czujnik wałka,albo uszkodzony ,albo rozrząd źle złożony dlatego wywala błąd.
Tak, sprawdzić łącznik gaźnik cylinder, uszczelki, sprawdzić dokręcenie cylindra do karteru silnika.
Np przepalona między cylindrami uszczelka, sprawdź kompresję
Jak sąsiednie cylindry to może uszczelka miedzy cylindrami poszła. Trzeba by kompresorem dmuchać w otwór swiecy.
Wygląda na przegrzany silnik, sprawdź ciśnienie w cylindrach, uszczelka do wymiany, może głowica krzywa lub pęknięta wtedy trzeba spawać i splanować, ale to już naprawa warsztatowa.
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Powinen być 5 stopni przy ok. 900 obr./min. Może też zasysać lewe powietrze na jednym cylindrze (uszczelka kolektora ssącego, serwo).
Nową uszczelkę pod cylinder możesz wyciąć z kartonu. Zdejmując cylinder do zmiany uszczelki sprawdź czy nie założyłeś tłoku odwrotnie ma być strzałką w stronę wydechu. Do sprawdzenia dolot również gaźnika czy jest szczelny oraz uszczelniacze wału.
Na styku połówek obudowy jeśli są gładkie i nikt nie rozpoławiał przecinakiem wystarczy silikon . Pod cylinder uszczelka tak samo pod głowice . Grubość uszczelek pod cylinder można dobrać po założeniu cylindra na tłok i zmierzeniu czy tłok wystaje ponad czy nie . Przeważnie jest to bardzo cienka uszczelka . Pod głowice ok 0.5-0.8 mm .
Na 90% wypalony zawór wydechowy Dociekliwym pozostawiam dorobienie teorii dlaczego w 8V oplach zawory wydechowe padają zwykle na 3. cylindrze... ;)
Pierwsze, to jak dokręcone śruby? Równo? Kluczem dynamometrycznym? Wg wzoru? Otwory na śruby wyczyszczone (tak by śruba nie zaparła się końcem w otworze zamiast dociskać głowicę). Powierzchnie kontaktu oczyszczone ze starej uszczelki? Powierzchnie równe? Głowicy i cylindra?
A ten gaźnik to na 100% pewny, przewody paliwowe założone poprawnie? Nie są zamienione czasem? Na zdjęciu widać bardzo mało paliwa w pompce (primera). Jak tam wygląda świeca zapłonowa po pròbach odpalenia ? Sucha czy mokra? Jak sucha to podlej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra i spròbuj.
Są to ewidentne objawy ubogiej mieszanki. Jeżeli twierdzisz, że gaźnik masz przeczyszczony, to tak jak mówią koledzy- sprawdź iglicę, ewentualnie trochę ją podnieś. Obstawiam, że łapie gdzieś lewe powietrze. Uszczelka pod cylindrem, simmering na wale lub uszczelka między karterami.. (jeżeli zauważyłeś, że romecik zaczął ci mocno kopcić, to simmer lub...
Uszczelniacze zmieniłeś bez rozbierania pilarki bo chyba w tym modelu da się to zrobić z zewnątrz i tu ewentualne lewe powietrze zostało wyeliminowanie. Moze być jeszcze na uszczelce pod cylindrem (luźne śruby) ewentualnie na uszczelce połówek karterów mogą być też popuszczone śruby.
Przy dociśnięciu króćca do cylindra, nadmiar silikonu, na pewno, zatka ten otworek. Zrób uszczelkę, z jakiegoś kartonu, i będzie dobrze.
- podjeżdżając pod wzniesienie, wcisnąłem mocniej gaz i jakby coś pyknęło, od tego momentu silnik zaczął mocno bujać jakby palił nie na wszystkie gary Wygląda raczej na przeskoczenie rozrządu lub wystrzał gazu (nie napisałeś nic co to za instalacja). Okazało się, że nie było ciśnienia na 3 i 4 cylindrze. Po zwaleniu głowicy okazało się, że poszła uszczelka...
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Pewnie dwa cylindry?
Filtr paliwa jest w zbiorniku paliwa. Uszczelka przy cylindrze to ta: -odkręcasz gaźnik -odkręcasz plastikowy łącznik i jest uszczelka pomiędzy łącznikiem a cylindrem (i to tu właśnie może być nie dokręcone, od początku chodziło mi o to) Przychodzi mi na myśl jeszcze dziurawy przewód paliwa. Lub przy pchane sitko w gaźniku. Części pasują z NAC-ów. Tylko...
możesz miec wydmuchaną uszczelkę pomiędzy cylindrami wtedy też będzie taki efekt
Na początek wymień świecę dokręć gaźnik do cylindra ( czy uszczelki są całe) ustaw śruby regulacyjne według instrukcji.
Uszczelkę, pomiędzy cylindrem a gaźnikiem, masz na pewno dobrą, nie ciągnie tam lewego powietrza?
Jak nie było żadnej pasty uszczelniającej oryginalnie to nie smarujesz niczym. Nowa uszczelka i ma być. Olej zastosuj ten co masz do benzyny czyli mieszankowy. Tłok, cylinder, łożyska. Śruby dokrecasz ręcznie,do większego oporu. To są cienkie śruby to może tam jest ze 12 niutonów.
Jeżeli byłby problem z zasilaniem w paliwo, to silnik nie paliłby nawet zimny. Jeżeli membrany wyglądają niepewnie, to należy je wymienić. Bardzo prawdopodobne że to jedna z nich jest powodem usterki. Wygląda że silnik gaśnie z powodu zalania świecy. Sprawdź ten tłok i cylinder, tak dla świętego spokoju. Uszczelki, pod cylindrem i gaźnikiem, są nieuszkodzone?
kolego a słyszałeś o czymś takim jak przestrzelenie uszczelki między cylindrami?
Fsoliebhaber, oryginalnie zawsze iglica ustawiona jest a 2 stopniu, przestawiając ma 3, lub czwarty stopień zwiększysz ilość wpływu paliwa do cylindra, a co za tym idzie zwiększy się ilość spalanego paliwa, jednak powinna wtedy minimalnie wzrosnąć moc. Jednak na 2 stopniu silnik powinien pracować prawidłowo. Sprawdź pierw uszczelkę króćca, oraz uszczelkę...
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie.
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Może brak kompresji na 3 cylindrze? Uszczelka pod głowica?
Oryginalnie są takie mosiężne pierścionki, możesz zacisnąć czymkolwiek. Uszczelka pod cylindrem była nieuszkodzona? Uszczelniłeś to czymś dodatkowo, dokręciłeś tak jak trzeba?
Jak dla mnie nowa. Widać wewnątrz cylindra, że są ryski i jest jeszcze nie dotarta. Nie widać nagaru, uszczelki bez zabrudzeń.
Wymienione łożyska , uszczelniacze, tłok z cylindrem i uszczelki
Nowy bebechy, czyli komplet, tłok pierścienie, zabezpieczenia, sworzeń cylinder, uszczelki, na gorącym 12 bar.
Dopiero teraz posłuchałem tego filmu i też mi się to kojarzy z przedmuchaną uszczelka pomiędzy cylindrami.
Problem jak w temacie, a teraz szczegóły. Po dość długim czasie wziąłem się za skręcanie owej piły po awarii (ułamał się kawałeczek zabezpieczenia sworznia tłoka w czasie pracy i zmasakrował środek). Kupiłem zestaw Meteora (bo ponoć jakiś poziom jakości to trzyma) i po przykręceniu cylindra nie da się zrobić pełnego obrotu wałem. Dopatrzyłem się że...
Jak jesteś z Opatowca to faktycznie nie daleko. Natomiast skrzynia była z SCS z racji tego, że kupiłem w bardzo okazyjnej cenie cały samochód po bliskim kontakcie ze sarną :D Najciekawsze jest to, że wczoraj przy silniku delikatnie ciepłym zmierzyłem kompresje na 4 cylindrze. Wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą to czemu by nie dowiedzieć się tak orientacyjnie...
Sprawdź wężyk paliwowy czy nie jest uszkodzony oraz uszczelkę między cylindrem a gaźnikiem. Czyszczenie gaźnika i sprawdzenie membran. Rozbierałeś może gaźnik?
Kompresja, te silniki maja miec 12-14 bar na cylindrze, uszczelka albo gniazda zaworowe
sprawdź czy na cylindrze uszczelka nie poszła
Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Pierwsze stwierdzenie wyklucza 2 następne. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw ten sam. Głowica jest żeliwna, nigdy się z nią nic nie działo. Skoro Po ściągnięciu głowicy uszczelka uciśnięta idealnie na każdym z cylindrów, brak wizualnych objawów uszkodzenia...
Niepotrzebny okazał się zakup uszczelki cylindra (sądziłem, że to uszczelka pod cylinder, a okazało się, że występują rozbierane cylindry i tam jest niezbędna uszczelka) - koszt 6zł Rozbierane to są skrzynie korbowe (karter) i tam normalnie też daje się uszczelkę pod cylinder. Nie rozumiem w czym silikon jest lepszy od uszczelki?
Niestety brak zdjęć uniemożliwia udzielenie poprawnej odpowiedzi. Prześlij / załącz fotografie podnośnika, lub ewentualnie podaj wymiary (głównie wysokość oraz średnicę głównego cylindra) .
Może dostawać obce powietrze - łączenie gażnika z cylindrem,uszczelka pod cylindrem a blokiem silnika ale zacznij od przedmuchania dysz i sprawdzeniu poziomu paliwa
Do sprawdzenia uszczelniacze wału, połączenie gaźnik cylinder, uszczelka pod cylindrem, uszczelnienie po między karterami.
Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
Jestem ciekaw, czy pod cylinder uszczelki sam robiłeś, czy miałeś kupione. Wygląda mi na to, że jeśli sam robiłeś uszczelkę pod cylinder, to nie wyciąłeś bocznych otworów ssących. Dlatego nie chce Ci zassać silnik paliwa do cylindra.
Witam. Mam podobny problem. Gaźnik cały spocony i tryska na obudowę. Wymieniłem uszczelkę pod cylindrem i przy okazji pierścienie tłokowe, uszczelkę między kolektorem a cylindrem, uszczelkę między kolektorem a gaźnikiem, wszystkie uszczelki gaźnika i leci nadal. Nie wiem co jest z tym dziadostwem ale już mnie to do szału doprowadza. Na myśl mi przychodzi...
Twarde przewody od chłodnicy oznaczają, że spaliny z cylindrów przez nieszczelną uszczelkę dostają się do układu chłodzenia i tworzy się w nim ciśnienie. Dodano po 7 A co do szarpania i utraty mocy sprawa ma się tak że przy uszkodzonej uszczelce podczas suwu ssania płyn chłodniczy zostaje zassany do cylindrów i jest tam spalony. Stąd też pytanie o biały...
Czym się różni świeca z 1 cylindra względem pozostałych?? Barwa, przerwa?? Miałem taki problem z samochodem, gdy płyn chłodniczy dostawał się przez uwaloną uszczelkę pod głowicą do cylindra.
Oryginał MZA, przywieziony statkiem z chin. tłok nie dochodzi do samego końca tulei tylko troche niżej o pare milimetrów Zmierz wysokość cylindra, pomiędzy dolną płaszczyzną styku z uszczelką a górną płaszczyzną styku z głowicą, suwmiarką można to zmierzyć tylko w jednej pozycji. Dla 50-60 cm³ dla tłoka o odległość od osi sworznia do górnej krawędzi...
Mi jest potrzebna uszczelka łącząca silnik z cylindrami
silnik suchy ? sie nie poci gdzie spod uszczelki głowicy / pokrywy zaworów na tym cylindrze ?żeberka czyste i nie oblepione kurzem ? może na agrofoto warto zapytać
Zasysa lewe powietrze na uszczelce między gaźnikiem a cylindrem. Wymień uszczelkę ( możesz wyciąć z grubego papieru, np. z pudełka po butach). Mogły się też poluzować śruby mocujące gaźnik.
Stuki mogą pochodzić od luzów na przeciwwadze wału, łącznika przeciwwagi, luzów na korbowodzie, niewłaściwej uszczelki pod głowicą cylindra, lub pierścienie uderzają o próg powstały na wskutek wytarcia cylindra.
no to jesli brak kompresji a auto na gazie jezdzi od dawna to jest duze prawdopodobienstwo ze zawory sie przepalily za dwóch cylindrach na raz a na pozostałych nie ? Chcociaż kto wie. Jeśli brak kompresji na cylindrach 1 i 2 lub 3 i 4 to wiadome o co chodzi. Przebicie na uszczelce pomiędzy cylindrami.
Nowy cylinder uszczelka jest cała. Spróbuję pompę rozciąć. Jednak chłodnica ma 90st myślę że ona nie wyrabia.. Dorobie wentylator
Wklej foty tego cylindra z tlokiem w GMT bez glowicy, jakie przerwy na pierscieniach w cylindrze ? uszczelka nowa ? pierscienie całe , mechanizm rozprezny to znaczy? Nie do tego mialo byc, myslalem o yamaha ;)
to logiczne ze brak uszczelek pod głowica i w 2-suwie pod cylindrem spowoduje spadek mocy a co to był za remont silnika jak nie ma uszczelek????
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Możliwe, że ta uszczelka była źle zamontowana. Wystawała i podczas pracy nie od razu, ale po pewnym czasie przypaliła się zwęgliła, a nagar co się na niej zebrał spowodował takie zniszczenia. Dość wąskie uszkodzenia tłoka i akurat pasujące do uszkodzenia uszczelki. Możliwy jest też scenariusz, że uszkodzenia uszczelki są następstwem porysowanego tłoka...
Jeśli na uszczelkach nie widać śladów przedmuchów, sprawdź tuleje cylindrów.
Jaki w tytule, dwucylindrowy kompresor, aluminiowa obudowa, cylindry żeliwne. Średnica cylindra około 70mm, na korpusie cylindrów cecha "2069". Gdzie szukac uszczelek?
Witam, kupiłem używaną pilarkę Stihl 170 MS. Zauważyłem że nie ma uszczelki gaźnika tylko nie wiem gdzie ją mam umieścić, od strony cylindra czy filtra.
Witam. Jeżeli zapłon i gaźnik jest OK to prawdopodobnie masz nieszczelny dolot, gaźnik z cylindrem, uszczelka na połówkach, uszczelka pod cylindrem, a może uszczelniacze na wale. Co do klina, to miałem taki przypadek, i teraz jak dokręcam magneto to zawsze dobijam je lekko młotkiem i znów dokręcam nakrętkę aż magneto dobrze siądzie na wale.
Czyli tulejki muszą być. Głowica do splanowania. Nowa uszczelka. Wszystko przed montażem dokładnie wyczyścić (górę i dół cylindra) i karteru w miejscu styku cylindra. Nowa uszczelka pod cylinder. To takie podstawy żeby to miało jako ręce i nogi.
Tak. Zrobię. Większość tak twierdzi że Elring jest ok. Uszczelka już była wymieniana przy 185000 teraz ma 245000. Pytałem mechanika jaką założył ale nie pamięta. W tedy olej szedł bokiem a teraz poszedł plyn na trzeci cylinder.
A czy uszczelka cylindra może być przyczyną?
A właśnie jaki to model chinola? nasz wydech taki w którym można odkręcić sam tłumik a kolanko zostaje? jeżeli tak to wykręć tłumik i jak masz możliwość to pojeżdzij bez tłumika i zobacz czy się dalej będzie przegrzewał. Jeżeli to nic nie da to już nie wiem czemu może się tak przegrzewać.W ostateczności weż zciągnij cylinder i zobacz czy się faktycznie...
Cześć jeżeli jest paliwo iskra na wszystkich świecach to sprawdź kompresje mogła pójść uszczelka pod głowicą między cylindrami
Witam W samochodzie byl uszkodzony hydroregulator na 4 cylindrze. Nowa uszczelka itd Samochod dziala . Pozdrawiam
Szukaj na allegro w opisach "AY32072", albo u każdego sprzedawcy części do skuterów w okolicy, który bierze towar z Wilmatu. Ostatecznie można wyciąć z brystolu jak to się robiło przed laty. Taaaa. Zmniejsza się wtedy squish i istnieje duże ryzyko spalania stukowego czego skutkiem jest stopienie krawędzi denka tłoka i zatarcie silnika. Uszczelki w motocyklach...
To typowy objaw uszczelki od głowicy, pewnie coś było robione tanim kosztem. Nie chcę cię martwić, ale to może być nie tylko uszczelka (pęknięcie w głowicy lub na tulei cylindra) ale to raczej w japończykach się nie zdarza. Pewnie dał uszczelkę z Japan Carsu za 30 złotych iu taki efekt
To silnik 2T, koło samego cylindra jedyne co może się lać to płyn chłodzący. Nie masz tam łańcucha rozrządu czy oleju do głowicy. Ewentualnie może ci spod któregoś bocznego dekla olej rzucać na górę, ale to też w sumie pierdołka, zdjąć dekiel, wymienić uszczelkę, złożyć. Ewentualnie opcja nr 3, ale ta najbardziej naciągana, to całkowicie uszkodzona...
Z podmianką cylindra to się wstrzymaj , musisz znaleźć przyczynę usterki . Sprawdź uszczelniacze na wale , uszczelki pod głowicą i cylindrem ,uszczelki w układzie dolotowym a zwłaszcza membranę . Sprawdziłeś ciśnienie w cylindrze i iskrę .? .
1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Komora wydawała się w dobrym stanie. Jeszcze dodam, że wymieniłem uszczelki pod cylindrem na nowe.
Na spokojnie... Wymienione pierścienie, uszczelki pod cylindrami, uszczelka głowicy, nowy olej itp. Wszystko będzie zmontowane do końca tygodnia i ... musi się udać. Zakaszle za pierwszym. Trzymajcie kciuki.
Jedynka niektóre firmy robiły otworki a jak nie jesteś pewny to pomiar wystawania tłoka . Tylko na wszystkich 4 cylindrach.
Witam! Master 2,5dci G9U , mam problem już w drugim silniku z wypalaniem uszczelki między cylindrami. Blok splanowany , głowica również , uszczelki Erling , śruby nowe , Nm według zaleceń i po ok 40000km wypala między cyl. Czy spotkał się ktoś z powracającym takim problemem?
na wyswietlaczu licznika nie pokazuje zadnych błedow !!! tam jest komunikat inspekcji oleju do sprawdzenia , cisnienie na cylindrach ,uszczelka pod kol ssacym i nastawnik przepustnicy oraz TPS
Komplet nowych wtrysków aso to 3600zł Korbowód nowy aso 750zł, do tego panewki korbowodowe i pierścienie na wszystkie cylindry plus uszczelki ,olej, filtry i inne myśle że z 1000zł.Wszystkie prace wykonywałem sam.
Kolektor, to część łącząca gaźnik z cylindrem. Jedna uszczelka jest przy cylindrze, druga, gaźniku
Zrób foto głowicy i cylindra.
Wyciek w tej szpilce, raczej mógł być spowodowany przepuszczającą uszczelką pod cylindrem. Jeśli uszczelka pod głowicą jest nowa to pewnie bierze olej zaworami.
Spróbuj podmienić świecę na inną. Jeśli mimo tego nie uruchomisz silnika, to wlej strzykawką do cylindra ok. 1 cm 3 czystej benzyny i ponów uruchamianie silnika. W przypadku, gdy silnik zaskoczy i chwile popracuje, to będzie oznaczać, iż gaźnik nie podaje paliwa (zabrudzone dysze), może niepoprawnie jest dokręcony do cylindra lub bez uszczelki. Oczywiście...
Jeśli przy pociąganiu linką rozrusznika nie słychać nietypowych dźwięków (chrobotania) lub nadmiernego oporu albo jego zupełnego braku (uszkodzone pierścienie na tłoku) to: Założyć nowe wężyki i filtr paliwa. Sprawdzić twardość uszczelki zbiornika paliwa przez którą przechodzą wężyki bo często twardnieje i się kruszy, a same wężyki na przejściu przez...
To uruchom go rano na 5 sekund i wykręć obejrzyj świece, albo wykręć świece na noc, a rano przy uruchomieniu niech ktoś patrzy z ilu cylindrów będzie "walić". Mimo wszystko uszczelka pod głowicą to sporo pracy i pieniędzy. Uważam że sprawdzenie ciśnienia sprężania to konieczność. Żebyś nie zdjął głowicy, a tam nie będzie śladu, i dalej w d... 😎
Niestety, ale do silnika 2T potrzeba trochę czegoś więcej niż tylko chęci. Bez wiedzy na temat regulacji gaźnika jak i wcześniejszej weryfikacji całego silnika będzie kręcił tylko kręcił śrubkami i wymieniał części. Czy mi się wydaję czy w poście #9 na drugim zdjęciu widać źle założona uszczelkę pod cylinder ? "Deregulacja" jak to fajnie nazwałeś może...
Przyczyn jak zawsze może byc wiele. Znawcą nie jestem, u mnie po prostu był "walnięta" uszczelka pod głowicą i płyn chłodniczy dostawał sie na szczęscie tylko do I cylindra. Uszczelka wymieniona, silnik pracuje jak należy.
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Witam, szukam uszczelki pomiędzy cylindrem a głowicą do traktorka MF 70, jest wg takie coś?
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Dokładnie, moda A co za tym idzie gorsza jakość. No nic zamówię ten tani i będę składał. Bo oryginał cylinder, tlok 500zl jakoś to moim zdaniem nieopłacalne. Kolego pytalem o ta uszczelkę, orientujesz się czy tam idzie uszczelka pod cylinder czy tylko silikon? Jeszcze raz dziękuję za pomoc .
No tak, tylko gdyby był przegrzany to tłoki by spuchły i byłyby rysy na cylindrach i ślady przytarcia. Po rozebraniu zaraz na świeżo. A jeśli całość ostygła i poszła znowu w robotę, to się dotarło. Dodano po 3 . Bym zapomniał najlepszego. Wygięty był też blok o 0,4mm, więc dorobiona uszczelka była grubsza na 2 i 3. Nie brał oleju i sprężał równo mimo...
że nie pali na jeden cylinder, uszkodzona uszczelka pod głowicą na tym cylindrze, I na tym bym sie skupil
Witam ma ktoś jakieś pomysły jak zdjąć zaśniedziałą uszczelkę pod cylindrem w skuterze ? Kompletnie nie chce zejść, srubkowkretem płaskim po kawałku schodzi ale nie w calosci j zostaje trochę
Witajcie szukam czegoś takiego jak uszczelka pomiędzy cylindrem a głowicą do traktorka . Jest coś takiego ??? Bo na żadnym schemacie nie ma a u mnie jest wstawiona jakaś wycinana z czegoś dziwnego . Dodano po 37 Witajcie szukam czegoś takiego jak uszczelka pomiędzy cylindrem a głowicą do traktorka . Jest coś takiego ??? Bo na żadnym schemacie nie ma...
Przedmuch uszczelki między cylindrami to żadna nowość, jeżeli o to pytasz. Polecam zrobić test szczelności cylindrów. (leak down test). Wtedy będziesz wiedział dokładnie gdzie ci ucieka kompresja z danego cylindra. Czy uszczelką czy może zaworami.
witam , posłuchaj rady kolegi Stanisława i nie wyjmój odrazu głowicy . wyreguluj zawory i zobacz co będzie się działo
W skuterze oryginalnie niema gaźnika podciśnieniowego a i jak reguluje gaxmźnik to on nadal strzela i jeszcze jak membranę wykręciłem nową to była cała połamana
uszczelka cylinder uszczelka miedza cylinder uszczelka między cylinder
amica instrukcja amica napełnianie kartridży canon sterowanie radia scenic
Lokalizacja modułu sterowania wentylatorami w Golf 4 1.4 16V MX GP843 ST - identyfikacja komponentu