To nie wyklucza uszkodzenia uszczelka/głowica, a objawy jednoznaczne. Głowica do zwalenia, daj do planowania. Oni od razu sprawdzają na szczelność. Oczywiście uszczelka nowa, i nie masz się co zastanawiać bo to typowe objawy. Jak będziesz zdejmował głowicę uważaj aby nie podnieść tulei, najpierw ją obróć na silniku bez podnoszenia do góry. Z jednej...
Płaszczyzna bloku do obróbki lub kiepskiej jakości uszczelka. pozdr
Po zdjęciu głowicy okazało się że poszła uszczelka. Dziwi mnie tylko dlaczego, ponieważ w ciągu ostatnich 3 lat ta sama awaria powtórzyła się 3 krotnie co około 30tys km. Dodam że przed każdym ponownym założeniem nowej uszczelki głowica była splanowana.Wiec dlaczego do chodzi do uszkodzeń owej uszczelki ??? Witam, mam dokładnie taki sam problem z ta...
Coś mi się wydaje że głowica padła lub jej uszczelka .
może rozrząd ,albo uszczelka pod głowicą.
Uszczelka identyczna jak wcześniej. Głowica zebrana 0.1mm. A do GMP brakuje z 3mm.
Padła mi ostatnio uszczelka pod głowicą, wymieniłem, głowica splanowana zawory wyregulowane. Wszystko ok. Ale nie do końca, wzrosło mi spalanie benzyny i to dość sporo, rozumiem zimno się zrobiło niech spali więcej 1l-2l ale nie 5-7 litrów. Samochód to renault megane i 1.6 e 90km, czysta benzyna(gazu nie ma). Sonda sprawdzona w następujący sposób są...
Kolego nie chcę cię martwić, jak nie masz gazu, to pozostają przedmuchy z komór spalania i to duże, skoro po 2-3min jazdy wybija płyn ze zbiorniczka i jest to też powodem wariowania temperatury. Może to być uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica lub blok. Mogę cię pocieszyć, że w megance też mam dopływ "dzikiego powietrza" do układu chłodzenia i podejrzewam,...
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Wiadomo iż uszczelka jest najprostsza usterka ale czasami jeszcze pęknięcie głowicy lub tulei w bloku mają takie objawy ale nie strasze tylko informuję :-) pamiętaj jak zdejmiesz czapkę żeby starannie obejrzeć uszczelke oraz płaszczyznę bloku żeby namierzyć przedmuch.dodam że głowica obowiązkowo do szlifu płaszczyzny oraz sprawdzeniu szczelności i przy...
kupilem renault megane 2006 rok 1.6 silnikw benzynie i mam problemz cewkami chodzi o to ze auto spisywalo sie bez zarzutu do czasu gdy spadl deszcz i przejechalem sie po kaluzach, zaczely skakac obroty , znajomy zaproponowal mi wymiane swiec i w tedy przy zdjeciu cewek zauwazylem ze swiece sa zalane woda a na trzech cewkach jest zniszczona guma( chyba...
Witam. Otóż w maju 2012, czyli 9 miesięcy temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Niestety teraz jest taka sytuacja że od strony rozrządu z tyłu silnika pociło się. Więc tydzień temu postanowiłem dokręcić głowicę. Dokręciłem śrubę od strony kolektora dolotowego dosłownie 2 mm (musiałem na klucz założyć przedłużkę i dobrze się zaprzeć). A chcąc dokręcić...
Witam. Potrzebuję pomocy. Padła uszczelka pod głowicą w moim Scenicu. Wymieniłem pasek rozrządu, uszczelkę pod głowicą - głowica była planowana - no i ją złożyłem. Kół od rozrządu nie ruszałem. Ładnie poskładałem ustawiłem zawory a tu klapa. Kręci ale nie odpala. Świece zalane i jakby tego było mało zapaliła się kontrolka od sekcji wtrysku. Czy może...
Witam. Zmieniałem uszczelkę pod głowicą w Renault Scenic II z silnikiem 2.0 16V F4R benzyna. Po tygodniu zauważyłem spory wyciek oleju od strony kolektora wydechowego i mniejszy od ssącego. Uszczelka była nowa, powierzchnie odtłuszczone, głowica planowana, dokręcona 20 Nm a później 165 stopni zgodnie z info na opakowaniu uszczelki, śruby stare ale głowica...
witam chciałbym zabrać się za naprawę mastera a mianowicie ściągnąć głowice i wymienić uszczelkę. Jest to master 3.0 2005 rok, chciałbym się dowiedzieć na co muszę uważać przy wymianie w tych silnikach i czy wystarczy wymienić uszczelkę pod głowicą splanować głowice, sprawdzić szczelność nowe śruby olej i płyn czy muszę jeszcze coś dokupić przy wymianie?...
Witam posiadam Renault Laguna II 1.9 Dci 120KM czy w tym aucie do wymiany uszczelniaczy zaworowych trzeba zdjąć głowice czy podejdę od góry? drugie pytanie czy ktoś wie jaki rozmiar jest szpilek turbina -katalizator M8x?x rozmiar gwintu. Pozdrawiam
napisałem to wcześniej. mam megankę kilka lat i wiem że uszczelki pod głowicą szybko się kończą, szczególnie na gazie. Jak znika ci płyn i nie kapie, jak leci z wydechu woda, jak masz bomble powietrza w układzie chłodzenia to co to może chłopie być? metodę postępowania opisałem wcześniej. jeszcze raz:mówisz że nie ma wycieków, wszystko jest szczelne,...
Witam, Mam problem z autem Renault Megane 2002 1,6 16V. Zwracam się z prośbą w takiej sprawie - moim zdaniem mechanik źle przeprowadził usługę wymiany rozrządu. Rozrząd był wymieniony nie w serwisie Renault, z racji wieku auta naprawiał je w osiedlowym warsztacie. Po wymianie przy przebiegu 115tys km i przejechaniu 300 km silnik stanął i nie chce odpalić,...
Uszczelka pod glowica.Raczej pewne.
Oczywiście wadliwa była uszczelka pod głowicą.
Może być wszystko. Blok, głowica, uszczelka.
W czasie testu można sprawdzić ciśnienie w przewodach wodnych. Jak będą twarde jak diabli to raczej uszczelka głowicy.
uszczelka pod głowica??
Kolejność dokręcania i momenty będziesz miał opisane z nową uszczelką pod głowicę.
Prawdopodobnie walnięty termostat. A jak pojawiają się bąbelki w zbiorniczku namiarowym lub wywala z niego chłodziwo to uszczelka pod głowicą.
Robiłem silnik gdzie trzeba było mocno splanować blok. Szlifierz skrócił tłoki o tą samą wartość . Poszła nominalna grubość uszczelki pod głowicą.
myślę, że to uszczelka pod głowicą. Zrób gazometrię.
auto już pali przerwa była w przewodzie czujnika ciśnienia kolektora do komputera teraz auto pyrkocze, słabo wchodzi na obroty, a przy pełnym gazie ma ich nieco ponad 2k. - te zjawiska sprawdzane były na luzie. Kopci jak cholera. Wydaje się, że ubywa płynu chłodniczego. Czy to oznacza uszczelkę pod głowicą?
Mam już rozebrany rozrząd ale olej jest wszędzie i tak naprawdę to nie wiadomo z kąd cieknie Czy masz zablokowany blokadami silnik? Wymieniasz komplet uszczelek, na wałkach, na wale na górnej pokrywie rozrządu, sprawdzasz odme i jej wężyk, uszczelka misy olejowej. Mam nadzieje że nie wywaliło ci uszczelki pod głowicą.
Panewki, szlif wału, uszczelka pod głowica, szlif cylindrów na początek.
Przepływomierz powietrza zapewne znajduje się na pograniczu filtra i rury od filtra.Jeśli zgasł jak krokowy odłączyłeś to działa więc to odpada.Ale że dymi na biało to czasem nie masz uszczelki walniętej pod głowicą?
Witam wszystkich. Bardzo proszę o pomoc. Mam problem z ustawieniem rozrządu w renault megane 1.4. A mianowicie chodzi mi o to że nie mogę napiąć paska rozrzadu. Przy próbie napięcia rolka napinająca obraca sie w koło na mimośrodzie a pasek pozostaje luźny. Co może być tego powodem? Dodam jeszcze że zdejmowałem głowice (bo poszła uszczelka pod głowica)...
To pewno silnik kaput. Najprawdopodobniej uszczelka pod głowićą, ale trzeba to jeszcze sprawdzić.
Sprawdź temperaturę diagnoskopem i termometrem, miałem już przypadek z Clio, że część sterująca wskaźnikiem pokazywała prawidłowo a część do sterownika zaniżała temperaturę i uszczelka pod głowicą puściła płyn.
No ja mam przejechane 169 tys. Wszystko się sypało jak ją kupiłem i dlatego wymieniłem naprawdę sporą część samochodu :) Uszczelniacze zaworowe i uszczelka pod głowicą jest nowa.
Informacyjnie moge podać Tobie ze uszczelka do Renault Megane 1.4 kosztowala mnie 50zł. Robocizna u mechanika 150zł+ 50zł(planowanie głowicy).
Jezeli wymieniałeś nowa uszczelke pod głowicą , zazwyczaj do uszczelki dołaczona jest instrukcja z momentem jak i kolejnością dokrecania szpilek.
To zależy... Progi zdrowe? Jakieś uszkodzenia?
Przedmuchu do układu chłodzenia, ponieważ nie bardzo chce mi się drugi raz pisać więc odsyłam do mojego postu na forum megane, może się przydać. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=152... Odnośnie szczelności układu też długo ich szukałem, ale wylazły, jak do zbiorniczka wyrównawczego podpiąłem powietrze pod ciśnieniem 1 atm (1bar) - reduktor...
Problem wygląda tak: -przed wymianą uszczelniaczy brał 1 l oleju na 1000km -po wymianie bierze 1l na 500km Przy "okazji" zmieniany był rozrząd. Pali dobrze, zużycie 6l/100km - jak nigdy. W czym może tkwić problem. Myśle o uszczelce pod głowicą. dZIĘKI ZA POMOC
Witam czy ktoś posiada instrukcję dokrecania śrub głowicy w Renault Megane 1,4 16V z 2004r. Zawsze była ulotka razem z uszczelką, niestety u mnie jej brak. Pozdrawiam
Jeżeli są to cylindry koło siebie to być może uszczelka pod głowicą między cylindrami się wypaliła. Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Na nowych uszczelkach jest zawsze dokładny opis-kolejność i momenty.
Witajcie, Czy biała maź pod korkiem moży być objawem czegoś grożnego? Uszczelka pod głowicą? Drugie pytanie- jak najłatwiej podłączyć centralkę czujnika cofania?
Kompresji nie mam czym zmierzyć, ale jeśli nie rzuca olejem spod uszczelki głowicy na zewnątrz to gdzie mogłoby się tak dziać? chyba że do środka, a tak to wygląda, no bo czemu jest tam olej Biorąc pod uwagę że jest teraz słaby o połowę. Mnie to wygląda jednak na uszczelkę z pod głowicy. Tak ja to widzę.
Jest to Renault Megane 2 1.5 dci Disel , rozrusznik z tyłu. Mam trudne zadanie silnik się przegrzał, bierze olej. Muszę zmienić pierścienie tłokowe, uszczelkę pod głowicą, rozrząd. Jest trudny dostęp, ale myślę, że da się to jakoś zrobić nie wyjmując silnika. Będę wdzięczny za wszelkie porady. Z góry dziękuję.
No dzięki. Chodzi mi czy jak listwa z wtryskami wchodzi na głowice czy tamsą jakieś uszczelki czy coś. A podłączenia są ok.
Głowica już kilka dni temu zdjęta, blok ok, wszystkie zawory wydechowe skrzywione. Głowica już zrobiona i czeka na założenie. Oczywiście uszczelka, rozrząd, pompa itd. nowiutkie. Silnik będzie jak "nowy" i te kilkadziesiąt tysięcy powinien bezawaryjnie śmigać. Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Jeśli wymieniona została uszczelka bez sprawdzenia głowicy ,bez planowania jej to masz takie efekty, przykro ale powtórna robota i nie u tego mechanika!!!!!!!!
Kolego jak chcesz mi wciskać UPG to daj se spokój,to było 1 podejrzenia sprawdzone na kilka sposobów i wykluczone podstawowe objawy,brak szlamu pod korkami oleju i płynu chłodzącego,nie dymi,niczego nie ubywa ani nie przybywa,test wykonałem korek na zbiorniczek wyrównawczy i do niego plastikowa rurka taka jak do wina,i taki niebieski płyn,miał on zmienić...
Witam. Przeszukałem całe forum ale nieznalazłem momentu dokrecania głowicy,pokrywy zaworów,pompy wody,obudowy termostatu,kolektorów. Niestety w serwisówce nic niepodają,tak wiem że razem z uszczelką głowicy powina być karta.Jutro odbieram wszystkie cześci i chciałbym złożyć to dobrze. Renault Megane kombi 1999 1.6 16v k4m 700 .Dzięki za odpowiedzi i...
Sprawdź okablowanie czujnika a w szczególności jego kostkę czasami przewody na zgięciach się uszkadzają i i nie ma odpowiedniego styku stąd wskaźnik może głupieć. Czytałeś ze zrozumieniem? W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Ciekawe rozumowanie, ale nieprawidłowe, bo przez złe wskazania termometru (wskaźnika temperatury) nie będzie się...
Witam Renault Megane 1,4EKO 1998r. Po nagrzaniu, na wolnych obrotach zaczynają mrugać kontrolki ciśnienia oleju i płynu chłodniczego. Objawy się pogłebiają po włączeniu świateł, odczuwalne jest też spadanie obrotów silnika. Usterka wystąpiła po naprawie ( wymiana pompy wodnej, uszczelki pod głowicą, wymiana świec, wymiana płynu chłodniczego, oleju,...
Może głowica źle dokręcona, albo pogięta Zrób próbę CO2 w układzie chłodzenia. Próba wykluczy uszczelkę pod głowica która mimo wymiany może mieć przedmuchy. Czy węże od płynu/wody są nadmiernie Twarde ?
pompa paliwa spr. jest ok. uszczelka pod glowica juz robilem jakis 1miesiac temu. aha jeszcze jak odkrecam korek wlewu paliwa to tak syczy
megane uszczelka głowica uszczelka głowica megane renault uszczelka głowica
zapłon wczesny zawieszenie tylne laguna przytrzymanie prawego przycisku myszy
philips ep5360 thomson 26hu5253
Diora WS-502 – czy mostek prostowniczy 6A wystarczy do wzmacniacza? Citroën Jumpy 2.0 HDI - Przycinające się wspomaganie kierownicy