Numer fabryczny podstawy 4144918.
Naprawa: - uszczelka pompy paliwa - popychacz pompy paliwa - podstawa pompy paliwa - uszczelka pokrywy zaworów - regulacja gaźnika - regulacja zaworów - ustawienie kąta wyprzedzania zaworów Trochę tego było... Koszt naprawy 400,- zł Dodano po 1 - ustawienie kąta wyprzedzania zapłonu * ja wymiękam ,za tą kasę kupiłem poldka w lutym i już 23 tyś.km wyjeździł,tyle...
Witam.Najpierw trzeba przeczyścić gażnik,zdejm pokrywę z gażnika i zobacz co jest w komorze pływakowej.Wykręć dysze pamiętając gdzie która ma być,nie zgub uszczelek,przedmuchaj wszystko i skręć,wlej do komory pływakowej trochę paliwa czystego i zajmij się zbiornikiem i pompą.
W polonezie została wymieniona uszczelka pod głowicą i od tego czasu nie można go odpalić. Pompa paliwa jest sprawna (wymieniona na nową), ciśnienie paliwa odpowiednie. Komputer i świece też sprawne. Nawet wtrysk został cały wymieniony. Po polaniu benzyny pod wtrysk, odpalił trochę, pochodził i zgasł, po ponownym polaniu znowu odpalił i zgasł. Już nie...
No tak się sklada ze jestem mechanikiem i widze jak te instalacje powoduja szkodu gaz po prostu jest za suchy jak braknie ci paliwa to wiekszosc osob włącza pompy paliwowe bo sa zle zapezpieczpne . Przykladow moge ci dac mnostwo jakie szkody to robi a jak ktos robi 10 tys rocznie to oszczednosc jest niewielka i kiedy zaczniesz zarabiac skoro gaz leci...
A ja zachecam jednak do wymiany pompki i odpalaniu na benzynie(używana nie powinna byc droga). Przeciez to normalne ze parownik zamarza przy minusowej temperaturze, latem odpala bo "ogrzewany" jest temperaturą otoczenia. A pozatym przełączanie na gaz lub odpalanie przy nie rozgrzanym parowniku powoduje ze mebrana i uszczelki gumowe parownika szybciej...
ze czego ciezko pali na benzynie a w poście piszesz że ładnie więc się zdecyduj, po zgaśnięciu zimnego na LPG jest normą tak jak pisałem ciężkie ponowne odpalenie silnika niezależnie od rodzaju paliwa, płynu może ubywać bo - poszła uszczelka pod głowicą, pękła membrana, poszło uszczelnienie pompy, nieszczelność w miejscu wpięcia trójników rozprowadzających...
Dotarłem do majstra co to robił. Pompa faktycznie od jednopunktowca. Ale on nie widział różnicy. To nie moje auto tylko znajomego, co się u mnie tankuje i już mi go szkoda było bo co rano było wleczenie poldka po wsi. To teraz jak mu zmieni pompę na oryginalną to jeszcze mu o tych zaworach doradzę. Tym bardziej, że po założeniu gazu zaraz mu uszczelka...
Cześć, miałem podobny problem. Przyczyna to kawałek przewodu gumowego (z czasem butwieje i paliwo wraca do baku i spada ciśnienie) będącego elementem pompy paliwa, wymiana - 1 godzina. Jeśli pompa buczy to tylko dać nowy przewód (taki do paliwa, nie inny + na dole pompy wymienić uszczelkę izolacyjną i odwrócić po przepłukaniu woreczek o 180 stopni,...
Miejsc potencjalnego zapowietrzania jest całkiem sporo. Zdarza się cofka paliwa na postoju przez nieszczelny zawór dławiący na powrocie paliwa. Bywa, że nieszczelna jest któraś z uszczelek miedzianych na śrubach na pompie, wtedy zapowietrza się w bardzo perfidny sposób, gdyż po dłuższym postoju nie ma w dopływie i przelewach powietrza, a pompa mimo...
A to ustawienie zapłonu to jakaś skomplikowana sprawa? Czy tak od ręki się za to zabiorą? Wczoraj objeździłem mechaników i dopiero w poniedziałek odstawie samochód bo nikt nie miał czasu. Poczytałem także o pompie paliwa i jak dziś poszedłem odpalić to kilka razy przekręcałem kluczyk żeby pod pompować paliwo. Mniej chłeptał i szybciej odpaliłem, ale...
Witam!!! Od nie dawna jestem posiadaczem autka jakie widnieje w tytule a mianowicie Poloneza ATU 1,6 GLI z instalacją gazową Tomasetto II Generacji założoną w 2001 roku. Autko ma na blacie 172349 km i jeździ na gazie z Orlenu i benzynce też z Orlenu 95. Mama ostatnio taki problem że gdy chce odpalić czasem zapala a czasem nie. Gdy nie chce zapalić to...
objawy; po odpaleniu obroty 400-500, po kilku sec. gaśnie. Przy pulsacyjnym otwieraniu przepustnicy można utrzymywać właściwe obroty. Ale pulsacyjnie! nie pomaga uchylenie przepustnicy na stałe. co zrobiłem; nowy zawór krokowy,nowe uszczelki w układzie zapłonowym, nowe świece (iskra na przewodach 1-4 idealna, na 2-3 może trochę słabsza) pompa za filtrem...
Podobna sytuacja, Polonez strzela z filtra powietrza gdy gwaltownie wchodzi sie na obroty lecz nie pod obciazeniem (tzn. na podnosniku) w trakcie jazdy ciezko uzyskac z niego jakiekolwiek osiagi i strzela z rzadka. Na wolnych obrotach chodzi super. No moze ze starosci klekocze ;-) Motodoktory i inne nie robia na nim wrazenia. Po zdjeciu filtra i zatkaniu...
Masz skopany gaźnik, albo popękały Ci membrany podciśnieniowe albo ta guma pod gaźnikiem i bierze Ci lewe powietrze, miałem Wartburga 1.3 i pominąwszy wieczne problemy z wodą w zbiorniku, to jak się wziąłem i zregenerowałem ten gaźnik to wszystko idealnie działało. Wszystkie uszczelki papierowe dałem nowe i posmarowałem uszczelniaczem silikonowym, wymieniłem...
Polonez 1.9 D 450 tys (przy 400 padła pompa -cóż polskie paliwo) skutkiem awarii pompy była ( z niewyjaŚnionych przyczyn) awaria uszczelki pod głowicą. Mimo białego obłoku za plecami przejechałem jeszcze 50 tys i ... sprzedałęm bo korozja go zjadała pękł przewód hamulcowy. (facet zrobił uszczelkę i smiga dalej na silniku) Od początku na elf exelium...
Zacznij od zresetowania ECM. Rozgrzej silnik do temp. pracy />80C/. Wyłącz, zdejmij ujemną klemę na kilka minut. Dołącz klemę i uruchom silnik. Pozostaw nieobciążony przez conajmniej 30 sek od osiągnięcia temp. pracy. Jeśli problem nie ustąpi zastąp czujnik temperatury rezystorem ok. 220R. Uruchom sinik. Jeśli pracuje w miarę poprawnie to: uszkodzony...
Truciciele zawsze liczą na swoją wersję. Koszt akumulatorów TROJAN (z praktyki, przejechałem na EV już ponad 250 tyś. km) po aktualnych cenach do auta elektrycznego wynosi prawie 10 gr / 1 km. Koszt energii ok. 2 gr / 1 km. W spalinowym oleje są droższe (nikt nie wlewa najtańszych), dochodzi (często kilkakrotnie) wymiana chłodnicy, rozrusznika, pompa...
http://obrazki.elektroda.pl/5379830000_1... Witam! Chciałem zaprezentować mój zestaw do piaskowania wykonany całkowicie samodzielnie. Składa się on z dwóch urządzeń tj. kompresor i piaskarka. Sprzęt wykonałem na własny użytek - posiadam kilka zabytkowych pojazdów do remontu. 1. Piaskarka. Piaskarka to nic innego jak urządzenie wykonane...
Witam - nie doszukałem się takiej usterki w dotychczasowych wypowiedziach - więc pisze tutaj i proszę Was o pomoc. Na "gazie" samochód jeździ (jak go odpalę). Komputer gaz/paliwo chodzi - jak przekręcam stacyjkę to słyszę jak chodzi pompa w baku, a jak jest przełącznik na opcji "gaz" to po chwili (jak się przełączy) słysze jak gaz płynie - więc tam...
witam walczę ostatnio z polonezem . Miałem problem z immobiliserem sprawdź czy gaśnie czerwona kontrolka na tablicy rozdzielczej w kształcie kłódki (maleńka w dolnej części) nie powinna mrugać po włączeniu zapłonu. Jak stawiam auto na więcej niż 2 dni zdejmuje klemę z akumulatora . Tracę 1 minutę ale nie mam problemów z akumulatorem jak chce jechać...
do czujnika paliwa dostaniesz się bez wyciągania zbiornika (klapka pod kołem zapasowym ) jeśli w pompce nie ma paliwa to warto się skupić na szczelności przewodów zasilających zbiornik-pompka jak i na samym ssaku (czujniku) bo czasami rurka lubi przerdzewieć raczej nie jest zapchane sitko na ssaku bo z pedałem wciśniętym do deski byś daleko nie zajechał...
Witam. Ja miałem problem z przegrzewaniem silnika w fiacie 125p. Okazało się, że przyczyną był nadpalony i nieszczelny zawór wydechowy. Paliwo z komory spalania dopalało się w przewodzie wylotowym i przegrzewało głowicę silnika. Dodano po 1 Witam. Ja miałem problem z przegrzewaniem silnika w fiacie 125p. Okazało się, że przyczyną był nadpalony i nieszczelny...
Dzień dobry. Koleżanka kupiła samochód, w którym to jest problem a nie jest w stanie go zwrócić bo na tym straci z tego powodu, że na umowie zaniżono faktyczną cenę. Ale do rzeczy. Kiedy były mrozy było ok więc problem został zignorowany. Przed mrozami był problem z rozruchem kiedy np zadusiło się silnik. Kiedy były mrozy problemu nie było. Teraz problem...
A ssanie? Wygląda na to, że jest cały czas "włączone". Tak. Jest włączone. A wyczyściliście gaźnik, bo od tego należało zacząć oraz czy zapłon jest dobrze ustawiony, przerwa na platynkach? Gaźnik jest wyczyszczony. Mam 3 gaźniki i wszystkie są w bardzo dobrym stanie. Wymieniane były zaworki, uszczelki etc. Gaźnik odpada. Zapłon jest prawidłowo ustawiony....
uszczelka pompy paliwa uszczelka pompy paliwa peugeot polonez uszczelka
akumulator briggs stratton regulacja tonów niskich wysokich czujnik temperatury objawy
pioneer vsx920 renault cabasse
Tłumienie filtra CL dla różnych indukcyjności Wpływ grubości portu bas refleks na rezonans