Gdzieś ciągnie lewe powietrze i ma ubogo, psikaj plakiem po dolocie aż znajdziesz nieszczelność, obstawiam sparciałe uszczelki przepustnicy.
Kawałek fajnego kartonu np. ostatnia karta boku rysunkowego lepsza.Farfocle z silikonu mogą wpaść do środka. Potem adaptacje kanał 0 i następnie adaptacja przepustnicy. CZęsto padają NTC warto rano podejrzeć ile "widzi" temp.
Witam Mam koledzy takie nietypowe pytanie. Czy może byc kilka uszczelek założonych jedna na druga , bo ostatnio wymieniałem przepustnice i spotkałem siez nietypowym rozwiązaniem. Na dyszy od gazu bylo nałożone kilka uszczelek jedna pod drugą. I tak było wszystko połączone z przepustnicą i pociągnięte jeszcze silikonem. Co to ma być za rozwiązanie? Jeszcze...
Również mam ten sam błąd i te same objawy Nowe obie sondy, nowe uszczelki przepustnicy i kolektora, przepustnica czyszczona i adaptowana, części wszystkie OE ASO
Witam, Posiadam hondę civic 3d 1.4 75km, wyczytałem że gdy zdejmie się zwezke i kupię uszczelkę przepustnicy od 90 km , samochód odzyska on 15 km , wymieniłem te uszczelkę, zresetowalem komputer wyjmujac bezpiecznik backup , auto rzeczywiście się odmulilo jednak strasznie szarpie, święci się na desce check , silnik faluje na ok 1500 obrotów a z dzwiek...
No to został kolektor dolotowy, uszczelka przepustnicy.
Koledzy borykam się z takowym problem - Buczeniem przy gazowaniu - na biegach od 1-3. Autko to sedan i przejechane 151 kkm,świece i kable nowe, obroty nie falują. Buczy na ciepłym motorku. - w Fiacie Palio oznaczało podobne buczenie - zapowietrzanie(UPG lub Chłodnica) tu podobno jakiś drgający element koło filtra powietrza !!! - ale wszystko wygląda...
Za każdym razem zmienialiscie uszczelki na przepustnicy? Zaslep na próbę zawór odpowietrzenia par możliwe że jest cały czas otwarty, czy ktoś sprawdzał czy nie ma zwarcia na przewodach elektrycznych? Po takim długim czasie walki to chyba bym spróbował jednak wymyc chociaż egr. Sprawdź filtr piwietrza. Uszczelki przewody powietrza łączące zaworki zmurszale...
Kilka słów do autora tematu - uszczelka pod korpusem przepustnicy. Co do reszty szkoda komentować, silniczki krokowe się po prostu nie psują. Inaczej twierdzą tylko handlarze-oszuści co na nich zarabiają i lamery co im wierzą.
Wiem, masz rację. Wymieniłem 4 uszczelki końcówek dolotu + 1 uszczelkę na odmie + 1 uszczelkę na przepustnicy od strony dolotu + 1 uszczelkę na przepustnicy od strony filtra i uszczelkę na czujniku spalin. Ale czytałem na forach że przepustnicę kalibruje się jakimś CLIpem lub zostawia na samo kalibrację w jeździe. Jest też metoda na przekręcanie stacyjki...włączanie...
Podstawowy problem przy używaniu takich zabawek jest taki, że przykładowo pokaże ci błąd sondy lambda bez wyszczególnienia czego on dotyczy, no to wymieniasz sondę, szerokopasmowa to koszt ok 500zł, i co, błąd jest dalej. Jedziesz do warsztatu, po podłączeniu normalnego skanera pokazuje błąd sondy mieszanka zbyt uboga, wymiana uszczelki korpusu przepustnicy...
nie koniecznie musi to buć wina silniczka silniczek jakotaki jest nienaprawialny proponuje ci sprawdzić czy węże podciśnieniowe są całe i na miejscu i często się zdarza że uszkodzona jest uszczelka pod korpusem przepustnicy podciąga lewe powietrze i z tąd wysokie obroty.
Primo wymiana 6 uszczelek kolektora i przepustnicy.
P0101 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem ( masy lub objętość przepływu powietrza obwód zakres/wydajność problem) P0101 to też niezgodność wskazań MAF z TP, czyli przepustnicą. Zerknij na przepustnicę (VSC) i jej czujnik położenia a przede wszystkim na podciśnienia (ten nieruchawy EGR może być wskazówką) Ten błąd daje popalić jednak...
Problem rozwiązany. Przyczyną falowania obrotów był zużyty reling (uszczelka) przepustnicy, na zimnym silniku był twardy jak plastikowa uszczelka. Temat można zamknąć. POZDRAWIAM.
Na początek kupić uszczelki pod przepustnicę,potem ją zdemontować i umyć porządnie. Czujnik położenia przepustnicy teź oczyścić. Potem poskładać na nowych. Przypuszczam że od dawna nie była czyszczona.
Została już chyba tylko cewka zapłonowa lub luz na osi przepustnicy, ewentualnie uszczelki na kolektorze ssącym. Trudno coś więcej powiedzieć nie widząc silnika. Jeżeli tego czarnego nalotu nie jest dużo to nie przejmuj się nim.
Do wymiany uszczelki przepustnicy.
Uszczelki przepustnicy? Samostartem albo plakiem psikaj na przepustnicę.
Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Witam ,mam problem może ktoś zna fachową nazwę uszczelki która znajduje się na gardzieli przepustnicy od góry jest filtr olejowy zamknięty przykrywką skręconą śrubami na śrubokręt,ta uszczelka jest od dołu ,i podczas jazdy cmoka.Mam jej numer serwisowy ale szukając po tym numerze w inter.nic mi nie znajduje????
Posprawdzaj wszystkie przewody do przepustnicy przed i za.Sprawdz uszczelkę przepustnicy do kolektora dolotowego.Możliwe że zaciąga lewe powietrze i mieszanka jest uboga.
Witam. Z tego co pamiętam to w 1.6 nie było krokowych. Posprawdzaj wężyki przy przepustnicy ,jak i uszczelkę pod nią. często obroty falują bo dostają lewe powietrze.
Proszę sprawdzić lewe powietrze (stan uszczelek ) przepustnicy, przepływomierz oraz kolektora ssącego rozpylając np. plaka.
Przepustnice maja to do siebie iż muszą być w środku czyściutkie , wycierają się w środku i powiększa się szczelina ,łapie przedmuchy na uszczelnieniu ośki , no i sama uszczelka przepustnicy musi być w dobrym stanie
Jeśli uważasz że nie istotne to powodzenia w szukaniu części do megane V :lol: Wyczyść przepustnicę, oraz wymień uszczelki przepustnicy.
Co do czyszczenia przepustnicy to nie jestem pewien czy ona tego wymaga, bo zdejmując to czarne "pudło" przykrywające wtrysk to cały kanał łącznie z przepustnicą wygląda na bardzo czysty więc nie wiem czy poprzedni właściciel już coś przy tym grzebał (może właśnie tak popsuł te jałowe obroty) a może po prostu filtr powietrza bardzo skutecznie wyłapywał...
Uszczelki przepustnicy, ale w przypadku takich nieszczelności jak opisujesz silnik musiałby albo źle chodzić, albo wkręcać się na obroty sam z siebie albo gasnąc.
Witam, zacznij od sprawdzenia szczelnosci dolotu. Zdejmij rure dolotowa z korpusu przepustnicy. Po zatkaniu ręką wlotu powietrza silnik musi natychmiast zgasnąć, jesli nie gaśnie szukaj nieszczelnosci (uszczelka pod przepustnicą, zsunięte wezyki z kroćców przepustnicy, serwo hamulcowe, etc..). Jesli dolot szczelny wymieniaj przeplywomierz, 6-7 kg/godz...
Proponowałbym czyszczenie przepustnicy. Wymontować (uważac na uszczelkę) i dokładnie całość wyczyścić płynem do czyszczenia gaźników lub w ostateczności ropą. Łącznie z kanałem i zaworem wolnych obrotów. Przy okazji sprawdzić przepływomierz i rurę od filtra do przepustnicy czy jest cała. Pozdrawiam Cezary
Przedewszystkim, wkładają mikser, po usunięciu którego raczej na pewno trzeba wymienić uszczelkę między przepustnicą a kolektorem. Mikser jest właśnie w tym miejscu. Często też blokują termostat powietrza (taka klapa, które przełącza czy powietrze do przepustnicy idzie z głównego wlotu czy z wlotu nad kolektorem wydechowym).
Sprawdź lub wymień uszczelkę na przepustnicy, za dużo powietrza i takie objawy
Nie żadne gumowe, tylko wszystko to co pomiędzy przepustnicą a głowicą. gumowe sprawdziłem dokładnie i są ok wymieniłem obie uszczelki przepustnicy (górną i dolną), przy wymianie lekko przesmarowałem je silikonem do wysokich temp. gdzie jeszcze szukać nieszczelności?
Uszczelki na przepustnicy "spłaszczone".
Wysokie te obroty jałowe.Na końcu filmiku już powinny być w granicach oczekiwanych przez centralkę.Nie masz jakiejś nieszczelności pod przepustnicą? Którymś wężykiem podciśnieniowym np od pochłaniacza oparów paliwa lub uszczelką przepustnicy nie zasysa sobie ponad miarę powietrza?Po dużym rozgrzaniu (otwarciu termostatu) obroty są odpowiednie?
Każdy pojedynczy krok (obrót) wałka silnika powoduje wysunięcie lub wsunięcie grzybka o jedną, zawsze równą odległość. Sterownik ustala jedno skrajne położenie grzybka i od tej wartości krok po kroku reguluje wysunięcie zaworu. Przykładowo dla 850obr/min sterownik oblicza wartość 25 kroków i takie położenie grzybka ustala, sprawdzając przy tym czy obroty...
Dodatkowe powietrze dostające się nieszczelnościami np uszczelek przepustnicy? Jeśli była podmieniana przepustnica, wtrysk to mogą być uszczelki. Jest jeszcze możliwość zamiany dwóch przewodów podciśnieniowych przy przepustnicy a mianowicie cienkiego z odmy i tzw evap-u- taki wchodzący z plastikowej niebieskiej rurki. Jedno wejście jest kryzowane drugie...
Jest to silnik 1.8 16 V rocznik 2003 a pogoda nas nie rozpieszcza a ja mogę jedynie to naprawić pod blokiem Zacznę od uszczelek na przepustnicy i sprawdzę ten kolektor
Mogło się coś przytkać, a jaki to był zestaw naprawczy, chodzi mi co było w tym zestawie, uszczelki, oś przepustnicy, zawór iglicowy ? Mam nadzieję, że nie składałeś gaźnika na silikonie. W zestawie naprawczym było praktycznie całe bebechy to znaczy zaworek iglycowy pływak, oś przepustnicy uszczelka i dysze. Gaźnika nie sklejałem na sylikon. Oring...
Miałem taki problem w zeszłym roku. Okazało się, że po prostu uszczelki kolektora są już twarde i na zimno podciąga powietrze, dlatego podciąga obroty. Wymieniłem uszczelki kolektora dolotowego i przepustnicy i problem z głowy.
Bardziej niż syczeniem martwiłbym się klekotem rozrządu... to na żywo też brzmi jak stary diesel? Ten silnik nie powinien tak pracować. Ciężko oceniać odgłosy po nagraniu. Z okolicy przepustnicy zawsze słychać lekki syk. Skoro nie reaguje na rozpylony plak/samostart to nie ma nieszczelności "na zewnątrz", ale być może coś nie tak jest złożone w środku....
Wiatm miałem ten sam problem w sporcie rozebrałem przepustnice i chciaz była czysta wyczyściłem przepustnice bardzo dokładnie i tak wymieniłem uszczelkę przepustnicy była uszkodzona i dodatkowo sprwdziłem w serwisie błędy itp był lepiej ale czasami się zawiesza więc zostaje tylko silniczek kroczkowy zamówiłem i czekam i dodatkowo znalazłem na forum...
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Witam panowie 😉 bujam się z tym problem już miesiąc może ktoś pomoże .. laguna 2 1.6 LPG miesiąc temu postanowiłem wyczyścić przepustnice bo nie raz wszedł na 1200 obrotów, wyczyściłem i bum auto po nagrzaniu łapało 2000 3000 tys obrotów, więc .. wymieniłem uszczelki przepustnicy, kolektora nic.. nowa używana przepustnica prawie nic bo jedyny...
Ok przyznaje sie uszczelka od przepustnicy jest pękniętą a od kolektora pogięła sie. Nigdy bym nie stawiał ze to od tego takie problemy.
Nie wiem jak w 2.0 ale u mnie nie w 1.6 uszczelki pod kolektorem dolotowym puściły a jak wziąłem uszczelkę od przepustnicy to się skruszyła w rękach. Stan uszczelek sprawdza się sprayem np do czyszczenia świec przy włączonym silniku. Jeśli pryśniesz na przepustnice lub wokół uszczelek a samochód przygaśnie lub zgaśnie. No to możesz wymieniać. Zestaw...
Hej! Opis błędu to wykrycie niespójności pomiędzy informacją o podciśnieniu w kolektorze ssącym a położeniem przepustnicy. Jak napisano uszczelka przepustnicy może być, ale też do kolektora ssącego dochodzi odma spod pokrywy zaworów stąd wcześniejsze sugestie Kolegi, że może być korek wlewu oleju. Ta odma może być pęknięta (ma delikatny peszlowaty odcinek),...
Witam, komputer nie zgłasza błędów? Powinien. Sprawdź czujnik położenia przepustnicy, jej uszczelki, czystosc itd. "łapiesz lewe powietrze" lub jego ilość jest nieodpowiednia. Pozdrawiam
Problem z czujnikiem i słabym hamulcem górskim został rozwiązany, uszczelka koło przepustnicy kolektora dolotowego została wymieniona, zawór egr zamieniony, ustawienie zaworów i uszczelka od kolektora koło turbiny. Błąd zniknął i hamulec górski zaczął działać jak należy. Świst również ustał. Ale niestety od pewnego czasu auto bardzo się trzęsie i obroty...
Jeżeli katalizator się nadmiernie nagrzewa, to pewnie silnik gdzieś ciągnie "lewe" powietrze (za uboga mieszanka). Trzeba sprawdzić uszczelkę pod korpusem przepustnicy, uszczelkę kolektora ssącego i sam kolektor ssący (tam jest chyba plastikowy - mogło coś "chrupnąć" podczas naprawy).
Miałem kiedyś VW Lupo z takimi objawami, nieszczelny był dolot. Wymiana uszczelek kolektora, przepustnicy itd pomogła.
Witam w moim sceniku 99r 1.6 16v występowały identyczne objawy, pomogła wymiana uszczelki (oring) przepustnicy.
Zobacz podciśnienia przy przepustnicy.
Uszczelka była wymieniona na nową jeszcze przed wymianą przepustnicy, więc to raczej nie wina uszczelki. A może to nie przepustnica powoduje zawieszanie sie tych obrotów?
(at)carrot sugerujesz, że po pokręceniu rozrusznikiem kilkadziesiąt (sumarycznie) sekund temperatura wewnątrz wzrasta na tyle, by radzić sobie z aktualnym (załóżmy zaniżonym) ciśnieniem paliwa? Z obudową filtra powietrza wszystko na pewno jest ok, bo podczas odkręcania przepustnicy, cyzszczenia jej, silniczka korkowego, wymiany filtra powietrza oraz...
witam. Nie wiem czy post pod tym forum bedzie. Ale jak tak to niech moderator to zmieni Pacjent to opel astra f 1.6 8v Pewnego dnie zaczelo syczec przy przepustnicy,wymienilem uszczelki pod przepustnica oraz miedzy korpusem przy okazji dokladnie wymylem srodkiem do czyszczenia silniczek krokowy jak i cala przepystnice Po zlozeniu i zalozeniu do auta...
raflica: a gdzie byłeś w ASO Zabrzu? Ile za diagnostykę zapłaciłeś? Czy macie pomiędzy przepustnicą a kolektorem uszczelkę? Ja wymieniłem przepustnicę, wyczyściłem i próbowałem adoptować i nici z tego. Już bezsilny jestem...
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
Graty gazowe, to sterownik Stag 300, reduktor Tomasetto AT09, a wtryskiwacze, to nie wiem, nie ma na nich marki, albo nie znalazłem. Na benzynie nie jest dobrze. Też wolne obroty falują i jak się rozgrzeje, to szarpie, nie wkręca się na obroty. Jak auto odpalę w trybie awaryjnym na gazie, to wszystko chodzi jak w zegarku. Na gazie samochód jedzie super....
Wymienić uszczelkę na sektorze przepustnicy , przesmarować cięgna na sektorze przepustnicy . W 90 % przypadków pomaga . Oczywiście również to co pisał koleś kit . Lince też bym się przyznał czy się nie zaciera w pancerzu
sprawdż uszczelkę pod zespołem przepustnicy i kolektorem ssącym.
Standard. Zazwyczaj pomaga wyczyszczenie przepustnicy. Demontujesz dolot, odłączasz kostki i przewody, wykręcasz przepustnicę (2 śrubki i 2 nakrętki). Poleci trochę płynu chłodniczego z silnika krokowego. No i czyścisz jakimś rozpuszczalnikiem, polecam zwykłą benzynę. Nie zalej map Sensora, najlepiej go zdemontuj, tak samo nie zalej uszczelki krokowca...
Mam problem ze skokami obrotów silnika we fiacie punto 1 1.2. Problem jest taki że kiedyś zapaliła mi się benzyna ponieważ jedna uszczelka z przepustnicy została wciągnięta. nic się nie zapaliło prócz tej benzyny. Uszczelkę założyłem nową wymieniłem silnik krokowy oraz czujnik położenia przepustnicy. Obroty silnika skaczą czasami się zatrzymują na 2...
Witam, chciałem zapytać o prawidłowe ciśnienie w kolektorze dolotowy Dacia Logan 1.6 16v 2009r, komputer samochodu i gazowy pokazują wartość map w zakresie 380-420 mbar, problem pojawił się po wymianie rozrządu, auto zaczęło gasnąc na wolnych obrotach podczas przełączenia na gaz, gazownik stwierdził zbyt wysoką wartość MAP, wymienne zostały uszczelki...
Lech już ci powiedział : oś przepustnicy, uszczelki "za przepustnicą" - podstawa gaźnika, kolektor do głowicy. no może jeszcze wspomaganie hamulców jak jest, podciśnienie aparatu zapłonowego lub inne odbiorniki podciśnienia.
Masz wydmuchaną uszczelkę pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem. Drugie podejrzenie to potencjometr
Po odłączeniu zachowuje się tak samo czyli szarpie. Brakuje mi pomysłów. Do końca nie wiem czy to wyklucza ten Map. Do głowy przychodzi mi jeszcze uszczelki przy przepustnicy, szklanki (niedomyka się zawór i dostaje nadwyżkę paliwa i ma problem ja przepalić). Co to może jeszcze być? Macie jakieś pomysły i metody wykluczenia niektórych usterek?
Uszczelka pod blaszką w nastawniku przepustnicy. Tam jest jakiś układ - tamtędy też przedostaje się powietrze. Zasmarowałem tą uszczelkę czarną w kształcie trapezu silikonem i teraz 0 problemów. (to jest to miejsce gdzie się wpina wtyczkę)
W silnikach tej klasy odchyłki wymiarowe wału korbowego są szacowane na 0,02-0,03 mm (dotyczy to miejsc pod łożyska ślizgowe). Zatem wg literatury odchyłka większa o rząd wielkości powinna dyskwalifikować ten wał. Życie jednak niesie wiele niespodzianek i wystarczy, że np. masz z jednej strony bardziej zeszlifowany nóż i w związku z tym suma mas po...
Corsa B 1.4 8v ( nie wiem gdzie znaleźć model silnika ) bez gazu , przejechane 80 tys. Bo czytasz tylko lamerów co wymieniają bezawaryjne silniki krokowe, a problem w 90% przypadków ten sam w tym silniku - wydmuchnięta uszczelka pod korpusem przepustnicy.
Witam, podczas wymiany sady zdejmowany był kolektor przepustnica umyto i uszczelniono Ja u siebie miałem podobny problem z którym długo walczyłem (Scenic 1,6 16V 1999r. silnik K4M700). Okazało się, że pomogła wymiana o-ringów przepustnicy i dobre uszczelnienie kolektora dolotowego silikonem temperaturowym. Od tego powinieneś zacząć i te o-ringi bezwzględnie...
tak, jest taka funkcja adaptacji. Jednak sam też się powinien nauczyć. Sprawdź, czy czegoś nie zepsułeś. Uszczelka pod przepustnicą.
W Świdnicy wymienili czujnik temperatury, uszczelki pod kolektorem, uszczelki na przepustnicy jednak nic to nie pomogło, nie ma żadnych błędów ani żadne wartości nie odbiegają od normy, pomimo tego obstawiają przepustnice. Podobno cały kolektor dolotowy był zaolejony, to już chyba kres sensu inwestowania w to auto
Sprawdź uszczelkę pod korpusem przepustnicy (tzw. fałszywe powietrze).
Ma albo uwalony potencjometr, albo wydmuchaną uszczelkę pomiędy korpusem przepustnicy a kolektorem.
Krokowiec jest od 2.0 i identycznie się zachowuje jak stary. Wymieniłem uszczelkę pod obudową przepustnicy, uszczelkę pokrywy krokowca, sprawdziłem regulator ciśnienia paliwa i rurkę, sprawdziłem EGR ( domyka). Dzisiaj obejrzę układ wspomagania hamulca. Tylko obroty wzrastaja jak się nagrzeje jakby to było zaprogramowane. Po zapaleniu ciepłego też zauważyłem,...
Podczas odpalania zimnego silnika włączamy ssanie i powinna odpalić. Gdy silnik zaskoczy, ssanie wyłączamy. Powinna zapalać przy zamkniętej przepustnicy. Moim zdaniem, problem jest tylko w gaźniku (uszczelki i regulacja) Ta pilarka jest bardzo wrażliwa, na wszelkie nieszczelności.
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Witam ;) Wracam po krótkiej przerwie :) A więc : -termostat wymieniony ;) -silniczek krokowy wymieniony -uszczelka przepustnicy wymieniona -pompa paliwa wymieniona -przepustnica wyczyszczona. Autko odpalilem , za 1 razem standard , odpalilo i odrazu zgasło ;( i nie mam pomysłu co jest powodem... za drugim razem zapaliłem i juz było okej , wbił na 2...
Wymieniłeś tam już tyle rzeczy, że chyba taniej by Cię wyszło wymienić cały silnik z osprzętem... Sprawdź mocowanie przepustnicy (uszczelki), przewody podciśnieniowe i czujnik położenia przepustnicy (raczej nie daje błędu tylko jakieś bzdurne odczyty).
Miałem kiedyś bmw z M20B25 i blosem zamontowanym jak masz teraz czyli między przepływką a przepustnicą i spalał w trasie 9-10, miasto 15. Rzeczywiście masz za duże spalanie. Masz do przejrzenia cały dolot czy jest szczelny, uszczelki kolektora ssącego, uszczelka przepustnicy, rura gumowa pomiędzy przepustnicą a przepływką i w niej zainstalowany blos....
tak ale pisales cos o oringi przepustnicy i uszczelka kolektora ssacego
nieszczelności na uszczelce kolektora dolotowego (4 gumowe uszczelki), bądź oringu przepustnicy. Bardzo uprzejmie Ci kolega napisał, czego jeszcze chcesz? Ma namalować?
Niestety wymiana uszczelek i czyszczenie przepustNicy nie pomogły. Jeden z mechaników mi podpowiedział ze to będzie wina sondy lambda i brudnej przepławki???
Ja wymieniałem wczoraj w Kangoo i nic nie musiałem adaptować. Odpaliłem poczekałem do 90c i samochód pracuje tak jak należy tylko że u mnie uszkodzony był czujnik położenia przepustnicy. Uszczelka jest taka pomarańczowa(oring)
jak obroty same rosną to sprawdź też uszczelkę pod przepustnicą (tym gaźnikiem wtryskowym całym) papierowa, lubi puszczać, można ją posmarować sylikonem Victor Reinz z obu stron tylko cienką warstewką i skręcić całość porządnie z powrotem (z wyczuciem oczywiście)
Problem rozwiązany. Okazało się, że uszczelka się zawinęła, przez co silnik brał lewe powietrze. Po wymianie złączki w przepustnicy również wszystko się ustabilizowało. Temat uważam za zamknięty. Dodano po 34 Zawinięta uszczelka - po poprawieniu silnik pracuje prawidłowo.
Temat rozwiązany. Problemem był nieszczelny wąż między IC a przepustnicą. Na dole przy IC uciekało przez uszczelkę, a przy króćcu przepustnicy, pod obejmą było pęknięcie. Dzięki za rady, temat do zamknięcia.
rzeczywiście, nie wiem jak ja to sprawdziłem, że nie zauważyłem że do silnika ta odma idzie. W każdym bądź razie pękniecie nie mam wiec pewnie uszczelka od przepustnicy ciągła - chociaż wydawało by sie ze gdzieś w innym miejscu. Posklejałem wszystko na victora reintza - jutro zrobię próbę, jak nie będzie ok to kupie nowe te oringi i powinno być dobrze
czytałem że pomaga wyczyszczenie go Nie czytaj lamerskich bzdur, tylko sprawdź uszczelkę pod korpusem przepustnicy i napięcie na niebieskim przewodzie TPS-u.
Kiedyś miałem podobny przypadek renaut 19 zamienione były wtyczki od zaworu wolnych obrotów i potencjometru przepustnicy... Wtyczki pasowały idealnie ,auto było po wymianie uszczelki pod głowicą nie zapalało... Efekt końcowy wymiana komputera i potencjometru. To był wielopunktowy wtrysk ...
Sprawdź szczelność, uszczelek kolektora ssącego. Oś przepustnicy, nie ma, przypadkiem, dużego luzu?
Witajcie , Mam problem od kilku lat z moją Clio II 1,4 16V . rocznik 2001 , po lifcie ,z falującymi obrotami na benzynce i LPG . Kiedyś mi to aż tak bardzo nie dokuczało , zresztą dwóch mechaników nie podołało naprawie więc jeździłem jak jest. Ostatnio przy wymianie opon poprosiłem kolejnego mechanika czy by na to nie zaglądnął . Zdecydował się ,ze...
Witam Mam problem Laguna przy pierwszym porannym odpaleniu pali idealnie po zrobieniu paru kilometrów odstawieniu auta na godzinę po raz drugi auto odpala od kopa ale obroty spadają i nie pali na jeden cylinder czuc wtedy bogatą mieszankę. Po dodaniu gazu wskakuje na odpowiednie obroty i jest ok każde następne odpalenie to to samo. Auto nie ma katalizatora...
obroty podniesione, adaptacja po czyszczeniu zrobiona, uszczelka pod przepustnicą nie puszcza ?
Witam. Temat był już parę razy poruszany jednak nie znalazłem w żadnym z nich odpowiedzi. Mianowicie moje Seicento (silnik 900) ma wolne obroty na biegu jałowym rzędu 1400 obr/min. powinien mieć w granicach 800. Ponad to silnik zachowuje się tak jakby cały czas chodził na ssaniu. Auto dużo pali i wolniej schodzi z obrotów. Wymieniłem wszystkie przewody...
Jako że to ma być klasyk poszła głębsza renowacja -wymiana uszczelek silnika -planowanie głowicy -sprawdzenie kondycji wałków, zaworów -wymiana całego rozrządu + pozostałych pasków -uszczelki kolektorów, przepustnicy Jak przekroczy to wkręca się dalej do końca, jeżeli zmienimy z 1 na 2 przy odcince opony zapiszczą. Podciśnienia wyglądają okej, nie słychać...
ten silownik to mi się wydaje że jest sprawny bo się otwiera na Maxa Wysunięty na max powinien całkowicie i szczelnie zamknąć przepustnicę i tym samym odciąć dopływ powietrza do śruby. Jeżeli ciśnienie pomimo zamkniętej przepustnicy nadal rośnie, to sprężarka ciągnie gdzieś lewe powietrze (np uszczelka pod korpusem przepustnicy) Przy zamkniętym dolocie...
odczytywałeś błędy ? zrób adaptacje przepustnicy jak przejdzie to sprawdź uszczelkę pokrywy zaworów
Uszczelka pod korpusem przepustnicy, lub jakaś inna nieszczelność. Silniczka krokowego nie wymieniaj i zapamiętaj sobie na zawsze że one się po prostu nie psują. Psują się tylko innego typu zawory które ciemnota nazywa krokowymi.
uszczelka przepustnicy punto uszczelka przepustnicy gaźnik wiązka przepustnicy
panele dachy płaskim ekspres delonghi uszkodzony spieniacz zrobić antenę pokojową
rysunek techniczny mikrokomputer cobra1
Przewód zasilający do grzałki miski olejowej Citroen Berlingo 1.6 TD Jak skonfigurować stację multimedialną Podofo do dodatkowego monitora