Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Renault Megane 1.6 16 V rok 2005 Mam problem z falowaniem obrotów, może ktoś pomoże. Została wymieniona przepustnica na nową oryginalną, jest zaadoptowana. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z fazatorem i kołem pasowym. Wymieniony kanister oparów, zawór odpowietrzenia par paliwa, czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Sody lambda obydwie też wymienione,...
kupilem renault megane 2006 rok 1.6 silnikw benzynie i mam problemz cewkami chodzi o to ze auto spisywalo sie bez zarzutu do czasu gdy spadl deszcz i przejechalem sie po kaluzach, zaczely skakac obroty , znajomy zaproponowal mi wymiane swiec i w tedy przy zdjeciu cewek zauwazylem ze swiece sa zalane woda a na trzech cewkach jest zniszczona guma( chyba...
Witam, mam problem z uszczelką w Renault Megane 1.6 1996 8v po 40 tys uszczelka była wymieniana 3 razy z splanowaniem, u zaufanych mechaników. Nie oszczędzałem na wymianie. Teraz zauważyłem że kolejny raz płyn chłodniczy ucieka w tym samym miejscu co zawsze jak miałem wydmuchaną uszczelkę. Czy ma może ktoś pomysł co może być tego tak częstą przyczyną??...
Dzień dobry mam taki problem nadmuch nie działa wcale lub troche działa i jest to związane z "kostką " która znajduje sie od strony pasażera pod schowkiem w miejscu gdzie trzyma sie nogi (tam w głebi). Kiedy włączy sie nawiew po chwili wiązki kabli tej kostki sie nagrzewają i zaczynaja topić - obecy smród palonych kabil. Mechanicy twierdzą że to własnie...
Witam. Mam problem z Reno. Mam zapchany filtr cząstek stałych w wydechu, komputer pokazuje informację "sprawdź wtrysk" i pali się pomarańczowa kontrolką z filtrem i jedzie w trybie awaryjnym. Jak wyczyścić ten filtr?? Usunąć ten problem??
Witam. Otóż w maju 2012, czyli 9 miesięcy temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Niestety teraz jest taka sytuacja że od strony rozrządu z tyłu silnika pociło się. Więc tydzień temu postanowiłem dokręcić głowicę. Dokręciłem śrubę od strony kolektora dolotowego dosłownie 2 mm (musiałem na klucz założyć przedłużkę i dobrze się zaprzeć). A chcąc dokręcić...
Witam, Ostatnio miałem problem z odpaleniem Meganki. Silnik podczas jazdy nagle zaczął szarpać i po dojechaniu do domu nagle zgasł. Zaprowadziłem do mechanika, stwierdził że trzeba sprawdzić wtryski. Wtryski zawiozłem do sprawdzenia i wyszło że jest za małe ciśnienie w każdym wtrysku i należy zregenerować. Zakupiłem używane wtryski od rozbitka po sprawdzeniu....
Witam, chciałbym wymienić ten oto uszczelniacz i tu pytanie, na aukcji średnica wewnętrzna jest 50 mm i 48mm, numer OE ten sam, silnik to 2.0 dci 150km [url=https://www.autoczescionline24.pl/o... Który zamówić bo niestety nie mam wyciągniętego, auto jest z 2006 roku.
Jak w temacie dzisiaj zauważyłem wyciek oleju pod scenikiem . No to pod auto i diagnoza leje się olej ze skrzyni przez uszczelniacz prawej półosi . Za bardzo nie wiem jak za to się zabrać . Nadmieniam że mechanika nie jest mi obca naprawy tego typu jak wymiana sprzęgła matiz[demontaż skrzyni biegów] , ostatnio przy sceniku nowe zabezpieczenia prawej...
Witam. Wyszedł kolejny problem Z Reno Megane 2 1.5 DCi 2006 rok. Teraz w sprawie klimy. Wczoraj powiedzieli mi, że osuszacz klimatyzacji jest nieszczelny. Jak sprawdzali szczelność? Dzisiaj zadzwonili, że chłodnica też nieszczelna. Czy im wierzyć? Jak sprawdzali szczelność? Czy może ją uszkodzili przy wymianie osuszacza? Może jakiś schemat? Jak go wymienić...
Witam, kolejna zagadka do wyjaśnienia, po dodaniu i puszczeniu gazu słychać tak jakby bulgotanie z wydechu w momencie gdy obroty spadają do obrotów biegu jałowego. Dodatkowo w tym samym momencie czuć lekkie wibracje ale dosłownie minimalnie ledwo wyczuwalne. Auto jest żwawe, szybko się zbiera, przebieg 131 tyś rozrząd wymieniony 2 tyś km temu. Objaw...
Witam. Mam problem z Meganką 2 pH 2 ostatnio przestał działać mi nawiew na 1,2,3 trybie. Wczoraj podczas jazdy poczułem spaleniznę zobaczyłem lekki dym. Dlaczego kostka od nawiewu dostała takiej temperatury że się spaliła czego to jest wina? Paląca się kostka nawiewu Megane 2 https://obrazki.elektroda.pl/7776431800_...
Auto to Megane II. Kupione z urwanym przewodem od klimatyzacji, wiec układ był otwarty przez dłuższy czas. Po zdjęciu chlodniczki klimatyzacji uważam, ze w układzie był środek uszczelniający, który teraz trochę zakleił system, ale układ jest drożny. Kompresor byl wymieniony podczas wymiany silnika. Osuszacz tez najprawdopodobniej wymienię. Moje pytanie...
Witam, w zeszłym roku zatarła mi się sprężarka klimatyzacji, ostatnimi czasu wymieniłem ją oraz chłodnice klimy i osuszacz. Układ został przepłukany z opiłków specjalną maszyną. Sprężarkę kupiłem używaną ze skasowanego auta w bardzo dobrym stanie. Po zamontowaniu wszystkiego i kasowaniu błędu diagnoza okazało się ze sprężarka daje za duże ciśnienie...
Witam dzisiaj zauważyłem pod autem dużą plamę płynu chłodniczego. Cieknie gdzieś przy rozrządzie od strony filtra oleju. Nie wiem czy mam rację ale wydaje mi się że uszkodzony jest uszczelniacz na tym plastikowym króćcu (nad filtrem oleju) który wchodzi do pompy. Mam pytanie czy ktoś zna jego wymiary. Silnik 1,4 16V K4J. Chciałbym kupić go zanim zacznę...
Witam Brakuje mi pomysłów, może ktoś ma jakiś.... Mam megankę jak w temacie, rocznik 2002. Każdorazowo po dopaleniu wchodzi na obroty do około 3000 i strasznie faluje. Nie reaguje na pedał przyspieszenia. Sprawdzałem pedał przyspieszenia. Prawidłowo zasilony na dwóch ścieżkach, prawidłowa masa na dwóch ścieżkach i syganały wychodzące bez zastrzeżeń...
Witam Wiem, że było już mnóstwo podobnych tematów. Niestety problem wody w kabinie dopadł i mnie. Jako, że przeszukałem setki stron i nie znalazłem konkretnych odpowiedzi, a poradziłem sobie z tym zagadnieniem, postanowiłem założyć osobny temat. Więc do rzeczy: Lubię robić wszystko dokładnie, a żeby mieć konkretny wgląd na skalę problemu postanowiłem...
Auto z kierownica po prawej stronie, pod maska po stronie kierowcy na bocznej scianie blizej reflektora, czarna, dosyc duza 'puszka' z tworzywa sztucznego, podlaczone dwa przewody (chyba paliwowe) i dwa elektryczne w kostce, po wlaczeniu zaplonu cyka i myslalem ze to pompa paliwa ale chce sie upewnic bo z tego co wiem, pompa jest w zbiorniku. ... wiec...
Jestem właścicielem Renault Megane II 1,4 z 2003r i szukam pomocy.Mam problem z wycieraczkami szyby przedniej.Wycieraczki nie chcą pracować w trybie przerywanym, czasami pracują ale bardzo żadko. Na biegu ciągłym średnim pracują ale czasami potrafią zatrzymać się na środku szyby i wtedy jedynie na najszybszym biegu pracują.Na najszybszym biegu pracują...
Witam, zmieniłem sobie poduszki na skrzyni i na silniku. Zakupiłem poduszki firmy basic czy jakoś tak. Wszystko było super jak w automacie ale przez jakieś 3 -4 km. Śruby dokręciłem solidnie - wszystkie. Teraz mi znów szarpie przy zmianie biegów albo puszczeniu gazu, szczególnie na 2 biegu. Ogólnie poprawa jest, biegi wchodzą lepiej, rusza się lepiej...
Strasznie piszczy mi szyba przy otwieraniu i zamykaniu. Szczególnie gdy na dworze jest upał. Mechanik polecił mi wymianę całego mechanizmu. Nie wiem czy to nie jest kwestia tarcia o te uszczelki w drzwiach. Może da się to czymś nasmarować, napuścić żeby spróbować. Tylko nie wiem czym, tak żeby z kolei szyby nie brudziło.
Primo wymiana 6 uszczelek kolektora i przepustnicy.
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
Problem rozwiązany. Przyczyną falowania obrotów był zużyty reling (uszczelka) przepustnicy, na zimnym silniku był twardy jak plastikowa uszczelka. Temat można zamknąć. POZDRAWIAM.
Miałem podobne w Carisma GDI, wejściowe 3atm, wyjściowe szaleje od 16 do 46, podłożyłem trzy pompy wysokiego ciśnienia, kombinowałem z uszczelkami pod nimi, cieńsza, grubsza aby krzywka na wałku bardziej lub mnie naciskała na rolke popychacza, podkladałem dwa regulatory, a problem robił potencjometr przepustnicy, fałszował zasilanie na regulator ciśnienia.
Sprawdź lub wymień uszczelkę na przepustnicy, za dużo powietrza i takie objawy
Jeśli uważasz że nie istotne to powodzenia w szukaniu części do megane V :lol: Wyczyść przepustnicę, oraz wymień uszczelki przepustnicy.
nieszczelności na uszczelce kolektora dolotowego (4 gumowe uszczelki), bądź oringu przepustnicy. Bardzo uprzejmie Ci kolega napisał, czego jeszcze chcesz? Ma namalować?
Odpowietrzaj na zgaszonym, i musi być dobrze. Odpal auto, zdejmij z kolektora ten przewód i zatkaj palcem kolektor, sprawdź czy zasysa paluszek. Jak auto pracuje? Lewego powietrza nie zaciąga na uszczelce za przepustnicą?
Poszukaj pęknięcia pomiędzy przepustnicą a kolektorem dolotowym, ewentualnie sprawdź uszczelki przy wtryskiwaczach. Wygląda jak gdyby dostawał fałszywe powietrze.
Możesz wymienić uszczelkę pod przepustnicą, przy okazji wymyć ją i wyczyścić również gniazdo silniczka krokowego.
Nie wiem jak w 2.0 ale u mnie nie w 1.6 uszczelki pod kolektorem dolotowym puściły a jak wziąłem uszczelkę od przepustnicy to się skruszyła w rękach. Stan uszczelek sprawdza się sprayem np do czyszczenia świec przy włączonym silniku. Jeśli pryśniesz na przepustnice lub wokół uszczelek a samochód przygaśnie lub zgaśnie. No to możesz wymieniać. Zestaw...
W tych silnikach 2 rzeczy sprawiają najwięcej problemów: - silnik obrotów biegu jałowego (jeżeli występuje), tzw. krokowiec - elektroniczna przepustnica Jeżeli przepustnica była czyszczona, przeprowadzona adaptacja i działa poprawnie obstawiam uszczelki przy niej. Po prostu łapie lewe powietrze.
Falują obroty Renault Megane 1 1.4 16v 1999rok Witam proszę o pomoc w sprawie falujących obrotów w tym pojedzie rano po całej nocy 2000tys obrotów spadają dopiero po 10 minutach a jak się wyjedzie to zaczynają faowac w granicach od 1000 do 2500 Rzeczy wykienione: Silniczek krokowy Świece Cewki Termostat Czujnik temperatury Czujnik ciśnienia w kolektorze...
ze trzy dni przed wymieniałem uszczelki kolektora dolotowego, wyczyściłem przepustnicę, silnik krokowy, ale po tym palił bezproblemowo. immo mruga miarowo, a po przekręceniu stacyjki gaśnie. a jak się sprawdza powietrze, a jak kolektory wylotowy? Zdjąć tłumik?
U mnie było podobnie, jak zimny silnik to na pierwszych światłach gasł sinik, obroty falowały. Jak silnik się rozgrzał to wszystko było ok. Usterka zdiagnozowana. Silnik brał lewe powietrze u mnie pomogła wymiana uszczelki kolektora ssącego. (wcześniej robione były: silnik krokowy, regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy, sprawdzenie czujników i...
Witam, podczas wymiany sady zdejmowany był kolektor przepustnica umyto i uszczelniono Ja u siebie miałem podobny problem z którym długo walczyłem (Scenic 1,6 16V 1999r. silnik K4M700). Okazało się, że pomogła wymiana o-ringów przepustnicy i dobre uszczelnienie kolektora dolotowego silikonem temperaturowym. Od tego powinieneś zacząć i te o-ringi bezwzględnie...
Kolego mam ten sam silnik tylko 99r sprawdź uszczelki pod kolektorem dolotowym i przepustnicą oraz oczyść silnik krokowy.Weź spray do czyszczenia świec i przy włączonym silniku opryskaj z przodu uszczelkę pod plastikowym kolektorem i przy przepustnicy. Jak przygaśnie no to możesz wymieniać. Nie zapomnij o uszczelce pod przepustnicą komplet oryginalnych...
W Świdnicy wymienili czujnik temperatury, uszczelki pod kolektorem, uszczelki na przepustnicy jednak nic to nie pomogło, nie ma żadnych błędów ani żadne wartości nie odbiegają od normy, pomimo tego obstawiają przepustnice. Podobno cały kolektor dolotowy był zaolejony, to już chyba kres sensu inwestowania w to auto
Również miałem problemy z obrotami w Renault Megane 1,6 16v z 2001r. (po liftingu). Na zimnym silniku były w granicach 2-3 tysięcy, po jakimś czasie opadały (nie zawsze), wymieniłem sondę Lambde (tą pod samochodem) niby pomogło na chwile potem to samo, wymiana czujnika temperatury, lepiej ale nadal wysokie obroty. Dzisiaj już wcale nie chciał schodzić...
Silnik krokowy wymieniłem na nowy zawory też ustawiałem. Nie bardzo rozumie o co chodzi z tymi stykami ja posiadam taki silnik krokowy podam linka http://allegro.pl/silnik-krokowy-renault... A ustawienia gazu są dobrze może coś trzeba przestawić? Za zainteresowanie wielkie dzięki. Dodano po 3 Dodam że ostatnio...
Nie napisałeś jaki silnik ale w ciemno obstawiam, że ssie lewe powietrze albo uszczelką po kolektorem dolotowym albo oringami na przepustnicy. Z czasem te oringi i uszczelka tracą swe właściwości i zamiast gumy robi się plastik. Niedawno przerabiałem to w swoim Scenicu RX4. Skoro listwa była Reg Fast to po co było zakładać inną, wymagającą kalibracji...
Witam. Mam problem z wysokimi obrotami w Renault. Zrobiłem i wymieniłem już wszytko co było by możliwe związane z obrotami, włożyłem już któryś z kolei nowy silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy, nowe uszczelki na kolektorze i przepustnicy. Nie mam już pomysłów. W czasie jazdy trzyma 1500 obrotów jak dam na luz a na postoju ponad 1000 obrotów....
Hehe, no wiem wiem że powinienem to zrobić od razu. Ale jakoś nie było czasu, Do tej pory także zawsze to robiłem, ale teraz jakoś niestety ciągle pracowałem i zwyczajnie brakło czasu. No ok, to sprawdzę to co proponujesz i zobaczymy jak będzie. Aha i wcześniej jeszcze znalazłem temat o tym że użytkownik wymieniał sobie uszczelkę pod przepustnicą bo...
Co do uszczelki pod głowicą , dość często się ona przepala ponieważ kolektor wylotowy jest bardzo blisko bloku (2 razy wymieniałem, i za każdym razem to samo , wypalona od przedniej strony, mniej więcej po środku ). Co do wolnych obrotów, sprawdz przewody i zawor pochłaniacza par paliwa ( nad wtryskiwaczami). Mialem urwany króciec i efekt był taki sam,...
witam kupiłem megane 2000r 1.4 16v z uszkodzoną stacyjką i rozrusznikiem. po naprawie stacyjki i wymianie rozrusznika auto odżyło ale zauważyłem problem z odpaleniem auta kiedy jest ciepłe. Auto odpala od razu(więc to nie wina czujnika wału) ale się dławi i po przegazowaniu chodzi równo, od czasu do czasu silnikiem "bujnie". komputer pokazuje tylko...
Witam, na wstępie życzę wszystkim wesołych, spokojnych, zdrowych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku. Jakiś czas temu kupiłem Renault megane II 2.0 16v, problem z nim jest następujący, jak jest zimny to dziwnie odpala tzn. obroty wskakują na 1300 zaraz opadają na 1000 i znowu lecą na 1300 i tak na tych obrotach pracuje, aż wzrośnie temperatura....
Jutro zamierzam na diagnostykę kompem podjechać i zobaczyć co i jak. Dziwne, że żadne błędy nie wyskoczyły a teoretycznie powinny. Dodatkowym objawem jest delikatne telepanie silnikiem na jałowych, w kabinie nieodczuwalne, jak otworzy się maskę jest to widoczne, że silnik ma nierównomierne drgania. Świece wymienione, cewki zmienione na denso, nowe uszczelki...
Witam Czy ktoś może podać wymiar uszczelki od podgrzewacza powietrza zamontowanego w kolektorze ssącym. Jest pęknięta i widac to po zdjęciu przepustnicy. Niestety dostęp jest od spodu auta i chcę tą akcję demontażu i instalacji dokonać za jednym podejściem. Kod silnika E7J http://obrazki.elektroda.pl/5045642200_1...
Witam forumowiczów. Od pewnego czasu borykam się z problemem, którego nie potrafię do końca rozgryźć. Samochód: Renault Megane 1.4 16V 2000r. Problem jaki dotknął to auto to: 1) falujące obroty na biegu jałowym, średnio +/-80 obr/min. Zachowanie niemal identyczne jak na filmie poniżej: https://www.youtube.com/watch?v=rjBul0mI... 2) Auto straciło na...
Witam ponownie. Renia wróciła do właściciela, ja zrobiłem tym autem 200 km, pół na pół miasto i trasa i nic się nie stał, żadnych błędów i itp. co zrobiłem; -uszczelnienie dolotu, łącznie z uszczelką przy bloku silnika (auto gaśnie po zatkaniu filtra powietrza) -Wymiana czujnika temperatury w dolocie(tak dla świętego spokoju) -Czyszczenie i konserwacja...
Witam, mam od wczoraj problem z moim małym busikiem. Tak po prostu stracił siłę i słychać tak jak by działał na 3 a nie 4 cylindry, z tym że podkreślam tylko tak słychać, a słychać jak bym jechał traktorem, a na wolnych obrotach szarpie całym samochodem. Posprawdzałem cewki zapłonowe, i wszystkie są dobre, świece suche. Kolektor wydechowy jest ok, nie...
Witam, Mam samochód, Renault Megane , rocznik 1996 w benzynowym silniku 1.4. Już przez kilka miesięcy mam z nim problem może napisze po kolei. Kupiłem auto, po jego zakupie minął miesiąc i padła uszczelka pod głowicą. Została ona wymieniona wraz ze wszystkimi płynami i filtrami. Już po tej usterce zaczęły się problemy ponieważ podczas 'gwałtownego'...
Witam miałem podobny problem z meganką i też się męczyłem w sumie nie wiem dokładnie co było przyczyną ale ogólnie mówiąc nieszczelność w układzie dolotowym, czyściłem przepustnice silnik krokowy regulacja zaworów i nic, poprawiło się po wymianie uszczelki pod kolektorem dolotowym i przepatrzeniu wszystkich wężyków ( inst.gazowa wszystkie czujniki podciśnienia...
Luz zaworowy był regulowany jade sprawdzić cisnienie na poszczególnych tłokach może to mi coś powie. Wymieniałem też pomke paliwową to w zbiorniku (kupiłem zamiennik) i zastanawiam się czy może mieć to cos wspólnego bo na gazie jakby troszke równiej pracował. Nadmienie, że ta nierówna praca nie jest ciagła czasmi silnik pracuje wmiare równo, a czasami...
Witam Mam megankę 97r silnik K7M, kupiłem już dość dawno z instalacją LPG sekwencyjną. Zeszłej zimy przy przechodzeniu na gaz jak silnik nie był jeszcze dość rozgrzany falowały obroty w niskich zakresach czasami meganka gasła. Wiosną i latem problem ustąpił ale niewielkie falowanie obrotów w niskich zakresach nadal się pojawiało. Wyczytałem na forach...
Witam mam problem ze swoją megi silnik 1,6 8v 90KM + LPG Podczas jazdy przy rozgrzanym silniku po wrzuceniu luzu (lub po wciśnięciu sprzęgła) obroty zamiast spadać do 700-800 obr/min, spadają do pomiędzy 1500-2000 i tak wiszą. Jeżeli zduszę silnik na postoju (trzymając hamulec puszczając sprzęgło ) tak poniżej 1500 obrotów to obroty spadną na 1200 a...
Witam Opiszę problem . Mam irytujący problem że kiedy auto jest zimne przez pierwsze 2 km po odpaleniu po nocy na 1 i 2 biegu w zakresie 1000-2500rpm przy deliktanym dodawaniu gazu jest nie stabilne żabkuje kiedy dodam wiecej gazu wyrwie do przodu , po rozgrzaniu jest prawie ok . Uszczelki na dolocie zmienione , przepustnica czysta , silniczek biegu...
Dzień dobry. Mam prośbę do osób pracujących na WinOLS-ie lub innym programie do obróbki wsadów. Ja tego nie robię i proszę o pomoc tych którzy się znają. Sprawa dotyczy Renault Megane II 1.6 16V na sterowniku Sagem S3000 z sekwencyjną instalacją LPG. Potrzebuję podnieść obroty biegu jałowego na gorącym silniku z 705 na 800-850 obr. Myślałem że clip...
Wybaczcie za laicki język, ale nie jestem mechanikiem samochodowym. (nie lubię drani ;) wszystko robię sam, jest taniej a w najgorszym wypadku takie same koszty) Kolego Paszkar, otóż jestem posiadaczem Renault Megane Classic 1,6L benzyna '97 z silnikiem K7M A7/02. Miałem ten sam problem, tzn. falujące obroty silnika a dokładnie rzecz biorąc obroty opadały...
2.0 w fordzie to tak naprawdę francuski silnik 2.0HDI, duża szansa że będzie z DPFem, przy 20 km dziennie przy wiekszych mrozach 90 stopni złapie dopiero po 10km usuwanie dpf w obecnych czasach to duże ryzyko, niedługo moze nawet w tym roku przy przeglądach będą badać skład spalin, więc moim zdaniem szkoda ryzykowac na takie użytowanie najlepsza benz...
temat zakończony ale nie dokończony... wymiana rozrządu w przypadku tego silnika 1,6 16V 112KM - 113KM lista zakupów: - kpl. rozrząd do tego silnika ( KUPUJĄC kpl rozrząd należy zwrócić uwagę czy są zaślepli metalowo gumowe które są jednorazowe po ich zdemontowaniu w celu założenia blokady wałków rozrządu należy założyć nowe 2szt jedna większa druga...
Witam, Pacjent to Megane II CC z 2002 roku, silnik 2.0 turbo benzyna 165KM. Objawy: na biegu jałowym czuć jak silnik lekko przebiera, z wydechu słychać charakterystyczne pierdnięcie jak przy niedopale, wibracje które znikają po dodaniu gazu. Przy normalnej jeździe nic nie czuć. Zjawisko jest bardziej odczuwalne przy nagrzanym silniku. Kontrolka MIL...
Witam. Mam pytanie dotyczące silniczka krokowego i przepustnicy. Ostatnio po przeczyszczeniu całej przepustnicy wraz z krokowym i założeniu orginalnej nowej uszczelki, dochodzi dziwny dzwięk z tej okolicy . A mianowicie cos na podobienstwo trzasku jednostajnego o jednakowej sile dzwieku jakby iskry przeskakujacej na przerwanym przewodzie lub cos podobnego.Zwiazku...
uszczelka przepustnica przepustnica megane megane przepustnica
czestotliwosc alarmu schemat zasilacz transformatorowy zapowietrzenie silnika mercedes
philips fw545c pyclip pyclip renault
Toshiba TV nie reaguje na pilota, świeci czerwona dioda Wymiana napędu optycznego IDE na SATA w starym komputerze