membranowego, 3 zaślepiony gumką. Wymieniłem też zawór membranowy,...
Nowy cylinder uszczelka jest cała. Spróbuję pompę rozciąć. Jednak chłodnica ma 90st myślę że ona nie wyrabia.. Dorobie wentylator
Niestety, ale do silnika 2T potrzeba trochę czegoś więcej niż tylko chęci. Bez wiedzy na temat regulacji gaźnika jak i wcześniejszej weryfikacji całego silnika będzie kręcił tylko kręcił śrubkami i wymieniał części. Czy mi się wydaję czy w poście #9 na drugim zdjęciu widać źle założona uszczelkę pod cylinder ? "Deregulacja" jak to fajnie nazwałeś może...
Husqvarna od nowości, zawsze właściwe oleje, czyszczenie, rocznie zużywałem max 20 litrów paliwa na ciecie na podwórku i trochę w lesie. Pilarka po zagrzaniu nie chce odpalać, trafiła do serwisu (jak zawsze) - diagnoza przegrzanie... koszt ponad 500 zł. Ostatnio gdy była w serwisie wymienili tłok z pierścieniem koszt coś około 400 pln... Od naprawy...
Podkładki mam 0.5 mm w gniazdach świeci stal. Mierzyłem na zamontowanych głowicach swoją metodą, rozpylacze wystają ok 4-5 mm. Rozpylacze ustawione na kreskę. Powiedz jeśli wiesz grzeniuw jakie ciśnienie jest przed pompą z pompki zasilającej. Czy grubsza uszczelka jednej głowicy, tej nie palącej może mieć na to wpływ. Dodam iż przy zapalaniu jak i pełnej...
uszczelka miedza cylinder uszczelka między cylinder uszczelka głowica cylinder
wyjęcie wałka rozrządu ładowanie niklowo samsung wf70f5e3w2w
altea licznik schematy chiński silnik
Chłodziarko-zamrażarka Amica nie działa - diagnostyka Telewizor Manta zawiesza się na logo i kolorowych kulkach