Miałem to samo. U mnie była uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym
Jeśli cewkę wymieniłeś na nową oryginalną (renomowanego producenta) nie chińską to to możesz wykluczyć.Ostatnio miałem problem z nowymi świecami Beru więc tego też nie możesz wykluczyć.Skoro problem jest na zimnym zobacz jaką temperaturę widzi sterownik.Być może jest przekłamanie i mieszanka jest uboga,później rusza lambda i sterownik wydłuża czas wtrysku...
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź lub wymień :)
wszystko zaczelo sie od tego ze woda mi uciekala ze zbiornika wyrownawczego pojechalem do mechanika i stwierdzil ze jest wydmuchana uszczelka pod ktoras z glowic po zdjeciu glowic powiedzial ze uszczelki byly dobre (oby dwie) a wody ubywalo poniewaz byl zepsuty jakis zawor laczacy silnik z centralkami poza tym zapewnial mnie, ze w silniku wszystko jest...
problem rozwiązany. uszczelka kolektora ssącego na 2 cylindrze skurczyła się? w każdym bądź razie zmieniła kształt tak, że zasysało lewe powietrze.
Dokładnie sprawdzone .. Pod kolektorem ssącym (około dolotu 4 cylindra )niestety musisz go zdemontować żeby wymienić czujnik a to jest chwila zabawy + nowe uszczelki kolektora 6 sztuk ........
kolego miałem podobny problem z gaśnięciem i tymi obrotami i okazało się że łapał lewe powietrze z pod kolektora ssącego także zobacz czy przy kolektorze nie syczy przy dodawaniu gazu jak tak to uszczelka jest gdzieś wydmuchana no i do wymiany.
Witam! dlaczego wyciągałeś wtryski, do zdjęcia głowicy nie trzeba, głowice daj do wyrównania, sprawdź szczelność zaworów lejesz paliwo przez kanały ssące i wydechowe i patrzysz czy się nie przesącza przez zawory, przy zakładaniu kolektora ssącego uważaj na uszczelkę bo tam jest kanał wodny, osobiście przy montażu głowicy kolektory przykręcam na stole...
Witam Rozrząd świeżo po wymianie. Myśle jednak że to wina uszczelki pod kolektorem ssącym (widziałem jak wygląda nowa-cienkie ścianki). Osłuchując stetoskopem styk kolektora z głowicą znalazłem jedno niepewne miejsce. Zobaczymy pozdrawiam
Opisze kilka rozwiązań: - nieszczelność w dolocie(czasami sie zdarzy, ze siadzie uszczelka pod kolektorem ssącym - mi ostatnio zdarzyl sie przypadek, ze byl uszkodzony oring na jednym wtryskiwaczu) -błędy komputera ECU Więc po wyeliminowaniu ewentualnych nieszczelnosci trzeba zrobić reset ECU(najlepiej poprzez zdjecie klemy minusowej). jesl bedzie widac...
Jeżeli palą wszystkie cylindry, jest szczelny dolot oraz wydech włącznie z uszczelką pod tym plastikiem ze znaczkiem opla (!), oraz oringami pod kolektorem ssącym to proponuję jeszcze sprawdzić wtryskiwacze oraz oringi na nich. Cudów nie ma. Zakładam również, że gniazda świec są suche, bez oleju.
Plak spełnił swoje zadanie, powietrze zasysał na uszczelce pod kolektorem ssącym, teraz jest o niebo lepiej ale jeszcze zdarza się że szuka optymalnych obrotów w zakresie od 500-1300rpm na PB, na gazie jest o wiele lepiej. Psikanie plakiem nic już nie zmienia także lewe odpada został jeszcze kolektor wydechowy czy jego nieszczelność może powodować nierówne...
U mnie auto nie odpalało, a jak wysokie obroty to zacznij od regulatora wolnych obrotów lub wciągniętej uszczelki pod kolektorem ssącym, albo sam dobrze zdiagnozuj, bo klienci kłamią!!!!!!!!!!!!!!!!!! "elektrita" nie ma, a co tam - SPRAWDŹ SILNICZEK KROKOWY :) Do "elektrita" - Brakuje nam twojego humoru, ale nie przejmuj się czekamy na ciebie "Elektroda"...
To chyba Ty przeginasz, moje pytanie brzmi, czy do tych opisanych od początku wątku operacji przy świecach żarowych silnika 2.5TD trzeba zdejmować kolektor ssący, czy może da radę bez zdejmowania kolektora, bo to jednak inny zakres robót latać z miernikiem napięcia, a zmieniać na nowy komplet uszczelki kolektora z kluczami dynamometrycznymi itp. -----...
taki mały offtop: Może zarzucę starym filmikiem na którym widać falowanie. Widać na nim że sonda nie pokazuje napięcia. Aktualnie odczyt sondy jest i wygląda to dobrze na kompie a obroty potrafią się czasem zwiesić na 1500 albo wyżej . Jak będę miał czas nagram nowy film. sprawdzone parametry wszystkich czujników , dodam że w czasie jazdy jest ok czy...
Witam. Jakieś dwa tygodnie temu kupiłem Opla omegę. Niby wszystko ładnie pięknie i jakoś tak przejeździła 250 km i nagle padła. Koło domu zgasła, po ponownym odpaleniu nie wkręcała się w obroty, podjechała metr, dwa i gasła. Jakoś doturlałem się do domu i tak została do rana. Rano normalnie odpaliła i dojechała na własnych kołach 5km do mechanika. Została...
rozebrałem juz prawie całośc ... jutro jeszcze tylko głowice musze zdjąć. zastanawia mnie jedna rzecz ... gdy ściągłem przepustnice to na dnie kolektora ssącego był płyn z chłodnicy ... wiec sam obstawiam na uszczelkę. a co do wymiany to tak jak pisałęm planowanie nowa uszczelka i uszczelniacze zaworów. Dodano po 2 dziury w chłodnicy nie ma bo sprawdzałęm...
Miałem parę lat temu omegę 95r,tylko że z silnikiem 2.5v6 ale w automacie,typ skrzyni AR35. Ogólnie byłem b.zadowolony z tego auta,a miałem je 5lat więc coś mogę powiedzieć. Poza kwestią spalania w tym aucie co jest oczywiste ze w 12L się nie zmieścisz a nawet13 będzie mało (zawsze śmieszyło mnie jak piszą w ogłoszeniu ze omega 3.0 V6 automat spalanie...
a ja dalej nie wiem tzn nikt nie potwierdził tezy o uszczelce pod głowicą, woda w oleju domuslam sie ale skad ze zbirniczka wyrównawczego nic nieubywa, chyba ze jest to naprawde mały wyciek, jak narazie raz po raz zcieram ta maz na korku i nic mi innego nie pozostaje. bo zeby wymienic uszczelke głowicy w tym modelu musze rozebrac pol samochodu. a nie...
kolektor ssący zafira kolektor ssący czyścić kolektor ssący
blokada kierownica scenic włącznik wentylator polonez panasonic zanikać
thomson 26hu5253 mc889 blokowanie
Wiring Instructions for CKD 212 Device Grundfos Scala 2 - Zielono-czerwona kontrolka, pompa nie działa