Nie powinno być zacieków oleju w komorze. Kiedy była wymieniana dysza? Albo masz niepełne spalanie albo coś zabrudziło dyszę i leje przez co nie ma rozpylenia paliwa w komorze i obecne zacieki w komorze.
Podejrzewam, że zmieniono konstrukcję kolektora spalin, dlatego nie są dostepne części do starego typu. Tak samo nie dostaniesz uszczelki komory spalania starego typu - silikonowej, tylko tą nową, grafitową. Szczerze Ci powiem, że nie miałem takie awarii, nie rozbierałem tego od tyłu, także nic więcej nie moge powiedzieć. Nr katalogowy uszczelki nic...
Witam. Uszczelka komory spalania jest jednorazowa. Po każdym otwarciu trzeba ją wymienić. Nie powinno tamtędy ciec. Może po przeglądzie serwisant jej nie wymienił. Pozdrawiam.
Tak uszczelkę zgodnie z wytycznymi wymienia się przy każdym otwarciu komory spalania. Koszt uszczelki to 82zł więc nie ma się nad czym zastanawiać.
niestety nie wiem jak z serwisem i kosztami. Silver jest tani w zakupie i w częściach. Serwisantów też jest sporo. Porównaj sobie ceny podstawowych elementów do silvera i do innych kotłów. Płyta do termeta 500 zł, elektroda zapłonowa 120 zł, uszczelka komory spalania 70 zł.
Gumowo/aluminiowa uszczelka wpadła do zaworu ssącego Zawór ssący stanowi jednoelementową odkuwkę. Nie ma żadnej możliwości, aby coś do niego wpadło! Odkręcić kolektor. Dobrym światłem i haczykiem z cienkiego mocnego drutu zlokalizować ciało obce i starać się je wyjąć w całości! Gdyby przy próbach wyjęcia doszło do rozerwania uszczelki , wyjąć wszystkie...
Trzyletni kocioł wymagał odkamieniania? Na jaką temperaturę kręcisz kocioł czyli ile nastawiasz na CO? Na pewno masz na myśli kamień kotłowy wewnątrz wymiennika pierwotnego (od strony wodnej), a nie osad ze spalania gazu i resztek kondensatu gromadzący się na wymienniku wewnątrz komory spalania? Cena przeglądu też jakaś z kosmosu, za przegląd trochę...
Zamknięta komora spalania, a zasysa powietrze z pomieszczenia? Lub nieszczelna komora. Podwinięta uszczelka lub brakująca zaślepka. Źle dobrana kryza lub jej brak.
Witam serdecznie, Wymieniłem uszkodzony przekaźnik K4 / F3AA024E znajdujący się na płytce logiki pieca. Po wymianie uszkodzonego elementu piec zaczął pracować poprawnie, załącza się wiatraczek / wyciąg i nie są sygnalizowane jakiekolwiek błędy podczas jego pracy. Dodatkowo przy okazji tej naprawy postanowiłem wymienić wyschniętą i popękaną z starości...
trans... Uszkodzenie uszczelki komora spalania - płaszcz wodny skutkuje po zgaszeniu silnika przedostaniem się wody do cylindra i na dłuższą metę w końcu pojawi się w oleju. Nie dodałem słowa (raczej)
Akumulator nie ma nic do tego. Mówisz, że osłabł a z tłumika leci jakby olej-może to być walnięta uszczelka. Olej z silnika przedostaje się do komory spalania.
Mi to wygląda na rozszczelnienie komory spalania, może została wydmuchana uszczelka.
Dzięki kolego mike111,walczyłem,przez 2 dni ,byłem niecierpliwy i wymieniłem sitko,komplet uszczelek,wypaliłem komorę spalania,aż w końcu śweczkę i za każdym razem montarz i demontarz pieca,przy okazji padła pompka wody,wymieniłem szczotki,bardzo dobry pomysł z tą zamrażarką,no i wreszcie jestem spełniony,piec chodzi jak odrzutowiec.POZDRAWIAM wszyskich...
Kształt komory spalania ma znaczenie i w sportowych silnikach nawet duże. Akurat w Romecie tam szału nie ma. Oryginalnie stopień sprężania 8:1, głowica półokrągła i tłok o wysokim denku. Chodzić to będzie, ale po założeniu musisz sprawdzić squish. Nie powinien być mniejszy niż 1 mm, inaczej silnik zacznie głośniej dzwonić. Najlepszym rozwiązaniem w...
Sprawdz uszczelka pomiedzy komorą spalania a systemem spalinowym, może jest żle załozona.
(at)Mako122 Pomóż mi proszę w ustaleniu problemu z wentylatorem (oznaczyłem Cię) Swoją drogą to jaką uszczelkę wymieniłeś? https://www.ecocondens.pl/uszczelka-pokr... Powinna być niby wymieniana podczas każdego czyszczenia komory spalania. Ale ja nie widziałem takiej potrzeby dopiero...
Witam. Piec strzela bo uszczelka przednich drzwiczek komory spalania albo sparciała, albo zabrudzona, albo za bardzo ściśnięta (zbyt mocno skręcone śruby), a kapać to tak ma pod warunkiem, że z tego grubego węża.
Witam, Gdy było temperatura spadała poniżej zera wywalał błąd F4, po resecie zawsze odpalał poprawnie. Obecnie ciągle wpada w błąd F4 nie odpala niezaleznie od temperatury zewnętrzenej. Jest iskra, czuć gaz, obraca się wentylator. Wymienione: -elektroda jonizacji + uszczelka -elektroda zapłonowa + uszczelka -uszczelka palnika -uszczelka komory spalania...
Co to za wytwór - piecyk z otwartą komorą i komin dla pieca z zamkniętą komorą ? Zobaczymy co jeszcze się tu wymyśli ? Czego nie rozumiesz? Był kocioł z otwartą komorą spalania z kominem podciśnieniowym bez uszczelek na połączeniach, a teraz trzeba zainstalować kocioł z zakniętą komorą spalania, który potrzebuje komina nadciśnieniowego z uszczelkami....
1. Głowice planuje się gdy jest krzywa lub ma nierówności. To się mierzy i po pomiarach decyduje czy planowanie jest koniecznie czy nie. 2. Zawory jak wystają to dobry zakład jest wstanie podciąć gniazda i zawory tak by mieścić się w specyfikacji. Zarówno wystające zawory są szkodliwe (ryzyko kolizji) tak samo utopione zawory są niekorzystne bo zwiększą...
sprawdź uszczelki między gaźnikiem a komorą spalania . ???? Gaźnik jest zamocowany do cylindra i mieszanka jest najpierw zasysana do skrzyni korbowej a komora spalania jest w głowicy . Więc jakie uszczelki pomiędzy gaźnikiem a komorą spalania ?
Nie nie ma różnicy w budowie uszczelki, zmiana dotyczyła komór spalania w tłokach i gniazd zaworowych.
Bardzo przepraszam serwisantów że odbieram im robotę, ale sorry, za te pieniądze.... :D Jakie pieniądze? Już raz wezwałem serwisanta do wymiany uszczelki komory spalania i zespołu wentylatora, zapłaciłem 150zł za ich wymianę (robocizna+materiał), 92 zł uszczelka palnika 68 zł uszczelka komory Ceny brutto z dzisiaj. Faktycznie skasował Cię za usługę...
uszczelka pod głowicą raczej odpada bo płynu ci nie ubywa olej raczej nie ma jak się dostać do komory spalania przez uszczelkę, jest tylko jeden kanał olejowy pod ciśnieniem reszta to spływy oleju, jaka musiałaby być tam dziura aby go zasysało, a przy takiej dziurze to silnik nie będzie równo pracował, może zrób mały test niech jedna osoba dodaje gazu...
No i spaliłeś temat. Zamiast ładnie poprosić o wytłumaczenie, co z czym... Żaden fachowiec w tej branży nie będzie zachęcał amatora bez uprawnień gazowych do otwierania komory spalania. Na "dzień dobry" kłania się wymiana elektrody zapłonowej wraz z uszczelką. Dalej konserwacja: wyjęcie wkładów wyporowych, czyszczenie i umycie komory spalania, jeśli...
Pewnie uszczelka pod głowicą. Miałem podobny problem we fiacie uno. Płyn dostawał się do komory spalania silnik pracował prawidłowo, a on znikał.
Jeżeli nie ma wycieku a płynu ubywa to najprawdopodobniej idzie do komory spalania. Do sprawdzenia uszczelka pod głowicą.
Uszczelkę dobiera się do wystawania tłoków z bloku (Teoretycznie ta sama grubość jak nie ruszony dół) robi się pomiar czujnikiem zegarowym. Co do wystawania zaworów z głowicy to pomiar czy wystają i ile?. Generalnie dobry zakład jak zbiera 0,25 mm to robi pomiar wystawania zaworów i wtedy już sam frezuje gniazda (jeśli jest taka potrzeba) by z głowicy...
Uszczelka z taśmy butylowej 15mm/1mm.
Zapewne tak, dla pewności sprawdziłbym jeszcze korek wlewu płynu, ale ten brak ogrzewania to bardziej mi na uszczelkę wróży. A że nie ma oleju w płynie, płynu w oleju... Bo uszczelka uszkodzona między komorą spalania a kanałami wodnymi, ciśnienie z cylindrów dostaje się do układu chłodzenia.
Jak świeca była niedokręcona, to spaliny uciekały rowkiem gwintu, stąd okopcenie. W tym cylindrze było też niższe ciśnienie sprężania i zapłon mieszanki następował w gnieździe świecy a nie w komorze spalania. Zwróć uwagę na kształt uszczelki świecy, normalnie jest lekko pólokrągła, zbyt mocno dokręcona świeca - podkładka płaska, nie dokręcona przy montażu...
Koledzy nie sprzeczajcie sie bo jest to bezcelowe, Paliwo do plynu mogloby sie dostac na 2 sposoby uszczelka lub uszkodzenie glowicy w obrebie komory spalania lub poprzez pekniecie glowicy wyzej w miejscu w ktorym docislany jest wtrysk
Masz rację, zdemontuję cały palnik, żeby dobrze wyczyścić komorę spalania. Jeśli dobrze widzę w serwisówce, to mogę zdemontować sam palnik odkręcając go od komory spalania i wentylatora (wolałbym nie ruszać przyłącza gazu). Czy uszczelka oznaczona 0008 jest jednorazowa? https://obrazki.elektroda.pl/1380593300_...
Jeśli wymieniłaś uszczelki na pompo wtryskiwaczach,to może zwróć uwag że jeszcze za białe zabarwienie dymu odpowiedzialny jest płyn chłodniczy, który dostaje się do komory spalania, powinieneś zauważyć ubytki płynu w zbiorniku wyrównawczym, może to oznaczać pęknięcie głowicy, kadłuba silnika lub uszkodzenie uszczelki pod głowicą i to jest akurat najbardziej...
Jeśli kopci na biało to najprawdopodobniej płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania , czyli uszczelka pod głowicą do wymiany. Sprawdź czy nie ubywa ci płynu , zrób test na zawartość CO2 w płynie.
Ustawiana komora spalania czy składana na sztukę? Na sztukę uszczelki z zestawu pod głowice 1,1 mm Dodano po 21 Komory spalania nie ustawiane góra skręcona na uszczelki metalowe z zestawu. Górne uszczelki pod głowice wymiar 1.1mm. A pod cylindry były cieniutkie. Więc jak ustawić kupić grubsze pod głowice np. 1.15mm lub jeszcze inne.
Chodzi o pojemność komory spalania, uszczelką można ją zmniejszyć lub zwiększyć , odprężyć lub doprężyć silnik. NIGDY nie wiadomo co było wcześniej, dlatego się to sprawdza i kropka. Autor i reszta robić sobie mogą jak chcą, wolny kraj jest jeszcze, ja piszę jak się fachowo to robi, a nie w stodole i na YT wg. pseudo fachowców.
palnik jest jeszcze w dobrym stanie poskładaj to i odpalaj efekt to jakość paliwa i skład mieszaniny paliwo powietrze upewnij się że przewód którym jest zasysane powietrze jest w pełni drożny nie pozaginany a nawet możesz go wyrzucić uszczelka pod palnikiem musi być cała
Uszczelkę dobiera się w zależności ile zostanie z planowana głowica! W katalogu liczba otworów określa grubość uszczelki. A ja myślałem że grubość uszczelki zmienia się jeśli komora spalania jest w głowicy, natomiast jeśli jest w tłoku to co zmienia planowanie głowicy? Przecież przed i po planowaniu jest jedna płaszczyzna, tylko po jest prosta, tym...
Witam. Uszczelka pod głowicą kanał olejowy do układu chłodzenia nie komora spalania do układu chłodzenia, dlatego nie ma ciśnienia. Jedź do mechanika warsztatu, bo tak na odległość to ciężko. Pozdrawiam.
To oznacza, że płyn dostaje się do komory spalania i spaliny dostają się do płynu chłodzącego. Może to być kwestia uszczelki (widać miejsce wypłukane z farby) lub pęknięcia głowicy lub blok/tuleja (do sprawdzenia).
Odlełgość nie zmienia się, ale zmniejsza sie pojemnośc komory spalania.
A co dokładnie wykonuje serwis w tym piecu podczas przeglądu? Nie wiem, zapytaj się serwisu jakie czynności wchodzą w jego zakres. Mogę tylko domniemywać, że z racji, że jest to zamknięta komora spalania i ważny jest proces spalania to z pewnością będzie to kontrola stanu mieszanki paliwowo-powietrznej i ewentualna jej korekta. Zapewne cyklicznie będzie...
Jeśli kopci bardzo mocno gęstym dymem na biało (para wodna) to uszczelka pod głowicą do wymiany. Woda dostaje się do komory spalania i z wydechu para wodna się wydziela.
Witam,mam problem z wymianą sitka w palniku ebera D3WZ 251864 sitko jest jakby wbudowane w palnik,jakim sposobem dokonać wymiany ? Wymieniasz calą komorę spalania, wraz z uszczelkami ewentualnie wysyłasz do regeneracji.
W tych silnikach często pada uszczelka pod głowicą - do komory spalania na pierwszym cylindrze dostaje się olej, ale w takiej sytuacji kopci na siwo i wyraźnie ubywa oleju.
jak ci tak porządnie prysło to nie z nieszczelnosci napewno, tylko spowodowane jest to ciśnieniem w układzie chłodzenia, albo masz ten woz zle odpowietrzony albo nie otwiera ci sie termostat i gotuje wode, włacza ci sie wentylator na chłodnicy? No i ostatnia najgorsza opcja to uszczelka, bo jak znika płyn i nie ma wycieku to znaczy ze przedostaje sie...
Witam. Ewidentnie przedostający się płyn do komory spalania. Do wymiany uszczelka pod głowicą oraz głowica do sprawdzenia na szczelność.
Jak najbardziej, też mam taki silnik, uszczelka wypala się między komorą spalania a miejscem gdzie pracuje koło rozrządu i dzięki tej luce spaliny dostają się do silnika, kup zestaw uszczelek na górę silnika, i zdemontuj głowice, znajdź parę poradników jak ustawić w tym silniczku rozrząd i to wszystko.
Niestety, nie możesz wykorzystać tego komina, bo wentylator kotła wypchnie spaliny przez każdą jego nieszczelność. Prawidłowy komin dla kotłów z zamkniętą komorą spalania ma uszczelki na każdym połączeniu.
Witam Sam możesz sprawdzić. Jeżeli po odpaleniu wąż od chłodnicy robi się twardy to mechanik ma rację. Zepsuta uszczelka może puszczać płyn chłodzący do komory spalania, dlatego nie przybywa oleju. Jeżeli to nie uszczelka przyczyną falowania obrotów może być silniczek krokowy biegu jałowego.
ja stawiam na 99,9% że poszła uszczelka pod głowicą , olej będzie czysty bo uszczelka pada między komorą spalania a kanałem człodzącym, przeważnie przyczyną takiej usterki jest płyn chłodzący Paraflu oryginalnie stosowany przez Fiata, wykazuje on jednak właściwiści żrące na elementach stalowych a właśnie okucie uszczelki jest stalowe, a ten prostokątny...
Kopci na biało, czyli płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Obstawiam uszczelkę pod głowicą a w skrajnym przypadku pęknięcie bloku. Ale raczej uszczelka, bo często padają pczy przegrzaniu silnika.
Jeżeli w zbiorniczku pojawił się olej, ubywa oleju, uszczelka pod głowicą nie przepuszcza nic do komory spalania, olej też czysty to padła chłodniczka oleju czy może słynne oringi na obsadach wtryskiwaczy? Wcześniej płyn chłodniczy ubywał ok 1L na 1000km, teraz ciężko to stwierdzić bo jest mega syf jak czarny kisiel...
Kolega słyszał pewno o stopniu sprężana ile on wzrośnie po takim zabiegu? bez zmiany komory spalania?? Są firmy dorabiające uszczelki o nietypowych wymiarach.Poza tym planując blok wystarczy go tylko zabielić.
kable ok wczoraj sprawdzałem. A naprawa objęła wymianę sitka i uszczelek i czyszczenie komory spalania i regeneracja pompki płynu chłodzącego. Piecyk popracował ze trzy tygodnie i zdechł nie ma z nim teraz komunikacji a wcześniej była. a co w takim sterowniku najczęściej się psuje i ile ewentualnie naprawa kosztuje?
Witam. Rozebrałem maszynę i rurka paliwowa jest okej, drożna i nie zagięta. Podłączenie do pompy jest jak na złączkę do przewodów hamulcowych z malutką uszczelką, która nie podstawia. Wszystko wygląda dobrze! Przedmuchałem jeszcze całą komorę spalania (przez rurę wydechową) i wyleleciał z niej ogrom sadzy. Spróbuję jeszcze wyczyścić całą wewnętrzną...
Witam. Padła mi uszczelka we fiacie i płyn przedostawał się do komory spalania. Wymieniłem uszczelkę i problem się zmniejszył ale nadal występował. Mam wżery w silniku i nie chce planować bloku z racji tego, że chce auto potrzymać jeszcze z rok a później wy złomować. Głowica była planowana, uszczelki nowe, śruby nowe ale kruczek jest w bloku. I tu pytanie...
W komorze spalania panuje ciśnienie pomiarowe około 1,2 Mpa a układ chłodzenia pracuje na 0,12 Mpa ,jeśli dochodzi do uszkodzenia uszczelki z reguły rozrywa jakiś element,to co opisałeś sygnalizuje brak obiegu pomiędz układem a zbiorniczkiem wyrównawczym czyli coś nie drożne .I napisz co to za silnik.
Witam. Piecyk uruchomiony, razem z serwisantem przez telefon doszliśmy, że coś stało się ze sterownikiem w salonie, odłączyłem go i zrobiłem zworkę. I piec pracował i dużo ciszej i bez wyłączania. Wcześniej jeszcze sugerował, że właśnie pompa może być przytarta, i mówił żebym odkręcił śrubę i zobaczył jak pracuje i pracowała bez oporów. Co do strzelania....
Niestety takie bąbelki i "para" mogą świadczyć o "przebiciu" uszczelki pod głowicą pomiędzy płaszczem wodnym a komorą spalania
Policz sobie Znajdź dane takie jak skok tłoka i średnica. Policz jaka jest pojemnośc skokowa. Znając seryjny stopień sprężania będziesz wiedział jaka jest pojemność komór spalania. Potem tylko ze wzoru na objętość walca wyliczysz ile musi być grubsza uszczelka żeby zwiększyć pojemność komory spalania celem uzyskania odpowiedniego stopnia sprężania....
Może być tak że silnik pobiera fałszywe powietrze do komory spalania np. uszczelka pod gaźnikiem lub zimering na wale .Albo coś z iglicą zrobiłeś podczas czyszczenia gaźnika może ustawiłeś ją w innej pozycji.
Wezwałem serwis. Okazało się,że po 2 latach od poprzedniego przeglądu komora spalania była bardzo brudna. Nie mam pewności,czy poprzednim razem kocioł został wyczyszczony.Dużo kamienia, który trzeba było usunąć. Spowodowało to wzrost temperatury w górnej części komory spalania i uszkodzenie uszczelki. Uszczelka została mocno zniekształcona i przerwany...
dzięki kabee84 za zainteresowanie. Właściwie to masz rację, ciężko mi się zdecydować które rozwiązanie wybrać. Ale do konwencjonalnego pieca też będę potrzebował automatykę pogodową żeby utrzymać w miarę stabilną temperaturę w domu. Nie wiem co masz na myśli pisząc "konwekcjonalny". Jeśli myślisz o kotle z otwartą komorą spalania to sobie odpuść. Jak...
biały dym oznacza zazwyczaj że albo jest bardzo zimno na dworze albo dostaje się woda do komory spalania. Najpewniej jest to uszczelka pod głowicą.
Witam. Skoro to obudowa samej komory spalania to środkowej śruby nie trzeba było wykręcać (to taki dystans antydrganiowy jakby) . A skoro pozostałe odkręcone to musisz (szarpać po rogach) izolacja komory spalania się posklejała od temperatury i czasu. Więc jak już komorę otworzysz to wypadałoby te uszczelkę wymienić. To coś podobnego jak uszczelka w...
Dzień dobry. Chciałbym podzielić się spostrzeżeniami dotyczącymi użytkowania/serwisowania pieca Vaillant. Opiszę Państwu, co mnie spotkało po okresie 8 lat eksploatacji tego pieca. Jak go kupowałem zapewniano mnie, że to "mercedes" wśród pieców gazowych. Piec kupiony 8 lat temu. Zainstalowany przez serwisanta z firmy Vaillant pana M.A. z Łodzi. Starszy...
Witam. To równie dobrze mogą być spaliny które wydobywają się z pokrywy komory spalania z uwagi na sparciałą starą uszczelkę pomiędzy pokrywą a modułem kondensacyjnym. Pytam o analizę spalin bo to niezbędne do prawidłowej regulacji każdego kondensatu. Może moc zapłonowa zbyt wysoka. Komin nie drożny. Mieszanka gazowo powietrzna do d... . Jak doszedłeś...
I pojawił mi się kolejny problem. Mianowicie wymienione sitko, nowy sztyft żarowy, nowa uszczelka palnika. Komora spalania wyczyszczona z nalotu (było go niewiele), wszystko przedmuchane. Palnik wygląda ładnie (beż żadnych nagarów itp), dysza paliwowa drożna (przedmuchana). Zgrzewy na sitku nie trafiają w dyszę. Wszystko złożone wyczyszczone a jednak...
Witam Pilarka przywieziona z usa, 8-letnia. Pare dni temu nie mogłem odpalić, okazało się, że pompka nie pompuje paliwa, wymieniłem pęknięty wężyk ze zbiornika do pompki na cieńszy i wężyk z filtrem paliwa od husqvarny. Ale nie mogłem odpalić. Powymieniałem w takim razie świecę i filtr powietrza bo miałem oryginały leżały i się kurzyły już tyle lat....
przyczyną takiego zabarwienia spalin jest olej lub woda w komorze spalania czyli pierścienie albo uszczelka pod głowicą
A co jeśli płyn przedostaje się na razie w małych ilościach do komory spalania, to też może być wina oringów na tulejach lub uszczelki pod głowicą? Czy to problem raczej z tuleją?
D5WZ wychodziły też wersje bez siatki na świecy. Najważniejsza jest czystość tej siatki co pokazałeś na zdjęciu, Też miałem podobny problem co ty piec uruchamiał się za drugim lub trzecim razem a przy tym strzelał i kopcił. Czyszczenie sitka i komory spalania oraz wymiana uszczelki która na pewno też cię czeka rozwiązała problem.
Panowie znalazłem coś takiego. Czarny dym - niespalone paliwo (np. lejące wtryski,) Niebieski dym - olej w komorze spalania Biały dym - woda w komorze spalania ,a inaczej mówiąc uwalona uszczelka pod głowicą tzw. UPG. Wystarczy mała nieszczelność i można sobie wymienić pół silnika :D . Może spróbować iść tą drogą? Uszczelka nigdy , mam nowa bo wymieniałem...
Naprawić głowice, uszczelkę pod głowicą lub blok silnika.
rozumiem że nie był miarodajny? KTS to dobry diagnoskop uniwersalny ale trzeba mieć trochę pojęcie co się diagnozuje i czym, Najprawdopodobniej został wybrany niewłaściwy model auta/sterownika, takie błędy(czujnik wzrostu ciśnienia w ukł.wspomagania) występują w modelu przed liftem czyli Clio 2 ph1. skąd podejrzenia na UPG, nic na nią nie wskazuje....
Czyli patrzysz na to i nie masz pojęcia jak to zrobić? To tego nie rób, bo to nie jest wymiana uszczelek w kranie,a ingerencja w komorę spalania która sprawia kłopoty przy rozbieraniu, jak i składaniu, nie wspominając o tym że zdarza się potrzeba ingerencji w połączenia palnika z zespołem gazowym Serwis i tyle
Są już uszczelki pod głowicę z sensorami ciśnienia w komorze spalania,po jednym sensorze na cylinder.Są to czujniki bodajże piezoelektryczne.Był o tym artykuł albo w ulotce IC lub Foty.
Niestety nie wiem jaki masz kocioł czy z zamkniętą komorą spalania czy z otwartą. Jaki to dokładnie model? 1 czy 2-funkcyjny? Ten błąd pojawia się po trzeciej, nieudanej próbie zapłonu. Zbyt wiele może być przyczyn powodujący ten błąd i żeby to zdiagnozować trzeba mieć czym i umieć się posługiwać odpowiednimi narzędziami. Wszystkie błędy można podzielić...
A czy głowica była sprawdzana i planowana przed założeniem nowej uszczelki? Prawdopodobnie płyn chłodniczy lub olej dostaje się do komory spalania.
nie wiadomo ile była planowana Nie ma to zadnego znaczenia. Glowica jest przeciez plaska a komora spalania jest w tloku.
Prawdo podobnie poleciała uszczelka pod głowicą i dostał się płyn do komory spalania . Jaki masz stan płynu w wyrównawczym i czy zmienił kolor .?
Poszukaj jeszcze raz ew.wycieków.tzn. na noc połoz karton pot motor i będziemy wiedzieć-jeśli nic nie cieknie-płyn chłodzący prawdopodobnie przedostaję się do komory spalania-poprzez walniętą uszczelkę, bądź mikropęknięcia w głowicy. Nie mam majonezu na bagnecie? Pod korkiem może sobie bywać.
piec Viessmann vitodens 200W B2HB 19. Błąd E7 02.2023 wykonany przegląd zgodnie z DTR Praca kotła powróciła do normy. 09.2024 błąd E7 i D4 wykonany przegląd wymieniona uszczelka grafitowa palnika oraz elektroda komory spalania piec podjął prace. 20.12.2024 błąd E7 i E4 wymieniono wentylator (1880zł) piec podjął pracę . 24.12.2024 błąd E7 po resecie...
Witam. 1. Wyniki z analizy spalin są właściwe dla mocy maksymalnej, tyle że w tych kotłach ważniejsza jest regulacja na mocy minimalnej, i to dla niej musi być wykonana analiza i regulacja. W starszych kotłach tego modelu, nawet nie było możliwości regulacji dla mocy maksymalnej, i dokonywało się regulacji na minimalnej mocy, a następnie robiło się...
Normalne ceny elementów kominowych (stal CrNi): http://obrazki.elektroda.net/87_12435413... Do każdego elementu należy doliczyć jeśli trzeba 7 zł za uszczelkę silikonową
Witam jak w temacie webasto chodzi ale po odpaleniu z komory spalania kapie paliwo i to dość intensywnie ,świece wymieniałem czujnik płomienia tez palnik również możliwe,że może kapać przez tą mała uszczelkę co wchodzi do niej palnik ??
uszczelka też jest ok nie ma wycieków Uszkodzona uszczelka nie musi się objawiać wyciekami. Uszkodzenie może być między komorą spalania a kanałem olejowym. Może więc zaciągać olej do cylindra.
Moga byc tez uszkodzone uszczelki pod glowica i tak pewnie jest ,prosze sprawdzac olej czy nie ma paliwa w nim bo moga byc tez uszkodzone pierscienie lub gumki pod zaworami ale raczej to pierwsze jesli kopci na niebiesko ja wlasnie to robie po zdjeciu glowicy i cylindra wlasnie to ujrzalem uszczelki trzymaly kompresje ale byly uszkodzone do wewnetrznej...
To co jest na zdjęciu w zupełności wystarczy. Dla porządku zauważę czarną kropkę na krawędzi pierwszego cylindra od dołu, na godz. 4-tej. Jeśli to miejsce jest gładkie to ok. Papier ścierny, a tym bardziej pilnik, nie są najlepszymi narzędziami do tego celu. Co do głowicy, to przykładasz liniał krawędziowy i sprawdzasz, czy płaskość mieści się w dopuszczalnej...
Zgadza się, jest jakby jedna elektroda: S62743. Z tym obracaniem się to chyba OK inaczej nie można byłoby przełożyć jej przez dekiel komory spalania.
Najczęściej cieknie spod plastikowej pokrywy w której jest wlew oleju do silnika, pod wtryskiem nie ma skąd cieknąć olej bo wtrysk siedzi w komorze spalania i nie ma kontaktu z olejem.
Tzn sam dół czy z głowicą wtryski zostały twoje? Co z osprzętem? Pytam bo jak była ruszana głowica to często dobierana jest uszczelka pod głowicę na pałę lub z premedytacją grubsza bo przecież planuje się głowice a to błąd. Wtedy zmienia się stopień kompresji (komora spalania w tłoku jest powiększona o dodatkową grubość uszczelki ) i auto nie ma mocy.
Kotły z otwartą komorą spalania w mieszkaniu to przeżytek - same minusy. W przyrodzie nie istnieje coś takiego co ma same minusy. Atmosferyki też. W tej chwili zamontowany jest Junkers Euroline, powietrze pobiera rurą przez ścianę - co było samowolą budowlaną, Ten Junkers jest teraz z zamkniętą komorą spalania? W systemie rozdzielczym? Czyli masz już...
Witam. Te ciśnienia to nie taka rewelacja.....Gdyby jak to piszesz nie przepalał benzyny to będzie kopcił na czarno.Piszesz że jak ciepły to kopci na biało....to by mogło wskazywać na uwaloną uszczelkę pod głowicą.Jak do komory spalania dostaje się płyn chłodzący to zakłóca on działanie świec zapłonowych. Weż zobacz czy jak pracuje sinik to czy nie...
Jakie zużycie oleju na 1000 km. opisane objawy najczęściej świadczą o przedmuchach ze skrzyni korbowej ( zużyte pierścienie tłokowe). Jeżeli maź ma kolor jasno brązowy lub, białawy świadczy do o przedostawaniu się płynu chłodzącego do komory spalania( np. uszkodzenie uszczelki pod głowicą).
Czy są jakieś negatywne skótki takiego działania? Jak do tej pory sie nic nie stało to raczej się nie stanie. Grubość uszczelki dobierasz na podstawie tego jak bardzo wystają tłoki. I jak byś też np za bardzo zebrał głowice . Ale tylko po to bo jedyne co się zmieni to odległość zaworów od tłoka. Komora spalania pozostaje w zasadzie taka sama .
Zrób test uszczelki pod głowicą może płyn chłodzący dostaje się do komory spalania. Sprawdź również pompę wody czy nie masz gdzieś wycieku jednak
badałem miernikiem temperatura była 65c w zbiorniczku wyrównawczym a wskaznik w aucie był prawie na połowie Dodano po 2 a co oznacz biały lub czarny dymek Pomiar temp w wyrownawczym nic nie da, nie dowiesz sie przez to kiedy otwiera termostat. A co do dymu bialego lub ciemnego to oznacza olej albo wode w komorze spalania = uszczelka pod glowica do...
kształt komory spalania komory spalania ariston czyszczenie komory spalania
wyjście trybu awaryjnego excel listy rozwijane noże kosiarki
grundig gv5000 robot planetarny
Powolny zapłon w kotle Ariston Clas X: przyczyny i rozwiązania Stukanie pralki Candy podczas wirowania - przyczyny i rozwiązania