Miałem podobnie. Sprawdź czy uszczelka kolektora ssącego nie jest uszkodzona
Uszczelka kolektora ssącego
Jeśli chodzi o DIAGNOSTYKĘ USZCZELEK to jest ona prosta i podpowiedział mi ją znajomy mechanik. A sprawdzić tą usterkę można za pomocą spreju do czyszczenia przepustnic albo spreju do odpalania samochodów na zimno (wspomagający-używają go kierowcy do maluchów) lub jakiegoś spreju na bazie rozpuszczalników. Należy prysnąć takim serajem okolicę przepustnicy...
Renault Megane 1.6 16 V rok 2005 Mam problem z falowaniem obrotów, może ktoś pomoże. Została wymieniona przepustnica na nową oryginalną, jest zaadoptowana. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z fazatorem i kołem pasowym. Wymieniony kanister oparów, zawór odpowietrzenia par paliwa, czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Sody lambda obydwie też wymienione,...
Nie ma żadnych niespodzianek więc w czym problem???? Problemu z odkręceniem głowicy nie ma, ale jest problem z odkręceniem kolektora wydechowego. Czy potrzeba wyjąć silnik czy można wyjąć głowicę z kolektorem wydechowym i turbina?
Dzięki kolego Tylko mam pytanie ta gumka to przy którym czujniku ? Bo ta od podciśnienia jest u mnie ok pozostaje w przepustnicy od temperatury chyba że jeszcze inna. Ps.Przy czyszczeniu przepustnicy kojarzę że uszczelka na odmie silnika była troszkę sfatygowana. EDIT: Usterka usunięta. Czujnik podciśnienia wymieniony. Dodam dla kolegi co chciał do...
Witam dzisiaj zauważyłem pod autem dużą plamę płynu chłodniczego. Cieknie gdzieś przy rozrządzie od strony filtra oleju. Nie wiem czy mam rację ale wydaje mi się że uszkodzony jest uszczelniacz na tym plastikowym króćcu (nad filtrem oleju) który wchodzi do pompy. Mam pytanie czy ktoś zna jego wymiary. Silnik 1,4 16V K4J. Chciałbym kupić go zanim zacznę...
Tak ! Jest wyciek ! Na zbiorniczku nic nie widać . Może trzeba pojeździć dłużej to coś ubędzie ale na razie ubytków nie ma . Dodam ,że wyciek jak na fotce. Bardzo niewielki i minimalny . Jestem zaskoczony ,że to może być uszczelka . Auto rzadko widzi 3 000 obrotów a co mówić o katowaniu . Jest to po prostu niemożliwe . Najwidoczniej ze starości . Nie...
Witam To jest zaślepka , znając wymiar coś dostaniesz / dopasujesz/ , zardzewiała i dla tego była dziura , uszczelka powinna być . Pozdrawiam
Witam. Zmieniałem uszczelkę pod głowicą w Renault Scenic II z silnikiem 2.0 16V F4R benzyna. Po tygodniu zauważyłem spory wyciek oleju od strony kolektora wydechowego i mniejszy od ssącego. Uszczelka była nowa, powierzchnie odtłuszczone, głowica planowana, dokręcona 20 Nm a później 165 stopni zgodnie z info na opakowaniu uszczelki, śruby stare ale głowica...
Znowu "zong". Uszczelka od kolektora jest OK..... iskra też na wszyskich świecach, eeeech..... CUDA??
witam, mam taki problem z meganka 1.6 8v 98 rok. otoz. jak auto jest zimne jest problem z odpaleniem , krece go ,zapali na doslownie sekunde i zgasnie, potem musze dlugo krecic zeby zapalil. jak juz zapali to trzyma wysokie obroty ok 2.5 tys. zdusze go na biegu zeby spadly to wtedy trzyma niskie, ale jak znowu dodam gazu to trzyma wysokie , jak jest...
Cewki zapłonowe są na 12V, stały plus i sterowane masą z ECU. Co do interfejsu to ja oprócz ryżowego OP-COM-a mam też ryżowego DS150E z Aliexpress, koszt około 150zł i w sumie do tego co potrzebuje mi wystarcza, dość uniwersalny, łatwy i bezpieczny. Do Renault używam jeszcze programów DTT4ALL i PYREN działającymi ze zwykłym ELM327 po CAN-nie ale trzeba...
więc sprawdź te pypuszczenia. Tak więc moim zdaniem w tym pojeżdzie jest taki podgrzewacz kolektora ssącego pod sppodem i czasem uszczelka uszczała i tak samo auto się zachowywało,
Witam mam pytanko i prośbę o pomoc może ktoś coś wymyśli bo ja sam już się pogubiłem. Mam renault megane scenic 1,6 8v rocznik 97 w lutym tego roku założyłem gaz i autko nadal chodziło bez problemu, pewnego razu po przejechaniu już 5000km auto zaczęło szarpać i straciło moc okazało się że uszczelka pod głowicą (autko ma przejechane 248tys) wiec zaprowadziłem...
1. Jeżeli podejrzewasz uszczelkę głowicy to wykręć wszystkie świece tam gdzie płyn sie dostaje do cylindra będzie czyściejsza . Zaznacz pisakiem poziom płynu i sprawdź czy nie ubywa. Zdarza sie ale to juz rzadziej pęknięcie głowicy ( ścianka kolektora efekt też podobny ) 2. Jeżeli to woda w układzie wydechowym postaw auto na wzniesieniu przód do góry...
Wszyscy poprzednicy mają rację. Trzeba po kolei wykluczać możliwe usterki. Przyczyną może być nieszczelność w układzie dolotowym. Wydmuchana uszczelka kolektora lub pęknięty kolektor ssący. Za wczesny zapłon może również powodować nierówną pracę. Czym wyższe obroty zapłon samoczynnie przyspiesza się, więc przy 3000obr/min może mu to nie przeszkadzać....
W tym silniku często obrywa sie przewód (wężyk) idący od kolektora ssącego do czujnika podciśnienia (jest poprostu za krótki (sprawdź czy nie popękał, jest on często powodem nierównych obrotów i wariacji silnika oraz świecącej kontrolki. Jeżeli jest iskra na każdym cylindrze to dobrze, powinno paliwo spalać się a nie wydobywać z wydechu. Koniecznie...
Witam Dobrałem się ostatnio do silnika w samochodzie znajomego .Ma on obroty biegu jałowego na poziomie 1600-1800 !!!!!! Siedzi tam monowtrysk RENIX. Sam posiadam silnik 1,7 na identycznym wtrysku . Moze napisze co zostało sprawdzone /podstawione : MAP sensor ,podstawiony z mojego silnika - objawy bez zmian Czujniki temperatury mieszanki i silnika ,podstawione...
Witam, Pacjent to Megane II CC z 2002 roku, silnik 2.0 turbo benzyna 165KM. Objawy: na biegu jałowym czuć jak silnik lekko przebiera, z wydechu słychać charakterystyczne pierdnięcie jak przy niedopale, wibracje które znikają po dodaniu gazu. Przy normalnej jeździe nic nie czuć. Zjawisko jest bardziej odczuwalne przy nagrzanym silniku. Kontrolka MIL...
Primo wymiana 6 uszczelek kolektora i przepustnicy.
A co z uszczelniaczami zaworów może puściły ... sprawdź czy w oleju nie ma spalin (kolor) ... Te silniki są bardzo trwałe i w passacie to po 200kkm może i trzeba tam robić silnik, ale w lagunkach to spoko 400kkm przejechać można bez remontu ... sprawdź sprężanie w garach to też może ci się któryś zawór zawiesił. A tak po za tym to jesteś pewien że ten...
Kiedy ostatnio wymienialiscie 6 uszczelek na kolektorze dolotowym?
Sprawdzane uszczelki na kolektorze?
Stary temat ale napiszę. Pewno uszczelki pod kolektorem dolotowym
Sprawa rozwiązana. Po plakowaniu działa poprawnie silnik. Uszczelki w kolektorze wymienione
No to do wymiany uszczelki kolektora wydechowego
To jest silnik 8V, a czy to moze być uszczelka pod kolektor ssący?? Witaj. Tak to może być uszczelka pod kolektorem ssącym . Pozdrawiam.
Mam podobny problem w renault laguna l 1.6 16v uszczelki kolektora ssącego wymienione ale zauważyłem że mam ukręcona jedną śrubę która trzyma kolektor do głowicy(ta środkowa) czy to może być przyczyna?
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
możesz też sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.
najczęszczą usterką jest uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym
Przyjacielu mialem takie przypadki problem tkwi w gumowych uszczelkach kolektora ssacego nalezy je wymienic. pozdrawiam
Najlepiej porównywać po kodach silników, ew po numerach samych głowic. W praktyce da się porównać wizualnie, czyli czy ma zmienna fazę, kształt uszczelek kolektorów, króćce płynu itp.
Najpierw pomiar ciśnienia, to nie dużo. Trójnik, manometr i trochę węża. A do wtrysków to chyba ze 20 śrub i kolektor wylatuje. Tragedii nie ma. Tragedia to jest w Scenicu, jak trzeba wymienić uszczelkę odmy między górą głowicy a kolektorem. Taki gumowy krążek średnicy palca. Oprócz oczywistego kolektora jeszcze podszybie wylatuje, bo kolektora nie...
uszczelki pod kolektorem dolotowym do wymiany - łapie fałszywe powietrze.
a co to może być bo na forum czytałem że to silniczek krokowy bądź uszczelki pod kolektorem dolotowym
Co zrobiles pewnie wymieniles uszczelki miedzy kolektorami lub pod kolektorem. W tych silmikach czesto padaja uszczelki i silnik ma przez to zbyt wysokie obroty. Pozdrawiam.
uszkodzona jest uszczelka pod głowicą za kolektorem wydechowym wydostaje się olej z pod uszczelki głowicy z kanału olejowego na smarowanie głowicy norma w tych silnikach
po wymianie uszczelek kolektora jeszcze z 50 km ujechałem czujnik sprawdzę wedle wkazówek
Jest to silnik 1.8 16 V rocznik 2003 a pogoda nas nie rozpieszcza a ja mogę jedynie to naprawić pod blokiem Zacznę od uszczelek na przepustnicy i sprawdzę ten kolektor
Błędy sprawdzałem na komputerze programem i nie ma, a czujniki poprzekładałem z dobrego silnika. Wszystkie cztery uszczelki na kolektorze ssącym wymieniłem na oryginalne, plus ta małym wężyku 1 małą, właśnie na tym nim nie było żadnych obejm i mnie to dziwi..
po co pierścienie?? uszczelki tylko wtedy jak będą zdejmować kolektor do wiercenia
nieszczelności na uszczelce kolektora dolotowego (4 gumowe uszczelki), bądź oringu przepustnicy. Bardzo uprzejmie Ci kolega napisał, czego jeszcze chcesz? Ma namalować?
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Jeśli jest terkot podczas ruszania to przyjrzałbym się układowi wydechowemu w okolicach plecionki. Weź kumpla ze sobą, odpal auto i zatkaj ręką wylot tłumika i zobaczy czy się wytworzy cisnienie. Jeśli nie to poproś kumpla o zatkanie rury, idź do przodu i obsłuchaj połączenie między kolektorem i rurą szczególnie w okolicach plecionki czyli połączenia...
Sciagałeś kolektor ssący czy nie? Który silnik D7F720 czy D7F726? Już nie pamiętam w którym ale w jednym z nich zawsze trzeba było wymienić na nowe cztery uszczelki na kolektorze ssącym. Przemo będzie wiedział co i jak, na renówce robi.
pytanie jeszcze czy na mono czy na pelnej szprycy? przy mono kolektory nie sa laczone, moze w tamtym przypadku poszla mu uszczelka pod ssacym i lapal lewe powietrze. Za to przy 1.4 one sie lacza i czesto i gesto uszczelka miedzy kolektorami siada i dostaje silnk zajoba
Witam serdecznie. Otóż od pewnego czasu mocno gwiżdże mi turbosprężarka a także w intercoolerze pojawiają się większe ilości oleju. Szykuje się do regeneracji turbosprężarki, a dokładniej do wymiany samego rdzenia zwanego też korasem. I w związku z tym mam kilka pytań w celu jej demontażu. 1. Czy trzeba od głowicy odkręcać króciec ssący oraz wydechowy...
Rozrząd sprawdzony? Kolektor ssący/pokrywa szczelny? Uszczelki pokrywy zaworów/kolektora nie uszkodzone? Wałki rozrządu niewytarte? Nikomu chyba nie chciało się sprawdzać mechaniki, bo to za dużo rozbierania.
Poszukaj pęknięcia pomiędzy przepustnicą a kolektorem dolotowym, ewentualnie sprawdź uszczelki przy wtryskiwaczach. Wygląda jak gdyby dostawał fałszywe powietrze.
uszczelka kolektora renault megane uszczelka kolektora megane uszczelka kolektora
przełącznik odczepów 89c4051 bascom czujnik wysokości świateł
iskrzą szczotki silnika odkurzacza gorenje szyba
Zasilanie falownika za pomocą innego falownika - analiza techniczna Jak uszczelnić szczeliny 5 cm między płytami prefabrykowanymi przed zalaniem betonem?