Tam jest uszczelka , rozkręć to i jak nie masz uszczelki zapasowej zastosuj silikon wysokotemperaturowy (czerwony). Może tam zasysać powietrze a że to pod przepustnicą to możesz mieć przyczynę takich obrotów.
Nie ma sensu się męczyć. podeślij zdjęcie spod maski silnika z airboxem i ze zdjętym airboxem. Zakup nowy wąż odmy i uszczelkę airbox - przepustnica.. Gdzie wywiercić dysze wyjdzie samo jak zdecydujesz się zakupić wtryskiwacze barracuda a ja ci powiem gdzie je montuje jeśli zobaczę zdjęcia.
Dodatkowe powietrze dostające się nieszczelnościami np uszczelek przepustnicy? Jeśli była podmieniana przepustnica, wtrysk to mogą być uszczelki. Jest jeszcze możliwość zamiany dwóch przewodów podciśnieniowych przy przepustnicy a mianowicie cienkiego z odmy i tzw evap-u- taki wchodzący z plastikowej niebieskiej rurki. Jedno wejście jest kryzowane drugie...
(at)enhanced Tak odpalę na samym gazie, mam 2 generację. Wymieniłeś używkę na całą przepustnicę czy uszczelkę założyłeś pod ten element dokręcany 4 śrubami? Z czego zrobić taką uszczelkę która nie rozpuszcza się w benzynie? Mam dół przepustnicy przyklejony na silikonie czarnym na 300stopni ale widzę że rozpuszcza się i tworzy się żel z silikonu, muszę...
Powodwem może być zubożenie mieszanki przez jakąś nieszczelność miedzy przepustnicą a cylindrami (kolektor, uszczelki, pęknięte wężyki itd.) Może tez się tak dziać jeżeli demontowali Ci czujnik położenia przepustnicy (racze nie musieli tego robic ale w razie gdyby...) i przy montarzu nie zresetowali jego wartości dla biegu jałowego (efekt taki że komp...
Wskazywałbym na czyszczenie przepustnicy ale skoro to było wykonywane to może jakieś nieszczelności pod przepustnicą? Na uszczelkach lub na przewodach podciśnieniowych i "fałszywe powietrze" powoduje zamieszanie w regulacji biegu jałowego silnika?Włączenie odbiornika o dużym poborze prądu jak m. innymi szyby ogrzewanej powoduje że alternator stawia...
Cały układ dolotowy wraz z przepustnicą elegancko umyłem. Rzeczywiście mnóstwo przepalonego oleju....Natomiast nie mogę za żadne skarby odkręcić tych 2 śrubek gwiazdkowych.... Przypuszczam, że tam jest pewnie "pies pogrzebany". Acha i jeszcze coś mam wrażenie że te podkładki(uszczelki) na całym układzie dolotowym są jakieś takie stare, zniszczone i...
Witam Otóż samochod odpala i na zimnym pracuje idealnie. Wkreca sie na obroty wszystko ok, na wolnych obr. super. Zagrzeje sie i włączają sie wentylatory, i nadal bedzie pieknie pracowal na ciepłym na wolnych obrotach, ale w momencie kiedy tylko lekko dodam gazu i puszcze obroty szaleja. Same skacza z 1000 do 3000, i nie da sie tego powstrzymac. Podpiety...
Witam, Auto po uruchomieniu silnika wchodzi na 2000 obr - potem spada na ok 1500. Po rogrzaniu konkretnym silnika spada do 1000, jednak po ponownym uruchomieniu znowu do ok 2000. Brak błędów, wymieniłem czyjnik temp. bo wg tabeli miał niewielkie przesunięcie ale bez efektu. przeczyściłem przepustnice oraz silnik krokowy. Silniczek po zgaszeniu auta...
Witam W listopadzie kupiliem Fiata Punto rzekomo 1.2, od tamtego czasu w aucie zostalo zrobione(lub wymienione): rozrzad, uszczelka pod glowica, swiece, kable WN, pompa wody, odswiezona instalacja LPG (wymiana cewki, filtrow i membran), i jescze kilka drobiazgow. Ostatnio zaczelo mi sie dziac cos takiego: auto odpala normalnie, ale po kilku przejechanych...
Cześć problem rozwiązałem: auto przestało gasnąc przy hamowaniu po wykonaniu kilku czynności: 1. z odmy do środka obudowy filtra dostał się olej i spłynął w dół rozpuszczając uszczelki filtra obudowy powietrza oraz gumowego elementu gdzie wchodzą przewody pod filr powietrza do monowtrysku korpusu przepustnicy. Wyczyściłem, z oleju, wymieniłem uszczelkę...
Witam Zacznę krótko, po czyszczeniu przepustnicy w ów fiacie coś się podziało i od czasu do czasu auto dostaje wysokich obrotów tzn. do odcięcia... Przepustnice czyściłem sam za pomocą denaturatu i płynu do mysia silników. Pod przepustnicę założyłem nową uszczelkę poskręcałem mocno ale to nie pomogło... Jest możliwe że po prostu ją zepsułem? Druga sprawa...
Witam serdecznie wszystkich, proszę o porady w sprawie poniższego problemu. Fiat punto II 1.2 16V benzyna-gaz, szarpie podczas przyspieszania powyżej 2000 obr/min. Świece zapłonowe (NGK) oraz przewody zapłonowe (Magneti Marelli) wymienione 17 tyś temu. Cewka zapłonowa nowa MM ma miesiąc, przepustnica wyczyszczona, przepływomierz czysty. Nie ma błędów...,...
Fiat Punto 1, silnik 1.1 55KM 8v, 1996r, wersja SX, PB + LPG. Ostatnio czyściłem i rozkręcałem przepustnicę na kawałki teraz słyszę ostre syczenie i cmokanie spod przepustnicy. O co chodzi? Co tu syczy? Silnik pracuje normalnie, obroty nie faulują podczas jazdy i dojeżdżania do skrzyżowania, na biegu jałowym jest 850 obr/min na ciepłym silniku. Spsikałem...
A co powiecie o Audi a3? Znajomy sprzedaje: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a3-za... Auto na srebrnych alufelgach, zejdzie z ceną, LPG to stag 200 go fast, 1,5roku ma instalka jeszcze na gwarancji. Wymienione sprzęgło i rozrząd (najdroższe rzeczy, zamontowane sprzęgło LUKa). Auto zadbane, sprowadzone...
Witam, od tygodnia mam problem z Fiatem Punto I 99r benz + holenderska instalacja gazowa G3. Auto po wstępnym rozgrzaniu na benzynie przejedzie ok 2-3km na gazie po czym mimo wciśniętego pedału gazu do oporu w ogóle nie reaguje,z czasem gdy silnik ostygnie, auto przejedzie 1km-2km i problem powraca.Na benzynie nie ma żadnych problemów. Wyczyściłem filtr...
FIAT PUNTO I ELX – 75 KM poj 1232 / r96 Usterka nr 1 Nagłe ,,dziury'' w obrotach podczas jazdy, często po ostrym skręcie w prawo – dolałem denaturatu do paliwa, wyczyściłem silniczek krokowy, przepustnicę, gardziel przepustnicy – pomogło na trzy tygodnie. Usterka nr 2 Powrót ,,dziur'' w obrotach a po trzech dniach nagle po ostrym zakręcie...
Witam wszystkich serdecznie, Mam duży problem z którym nikt nie umie mi pomóc, byłem u wielu mechaników, gazowników, i kolegów. Niestety nikt nie zna przyczyny. Może ktoś kto przeczyta mój post miał podobną sytuację i dopomoże. A więc tak, przygoda rozpoczyna się tak i zaobserwowałem ze samochód szarpie na 1-2biegu , obroty na biegu jałowym 700 - 900...
Obecnie samochód jest sporadycznie używany, dopiero dzisiaj zdobyłem klucz 22, więc jeszcze nie wykręcałem sondy. Sprawdzałem ECU używając MultiEcuScan (vagkkl+fiat 3pin). Dysponuję także drugim kompletnym wtryskiem wraz z przepustnicą. PS. Student UŚ Sosnowiec pozdrawia Pana Tzoka ;) Dodano po 18 https://obrazki.elektroda.pl/2666985800_...
Zapomniałem dodać że mam w samochodzie LPG. Wczoraj w trakcie jazdy samochód strzelił podczas jazdy na gazie. Obroty wzrosły na 1500 i tak się już utrzymały. Po odpaleniu rano kolejnego dnia, silnik zaczął nierówno pracować (obroty 900). Po zagrzaniu obroty na benzynie 1200 a na gazie 1400 - 1500, silnik pracuje w normie. Podejrzewam że mogło nastąpić...
Mam problem ze skokami obrotów silnika we fiacie punto 1 1.2. Problem jest taki że kiedyś zapaliła mi się benzyna ponieważ jedna uszczelka z przepustnicy została wciągnięta. nic się nie zapaliło prócz tej benzyny. Uszczelkę założyłem nową wymieniłem silnik krokowy oraz czujnik położenia przepustnicy. Obroty silnika skaczą czasami się zatrzymują na 2...
Nie zniechęcajcie się proszę do ilości tekstu mam naprawdę poważny problem. POMOCY Wiosną zeszłego roku kupiłem punto o którym temat. Strzelało na gazie wymieniłem świece i było dobrze przez jakieś 1500 km następnie wymieniłem filter gazu świece i przewody zapłonowe dało ten sam efekt. Od pewnego czasu robił coś takiego że zapalał mu sie w pewnym momencie...
Tak musi byc szczelnie montowany, gdyz to wlasnie on jest odpowiedzialny za bardzo dokladne dozowanie dawki powietrza i nie ma mozliwosci, aby dostawało sie powietrze tzw fałszywe. Dodatkowo musi posiadac na kołnierzy gumowy oring, ktory to wlasnie po przykreceniu silniczka dokladnie go uszczelnia. Musisz sprobowac wykrecic obcieta srubke moze jakimis...
Cześć. Panowie, co może cieknąć spod puszki filtra powietrza i przepustnicy jak na zdjęciach? Fiat punto 1, PB + LPG, 55 KM, 1996, wersja SX. Na załączonych zdjęciach strona od pasażera pod puszką filtra powietrza widać czarną uszczelkę i pod nią nakładka dostarczająca gaz do komory wtryskowej. Z tych elementów cieknie coś rudego, lepkiego co pod wpływem...
Ok, tak będę musiał. Bo ręcznie nie da się jakoś wysterować tej przepustnicy aby sobie to samemu obadać ? Chciałem tylko dowiedzieć się i skorzystać z doświadczenia innych czy ten dźwięk oznacza coś poważnego. Zawory byłoby słychać chyba nawet na wolnych obrotach ? Może poszła uszczelka na łączeniu: katalizator - złącze elastyczne... hmmm
wymieniłem uszczelki na kolektorze ssacym , sprawdziłem szczelność kolektora mocując go do plaskiej powierzchni bakielitu, skrecajac miejsce przepustnicy tez wyciętym bakielitem. pozostałe otwory tj wejscia na wtryskiwacze , wejscie na map sensor ,wejscie na weżyk podcisnienia .następnie podałem powietrze i pelna szczelność . pomyslałem ze to jest kolektor...
Witam podczas jazdy na LPG zdjąłem nogę z gazu na zakręcie auto zgasło i już nie chce odpalić. Miewał tak wcześniej ale po odstaniu jakiegoś czasu zaskakiwał. Tym razem nie chce. Sprawdziłem jest iskra świece wymieniałem dzień wcześniej, wymieniana też była uszczelka pod głowicą. Pompka paliwa pracuje wtrysk podaje paliwo i na tym koniec, jak odkręciłem...
Jak w układzie był "syf" którego nie wypłukałeś przed wymianą nagrzewnicy to mogła się zatkać. Albo jak kupiłeś najtańszy zamiennik z Allegro to może być nieszczelna. Poza tym z nagrzewnicą powinieneś był dostać uszczelki blokujące możliwość opływania nagrzewnicy przez zimne powietrze - założyłeś je? Najwyżej położonymi wężami z płynem są te przy korpusie...
Silnik założony. Pasek ustawiony na znaki. We włoskiej serwisówce Punto 1,2 wyczytałem, że nie wolno sugerować się znakami na kole fonicznym i zamachowym podczas ustawiania rozrządu. Tylko znaczniki na kołach + znaczniki na pasku. Musi gadać. Oczywiście to, że silnik siedzi w komorze nie zakończyło problemów. Trzeba zrobić dystansową podkładkę (12mm)...
Osiągi w tym silniku? nieistotne ... i tak jest słaby Jechałeś tym autem - ja tak - przez 5 lat jeździłem Puntem z takim silnikiem. Nie jest słaby 11s 0-100km, 73KM z pojemności 1.2 i to przy 8 zaworach na cylinder i to wszystko przy spalaniu w trasie na poziomie 6.5 l/100km (w mieście pali dużo więcej bo zużywa dużo paliwa na postoju i przy ruszaniu)....
Chyba każdy silnik spalinowy na LPG pracuje jakby bardziej miękko. Mam podtlenek butanu w Pandzie z silnikiem 1,2SPI (swap z Punto I) i na nim ten silnik pracuje wręcz aksamitnie a jest tam tylko II generacja Landirenzo LC01 (są na elektrodzie moje posty na ten temat bo borykałem się z nierówną pracą silnika 999fire i stąd swap) Marbelka także na LPG...
Naczytałem się na różnych forach, że warto od czasu do czasu wymyć wtryskiwacze benzyny, postanowiłem więc to zrobić i tutaj opiszę jak to wyglądało. Na wstępnie straszono mnie, że w MPI konieczny będzie demontaż korpusu przepustnicy - to nie prawda, jest dość miejsca by wyjąć listwę wtryskową bez jego zdejmowania. Robiłem to pierwszy i trochę się bałem,...
Witam! Parę dni temu rozkręciłem parownik Tomasetto AT-07 aby wymienić membrany i uszczelki (auto często gasło na lpg). Po rozkręceniu stwierdziłem że gumy są w dobrym stanie a i parownik nie jest w cale stary (jestem właścicielem samochodu dopiero od paru miesięcy) więc bez ruszania membran wyczyściłem szlam i inne zabrudzenia. Złożyłem parownik i...
uszczelka przepustnica przepustnica punto uszczelka punto
lanca dysza całkowanie przyspieszenia cewka pompa
schemat jednokreskowy instalacji schemat jednokreskowy instalacji
Simson bierze lewe powietrze po wymianie gaźnika i simeringów Instrukcja konfiguracji Cisco SG200-08 krok po kroku