W fordzie focusie to norma uszczelka drzwi odpada, mocna rdza na podwoziu to norma, emblematy utleniają sie. Zwróć uwagę na tylne błotniki bo też rdzewieją na rantach. Tylna klapa lakier wytarty na rogach plastikowej listwy i łączenie tylnego zderzaka z błotnikami odpadnie lakier.
Temu odebrałem ten samochód z naprawy, wymieniana była uszczelka pod głowicą, podstawa to sprawdzenie układu chłodzenia po takiej awarii. Co do gaśnięcia podejrzenie padać może na czujnik wału korbowego.
Pojemność masz wybitą na głowicy, jak zdjąłeś pokrywę zaworów to znajdziesz w okolicy 3 konika zaworowego. To jest stary samochód ? No proszę Cię.
Musi ci gdzieś wyciekać. Dolej płynu .I zapal silnik. Poczekaj aż się rozgrzeje, i zajrzyj pod samochód .Jeżeli wymieniałeś termostat . To pewnie tam uszczelka ci puszcza, taki spory oyng.
Miałem podobny problem w Civic VI. W zbiorniku płynu przybywało a silnik dostawał temperatury. "Fachowcy" proponowali wymianę chłodnicy ale nie dałem się naciągnąć ;). Trochę się nagłowiłem ale sam doszedłem do wniosku, że to uszczelka i po jej wymianie "jak ręką odjął". Myślę że w Civic VII chłodzenie jest podobne.. Zrób tak: 1. Na zimnym silniku sprawdź...
Z tego co wiem to rozbryzgowo są smarowane tylko cylindry i zawory. Olej nie powinien chlapać z korka. Jeśli masz doświadczenie to możesz sprawdzić na słuch, ale bez rozbierania najbardziej miarodajna metoda to ta kolegi faziczka. Ewentualnie możesz zdjąć pokrywę zaworów - jeśli masz taką możliwość - i zobaczyć czy nie ma śladów zużycia na wałku rozrządu....
Jesli przegrzałeś (zagotowałeś) silnik to prawie napewno trafiło uszczelkę pod głowicą. I wcale nie musi się to objawiać przeciekiem oleju w układ chłodzenia. Uszczelka mogła walnąć między cylinrami i kompresja z jednego cyl. ucieka na drugi. Pisałeś że na dwóch cyl nie ma ciśnienia. Na których konkretnie?? Bo jeśli np na 1 i 2 lub np 3 i 4 to jest...
Możesz mieć 2 usterki - akumulator : padnięty alternator / regulator a w tym roczniku po prostu szczotki , luźny pasek napędowy , trochę gorzej jest z układem chłodzenia - wygląda to jak uszczelka pod głowicą , miałem tak i prawie mi się udało przerobić auto na wodę , dość dużo paliło bo co stacja paliw tankowałem samochód 5 l wody i brałem kanisterek...
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
Gdy mój CC 700 ciężko palił to niestety ale winna była uszczelka pod głowicą. Nie ubywa Ci płynu chłodzącego? Podobno CC 700 na to cierpiały, bo to płyn zalewał jeden cylinder. Ciężko palił, jak załapał to na jednym cylindrze i dopiero za chwilę dołączał się drugi. Po wymianie jak ręką odjął. Nie gwarantuję, że Twój samochód na to cierpi..
Czy samochód nie dymi nadmiernie na biało, sprawdź czy gumowe przewody od chłodnicy nie są twarde, sprawdź czy nie masz śladów oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Ta pleśń na bagnecie domyślam się,że jest to biała maź . Jeżeli tak, oznacza to, że płyn chłodniczy dostał się do oleju (poszła uszczelka pod głowicą).
Kiedyś miałem podobny problem z oplem. Opel 1.8 16V 1997r, objawy takie jak piszesz, zostało wymienione już prawie wszystko (zanim jeszcze trafił do mnie). Męczyłem się z nim chyba z tydzień i nie znalazłem usterki. Klient ten niedawno był u mnie i pochwalił się że usterka została znaleziona przypadkowo. Pewnego razu padł mu rozrusznik i zapalał auto...
Jak cieknie to pewnie uszczelka pod głowicą (chyba że gdzie indziej). A że tam występuje prąd po wyłączeniu stacyjki to może być wina miernika lub źle podłączonej instalacji LPG (lub uszkodzonego sterownika lpg) Różne już cuda widziałem w LPG Niektórzy zakładają emulator sondy bo inaczej nie da rady ustawić lpg (wtedy działa jak register) a oni mają...
Wydechu nie zrobiłem ale sprawdziłem uszczelkę pod przepustnicą! Niestety zasysa lewe powietrze tamtędy. Kupiłem środek do odpalania samochodów na zimno, prysnąłem nim w okolice uszczelki pod kolektorem (między kolektorem a przepustnicą).efekt - samochód wyraźnie próbował mi zgasnąć. Powtórzyłem tą czynność dla uszczelki pod kolektorem dolotowym i nie...
Witam. 5 dni temu kupiłam samochód za 6.5 tys. złotych od osoby prywatnej. Na stacji diagnostycznej wyszło, że do zrobienia są klocki i tarcze. Okej, zaakceptowałam to. Wczoraj zaczął dymić na biało (benzyna 1.2) i na zegarze nie osiąga temperatury 90°C. Nie wiem, co mam zrobić. Udam się oczywiście do mechanika, ale po wstępnym rozeznaniu boję się,...
Zestaw, jaki mam, składa się tak: adapter pod świecę żarową, szybko złącze, za którym od razu jest zawór zwrotny, wąż gumowy i manometr. Wąż delikatnie puchnie podczas pomiaru, ale po 5 zakręceniach ciśnienie dobija do 20 bar, więcej nie kręciłem, bo rozrusznik i tak ma ciężko. Po nabiciu ciśnienie się utrzymuje w manometrze i nie spada. Mam też redukcję,...
Prędzej to olej a nie ropa. Uszczelka pod głowicą. Od dawna tak masz? Samochód nie puszcza białych dymków z rury? Jeszcze może chłodnica oleju lub jej uszczelka.
odrazu mówię że silnik jest dogrzewany Ile robisz km dziennie i ile pracuje samochód czasu że mówisz że jest dogrzany?
BANANvanDYK: zazwyczaj na parownikowych instalacjach jest o wiele za bogato (co jest dobre akurat dla silnika) niż za ubogo, bo jak się na ubogo nakręci to jest całkowite zero jakiegokolwiek przyśpieszenia Niestety to zależy jak na jakiego gazownika trafi samochód. W instalacjach I generacji (na register) nie ma jak prawidłowo ustawić skład mieszanki....
Może najpierw opisz dokładniej co i jak masz zrobione, albo zrób zdjęcia lub rysunki. Regulator pokojowy T87RF2083 ma sens, kiedy jest jedynym regulatorem w instalacji, a instalacja jest jednorodna tzn. są same grzejniki lub same podłogówki. Wtedy jest on w stanie zastąpić czujnik zewnętrzny, ponieważ dobiera parametry grzewcze na podstawie reakcji...
Witam. 2003 rok MPII, WDB9340321K822454,przebieg 525tyś, w butlach sprężonego powietrza pojawił się płyn, spuszczenie poprzez odkręcenie czujnika kondensatu daje spokój na 2 tygodnie. Odkręcenie korka na zbiorniczku wyrównawczym powoduje wyrzucenie płynu chłodzącego, oraz na pracującym silniku pojawiają się pęcherz powietrza. Zimą podczas mrozu, nie...
Dzień dobry. Znajomy kupił forda mondeo z silnikiem 2.0tdci o oznaczeniu DW10F. Na początku miał z nim kilka przygód z racji mechanika który nie miał pojęcia o tych samochodach i trochę narozrabiał pod maską. Znajomy musiał zdjąć głowicę więc oczywiście poszła nowa uszczelka. Głowica nie była planowana, została sprawdzona i wszystko było z nią ok. Złożylo...
Bo tak jest! Chodzi o przede wszystkim jak napisałeś wystające tłoki. W silniku 1.3 MultiJet (dieselek od Fiata, to samo co Opel 1.3 CDTI) uszczelkę dobierasz względem wzniosu tłoka ponad płaszczyznę bloku. Lata temu znajomy robił uszczelkę pod głowicą w swoim samochodzie. Głowica poszła do planowania i pamiętaj jak dziś gdy przyszło do montażu głowicy...
https://youtube.com/shorts/3OOWOrzCQJ0ht... Mam problem z Ducato 2.0 115 MJ W samochodzie około 30 tys km temu zrobiony był generalny remont silnika , (honowanie, nowe tłoki, pierścienie, wtryskiwacze, sprawdzana była głowica , planowanie itp ) ogólnie po zabiegu silnik cykał jak szwajcarski zegarek aż gdzieś na trasie...
FIGIELP przepraszam że na pomknę ale tak mi teraz to się natknęło akurat : To tyle na dzisiaj, jestem zadowolony, chyba pokuszę się o jeszcze jedną wymianę oleju i z czystej ciekawości rozbiorę uszkodzony elektrozawór żeby je zobaczyć jak pracują i co za filozofia w nich twki. Uszcelka do miski olejowej pewnie może zostać stara, jednaj ja kupiłem ją...
Witam Przez dłuższy czas miałem problem z wodą pod dywanikiem kierowcy. Pod fotelem od strony skrzyni biegów wsadziłem rękę w otwór w dywaniku gdzie jest kostka elektryczna, a tam pełno wody. Mechanik kazał mi wycinać przednią szybę i wklejać na nowo - koszt około 250zł. (na szczęście tego nie zrobiłem) Winna okazała się uszczelka podszybia dolnego....
Część. Muszę zrobić płukankę w moim aucie. Jest dużo nagaru. Właśnie jestem podczas wymiany rozrządu i sprzęgła. Kupiłem Tec2000 i chciałbym użyć go dwa razy zamiast raz. W załączniku foto, jak wygląda wnętrze. Jest masakra. Producent Tec2000 mówi, że jedno opakowanie wystarcza na 4-5 l oleju. To w końcu ile? 4 czy 5? Mój samochód to Polo Classic z...
Witam. Problem z rozruchem Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 170KM DSG, mróz, długo odpala Link z dzisiejszego odpalania: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Mój Passat bardzo długo odpala na mrozie. Na załączonym filmie od ostatniego uruchomienia silnika upłynęło 18 godzin (samochód stał w garażu, gdzie temperatura wynosiła około...
Witam, mam problem z Obrotami oraz Szarpaniem silnika. Silnik 1.6 16v BCB , Samochód Seat Leon 1M. Ogólnie opisując problem: Od jakiegoś czasu 2/3 miesiace nie mogę utrzymać obrotów w jednym miejscu "na luzie" mimo trzymania nogi w jednej pozycji. Po puszczeniu nogi z gazu jest kangurek (jedno mocniejsze szarpnięcie i drugie lekkie). Przy dojazdach...
Witam.Komputer pokazał mi że ma dolać olej .Zobaczylem na bagnecie ,faktycznie było już minimum , Dolalem 800 ml.Komputer pokazał 5 kropek na 6 możliwych czyli prawie do maxa miałem dolane. Przejechałem 1600 km ( trasa ,2 razy po 800 km) jazda na autostradzie 120-130 km. Komputer znowu wyświetla brak oleju ( 1 na 6 możliwych kropek,na bagnecie minimum).Zobaczyłem...
To jest samochód kupiony używany ja tego nie robiłem tylko odkryciem i zobaczyłem że jest uszczelka, moze jest twarda i dobrze nie docisku
To jest rura, która wchodzi do EGR 1.9 TDI BXE Seat Leon 2. Ktoś może mi powiedzieć, skąd ta woda? Jak przygazowałem tak dosyć mocno, to samochód zaczął kopcić na biało i z tej rury wywaliło wodę, i to jest czysta woda. Intercooler nowy, 0 dziur w dolocie, uszczelka pod głowicą też jest git, bo na zimnym z pod korka nie ma żadnych syków. Robiłem, czy...
Cześć Niestety opadają mi ręce ze względu na poświęcony czas i koszty nad moim audi a6 c7 3.0 tdi 2013r. Problem jest bardzo ciekawy, i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi i rozwiązania problemu, po konsultacji w kilku dobrych warsztatach nadal nic... Samochód po 15 minutach jazdy traci ciepłe powietrze z nawiewów + węże od układu chłodzenia są twarde...
Wszystkie szyby przednie od dawna są klejone. Na samym początku kilka rady prosilismy abyś podał konkretnie o jaki samochód chodzi, ale nie, jak ten osioł, uszczelka się odkleja i nikt nic nie chce pomóc.
Kupiłem samochód KIA Sportage i okazało się, że właściciel ukrył wadę - uszczelka pod głowicą jest uszkodzona. Czy mogę zwrócić ten samochód jeżeli minęły dwa tygodnie?
Dzisiaj dostałem się do świec sam bez żadnych mechaników. Poczytałem w sieci. Świece mokre od oleju. Znowu brak mocy, gaśnie. Wiadomo czemu.. poczytałem i może to być uszczelka pod pokrywą zaworu. Ale niestety sam nie umiem tego wymienić a 150 zł mechanik to kobiecie się nie opłaca mówi. Uszczelkę oczywiście bym miał nową. Może ktoś jest z nowe miasto...
Jak by ktoś miał problem jeszcze jak w temacie to już objaśniam : wężyki od vakum lubią pękac , intercooler ma przykręcane kolanka a pod nimi gumowa uszczelka ona się wypala i jest nie szczelność w układzie doładowania , pękające węże od turbo do kolektora . Po naprawieniu nieszczelności turbo działa błędy wykasowane i zafira śmiga jak złoto . Do kasowania...
Problem polega na podwyższonym ciśnieniu (?) w układzie chłodzenia. Audi A3 1.6 o oznaczeniu silnika BFQ. Problem polegający na zbyt wysokiej temp. układu chłodzenia, oscylującej w granicach 110 st. Temperatura otwarcia tego termostatu wynosi 105 stopni. Termostat nie otwiera się mimo zadanej temp. otwarcia. Jest on w tym silniku sterowany elektronicznie....
Witam sprzedałem samochód poczym po 5 dniach gość dzwoni że uszczelka pod głowicą poszła obroty mu falują ale w czasie oględzin nic się nie działo a na następny dzień dzwoni że wyciol kąta że pusty był i w spawał go na nowo gość wydziwia i kabinuje a samochód był wart 1500zl co mam robić Wyślij mu zdjęcie tego, w co się może pocałować i tyle.
A na uszczelkę od obudowy odbiornika powinien iść jakiś smar (wazelina te.) bo i tak kropelki wody były w środku U mnie jest uszczelka około 4mm z bardzo miękkiego silikonu, na jednym brzegu - krawędzi ułożyłem kable na płasko obok siebie i docisnąłem zamykając pokrywę, myłem na działce parę razy myjką i sprawdzałem sucho. Jeśli już to klej na ciepło...
Uszczelka wymieniona. Kolejność dokręcania głowicy w dla silnika Renault Thalia 1,4 benzyna (K7J700) w załączniku. Przy pierwszym dokręcaniu według podanej kolejności siła 20 Nm i 100 stopni. Odczekać 5 min. Następnie śruby 1 i 2 należy poluzować i ponownie dokręcić 20 Nm i 110 stopni. Kolejne śruby 3-6 należy poluzować i dokręcić 20 Nm i 110 stopni....
Nie chciałem być pierwszy kolega mnie wyręczył . Ten pomysł jest do kitu . Najpierw się stosuje pojemnik o dużej pojemności aby potem go zmniejszyć bo za duży i komplikacje z tym związane a działanie takie jak w płaskim Kolega nie umie stosować przecinków w słowie pisanym? Proszę poprawić pisownię. mod - mirrzo
Witam mam problem z bmw e60 525d z 2004 roku mianowicie odkad kupilem autko mam wyciek plynu chlodniczego ale tylko podczas postoju przejechalem na raz ponad 1000km i wszystko bylo ok przy predkosci 140 do 180 km autko smigalo bez zadnego ale. Problem sie pojawil jak zaczelem jezdzic po miescie mianowicie okazalo sie ze silnik najprawdopodobniej sie...
C2 1,4 może mieć problem z uszczelka pod głowica, 1,6 i 1,4 w tym modelu do tanich nie należy. Poza tym C2 lubi ruda, a o skrzyniach innych jak manual różne opinie krążą.
Tyle że test płynnym roztworem nie wskazał na uszkodzoną uszczelkę, samochód moc swoją ma, nie przymula, odpala dobrze, nie kopci. A w zbiorniczku jest czysty płyn, nie ma śladów oleju itp. Więc to chyba nie raczej uszczelka i głowica??
Samochody, które wymieniasz (nie wiem jak u Volvo), są raczej podatne na korozję. Żona użytkuje Citroena C4 z 2005r , bo się do niego przyzwyczaiła i nie myśli o zmianie na nowszy. Silnik ma 90 KM nie ma DPF- u ani też dwumasy, spala 4,5 do 5l oleju. Samochód sprowadziliśmy z Francji miał przejechane ok. 12 tys. km. Uderzony był w prawy bok i przewrócony...
Witam, Samochód Audi a3 8L 1.6 BFQ z instalacją gazową. Mam problem z temperatura, otóż w tym silniku temperatura powinna wynosić około 109-112 stopni, u mnie sporadycznie przekracza 115 wtedy też wskazówka zegarów wędruje na około 110 stopni, nie ma reguły kiedy to się dzieje czasem w korku a czasem jadąc, są dni że problem znika ale następnym razem...
Silnik 1AZ-FE Objawy: W czasie gdy samochód jest w ruchu i w momencie gdy silnik po obciążeniu (na. zwalnianie przed światłami) ma zejść do wolnych obrotów schodzi znacznie poniżej nich (w granice 500 obr/min). Następnie wychodzi na około 1200 obrotów i dopiero stabilizuje się na właściwym poziomie ~750 obrotów. Tak dzieje się najczęściej. Sporadycznie...
Witam kolego .Niedawno miałem ten sam problem z płynem. W moim wypadku okazało się jednak co na to nie wskazało że uszkodzona jest uszczelka pod głowicą. Jeden z kolegów zasugerował że jak puści uszczelka pod głowicą to będzie samochód dymił na biało. Wcale nie prawda,że musi dymić, jeżeli uszczelka zaczyna dopiero puszczać w małym stopniu w moim wypadku...
Nie ja, była wymieniana uszczelka pod głowicą i na początku silnik wkręcał się tylko do 2.5k obrotów, potem samochód trafił rozebrany do mnie, uszkodzony była wariator i zawór zmiennych faz, więc oddane do regeneracji ale dalej nie chodzi tak jak powinien.
uszczelka drzwi samochód uszczelka czajnik uszczelka przepustnice
lutownica transformatorowy naprawa prąd rozrusznik rozruchowy silnik multiswitch unicable
vestel 17mb110 firmware toshiba 43ua2063
Audi A6 C5 2.4 B+G 1999r - Kręci, ale nie odpala Schemat do Polkat WS-201 - gdzie znaleźć?