Wymienić uszczelkę
A ta uszczelka jest wyrwana tzn "wyszła" z miejsca w którym była zamocowana? Czy jest rozerwana. Tak czy inaczej uszczelka przymarzła ci do drzwi, i odeszła razem z nimi po otwarciu myśle. Jesli jest rozerwana poszarpana to można było by ją dorażnie posklejać i połatać. A jeśli tylko wyszła z mocowania ale jest cała to na woje miejsce ją trzeba wcisnąć...
Podzwoń po firmach, które regenerują turbiny może Cię poratują. Szukałeś po numerze: 77011473155 [url=https://allegro.pl/oferta/uszczelki...
Najprawdopodobniej wyforgotało uszczelkę.
Wymieniaj uszczelkę
Jeśli to jeszcze przedliftowy system na sterowniku S2000 RPM to często jest jego wina (wewnętrzne uszkodzenie sterownika) Zapobiegawczo nie zaszkodzi zdemontować przepustnicę i wymienić uszczelnienia. Wersja po lifcie, przepraszam, zapomniałem dodać. Spróbuję również wymienić uszczelki.
Witam. Najprawdopodobniej walnięta uszczelka pod głowicą albo pompa stoi.
Termostat, uszczelka
Konieczne jest zdjęcie głowicy i uważna obserwacja i weryfikacja elementów. W najlepszym wypadku to tylko wina uszczelki.
odkręcasz - podkładasz uszczelkę/zaślepkę - zakręcasz.
Bez naprawienia ogrzewania wymiana uszczelek wiele nie pomoże. Czas naprawić ogrzewanie.
Wyczyść przepustnice i wymień na niej uszczelki. Pozdrawiam
uszczelka kolektora
Można ten regulator tak bezkarnie wymontować i wymienić na inny? To jest montowane na uszczelce? Pozdrawiam!
Nieszczelny dolot(uszczelka kolektora).
Sprawdzane uszczelki na kolektorze?
to połowa szyberdachu wychodzi. Wybacz, po nicku wnioskuję pokolenie 2000+ ("masny"), nie bardzo rozumiem co masz na myśli. Nie otwiera się cały? Otwiera się sam? Nie trzyma? Jeśli przepuszcza powietrze, to przepuści i wodę, o szyberdach trzeba dbać i smarować uszczelkę.
operacja zakończona pomyślnie dodatkowo wymieniłem rozrząd świece żarowe (głowica : : dotarte zaworu wymienione uszczelniacze i prowadnice jak by ktoś potrzebował jakiś schemat lub siły dokręcania śrub to piszcie posiadam książkę haynes
Kiedy ostatnio wymienialiscie 6 uszczelek na kolektorze dolotowym?
Hmmm nowa przepustnica jest raz założona przez poprzedniego właściciela bo miał taki problem tyle że na zimnym co u niego okazały się uszczelki, podpinalem lagunę pod ddt2000 i jakieś inne poboczne programy żeby to wszystko zweryfikować i nic nie wychodziło i jak kolega wyżej pytał tak benzyna czy gaz bez różnicy
Mnie się kiedyś zapowietrzało w lagunie i właśnie uszczelka była winna, tylko, że delikatnie się pociło.
Laguna II, 1.8 16v, silnik F4R. Przy dokręcaniu głowicy urwałem szpilkę. Nie dałem nowych szpilek, wiem że powinny być nowe... Zdjąłem ponownie głowicę, szpilka wystawała z bloku silnika więc nie było problemu z wykręceniem urwanego kawałka. Pytanie o uszczelkę pod głowicą, najwyżej kilka minut była dociśnięta i od razu odkręciłem głowicę. Widać na...
Sprawdź czy masz odpowiedni poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Bo tam masz czujnik jakbyś miał zbyt mało płynu to wtedy kontrolka się zapali.
Odpowietrz. Nie uda się uszczelka do wymiany.
Sprawdzić płyn na obecność spalin- uszczelka pod głowicą
Gdyby ktoś szukał , przy wystawaniu tłoka do 0.65 zakładamy uszczelkę 1.32 ,jeżeli wystaje więcej niż 0.65 zakładamy uszczelkę 1.6 .
Ale jest to pewna dziagnoza?? ze uszczelka pod deklem?
Oczywiście że zakładam nową uszczelkę ale dzisiaj dopiero będe ją kupywał a poza tym to ja rzadko wymieniam uszczelki pod głowicami i nie wiem czy coś pisze producent na opakowaniu z uszczelką
Ceny samych części , uszczelniacze około 100zł, pierścienie 150 , uszczelka 100.
Uszczelka głowicy do wymiany
jak byłeś na komputerze mogłeś sprawdzić kompresje, zobacz czy Ci ucieka płyn chłodniczy. Polecam wymienić uszczelkę pod głowicą.
Wykryta nieszczelność Dodano po 23 To zaczęło sie po demontażu i montażu tej przepustnicy. Tyle ze to bylo montowane na sylikon i pewnoe tam tkwi problem. Dzisiaj kupuje nowa z nową uszczelką
A jakies pierscienie uszczelki itd?
Z płynem masz wszystko ok.
Silnik M9R?
Pod uszczelkami juz tego nie było....
Odkręcaj nakrętkę smoka i wyczyść sitko, jak nie ma przepływu to wiadomo co tam się znajduje... Problem może być z odkręceniem nakrętki, ja używałem kawałka łańcucha, owinąłem dookoła nakrętki, ścisnąłem mocno i poszła. Unikaj uderzania młotkiem bo ten plastik łatwo się łamie. Możesz też ponacinać rurę 160 i zrobić sobie klucz. Po wyjęciu smoka i pływaka...
7 uszczelek do wymiany po zdjeciu półkolektora. I mniejsza na przepustnicy.
Wygląda to na samą ropę w wydechu , ciśnienie sprężania było sprawdzane ? Wtedy raczej byłby czarny dym. Przy wypalaniu DPFa idzie niebiesko/siwy. Ja zrobił bym jeszcze test CO2 w zbiorniczku. Koszt niewielki a z dużym prawdopodobieństwem wykluczy uszczelkę głowicy
Naprawić głowice, uszczelkę pod głowicą lub blok silnika.
Możliwe że puszcza uszczelka pod głowicą spr.korek wlewu oleju czy nie ma masełka i płyn chłodniczy czy nie bulgocze przy wyższych obrotach uwaga na ciśnienie wchłodnicy i temp.płynu
Przede wszystkim nie składaj na żadnym silikonie etc.
Witam ponownie.Już mam,znalazłem przyczynę mojego problemu z laguną:).Uszkodzona uszczelka pod głowicą na 2 i 3 cylindrze,a następstwem tego jest poważne uszkodzenie głowicy. Dziękuję Wszystkim,pozdrawiam:)Zamykam temat
Zdejmij osłonę rozrządu i zobacz gdzie dokładnie jest wyciek ale skoro silnik na PB kuleje to raczej uszczelka pod głowicą do wymiany,sprawdź ciśnienie w cylindrach tak jak radzi kolega wyżej.
no to temat nie do ogarnięcia w (kalamitce nie ma uszczelek)
Uszczelki na przepustnicy "spłaszczone".
Ale jak to własnym domowym sposobem? Przecież nie wyciągnę dołem tłoków. Ogólnie zabrałem się za czyszczenie pokrywy zaworów. Jednak nie mogę usunąć starego spieczonego oleju który nagromadził się na miejscu osadzenia uszczelki. Jakieś pomysły?
A co z uszczelniaczami zaworów może puściły ... sprawdź czy w oleju nie ma spalin (kolor) ... Te silniki są bardzo trwałe i w passacie to po 200kkm może i trzeba tam robić silnik, ale w lagunkach to spoko 400kkm przejechać można bez remontu ... sprawdź sprężanie w garach to też może ci się któryś zawór zawiesił. A tak po za tym to jesteś pewien że ten...
wymienić uszczelkę
czy uszczelka jest klejona nie
wygląda na uszczelkę pod głowicą :cry:
dokładnie tak jak elektronika jest ok to mechanika szwankuje i ten luz jest bardzo wazny-jak masz lpg to się podpalają gniazda zaworowe i uszczelka sie wypala,przegrzewa.
witam , posłuchaj rady kolegi Stanisława i nie wyjmój odrazu głowicy . wyreguluj zawory i zobacz co będzie się działo
Witam. Bardzo przepraszam ale podepne się pod temat tylko ze jestem nowy jeszcze nie za bardzo obcykałem to forum a mam pytanie gdzie znajduje się regulator cisnienia pompy paliwa w lagunie 2 1.9 dci 2002r. Pytanie zadaje bo falują mi obroty i czytalem ze pomoglo jednemu uzytkownikowi forum wymiana uszczelki pod regulatorem i sam chcialbym sprobowac...
popieram kolegę powyżej, uszczelka pod głowicą to troche za daleko.....
Przelotka klapy ?? Mógłbyś wyjaśni co to znaczy ?? Czyli jak woda wleci, gdzieś przecieka to gdzieś zwarcie się robi i się zamyka awaryjnie dobrze rozumiem ?? Czy gdzieś uszczelka może źle dolegać ?
Mam podobny problem w renault laguna l 1.6 16v uszczelki kolektora ssącego wymienione ale zauważyłem że mam ukręcona jedną śrubę która trzyma kolektor do głowicy(ta środkowa) czy to może być przyczyna?
Najlepiej porównywać po kodach silników, ew po numerach samych głowic. W praktyce da się porównać wizualnie, czyli czy ma zmienna fazę, kształt uszczelek kolektorów, króćce płynu itp.
Może elektrozawór poszedł w skrzyni? Trzeba zrobić diagnostykę komputerową
Między głowicą a wtryskiwaczem masz miedzianą uszczelkę. Czas na jej wymianę. Może trzeba było najpierw wtryskiwacze odkręcić a nie głowice ściągać. Tam nie mas skąd olej lecieć - to nie olej.
O takiej firmie uszczelki pierwszy raz słyszę, śruby nowe musowo. Złożyłem Lagunę II z tym motorem 2 tyg. temu na Reinzu + śruby + kpl. uszczelek i uszczelniaczy i śmiga bez problemu.
Rozwiązane, padła uszczelka pod głowicą między 2 a 3 cylindrem.
Moim zdaniem miękkie węże i wyrzucanie płynu ze zbiorniczka świadczą o nieszczelnym korku tegoż zbiorniczka (uszczelka lub zaworek korka).
Uszczelka jest ok wodą się nie gotuje i nie ubywa jej.
Mam następujący problem w Lagunie 3 coupe w aucie rozładował się akumulator a kluczyk z awaryjnego otwierania kręci się w kółko, czy jest jakiś sposób by otworzyć auto, mam dostęp do poduszek by odgiąć drzwi tylko problemem jest że tu nie są drzwi do samej góry tylko szyba chowa się w uszczelce której nie chcę uszkodzić.
http://obrazki.elektroda.pl/2845731900_1... W złączu X5 jest wsadzona sama wtyczka z uszczelkami. Piny w sterowniku są napięcie się pojawia ;)
Witam serdecznie! Po wymianie uszczelki pod głowicą samochód przy odpalaniu wskakuje na wysokie (5000) obroty. Jaka może być tego przyczyna? Ktoś miał podobny problem? Proszę o pomoc!
Trzeba posprawdzać ciśnienie na wszystkich cylindrach bo pewnie pęknięta jest któraś tuleja skoro głowica i uszczelka jest sprawna .Czy sprawdzana była dokładnie głowica bo zdarza się ,że pękają.Wymiana silnika na inny typ wiąże się z wymianą komputera bo inne są parametry sterowania.
Nowe nakrętki są na www Quippo. Dodano po 8 Szukaj w dziale czujniki nakrętka z uszczelką około 50 zł
Widocznie sama siła z jaką uszczelka odpycha szybę wystarcza. Laguna 2 Kombi, tylna szyba w klapie, a konkretnie mocowanie uchwytu wycieraczki i zatrzasku zamka. Ori 4cm podkładka ze śrubą przyklejona do szyby. Podkładka została ta sama, jedynie klej puścił.
Kolega niech sobie sprawdzi dolot na szczelność-ew.wtryskiwacz bo to 2.0 powinno być na pełnym wtrysku a także uszczelkę wtryskiwacza.(Plak ci prawdę powie)
Do wymiany była uszczelka od górnej kopułki. Nie zapeszając - problem na razie ustał.
Jak ściągnę tapicerkę to trzeba będzie kleić jakąś uszczelkę?
Zanim weźmiesz się za wymianę uszczelki, sprawdź szczelność układu
Laguna II 1.9 dCi 107 koni. Zrobiona uszczelka pod głowicą, wymienione pierścienie,panewki, pompa oleju, silnik chodzi jak marzenie, ale jest problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia. Ciepłe powietrze w kabinie pojawia się losowo, po odkręceniu korka odpowietrzającego na nagrzewnicy, leci płyn, para, znów płyn. Korek od zbiorniczka jest szczelny,...
Sprawdź ustawienie rozrządu.
W Lagunie 2 to się zdarza, też to miałem. Zapewne zapętliły się linki wkoło silniczka. Najlepiej wyjąć cały mechanizm podnoszenia szyb i zobaczyć co się uszkodziło. Jeśli słychać silniczek tzn że nie padł całkowicie i nie trzeba nowego kupować. Być może uszkodziły się elementy na których trzyma się szyba, mocowanie do prowadnic. Ja znalazłem mechanika...
Panowie, jeżeli kupi uszczelkę to na opakowaniu ma podane jakie momenty, przynajmniej tak jest z uszczelkami Reinz, choć i na Glaser też widziałem
Jak głowica i uszczelka jest dobra, to pozostaje jeszcze blok do sprawdzenia.
Witam. Ja kiedyś miałem podobny problem w scenicu 1,6 16V. Okazało się, że "lewe powietrze" dochodziło do kolektora ssącego. Wystarczyło wymienić uszczelki , takie duże gumowe oringi, przed i za przepustnicą.
mam ten sam problemz laguną I, za siedzeniem kierowcy mam ciągle wodę po deszczu, a drzwi szczelne są, uszczelki dobre... nie mam szyberdachu ani klimy... Brak pomysłów...
Na pewno winien był trójnik? już ci płynu nie ubywa? bo jeśli tak to może być uszczelka pod głowicą, nie kopci za mocno czasem?
Witam, mam lagunę I 95r 2,0 zgazowaną na zwykłej instalacji, gotuje mi płyn chodzący, Robiłem niedawno uszczelkę pod głowicą, została splanowana i sprawdzona szczelność a płyn dalej gotuje, termostat puszcza, chłodnica ok a płyn wypycha i gotuje. Dzięki
1 tak maja być wcisnięte 2 najlepiej nowa uszczelka (jeżeli nie to przetrzeć benz. extakcyjną i dokładnie i posmarować silikonem )
Woda zawsze sie tam dostanie Jakby się dostawał to by mechanizmy pordzewiały, tak się składa że niedawno ciemniłem szyby w tym aucie i wśrodku wszystko jak nowe bez jakiejkolwiek rdzy. Więc zobacz czy ci uszczelka zewnętrzna dolna szyby ciasno przylega.
Jest to silnik 1.8 16 V rocznik 2003 a pogoda nas nie rozpieszcza a ja mogę jedynie to naprawić pod blokiem Zacznę od uszczelek na przepustnicy i sprawdzę ten kolektor
OK. bede prubowac P.S. w lagunie to chyba wogule nie ma uszczelki, tylko cala glowica jest klejona czyms podobnym do sylikonu.
Prawdopodobnie ciagnie ci gdzies lewe powietrze. A diagnoza jest wykonalna tylko trzeba wiedziec jak:) Sprawdz wezyki i uszczelki na kol czy nie ssie powietrza
Kolego z tego co piszesz widzę że nie poradzisz sam sobie z tym problemem, proponuję jechać do jakiegoś dobrego warsztatu, tam ci sprawdzą ciśnienie (kompresje ) na cylindrach i wtedy wyjdzie czy to zawory czy coś innego. Pomiar jest prosty i nie drogi coś około 40zł Sam tego nie sprawdzisz bo trzeba mieć przyrząd do pomiaru. Jeśli chodzi o zawory to...
Laguna II 1.8 16v F4P PB Poniżej kilka zdjęć. Leje się z dołu, leje się z góry, leje się z boku. Leje się wszędzie :| Moje pytania: 1. Czy od dołu przecieka na uszczelce miski, czy być może spod wału korbowego ? Dodam, ze olej kapie na postoju. 2. Skąd olej za filtrem powietrza ?! Ciśnienie sprężania jest w granicach 14 barów, różnic na cylindrach nie...
Spróbuję go wyjąć I zobaczyć co się tam zadziało wymienię uszczelki I dam do sprawdzenia sam kompresor. Czy wiecie gdzie mogę dostać takie uszczelki w necie? I jakie jest oznaczenie żebym mógł kupić uszczelki? Kompresor ma valeo dcs-17ec
z Laguna zaczęło się tak dmuchnęło uszczelkę pod głowicą oddałem do mechanika uszczelkę zrobił ciśnienie w cylindrach ok ale teraz brak ciśnienia na listwie wtryskowej mechanik mnie zdenerwował auto stało 3 miesiące i nic. Wymieniłem pompę a tu ciśnienia dalej brak czy ustawienie rozrządu ma wpływ na ciśnienie na pompie czego szukać
Auto bylo skladane 2 razy. Za 1 razem mimo cieknacej turbiny klient kazal poskladac, zostaly zalozone inne, używane kolektory. Wtedy wystapil problem. Za drugim razem, zalozona dobra turbina ze sprawnej laguny. Nowa uszczelka pod kolektory. Auto jezdzilo z cieknaca turbina 4 miesiace. Przepalilo ponad 10litrow oleju na 6tys km. Na moje zadne kliny itd....
dzieki za odpowiedzi. nie plynu nie ubywa. uszczelka pod glowica jest ok ;) ale zaciaga olej bo ubywa :/
Witam. Kiedyś miałem identyczny problem , naprawa uszczelki anteny oraz przelutowanie płytki powinny go rozwiązać. Pozdrawiam.
Ja miałem zamiar wymienić pierścienie ale jak piszecie żebym sprawdził głowice i luzy na zaworach to zobaczę jak to wygląda i jak źle to pewnie bez splanowania głowicy się nie obejdzie? Wymiany uszczelniaczy uszczelki pod głowicą oleju itd?
to musiałeś kupić nowe EGR ? czy przykręciłeś to z urwanym uchem? tam chyba idzie uszczelka ? no właśnie tylko tam nie ma zaco tego złapac żeby to można było jakoś zaczepić
Albo chłodnica nie oddaje ciepła (czy wentylator chłodnicy dawał ciepłe powietrze)? Więc może być zapchana. Albo uszczelka pod głowicą, na próbę popuścić korek zbiornika wyrównawczego płynu.
Trochę to trwało (praca, praca i jeszcze raz praca...), w między czasie jeszcze mi turbina padła, ale problem kart rozwiązany. "zimne" luty na płytce drukowanej. Oddałem kartę do znajomego, poprawił luty i wszystko śmiga jak należy. Innym problemem jest błąd który mi wyskakuje podczas jazdy : "fail in fuel injection" czy jakoś tak. Znajomy mechanik...
Lala jeździła, jeździła i dziś już przyjechała do mnie na lawecie. Uszczelka pod głowicą puściła, masło pod korkiem oleju, płynu zero.
laguna uszczelka laguna uszczelka głowicą wymiana uszczelka laguna
orange błąd konfiguracji biblioteka borland scenic skrzynia automat
taraban dmp502 przestrojenie taraban dmp502 przestrojenie
Terkotanie i drgania w Mercedesie 180 CDI na wolnych obrotach Zużycie paliwa agregatu Andoria S324 55.1kW