Sprawdź podciśnienia, uszczelki kolektora ssącego i wszystko co jest po drodze może to jakaś nieszczelność na dolocie.
Nieszczelność w dolocie,pęknięta szpilka kolektora wydechowego, uszczelka kolektora wydechowego.
- uszczelka głowicy / silnik 2,2 / - uszczelka kolektora - dźwignia hamulca ręcznego gdzieś mam to po gaziku
Miałem podobnie. Sprawdź czy uszczelka kolektora ssącego nie jest uszkodzona
witam jestem mechanikiem w serwisie daewoo najczęściej jest to uszczelka kolektora sącego należy go skleić :D
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
Masz nieszczelność pomiędzy turbiną a silnikiem( uszczelka kolektora ssącego lub wydechowego przy głowicy)
Pewnie masz do sprawdzenia wydech, szczelność dolotu(uszczelka kolektora ssącego) zakładam że całe sterowanie sprawdzone.
Podpowiadam Ci ale chyba nie dociera,że uszczelki pod kolektor ssący są źle wykonane i nie uszczelniają.wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym na pasującą kształtem. Firmy GLASER I ELRING zrobiły babola!!!!!
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
A chociażby taka, trzeba tylko dobrać średnice, jest tego w sklepach od groma. http://kolektor.net.pl/galeria/?uszczelk...
Nieszczelność na kolektorze może być powodem twoich problemów. Często przy montażu LPG demontowany jest kolektor i trzeba dać nowe uszczelki kolektora jak się tego nie zrobi zaczynają się problemy i to nawet nie od razu a z czasem.
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Powinen być 5 stopni przy ok. 900 obr./min. Może też zasysać lewe powietrze na jednym cylindrze (uszczelka kolektora ssącego, serwo).
Jak dymi po odpaleniu to uszczelniacze, jak dymi gdy popracuje 10-15 minut na wolnych obrotach to pierścienie. Pierścienie możesz sprawdzić robiąc próbę olejową. Fabryczna norma sprężania to 14-16 barów.
Uszczelka wydechu,a dokładniej do złącza rury. Zazwyczaj z drutu plecionego lub grafitowa. Dodano po 2 Zazwyczaj z drutu plecionego lub grafitowa.
Posmaruj, olejem. zapytaj w tym sklepie: http://www.fhukaktus.pl/sklep/index.php
Problemem w tym silniku jest kolektor dolotowy...musi być absolutnie szczelny inaczej silnik nie będzie poprawnie pracował...proponuje wymienić wszystkie osiem uszczelek kolektora-na pewno nie zaszkodzi a zapewne pomoże
od czego zacząć Od jak najdokładniejszego usunięcia zestalonego oleju, potem demontaż kolektora i bardzo musisz uważać, żeby naprawa nie skończyła się demontażem głowicy(jak zgorzel trafi do dolotu a potem pod zawór) i co kupić Podkładki pod wtryski, frez do gniazd, uszczelki kolektora, można wymienić oringi na przelewach
Teoretycznie jest takie miejsce, podstawa aparatu zapłonowego.
Miałem taki problem w zeszłym roku. Okazało się, że po prostu uszczelki kolektora są już twarde i na zimno podciąga powietrze, dlatego podciąga obroty. Wymieniłem uszczelki kolektora dolotowego i przepustnicy i problem z głowy.
I pojeździłem z odpiętą wtyczką objawy te same. sigwa18 to mówisz o szczelności uszczelki kolektora wydechowego bo sonda jest w kolektorze to co zmienić uszczelkę kolektora?
Masz zapchany wydech lub padła uszczelka silnik-kolektor
Puściła uszczelka na kolektorze ssącym przy głowicy.
Uszczelka pod kolektorem ssącym.Typowe w X12SZ
I jak kolego udało się wymienić uszczelkę pod kolektorem ssącym.
Witam czy szukasz czegoś takiego?? https://allegro.pl/oferta/h112-uszczelka...
Primo wymiana 6 uszczelek kolektora i przepustnicy.
Witam. Mam przedmuch przy silniku ale nie jestem pewny czy to uszczelka kolektora ssacego lub moze cos innego. Moze jakies sugestie?
Uszczelka kolektora dolotowego · Uszczelnienie ... Moment dokręcenia: 25 Nm;
Wg katalogu można kupić samą uszcelkę, le do już zmienionego kolektora - do tego starego nie będzie pasowała. Kupic można tylko w serwisie - znajdziesz swój lokalny serwis na stronie vaillanta. Nr katalogowy kolektora: 076560 Kolektor spalinowy z poz. 07, 17 272,19 PLN Pozycja 17: Uszczelka (wymiennik-kolektor spalinowy) Uwaga! uszczelka pasuje tylko...
Sprawdź śruby i uszczelkę kolektora tak jak na rysunku.
Witam . W kolektorze puszcza uszczelka od strony pojemnika płynu chłodzącego . Są dwie uszczelki pod kolektorem , tam gdzie puszcza to zwyczajna zaślepka układu chłodzenia . By uniknąć wymiany całego kolektora , odcina się ten kawałek i dorabia odpowiedni kawałek tworzywa i uszczelnia się układ .Są tam dwie śruby mocujące . Miałem problem właśnie z...
Tak. Wymienione zostały uszczelki kolektora ssącego (sparciałe). Pozdrawiam D.
Uszczelka kolektora ssącego
Chyba żartujesz. Komplet pierścieni to co najmniej 4x 35 zł. Uszczelka pod głowicę 100 zł . Te dwie części to już 240 zł a gdzie reszta. Olej stary ? Rozrząd też? Uszczelki kolektora? Uszczelka pod pokrywę zaworów? Jak głowica krzywa to kolejne koszta za obróbkę.
Cześć, dziś odpisał mi mechanik w kwestii zakresu i kosztu diagnostyki: Podstawowa czynność od której należy rozpocząć sprawdzanie samochodu to: diagnostyka komputerowa silnika oraz kontrola kompresji z jednoczesną kontrolą stanu świec zapłonowych (z wymianą świec). Czynność ta wiąże się z koniecznością demontażu kolektora dolotowego. Przy ponownym...
Ewidentnie problem leży w spalaniu mieszanki (charakterystyczne "pyrkanie" w wydechu, to dopalanie niespalonych części w układzie wydechowym. Sprawdź cewki zapłonowe. Być może któraś sekcja "pada" i stąd problem. Ponadto należy sprawdzić uszczelki kolektora dolotowego, czy przypadkiem nie ma uszkodzeń/ubytków i nie zasysa "lewego" powietrza (choć w...
Najpierw zakładasz na kolektor i wciskasz czy w gniazdo głowicy i wciskasz kolektor.
Falowanie wolnych obrotów i słyszysz delikatne syczenie w okolicy kolektora Sprawdzisz czy jest padnieta jak odpalisz silnik i popryskasz jakimś sprejem po połaczeniu kolektora z głowicą jak bedziesz widział i słyszał zmiane w obrotak to na 100% masz ja uszkodzoną
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Przewód pompy gorący płyn cienkimi przewodami zbiorniczka widać gania to by była pąpa? a powiedzcie czy uszczelki kolektora ssącego mają coś do tego bo robiłem kolektor ze 2 miesiące temu
Witam.Sprawdź czy nie bierze gdzieś obcego powietrza w układzie dolotowym. Może wywiało którąś uszczelkę przy kolektorze, lub rozszczelnił się wąż od serwa hamulcowego. Pozdr.
Została już chyba tylko cewka zapłonowa lub luz na osi przepustnicy, ewentualnie uszczelki na kolektorze ssącym. Trudno coś więcej powiedzieć nie widząc silnika. Jeżeli tego czarnego nalotu nie jest dużo to nie przejmuj się nim.
Zamontowałem przedłużkę do sondy lambda i problem już nie występuje. Wcześniej jeszcze robiłem remont silnika, ale to nie pomogło, m.in. nowa UPG, uszczelki kolektorów, regeneracja głowicy.
Cześć wszystkim Szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi Podczas jazdy zaczęła migać kontrolka świec żarowych. Po podpięciu do kompa pojawił się błąd P2015- czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym, nieodpowiedni sygnał, nieciągły. Z czasem zaczął też świecić check silnika. Okazało się że wydmuchało uszczelkę pod kolektorem (były urwane 2...
Pomyłka i poprawka, z rana zaspany byłem ;-) Lewy gwint na kole od pompy olejowej, radzę zakupić nową srubę. Blokady blokadami ale potrzebujesz jeszcze sciągacz do posredniego koła pompy wtryskowej, jest na stożku i latwo je uszkodzić stukając. Ważne aby wszystkie odnośniki były na wlaściwych miejscach, znaki wałków rozrządu, bedziesz widział od strony...
Nie równa praca na wolnych obrotach. Ciśnienie sprawdzone 14 bar na każdym, map sensor wymieniony, uszczelki kolektora również, świece. Wyskakuje błąd katalizatora, może być tak przez sondę lambda?
Witam okazała się pęknięta skorupa od turbo i uszczelka kolektora Dodano po 1 Regeneracja turbo i wymiana uszczelki kolektora rozwiązało problem
Podciśnienie W202 Mercedes. Czy posiada ktoś schemat podciśnienia do Mercedesa W202 C180 1.8 benzyna? Chciałem wymienić uszczelkę kolektora ssącego i zauważyłem, że pod nim jest urwany przewód, ale nie wiem, gdzie powinien iść. Może ktoś posiada taki schemat, gdzie go podłączyć?
Ustawiasz koło zamachowe na 10' przed szczytem i palec w aparacie równiutko na pierwszą świecę (1 tłok). Odpalasz samochód i sprawdzasz jak wchodzi na obroty jeśli jest dobrze tzn nie "muli" go gdy dasz gaz do oporu i w miarę sprawnie wchodzi na obroty to jest dobrze. Jak wszystko poskręcasz wsiądz i przejedź się kawałek tylko KONTROLUJ TEMPERATURĘ...
Wydechu nie zrobiłem ale sprawdziłem uszczelkę pod przepustnicą! Niestety zasysa lewe powietrze tamtędy. Kupiłem środek do odpalania samochodów na zimno, prysnąłem nim w okolice uszczelki pod kolektorem (między kolektorem a przepustnicą).efekt - samochód wyraźnie próbował mi zgasnąć. Powtórzyłem tą czynność dla uszczelki pod kolektorem dolotowym i nie...
Sprawdził bym uszczelki kolektora-[url=http://www.elektroda.pl/r...
Może uszczelka między gaźnikiem a kolektorem puszcza?
Macie jakieś propozycje dodatkowej diagnostyki do zrobienia we własnym zakresie? Byłem z tym w 3 warsztatach i jak dotąd wszystkie propozycje opierały się na wymianie (i oczywiście opłaceniu) losowych elementów. Wałki rozrządu, uszczelniacz wałka, uszczelka kolektora, łożysko oporowe. Część z tego jest dość droga, wolałbym mieć bardziej ukierunkowany...
wymiana uszczelek kolektora dolotowego na nowe, stare prawdopodobnie puszczały lewe powietrze. Nie udało się ustalić dodatkowych wad, pomimo tego problem znikł.
Zużyty potencjometr TPS, lewe powietrze - uszczelka kolektora - serwo, podwieszający się EGR. Jest tego trochę. Wpierw trzeba popatrzeć w parametry - podciśnienie w kolektorze na biegu jałowym, oraz kąt otwarcia przepustnicy - czy ma stałą wartość.
1. Auto wyposażone w przepływkę - czyścić podmienić od innego, nie stosować zamienników. 2. Pomiar czujników wałka G40 i wału G28 tylko na oscyloskopie lub podmiana, inne pomiary to shit 3. Jeżeli w aucie coś było robione i potem awaria - robimy to jeszcze raz (np. rozrząd - usawienie, filtr paliwa i rurki czy nie pozamieniane i filtr w złą stronę założony)...
Uszczelki i oringi mam wszystkie kupione oryginalne, lacznie z uszczelka kolektora wydechowego. Na razie olej nie miesza sie z plynem chlodzacym (zbiorniczek), ale zbadam stan po demontazu.
czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
1,8 tdci 115 km 2008 r Dodano po 1 na poniedziałek jestem umówiony na warsztat wstępna diagnoza uszczelka kolektora ssącego? Pytanie tam jest też płyn chłodniczy?
Wymieniałem u siebie w golfie gti, dwie najkrótsze jakie uda się kupić (10cm) Φ45mm, trzeba uciąć dolną blachę i spawać bezpośrednio do rur, nowa dwururka bosal-a z tym łącznikiem kosztuje chyba z 800 zł O ile mówimy o tym samym, uszczelka do kolektora wydechowego na 6 śrub M10 wielkości połowy kartki A4
Zanim wymienisz uszczelki kolektora odłącz przy nim przewód od serwa i zaślep króciec. Wtedy będziesz wiedział czy to nieszczelność kolektora czy serwa.
Witam ma taki sam problem . Co Zrobiłem do tej pory Wymienione Tuleje Prowadzące Podkładki miedziane Uszczelniacze Wtryskiwaczy Nowa uszczelka i nowy dekiel zaworów Nowe uszczelki Kolektora Nowe szpilki z nakrętkami do wtryskiwaczy i jak leciało tak dalej leci juz nie wiem co moge jeszcze zrobic
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
Może kapać z uszczelki kolektora spalin, a może z wymiennika od strony spalin. Po ilości kurzu widać, że dawno nikt tam nie zaglądał.
Uszczelki kolektora paliwowego tzw. bałwanki. Uszczelki twardnieją z czasem i tracą swoją elastyczność.
Oj czy na pewno słaba iskra?Czy przy dodawaniu gazu pracuje na trzech?Jeżeli przy dodawaniu gazu jest OK to radzę sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.Bardzo częsty przypadek.Słaba iskra szczególnie wyczówalna jest przy dodawaniu gazu (wzbogacona mieszanka utrudnia przeskok iskry)wypada wtedy zdecydowanie jakiś cylinder.
Użytkownik napisał: Problem rozwiązany przyczyną była pęknięta rurka odprowadzająca spaliny od chłodniczki egr ale także taka przyczyną moze być uszczelka kolektora lob pęknięty kolektor
Problem rozwiązany. Dziura przed sądom i w uszczelce kolektora wydechowego. Auto jak nie to odżyło.
Uszczelka kolektora wydechowego.
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego i jest ok.
Faktycznie wygląda to na lewe powietrze, ale temu zjawisku towarzyszy charakterystyczne ssanie, musisz wyeliminować ewentualne nieszczelności czyli to co pisałeś dochodzi jeszcze zasilanie serwa tam dosyć często pojawiają się nieszczelności najlepiej jest zdjąć z kolektora owy wąż i zaślepić po czym odpalić auto i słuchać co się dzieje, silnik powinien...
Kiedy ostatnio wymienialiscie 6 uszczelek na kolektorze dolotowym?
częsty przypadek- uszczelki kolektora lub tak jak kolega pisał uszczelka turbo-kolektor.powinno być widoczne okopcenie
Nowy kolektor, plus obowiązkowo uszczelka. Co się tyczy sprężyny regulatora to poszukaj na forum, było już kilkanaście razy opisywane, razem ze zdjęciami. Sprężynki, oczywiście też nowe.
Witam .Mam pytanie: jak wymienić uszczelkę pod kolektorem wydechowym w vicie 108 2,3 D 97r.Czy by to zrobić trzeba wyjmować silnik?A może jest jakiś sposób by uniknąć wyjmowania.Czym prysnąć szpilki by ich nie pourywać?Za każdą radę będę ogromnie wdzięczny.Pozdrawiam.
Po sprawdzeniu VIN okazuje się że to jest silnik XPI. Do wymiany najprawdopodobniej są uszczelki kolektora paliwowego. Rysunek wysłałem na PW. Pozdrawiam
Nierdzewka fi 16 wewnątrz tyle ile w kolektorze łączona na uszczelki gumowe płaskie
Łączeniu kolektorów? Masz na myśli uszczelkę pomiędzy kolektorami wydechowymi a głowica?
Popychacz z pierwszego cyl. https://obrazki.elektroda.pl/4391253800_... https://obrazki.elektroda.pl/3331273700_... Jednak jest on okrągły :) wiec pewnie spełnia swoją funkcję... Co do wtrysków to mam już je na stole i jutro spróbuje je sprawdzić metodami domowymi ( sprężone powietrze z dodatkiem paliwa + 12v do otwarcia...
Najlepiej porównywać po kodach silników, ew po numerach samych głowic. W praktyce da się porównać wizualnie, czyli czy ma zmienna fazę, kształt uszczelek kolektorów, króćce płynu itp.
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego i jest ok.
Cześć, czy udało Ci się naprawić? U mnie para leci przez kolektor kamienia. Czy to może być uszczelka? Gdzie kupić taki kolektor, w necie nie ma.
Bardzo dziękuje za pomoc , miałeś racje . Jestem kilka dni po wymianie uszczelki pokrywy zaworów , uszczelek wtrysków oraz uszczelek kolektora ssącego i sucho . Uszkodzona była jedna warga uszczelki pokrywy zaworów w okolicy drugiej świecy , dokładnie było widać dopiero po zdjęciu kolektora ssącego . W samym kolektorze był delikatny film olejowy ewidentnie...
Elo, Bujałem się z tymi obrotami ze 2 dni... Przyczyną było ....fałszywe powietrze. Aby to zdiagnozować tj. miejsce zasysania- zastosowałem samostart. Na pracującym silniku trzeba psikać w podejrzane miejsca i obserwować reakcje silnika. U mnie powietrze przedostawało się przez uszczelkę kolektora ssącego na 4 cylindrze. Od góry kolektora i kolektor...
Troszke musisz popatrzec sam, -iskra jest ? jezeli brak to cewka i modul do sprawdzenia , -jest popatrz na uklad zasilania paliwem,moze byc ,ze gaznik jak sie zagrzeje za mocno odparowuje benzyna i dostajesz do gaznika opary zamiast paliwa,uszczelka miedzy kolektorem -sprawdz sprajem czy nie ma lewego powietrza,oryginalnie jest tam calkiem dluga gumowa...
No i jak zatkam przepustnicę ręką i nie zgaśnie to co dalej? Wymienić uszczelki kolektora?
Sprawdź sprężanie, mankament tych silników wycieranie prowadnic zaworów od mazi zbierającej się w głowicy po stronie dolotu. W większości warsztatów przy nierównej pracy silnika FSI, wypadanie zapłonu, nieszczelny układ dolotowy - wymieniają świece, cewki, uszczelki kolektora i dalej to samo. Zmierz sprężanie - naprawa głowicy , zastanów się na regeneracji...
Jak na ciepłym jest ok a na zimnym problem to może uszczelki kolektora dolotowego do wymiany.
Witam Proszę o pomocy bo mam identyczny problem wymieniłem już przepustnicę silnik krokowy przepływomierz uszczelka pod kolektorem ssącym i nic proszę powiedzieć co było przyczyną
Sprawdziłem dolot - nowe uszczelki kolektora, wszystko dokręcone. Przepustnicę podstawiałem drugą sprawną - i nic. Dodatkowo jeżeli nie dotknę pedału, silnik będzie pracował poprawnie (20min testowałem), po zgaszeniu i odpaleniu jest zawsze ok.
W tym silniku często silnik pił płyn przez uszczelkę kolektora ssącego.
Gdyby to kogoś interesowało to minęły niemal 2 lata od zakupu, stacja spisuje się rewelacyjnie, jest użytkowana bardzo intensywnie. w tym okresie wymieniłem grzałkę lutownicy (180zl), dwa groty rozlutownicy (2x 30zl) i uszczelkę kolektora rozlutownicy (18zl) Stacja w 100% godna polecenia nawet do zastosować profesjonalnych
Sprawdz a najlepiej wymień uszczelki kolektora dolotowego
po wymianie uszczelek kolektora jeszcze z 50 km ujechałem czujnik sprawdzę wedle wkazówek
Wymiana uszczelki kolektora ssącego rozwiązała problem.
doszedłem już uszkodzona uszczelka kolektora ssącego , dziękuje za pomoc osobą które chciały pomóc
Uszczelki pod kolektorem wydechowy albo DPF obstawiam
Czyli taki arkusz byłby odpowiedni ? https://allegro.pl/oferta/plyta-gambit-a... oraz uszczelki pod kolektory https://gmoto.pl/uszczelka-kolektora-wyd...
Na wejściu wody do GIWH jest filtr wewnętrzny tzw. kolektor przepływu z mini regulacją (czerwona łopatka+-). Wypiąć wyjąć, oczyścić od tyłu siatkę i wcisnąć na swoje miejsce. Uszczelki smarować a kolektora nie rozbierać. Czasami trzeba go wymienić...Dalej może być również blokada nagrzewnicy i trzeba ją odkamienić...Rozglądaj się powoli za junkersem...
renault uszczelka kolektora uszczelka kolektora ssącego uszczelka kolektora wydechowego
twingo kontrolka silnik plyta indukcyjna siemens koloru lakieru
sterownik rolet sterownik rolet
Zamrażarka Bosch Siemens alarm, gorąca górna część – przyczyny i działania Plazma Panasonic, LG, Pioneer – jest dźwięk, brak obrazu – typowe usterki i koszt naprawy