Pompa oleju 8 Nm. Napinacz rozrządu 20 Nm, rolka 25 Nm, śruba centralna koła pasowego 95 Nm + 30° + 15°. Przecież juz masz wszystko podane.
hehe , proponuje poczytac jeszcze zanium sie za to zabierzesz no ale tak od poczatku : 1- odprezenie przy takim doladowaniu nie jest konieczne 2- chlodzenie ciesza , wystepuje lub nie zalezne od modelu sprezarki , czesciej mozna to znalesc w turbobenzynach ze wzgledu na temp pracy 3 - olej do smarowania turbo bierze sie z obiegu z silnika , nie stosuje...
Więc tak poczytałem trochę i ogarnąłem, że prawdopodobnie albo jest pęknięta obudowa pompy oleju w miejscu gdzie wchodzi pompa wody, lub uszczelka pompy oleju. Teraz moje pytanie w co należy się zaopatrzyć przy wymianie takowej pompy/uszczelki zakładam ze nowe śruby i kilka uszczelek/elringow.
Przyjechał na wyciek z uszczelki oleju pod pompą oleju - nie stukał.
widzę że w końcu jakieś sensowne posunięcie nawiasem mówiąc wymiana panewek to nie jest jakiś wielki koszt podobnie jak pompa oleju + uszczelka pod miskę i uszczelniacz na wale stan wału podejżewam że będzie w normie bo stare VW miały twarde wały
Problem może być z uszczelką pompy oleju: https://www.youtube.com/watch?v=hyxxr1lK...
Trzeba rozpinac
Wyciek zaznaczony strzalka co to za uszczelka i jak dokladnie sie nazywa ? Uszczelka pompy oleju.
No dzięki za konkretną odpowiedź
Napisz dokładnie jaki to silnik. Z tego co opisujesz stawiam na uszczelkę pompy oleju.
Raczej misa w dół i sprawdzenie czy nie ma luzów na panewkach. Brak ciśnienie to albo pompa o słabej wydajności albo za duże luzy w układzie (dziura) przez które nadmiernie wycieka olej. Luzów na panewkach nie ma, nowe i sprawdzone. Ewentualnie pompę może podmienić na nową, ale to znów koszta. Dodano po 1 Raczej misa w dół i sprawdzenie czy nie ma...
Problem znaleziono, uszkodzona uszczelka w pompie oleju. Cisnienie wrzuciło 2.4 na rozgrzanym pozdrawiam
Witam!! Wymieniam uszczelkę pod pompą oleju w silniku 1.0 Fire !! Stosowana jest tam uszczelka papierowa. Zastanawiam się czy można posmarować ją cienka warstwą silikonu dla lepszego styku. Czy położyć ja na sucho?
http://mij.pl/wadliwa-uszczelka-smoka-po... przeczytaj to jak nie chcesz mieć kosztownych problemów z silnikiem.
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
Opel zafira B 2010r. Czy można się w jakiś prosty sposób dowiedzieć czy uszkodzona jest uszczelka pod głowicą czy uszczelka od pompy oleju? Podobno można sprawdzić uszczelkę pod głowicą tym testerem to nakłada się na zbiornik od płynu chłodzącego? Jest wyciek oleju kapie na rurę od katalizatora ale wygląda to na wyciek z pod uszczelki miski oleju bo...
Bierz drugi silnik z PEWNEGO zrodla, i zeby ci do glowy nie przyszlo sciagac: miski, dekla z glowicy itd. bo silniki sa znaczone Nie ma takich, chyba że silnik w aucie można odpalić i ktoś kto się zna zweryfikuje tyle ile może . A moge sam pofliczyć części ? Moge podzwonić do sklepów o wycene ale musze wiedzieć co jest do wymiany przy kapitalnym rekoncie...
Wymieniona pompa wody, uszczelka chłodnicy oleju, chłodniczka przepłukana (drożna), nagrzewnica przepłukana (drożna), wymieniony termostat, dalej słabo grzeje. Na obrotach jest ok na wolnych słabo.
Witam . Panowie czy zakładając tego typu uszczelkę , czyli blaszano -gumową zakładacie ją na sucho czy smarujecie silikonem . Jeszcze jedno ,ma ktoś doświadczenie z pompami oleju firmy Maxgear , Fai
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
prawdopodobnie uszczelka pompy vaccum sie zużyła
Dziękuje za odpowiedź.W dowodzie mam tdi nie wiem czemu tak wpisali i pompa jest właśnie ta i nie widać tu uszczelki. Pozdrawiam wszystkich:)
Jestem po wizycie u mechanika: do wymiany poszła pompa olejowa (rysy na powierzchniach wewnętrznych i podejrzany zawór przelewowy), panewki korbowodowe (wg źródła: www.swiatmotoryzacji.com.pl/drukuj.php?c... moje przypominają te z opisu kawitacji, czyli erozji warstwy łożyskowej spowodowanej nagłymi zmianami ciśnienia filmu olejowego), napinacz...
Witam. Scania R500 z 2011 roku. Idzie olej do płynu. Chłodniczka, oringi z serwisu, uszczelka pod pompą wody, uszczelka pod podstawą filtra oleju zostały wymienione. Zostało tylko zwałić skrzynię i zdjąć obudowę rozrządu z tyłu silnika. Czy jeszcze istnieje jakaś opcja, że olej może iść do wody? Proszę o pomoc, bo już szlag mnie trafia z tym olejem...
Prawdopodobne przyczyny: niskie ciśnienie oleju spowodowane przez - uszkodzoną uszczelkę oddzielacz pompy oleju, niewłaściwy olej, uszkodzoną pompę oleju, zapchany filtr oleju (wtedy słyszalne dziwne odgłosy). Jeśli nr błędu P0741 wskazuje zawór elektromagnetyczny sprzęgła przekładni, poślizg przekładni - to nie zawsze trzeba wymieniać te części bo...
Witam, tak przepraszam, że tak późno odpowiadam ale byłem poza granicą kraju i nie miałem nawet czasu i całkowicie o tym zapomniałem, problem był w pompie oleju, stare uszczelki, nie wiadomo kiedy zmieniane, wymiana na nowe pomogła rozwiązać problem, jeżeli ktoś ma jakieś pytania to na nie odpowiem, jeżeli nie to temat do zamknięcia.
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
Silnik CDHA to 1.8T a nie 2.0T wiec się zastanów jaki masz silnik.
Oczywiście że nie, a i bardziej prawdopodobne że to simering na wale puszcza a nie z pod pompy.
Nie sprawdzałem manometrem . A za nim idzie czujnik ciśnienia do bloku, to wchodzi do bloku jakieś badziewie ze sprężynka, może to winne ? Tylko zegarem sprawdzisz cisnienie! Jakie "badziewie"? Zrob tego zdjecie. Smok oleju przykrecony? Ma zalozone wymagane uszczelki? Sprawdziles naped pompy oleju? Czy jest sprawny i nie uszkodzony? Podstawa filtra...
Albo jest pęknięta obudowa pompy oleju (to ta cała aluminiowa pokrywa) albo puściła jej uszczelka. To wszystko. Może się też lać z tego króćca od góry ale to by było zby łatwe. https://allegro.pl/oferta/pompa-oleju-op...
Na tych narzędziach mogła się wypracować ? Nie koniecznie. Szum pompy oznaczać może kilka rzeczy. 1. niski stan oleju hydraulicznego. 2. gęsty olej hydrauliczny(trudności z jego zaciąganiem) 3. zatkany lub przytkany filtr oleju hydraulicznego(masz przy prawej nodze pod deklem aluminiowym). 4. łapanie powietrza przez pompę(zużtya pompa lub brak uszczelki...
Jeszcze nie dodałem istotnego szczegółu. Mianowicie kupiłem samochód z wyciekiem płynu chłodniczego. Prze jakieś trzy tygodnie go po prostu dolewalem zanim zabrałem się za lokalizację wycieku. I teraz tak wraz z wymianą pompy wymieniłem też olej który w trakcie wymiany był czarny i przez trzy tygodnie płynu ubywało jednak oleju nie przybywało. Dlatego...
Główny słaby punkt w tych silnikach to pompa oleju, a dokładnie zacinający się zawór upustowy. Największe przebiegi robią 9-cio osobowe, blaszaki głównie do ruchu lokalnego. Kiedy wywali panewkę na korbie to dajemy nowy wał, korbowód (o ile reszta się do czegoś nadaje), rozrząd, pompa oleju, uszczelki, turbo, wtryski i pompa HP do sprawdzenia i takie...
Uszczelka pod głowica i tak jest do wymiany. Popatrz sobie na zdjęcie uszczelki w którym miejscu znajduje się kanał ciśnieniowy oleju. I dowiesz się czemu sączy się olej z tej strony.
Raczej jest to wina gęstnienia tego oleju w niskich temperaturach. Przez to zaraz po uruchomieniu auta wzrasta ciśnienie w układzie, zwłaszcza jak mamy niesprawny zawór na pompie olejowej. Jeśli dodatkowo nadmiernie zwiększamy obroty na zimnym silniku, to gdzieś jakaś uszczelka musi puścić.
Po to żeby odkręcić pompę oleju i wymienić uszczelkę pod nią trzeba zdjąć miskę oleju(smok jest przykręconu do pompy i do kadłuba, natomiast nie musiał luzować pompy oleju aby wymienić pompę wody.
Po sąsiedzku w jednej Vectrze C rozsypało się łożysko kulkowe na wałku rozrządu, które robi też za opór wzdłużny i uszkodzony mechanicznie czujnik położenia. Wałki rozrządu w tym silniku są łozyskach igiełkowych. W innej Vectrze C popękał okrągły gumowy uszczelniacz pomiędzy miską olejową ze smokiem oleju a kanałem w bloku do pompy olejowej. Skutek,...
Może tak być jak pisze skalsky5000 ,że masz wydmuchane uszczelki pod wtryskami i waliło sadzę do oleju co zatyka sitko pompy olejowej i nie daje ona rady zaciągnąć go,dlatego zapala się kontrolka ciśnienia.Pompa ze smokiem znajduje się pod misą olejową. Jeżeli jednak silnik zgasł w czasie jazdy i teraz nie odpala to przyjmij moje kondolencje. Na marginesie...
Witam Sprawdz czy nie masz zwiększonego stanu oleju lub wycieków. Płyn może wyciekać w róznych miejscach albo na przewodach albo winna jest pompa wody, sprawdz to dopiero później można rozważać czy winna temu jest uszczelka pod głowicą.
To są uszczelki pomiędzy vacu pompę a głowicę
pod pompą oleju jest uszczelka, może ją ci wydmuchało.
witam nawiązując do pompy. oddałem samochód do naprawy ,miał mi tylko wymienić tuleje. samochód stał na mrozie bo mechanika nie było czekałem na powrót mechanika i po naprawie ucieszony jechałem i ciężko mi się skręcało to juz się nacieszyłem samochód nastepnego dnia znowu u mechanika. mechanik jedzie i stwierdza że mam brak wspomagania jadąc do przodu...
U góry na łapach zakładałem uszczelki od filtra oleju - pasują idealnie. Odnośnie dołu to zrób zdjęcie i wrzuć tutaj (podejrzewam, że leci z pompy). Ciężkie odpalanie to wina pompy, jednak próbowałeś podpompować pompką ręczna i odpalać? Filtry czyste?
Zdejm dekiel rozrządu, sprawdź czy wałki smarowane prawidłowo. Możliwe, że uszczelka jest nieprawidłowa, jednak ciśnienie z pompy oleju nie jest wstanie "przebić się" przez uszczelkę pod głowicą. Jeżeli masz na to gwarancję, jedź - niech poprawiają.
Dziękuję za odpowiedź. 1. Ile może trwać czasowo naprawa tego. 2. Czy łatwo się uszczelnia miskę olejową, nie mogę znaleźć uszczelki. Pokazuje tylko silikon na stronach z częściami...
On ma 2 odmy, jedną z dekla, drugą z miejsca gdzie była montowana pompa paliwa w wersji gaźnikowej (koło filtra oleju), jak gumowy wąż z trójnikiem, który je łączy jest drożny, to zostaje wymiana stosownych uszczelek i simmeringów
Nie zdarzała się pęknięta głowica w cienkim. Jak szedł płyn w olej to albo walnięta uszczelka albo simmerning na pompie oleju, wspólna jeżeli chodzi o napęd z pomp a wody.
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
Wg. instrukcji ciśnienie min. 2 bar przy 2000 obr.,maksymalnie wrasta do 7 bar. Według mnie w tym silniku jest tradycyjna pompa oleju ,zobacz czy nie została uszczelka ze starego filtra oleju. W tych silnika zastosowano GEROTOROWĄ pompę oleju. Najpierw poczytaj a potem pisz, bo wprowadzasz w błąd.
Ta no nie wiem czy to takie proste.jak w misce są opieki to cały silnik do płukania. Nowa pompa oleju wszelkie uszczelki i uszczelniacze a i pewnie na innych korbach tez go brało.
Witam. Jeśli masz dwie pompy,jedna w zbiorniku,druga na silniku(dająca większe ciśnienie) to pada w niej uszczelka i membrana,tamtędy paliwo wpada do rozrządu i do oleju. Zdarza się że wtrysk przepuszcza i gdy zawory są uchylone to wlatuje paliwo pod nie i dalej.
Moze byc poprostu tak ze pompa Ci zaczela niedomagac poprostu od czasu wymiany uszczelki... Czysty zbieg okolicznosci, A Ty laczysz dlugie swiecenie kontrolki oleju z wymiana uszczelki. Podczas wymiany uszczelki nie ma mozliwosci zebys cos uszkodzil. Jak na moj gust pompa jest na wykonczeniu
Witam ponownie, dziękuję za pomoc, która była bardzo przydatna przy rozwiązaniu mojego problemu. Tak więc napiszę, jak sytuacja wygląda. Słuchając porad, zacząłem od podkładek wtryskiwaczy https://obrazki.elektroda.pl/8188463200_... . Jak widać, były do wymiany. Co dziwne, 2 nakrętki trzymające wtryskiwacze można było wykręcić palcami....
Będą koszty, sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji, pompa oleju do wymiany, uszczelniacze, uszczelka miski olejowej, filtr oleju i olej (10,5L) oraz ogólny przegląd skrzyni. Koszt od 2500 zł. >
Na drugim zdjęciu widać że leje się z popychaczy. I ścieka na dół. Silnik umyć i sprawdzić wycieki. Termostat cieknie z przewodów. Wymień uszczelki miedziane. elektromagnes podejrzewam że jest od świecy płomieniowej. 10bar to już za dużo. Ktoś się pewnie dobierał do zaworu na pompie.
to już lepiej zastosuj glikol - jest niezamarzający, odrobinę gęstszy, posiada właściwości smarujące i co najważniejsze jest bezpieczny dla elementów gumowych - uszczelek dławików. Na oleju zniszczysz pompę.
Przez rok pompa mogła się zużyć. Sprawdź ciśnienie na zimnym i na ciepłym oleju.
KLINGIERYT Też nie, po prostu klinkieryt. Sylikon po d głowicę to też zły pomysł, po czasie kawałki odpadają i spływają do miski olejowej, co może skutkować zapychaniem smoka pompy oleju. Najlepsze rozwiązanie to oryginalna uszczelka i właściwa procedura przykręcania na czyste powierzchnie.
Dzięki za info. U mnie niestety uszczelki nowe, a problem dalej ten sam. Remont kapitalny: nowy wał, panewki, pompa oleju. Znalazłem gdzieś, że przyczyną może być natryskiwanie denka tłoka. Pomysły powoli się kończą, nie mówiąc o kasie. Dodam: Fiat 2016, 130 KM, Euro 6.
e46 m52tu Przy mocno nagrzanym oleju zapala mi się kontrolka ciśnienia oleju. Pomaga podniesienie obrotów do 1000. Co zrobiłem do tej pory: -olej 10w60 SPECOL (używałem go od dawna również w innych wozach nie było problemu) -nowe panewki korbowe/ główne bez szlifu wału -wymiana pompy oleju na używaną ale po rewizji, rotory wyglądały ok pokrywka pompy...
Nie znam się na ciągnikach i maszynach rolniczych ale logicznie rzecz biorąc za ciśnienie oleju odpowiada pompa oleju i tam szukałbym problemu. Ciepły olej to rzadki olej. Może pompa nie wydala. Może coś z mocowaniem pompy lub smoka, jakaś uszczelka.
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Uszczelka pod pompę poszła nowa?
Witam, powie mi ktoś co to za korek i czy jest możliwość by z niego sączył się olej? patrząc z kanału wisiała na nim kropla oleju która kapie na wydech i czuć zapach palonego oleju. Odrazu mówię uszczelki pompy vacum są nowe, oraz pokrywa zaworów nie jest pęknięta, również założona jest nowa uszczelka dodatkowo wklejona na silikon. https://obrazki.elektroda.pl/3810447900_...
Jeżeli faktycznie cieknie z tego połączenia, to nie ma tragedii jak już masz tyle rozebrane, do zdjęcia dolna misa olejowa, smok pompy, jakaś rurka i kilka śrub od dołu i kilka od frontu dekla, oczywiście też koło na wale, górnej misy nie trzeba demontować, uszczelki w tym miejscu nie ma. Klimy nie trzeba rozszczelniać. Odkręć najpierw koło na wale...
Witam Tak, wyczyściłem, umyłem, nałożono po wyschnięciu. Pompa oleju była czysta.
Witam. Posiadam Opla Vectre z silnikiem 2.0i 8v 115km. Gdy przejadę kilka kilometrów i silnik osiągnie około 90 stopni a obroty spadną np. podczas dojeżdżania do skrzyżowania, zapala się kontrolka od oleju i po chwili gaśnie. Dzieje się tak również na biegu jałowym gdy silnik jest mocno rozgrzany. Wymieniłem już olej, filtr oleju, uszczelkę pod głowicą...
może sprawdż ciśnienie oleju manometrem,może zawór w pompie oleju
Jaką uszczelkę? Dekla zaworów, głowicy, pompy wodnej, szyby przedniej???? Jakim czujnikiem parkowanie, temperatury, ciśnienia oleju???? Jaja sobie robisz pisząc takie posty!
Masz odpowiedź w twoim opisie: niewłaściwe spalenie na 1 cylindrze... Niektóre błędy na komputerze są widoczne na oryginalnym oprogramowaniu VW/Seat. Trochę szkoda, że to zaniedbałeś, bo przypuszczam, że to coś ze wtryskiem... jak jest zimny to po prostu "leje"... Takie rzeczy raczej same się nie naprawiają... a przez pół roku to tylko go dobiłeś. Posprawdzaj...
Uszczelnij też od razu przednia pokrywę silnika. Znajduje się tam pompa oleju i często nie trzyma tam uszczelka a wygląda na wyciek spod miski.
proszę o pomoc - co może być przyczyną braku ciśnienia, 0 bar!!! ???, silnik po remoncie, szlif, wymiana tłoków, pierścieni, panewek, sprawdzona/zrobiona głowica, wymieniona pompa oleju. Przed złożeniem silnik był dobrze umyty, gdzie może tracić się ciśnienie? miał ktoś takie problemy? kontrolka zapaliła się po jakiś 30 minutach pracy po remoncie, ponownie...
Samochód oddałem do mechanika.. w sobotę odbieram. Wydaje mi się, że jest to na pewno uszczelka głowicy i że powodem jej uszkodzenia była uszkodzona pompa wody. Uszczelka Głowicy Rozrząd + Pompa Wody Termostat - bo też nie działał Olej Płyn Chłodniczy Filtr Oleju Wyszło jakieś 500 zł Robocizna 450 zł Planowanie głowicy między 50 -150 zł
Panowie silnik po remoncie nowy tlok uszczelniacze sprawdzona glowica. Po 1200km oczywiscie w czasie docierania olej wymieniany po 300km i po 1000 i nagle plyn dostal sie do oleju. Uszczelka pod glowica dobra bez sladow zużycia. Pompa wody z nowymi uszczelniaczami nowa uszczelka pod glowice i po złożeniu mototo ladnie odpala pracuje cicho a jednak woda...
Nie wiadomo co to za auto może być stary vag z zaciętym zaworem na pompie oleju i walić 8-10 barów w magistralę, uszczelka nie wytrzyma nie ma szans.
Witam. Mam problem z Corsa 1.2 W styczniu została wymieniona uszczelka pod głowicą wraz z planowaniem głowicy, sprawdzeniem szczelności, razem z tym robiony został rozrząd kompletny. Dziś zaglądam do zbiornika wyrównawczego a tam ślady oleju, brak śladów mazi pod korkiem wlewu oleju czy bagnecie, brak spadku mocy i brak kopcenia ,uszczelki wszystkie...
Miska do sciagniecia i zawor w pompie oleju do sprawdzenia.
Witam mam freelandera 1,8 rok 2000 i dowiedzialem sie od mechanika ze pompa oleju jest slaba, przy goracym silniku zaczyna sie zapalac kontrolka oleju. Kupilem zestaw naprawczy w nim uszczelka simering, sprezynka, w zwiazku z tym mam pytanie czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia tej pompy oleju czy jest sprawna. pozdrawiam Darek darek.ie(at)wp.pl
Prawdopodobnie zacięty zawór w pompie i ciśnienie nadmiernie rośnie. Pomiar ciśnienia oleju wszystko powinien wyjaśnić.
Witam ponownie mam kolejne pytanie:) liczę na wsparcie:) czy pod pompą oleju prócz oringa jest jakaś uszczelka?
Cala centrala olejowa jeszcze raz przelana ropą i nowe uszczelki i ruszylo ciśnienia jest co do rozrządu na kole zamachowym sa trzy znaki,,T,,1t,2t,,
Aby zdemontować pompę oleju należy opuścić maksymalnie skrzynię biegów i odkręcić śruby ławy z lewej strony. Pompa posiada długi stator i przy jej demontażu przeszkadza podłużnica zaznaczona białymi strzałkami. Wkręcam śruby w miejsca zaznaczone czarną linią i za pomocą młotka bezwładnościowego „wybijam” pompę. Pompa zapieka się na obwodzie...
Konsultacja z serwisem. - nowa prowadnica -nowe koło napędowe - łożysko z 1 strony wykazuje większy luz więc można zmienić - tłok oryginał ma ślady wyślizgania ale może jeszcze być - nowe uszczelnienia wału - nowe membrany gaźnika Potrzebuję jeszcze; - uszczelkę pod tłumik - Oring na pompie oleju - łożyska - Tutaj nie wiem jakie. Z plastikowym koszem...
W moim przypadku wymiana filtra paliwa i popychaczy, pomogła. Silnik chodzi w miarę równo, lecz kontrolka nadal się zapala i wprowadzona na luz nie schodzi z obrotów. Mój mechanik sprawdzał wszystko od pompy oleju po uszczelkę pod głowicą i nic lepiej, jedynie co trochę pomogło to te popychacze. Ja już kombinować nie będę tylko postanowiłem sprzedać...
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Pierwsza sprawa, wyciek oleju. Dałeś nową uszczelkę pod pompę i uszczelniacz (simmering) konwertera. A co z panewką w pompie oleju, w której pracuje szyjka konwertera ? Druga sprawa, brak jedynki i wstecznego. Za te dwa biegi odpowiedzialny jest pakiet tarczek i przekładek umiejscowiony na planetarce pod sprzęgłem jednokierunkowym. Sprawdź czy zastosowałeś...
Benzyna w oleju to znaczne wzbogacenie mieszanki. Drugą możliwością jest uwalona membrama w pompie paliwa, choć powinno też sikać z otworu w przekładce pomiędzy membramami. Poza tym jak znajdziecie płyn w oleju to nie znaczy, że uszczelka pod głowicą. Opcji jest kilka -pompa oleju i pompa wody napędzana jest jednym wałkiem, sekcje są rozdzielone simmeringiem....
Witam potrzebuje podpowiedzi gdzie jeszcze może dostawać sie olej do układu chłodzenia wymieniłem juz dość dużo np. podstawa to uszczelki pod chłodniczką oleju to jako pierwsze ponadto uszczelkę pod pompą wody uszczelka pod pokrywą rozrządu w serwisie wymienione zostały oringi na retardeże i uszczelniacze w skrzyni biegów i chłodnica retardera fakt...
Generalnie tak choć tydzień temu wymieniałem jeszcze uszczelkę między pompą CR a wałkiem rozrządu bo tam się pojawił wyciek.
Znane mi powody przegrzewania silnika: Brudna chłodnica (zakurzona). Uszkodzony termostat. Uszkodzona pompa płynu chłodniczego. Uszkodzona uszczelka głowicy - objawem są spaliny w płynie chłodniczym i płyn chłodniczy w oleju silnikowym. Zbyt niski poziom płynu chłodniczego. Zakamieniona chłodnica (popularnne ponad 40 lat temu, kiedy były problemy z...
Jeżeli nie była wcześniej wymieniana, a przebieg przekroczył 600 tyś km Man zaleca wymianę pompy. U nas 70 TGA miało wymienione profilaktycznie, po zatarciu silnika w jednym. Do wymiany zestaw : pompa, o-ring z ośki visko, uszczelniacz, uszczelka metalowa płyty i sama płyta jeżeli pęknie ci przy zdejmowaniu.
Witam. Mam problem z sintrą 22dti pompa vp paliwo przechodzi do oleju silnika pompa sprawdzona dla pewności wymieniony uszczelniacz, uszczelki na wtryskach wymienione nawet wtryski nowe i króćce bez rezultatu,brak mi pomysłu,jeśli ktoś miał podobny przypadek prosiłbym o pompc.
A uszczelniacz prawidłowy ? Są lewoskrętne i prawoskrętne, częsty błąd gdy kupuje się na wymiar, nie numerach katalogowych. Jeden będzie zgarniał olej do silnika, drugi na zewnątrz. Do pompy nie powinno być z tym problemu, zwykle powinny kręcić się w prawo, ale :?: Na dole http://kestor.pl/web.n4?go=46 masz "odrzutniki". Wałek wygląda ok. Jakby tylko...
Witam. Przyczyn może być kilka. Może to być uszczelka, termostat lub pompa wodna. Najmniejszy koszt to jest termostat. A jeżeli chodzi o uszczelkę to trzeba sprawdzić co się dzieje z olejem lub płynem czy nie ma śladów oleju w płynie czy nie przybywa płynu a oleju coraz mniej lub na odwrót. Pompa natomiast można sprawdzić przy zwiększaniu prędkości...
Witam. Jak w temacie. Po zimie dolałem olej do zbiorniczka z filtrem i pompą (pod alternatorem). Teraz wyrzuca olej przez uszczelkę obudowy. Gdy odkręciłem korek zaczął lecieć olej. Proszę o radę
Wiem, że może to być problem DPF-u, gdyż przybywa mi stan oleju. Raczej DPF nie ma tu nic do rzeczy. Na zwiększający się stan oleju przyczyn może być kilka. jak przykładowo nieszczelność układu tłok - cylinder ( zapieczony, pęknięty pierścień ) czy nieszczelny układ chłodzenia ( uszczelka pod głowicą, pompa cieczy itd ) Sprawdź dokładnie czym jest...
Raczej nie.Zdławienie przepływu spowoduje dodatkowy wzrost oporu przepływu i silnik będzie miał "ciężej". Dochodzi też to , że w pompach wodnych uszczelki nie są odporne na tłuszcze i produkty ropopochodne. Pozdrawiam.
uszczelka pompa uszczelka chłodnica oleju uszczelka pompy oleju
zmiana rozdzielczości laptop połączenie ogranicznika przepięć brzęczenie włączeniu wzmacniacza
ogranicznik przepięc programowanie mikrokontrolera
Mastercook KGE 7345X Plus instrukcja obsługi po polsku PDF, pobieranie, opis funkcji KE300A Modbus RTU – jak sprawdzić adres slave do komunikacji RS-485 z PLC Fatek