Dane masz na opakowaniu uszczelki. Do tego silnika wszystko bedzie ok.
może rozrząd ,albo uszczelka pod głowicą.
Sprzęgło nie ma nic do uszczelki pod głowica chyba że wymienili cały silnik. :D
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Sprawdź kable czy nie są przetarte od czujnika temperatury i wentylatora. Wentylator nie działa i się grzeje, co innego gdyby działał wtedy można podejrzewać uszczelkę pod głowicą.
Jak wymienić uszczelkę, pod głowicą w Renault Espace 2,0T, bez wyjmowania silnika z samochodu?
Powodem takiego zachowania auta było uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Witam. Najprawdopodobniej walnięta uszczelka pod głowicą albo pompa stoi.
operacja zakończona pomyślnie dodatkowo wymieniłem rozrząd świece żarowe (głowica : : dotarte zaworu wymienione uszczelniacze i prowadnice jak by ktoś potrzebował jakiś schemat lub siły dokręcania śrub to piszcie posiadam książkę haynes
ZA mało informacji żeby diagnozować wrażenia dźwiękowe na odległość . Teoretycznie ta maź na silniku to nie smar z przegubu tylko płyn chłodzący z pod uszczelki głowicy
Jakieś sugestie? uszczelka głowicy
Odpowietrz. Pewnie uszczelka pod głowicą .
Oczywiście wadliwa była uszczelka pod głowicą.
W czasie testu można sprawdzić ciśnienie w przewodach wodnych. Jak będą twarde jak diabli to raczej uszczelka głowicy.
Jeżeli wszystko jest dobrze to trzeba sprawdzić ,po jeżdzie czy węże sa twarde i czy nie wyrzuca płynu.Może uszkodzona uszczelka głowicy
Jeżeli chodzi o mnie to mam schemat i widzę jak jest namieszane z tymi znakami ale nie jest to aż tak dramatyzujące
Sprawdź jeszcze czy nie masz w oleju płynu chłodniczego i czy nie masz żadnych wycieków na silniku, bo może to uszczelka pod głowicą???
Prawdopodobnie walnięty termostat. A jak pojawiają się bąbelki w zbiorniczku namiarowym lub wywala z niego chłodziwo to uszczelka pod głowicą.
Na sto procent uszczelka pod głowicą.
kolega Robert dobrze ci radzi to uszczelka pod głowicą
Może być wszystko. Blok, głowica, uszczelka.
K9K 700 też nie ma przepływki i intercolera. To silnik o mocy 65kM.Sprawdz kolego czy nie ubywa płynu chłodniczego .Jak tak to może być uszczelka pod głowicą .
Uszczelka głowicy do wymiany
uszczelka pod głowica??
Tzn ?? Wymiana uszczelki pod głowicą??
Kolejność dokręcania i momenty będziesz miał opisane z nową uszczelką pod głowicę.
Płaszczyzna bloku do obróbki lub kiepskiej jakości uszczelka. pozdr
Kolega widzę obstukany, i bardzo dobrze, ale jak myślisz moduł mocy umarł by po wymianie uszczelki pod głowicą?
Naprawić głowice, uszczelkę pod głowicą lub blok silnika.
Robiłem silnik gdzie trzeba było mocno splanować blok. Szlifierz skrócił tłoki o tą samą wartość . Poszła nominalna grubość uszczelki pod głowicą.
Przedmuchu do układu chłodzenia, ponieważ nie bardzo chce mi się drugi raz pisać więc odsyłam do mojego postu na forum megane, może się przydać. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=152... Odnośnie szczelności układu też długo ich szukałem, ale wylazły, jak do zbiorniczka wyrównawczego podpiąłem powietrze pod ciśnieniem 1 atm (1bar) - reduktor...
zawsze będą twarde bo ciśnienie reguluje zawór w korku,może tylko wyrzucac płyn ze zbiorniczka przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą.
Wycieki drobne sprawdza się na zimnym motorze a odnośnie znikającego płynu jeżeli na pewno nie ma wycieków odsyłam cię do początku twojego forum ja nadal sugeruje że walnięta uszczelka pod głowicą.
Jaka będzie kolejna teoria? W pierwszym poście pisałeś że to nie wilgoć z wydechu. Jeżeli by to była uszczelka to gdzie podziałby się ten płyn? Z jakiego to powodu miały by być wyższe obroty z winy uszczelki pod głowicą?
Powinny być dwie żeby uniknąć nieprawidłowego ustawienia głowicy oraz uszczelki
Zobacz czy przypadkiem po odkręceniu korka od zbiorniczka płynu chłodniczego objaw nie ustąpi na krótką chwilę, prawdopodobnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
auto już pali przerwa była w przewodzie czujnika ciśnienia kolektora do komputera teraz auto pyrkocze, słabo wchodzi na obroty, a przy pełnym gazie ma ich nieco ponad 2k. - te zjawiska sprawdzane były na luzie. Kopci jak cholera. Wydaje się, że ubywa płynu chłodniczego. Czy to oznacza uszczelkę pod głowicą?
Pokrywa wałków sucha - wyciek był spod głowicy. Dziś ją ściągnąłem ponownie i założyłem nowe śruby i lepszą uszczelkę - identyczna jak oryginał.
myślę, że to uszczelka pod głowicą. Zrób gazometrię.
Mogło wydmuchać uszczelkę głowicy między cylindrami
Zaslep chlodniczke EGR na wejściu spalin albo połącz razem węże płynu od chłodniczki. Co do uszkodzenia chłodniczki EGR w tym silniku chyba się nie spotkałem, uszczelki pod głowicą się zdarzają.
5Nm 30Nm 300 stopni
Więc źle Cię zrozumiałem, przepraszam. Jeżeli przewody do parownika masz powyżej odpowietrzników, to będziesz je musiał ściągać do odpowietrzania, żeby nie został bąbel powietrza. W każdym razie spróbuj go porządnie odpowietrzyć, nie musi to być tak dokładne jak w układzie hamulcowym, coś tam powietrza może zostać. Jak to nie pomoże to pozostaje wirnik...
jeśli dany wyciek jest spowodowany przez uszczelkę pod głowica to dlaczego ta uszczelka uległa uszkodzeniu??? Pozdrawiam:-)))
Może uszczelka pod głowicą? Sprawdź czy na wlewie oleju nie masz śladów płynu chłodniczego lub w zbiorniku wyrównawczym śladów oleju.
Witam, Muszę wymienić uszczelkę pod głowicą w Renault 133.14 MWM D226-6. Więc moje pytania: -Jaki powinien być moment dokręcenia śrub na głowicy?? -W jakiej kolejności odkręcać i zakręcać śruby ??
Starszy silnik renault 1.9d f8q. Nadchodzi czas wymiany uszczelki pod głowicą (wyciek oleju). Pasowało by mi zwiekszyć również nieco kompresje poprzez założenie cienszej uszczelki o jeden rozmiar. Głowica nie bedzie planowana. Czy uszczelka ciensza o 0.10mm od zalecanej bedzie powodowała kontakt tłoka z zaworami czy producentowi chodzi tylko o niepoządane...
Za mało danych podałeś (gaz, benzyna) Stawiam na uszkodzenie głowicy, uszczelki pod głowicą i zaworów. Pozdrawiam.
A no tak Renault Modus 1.2 benzyna 75KM 2005 rok
Witam DIZZI. Mam jeszcze problem z tą samą renówką bo znika mi gdzieś płyn chłodzący. Czy możliwe jest że przez sprężarkę powietrza dostaje się on do silnika? Bo jest jakby za dużo oleju w silniku, ale nie jest on jak np. masło, czy spieniony, jest to zwykły czysty olej. Przewody są suche. A i to nie uszczelka pod głowicą.
Mam już rozebrany rozrząd ale olej jest wszędzie i tak naprawdę to nie wiadomo z kąd cieknie Czy masz zablokowany blokadami silnik? Wymieniasz komplet uszczelek, na wałkach, na wale na górnej pokrywie rozrządu, sprawdzasz odme i jej wężyk, uszczelka misy olejowej. Mam nadzieje że nie wywaliło ci uszczelki pod głowicą.
A co z uszczelniaczami zaworów może puściły ... sprawdź czy w oleju nie ma spalin (kolor) ... Te silniki są bardzo trwałe i w passacie to po 200kkm może i trzeba tam robić silnik, ale w lagunkach to spoko 400kkm przejechać można bez remontu ... sprawdź sprężanie w garach to też może ci się któryś zawór zawiesił. A tak po za tym to jesteś pewien że ten...
Jak będzie wywalać przez zbiornik, to pewnie uszczelka pod głowicą ma przedmuch. Test szczelności uszczelki jednoznacznie odpowie. Odpowietrzanie przy otwartym na max. zaworze przepływu przez nagrzewnicę.
Witam. Ile może mnie kosztować wymiana uszczelki pod głowicą w silniku Renault Thalia 1,4 benzyna - 2004 rok. Wiąże się to oczywiście z wymianą wszystkich uszczelek które podlegają w demontażu głowicy. Mam wyciek oleju przy 185000 km a samochód mam od nowości. Może ktoś mi podać przybliżony koszt naprawy?
Tłok wali po głowicy za cienka uszczelka , trzeba zdjąć głowicę zmierzyć ile wystają tłoki i dobrać grubość uszczelki.
Zdejmij osłonę rozrządu i zobacz gdzie dokładnie jest wyciek ale skoro silnik na PB kuleje to raczej uszczelka pod głowicą do wymiany,sprawdź ciśnienie w cylindrach tak jak radzi kolega wyżej.
Kolega podał grubość uszczelki a ile przy takiej uszczelce ma wystawać tłok.
Coś mi się wydaje że głowica padła lub jej uszczelka .
Dopóki nie zdejmiesz kolektora, to nie zobaczysz skąd cieknie - czy spod uszczelki, czy z pękniętej głowicy.
Przepływomierz powietrza zapewne znajduje się na pograniczu filtra i rury od filtra.Jeśli zgasł jak krokowy odłączyłeś to działa więc to odpada.Ale że dymi na biało to czasem nie masz uszczelki walniętej pod głowicą?
Sprawdź temperaturę diagnoskopem i termometrem, miałem już przypadek z Clio, że część sterująca wskaźnikiem pokazywała prawidłowo a część do sterownika zaniżała temperaturę i uszczelka pod głowicą puściła płyn.
Między głowicą a wtryskiwaczem masz miedzianą uszczelkę. Czas na jej wymianę. Może trzeba było najpierw wtryskiwacze odkręcić a nie głowice ściągać. Tam nie mas skąd olej lecieć - to nie olej.
Rozwiązane, padła uszczelka pod głowicą między 2 a 3 cylindrem.
Mogło też powstać jakieś pęknięcie w głowicy ale i tak musisz zdjąć głowicę i sprawdzić uszczelkę.
No ja mam przejechane 169 tys. Wszystko się sypało jak ją kupiłem i dlatego wymieniłem naprawdę sporą część samochodu :) Uszczelniacze zaworowe i uszczelka pod głowicą jest nowa.
spusc cisnienie z ukł chlodniczego (popusc korek wlewu) na zimnym silniku, zakreć korek spowrotem, odpal samochod i zobacz czy ci "puchną" węże od ukł chłodzenia (po prostu czy zbiera sie w nich ciśnienie). jeśli tak to niestety uszczelka albo głowica. pozdr
Uszczelka pod głowicą uszkodzona, na 100%. Pozdrawiam.
Wiązka sprawdzona?
Wyreguluj zawory, ale pewnie nic to nie da. Robiłeś coś przy głowicy? Typu uszczelka i płaszczyzna?
Dziękuję wszystkim za odzew. Problem już rozwiązałem :) Brakowało uszczelki pod jednym wtryskiem, musiała zostać przy głowicy jak dawałem do planowania. Ważne, że już wszystko OK. :)
Zła uszczelka pod głowicę została założona,za cienka.
Układ chłodzący odpowietrzony. Auto czasem ma momenty że jest słabsze. Akurat dzisiaj jechałem 100km. i na 70km autko przyspieszało, na 5 biegu docisłem pedał i wyprzedalem fajnie. Nagle nawet podczas redukcji nie mogłem go rozpędzić ponad 70km/h. I tak jak by go coś przytykało. Wcześniej nie wiem jak było, auto mam od 3 miesięcy, w zimie się tak nie...
Czarny dym spowodowany jest złym spalaniem. nieszczelną głowicą, pękniętym pierścieniem (pierścieniami) lub zużytymi, lub zawory (może się zawiesił któryś) itp.. Turbinę też możesz sprawdzić.. Wg mnie czarny dym, strata mocy i trzesienie spowodowane jest tym że jedna z komór spalania nie jest szczelna albo zawory albo tłok z pierścieniami.. uszczelka...
Witam, więc z odmy powinna się wydostawać jedynie wilgotna mgiełka (!) i spaliny a krople wody to zła oznaka... jeśli ubywa płynu a silnik się nie gotuje to masz albo głowiczkę w kompresorze do roboty lub problem z głowicą lub jej uszczelka.. Pozdrawiam.
Nie ma magicznych, jedynie szukanie kożuchów, takiej jakby pianki która się tworzy w miejscu bardzo małego wycieku, lub stosowanie pompki podłączanej zamiast korka i pompowanie w układ powietrza tak aby płyn sam nam powiedział gdzie wychodzi. Zaraz będą mówić o głowicy, ale poczekaj sprawdź wszystko inne, uszczelkę zawsze zdążysz wymienić.
miałem trzy v6 we francuzach i w każdym było to samo, mija 10 lat i pada uszczelka pod głowicą,przy rozbiórce wymienia się oringi i tuleje przy okazji bo tam tez puszcza,przy tej wartości auta według mnie naprawa nieuzasadniona ekonomicznie sprzedaj całość na części
Mam problem. Chciałbym wyjąć głowicę z silnika 1,9 dCi z powodu uszkodzonej uszczelki. Jak najprościej dostać się do tej głowicy i wymienić uszkodzona uszczelkę? Proszę o szybką pomoc! Pilne.
Witam wszystkich forumowiczów jak wyżej w temacie mam problem z Renault Clio II 1.2 benzyna Po zapaleniu silnika bije kompresja wlewem oleju i ssuwa symerynga z wałka rozrzadu. Wymieniona uszczelka pod głowica. Jaka może byc przyczyna ?
Panewki, szlif wału, uszczelka pod głowica, szlif cylindrów na początek.
Trzeba posprawdzać ciśnienie na wszystkich cylindrach bo pewnie pęknięta jest któraś tuleja skoro głowica i uszczelka jest sprawna .Czy sprawdzana była dokładnie głowica bo zdarza się ,że pękają.Wymiana silnika na inny typ wiąże się z wymianą komputera bo inne są parametry sterowania.
Informacyjnie moge podać Tobie ze uszczelka do Renault Megane 1.4 kosztowala mnie 50zł. Robocizna u mechanika 150zł+ 50zł(planowanie głowicy).
Drugie tyle planowanie głowicy, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie szczelności. Może być jeszce i tak, że uszczelka cała ale mikropęknięcie w głowicy się zrobiło. Ok. 5 lat temu robiłem głowicę w Renault Megan po awarii paska rozrządu 1900 zł, pół roku temu Yaris 1,4D-4D 2200 zł.
A pewien jasteś że to płyn? Zbiornik wyrównawczy mógł być pusty z powodu niedbałego lub braku odpowietrzenia układu chłodzenia po wymianie termostatu. W obudowie termostatu jest czujnik płynu chłodzącego który pośrednio ma wpływ na pracę silnika, w momencie jak był zapowietrzony to mógł dać sygnał do komputera nieadekwatny do temperatury silnika. A...
Po wymianie uszczelki pod głowicą i wymianie rozrządu w Renault Espace 2.2 dT przy próbie uruchomienia pompa wtryskowa nie podaje paliwa na wtryskiwacze.
Skoro wybija Ci sam wiec musi być bardzo wysokie ciśnienie w układzie ja bym obstawiał uszczelkę pod głowicą ale mogę sie mylić
moze byc sama usczelka walnieta pod glowica
Witam. Niestety , chyba uszczelka pod głowicą przepuszcza miedzy kanałem olejowym a wodnym.
Układ był kilka razy odpowietrzany, uszczelka pod głowicą niedawno zmieniana
Należało przed zmianą uszczelki oddać głowicę do planowania, co wykluczyło by wszelkie nierówności, oraz mikropęknięcia. https://autokult.pl/36055,planowanie-glo...
silikonem...może nie wypcha... ????? Ja bym to ściągnął raz jeszcze. Sprawdził głowicę. Dał jeszcze raz nową uszczelkę. A w jakiej kolejności dokręcałeś śruby??
Najczęściej jak i w moim przypadku woda przedostaje się przez gumowe odboje tylnej klapy. Te obok tylnych lamp. Woda przepływała przez bagażnik i gromadziła się pod tylnym siedzeniem. Łatwo to sprawdzić polewając wodą. Założyłem odboje na silikonie i przeszło jak ręką odjął. Chociaż silikonu nie poleca się do kontaktu z karoserią. Okazuje się, że taki...
Dzięki serdeczne za szybką odpowiedź i jeszce jedno pytanie czy byłaby możliwość pełnej instrukcji wymiany pompy wodnej uszczelki pod głowicą.
Termostat został wymieniony na nowy pompa też,dzięki za pomoc gdy wymienią uszczelkę dam znać czy pomogło
Płyn nie ma innej drogi,uszkodzona uszczelka lub pęknięta głowica. 2 świece mokre?płyn czy ropa?
Jezeli wymieniałeś nowa uszczelke pod głowicą , zazwyczaj do uszczelki dołaczona jest instrukcja z momentem jak i kolejnością dokrecania szpilek.
Miałem podobny problem z meganką dusiła się i muliła ale z rury wydechowej zaczeła lecieć para.Jak się okazało poszła uszczelka pod głowicą .Po z planowaniu głowicy i wymianie uszczelki auto jeżdzi ale pali jak smok.Mechanik z serwisu Renault powiedział że nie powinno się planować głowicy w tych autach.Sprawdz ciśnienie w cylindrach to pewne żeczy wykluczysz.
Najlepiej porównywać po kodach silników, ew po numerach samych głowic. W praktyce da się porównać wizualnie, czyli czy ma zmienna fazę, kształt uszczelek kolektorów, króćce płynu itp.
Na moje oko to uszczelkę pod głowicą. Idą przedmuchy spalin do układu chłodzenia.
Czy ktoś może mi powiedzieć czy warto w ogóle naprawiać czy dać sobie spokój. W sobotę ma przyjść znajomy z komputerem i zobaczyć co się zapisało. Proszę o doradzenie. Czy to naprawiać i za ile ,musi wycenić prawdziwy mechanik. Znajomy z komputerem może nie pomóc. Bo co on będzie sprawdzał tym komputerem uszczelkę pod głowicą? Jak nie pali to sprawdzić...
renault laguna uszczelka głowicą renault uszczelka głowicą dokręcanie matiz uszczelka głowicą
sharp przytrzymanie kostki brukowej unitra r8040
posiada konto nierówna praca silnika benzyna
Oprogramowanie do projektowania zwrotnic głośnikowych z Dayton Audio iMM-6 Opóźnienie w załączaniu wzmacniacza Omnitronic P-1500