widzę że w końcu jakieś sensowne posunięcie nawiasem mówiąc wymiana panewek to nie jest jakiś wielki koszt podobnie jak pompa oleju + uszczelka pod miskę i uszczelniacz na wale stan wału podejżewam że będzie w normie bo stare VW miały twarde wały
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Witam Sprawdz czy nie masz zwiększonego stanu oleju lub wycieków. Płyn może wyciekać w róznych miejscach albo na przewodach albo winna jest pompa wody, sprawdz to dopiero później można rozważać czy winna temu jest uszczelka pod głowicą.
spróbuj wten sposób otworz maske odpal i zobacz czy weze od wody nie robia sie twarde jak tak to uszczelka pod glowica Dodano po 15 sprawdz czy zbiorniczek od wody nie jest oblepiony od srodka olejem albo na bagnecie od oleju czy nie masz jakiegos szamba jezeli oki to dobrze mozesz w tedy sprobowac wyciagnac termostat i odpalic zobaczysz co sie bedzie...
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Pompa oleju 8 Nm. Napinacz rozrządu 20 Nm, rolka 25 Nm, śruba centralna koła pasowego 95 Nm + 30° + 15°. Przecież juz masz wszystko podane.
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Więc tak poczytałem trochę i ogarnąłem, że prawdopodobnie albo jest pęknięta obudowa pompy oleju w miejscu gdzie wchodzi pompa wody, lub uszczelka pompy oleju. Teraz moje pytanie w co należy się zaopatrzyć przy wymianie takowej pompy/uszczelki zakładam ze nowe śruby i kilka uszczelek/elringow.
proszę o pomoc - co może być przyczyną braku ciśnienia, 0 bar!!! ???, silnik po remoncie, szlif, wymiana tłoków, pierścieni, panewek, sprawdzona/zrobiona głowica, wymieniona pompa oleju. Przed złożeniem silnik był dobrze umyty, gdzie może tracić się ciśnienie? miał ktoś takie problemy? kontrolka zapaliła się po jakiś 30 minutach pracy po remoncie, ponownie...
Dzięki, kolego, za zainteresowanie, wpiszę tu skopiowany tekst z innego forum, gdzie to pisałem. Napiszę, co do tej pory zrobiłem: rozrząd, luzy w normie, rozrząd nowy i pompa wody, filtr powietrza i oleju nowy, uszczelka pod kolektor prostokątna nowa i pod kolektor te trójkątne też nowe, map sensor nowy, sonda lambda przed katalizatorem nowa, za katalizatorem...
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
Witajcie, Crafter 2.0 CKUB bi turbo ma problem z ciśnieniem oleju. Oto co się wydarzyło i było robione. W sierpniu kolizja po zerwaniu paska rozrządu, zrobiłem kompletny remont głowicy, nowe hydro popychacze. Po przejechaniu ok 100 km między 1600 a 1800 obrotów zaczęła zapalać się kontrola od ciśnienia oleju. Najpierw wymiana czujnika, następnie miska...
Mam jeszcze pytanie czy pod pokrywa w której są oringi nie powinna być jeszcze uszczelka która uszczelnia pokrywę i korpus ? Nie ponieważ olej jest tylko w przestrzeni wałków. Oringi które masz uszkodzone przeciwdziałają przedostawaniu się oleju między wałkami i wydobywaniu się oleju na zewnątrz.
Coraz więcej wątpliwości :D 1.8 t bardzo fajne do modzenia ale dla mnie to zupełnie zbędne 150 + to już dla mnie wystarczajaca moc, dużo bardziej cenie sobie kiedy wyprzedzam i nie zostawiam zasłony dymnej i nie muszę dolewac litry oleju na 1000 km , gadałem dziś ze znajomym mechanikiem i mówił ze te wycieki nie są aż tak uciążliwe i ze bardzo ważny...
Siema, mam problem z ciśnieniem oleju w Audi 80 2.6 v6. Otóż po odpaleniu po 8h w pracy albo po nocy świeci się kontrolka ciśnienia oleju, pomiar ciśnienia w miejscu czujnika w bloku obok filtra oleju... Bezpośrednia odpowiedź - Tak – w 2.6 V6 (kod ABC) są dwa zawory zwrotne oleju dla głowic. Siedzą pod kolektorem ssącym, w tzw. „oil calming chamber”...
Witam, mam problem z Oplem Astrą G 1.6 8v (X16SZR) 1999 r. benzyna gaz. Ubywa mi ciągle płyn chłodniczy, odkąd go kupiłem (czyli jakiś rok). Dziś po przejechaniu 50 km (30 km w trasie, później gaszenie/odpalanie, jeździłem z punktu A do B i gasiłem) zobaczyłem na korku oleju "białą maź" i trochę tam w oleju dalej. Czy to uszczelka pod głowicą? Auto...
Ale rozrząd wymieniasz, bo już się zbliża termin, pompa oleju padła? Sprzęgło, jak się kończy, to fakt, trzeba zmienić, ale żeby rozbierać sprawny silnik po to, żeby dostać się do pierścieni i wymyć je z nagaru? Nie rozumiem. Jakby silnik np. długo stał i nie miał kompresji, bo zapiekły się pierścienie, to owszem, ale jak nie ma z nim żadnych problemów...
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Znane mi powody przegrzewania silnika: Brudna chłodnica (zakurzona). Uszkodzony termostat. Uszkodzona pompa płynu chłodniczego. Uszkodzona uszczelka głowicy - objawem są spaliny w płynie chłodniczym i płyn chłodniczy w oleju silnikowym. Zbyt niski poziom płynu chłodniczego. Zakamieniona chłodnica (popularnne ponad 40 lat temu, kiedy były problemy z...
Witam Panowie problem ten sam wypalony tłok, przy "strzale" i utracie kompresji na tym cylindrze auto dokulalo ok. 500m na najblizszy parking, zostalo wylaczone i oczywiscie laweta -cylinder z wypalonym tlokiem szlif cylindra 0.5mm + nowy tlok +0,5mm + honowanie wszystkich cylindrow, reszta tlokow oryginal -przy okazji wymienione wszystkie panewki glowne,...
Czym się strułeś tym się lecz :) czyli druciarstwo tylko drutem i sznurkiem od snopowiązałki można wyleczyć :) A tak na poważnie taki był plan odtworzenie fabryki. I auto miało pójść do użytkowania dla moich Pań (żona lub córki). Teraz raczej skłaniam się ku gruzowi z druciarstwem i do dobicia przeze mnie, Ale od początku. Kupiłem auto nie chodzące...
Robiłem test na obezność CO/CO2 w ukł. chłodzenia, ale zapomniałem o tym napisać. Silnik chodził dobry kwadrans na wolnym biegu, chwilami przygazowywałem i trzymałem go na wyższych obrotach i wyszedł negatywny tj. że nie przepuszcza spalin do ukł. chłodzenia. Oleju też nie ma, a w oleju masełka również, olej ładny, bez dziwnych przebarwień. Wprowadzenie...
Przepraszam, że napiszę wprost ale .... pracuję w warsztacie i coś wiem o tym, mój kolega w takim Audi z 2013 miał ten sam problem, wymienili mu pompę panewki i dalej to samo, poza tym na różnych forach są posty o tym problemie dopiero po 2015 roku jest to poprawione. Ale do rzeczy.. kolega już był zły bo wydał kupę kasy i nic ja pogadałem w pracy i...
szczerze... 250 kucy to ciezko mi uwierzyc nawet na fabrycznie nowym silniku , ja bym nie myslal o mocach tylko dmuchnol te 0.3 wystroil na bezpiecznie i zobaczyl ile wyjdzie jak bedziesz zakladal sobie np 180 KM to przeciagniesz z doladowaniem i wywalu uszczelka itp
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Kolego nie problem- płacisz kaucję. Rozbierasz silnik, nowy filtr, uszczelka pod miskę olejową- 30 zł (nie na silikonie) i olej. Po zrobieniu kontrola czy nie ma kałuży po autem i zwrot kaucji. Nie licz że rozbierzesz silnik popatrzysz co Ci się podoba i zostawisz brudne flaki.
Skoro płomień się pojawia, to elektrody, nawet jeśli są w kiepskim stanie, to jednak działają. Jak już płomień się pojawi, to nie powinien zgasnąć. A teraz skoro w komorze kotła jest mokro od oleju opałowego, i palnik pracuje niestabilnie, kopci, gaśnie to: Może być niestabilne lub niewłaściwe ciśnienie paliwa podawanego na dyszę. Przyczyny - niedrożność...
witam kupiłem silnik z wózka widłowego który okazał się praktycznie cały do remątu i mam pytanie jak sprawdzić najprostrzym sposobem w domowych warunkach czy pompa oleju jest sprawna bo nie chce kupować niepotrzebnych części ani później odkręcać miskę drugi raz bo pompa będzie trup,
Witam, mam pytanie otóż w moim Mercedesie atego 1222 2008r euro 5 z ad blue, silnik 924 la od pewnego czasu znika płyn chłodniczy. Przy dodaniu gazu w zbiorniku wyrównawczym wyraźnie podnosi się poziom wody, ciśnienie się nie robi bo nie wyrzuca go tym zaworkiem z tyłu zbiornika. Po jeździe i ponownym odpaleniu silnika np. na drugi dzień woda w zbiorniku...
Zetor 6718, pompa wtryskowa ma centralne smarowanie? Gdzie się dolewa olej? Gdzie miarka?
Wiem, że może to być problem DPF-u, gdyż przybywa mi stan oleju. Raczej DPF nie ma tu nic do rzeczy. Na zwiększający się stan oleju przyczyn może być kilka. jak przykładowo nieszczelność układu tłok - cylinder ( zapieczony, pęknięty pierścień ) czy nieszczelny układ chłodzenia ( uszczelka pod głowicą, pompa cieczy itd ) Sprawdź dokładnie czym jest...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Jezdzilem jezdzilem i plynu zaczelo ubywac wiecej. W tej chwili wyraznie widac iz ilosc oleju w sielniku sie zwiekszyla - na bagnecie to widac, oraz pojawilo sie maslo pod korkiem wlewu oleju. Wczesniej korek byl suchutki. W miedzyczasie znalazlem miejsce ubytku plynu - odpowietrznik na rurze plunu chlodniczego,m ale widocznie to nie bylo jedyne miejsce...
Witam kupiłem z pracy uszkodzony kompresor firmy metabo 350-100d za pare groszy . Kompresor 3 letni . Nie nabijał powietrza . Po ściągnięciu cylindra okazało się ze uszczelka miedziana była uszkodzona na płycie zaworowej. Wymieniłem uszczelki wraz z miedziana + nowe blaszki zaworowe . Skręciłem i dalej to samo, po rozebraniu znów wszystkiego nad tlokami...
Witam, Proszę o pomoc, mianowicie po zrobieniu remontu silnika (pęknięty wał) orginalny wał po I szlifie u nas nowe panewki, pierścienie na tłokach uszczelka ciśnienie oleju na silniku około 2,8 bara nie wzrasta ani nie spada po dodaniu gazu. Czy to dobre ciśnienie? Jeśli nie proszę o info gdzie można i czy można podkręcić pompę oleju w silniku. Kiedyś...
Wg. instrukcji ciśnienie min. 2 bar przy 2000 obr.,maksymalnie wrasta do 7 bar. Według mnie w tym silniku jest tradycyjna pompa oleju ,zobacz czy nie została uszczelka ze starego filtra oleju. W tych silnika zastosowano GEROTOROWĄ pompę oleju. Najpierw poczytaj a potem pisz, bo wprowadzasz w błąd.
Będą koszty, sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji, pompa oleju do wymiany, uszczelniacze, uszczelka miski olejowej, filtr oleju i olej (10,5L) oraz ogólny przegląd skrzyni. Koszt od 2500 zł. >
Witam. Jako, że jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego samochodu i sam go naprawiam, opiszę tu większość usterek jakie znalazłem na tym forum, na które ludzie nie znają odpowiedzi, lub sobie z tym nie radzą. W tym aucie wymieniłem chyba wszystko więc krok po kroku opiszę to wszystko. Mam nadzieję, że temat zostanie podwieszony, tak aby każdy nie zakładał...
Mam pytanko kupiłam seata ibize 6l 1.9 tdi robi się ciśnienie w układzie chłodzenia myśleliśmy że jest zapchany ponieważ ktoś wcześniej jeździł na wodzie plukalimy układ chłodzenia octem specjalnymi plukankami nic nie dało dalej jak spuszamy cała wodę z układu chłodzenia wylatuje brązowa woda robiliśmy test czy nie ma spalin w układzie chłodzenia wyszedł...
Niekoniecznie pierścienie w niektórych uszczelka pod głowicą pada tak że wali spalinami do popychaczy zaworowych albo rozrządu. Jak jeszcze dodamy do tego silnik z rozbryzgowym smarowaniem (nie pompa oleju). Wtedy spaliny przedmuchują komorę korbowa z mgłą olejową i całość wraca dolotem przez odmę gdzie potem jest spalane. Przy koszeniu potrafi wypić...
1. Jakąż to różnice mają te walki.? 2. Pompa oleju jest napędzana że wspólnego walka. Silniki pozbawione aparatu zapłonowego mają te ośkę krótszą, bez górnego wieloklinu napędzającego aparat. Wystarczy przełożyć z z wersji pod aparat, 750, 850, 903. Żaden problem. Pompa oleju zawsze będzie działać. Mam kolego wrażenie, że Ci się silniki pomerdaly. Może...
Witam Czeka mnie remont silnika w e90 N46b20b 129KM Mam w związku z tym kilka pytań o opłacalność takiego remontu. Auto kupiłem z przebiegiem 70k, aktualnie ma 130k i o auto dbałem, także pomijając silnik cała reszta jest zadbana. Wydmuchana uszczelka pod głowicą i nie wiem co robić dalej : - splanowana głowica (kompletna) z wałkiem mimośrodowym, kołami...
No i samochód jest w nowym lepszym/droższym warsztacie. Mieli zacząć od początku, krok za krokiem (od miski olejowej do na koniec otworzenia silnika), sprawdzać drogę i ciśnienie oleju. Po tygodniu prac nie ma poprawy. Też porozumieli się z poprzednim warsztatem i otrzymali od nich starą chłodnicę oleju i montowali ją; pomyślałem wcześniej że może sprawdzić...
Panowie silnik po remoncie nowy tlok uszczelniacze sprawdzona glowica. Po 1200km oczywiscie w czasie docierania olej wymieniany po 300km i po 1000 i nagle plyn dostal sie do oleju. Uszczelka pod glowica dobra bez sladow zużycia. Pompa wody z nowymi uszczelniaczami nowa uszczelka pod glowice i po złożeniu mototo ladnie odpala pracuje cicho a jednak woda...
Samochód oddałem do mechanika.. w sobotę odbieram. Wydaje mi się, że jest to na pewno uszczelka głowicy i że powodem jej uszkodzenia była uszkodzona pompa wody. Uszczelka Głowicy Rozrząd + Pompa Wody Termostat - bo też nie działał Olej Płyn Chłodniczy Filtr Oleju Wyszło jakieś 500 zł Robocizna 450 zł Planowanie głowicy między 50 -150 zł
Uszczelnij też od razu przednia pokrywę silnika. Znajduje się tam pompa oleju i często nie trzyma tam uszczelka a wygląda na wyciek spod miski.
Łańcuch - 892,04zł ; lamele forward komplet 209,82zł ; tłok sprzegła 27,61zł ; tarcza czujnika obrotów wału 132,00 ; docisk sprzęgła 30,75zł, pompa strumieniowa 190,30zł ; filtr oleju wew. 99,63zł ; olej do dyfra litr 109zł ; uszczelka duża 26,56 to parę przykładów. Ogółem za klamoty zapłaciłem 2045,34. Nie ma w tym ceny oleju do skrzyni.
Witam ponownie. Od mojego ostatniego postu minęło trochę czasu ... Dalej jestem posiadaczem tej samej Corsy :-). Chciałem opowiedzieć co nieco o dalszych moich perypetiach z rozrządem tym modelu. Tak jak pisałem wcześniej, pierwsza wymiana rozrządu nie dała rezultatu i ponownie oddałem auto do salonu ASO tym razem na kompletną wymianę rozrządu razem...
Witam!!! Mam problem z moim autkiem, a mianowicie ubywa mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka. Ostatnio miałem widoczny wyciek przy bloku. Został on usunięty ale płyn dalej ubywa. Wykluczyłem uszczelkę pod głowicą bo nie ma żadnych typowych objawów: temperatura jest ok, w oleju nie widać płynu, autko nie "kopci" na biało, silnik pracuje równomiernie, oleju...
Mam podobnie jak w temacie ta sama astra ten sam rok.. 1.7 DTi Isuzu, 2000r., 3 drzwi, 175 tys. chipnięta na 101KM, 3 lata temu. Od lata zaczął schodzić płyn... tak średnio po 3L tygodniowo, mechanik stwierdził pekniecie zbiorniczka i założył nowy + węże. Przez półtora miecha miałem spokój ale znowu zaczęła gdzieś pożerać, więc zdałem dziś do mechanika...
Pompa nowa, a smok wymieniony? Pompa nowa, smok wyczyszczony, przeglądany pod kątem peknięcia, nowa uszczelka smoka. Wymieniliśmy panewki korbowodowe, ściągnięta nasada głowicy, przeglądnięty napinacz łańcucha. Zdemontowana i wyczyszczona podstawa filtra oleju, ale bez rezultatów. Stawiamy na peknięcie bloku.
uszczelka pompa uszczelka chłodnica oleju uszczelka pompy oleju
parownik prins edifier głośnik r2600 tylnej szyby bezpiecznik
Opel Insignia A 1.8 benzyna – moc grzałki termostatu, ustawienia, parametry TEAC A-2300SX – wzmacniacz, wyjścia liniowe, działanie dźwigni CUE, funkcje odsłuchu