Co do zasady uszczelki zakłada się delikatnie posmarowane a nie "na sucho". Podobnie powierzchnie które mają być uszczelnione.
Poszukaj na popularnych portalach - może coś się jeszcze trafi.
Czy za wyciek z tego elementu odpowiedzialna jest uszkodzona uszczelka pompy? Oczywiście.
Witam. Nie trzeba nic blokować. Odkrecasz i wyjmujesz. Trzeba tylko uważać żeby przy wyjmowaniu pompy nie wypadł i nie zgubić takiego łącznika walka rozrządu i pompy. To jest taki kawałek metalu. Uszczelki kup cały komplet i wymień wszystkie(trzy glowiczki) bo tam jest kupa rdzy a jak puściła jedna to puszczą za niedługo wszystkie. I najważniejsze to...
Pompa oleju 8 Nm. Napinacz rozrządu 20 Nm, rolka 25 Nm, śruba centralna koła pasowego 95 Nm + 30° + 15°. Przecież juz masz wszystko podane.
Od grubości uszczelki zależy skok popychacza pompki. Są co najmniej trzy rodzaje: 0,3, 07 i 1,2 mm. Musisz zamontować dwie uszczelki, jedną od strony bloku silnika, a drugą od strony pompy paliwa. Grubością uszczelek regulujesz przepływ paliwa pompki.
Jak z pod dekla się leje a nie do oleju to wina budowy samej pompy. Pewna naprawa to tak jak pisałem ,a najlepiej wymiana na boscha (nie zawsze jest miejsce bo jest szersza) ,tak po przebojach z lukiem zrobiłem u siebie w polo dopiero potem znalazłem mechanika który odkupił ode mnie starą zregenerował i ponoć jeździ w innym aucie. Jak rozebrał moja...
Jedyny patent to wyjęcie pompy. Niestety.
Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być Tu jest przyczyna.
Wygląda, że leci uszczelnieniem turbiny, po takim czasie rzekł bym pora najwyższa na uszczelnienie. Zdemontuj do końca układ turbiny i będziesz wszystko widział.
Podaj nr pompy(0 460 *** ***) Dodano po 21 Dla pompy 0 460 406 994 zestaw uszczelnień 2 467 010 003
http://obrazki.elektroda.pl/6677318600_1... oring głowicy . sam lepiej tego nie ruszaj, możesz poćwiczyć rozbiórkę na pompach Boscha ze złomu ze składaniem już jest gorzej.
Teraz oddaj tę pompę fachowcom.
możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo
Numer fabryczny podstawy 4144918.
Wygląda na to że występują tylko jako 2 osobne, większa "038 109 293" i mniejsza "038 109 293 A".
Tu masz: https://north.pl/promo/uszczelka-pompy-d...
Trochę ropy takie okno rewizyjne.
Sprawdź silnik pompy poza zmywarką czy pracuje podając mu napięcie sieciowe 230V: https://north.pl/karta/pompa-odplywowa-d... Podaj numer z tabliczki znamionowej zmywarki zaczynający się na 7...lub dodaj jej zdjęcie. Pokaż skąd wydłubałeś tą uszczelkę bo zdjęcie, które dodałeś jest tak fatalne, że nawet...
Doradźcie mi panowie jak mogę to odkręcić... Obrazując powagę sytuacji powiem, że próby trwały kilka godzin. Ściągnąłem nawet dwóch mechaników na warsztat. Polegliśmy Się rozumie że koło pasowe jest przykręcane na śrubie centralnej i nie ma czterech śrubek ósemek ,a do tego jakiś partaj dał śrubę centralną na czerwonym kleju? Oby tak było bo jak są...
To model z plastikowym spodem, trochę jest dłubania aby go rozebrać. Na pewno od środka musisz odkręcić korek od soli i jego nakrętkę, odkręcić plastikową obejmę pod filtrem wkręty to prawdopodobnie Torx 20. Następnie możesz zdemontować plastikowe uchwyty napinające drzwi, od strony płaszcza wodnego odpiąć węże odpływowe i przewody od przełączników....
Uszczelka jest chyba źle założona i nie wiem jak powinna być bo ja zakładam ją na górze tego korka to podczas wkręcania ona spada Musisz tą uszczelkę wcisnąć w szczelinę, zaznaczoną na zdjęciu poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/3947381700_1... Jeżeli tego nie zrobisz, pompa nie będzie odprowadzać wody (będzie się "zapowietrzać").
Wszystkie pompki są podobne,takie same zasilanie.Jedyne różnice to sposób zamocowania.Ja wielokrotnie zmieniałem uszkodzone pompki na pierwsze-lepsze dostępne.Mocowałem je za pomocą pasków kablowych.A skoro nie możesz dostać nowej pompki to i pewnie części do niej nie dostaniesz
Jeśli uszczelka jest papierowa to delikatne posmarowanie nie zaszkodzi ( ale na prawdę delikatne ) . Pasek Wszystko jedno jak założysz.
To normalne że widać w przewodzie do zbiorniczka ruch powrotny płynu , jednak płyn [sprężony] wraca do zbiorniczka po puszczeniu pedału , w innym razie blokowały by hamulce . Pozdrawiam Zbyszek
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pompy myjącej i stamtąd cieknie. Wytrzyj wszystko do sucha, skręć i obserwuj skąd leci. Jednak stawiam na pompę ze względu na pośniedziały i pordzewiały korpus.
Uszczelka na pompie wody walnięta To już rozrząd zrzucać i wymienić wraz z pompą bo tyle samo pracy co przy wymianie samej pompy lub jej uszczelki
Kia Sportage II V6 4WD, nieszczelność uszczelki pompy wody, czyli rozrząd do odnowienia. Przy okazji będzie odnowiony pasek wieloklinowy i pytanie dotyczy właśnie niego. Czy przy każdej wymianie tego paska trzeba wymienić napinacz? Jedno z drugim nie ma nic wspólnego! "uszczelka pompy wody ' CZYLI ' Rozrząd"??? Przy okazji będzie odnowiony pasek wieloklinowy...
hehe , proponuje poczytac jeszcze zanium sie za to zabierzesz no ale tak od poczatku : 1- odprezenie przy takim doladowaniu nie jest konieczne 2- chlodzenie ciesza , wystepuje lub nie zalezne od modelu sprezarki , czesciej mozna to znalesc w turbobenzynach ze wzgledu na temp pracy 3 - olej do smarowania turbo bierze sie z obiegu z silnika , nie stosuje...
Nad czym tu dywagować i doszukiwać się sił nadprzyrodzonych? Przecież tutaj nie ma niczego nadzwyczajnego. Uszczelki często ulegają uszkodzeniom na skutek działajacych na nie sił i naprężeń spowodowanych rozszerzalnością termiczną, drganiami, zbyt mocnym skręceniem czy też nieprawidłowym skręceniem (krzywo). Bardzo często w trakcie skręcania uszczelka...
Życzę powodzenia
Przepraszam, silnik olejowy czy benzyn? Już sobie odpuść podpowiadanie w tym temacie. Widać,że nie masz zielonego pojęcia. Rozrząd nawet jak przestawisz na pompie nie będzie takiego efektu. Pompę rozbierałeś bo..? Wcześniej coś się działo złego? Poluzuj przewody od wtrysków i zobacz co będzie się działo w trakcie kręcenia lub na Plaku. Jak pompa zdecydowanie...
Tak, po są uszczelki pod kryzy zasysającą i wyjściową 😉 swego czasu docinałem takie uszczelki
Oring to to nie jest. W sumie i tak tego cuda nie dostaniesz nigdzie, jedyne co Cię może uratować to reperaturka pompy o ile występuje do tego modelu. W sumie to od czego to?
To sa uszczelki do pompy DPA (zabytek). Xsara ma DPC.
po co jest ten wystający wężyk w środku zakorkowany jest ? rubką? Ma nim wypływać woda, która przedostała się przez wyrobioną uszczelkę. Skoro jest zakorkowany, to znaczy, że przeciek pojawił się dawno temu i ktoś zatkał wężyk, zamiast wymienić uszczelkę pompy. Z tego powodu woda zostawała w środku i spowodowała zacieranie się panewki.
Nie mam na myśli odkształceń, tylko wżery. Tylko raz kiedyś w starej maździe nie dałem nic na uszczelkę i potem jeszcze raz rozrząd musiałem robić. Więc teraz zawsze daję cienką warstwę profilaktycznie. Nie zaszkodzi, a mam pewność, że będzie szczelnie.
Jeśli chodzi o wyciek, to uszczelki głowicy pompy do wymiany. Komplet. Reszta wyjdzie w praniu.
Rozrzd był dobrze ustawiony ,niestety pompa musiała być ustawiona nie na znak ,przyjechał fachowiec od pomp i ustawił na czujnik zegarowy . Teraz auto pali bez problemu temat można zamknąć
Chcesz to mam szczegółowy poradnik w pdf. To nie jest takie proste. Potrzebny jest vag. Nastawnik trzeba montować bardzo dokladnie. Takie zaznaczanie nożykiem to tylko wstepne zaznaczenie.... dużo by tu opisywać.... Już 1mm przesunięcia to ogromne różnice. Vag i tylko Vag - bez niego zniszczysz pompe
Zakręcasz obydwa zawory i odkręcasz śrubunki od pompy, uszczelki dostaniesz razem z nową pompą, o jaki sterownik pytasz? O to co jest przy pompie ? Jest to element pompy i tak też wychodzi z fabryki.
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
wina uszczelki Trochę niepoprawne określenie. Wątpię, żeby uszczelka była czemuś winna. Jak mechanik ją założył tak siedziała i tego są skutki, więc jak już to wina mechanika.
Wymontuj, spróbuj rozebrać i ocenisz sam. Do wymiany łożyska, uszczelnienie. Tam chyba trzeba ściągać wirnik, co rzadko się udaje bez uszkodzenia go. Mało kto się w to bawi, bo jest duża szansa że po naprawie dalej będzie ciekło, taka jakość części. Nowe nie są drogie, nie warto się męczyć.
Tam jest taka gumowa uszczelka, jak oring, tylko prostokątna, jak nie poluzujesz tej śruby poniżej (zamalowanej żółtą farbą) to nastawnik się nie ruszy i nie będzie trzeba go kalibrować
Albo uszczelka:), racja! Piekne dzieki i Udanych Swiat Mr.Hari!
tak - rozmiar będzie taki sam - nic nie trzeba przerabiać - pamiętaj tylko o uszczelkach nowych - nie wszystkie pompy mają je w komplecie
tak jak radzą wcześniej dobrze wyczyść i na silikon ale jeśli puszca na wałku to daremny trud , wymień tak jak radzi ''bleble'' kupowałem niedawno-35PLN i po kłopocie na lata
Podczas sprawdzenia zwróć uwagę na uszczelkę pod pompą wody, u mnie ostatnio padła i płyn wyciekał. Pozdrawiam.
Blokadę masz tylko na kole rozrządu napędzającym pompę , ale to nie wystarczy aby prawidłowo wyregulować ustawienie pompy. Potrzebujesz czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i minimum doświadczenia jak to wykorzystać .
Zapowietrzone hamulce.Sprawdź czy nie uchodzi płyn hamulcowy.Jakby to było servo to pedał hamulca byłby sztywny a nie miękki.Być może uszczelki w pompie hamulcowej.Sprawdź czy się nie poci.
Jestem już po wymianie. Udało się wszystko poskładać i pompa jest suchutka. Przewodu nie trzeba wymieniać nic nie cieknie na starym. Nowe zamienniki ponoć łamią się od samego patrzenia. Układ odpowietrzyłem zakładając wężyk na powrocie pompy i pompując gruszką do momentu pojawienia się paliwa w wężyku. Następnie kręciłem rozrusznikiem i za 3 razem już...
Witam posiadany pojazd vw golf silnik 1Y pompa bosch. Dziś zauważyłem plamę pod silnikiem po krótkich oględzinach zobaczyłem iż paliwo sączy się w okół pompy wtryskowej, po odpaleniu silnika zaczęło pod wpływem ciśnienia kapać, wstępnie zlokalizowałem przeciek (jutro jeszcze sprawdzę dokładnie). W internecie zalazłem foto podobnej pompy o podobnej budowie,...
To jeszcze tylko pytanie. Czy to co cieknie to uszczelka pod pompą ? Jeśli tak to czy uszczelka z zestawu z linku w poprzednim moim poście będzie ok ?
Wymień termostat bo może się blokować, jak nie poskutkuje to uszczelka, pompa albo cała reszta. Od czegos musisz zacząć.
Rozbierz pompę wymień uszczelki i nie będzie wycieku .
Więc tak poczytałem trochę i ogarnąłem, że prawdopodobnie albo jest pęknięta obudowa pompy oleju w miejscu gdzie wchodzi pompa wody, lub uszczelka pompy oleju. Teraz moje pytanie w co należy się zaopatrzyć przy wymianie takowej pompy/uszczelki zakładam ze nowe śruby i kilka uszczelek/elringow.
Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
Uszczelniacze na pompkach nowe, uszczelka pompy tandem nowa, a paliwo się cofa...
Tylko proszę uważać na uszczelkę silnika pompy by usiadła dobrze w korpusie pompy i pompa nie ciekła. Wezwany serwis gwarancyjny niestety wystawił by Pani rachunek za usunięcie skarpetki ponieważ należy stosować siatkę na garderobę małych rozmiarów. Gratuluję upartości!
Nic nie wyleci. A nawet jak by miało to kolega będzie chyba robił na czystym stole to wszystko i delikatnie powoli rozkręcał a nie tak na uraa. Ja przynajmniej tak robię jak coś pierwszy raz rozbieram. Odnośnie schematów poszukaj na forum i necie są dostępne katalogi czesci gdzie masz rozrysowaną cała pompę i to powinno ci wystarczyć.
To ma wodę na tacy czy nie, zdejmij prawy bok i sprawdź, czasem uszczelka pompy się podwinie i sadzi woda. Albo pływak nie podpięty.
Co prawda nie mam pewności czy będzie pasował, ale coś jeszcze dostępne jest: https://north.pl/promo/uszczelka-pompy-d...
Prawdopodobnie problem z pompą, ale dużo samochodów tak ma. Nie jest to jakaś duża wada, chyba że to ci przeszkadza. Problem jest taki, że podczas odpowietrzania wciskasz pedał do końca, i uszczelki w pompie przemieszczają się w miejsca, w których nie bywają na codzień. Przez kilka czy kilkanaście lat użytkowania w pompie zbierają się różne brudy, ale...
Zmywarka Whirlpool WIO 3C23 6 E dolne śmigło przestało sie obracać. Czy to śmigło powinno posiadać jakieś uszczelki? Czy może pompa juz niedomaga ? Dodam że górne śmigło normalnie się obraca.
Witam. Na moje uszczelka powinna byś w tym białym korpusie pompy(strzałką zaznaczyłem gdzie). http://obrazki.elektroda.pl/1650484000_1...
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy tak może być i ile może to kosztować? Masz tutaj http://north.pl/karta/uszczelka-wlotowa-... http://north.pl/karta/zestaw-naprawczy-t...
W instrukcji obsługi jest opisane jak można sprawdzić pompę bez demolowania sprzętu. Gdy trzeba to wyciągam pompę po zdjęciu blaszanej osłony pod drzwiami. Pompa ma jeden zatrzask, w miarę widoczny i dostępny. Przy powrotnym montażu możesz użyć kropli płynu do zmywania jako smarowidła dla gumowej uszczelki by pompa łatwiej weszła na miejsce.
prawdopodobnie uszczelka pompy vaccum sie zużyła
Zaworek przydławi elektryczną pompkę, nie tu problem. A te problemy miały bardzo sporo ludzi z uszkodzonymi gniazdami PD. Miałem wymieniane uszczelki pompy wtryskiwaczy jakoś 6–7 miesięcy temu. Mechanik raczej by zauważył, jakby było coś nie tak.
Dzięki, faktycznie z tego przewodu leciało, ale już z nich sucho, ale widać uszczelke wypachało z dołu korpus. Odkręcałeś to kiedyś?
Uszczelki na pompowtryskiwaczach, pompa tandem, pompy paliwa w zbiorniku jeśli jest, filtr paliwa lub jego przewody. Dobry mechanik i diagnoza najpierw
Temat zamykam grzałka zregenerowana, a misa uszczelniona zestawem naprawczym z Bosch.
O teraz to wszystko jasne. Trzeba jednak mieć uszczelkę miedzianą do kielicha w zaworze serwisiwym Schredera. Pastę ma każdy chlodniarz w kieszeni i jak widać na filmie , tak są szkoleni , choć następny film krytykuje smarowanie klejem. Ja bym wlutował nowy czujnik , to jedyne fachowe i pewne rozwiązanie. Ale tu potrzebna doraźna naprawa , a nie wykład...
Klasyczny przypadek przedostawania się powietrza do układu chłodzenia lub awarii pompy wody. Więc masz wybór, pompa lub uszczelka pod głowicą.
Dlaczego tak się dzieje? Dlatego że coś się psuje. Np uszczelki na pompkach ,pompa wstępna,pompa na głowicy,nieszczelności w układzie paliwa.Do sprawdzenia ciśnienia paliwa podczas rozruchu,czy widzi obroty ,czy są błędy ,czy jest synchro itp. Myślisz to sprawdzać ?
Temat trochę stary... ale też szukam dokładnie tego elementu z tej pralki. Pomoże ktoś? To taki simering bardziej niż uszczelka . Wymiary zgrubsza (bo to guma) : wew 5mm zewn 28mm wys 8mm
Pompa wody lub uszczelka pod głowicą.
Oring lub uszczelka jest przyczyną wycieku. Możesz bez probllemu ją sam wymienić. Moja rada byś wyjął pompę i uszczelnił ją całą , bo zaraz może się lać zinnego miejsca
Witam. Najprawdopodobniej walnięta uszczelka pod głowicą albo pompa stoi.
Witam. T tego co pamiętam to musisz rozczłonkować tłoczek czyli zluzować sprężynę i sama pokaże się ta uszczelka.
Witam mam problem z brakiem chłodzenia w moim puncie wymieniłam uszczelkę pod głowica, pompę wody , czujnik, termostat bezpieczniki są dobre wiatrak działa podpięty na krótko nie mam pojęcia gdzie tkwi problem ze chłodnica się nadal nie włącza proszę o pomoc Dziękuje
Idzie to zrobić, bez wyciągania przodu, da się pompę wyciągnąć. Ja za to wołam 350 gdzie 40 zł kosztuje komplet uszczelek, uszczelniam całą pompę, cała zabawa jest na końcu roboty, jak trzeba ustawić dawkę :D, kąt wtrysku to już formalność. Diesel serwisy w naszej okolicy biorą 500-600 zł, ale z reguły dawkę i tak trzeba po nich poprawiać.
To nie musi być wyciek z dolnej misy, lub coś poszło nie tak w jej uszczelnieniu. Zdarzają się wycieki z zaworów 3d. Czasem uszczelka pompa- misa przepuszcza, ale to 05% przypadków.
Czyli wymiana uszczelki pompy może nie pomoc. Zastanawiam sie nad jej wymiana. Usczelniacze będę wymieniał dzis odebrałem pompowtryskiwacze z serwisu.
Pompy to wyzioną ducha od marnego paliwa, albo "dziury" na zasilaniu, tylko w czasie jazdy, a nie od badania szczelności układu powietrzem. Zalany układ paliwem traktuje się sprężonym powietrzem 6-7 barów. Przy 10 barach może coś puścić, prędzej uszczelka na pompie paliwa, nigdy pompa wtryskowa. Racja, właśnie miałem na myśli uszczelnienia:)
Jeszcze nie dodałem istotnego szczegółu. Mianowicie kupiłem samochód z wyciekiem płynu chłodniczego. Prze jakieś trzy tygodnie go po prostu dolewalem zanim zabrałem się za lokalizację wycieku. I teraz tak wraz z wymianą pompy wymieniłem też olej który w trakcie wymiany był czarny i przez trzy tygodnie płynu ubywało jednak oleju nie przybywało. Dlatego...
Ma ktoś patent na zastosowanie jakieś skrzynki na sterowanie do wana bo elektryczna z tworzywa to jakieś 150zł - rozbój w biały dzień, poza tym przyszły mi uszczelki na pompę i pierścienie na tłoki, tylko zdobyć uszczelkę na połówkę i składać - ew wyklepać z kartonu + silikon, ktoś tak robił?
Witam rozebrałem zetora 7245 pompa poszła do sprawdzenia wtryski też założyłem grubsze uszczelki 1.5mm ciągnik nie chce odpalić proszę o pomoc.
Coś jest namotane z samą pompą. Prawdopodobnie ona sama jest teraz zapowietrzona. Gdy drożny odpowietrznik jest poluzowany to płyn ze zbiorniczka poprzez pompę powinien sam spływać. Gdy za dużo go spłynie to "wyssie" z danej sekcji(tył lub przód) pompy i wtedy trzeba kombinować z zalaniem powolnym pompy. Ja się poświęcałem i na poluzowanych odpowietrznikach...
Czy udało się znaleźć usterkę?
Jeżeli jest mały luz to oring i tulejka. Przy dużym luzie dojdzie jeszcze regulator. I oczywiście uszczelka pod dekiel.
No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
witam nawiązując do pompy. oddałem samochód do naprawy ,miał mi tylko wymienić tuleje. samochód stał na mrozie bo mechanika nie było czekałem na powrót mechanika i po naprawie ucieszony jechałem i ciężko mi się skręcało to juz się nacieszyłem samochód nastepnego dnia znowu u mechanika. mechanik jedzie i stwierdza że mam brak wspomagania jadąc do przodu...
Albo urwane, luźne łopatki pompy wody, albo uszczelka pod głowicą.
Jeżeli jest to pompa produkcji polskiej, to od producenta dostaniesz dokumentację. Dokumentacja jest szczegółowa, znaki na pompie wskazują jak montować. Uszczelki należy wycinać ostrym cyrklem z odpowiedniego papieru.
Wycieka mi ropa z pod pompy wtryskowej. Moje pytanie brzmi, czy moge nie zakładać tych 2 dodatkowych metalowych uszczelek, czy ważne jest żeby tam były?
Albo pompa albo uszczelka głowicy... albo jedno i drugie. Odpowietrzanie tego układu jest dość uciążliwe i wcale nie takie proste.
Z racji serwisu często jak odkręcam ten korek uszczelka pęka. Nawijam nici teflonowe loctite 55 i problem rozwiązany.
Trzeba oczyścić w korpusie pompy miejsce styku z uszczelką filtra, najlepiej małym wkrętakiem płaskim. Tam nie może być nawet jedno ziarenko piasku.
uszczelka pompy oleju uszczelka pompy wtryskowej uszczelka pompy myjącej
licznik elektroniczny energii budowa piszczy licznik elektryczny autocad aktualizacja
tylne oświetlenie roweru mikrokomputer cobra1
Jak sprawdzić żarnik miernikiem - pomiar rezystancji i ciągłości Jak wyjąć amortyzatory z pralki Whirlpool ładowanej od góry?