Witam. Problem to kosiarka z silnikiem NAC T575 z nożem 52cm z wyrzutem tylnym. Kosiarkę nabyłem na złomie za niecałe 80zł, trafiła na złom najprawdopodobniej dlatego, że ktoś nie umiał sobie poradzić z jej pracą, odpalaniem i tym podobne. Mianowicie problem z kosiarką jest taki, że ciężko było ją odpalić na zimnym silniku, zachowanie ciągle takowe...
Witam. Jeśli są za małe luzy na ssących zaworach może strzelać w gażnik + uszczelka pod gaźnikiem + oś przepustnicy w gaźniku. Pozdrawiam.
Raczej w gaźnik tą benzyną żeby nie zalała świecy od razu. Tam też na pływaku jak jest metalowy jest regulacja pewna poziomu paliwa w komorze pływakowej poprzez dogięcie. Jak masz filtr ż czerwonym grzybkiem do przepompowania to przynajmniej tylna obudowa i dobra uszczelka jest istotna. Bo ona na sucho bez przepompowania ma ciężko zaskoczyć Iglica doszczelnia...
Heh miałem to samo, to jest luźna przepustnica, odpal go i podważ czymś delikatnie ośkę przepustnicy jak będzie się duśił to właśnie to. 2 opcja to wywalona uszczelka pod gaźnikiem, a może wystarczy tylko gaźnik dokręcić.... Przepustnica 4 zł kosztuje i przy okazji zmien uszczelkę pod gaźnikiem.
Junak 901 to chiński no-name... gaźnik zapewne PZ-20 (to jest 50 czy 125?). Wolne obroty to pozycja spoczynkowa przepustnicy + regulacja dawki, no i musi być szczelne między gaźnikiem, a cylindrem. https://obrazki.elektroda.pl/4998468800_... gaźnik Taki nowy zakupiony. To jest 50, ale przerobiona na 72cc Kupię nową obudowę filtra i...
No to wszystko już jasne. Podaję według kolejności od czego zacząć a na czym skończyć. Nadmieniam że jedno z drugim "ostro" powiązane i jeśli jedno nie będzie działać to reszta też... 1. na siłę rozgrzać silnik do 90C - musi byc ciepły! 2. odłączyć linkę ssania by przypadkiem nie wadziła, najlepiej odłączyć całkowicie 3. sprawdzić na przepustnicy czy...
Interesujące nas uszczelki, które mogą ulec uszkodzeniu przy zdejmowaniu gaźnika, to: 1/ uszczelka podstawy filtra powietrza (gruba plastikowa. Ma na swoich powierzchniach nadlewy, które mogą być rozklepane) [url=https://www.silnik-kosiarki.pl/pl/p... 2/ uszczelka pod gaźnik (duża klingerytowa, może ulec...
Jaki gaźnik w Fabii?? Człowiek nie odróżnia gaźnika od obudowy przepustnicy a chce diagnozować usterkę :/ Moduł zapłonowy można zdiagnozować specjalnym przyrządem (tzw. komputerem-diagnoskopem). Przy tej pękniętej świecy to warto sprawdzić czy czasem płyn nie leci do cylindra (uszkodzona uszczelka pod głowicą), nie ubywa Ci czasem płynu z chłodnicy?
Uszczelka pod głowicą wymieniana a przyczyna?Czy silnik był przegrzany itp?Jeżeli obroty falują na jałowym biegu to powinna pomóc regulacja tychże obrotów. Gaźnik to nie wtrysk (nawet jednopunktowy) i pokręcenie zderzakiem przepustnicy jak i wkrętem dyszy jałowych obrotów powinno unormować tą sprawę. Nic nie piszesz o regulacji zaworów o hałasie z napędu...
Szkoda ,że nie da się pisać postów bez punktowych. Zapewne czujesz się jak ja kiedy wymienilem gaźnik na "nowy" (regerenowany). Wyrobiona ośka przepustnicy utrudniala odpalanie, ograniczala moc, a o "góralskich" obrotach nie wspomnę. Z resztą kto wie jakie dymy wtedy puszczal :-D . Szanuj brykę bo w cenie jest, a z 3300000 niewiele się ostalo :-)
Tak to będzie MZ ETZ 150. Tak gaźnik jest kompletny, na gumkę tłoczka od ssania zwróciłem już wcześniej uwagę. Jest w porządku. Tylko dysza od obrotów bieg jałowego zamiast 40 u mnie jest 33. Tak jak włączę ssanie obroty się zmniejszają i silnik zaczyna chodzi normalnie a przecież nie powinien. Tak luzy na pancerzach są. Bak cały wyczyściłem, z kranikiem...
Wszystko chodzi gładko,sprężyna na przepustnicy pewnie i mocno odbija wciskając ten nastawnik biegu jałowego, zaś sam nastawnik nie odbija za dobrze zacina się i słychać dźwięk zwarcia elektrycznego. Nastawnik jest dobrze przykręcony do obudowy gaźnika Ciekawe czy on jest rozbieralny ? Zaraz się za to biorę - musiałem wymontować cały gaźnik gdyż ni...
jak obroty same rosną to sprawdź też uszczelkę pod przepustnicą (tym gaźnikiem wtryskowym całym) papierowa, lubi puszczać, można ją posmarować sylikonem Victor Reinz z obu stron tylko cienką warstewką i skręcić całość porządnie z powrotem (z wyczuciem oczywiście)
Proponowałbym czyszczenie przepustnicy. Wymontować (uważac na uszczelkę) i dokładnie całość wyczyścić płynem do czyszczenia gaźników lub w ostateczności ropą. Łącznie z kanałem i zaworem wolnych obrotów. Przy okazji sprawdzić przepływomierz i rurę od filtra do przepustnicy czy jest cała. Pozdrawiam Cezary
Bardziej niż syczeniem martwiłbym się klekotem rozrządu... to na żywo też brzmi jak stary diesel? Ten silnik nie powinien tak pracować. Ciężko oceniać odgłosy po nagraniu. Z okolicy przepustnicy zawsze słychać lekki syk. Skoro nie reaguje na rozpylony plak/samostart to nie ma nieszczelności "na zewnątrz", ale być może coś nie tak jest złożone w środku....
Podczas odpalania zimnego silnika włączamy ssanie i powinna odpalić. Gdy silnik zaskoczy, ssanie wyłączamy. Powinna zapalać przy zamkniętej przepustnicy. Moim zdaniem, problem jest tylko w gaźniku (uszczelki i regulacja) Ta pilarka jest bardzo wrażliwa, na wszelkie nieszczelności.
Czyszczenie gaźnika może ale nie musi pomóc. Brak wolnych obrotów -najczęściej uszkodzenie nastawnika przepustnicy pierwszego stopnia(inaczej wolnych obrotów). Mulasty? Sprawdziłbym dokładnie wszystkie podciśnienia w gaźniku i "okolicy" z naciskiem na "zassanie" nastawnikiem przepustnicy drugiego stopnia -może membrana w nim powiedziała "bye bye" i...
Powodów może być wiele, na początku wyregulowałbym pływak, podniósł bym iglicę gdyż prawdopodobnie brakuje mu paliwa po podniesieniu przepustnicy, albo łapie lewe powietrze. Sprawdź uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Przy okazji warto tez spojrzeć na simmeringi na wale i luzy bo wiele osób to po prostu olewa. spróbuj tez zdjąć filtr powietrza...
W silnikach tej klasy odchyłki wymiarowe wału korbowego są szacowane na 0,02-0,03 mm (dotyczy to miejsc pod łożyska ślizgowe). Zatem wg literatury odchyłka większa o rząd wielkości powinna dyskwalifikować ten wał. Życie jednak niesie wiele niespodzianek i wystarczy, że np. masz z jednej strony bardziej zeszlifowany nóż i w związku z tym suma mas po...
Mogło się coś przytkać, a jaki to był zestaw naprawczy, chodzi mi co było w tym zestawie, uszczelki, oś przepustnicy, zawór iglicowy ? Mam nadzieję, że nie składałeś gaźnika na silikonie. W zestawie naprawczym było praktycznie całe bebechy to znaczy zaworek iglycowy pływak, oś przepustnicy uszczelka i dysze. Gaźnika nie sklejałem na sylikon. Oring...
Lech już ci powiedział : oś przepustnicy, uszczelki "za przepustnicą" - podstawa gaźnika, kolektor do głowicy. no może jeszcze wspomaganie hamulców jak jest, podciśnienie aparatu zapłonowego lub inne odbiorniki podciśnienia.
Niestety nie moge sie zgodzić z Elektritem . Sam regenerowałem gaźnik, założyłem nową ośke przepustnicy (wiekszą, dałem gniazda do rozwiercenia) i wymieniłem wszystkie podzespoły, złożyłem na nowych uszczelkach i dalej tak sie działo !!! To mnie znajomi wysmiali że nie umiem sobie zrobić z gaźnikiem :( Wkurzony na maxa dałem gaźnik do regeneracji do...
Tu jest przykład poprawnej kolejności montażu membran i uszczelek http://obrazki.elektroda.pl/2244082600_1... Od strony pokrywy ze śrubą centralną membrana z zaworkami przylega bezpośrednio do głównego korpusu gaźnika (tego elementu z przepustnicami i śrubami regulacyjnymi). Od strony pompki membrana pompująca (ta z aluminiowym elementem)...
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Uszczelka pod gaźnikiem, luz na przepustnicy lub to co przedmówca zbyt niski poziom paliwa w komorze pływaka..
Wyjmij ebonitową podstawkę gaźnika i splanuj (papierem ściernym 400 na prostej szybie). Jak zaczniesz planować to odkryjesz wadę tych ebonitowych podstawek (pod wpływem czasu i temperatury się wypaczają). Uszczelkę posmaruj hermetykiem (sylikony nie lubią ebonitu). I jeszcze jedna sprawa: czy przypadkiem nie cieknie z osi przepustnicy.
Ja też tak miałem w kaszlu i to co napisał przedmówca, uszczelka pod gaźnikiem była walnięta i luz na tulejkach przepustnicy, koszt tych częsci ok 6 zł :)
Davvvi - który to już raz obiecujesz że do oryginalnego gaźnika nie wrócisz? :wink: Wróciłem do chińczyka bo brak ssania jest troszkę kłopotliwy. Ale założenie chińczyka dało mi do myślenia, że wystarczy drobna nieszczelność i także pojawiają się problemy z obrotami. Dorobiłem nowe uszczelki do gaźnika od jawki i pomyślę jeszcze raz z przysłoną aby...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Odkręcasz pompkę i wyciągasz popychacz - pręt średnicy bodajże 5 mm. Można próbować z podkładkami/uszczelkami pod bakelitową podstawka pompy, im cieńsze, tym więcej popychacza wystaje. Co do regeneracji gaźnika , to kup ośkę wraz przepustnica ( ale tylko wtedy gdy są problemy z wyregulowaniem biegu jałowego). A to że żre olej, to tylko Polonez, mało...
Nowy gaźnik ok 200zł, uszczelki z przepustnicą góra 20zł + 30 minut roboty. No na prawdę mordercza robota :D
Coś jest w tym co pisze kolega futro . Obawy wyglądają jakby zasysał lewe powietrze. Sprawdź, a lepiej wymień simmeringi na wale. Mają być TWARDE, ale elastyczne. Nic na ich temat nie napisałeś. wawaludzik napisał: wymieniłem lewy ( duży) karter ( bo odłamane było mocowanie stopki i zerwane gwinty od pokrywy) Szczerze mówiąc jestem w szoku. Skąd miałeś...
Panowie, cała regeneracja gaźnika w maluchu, polegała na rozwierceniu łożysk przepustnicy na nadwymiar i osadzeniu nowej przepustnicy z ośką. Plus ewentualnie nowa uszczelka i zaworek iglicowy. Doradzać laikowi rozbieranie jakiegokolwiek gaźnika - co najmniej nie rozsądne.
A można wiedzieć co mu było??? Czy tajemnica?? Witam Sory, teraz zauważyłem pytanie. Okazało się, że cały remont przeprowadzony był prawidłowo lecz nie przyłożyłem się odpowiednio do czyszczenia i regulacji gaźnika. Najpierw zawieszał się pływak i paliwo przelewało się przez tłumik, następnie zaciągał lewe powietrze na uszczelkach od dźwigni przepustnicy....
Dziś wyczyściłem dokładnie gaźnik i złożyłem go na uszczelkach i na silikonie, ale niestety problem nieznikł, regulacje nic niedają... Silnik dalej niepracuje równo, lecz pali na dyg. Podczas rozbiórki gaźnika zauważyłem że oś przepustnicy ma luz na boki... cZy to może być przyczyną?
Witz w tym, że tam nie ma układu dolotowego.. Gaźnik stoi na uszczelce, uszczelka na takiej nodze (podstawce), kolejna uszczelka i głowica. Wszystkie dawałem nowe... Gaźnik jest nowy, no prawie bo już coś tam polatał i nie ma wyrypanej ośki przepustnicy. Membranka przyspieszacza też jest OK. Myślałem że może UFO na aparacie ale jest OK. Wężyk nowy absolutnie...
Wpierw o SILIKONIE, widze ze kilka osob proponuje uszczelke + silikon do polaczenia cylindra z gaznikiem, nie wiem czy oni wiedza za BENZYNA ROZPUSZCZA SILIKON, w gre wchodzi jedynie uszczelka papierowa albo miedziano-azbestowa itp, ostatnio kupilem do simsona uszczelke gumowo-aluminiowa czy cos takiego, sprawuje sie b.dobrze i kosztowala 1zl :D, co...
Mam motorynkę, wymieniłem uszczelki i pozostał mi tylko gaźnik do regulacji. Np. Ile obrotów śrubki od mieszanki i przepustnicy ma być wkręconych? Iglica jest na tym drugim stopniu.
Witam Widzę, że mój gaźnik jest dość nietypowy - posiada 3 cięgła, i jedną przepustnicę. Kupiłem komplet naprawczy - uszczelka pływaka, iglica, uszczelki, sprężyna regulatora. Silnik do TECUMSEH120 - 200ccm pojemności. Ktoś pomoże jak założyć te cięgna ? Powiem szczerze. że nie wykonałem zdjęcia jak były założone, myślałem, że będą dostępne opisy w...
Gaźnik wyczyszczony jest idealnie. Połączenie miedzy cylindrem a gaźnikiem prawidłowe, nowa uszczelka i splanowana cześć mocująca gaźnika. Model 252707 TYP 0651-1 CODE 83011211
ja simeringi wymieniam zawsze po rozpołowieniu silnika i tym razem też wymieniłem tak że to raczej nie simeringi ale na gaźniku bardzo prawdopodobne ponieważ mam taką poszarpaną uszczelkę a czy to też może być wina tej uszczelki co idzie pod gaźnikiem???? a co do przepustnicy to tak jak by się troszke cieła jutro wszystko rozpracuje dzięki za szybkie...
Witam wszystkich, mam problem z gaźnikiem pierburg 2ee. Od pewnego czasu stracił na mocy i pali w granicach 18l PB/100km, LPG mniej więcej tyle samo, niezależnie od stylu jazdy. Dzisiaj znalazłem jedno odpięte podciśnienie przy nastawniku wolnych obrotów po podłączeniu zaczął lepiej chodzić na wolnych, dodatkowo wskazówka ekonomizera na wolnych obrotach...
Zapewne silnik dwusuwowy, więc należało by sprawdzić szczelność silnika, zużycie pierścieni, połączenie gaźnik cylinder- czyli uszczelki i zaciski, luz na przepustnicy gazu - jak wystąpi też będzie problem z regulacją z powodu lewego powietrza. No i oczywiście czyszczenie gaźnika, drożność filtra paliwa. Oczywiście nie jeździłeś na czystym paliwie i...
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
W tych gaźnikach nie ma żadnego pływaka, jego funkcję zastępuje membrana regulująca ciśnienie w gaźniku. Dźwignię się reguluje. W gaźnikach ZAMA wysokość dźwigni standardowo ustawia się na 0, w serwisówce z 2008 roku nie podano innej wartości dla gaźnika z dwoma gardzielami. Jeżeli gaźnik jest oryginalny, to rzadko się zdarza aby ktoś celowo przeregulował...
Za cenę tych pseudo filtrów kupiłbyś oryginalny wkład do airboxu który zapewnia odpowiednia wartość podciśnienia w gaźnikach, czystość powietrza i było by ok. Jesli już coś kombinować w celu zwiększenia mocy to zakup wkładu K&N i zestawu Dynajet. W zależności od rodzaju tuningu mamy kilka wersji -stage 1,2,3 zestawu. W skład zestawu wchodzą poza filtrem...
wolne obroty nie są problemem, problemem jest przyspieszenie i jazda ogółem, aczkolwiek zgaduję, że jest to po prostu lewe powietrze. Jak psiknąłem na lewarek płynem do czyszczenia gaźników, obroty się nie zmieniły (a powinny, bo jest to też starter). Zestawy naprawcze nie zawierają uszczelek na przepustnicę, ale ogółem wszystkie inne uszczelki wymieniałem...
Witam powiecie mi bo mam taki problem gdy założę przepustnice na gaźnik to przelewa mi paliwo przez filtr powietrza ,a gdy nie jest założona przepustnica to nie przelewa.Silnik świeżo po wymianie cylindra tłoka uszczelek pierscieni zalany świeżym olejem zawory wyregulowane.Dzisiaj do południa jeszcze silnik działał tak jak należy a teraz odpala ale...
NO chyba że dobrze ją przegrzałeś i złapały pierścienie to wtedy już bez remontu się nie obejdzie ale przerabiałem dopiero co taki temat wymieniłem pierścienie uszczelniacze uszczelki wszystkie i co piła nie paliła znaczy zapaliła i gasła wymieniłem ośkę przepustnicy bo była wybita i też nie pomoło wyczyściłem gażnik marna poprawa więc założyłem gażnik...
Hejka Tak, jest możliwe, że przyczyną nieszczelności jest wytarta oś w gaźniku lub dziura w nim. Możliwe jest również, że połączenie gaźnika z kolektorem jest nieszczelne. Aby dokładnie ustalić źródło nieszczelności, można spróbować dokładnie zbadać miejsce, z którego zasysane jest powietrze. Jeśli podejrzewasz, że przyczyną jest gaźnik, należy go dokładnie...
uszczelka przepustnicy uszczelka gaźnik przepustnicy gaźnik briggs
samorozładowanie akumulator sterowniki solarne niszczenie papieru
cyfral cosmo bateria macallister
Magnetofon deck charczy po nagrywaniu - przyczyny i rozwiązania Tranzystory mocy w wzmacniaczu Harman Kardon HK980