Czy trzeba smarować gdzieś na łączeniach jeszcze masą uszczelniającą Nie
VF3VFAHXHJZ002805 OK, czyli DW10FD FAP 110 KW https://obrazki.elektroda.pl/3779568800_... https://obrazki.elektroda.pl/7395478300_... https://obrazki.elektroda.pl/6221902900_... Komplet momentów dokręcania w załączniku.
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Korek raczej nie powinien mieć na to wpływu. Sprawdzałeś czy uszczelka pod głowicą nie popuszcza? Trochę to podejrzane. Może warto zrobić test uszczelki...
wymieniana uszczelka pokrywy zaworów I tu szukaj problemu bo ciągnie Ci lewe powietrze. Swoją drogą pisz jednostki przy wskazaniach.
Klasyczny przypadek przedostawania się powietrza do układu chłodzenia lub awarii pompy wody. Więc masz wybór, pompa lub uszczelka pod głowicą.
Patrząc na silnik z lewej strony masz kanał olejowy uszczelka ze starości olej ci będzie puszczało do zbiorniczka i może na zewnątrz też lać. Koszty nie są duże tylko jak chcesz uszczelkę, masz rozebrane możesz zawory docierać uszczelniacze wymienić.
Multi1987, a nie masz oleju na świecy? U mnie właśnie będzie ściągana głowica, żeby zobaczyć tłok i pierścienie, no i oczywiście będzie przeglądnięta głowica. O co chodzi z tą uszczelką? Są na rynku i cieńsze i grubsze? Swoją drogą głowice miałeś tylko planowaną i nowa uszczelka czy jeszcze gniazda itp? I jaki był tego koszt? Pozdrawiam.
Jaka powinna być kompresja w silniku 2.0 HDI RHK Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy prawidłowej wartości kompresji w silniku 2.0 HDI RHK. Silnik ten jest jednostką wysokoprężną stosowaną w samochodach marek Peugeot i Citroën. Kompresja w silniku diesla jest kluczowym parametrem, który wpływa na efektywność spalania i ogólną wydajność...
Uszczelka pod głowicą. Zleć (u mechanika) wykonanie testu na obecność CO2 w układzie chłodzenia, jeżeli chcesz mieć pewność.
Taki odgłos wydaje metalowa uszczelka w układzie wydechowym , tam gdzie jest słabo dokręcony element który ona uszczelnia . Posprawdzaj śruby , nakrętki .
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
No to wszystko jasne. Uszczelka pod głowicą. Płyn z chłodnicy dostaje Ci się do silnika i stąd ta para z wydechu czyli biały dym. A olej z silnika dostaje sie do chłodnicy. Wymień jak najszybciej uszczelkę, olej i płyn w chłodnicy. Pozdrawiam.
Witam. Myślę że spokojnie możesz nalać wody. Moim zdaniem to uszczelka pod głowicą , a ten biały dym to wydaje mi się że spalany olej niestety.
Wszystko zależy od tego w którym miejscu poszła uszczelka. Nie masz tam oleistego syfu w zbiorniku wyrównawczym, tudzież masełka w misce olejowej? Czy w zbiorniku wyrównawczym wyczuwalny jest zapach spalin?Jeśli to uszczelka to problem będzie się tylko pogłębiał.
kurcze ale same problemy juz sam nie wiem jutro rozbiorę to egr a teraz zauważyłem ze w ciągu 170km wciągną cały pojemnik płynu chlodzacego Nie rozbieraj na pałę auta bo nic ci to nie da. Narobisz się a niektóre rzeczy są jednorazowe tak jak cybanty np. Obejrzyj lepiej układ chłodzenia pod kątem wycieku płynu. Sprawdź czy olej jet czysty czy nie zmienił...
Nidy nie otwieraj korka na gorącym silniku!!! Jeżeli by się pieniło to byś zauważył w zbiorniczku wyrównawczym. Przyczyną ubytku lub pienienia, i przegrzewania się silnika mogła by być pęknięta uszczelka pod głowicą. Ale lepiej żeby nie. Jeżeli się nie pieni to jakie dalsze przyczyny gorącego silnika mogą być ? Poczekajmy może ktoś jeszcze coś na ten...
Takie obiawy zawsze pochodza od regulatora na pompie. Dosyc czesto przyjezdzaja do mnie hdi z tym problemem i zawsze konczy sie regulatorem ewentualnie pompa pada ale w to watpie bo te pompy naleza raczej do niesmiertelnych nie twierdze ze pompa nie jest uszkodzona bo wszystko sie kiedys psuje ale nie spotkalem sie z padnieta pompa. Sprawdz czy nie...
Zrobić planowanie głowicy, dotrzeć zawory, wymienić na nich uszczelniacze, złożyć i jeździć. Ewentualnie zdjąć misę olejową, wymienić pierścienie. Zakładając je pamiętać o rozmieszczeniu zamków pierścieni co 120°, jak podają mądre poradniki. Ja rozmieszczałem o większy kąt. Jak pierścienie to i od razu honowanie plus mierzenie tłoków zwłaszcza luzów...
sprawdź jeszcze w jakim stanie są wtryskiwacze. ja bym przejrzał teraz sterowanie elektroniczne silnika. czy po zmianie bloku głowica była planowana, dokręcona jak trzeba, uszczelka ok, zawory sprawdzone ?
trzeba zwalic glowice mechanicy roznie biora do tego planowanie 60=80 pln uszczelka glowicy przydaloby sie sprawdzic prowadnice jak sa luzne to wymiana uszczelniaczy na prozno przy okazji dotrzec zaworki a co do pierscieni to to ze ma buta to nie swiadczy ze pierscienie olejowe sa ok jesli kopci podczas jazdy to bardziej wyglada na pierscienie ciezko...
Silnik składany młotkiem. Łożyska nowe do wymiany. Wał do centrowania. Czy pomiędzy karterami jest oryginalna uszczelka czy naj* silikonu? Kartery są oryginalne od pary, czy prawy karter był wymieniany (wada: kiepskiej jakości stop aluminium, ciężki wydech i cienkie odlewy = pękanie mocowań wydechu)? Prawidłowo silnik powinien być montowany na ciepło,...
Płynu nie ubywa, nie bombluje w zbiorniczku, układ odpowietrzony, dmucha gorącym powietrzem dmucha, tylko nie trzyma stałej temperatury. Podłączany pod komputer i pokazuje temperature tak samo jak na wskaźniku. Płyn się zmienia w testerze na zółty, to znaczy że uszczelka?
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Witam posiadam autko marki peugeot 106 1.4d mam problem z trwardniejącymi weżami wody wentylator wogóle sie nie załacza i nie wiem czy stawiacz na uszczelke pod głowica czy czujnik temperatury który załacza wentylator?
Jednogłośnie okazała sie uszczelka pod głowicą. Ogólnie pojawił sie drugi problem który budzi moje wątpliwości... Założona była uszczelka 1.35mm a planowanie głowicy zabrało 0.35mm bo była taka krzywa. Wiem że uszczelka maksymalnie ma 1.45. Czy obawiać sie kolizji zaworu z tlokiem?
termostat ok, chłodnica też, więc może pompa. po czym mogę stwierdzić, że to właśnie to? Słyszałem że powodem takich wahać może też być uszczelka pod głowicą?
Nie masz mokro przy którymś wtryskiwaczu i odgłosu psikania? Uszkodzona uszczelka pod wtryskiwaczem potrafi dzć takie objawy.
Dzięki,muszę przeanalizować czy remont czy kolejny silnik.Temat można zamknąć.
Chłodniczki spalin prawdę mówiąc nie sprawdzałem, bo wydawało mi się, że gdyby to ona była problemem pojawiłby się CO2 w teście. Nie mniej jednak postaram się sprawdzić. No i sprawdzona. Zrobiłem bypass omijający chłodniczkę i niestety nic to nie dało. Sama chłodniczka okazała się szczelna i jestem przekonany, że gdyby była uszkodzona, jej uszkodzenie...
Witam, Peugeot 3008 2 1.6 THP 2018 rok. Drżenia auta na zimnym silniku, 170 tys. przebiegu. U mnie przyczyną to chyba wstępnie nierówne ciśnienie na cylindrach, chyba na 1 lub 2 jest koło 8 bar, a powinno być chyba koło 11 bar. Czy ktoś naprawiał auto z takimi przypadłościami? AI: Czy robiłeś jeszcze jakieś inne testy diagnostyczne, np. komputerową...
Do wymiany uszczelka pod głowicą - spaliny dostają się do układu
Kanal dolotowy do wyczyszczenia. Lub uszczelka do wymiany. Wszystko byłoby OK tylko tester wyraźnie wskazuje błąd elektryczny cewki. Mogą być też dwie usterki.
Paliwo po drodze coś może rozpuszczać i to coś osadza się w dyszach. Może uszczelka w kraniku się rozłazi, może wężyk nie odporny na paliwo.
Jak była uszczelka uszkodzona to masz w tłumiku i jego zawartości dużo wody. Trochę czasu minie zanim odparuje.
A skąd mamy wiedzieć skoro dane auta to tajemnica? Szklana kula. 6500 1.2 benzyna to może być Peugeot 206... i wiele innych.
Witam. Borykam się z tym samym problemem w 1,6HDi 90 KM. Wcześniej była zdejmowana zarówno pokrywa wałka jak również cała pokrywa rozrządu. Po złożeniu oczywiście założone nowe podkładki wtrysków oraz uszczelniacze i uszczelka pokrywy wałka. Długi czas po tym zabiegu silnik był suchy. Po jakimś czasie zaczęło cieknąć. Ponowna wymiana uszczelniaczy wtrysków...
Witam czy to napewno uszczelka może być ? Na otwartym korku wody nie wyrzuca temperatura ok zagrzałem go wentylator załączył
Witam. Posiadam Peugeota 207 1.4 8V z 2009 roku. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z układem chłodzenia, często się zapowietrza i wyrzuca płyn chłodniczy przez korek zbiorniczka. Wymieniłem termostat, obudowę i czujnik temperatury, wymieniłem chłodnicę, bo ciekła. Po przejechaniu około 10 km płyn podnosi się w zbiorniku pod sam korek, tak jakby powstawało...
ternostat wymontowac,pojezdzic,jesli ubedzie to uszczelka
silnik jest leżący (at)ElektrodaBot podaj linki do zakupu! Szybka odpowiedź Dla Peugeot Kisbee 2T 2013 z silnikiem leżącym (AC) najpewniej kupisz gotowe kity „Sport 70 cc” w poniższych, sprawdzonych polskich sklepach. Wszystkie pozycje są fizycznie dostępne w chwili pisania odpowiedzi (08 / 05 / 2025); podaję bezpośrednie, krótkie linki oraz numer...
Uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin EGR
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Kolejność tak jak w przypadku głowicy, czyli zaczynając od środkowych do zewnątrz. Najpierw wszystkie po 5Nm, potem po 10Nm. Pamiętaj też że uszczelka ma być odtłuszczona.
Witam! Mam problem z Peugeotem 308 1.6 VTi z 2008 roku. Autko nie ma mocy, chodzi głośno. Co naprawiłam: - głowica po renowacji, wygięta :/ - uszczelka pod głowicą, - termostat, - nastawnik faz rozrzadu Po złożeniu i chęci zrobienia adaptacji jest błąd P1025, którego nie idzie usunąć. Co może być przyczyną? Czy możliwe, że grzebień od wałków faz rozrządu...
Uszczelka kolektora wydechowego.
Chyba jednak ta uszczelka pod głowicą jutro jeszcze kupię raz tester i sprawdzę
Uszczelka pod głowicą? Kup tester i sprawdź czy masz spaliny w zbiorniku wyrównawczym.
vin VF33H9HYB84480756 . jeśli chodzi o wtryski to zostały wymienione uszczelki o nr oes 1981.64 podkładka wtrysku 1982.a0 uszczelka gumowa wtryskiwacza w głowicy 1982.99 pierścień plastikowy celem tego było profilaktyka podobno trzeba to robić by spaliny się nie przedostawały do oleju, a że mój miał 180 tys więc zostało to zrobione . Zadziwia mnie to...
Uszczelka pod głowicą czy jakaś inna .?
uszczelka peugeot partner uszczelka głowica peugeot uszczelka termostat peugeot
olympus karty kolumny podłogowe tonsil skoda czujniki cofania
playstation4 obejście playstation4 blokada
Nissan HR16DE – momenty dokręcania śrub pokrywy rozrządu Micra, Note, Juke, Qashqai Licznik Volkswagen Passat B5 z trzema kostkami - diagnostyka i wymiana