Korek raczej nie powinien mieć na to wpływu. Sprawdzałeś czy uszczelka pod głowicą nie popuszcza? Trochę to podejrzane. Może warto zrobić test uszczelki...
Przy 90"C nie powinien się bulgotać. Tam jest po drodze przekaźnik wentylatora. Zrób test na uszczelkę UPG.
IMHO -kody odczytales poprawnie - masz za wysokie podcisnienie czyli bardziej zblizone do atmosferycznego czyli zasysa Ci gdzies lewe powietrze - a powyzsze potrafi mocno zubozyc mieszanke i sonda ma nieprawidlowe wskazanie wykraczajace poza zakres norm - zakladam ze gazu nie masz - sprawdz wszystkie uszczelki
Zawsze jest jakieś minimalne podciśnienie ,nawet w valvetronic. Dziura w dolocie,sprawdź uszczelkę korka oleju.
Przeprowadzę remont ale nie generalny bo to jest nie opłacalne. Zrobię planowanie głowicy dotrę zawory i wymienię uszczelniacze no i sprawdzę głowice ciśnieniowo. Jak już planujesz robić górę to z własnego (niestety) doświadczenia polecam zweryfikować tłoki, cylindry, pierścienie i panewki. Żeby się nie okazało, że te komponenty się pomału kończą....
Halo, nie można wykluczyć pęknięcia kadłuba, ale jest to stosunkowo mało prawdopodobne. Najczęściej jest uszkodzona uszczelka, objawy są typowe
Klasyczny przypadek przedostawania się powietrza do układu chłodzenia lub awarii pompy wody. Więc masz wybór, pompa lub uszczelka pod głowicą.
Wygląda na usterkę pokrywy zaworów ( odmy ) lub nieszczelność na uszczelce tej że pokrywy.
Witam Będziesz potrzebował klucza dynamometrycznego ,żeby dokrecić głowice odpowiednim momentem (podanym w książce bądź w opakowaniu z uszczelką). jezeli chodzi o lepszą /gorszą to jak wszystko, możesz kupić oryginalną albo zamiennik(który osobiście odradzam). Jak wymontujesz głowice to będziesz wiedział czy trzeba planowac czy nie (nie powinna miec...
Podjedź do ogarniętego mechanika. Do sprawdzenia jest układ chłodzenia. Może płyn jest już stary. Można by pokusić się o jego wymianę. Można też zaobserwować czy przewodem powrotnym do zbiorniczka wyrównawczego płyn powraca pełnym strumieniem czy przerywanym, jeżeli stumień nie jest pełny "rwie się", to niestety może to oznaczać przedmuch do układu...
Z uszczelką głowicy nie było ściągawki?
Mozna dostac u dealera peugot . Uzywanych nie polecam osobiscie bo moze byc tylko gorzej niz masz .
Między przepustnicą o kolektorem masz oring. Sam wąż jest gumowy więc tylko opaska. Jak leci z osi przepustnicy to ona jest do wymiany. Sprawdz węże i sam IC czy nie ma tam duzo oleju. Jak jest wypłucz i zrób turbinę.
ternostat wymontowac,pojezdzic,jesli ubedzie to uszczelka
Czy na allegro znajdę ten komplet uszczelek?
odpowietrzyć układ paliwowy
Jak mechanik stwierdził że ciągnie powietrze podstawą filtra to wymień podstawę lub uszczelkę.
Wykonaj test szczelności uszczelki pod głowicą .
Pewnie w autoryzowanym serwisie Peugeota, na zamówienie za chore pieniądze. Prędzej poszukaj kogoś, kto Ci prawidłowo wyreguluje dach i szyby, bo w cabrio z racji zmniejszonej sztywności nadwozia lubi się to ciut rozjechać po latach.
oba biegi wentylatora działają - były sprawdzane. a co sądzicie o uszczelce pod głowicą?
Witam, Jesli czujesz, ze nie ma wspomagania i ciezko krecic kierownica, oraz masz wycieki plynu, to jest to wewnetrzny problem przekladni kierowniczej (uszkodzona uszczelka). U nas sie tego nie naprawia. Przekladnia kierownicza do wymiany. Nowe, dostarczane jako czesci zamienne, maja uszczelki zmodyfikowane. Pozdrawiam, Georges
Na uszczelce głowicy nie było danych?
Witam Posiadam Peugeot 308 SW, na karoserii przyklejona na taśmę dwustronną jest uszczelka która idzie od zawiasów przednich drzwi do tylnych drzwi i kończy się na wysokości klamki. Właśnie ta uszczelka mi się odkleja :( czym ją najlepiej przykleić...? Jaka jest dobra taśma dwustronnie klejąca...może jakiś klej jednakże szybkoschnący
Kolego a orientujesz się jak głęboko Ci splanowali tą głowicę? Pytam pod kątem tej grubszej uszczelki. Mój mechanik twierdzi, że ściągną tylko 10 i bez problemu powinna być standardowa uszczelka pod głowicę, która jest w zestawach z innymi uszczelkami.
Auto zostało zakupione wczoraj. Po przejrzeniu podejrzewam, że winowajcą jest korek wlewu oleju silnikowego – brak uszczelki, zasysanie powietrza.
Patrzyłeś czy nie ma wycieku do środka? Mokre dywaniki ?? Może nagrzewnica?? Sprawdzałem, dywaniki suche. A jeśli test wykaże zawartość CO2 to co? Uszczelka?
Płynu nie ubywa, nie bombluje w zbiorniczku, układ odpowietrzony, dmucha gorącym powietrzem dmucha, tylko nie trzyma stałej temperatury. Podłączany pod komputer i pokazuje temperature tak samo jak na wskaźniku. Płyn się zmienia w testerze na zółty, to znaczy że uszczelka?
Witam. Radzę nie jeździć tym samochodem wymienić uszczelkę pod głowicą. Udać się do zaufanego warsztatu samochodowego i wycenią koszt wymiany uszczelki? A i bym zapomniał od razu wymienić rozrząd bo nie wiadomo kiedy był wymieniany i pompę wody.
Być może właśnie uszkodziła się uszczelka głowicy.
Na opakowaniu uszczelki masz podane.
90 stopni to normalna temperatura. Jak rozsadziło wąż to ciśnienie spowodowane przedmuchem z komory spalania. Płyn można wlać też bezwodny. Wytrzumalszy ale jeśli mimo 90st. węże puchna to obstawiam uszczelkę.
możesz miec wydmuchaną uszczelkę pomiędzy cylindrami wtedy też będzie taki efekt
Patrząc na silnik z lewej strony masz kanał olejowy uszczelka ze starości olej ci będzie puszczało do zbiorniczka i może na zewnątrz też lać. Koszty nie są duże tylko jak chcesz uszczelkę, masz rozebrane możesz zawory docierać uszczelniacze wymienić.
sprawdź jeszcze w jakim stanie są wtryskiwacze. ja bym przejrzał teraz sterowanie elektroniczne silnika. czy po zmianie bloku głowica była planowana, dokręcona jak trzeba, uszczelka ok, zawory sprawdzone ?
Przy nowej uszczelce będziesz miał
Uszczelką wynieniona i jest ok temat zamknięty. Dodano po 30 Uszczelką wynieniona
Mój elektrozawór otwiera się dopiero przy 8v. Czy to dobrze? U mnie już otwiera się przy 5V ale ja testowałem po wyjęciu z zespołu hydraulicznego. Proponuje zdemontować sprawdzić czy nie ma tam jakiegoś brudu albo kryształków mocznika. Warto zrobić taką inspekcje i to gniazdo przemyć wodą. Przy zakładaniu należy te oringii lekko przesmarować olejem...
Słodkawy zapach to zapach "spalanego" płynu chłodniczego... Dodatkowo należałoby sprawdzić czy podczas dodawania gazu nie widać bąbelków powietrza w chłodnicy (po odkręceniu korka - delikatnie odkręcać aby się nie poparzyć). Poza tym podczas "gazowania" poziom płynu może się zwiększyć, a po spadku obrotów powinien spadać, jeżeli nie spada a wręcz się...
A na opakowaniu uszczelki nie pisze?
Posprawdzaj czy masz dobrze poskładany kolektor dolotowy, wymienili Ci uszczelki na nowe?? Może dostaje gdzieś lewe powietrze.
Uszczelka kolektora wydechowego.
juz nie wiem co moge jeszcze zrobic Wlasciwie zalozyc uszczelki. Cudow nie ma. Jesli carter lub pokrywa nie sa pekniete, to na pewno zle zalozone uszczelki "studni" wtryskiwaczy.
Szukałbym prędzej w silniku , uszczelka , głowica .
No to wszystko jasne. Uszczelka pod głowicą. Płyn z chłodnicy dostaje Ci się do silnika i stąd ta para z wydechu czyli biały dym. A olej z silnika dostaje sie do chłodnicy. Wymień jak najszybciej uszczelkę, olej i płyn w chłodnicy. Pozdrawiam.
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-prze... chyba jednak da się kupić
Jeśli skuter ma już "dobrą" iskrę i zapala po podaniu paliwa na tłok, to pomimo,że masz nowy gaźnik należy go przeglądnąć (dysze). Jednak wcześniej sprawdź, czy kranik puszcza paliwo do gaźnika, czy filtr paliwa (jeśli go masz) jest czysty, oraz czy prawidłowo (równomiernie) dokręcony jest gaźnik z zastosowaniem nowej uszczelki.
Możliwe że ten hałas zanim zacząłeś remont to był objaw uszkodzonych regulatorów hydraulicznych ! Jaki był zalany olej ? Może być że było 3 litry oleju i litr moto doktora teraz się napełniły i nawet diabeł ich nie opróżni ;-) Albo mechanik zapomniał dokręcić głowice lub dać uszczelkę :-)
Kolejność tak jak w przypadku głowicy, czyli zaczynając od środkowych do zewnątrz. Najpierw wszystkie po 5Nm, potem po 10Nm. Pamiętaj też że uszczelka ma być odtłuszczona.
Jeśłi uszczelka to na odpalonym silniku ostrożnie odkręć korek od cieczy chłodzącej silnik jeśli płyn będzie"bulgotać" to znaczy że uszczelka walnięta
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Jakie koszty naprawy mniej więcej takiej uszczelki pod głowicą?
Jeśli chodzi o wyciek, to uszczelki głowicy pompy do wymiany. Komplet. Reszta wyjdzie w praniu.
Zalewany był wodą demineralizowaną czy kranówą? Może wytrąciło się coś i blokuje przepływ albo kamień pokrył ścianki chłodnicy silnika. Właśnie dziś u mechanika widziałem zdjętą głowicę. W jej kanałach wodnych było mnustwo szlamu powstałego prawdopodobnie w wyniku dolewek wody. Skończyło się na uszkodzeniu uszczelki. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jesli...
Sprawdź też w jakim stanie jest rynienka dachowa pod uszczelką. Drzwi zachodzą na dach, a nie jak w innych samochodach się chowają pod dach. Pod uszczelką rynienka może być przeżarta, i cieknie po słupku i uszczelkach drzwi.
Pierwszy link z google: http://szmytek.pl/cennik/tylna-belka-peu... UWAGA – 70% belek to zaledwie wymiana 1 lub 2 czopów i kompletu łożysk i uszczelek – razem cała naprawiona belka 520 – 720 zł
A więc, silnik zaraz po odpaleniu (2min-3min) łapie wysoką temp Taka "prędkość" nagrzewania "pachnie uszczelką pod głowicą....
Problem rozwiązany. Powodem odgłosów była metalowa uszczelka pomiędzy EGRem a chłodniczką. Śruby mocujące poluzowały się pod wpływem wibracji i uszczelka drżała.
Początkowo złap główne te 30 niuta tak jak chcą ,a te mniejsze 20. Żeby w miarę rozłożyć siły. Dokręcaj główne z procedurą a te boczne wyrównasz na końcu. A jak zrobisz tak jak pisałeś też będzie ok.
Nie masz mokro przy którymś wtryskiwaczu i odgłosu psikania? Uszkodzona uszczelka pod wtryskiwaczem potrafi dzć takie objawy.
Problem spowodowany jest oczywiście brakiem płaskości powierzchni Czasem kiepskiej jakości uszczelką. I tyle co do płaskości głowicy czy pokrywy. W tym miejscu gdzie opisał kolega Daro 122,uszczelka nie występuje.
Stawiam na uszczelkę pod głowicą....
Witam, problem u mnie jest takowy jak na filmie, wymieniona pompa wody, termostat, odpowietrzony przez ASO... co jest nie tak, czyżby uszczelka pod głowicą?
Witam. Z tego co pamiętam to w 1.6 nie było krokowych. Posprawdzaj wężyki przy przepustnicy ,jak i uszczelkę pod nią. często obroty falują bo dostają lewe powietrze.
Udaj się do mechanika. Mogła paść uszczelka pod głowicą.
Pewnie czegoś nie podłączyłeś np wężyka od czujnika MAP, poszukaj dokładnie.
Taki odgłos wydaje metalowa uszczelka w układzie wydechowym , tam gdzie jest słabo dokręcony element który ona uszczelnia . Posprawdzaj śruby , nakrętki .
Moze została stara uszczelka, albo filtr lipa
Do wymiany uszczelka pod głowicą - spaliny dostają się do układu
Witam. Myślę że spokojnie możesz nalać wody. Moim zdaniem to uszczelka pod głowicą , a ten biały dym to wydaje mi się że spalany olej niestety.
Tak, podczas nagrzaneg i pracującego silnika odkręcam korek i jest jedynie lekkie "psssyt" co moim zdaniem wyklucza uszczelkę pod głowicą
Wszystko zależy od tego w którym miejscu poszła uszczelka. Nie masz tam oleistego syfu w zbiorniku wyrównawczym, tudzież masełka w misce olejowej? Czy w zbiorniku wyrównawczym wyczuwalny jest zapach spalin?Jeśli to uszczelka to problem będzie się tylko pogłębiał.
Tak około 2 tys. regeneracja konwertera, olej , uszczelka robocizna itp.
Zanim zabierzesz się za nagrzewnice sprawdź dokładnie czy nie masz wycieków w innym miejscu, czy w zbiorniku wyrównawczym nie ma zapachu spalin lub tłustych plam, czy na korku oleju nie ma kremowego tłustego osadu. Możesz też sprawdzić testerem czy nie masz spalin w zbiorniku wyrównawczym. Możesz mieć uszkodzona uszczelkę pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin EGR
Uszczelka pod głowicą. Zleć (u mechanika) wykonanie testu na obecność CO2 w układzie chłodzenia, jeżeli chcesz mieć pewność.
Dobrze jest odpowietrzony ? Bez termostatu tez gotuje ? Uszczelka pod glowica ok ?
1.Sprawdź kup korek 2. Sprawdź czy jest chłodnica EGR jak jest trzeba sprawdzić czy nie jest dziurawa. Jak tu będzie wszystko ok to zostaje uszczelka pod głowicą.
Nie ma żadnej adaptacji. Wymieniłeś chociaż uszczelki na tych wtryskach na nowe?
Falowanie obrotów / na benzynie / może mieć przyczynę w nieszczelności dolotu poza przepustnicą , w Twoim przypadku uszczelka pod monowtryskiem.
Mam wyciek z uszczelki pod głowicą, póki co towarzyszyły temu nierówna praca silnika oraz wyciek oleju, teraz zaczął się pojawiać problemy z rozruchem, dzisiaj nie chciał odpalić a po kilku próbach już nawet rozrusznik nie kręci, czy to może być spowodowane przez tą uszczelkę?. Dziękuję za odpowiedzi
Witajcie. Mam taki problem. Po wymianie uszczelki pod głowicą samochód-peugeot 309 silnik 1.1 rok prod 1992 zaczał duzo palić nawet podwojnie nz wczesniej około 14 l/100km. Ale chyba to nie wina tej wymiany uszczelki. Może pasek rozrządu na źle założono? Macie jakieś pomysły ?
Ok. Tak jak mówiłem sprawdzę tylko przekaźnik dla własnej świadomości i będę stawiał na warsztat. Ta uszczelka to kosztowny biznes?
Tu nie trzeba linku, zawór na dwie śruby torx 30 przykręcony jest do pompy i jest tam tylko jeden taki. Uwaga na uszczelki przy demontażu.
A skąd mamy wiedzieć skoro dane auta to tajemnica? Szklana kula. 6500 1.2 benzyna to może być Peugeot 206... i wiele innych.
Podłej po kilka kropel ropy pomiędzy wtrysk i głowicę obserwuj czy przy starcie silnika i obrotach o których pisałeś , pojawi się przy którymś mgiełka. Na zimnym silniku pomacaj czy masz wszystkie szpilki kolektora wydechowego. Możliwe też że puszcza uszczelka kolektora wydechowego.
Uporałem się z wyciekiem spod miski i dwa miesiące spokoju. Teraz wyglada ze leci spod obudowy filtra oleju, jest tam uszczelka. Mam pytanie, jeśli ktoś wie, jak odkręcić te obudowę, aby wymienić uszczelkę? Czy trzeba demontować kolektor ssący? Samochód to peugeot 407 2.0 benzyna 140km 2007 rok. Dziękuje pozdrawiam Szymon
Tylko trzy miejsca mogą być. Pierścienie, uszczelniacze zaworowe lub turbo. Sprawdź pod korkiem, czy nie ma mazi, zajrzyj do przewodów przy turbo, czy tam nie jest dużo oleju. Zawsze możnaby wyeliminować turbo i uszczelkę pod głowicą.
Próbuje tutaj, bo nie odeśle klienta, nie ma gdzie był już wszędzie w naszej okolicy, nikt nie potrafi mu pomóc. Głownie chodzi o to żeby przy otwarciu drzwi szyby lekko się uchylały, a po zamknięciu wracały do góry pod uszczelki, to wszystko.
Nie ma potrzeby nic robić, poza wymianą uszczelki wtryskiwacza. Możesz oczywiście wymienić komplet, tylko nie pozamieniaj wtryskiwaczy.
3 rok na LPG duzo km nabiło? Czujnik temp. może informawać o problemie z obiegiem cieczy oraz powietrzem w układzie -> sugestia do uszczelki pod głowicą.
Paliwo po drodze coś może rozpuszczać i to coś osadza się w dyszach. Może uszczelka w kraniku się rozłazi, może wężyk nie odporny na paliwo.
Sprawdź w końcu te przelewy! Jak tam dobrze to sprawdź jeszcze uszczelkę regulatora wysokiego ciśnienia.
Najlepszym rozwiązaniem jest ściągnięcie głowicy niestety ponieważ istnieje realne ryzyko zanieczyszczenia cylindra przez opiłki w trakcie rozwiercania a przy okazji przy tym przebiegu nie zaszkodzi wymiana uszczelki pod głowicą.
Dobry wieczór mam problem z peugeotem 406 dusi się, nie ma mocy, strzela w filter powietrza, na gazie nie chce chodzic wcale. Co może być przyczyną? Wymieniony filter powietrza, uszczelka pod przepustnicą, uszczelki pod kolektorem ssącym.
zanim kręcisz rozrusznikiem , najpier swiece odkreć następnie klucz do ręki i śrubą główną na wale oile nie kręci silnik odpowiedz sobie sam .Może być jedna z panewek a niedaj b uszczelka pod głowić
tylko jedna trzeba dopasowac
Nie pętelka ,listwę z uszczelką sćiągnij i DRUTEM. Cy minuty :)
Też może być problem z uszczelką, ale ubywało by płynu.
Ok dzięki za pomoc:-D , będę bardziej uważny przy zakupie. Właśnie czytałem o tym że musi być specjalny moduł do haka jeśli są lampy diodowe i sterowanie elektroniczne. A może ktoś miał 307 hatchback i orientuje się z własnego doświadczenia? O tych uszczelkach?
To teraz kup termostat oryginalny i całkowicie szczelny, z uszczelką na przesłonie i bez zaworków czy dziurek.
uszczelka głowica peugeot uszczelka peugeot partner uszczelka termostat peugeot
bezpiecznik zasilacza komputera wentylator halotron instrukcja obsługi funai
Kody do pilota One For All URC-4300 - lista i programowanie Dell Optiplex 7010 nie włącza się przyciskiem Power - przyczyny