Witam. Nie trzeba nic blokować. Odkrecasz i wyjmujesz. Trzeba tylko uważać żeby przy wyjmowaniu pompy nie wypadł i nie zgubić takiego łącznika walka rozrządu i pompy. To jest taki kawałek metalu. Uszczelki kup cały komplet i wymień wszystkie(trzy glowiczki) bo tam jest kupa rdzy a jak puściła jedna to puszczą za niedługo wszystkie. I najważniejsze to...
Podaj nr pompy(0 460 *** ***) Dodano po 21 Dla pompy 0 460 406 994 zestaw uszczelnień 2 467 010 003
http://obrazki.elektroda.pl/6677318600_1... oring głowicy . sam lepiej tego nie ruszaj, możesz poćwiczyć rozbiórkę na pompach Boscha ze złomu ze składaniem już jest gorzej.
Teraz oddaj tę pompę fachowcom.
możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo
Trochę ropy takie okno rewizyjne.
http://allegro.pl/uszczelki-zestaw-pompy...
Chcesz to mam szczegółowy poradnik w pdf. To nie jest takie proste. Potrzebny jest vag. Nastawnik trzeba montować bardzo dokladnie. Takie zaznaczanie nożykiem to tylko wstepne zaznaczenie.... dużo by tu opisywać.... Już 1mm przesunięcia to ogromne różnice. Vag i tylko Vag - bez niego zniszczysz pompe
Tam jest taka gumowa uszczelka, jak oring, tylko prostokątna, jak nie poluzujesz tej śruby poniżej (zamalowanej żółtą farbą) to nastawnik się nie ruszy i nie będzie trzeba go kalibrować
Blokadę masz tylko na kole rozrządu napędzającym pompę , ale to nie wystarczy aby prawidłowo wyregulować ustawienie pompy. Potrzebujesz czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i minimum doświadczenia jak to wykorzystać .
Nic nie wyleci. A nawet jak by miało to kolega będzie chyba robił na czystym stole to wszystko i delikatnie powoli rozkręcał a nie tak na uraa. Ja przynajmniej tak robię jak coś pierwszy raz rozbieram. Odnośnie schematów poszukaj na forum i necie są dostępne katalogi czesci gdzie masz rozrysowaną cała pompę i to powinno ci wystarczyć.
Oring lub uszczelka jest przyczyną wycieku. Możesz bez probllemu ją sam wymienić. Moja rada byś wyjął pompę i uszczelnił ją całą , bo zaraz może się lać zinnego miejsca
Jeżeli jest mały luz to oring i tulejka. Przy dużym luzie dojdzie jeszcze regulator. I oczywiście uszczelka pod dekiel.
Tak. Mozesz.
Dzięki za waszą nieocenioną pomoc poradziłem sobie sam
W tym silniku nie ma pompy wtryskowej. Mogą być uszczelki pompowtrysków do wymiany.
mam takie pytanko czy zapłon ustawia sie podnoszac lub opuszczając na uszczelkach pompę wtryskową bo chcę zgrać wylot paliwa z rurki do znaków na kole zamachowym ,do rozrzadu się nie dotykałem Dzieki
Rozbierz pompę wymień uszczelki i nie będzie wycieku .
Tu jest odpowiedz na twoje pytanie. http://www.golf3.pl/topics10/odpowietrze...
Rozumiem ;) Kolego jeśli nie chcesz sam tego ruszać, to zapewniam Cię że każdy mechanik nie powinien mieć problemu ze znalezieniem takich odpowiednich podkładek, jeśli nie z katalogu to po wymiarze.
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże Witam Bez żadnego problemu wymienisz....
Zapowietrza się sprawdź filtr paliwa i przewody do niego i uszczelkę pod głowicą pompy wtryskowej Jak uszczelka się zestarzeje to cieknie ropa z pompy.
nie zaznaczyłem na pompie i kole rozrzadu znaków podczas wymiany uszczelki pod głowica Na pompie wtryskowej nie ma znaków, a choćbyś nawet je zaznaczył to i tak na nic by się to zdało, gdyż ściągnięcie pompy wtryskowej odrazu powoduje jej przestawienie, do jej ustawienia potrzebna jest blokada, najpier wykręca się wziernik z pompy, obraca wałkiem,...
Tam nie ma uszczelki.
Pytaj w sklepie serwisowym Andorii. Tel 507143301 lub biuro(at)andoria24pl Cena uszczelki pod pompę wtryskową to 1 zl.
Być może wyciek się powtórzy. Czasem tak jest np stary piec lekko przecieka a gdy dostanie ciśnienia płynu to się uszczelnia, to pewnie zjawisko fizyczne. Brak paliwa uszczelka popuszcza, jest doszczelnienie.
Witam! Wykręcasz króciec 25 wyjmujesz zawór zwrotny 24 a następnie przy pomocy śruby m8 wyciągasz uszczelkę 26 wymieniasz i po sprawie.
W tej pompie nie ma dzwigni gazu. To pompa LUCAS EPIC. Bez przyrządów i dużej wiedzy na temat tego typu pomp raczej nic nie ruszaj. Naprawiałem te pompy wielokrotnie. Koszt uszczelnienia na oryginalnym zestawie uszczelek ok.500zł.
Mozna. Potrzeba pokrywe pompy i jej uszczelke i 4 o-ringi osi dzwigni gazu i dzwigni stop.
Pompy to wyzioną ducha od marnego paliwa, albo "dziury" na zasilaniu, tylko w czasie jazdy, a nie od badania szczelności układu powietrzem. Zalany układ paliwem traktuje się sprężonym powietrzem 6-7 barów. Przy 10 barach może coś puścić, prędzej uszczelka na pompie paliwa, nigdy pompa wtryskowa. Racja, właśnie miałem na myśli uszczelnienia:)
Witam Oto zdjecia pompy - numerów. http://obrazki.elektroda.pl/8033041300_1... http://obrazki.elektroda.pl/3552935200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3766946300_1...
Witam wszystkich mam problem z uszczelką a właściwie to uszczelkami pod pompą wtryskową w moim ciągniku sam-ie. Zauważyłem niedawno że z pod pompy wtryskowej sączy się ropa nie pomogło dokręcenie śrub ani wymiana jednej z uszczelek (są tam 3 papierowa metalowa grubsza i metalowa cieńsza). Moje pytanie jest takie czy mogę założyć tylko tą papierową uszczelkę...
Bede probowal z samostartem. Mam jeszcze pytanie co do pompy wtryskowej. Czy pomiedzy pompa a silnikiem jest jakas uszczelka?
Możesz to uszczelnić śmiało. Wystarczy odrobina silikonu na uszczelkę. Ktoś wcześniej pewnie nie dokręcił górki.
Poczytaj w googlach jak się ustawia dawkę, tutaj problem tyczy się wycieku z pompy. Na oko to i ja mogę ustawić. Jak się coś robi, to porządnie. Ja zawsze zmieniam uszczelki sam, zawożę do pompiarza, 70 ustawienie i fabryka.
Po tylu latach pracy możesz mieć rację , sprawdzę to. Mój silnik składał jakiś nawiedzony dureń , pracował nieźle , ale brakowało np. uszczelek pod pompą wtryskową i vacum pompą :( Nie wiem na jakie niespodzianki jeszcze trafię , jutro dam znać czy chodzi. Serdeczne dzięki :)
Witam - coby zamknąć ten temat napiszę jeszcze raz że problem był przy pompie wtryskowej - wymieniona została uszczelka między pompą a sterownikiem pompy. Zapłaciłem za tą operację 300zł. Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za pomoc.
Jeśli chodzi o wyciek, to uszczelki głowicy pompy do wymiany. Komplet. Reszta wyjdzie w praniu.
Gdzie można kupić części do tej pompy ? Potrzebuję uszczelkę pod górną pokrywę i plastikowe skrzydełka do pompy.
Witam. czeka mnie wymiana uszczelek pompy wtryskowej bosch. gdzies slyszalem ze, przed wymontowaniem nalezy ja zachamowac i na co musze zwrocic uwage. Ktos cos mi podpowie ??? Z gory dziekuje. tutaj taka usluga jest droga i niechcialbym walnac babola i pozniej szukac urzadzen do jej ustawienia.
Panowie... A jak to jest z agresywnością BIOdiesla? POdobno zjada "zwykłe" uszczelki i przewody gumowe. Tzn. elementy zrobione z nieodpornego tworzywa. Kiedyś na jakiejś stronie www (chyba anglojęzycznej?) znalazłem rodzaje tworzyw odpornych na żrące działanie BIOdiesla. Nie moge teraz znalezc tej skarbnicy wiedzy... a szkoda. Warto by było wiedzieć...
Witam odpowiem bo komuś się przyda kiedyś okazało się że w zębatce napędowej w rozrządzie roztoczyła się dość spora dziura na klin do tego klin podjechany efekt taki że przestawiony zapłon. Koszt naprawy to wałek napędu pompy 130zl zębatka 150zl klin 2zl uszczelka dekla rozrządu oraz pompy wtryskowej koszt naprawy nie przekroczył 500zl
Witam . Około 6 miesięcy temu zrobiłem kapitalny remont silnika tłoki pierścienie panewki szlif wału kompletna naprawa i planowanie głowicy poma oleju wszystkie nowe uszczelki regeneracja pompy wtryskowej i wtryskiwaczy nowa pompka zasilająca filtry tłumik i wiele innych części jednym słowem kapitalny remont. Problem jest taki że koparka głośno pracuje...
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy - wężyki przelewowe , uszczelki wtrysków lub ... niestety pompa wtryskowa .
Wymieniłem filtr paliwa wraz z uszczelką, nie pomogło :( Zainstalowałem zawór zwrotny między pompą wtryskową a filtrem, też nie pomogło :(.
Witam problem mam nastepujacy z transporterem t4 1.9d . chodzil ok a nagle go zaczelo mulic i ledwo do 80 z gorki daje sie rozpedzic co jest bardzo uciazliwe. Zmienilem uszczelki na pompie wtryskowej te gorne pomoglo troche ale problem znow powrocil moze ktos cos poradzi, co bym mogl jeszcze sprawdzic. Wszystkie filtry zmienione i dalej nic. Pozdrawiam...
Siema nie znam się bardzo ale mi jak strzelał to pompa wtryskowa do regeneracji i ma kopa jak nowy u mnie wyniosła 400zł a jak dymi na biało to może uszczelka pod głowicą?
usterka zlokalizowana mianowicie nieszczelność na pompie wtryskowej Dodano po 4 usterka zlokalizowana mianowicie nieszczelność na pompie wtryskowej nie trzymała uszczelka pod kopułą pompy
Moja Omega zapowietrzała się przez uszczelkę miedzianą na pompie wtryskowej. Taką opcję też należy brać pod uwagę. Podkładkę wymieniłem, a do baku wpuściłem pompę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Problem rozwiązany definitywnie, bo nawet po zgaszeniu w układzie występuje niewielkie nadciśnienie i powietrza nie pociągnie.
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
https://obrazki.elektroda.pl/5207395300_... Wyciek jest widoczny. Cały czas sączy się ropa z pod podkładki .
Miałem identyczny problem w Astrze 1.7 dt fachowcy radzili wymienić poduszki pod silnikiem inni wskazywali na usterkę pompy wtryskowej o filtrze paliwa nie wspomnę.A okazało się że przepalała się uszczelka pod głowicą aż całkiem padła. Po splanowaniu głowicy i z nową uszczelką wszystko ok. Moja rada porządnie zmierzyć ciśnienia sprężania i dokładnie...
A jaki rocznik , bo 2001/2003 można normalnie wyprogramować EGR. Pompa wysokiego ciśnienia NIE MA zaworu bezpieczeństwa. Polecam oddać ją do uszczelnienia lub sam to możesz zrobić--uszczelki są dostępne w sieci. Ew. wymień , ale nie będziesz wiedział czy nie jest tak samo uszkodzona.
Dopiero co uporałem się z takim samym problemem. Okazało się, że byla nieszczelna pompa wtryskowa. Po prostu się "pociła". Wymiana uszczelek (pod gorną pokrywą pompy wtryskowej), cokolwiek podobno niebezpieczna (jak twierdzą panowie z serwisu), zakończyła się pełnym sukcesem. Auto pali po dwóch obrotach wału, nawet jak stoi trzy dni. I jeszcze jedno......
Jak się robi uszczelnienie to się robi komplet uszczelek do wymiany a nie pojedynczo
Witam,w zależności jaka pompa wtryskowa,w boschu możesz wymienić same uszczelki zaworu regulacji ciśnienia paliwa. Bardzo często zdarza się to w tych pompach.
Czy na allegro znajdę ten komplet uszczelek?
Witam. Może być uszkodzenie głowicy i zamiast na ON ciągnie olej z silnika (prawdopodobnie pęknięta lub uszczelka pod głowicą). Pompa wtryskowa nie bierze wtedy udziału i dlatego silnik chce wyskoczyć z ramy(niekontrolowany samozapłon). Takie cuda zdarzają sie na rozgrzanym silniku. O uszkodzeniu głowicy świadczy obecność ON w oleju silnikowym.
Koszt kompletu uszczelek (sprzedawcy twierdzą że oryg. Boscha) to 35zł. W autoryzowanych serwisach Boscha koszt wymiany tych uszczelek to 1100-1350zł
Nie ma pompy wtryskowej. Są indywidualne pompki wtryskowe na każdy cylinder. Ty masz do ustawienia rozrząd, pompki wtryskowe. Sprawdzenie popychaczy pompek. Pomiar wysokości uszczelki pod głowicą i kompresja.
rozebrac pompe, wyczyscić silikon i zlozyć na odpowiednich nowych uszczelkach
Nawet jakby było dobre dojście to jeżeli nigdy tego nie robiłeś to nie polecam tego ruszać bo narobisz sobie problemów. Do wymiany są uszczelki przy nastawniku - koszt nie większy niż 50zł ale można nie złożyć pompy bądź uszkodzić nastawnik a wtedy robią się duże sumy.
Witam. To że ciężko zapala jak jest ciepły to może wskazywać na uszkodzenie pompy wtryskowej. Płyn nie musi wyciekać na zewnątrz, jak odpalisz silnik to bulgocze bądź burzy się coś w zbiorniczku wyrównawczym? Zazwyczaj przyczyną jest "wydmuchnięcie" uszczelki pod głowicą.
To teraz kup na allegro klucze do pomp wtryskowych Bosch za 65 zł. W ASO Bosch kup śrubę trójkątną [są różne] oraz komplet uszczelek. Zdejmij rurki i przykręć nową 75 Nm.
Robiłem pompę która przelatała 370 tys km. Wymienić profilaktycznie tranzystor i uszczelkę, sprawdzić tłoczek nastawnika kąta, pomodlić się i niech jeździ.
wyremontowałem właśnie c 330 idealnie, pomalowana cała ale na sam koniec zauważyłem lekki wyciek właśnie między pompką wstępną a pompą wtryskową, kupiłem uszczelkę odkręcam pompkę wstępną a tam wylewa się olej z paliwem a raczej w 80 % paliwo. Jednak założyłem uszczelkę bo nie byłem pewien choć na zdrowy rozum to tam faktycznie ma być olej. Postanowiłem...
Tam jest podkładka miedziana. W katalogu pisze "uszczelka". Wymień dokręć i powinno być git.
Naprawiany był sterownik pompy wtryskowej. Próbuję odpowietrzyć pompę wtryskową wyciągając z króćca powrotu paliwa ropę, niestety ciągle wychodzi mi tamtędy dużo powietrza a wyciągnąłem kilka litrów już. Koledzy, co może być przyczyną? Dodam tylko, że droga od zbiornika do zasilania pompy, łącznie z filtrem, jest szczelna. Między regulatorem a pompą...
Witam Potrzebuje pomocy w sprawie mechanicznej pompy wtryskowej Lucas do Renault clio 2 1.9d z 2000 roku. Prawdopodobnie zawór zwrotny paliwa na pompie lub uszczelki miedziane w tym zaworze nie trzymają. Potrzebuje jakiegos schematu żeby odnaleźć zawór i wiedzieć co należy wymienić.
Pompa wtryskowa jak w temacie nr.kat. R8444B955C 028130110T występuje w Polo, Skodzie z silnikiem 1.9 d. zaczęła cieknąć na dźwigni. Panowie wie ktoś gdzie można kupić zestaw naprawczy (komplet uszczelek i oringów) lub posiada taki na sprzedaż. Ewentualnie może ktoś posiada rozkładówkę tej pompy i poda nr.katalogowe oringów na dźwigniach i uszczelki...
Mam wątpliwości co do podłączenia wtyczek. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą i po złożeniu wydaje mi się że zbyt dużo pali. Takie dostałem informacje od osoby która nim jeździ (mój syn) nie wiem ile palił przed ile teraz ale to nie istotne. Auto super odpala jeździ ale twierdzi też że ma zbyt mało mocy. Wcześniej przed uszczelka zmieniłem pompę wtryskowa....
Witam jestem nowy na forum.chce opisać swoje doświadczenia z autem a raczej skrzynią biegów aisin warner. Auto kupiłem osobiście w de.przebieg 66 tyś.km.automat miękko zmieniał przełożenia z p na r n d oraz biegi zarowno na ciepłym jak i zimnym oleju jedyne co mnie zastanawiało to to że biegi zmieniane są na wyższy przy 1600obr 1800 obr.po przyjeździe...
Szukam taniego i dobrego mechanika z Rzeszowa lub okolicy, bądź dobrego fachowca, lub osobę ogarniętą do naprawy pompy wtryskowej (u mnie chyba uszczelki poszły). Mój problem to cieknące paliwo. Pilne !! Samochód Audi 80 b4 1z 94r. 1.9 tdi.
Test szczelności układu chłodzenia pod kątem stanu uszczelki pod głowicą. Test ciśnienia wewnątrz pompy wtryskowej (sterującego kątem wtrysku ) w pompie Bosch Kiki. Test ciśnienia sprężania, sprawdzenie jak rozpylają wtryskiwacze. Na marginesie na jaki kolor kopci.
Witam, mam Citroena berlingo z '98 roku. Ostatnio mocno mi się leje z pompy wtryskowej, wyciek występuje w okolicy koła pasowego. Wykręciłem pompę i pod kołem jest uszczelka i plastikowy kapselek. Pytanie do speców - czy jak wymienię tą uszczelkę i kapselek to wystarczy, czy muszę jeszcze coś wymienić?
pompiarz mówił ze bez wymiany śruby, także zobaczymy kto ma racje z tą śrubą Jak myślisz kto tu doradza ? Sami amatorzy ? 35 lat naprawiałem pompy wtryskowe. Czyli ja jako "pompiarz" piszę Ci : źle robisz. Tej śruby trójkątnej nie wolno dokręcać więcej niż 70 Nm, bo przesuniesz tuleję w głowicy. I wtedy tylko nowa głowica.
Cala centrala olejowa jeszcze raz przelana ropą i nowe uszczelki i ruszylo ciśnienia jest co do rozrządu na kole zamachowym sa trzy znaki,,T,,1t,2t,,
Wycieki na gorze tej pompy sa normalne (zyzycie i starzenie uszczelek gumowych). Czesto warto tez wymienic pokrywe z powodu zuzycia otworow osi.
witam ostatniej zimy zapomniałem spuścić wody z majora3011 wyskoczył jeden brok przy okazji wymieniłem pierścienie panewki pompa wtryskowa do regeneracji, uszczelki pod głowicą zalalem nowym olejem i po kilku godzinach poszła woda do oleju okazuje się pęknięcie za popychaczami zakleilem to poxykina ale dalej ubywa wody w chłodnicy chce go zalać płynem...
Na pewno nie masz żadnych wycieków oleju? Zobacz czy czy nie masz tłustych oczek w zbiorniku wyrównawczym, jak tak to może być uszczelka pod głowicą. Może też być pompa wtryskowa :( Przy jakiej temperaturze zamarzło ci paliwo?
Co to za mechanik, że boi się zdjąć pokrywkę nastawnika na pompie wtryskowej, trzeba użyć klucza energetycznego 2T do jednej z śrub, zdjąć pokrywkę, odkręcić czujnik i wymienić, przy zakładaniu pokrywki wymień też pod nią uszczelkę - zestawy są do nabycia np. na znanym portalu aukcyjnym, na poniższej fotce masz ten czujnik zaznaczony w żółtym okręgu...
Ale jest to pewna dziagnoza?? ze uszczelka pod deklem?
Było kilka razy na forum. Odkręcasz czyścisz zakładasz nowa uszczelkę i skręcasz. Pamiętając że możesz nie odpalić samochodu po swojej robocie. Zaznacz sobie wcześniej w jakim miejscu był przykręcony. Później na kompa i doregulować dawkę. Owszem, było wiele razy na forum, tym i innych ale widzę, że nie czytałeś kolego ftp.kowal info jak należy : aby...
Idzie to zrobić, bez wyciągania przodu, da się pompę wyciągnąć. Ja za to wołam 350 gdzie 40 zł kosztuje komplet uszczelek, uszczelniam całą pompę, cała zabawa jest na końcu roboty, jak trzeba ustawić dawkę :D, kąt wtrysku to już formalność. Diesel serwisy w naszej okolicy biorą 500-600 zł, ale z reguły dawkę i tak trzeba po nich poprawiać.
witam! Mam taki problem z moim oplem combo 1.7 td isuzu mianowicie: Na zimnym silniku odpala idealnie, pracuje w miare równo, im bardziej ciepły to zaczynają sie problemy z pierwszym od rozrządu cylindrem. Zaczyna kopcić na niebiesko, bardzo mocno, jak luzuje rurki od wtrysków to na pierwszy nie reaguje. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, pompa...
wydaje mi sie ze wyciek jest z prawej strony z przodu pompy ale tam jest pokrywa chyba na nitach. jak to sciagnac? https://obrazki.elektroda.pl/9909085600_... Dodano po 14 https://obrazki.elektroda.pl/9990725300_... Tak to wygląda na nit, nie chce za bardzo sciagac pompy bo wydaje mi sie ze jakas uszczelka padła tutaj...
Nie wiem jak w audi z dostepnością do samej pompy ale w silnikach 1.9 TDI ten uszczelniacz można wymienic nie dementując pompy. Trzeba odkrecić wszystkie rurki do wtryskiwaczy, pozniej odkrecić 2 z 4 śrub mocujące rozdzielacz następnie odkrecić 2 pozostałe na taka odległość żeby można było sciągnąc stary uszczelniacz np pencetą. Nastepnie nowy uszczelniacz...
A nie czytałeś o uszczelkach trawersów wtryskiwaczy?? Doczytaj...
Na fakturze są pozycje: uszczelki, uszczelniacz, tulejka wałka, tulejka, prace tokarskie, naprawa pompy wtryskowej. Czyżby to oznaczało, że nie ruszali nastawnika?
biały dym oznacza zazwyczaj że albo jest bardzo zimno na dworze albo dostaje się woda do komory spalania. Najpewniej jest to uszczelka pod głowicą.
Szukaj na alledrogo uszczelek do pompy vp37 EDC.
1,8 ma boscha VE najważniejsze sprawdzić z kąd cieknie, w tych modelch częst cieknie wtrysk z czujnikiem, jak cieknie poimpa to po wymianie uszczelek musisz regulować dawkę.
przyczyną było pęknięcie bloku. najprawdopodobniej poprzedni właściciel zostawił na zimę wode w układzie chłodzenia. jak woda zamarzła to rozerwało blok. Dodatkowo przemawia za tym fakt, że chłodnica była wymieniona na nówkę oraz zakamieniała nagrzewnica. Silnik wymieniłem na inny (w całości, sprawny) a głowice w idealnym stanie mam do sprzedania. Również...
I tu jest ciekawostka gdyż nie było żadnej informacji a jedynie błąd pompy wtryskowej ale on jest od początku gdyż padła uszczelka pod nastawnikiem. Taka właśnie sytuacja.
Mechanik od pomp wtryskowych powiedział, że on nie ufa komputerowi i zawsze ustawia na słuch.
Witam przyczyna broblemów była nieszczelna pompa wtryskowa ( łapała lewe powietrze ). Po wymianie uszczelek problem znikł
Mam podobny problem z odpalaniem na zimnym gdy temp.spada nizej niż 4st.C (na+).Wtryski są nowe.Po uruchomieniu silnik przez kilka sekund nie moze wejść na obroty - brakuje mu paliwa. Ręcznie pompką paliwową (tez nowa) nie mozna odpowietrzyć pompy oraz w zwiazku z tym usłyszeć zaworu pompy wtryskowej.W układzie jest powietrze.Wymieniłem przewody , uszczelki...
Kupione w Holandii tydzień temu wsumie dojechalam na nich do Polski. Olej wymieniany q styczniu Castrol EDGE 5w30 Dodano po 1 3 wtryski. Pompa wtryskowa, filtry nowe. Uszczelki na wtryskach i wiązka wymienione w asso w październiku
Pompa choć jest od nowości, 36 lat nie ruszana, to sekcje ropy nie puszczają. Jest olej tylko zawsze mi się wydaje że tego oleju ubywa stąd też myślałem ze ten olej cieknie z pompy. Ja wiem że pompa ma swój olej niezależny od silnika, ale tak samo pompa ma sama w sobie od strony bloku na wałku uszczelnienia. Czy na samej pompie nigdy nie ma problemów...
Jeśli był by przestawiony zapłon to o paleniu od "strzała" można zapomnieć a skoro problem z paleniem przychodzi po kilku godzinach to raczej szukał bym nieszczelności w układzie paliwowym, gdzieś ucieka/cofa się do zbiornika. Do sprawdzenia przewody, króćce, uszczelki/podkładki. Pytanie ; jeśli odpali to kopci czy nic takiego nie ma?
uszczelka pompy blokowanie pompy wtryskowej pasek pompy wtryskowej
spalona przejściówka regulator obrotów metabo chłodzenie telefonu
ustawienia radio pioneer ustawienia radio pioneer
Błąd TCU 05272-06 w MAN EEV - Czujnik prędkości Cobra GT900 Rally wykrywana jako pad - rozwiązania