Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Primo wymiana 6 uszczelek kolektora i przepustnicy.
Jeśli uważasz że nie istotne to powodzenia w szukaniu części do megane V :lol: Wyczyść przepustnicę, oraz wymień uszczelki przepustnicy.
Odpowietrzaj na zgaszonym, i musi być dobrze. Odpal auto, zdejmij z kolektora ten przewód i zatkaj palcem kolektor, sprawdź czy zasysa paluszek. Jak auto pracuje? Lewego powietrza nie zaciąga na uszczelce za przepustnicą?
Możesz wymienić uszczelkę pod przepustnicą, przy okazji wymyć ją i wyczyścić również gniazdo silniczka krokowego.
Poszukaj pęknięcia pomiędzy przepustnicą a kolektorem dolotowym, ewentualnie sprawdź uszczelki przy wtryskiwaczach. Wygląda jak gdyby dostawał fałszywe powietrze.
W tych silnikach 2 rzeczy sprawiają najwięcej problemów: - silnik obrotów biegu jałowego (jeżeli występuje), tzw. krokowiec - elektroniczna przepustnica Jeżeli przepustnica była czyszczona, przeprowadzona adaptacja i działa poprawnie obstawiam uszczelki przy niej. Po prostu łapie lewe powietrze.
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
Nie wiem jak w 2.0 ale u mnie nie w 1.6 uszczelki pod kolektorem dolotowym puściły a jak wziąłem uszczelkę od przepustnicy to się skruszyła w rękach. Stan uszczelek sprawdza się sprayem np do czyszczenia świec przy włączonym silniku. Jeśli pryśniesz na przepustnice lub wokół uszczelek a samochód przygaśnie lub zgaśnie. No to możesz wymieniać. Zestaw...
ze trzy dni przed wymieniałem uszczelki kolektora dolotowego, wyczyściłem przepustnicę, silnik krokowy, ale po tym palił bezproblemowo. immo mruga miarowo, a po przekręceniu stacyjki gaśnie. a jak się sprawdza powietrze, a jak kolektory wylotowy? Zdjąć tłumik?
Renault Megane 1.6 16 V rok 2005 Mam problem z falowaniem obrotów, może ktoś pomoże. Została wymieniona przepustnica na nową oryginalną, jest zaadoptowana. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z fazatorem i kołem pasowym. Wymieniony kanister oparów, zawór odpowietrzenia par paliwa, czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Sody lambda obydwie też wymienione,...
Problem rozwiązany. Przyczyną falowania obrotów był zużyty reling (uszczelka) przepustnicy, na zimnym silniku był twardy jak plastikowa uszczelka. Temat można zamknąć. POZDRAWIAM.
Falują obroty Renault Megane 1 1.4 16v 1999rok Witam proszę o pomoc w sprawie falujących obrotów w tym pojedzie rano po całej nocy 2000tys obrotów spadają dopiero po 10 minutach a jak się wyjedzie to zaczynają faowac w granicach od 1000 do 2500 Rzeczy wykienione: Silniczek krokowy Świece Cewki Termostat Czujnik temperatury Czujnik ciśnienia w kolektorze...
Kolego mam ten sam silnik tylko 99r sprawdź uszczelki pod kolektorem dolotowym i przepustnicą oraz oczyść silnik krokowy.Weź spray do czyszczenia świec i przy włączonym silniku opryskaj z przodu uszczelkę pod plastikowym kolektorem i przy przepustnicy. Jak przygaśnie no to możesz wymieniać. Nie zapomnij o uszczelce pod przepustnicą komplet oryginalnych...
Hehe, no wiem wiem że powinienem to zrobić od razu. Ale jakoś nie było czasu, Do tej pory także zawsze to robiłem, ale teraz jakoś niestety ciągle pracowałem i zwyczajnie brakło czasu. No ok, to sprawdzę to co proponujesz i zobaczymy jak będzie. Aha i wcześniej jeszcze znalazłem temat o tym że użytkownik wymieniał sobie uszczelkę pod przepustnicą bo...
W Świdnicy wymienili czujnik temperatury, uszczelki pod kolektorem, uszczelki na przepustnicy jednak nic to nie pomogło, nie ma żadnych błędów ani żadne wartości nie odbiegają od normy, pomimo tego obstawiają przepustnice. Podobno cały kolektor dolotowy był zaolejony, to już chyba kres sensu inwestowania w to auto
Sprawdź lub wymień uszczelkę na przepustnicy, za dużo powietrza i takie objawy
Również miałem problemy z obrotami w Renault Megane 1,6 16v z 2001r. (po liftingu). Na zimnym silniku były w granicach 2-3 tysięcy, po jakimś czasie opadały (nie zawsze), wymieniłem sondę Lambde (tą pod samochodem) niby pomogło na chwile potem to samo, wymiana czujnika temperatury, lepiej ale nadal wysokie obroty. Dzisiaj już wcale nie chciał schodzić...
Witam, na wstępie życzę wszystkim wesołych, spokojnych, zdrowych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku. Jakiś czas temu kupiłem Renault megane II 2.0 16v, problem z nim jest następujący, jak jest zimny to dziwnie odpala tzn. obroty wskakują na 1300 zaraz opadają na 1000 i znowu lecą na 1300 i tak na tych obrotach pracuje, aż wzrośnie temperatura....
Witam, mam od wczoraj problem z moim małym busikiem. Tak po prostu stracił siłę i słychać tak jak by działał na 3 a nie 4 cylindry, z tym że podkreślam tylko tak słychać, a słychać jak bym jechał traktorem, a na wolnych obrotach szarpie całym samochodem. Posprawdzałem cewki zapłonowe, i wszystkie są dobre, świece suche. Kolektor wydechowy jest ok, nie...
witam kupiłem megane 2000r 1.4 16v z uszkodzoną stacyjką i rozrusznikiem. po naprawie stacyjki i wymianie rozrusznika auto odżyło ale zauważyłem problem z odpaleniem auta kiedy jest ciepłe. Auto odpala od razu(więc to nie wina czujnika wału) ale się dławi i po przegazowaniu chodzi równo, od czasu do czasu silnikiem "bujnie". komputer pokazuje tylko...
Witam miałem podobny problem z meganką i też się męczyłem w sumie nie wiem dokładnie co było przyczyną ale ogólnie mówiąc nieszczelność w układzie dolotowym, czyściłem przepustnice silnik krokowy regulacja zaworów i nic, poprawiło się po wymianie uszczelki pod kolektorem dolotowym i przepatrzeniu wszystkich wężyków ( inst.gazowa wszystkie czujniki podciśnienia...
Miałem podobne w Carisma GDI, wejściowe 3atm, wyjściowe szaleje od 16 do 46, podłożyłem trzy pompy wysokiego ciśnienia, kombinowałem z uszczelkami pod nimi, cieńsza, grubsza aby krzywka na wałku bardziej lub mnie naciskała na rolke popychacza, podkladałem dwa regulatory, a problem robił potencjometr przepustnicy, fałszował zasilanie na regulator ciśnienia.
nieszczelności na uszczelce kolektora dolotowego (4 gumowe uszczelki), bądź oringu przepustnicy. Bardzo uprzejmie Ci kolega napisał, czego jeszcze chcesz? Ma namalować?
Luz zaworowy był regulowany jade sprawdzić cisnienie na poszczególnych tłokach może to mi coś powie. Wymieniałem też pomke paliwową to w zbiorniku (kupiłem zamiennik) i zastanawiam się czy może mieć to cos wspólnego bo na gazie jakby troszke równiej pracował. Nadmienie, że ta nierówna praca nie jest ciagła czasmi silnik pracuje wmiare równo, a czasami...
Witam mam problem ze swoją megi silnik 1,6 8v 90KM + LPG Podczas jazdy przy rozgrzanym silniku po wrzuceniu luzu (lub po wciśnięciu sprzęgła) obroty zamiast spadać do 700-800 obr/min, spadają do pomiędzy 1500-2000 i tak wiszą. Jeżeli zduszę silnik na postoju (trzymając hamulec puszczając sprzęgło ) tak poniżej 1500 obrotów to obroty spadną na 1200 a...
Witam Opiszę problem . Mam irytujący problem że kiedy auto jest zimne przez pierwsze 2 km po odpaleniu po nocy na 1 i 2 biegu w zakresie 1000-2500rpm przy deliktanym dodawaniu gazu jest nie stabilne żabkuje kiedy dodam wiecej gazu wyrwie do przodu , po rozgrzaniu jest prawie ok . Uszczelki na dolocie zmienione , przepustnica czysta , silniczek biegu...
Dzień dobry. Mam prośbę do osób pracujących na WinOLS-ie lub innym programie do obróbki wsadów. Ja tego nie robię i proszę o pomoc tych którzy się znają. Sprawa dotyczy Renault Megane II 1.6 16V na sterowniku Sagem S3000 z sekwencyjną instalacją LPG. Potrzebuję podnieść obroty biegu jałowego na gorącym silniku z 705 na 800-850 obr. Myślałem że clip...
Wybaczcie za laicki język, ale nie jestem mechanikiem samochodowym. (nie lubię drani ;) wszystko robię sam, jest taniej a w najgorszym wypadku takie same koszty) Kolego Paszkar, otóż jestem posiadaczem Renault Megane Classic 1,6L benzyna '97 z silnikiem K7M A7/02. Miałem ten sam problem, tzn. falujące obroty silnika a dokładnie rzecz biorąc obroty opadały...
Witam Mam megankę 97r silnik K7M, kupiłem już dość dawno z instalacją LPG sekwencyjną. Zeszłej zimy przy przechodzeniu na gaz jak silnik nie był jeszcze dość rozgrzany falowały obroty w niskich zakresach czasami meganka gasła. Wiosną i latem problem ustąpił ale niewielkie falowanie obrotów w niskich zakresach nadal się pojawiało. Wyczytałem na forach...
2.0 w fordzie to tak naprawdę francuski silnik 2.0HDI, duża szansa że będzie z DPFem, przy 20 km dziennie przy wiekszych mrozach 90 stopni złapie dopiero po 10km usuwanie dpf w obecnych czasach to duże ryzyko, niedługo moze nawet w tym roku przy przeglądach będą badać skład spalin, więc moim zdaniem szkoda ryzykowac na takie użytowanie najlepsza benz...
U mnie było podobnie, jak zimny silnik to na pierwszych światłach gasł sinik, obroty falowały. Jak silnik się rozgrzał to wszystko było ok. Usterka zdiagnozowana. Silnik brał lewe powietrze u mnie pomogła wymiana uszczelki kolektora ssącego. (wcześniej robione były: silnik krokowy, regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy, sprawdzenie czujników i...
temat zakończony ale nie dokończony... wymiana rozrządu w przypadku tego silnika 1,6 16V 112KM - 113KM lista zakupów: - kpl. rozrząd do tego silnika ( KUPUJĄC kpl rozrząd należy zwrócić uwagę czy są zaślepli metalowo gumowe które są jednorazowe po ich zdemontowaniu w celu założenia blokady wałków rozrządu należy założyć nowe 2szt jedna większa druga...
Witam, Pacjent to Megane II CC z 2002 roku, silnik 2.0 turbo benzyna 165KM. Objawy: na biegu jałowym czuć jak silnik lekko przebiera, z wydechu słychać charakterystyczne pierdnięcie jak przy niedopale, wibracje które znikają po dodaniu gazu. Przy normalnej jeździe nic nie czuć. Zjawisko jest bardziej odczuwalne przy nagrzanym silniku. Kontrolka MIL...
Silnik krokowy wymieniłem na nowy zawory też ustawiałem. Nie bardzo rozumie o co chodzi z tymi stykami ja posiadam taki silnik krokowy podam linka http://allegro.pl/silnik-krokowy-renault... A ustawienia gazu są dobrze może coś trzeba przestawić? Za zainteresowanie wielkie dzięki. Dodano po 3 Dodam że ostatnio...
Witam, podczas wymiany sady zdejmowany był kolektor przepustnica umyto i uszczelniono Ja u siebie miałem podobny problem z którym długo walczyłem (Scenic 1,6 16V 1999r. silnik K4M700). Okazało się, że pomogła wymiana o-ringów przepustnicy i dobre uszczelnienie kolektora dolotowego silikonem temperaturowym. Od tego powinieneś zacząć i te o-ringi bezwzględnie...
Witam forumowiczów. Od pewnego czasu borykam się z problemem, którego nie potrafię do końca rozgryźć. Samochód: Renault Megane 1.4 16V 2000r. Problem jaki dotknął to auto to: 1) falujące obroty na biegu jałowym, średnio +/-80 obr/min. Zachowanie niemal identyczne jak na filmie poniżej: https://www.youtube.com/watch?v=rjBul0mI... 2) Auto straciło na...
Witam. Mam problem z wysokimi obrotami w Renault. Zrobiłem i wymieniłem już wszytko co było by możliwe związane z obrotami, włożyłem już któryś z kolei nowy silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy, nowe uszczelki na kolektorze i przepustnicy. Nie mam już pomysłów. W czasie jazdy trzyma 1500 obrotów jak dam na luz a na postoju ponad 1000 obrotów....
Nie napisałeś jaki silnik ale w ciemno obstawiam, że ssie lewe powietrze albo uszczelką po kolektorem dolotowym albo oringami na przepustnicy. Z czasem te oringi i uszczelka tracą swe właściwości i zamiast gumy robi się plastik. Niedawno przerabiałem to w swoim Scenicu RX4. Skoro listwa była Reg Fast to po co było zakładać inną, wymagającą kalibracji...
Witam Czy ktoś może podać wymiar uszczelki od podgrzewacza powietrza zamontowanego w kolektorze ssącym. Jest pęknięta i widac to po zdjęciu przepustnicy. Niestety dostęp jest od spodu auta i chcę tą akcję demontażu i instalacji dokonać za jednym podejściem. Kod silnika E7J http://obrazki.elektroda.pl/5045642200_1...
Jutro zamierzam na diagnostykę kompem podjechać i zobaczyć co i jak. Dziwne, że żadne błędy nie wyskoczyły a teoretycznie powinny. Dodatkowym objawem jest delikatne telepanie silnikiem na jałowych, w kabinie nieodczuwalne, jak otworzy się maskę jest to widoczne, że silnik ma nierównomierne drgania. Świece wymienione, cewki zmienione na denso, nowe uszczelki...
Co do uszczelki pod głowicą , dość często się ona przepala ponieważ kolektor wylotowy jest bardzo blisko bloku (2 razy wymieniałem, i za każdym razem to samo , wypalona od przedniej strony, mniej więcej po środku ). Co do wolnych obrotów, sprawdz przewody i zawor pochłaniacza par paliwa ( nad wtryskiwaczami). Mialem urwany króciec i efekt był taki sam,...
Witam, Mam samochód, Renault Megane , rocznik 1996 w benzynowym silniku 1.4. Już przez kilka miesięcy mam z nim problem może napisze po kolei. Kupiłem auto, po jego zakupie minął miesiąc i padła uszczelka pod głowicą. Została ona wymieniona wraz ze wszystkimi płynami i filtrami. Już po tej usterce zaczęły się problemy ponieważ podczas 'gwałtownego'...
Witam ponownie. Renia wróciła do właściciela, ja zrobiłem tym autem 200 km, pół na pół miasto i trasa i nic się nie stał, żadnych błędów i itp. co zrobiłem; -uszczelnienie dolotu, łącznie z uszczelką przy bloku silnika (auto gaśnie po zatkaniu filtra powietrza) -Wymiana czujnika temperatury w dolocie(tak dla świętego spokoju) -Czyszczenie i konserwacja...
to najpierw proponuje sprawdzenie szczelnosci,zatkniecie rurki do baypasu wolnych obr (tzw. krokowiec) i do przepustnicy,powinien zgasnac.ja w pracy walczylem z taka megana 1.6,ciagle miala za duze obroty,puszczla na uszczelce miedzy kolektorem a silnikiem.masz zawor hitachi tak?dokladnie nie pamietam,ale chyba to tam jest,moze miec lekka nieszczelnosc,wyrabia...
schematy do tego motoru to trudna sprawa ; polecam książke od megana, tam jest opis 2.0 16v (prawie taki sam motor poza skokiem tłoka) ad1 ten "pizdryk" to czujnik położenia przepustnicy a nie podgrzewacz ad2 zobacz w książce j.w. ad3 turbo w f7p trudne ale jak najbardziej możliwe (będzie boleć kieszeń) - turbina np garett T25 - intercooler np od renault...
Witam. Mam pytanie dotyczące silniczka krokowego i przepustnicy. Ostatnio po przeczyszczeniu całej przepustnicy wraz z krokowym i założeniu orginalnej nowej uszczelki, dochodzi dziwny dzwięk z tej okolicy . A mianowicie cos na podobienstwo trzasku jednostajnego o jednakowej sile dzwieku jakby iskry przeskakujacej na przerwanym przewodzie lub cos podobnego.Zwiazku...
uszczelka przepustnica przepustnica megane megane przepustnica
wylać wodę zmywarki laser bufor błędu calibra gaśnie
ekspres delonghi problemy ekspres delonghi różnicó
Ekspres Saeco - czerwona kość i błąd numer 5 Jak zrobić flash Sony Ericsson K800i - poradnik