może rozrząd ,albo uszczelka pod głowicą.
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
W czasie testu można sprawdzić ciśnienie w przewodach wodnych. Jak będą twarde jak diabli to raczej uszczelka głowicy.
Oczywiście wadliwa była uszczelka pod głowicą.
Może być wszystko. Blok, głowica, uszczelka.
uszczelka pod głowica??
Prawdopodobnie walnięty termostat. A jak pojawiają się bąbelki w zbiorniczku namiarowym lub wywala z niego chłodziwo to uszczelka pod głowicą.
Tzn ?? Wymiana uszczelki pod głowicą??
Kolejność dokręcania i momenty będziesz miał opisane z nową uszczelką pod głowicę.
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
Robiłem silnik gdzie trzeba było mocno splanować blok. Szlifierz skrócił tłoki o tą samą wartość . Poszła nominalna grubość uszczelki pod głowicą.
Płaszczyzna bloku do obróbki lub kiepskiej jakości uszczelka. pozdr
auto już pali przerwa była w przewodzie czujnika ciśnienia kolektora do komputera teraz auto pyrkocze, słabo wchodzi na obroty, a przy pełnym gazie ma ich nieco ponad 2k. - te zjawiska sprawdzane były na luzie. Kopci jak cholera. Wydaje się, że ubywa płynu chłodniczego. Czy to oznacza uszczelkę pod głowicą?
myślę, że to uszczelka pod głowicą. Zrób gazometrię.
Coś mi się wydaje że głowica padła lub jej uszczelka .
Mam już rozebrany rozrząd ale olej jest wszędzie i tak naprawdę to nie wiadomo z kąd cieknie Czy masz zablokowany blokadami silnik? Wymieniasz komplet uszczelek, na wałkach, na wale na górnej pokrywie rozrządu, sprawdzasz odme i jej wężyk, uszczelka misy olejowej. Mam nadzieje że nie wywaliło ci uszczelki pod głowicą.
Przepływomierz powietrza zapewne znajduje się na pograniczu filtra i rury od filtra.Jeśli zgasł jak krokowy odłączyłeś to działa więc to odpada.Ale że dymi na biało to czasem nie masz uszczelki walniętej pod głowicą?
Sprawdź temperaturę diagnoskopem i termometrem, miałem już przypadek z Clio, że część sterująca wskaźnikiem pokazywała prawidłowo a część do sterownika zaniżała temperaturę i uszczelka pod głowicą puściła płyn.
Panewki, szlif wału, uszczelka pod głowica, szlif cylindrów na początek.
No ja mam przejechane 169 tys. Wszystko się sypało jak ją kupiłem i dlatego wymieniłem naprawdę sporą część samochodu :) Uszczelniacze zaworowe i uszczelka pod głowicą jest nowa.
A pewien jasteś że to płyn? Zbiornik wyrównawczy mógł być pusty z powodu niedbałego lub braku odpowietrzenia układu chłodzenia po wymianie termostatu. W obudowie termostatu jest czujnik płynu chłodzącego który pośrednio ma wpływ na pracę silnika, w momencie jak był zapowietrzony to mógł dać sygnał do komputera nieadekwatny do temperatury silnika. A...
Witam wszystkich. Bardzo proszę o pomoc. Mam problem z ustawieniem rozrządu w renault megane 1.4. A mianowicie chodzi mi o to że nie mogę napiąć paska rozrzadu. Przy próbie napięcia rolka napinająca obraca sie w koło na mimośrodzie a pasek pozostaje luźny. Co może być tego powodem? Dodam jeszcze że zdejmowałem głowice (bo poszła uszczelka pod głowica)...
Jezeli wymieniałeś nowa uszczelke pod głowicą , zazwyczaj do uszczelki dołaczona jest instrukcja z momentem jak i kolejnością dokrecania szpilek.
Informacyjnie moge podać Tobie ze uszczelka do Renault Megane 1.4 kosztowala mnie 50zł. Robocizna u mechanika 150zł+ 50zł(planowanie głowicy).
To zależy... Progi zdrowe? Jakieś uszkodzenia?
Problem wygląda tak: -przed wymianą uszczelniaczy brał 1 l oleju na 1000km -po wymianie bierze 1l na 500km Przy "okazji" zmieniany był rozrząd. Pali dobrze, zużycie 6l/100km - jak nigdy. W czym może tkwić problem. Myśle o uszczelce pod głowicą. dZIĘKI ZA POMOC
Uszczelka identyczna jak wcześniej. Głowica zebrana 0.1mm. A do GMP brakuje z 3mm.
Sprawdź ustawienie rozrządu
Witam. Potrzebuję pomocy. Padła uszczelka pod głowicą w moim Scenicu. Wymieniłem pasek rozrządu, uszczelkę pod głowicą - głowica była planowana - no i ją złożyłem. Kół od rozrządu nie ruszałem. Ładnie poskładałem ustawiłem zawory a tu klapa. Kręci ale nie odpala. Świece zalane i jakby tego było mało zapaliła się kontrolka od sekcji wtrysku. Czy może...
Jeżeli są to cylindry koło siebie to być może uszczelka pod głowicą między cylindrami się wypaliła. Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Witam czy ktoś posiada instrukcję dokrecania śrub głowicy w Renault Megane 1,4 16V z 2004r. Zawsze była ulotka razem z uszczelką, niestety u mnie jej brak. Pozdrawiam
Kompresji nie mam czym zmierzyć, ale jeśli nie rzuca olejem spod uszczelki głowicy na zewnątrz to gdzie mogłoby się tak dziać? chyba że do środka, a tak to wygląda, no bo czemu jest tam olej Biorąc pod uwagę że jest teraz słaby o połowę. Mnie to wygląda jednak na uszczelkę z pod głowicy. Tak ja to widzę.
Kolego jak chcesz mi wciskać UPG to daj se spokój,to było 1 podejrzenia sprawdzone na kilka sposobów i wykluczone podstawowe objawy,brak szlamu pod korkami oleju i płynu chłodzącego,nie dymi,niczego nie ubywa ani nie przybywa,test wykonałem korek na zbiorniczek wyrównawczy i do niego plastikowa rurka taka jak do wina,i taki niebieski płyn,miał on zmienić...
Uszczelka pod glowica.Raczej pewne.
Na nowych uszczelkach jest zawsze dokładny opis-kolejność i momenty.
Witajcie, Czy biała maź pod korkiem moży być objawem czegoś grożnego? Uszczelka pod głowicą? Drugie pytanie- jak najłatwiej podłączyć centralkę czujnika cofania?
Dziękuję za wskazówki. Liczę się z tym, że do momentu zdjęcia głowicy nie będę mógł na 100% stwierdzić co jest do wymiany, ale nie jest to duży problem. Części, które mogą wymagać wymiany są stosunkowo tanie i za kilkaset złotych mogę przeprowadzić remont silnika. Doświadczenia nie mam dużego, ale będę to robił z pomocą osoby, która w swoim życiu wykonała...
Jest to Renault Megane 2 1.5 dci Disel , rozrusznik z tyłu. Mam trudne zadanie silnik się przegrzał, bierze olej. Muszę zmienić pierścienie tłokowe, uszczelkę pod głowicą, rozrząd. Jest trudny dostęp, ale myślę, że da się to jakoś zrobić nie wyjmując silnika. Będę wdzięczny za wszelkie porady. Z góry dziękuję.
Jeśli wymieniona została uszczelka bez sprawdzenia głowicy ,bez planowania jej to masz takie efekty, przykro ale powtórna robota i nie u tego mechanika!!!!!!!!
Witam otóż mam taki problem a mianowicie auto miało dość konkretnie podlany olejem silnik przez co zdecydowałem się zdjąć głowicę ponieważ zakładałem uszkodzenie uszczelki ((Auto renault megane scenic I (silnik 1.6e k7M a7 /02)). Po demontażu okazało się iż uszczelka nie wygląda na uszkodzoną ALE za to po oczyszczeniu głowicy okazało się że ktoś ją...
Witam. Przeszukałem całe forum ale nieznalazłem momentu dokrecania głowicy,pokrywy zaworów,pompy wody,obudowy termostatu,kolektorów. Niestety w serwisówce nic niepodają,tak wiem że razem z uszczelką głowicy powina być karta.Jutro odbieram wszystkie cześci i chciałbym złożyć to dobrze. Renault Megane kombi 1999 1.6 16v k4m 700 .Dzięki za odpowiedzi i...
Przedmuchu do układu chłodzenia, ponieważ nie bardzo chce mi się drugi raz pisać więc odsyłam do mojego postu na forum megane, może się przydać. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=152... Odnośnie szczelności układu też długo ich szukałem, ale wylazły, jak do zbiorniczka wyrównawczego podpiąłem powietrze pod ciśnieniem 1 atm (1bar) - reduktor...
Może głowica źle dokręcona, albo pogięta Zrób próbę CO2 w układzie chłodzenia. Próba wykluczy uszczelkę pod głowica która mimo wymiany może mieć przedmuchy. Czy węże od płynu/wody są nadmiernie Twarde ?
Głowica już kilka dni temu zdjęta, blok ok, wszystkie zawory wydechowe skrzywione. Głowica już zrobiona i czeka na założenie. Oczywiście uszczelka, rozrząd, pompa itd. nowiutkie. Silnik będzie jak "nowy" i te kilkadziesiąt tysięcy powinien bezawaryjnie śmigać. Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Miałem podobny problem z meganką dusiła się i muliła ale z rury wydechowej zaczeła lecieć para.Jak się okazało poszła uszczelka pod głowicą .Po z planowaniu głowicy i wymianie uszczelki auto jeżdzi ale pali jak smok.Mechanik z serwisu Renault powiedział że nie powinno się planować głowicy w tych autach.Sprawdz ciśnienie w cylindrach to pewne żeczy wykluczysz.
Witam Posiadam Renault Megane 1.4 osiem zaworów z 1998 r. Po wymianie uszczelki pod głowicą zaczął mi świrować wskażnik temperatury cieczy chłodzącej silnik raz jest dobrze w momęcie spada o dwie/trzy kreski za chwile znowu wraca itd. Wskazuje to ewidentnie na słaby styk ba :?: ale gdzie tego szukać . Może ktoś wie i podzieli się tą informacją . Będę...
Witam Renault Megane 1,4EKO 1998r. Po nagrzaniu, na wolnych obrotach zaczynają mrugać kontrolki ciśnienia oleju i płynu chłodniczego. Objawy się pogłebiają po włączeniu świateł, odczuwalne jest też spadanie obrotów silnika. Usterka wystąpiła po naprawie ( wymiana pompy wodnej, uszczelki pod głowicą, wymiana świec, wymiana płynu chłodniczego, oleju,...
Sprawdź okablowanie czujnika a w szczególności jego kostkę czasami przewody na zgięciach się uszkadzają i i nie ma odpowiedniego styku stąd wskaźnik może głupieć. Czytałeś ze zrozumieniem? W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Ciekawe rozumowanie, ale nieprawidłowe, bo przez złe wskazania termometru (wskaźnika temperatury) nie będzie się...
Jak są z jednego kompletu to tak. No i jeżeli sprawny. w tym który nie działa przez kilka tygodni były rozładowane baterie , ale dwa tygodnie temu auto stało u mechanika z uszkodzoną uszczelką pod głowicą od tego czasu ten działający otwiera i zamyka raz na kilka kliknięć a z elektryką nic nie robili !
Maź w zbiorniku wyrównawczym to nic innego jak olej dostał się układu chłodzenia. Jeśli się nagrzeje i gaśnie, to może być przegrzany(tłoki puchną i silnik staje), czy stan oleju był sprawdzany ? Uszkodzona uszczelka pod głowicą też da takie objawy. Ciśnienie oleju jest większe i dlatego przedostaje się do układu chłodzenia. Co dokładnie się stopiło?
Kolego leciał olej z pod uszczelki głowicy,więc wymieniłem uszczelkę i przy okazji cały rozrząd.Ustawiam tak jak piszesz i pali ale na wszystkich nie pracuje nie ma wolnych obrotów i strasznie zawory grają.Może coś mi jeszcze podpowiesz?
Ostatecznie podsumowując, coby temat zakończyć. Wymiana cewki pomogła, ale nie zmieniło to faktu, że miesiąc później zatarł się silnik ;-) - poszła uszczelka pod głowicą i kilka litrów cieczy chłodzącej do tłoka, w zamian wypluwając rdzę przez zbiorniczek wyrównawczy. Jeszcze raz dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
Wiadomo iż uszczelka jest najprostsza usterka ale czasami jeszcze pęknięcie głowicy lub tulei w bloku mają takie objawy ale nie strasze tylko informuję :-) pamiętaj jak zdejmiesz czapkę żeby starannie obejrzeć uszczelke oraz płaszczyznę bloku żeby namierzyć przedmuch.dodam że głowica obowiązkowo do szlifu płaszczyzny oraz sprawdzeniu szczelności i przy...
Jestem użytkownikiem Renault Megane 2 1,5 dci. Nie jestem mechanikiem, ale przystępuję do remontu silnika, który wcześniej został przegrzany. Mam zamiar zmienić pierścienie tłokowe, uszczelkę pod głowicą, rozrząd. Już teraz natrafiłem na problem związany z bardzo trudnym dostępem np. do paska rozrządu. Nie wiem czy w przypadku takiego remontu muszę...
Witam Mogłeś w ten sposób zrobić bardzo kosztowny błąd ale to można stwierdzić dopiero po objawach.Należało poczekać aż silnik całkiem ostygnie. Pierwszym objawem przegrzania silnika jest awaria uszczelki pod głowicą,zapieczenie pierścieni tłokowych,uszkodzenie uszczelniaczy zaworów. Podczas gwałtownego ochłodzenia silnika w Twoim przypadku dolaniem...
Mogę wyrazic swoją opinie o Renault Megane Scenic I 1.6 benzyna. Kupując to auto wiedziałem o problemach z tą marką, ale czegoś takiego się nie spodziewałem. Samochód jest bez wypadkowy, jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny to naprawdę cudo, bez korozji, pęknięc itd. Natomiast żywotnośc mechaniczna i elektroniczna to katastrofa. Co dwa lata (ok. 10 - 15...
Renault Megane 1.6 16 V rok 2005 Mam problem z falowaniem obrotów, może ktoś pomoże. Została wymieniona przepustnica na nową oryginalną, jest zaadoptowana. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z fazatorem i kołem pasowym. Wymieniony kanister oparów, zawór odpowietrzenia par paliwa, czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Sody lambda obydwie też wymienione,...
napisałem to wcześniej. mam megankę kilka lat i wiem że uszczelki pod głowicą szybko się kończą, szczególnie na gazie. Jak znika ci płyn i nie kapie, jak leci z wydechu woda, jak masz bomble powietrza w układzie chłodzenia to co to może chłopie być? metodę postępowania opisałem wcześniej. jeszcze raz:mówisz że nie ma wycieków, wszystko jest szczelne,...
silnik i skrzynia 500funa http://cgi.ebay.co.uk/1998-RENAULT-MEGAN...
Mam problem z obrotami w moim samochodzie. Chodzi o to iż na ciepłym silniku obroty spadają poniżej 500. Dodatkowo w trakcie jazdy przy zmianie biegów i wciśnięciu pedała sprzęgła obroty spadają do 0 lecz samochód nie gaśnie. Ostatnio usunięty został katalizator, wymieniono uszczelkę pod głowicą i zamontowano nową cewkę. Dodatkowo na 2 przewodach od...
Witam. Mam mały problem z renault megane 1.6 w benzynie 8v 1999r. Po wymianie uszczelki pod głowicą samochód odpalił bez problemu ale po nie długim czasie zaczęły falować wolne obroty. Samochód zaczął się dławić, obroty spadały do 500, szarpnięcia silnikiem. Najpierw spróbowałem wymienić silnik krokowy na nowy. Była poprawa niewielka ale ponownie zaczęły...
To pewno silnik kaput. Najprawdopodobniej uszczelka pod głowićą, ale trzeba to jeszcze sprawdzić.
I sprawa się wyjaśniła po diagnostyce komputerowej.Otóż problem nie tkwił w komputerze wtrysku czy też uszczelce pod głowicą lecz w sondzie lambdzie.Brak styku na kostce,to częste przyczyny we francuzach.Jeszcze dodatkowym felerem jest wymiana środkowego tłumika.On także ujemnie działa na sondę lambdę.Dziękuję za pomoc
Hej, naprawiałam ostatnio głowice ( uszczelka itd ) i miesiąc po tym siadł mi rozrząd, czy jest to nie dopatrzenie mechanika, bo z tego co czytam jest to ścśle powiązane?? Dzieki za podpowiedz
Witam. Po wymianie uszczelki pod głowica i po złożeniu w całość nie pali mi na dwa cylindry 3 i 4 . Zawory nie uderzone, świece ok, iskra jest rozrząd ustawiony na znaki 6 i 12 Zdejmowałem wałek od zaworów do planowania głowicy /. Prosze o pomoc Pozdrawiam
Już do końca nie wiem czy to ta nagrzewnica czy uszczelka bo z rury jak się auto trochę nagrzeje to leci biały dym co wskazuje na uszczelkę lecz płynu mi nie wyrzuca, sprawdzałem na biegu jałowym, lecz podczas jazdy się tworzy takie ciśnienie, że płyn wyrzuca. Jeden mechanik powiedział, że to uszczelka od nagrzewnicy mi raczej zablokowała przepływ i...
Po kupieniu auta rozrząd był zrobiony i wszystko było ok. Po około roku została wymieniona uszczelka pod głowicą i po tej wymianie zaczęło powoli...coraz głośniej klekotać. Silnik ma moc 90km. Co do obrotów to im wyższy bieg tym słabsze klekotanie. Co do zaworów to niedawno miałem wymienianą uszczelkę pod klawiatura i ustawiano zawory, ale to nie pomogło.
Witam, tydzień temu odebrałem swoje auto od mechanika. Wymieniono olej w silniku, uszczelkę pod głowicą, jakiś oring, rozrząd, pompę wody, odkamieniono układ chłodzenia silnika, "wyprostowano głowicę?", szlif zaworów i jeszcze tam jakiś bajer. Od razu zmieniono kable na nowe bo te miały 3 lata i przejechały sporo. Auto ma 353 tys km przebiegu, nie był...
Wymianę na inny motor chcę zostawić jako ostateczność i jak najbardziej wchodzi w grę, lecz też strach przed tym co mogę kupić. Posiadam uszczelkę pod głowicę nabyłem ją za kilka groszy to szkoda było by jej nie wykorzystać, i może faktycznie dam głowice do splanowania, zeszlifuje klawiaturę i zobaczę co dalej. Jeśli stracę to tylko na własnej pracy...
Witam, Mam samochód, Renault Megane , rocznik 1996 w benzynowym silniku 1.4. Już przez kilka miesięcy mam z nim problem może napisze po kolei. Kupiłem auto, po jego zakupie minął miesiąc i padła uszczelka pod głowicą. Została ona wymieniona wraz ze wszystkimi płynami i filtrami. Już po tej usterce zaczęły się problemy ponieważ podczas 'gwałtownego'...
Witam mam pytanko i prośbę o pomoc może ktoś coś wymyśli bo ja sam już się pogubiłem. Mam renault megane scenic 1,6 8v rocznik 97 w lutym tego roku założyłem gaz i autko nadal chodziło bez problemu, pewnego razu po przejechaniu już 5000km auto zaczęło szarpać i straciło moc okazało się że uszczelka pod głowicą (autko ma przejechane 248tys) wiec zaprowadziłem...
Witam, Mam problem z autem Renault Megane 2002 1,6 16V. Zwracam się z prośbą w takiej sprawie - moim zdaniem mechanik źle przeprowadził usługę wymiany rozrządu. Rozrząd był wymieniony nie w serwisie Renault, z racji wieku auta naprawiał je w osiedlowym warsztacie. Po wymianie przy przebiegu 115tys km i przejechaniu 300 km silnik stanął i nie chce odpalić,...
No więc uporałem się wreszcie z tymi falującymi obrotami w najprostszy z możliwych sposobów - sprzedałem samochód :D A już tak poważnie mówiąc, to przed sprzedażą uporałem się z obrotami. Wymieniłem silnik krokowy, membranę LPG oraz wyregulowałem zawory, nie wspomnę o wymianie świec i ... przewodów, choć po 2 miesiącach założyłem jeden stary, bo nowy...
Witam. Po wymianie uszczelki pod głowicą silnik chodzi nierówno. Nie wiem jak było przed wymianą, samochód dotarł do mnie już po. Utrzymuje wolne obroty w okolicach 1300 obr/min, przy dodaniu gazu dławi się i maksymalnie wchodzi na 2000 obr/min. Mierzyłem obroty sondą indukcyjną i na 2 i 4 cylindrze jest ok, na 1 i 3 pokazuje max 500 obr i to przy największej...
Po wstępnych oględzinach: -jeszcze są ślady honowania na ściankach cylindrów, aczkolwiek są wyczuwalne lekkie progi na samej górze, gdzie zatrzymuje się tłok -silnik kupiłem z usterką, pasek rozrządu, przez poluzowaną pompę common rail spadł. Zawory całe, żadnych śladów odbić na nich, czy na tłokach, popychacze do sprawdzenia -olej czarny, ale nie smoła...
Witam ponownie. Właśnie wróciłem od kuzyna.Zaczarował moje auto. Naczytałem się , że przy takich objawach ludzie wymieniają różne podzespoły silnika i nawet to nie pomaga. Kuzyn od razu stwierdził ,że coś nie tak z podciśnieniem.Odpiął wężyk z takiej ''tuby'' która umiejscowiona jest przy prawym reflektorze patrząc od strony kierowcy przypiął inny z...
Witam :) Mam podobny problem w Megane 1.4 8V 75 KM benzyna + LPG BRC mianowicie falowanie obrotów przy rozgrzanym silniku. Problemów z odpalaniem nie mam. Na zimnym silniku obroty są prawie równe, chociaż czasem przy jeździe i wrzuceniu na luz trzymają się ok 1200-1400 przez kilka sekund po czym spadają do ok 1000. Ale na gorącym przy takiej samej sytuacji...
Trochę to trwało ale wszystko się wyjaśnilo. Dzisiaj skończyłem swapować silnik. Mimo ustawienia zaworów, wymiany kabli cewek i świec, podmiana czujników itp, silnik wciąż kulał i to dosyć mocno, po czasie doszło do tego dymienie przy mocniejszym hamowaniu. Po przełożeniu silnika, stara kulejąca jednostka z przebiegiem 274.000 km trafiła na stół w celu...
Miałem wyciek oleju spod głowicy więc oddałem autko do naprawy. Przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą wymienili mi pasek rozrządu gdyż miał już 5 lat. Autko poskładali i miało być wszystko ok. Lecz niestety zauważyłem różnicę w pracy silnika. Na wolnych obrotach po chwili praca silnika jest taka że auto wpada w drgania pulsacyjne drobne ale wyczuwalne.Podczas...
Witam wszystkich i mam dalsze pytania dotyczące głowicy. Otóż zakupiłem nową uszczelkę i śruby żeby tym razem było wszystko ok, rozebrałem draństwo i co się okazało że był pęknięty żąbek ustawczy na kole żębatym. W związku z tym prawdopodobne jest że cały rozrząd się przesunął na szczeście nie widać aby tłoki spotkały się z zaworami :) I teraz pytanie...
Użytkuję Lanosa od 6 lat. Przez ten czas wymieniłem tylko tłumik końcowy. Auto ma w tej chwili 10 lat i zero rdzy na karoserii. Minimalne naloty zrobiły się na belce tylnej no i kołach (wiadomo - to nie było cynkowane) Mam wersję SX 1,5 16V. Silnik jest suchy bez wycieków. Mam założony gaz i zero z nim problemów. Jak sprawdzam ceny części to są bardzo...
2.0 w fordzie to tak naprawdę francuski silnik 2.0HDI, duża szansa że będzie z DPFem, przy 20 km dziennie przy wiekszych mrozach 90 stopni złapie dopiero po 10km usuwanie dpf w obecnych czasach to duże ryzyko, niedługo moze nawet w tym roku przy przeglądach będą badać skład spalin, więc moim zdaniem szkoda ryzykowac na takie użytowanie najlepsza benz...
No dzięki. Chodzi mi czy jak listwa z wtryskami wchodzi na głowice czy tamsą jakieś uszczelki czy coś. A podłączenia są ok.
Witam, Pacjent to Megane II CC z 2002 roku, silnik 2.0 turbo benzyna 165KM. Objawy: na biegu jałowym czuć jak silnik lekko przebiera, z wydechu słychać charakterystyczne pierdnięcie jak przy niedopale, wibracje które znikają po dodaniu gazu. Przy normalnej jeździe nic nie czuć. Zjawisko jest bardziej odczuwalne przy nagrzanym silniku. Kontrolka MIL...
masz do wymiany uszczelke pod głowicą, płyn przedostaje się tam do oleju i oddtrąca się na korku jako na najzimniejszym elemencie silnika.
pompa paliwa spr. jest ok. uszczelka pod glowica juz robilem jakis 1miesiac temu. aha jeszcze jak odkrecam korek wlewu paliwa to tak syczy
Witam mam problem z swoim samochodem. Mianowicie, gdy po dłuższym postoju próbuje uruchomić samochód nie udaje mi się to "od strzała", muszę kręcić żeby wskoczył. Gdy już silnik pracuje, chodzi nierówno, tak jakby palił na 3 cylindry. Gdy sie rozgrzeje, wszystko wraca do normy. Nie ma spadku mocy, bądź też gubienia obrotów. Gdy będzie rozgrzany i próbuje...
czy przypadkiem nie przegrzałes autka Kolego? bo jezeli tak to masz do wymiany uszczelke pod głowica
płyn czysty czy zaolejony???????/ moglo ci uszczelke pod głowica wywalic.
Witam mam problem z moim samochodem a chodzi o to ze iskra bije o blok silnika przy samej cewce kable i świece wymienione na NGK cewki ok bo przełożyłem z dobrego auta i nic to nie dało auto szarpie przerywa na gazie strzela a to jest renault megane coupe 1.6 8v 90km proszę o pomoc. Bylem z nim na komputerze i pokazało błąd sondy lambda ale udało się...
uszczelka głowica megane megane uszczelka głowica renault uszczelka głowica
zacięcie stacji serwisowej diagnostyczny sharan diagnoza zasilacza
Xerox - Drukarka nie pobiera papieru, urwany tył szufladki Podłączenie zasilacza 200W zamiast 160W do telewizora