Dobrze, miałem jednak nosa i prawidłowo obstawiałem. Przyczyną było nieszczelne Serwo od strony pedału hamulca, padła uszczelka. Serwo jest już naprawione, trzyma ciśnienie. Całość układu zmontowana i zalana płynem. Hamulce nie blokują się już samoczynnie podczas jazdy, autko hamuje tylko po naciśnięciu pedału - żyleta :) Dziękuję wszystkim, zamykam...
Pierdoły opowiadasz i tyle. Między tłokiem serwa a pompą nie ma żadnej uszczelki. Serwo jest tylko uszczelnione z obudową pompy. Serwo sprawne w 80% procentach, ma przedmuchy? Jeszcze nie widziałem, żeby serwo miało "przedmuchy". Tam przeważnie jest podciśnienie.
Serwo 100 % Hamulce (cylinderki zaciski prowadnice) 100 % Nie posiada ABS-u Przewód do serwa ok zawór zwrotny ok Po podpowiedzi kolegi PERO jestem w trakcie wymiany uszczelki pod kolektorem ssącym
Słuchaj ja miałem ten sam objaw w Citroenie. Odpowietrzałem hamulce , wymieniałem płyn hamulcowy i na kilka naciśnięć było okej a potem pedał wpadał i już! Okazło sięże padłą uszczelka wewnątrz pompki. Cena kompletu naprawczego to ok 7zł. i trochę zabawy z przekładaniem
a moze silnik jest sprawny tylko uszczelka pod kolektorem ssącym jest wydmuchana skoro z zapchanym dolotem chodzi równo to raczej napewno a jak hamulce słabe to przez serwo moze tak palic i kulec na biegu jałowym wystarczy mała nieszczelność i autko se swiruje
Właśnie tak sobie to wyobrażałem oglądając w książce rysunek. Jedynie obawiałem sie tulejek pomiedzy serwo , a korpusem nadwozia ( na rysunku sa tulejka, kołnierz , uszczelka , czy wspornik ) No i nie wiem, czy pompa poprzez serwo jest sterowana jakims popychaczem ( pomiedzy pompa , a serwo ) No i pewnie sporo trzeba odchylic pompe z przewodami miedzianymi,...
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Powinen być 5 stopni przy ok. 900 obr./min. Może też zasysać lewe powietrze na jednym cylindrze (uszczelka kolektora ssącego, serwo). Proszę o podpowiedź jak sprawdzić szczelność uszczelek kolektora ssącego. Były one wymieniane wraz z uszczelką pod głowicą i tak na oko nie wzbudzają zastrzeżeń. Co do serwa to chyba...
Witam Odgrzebię temat bo mam podobny problem, a szukając nie znalazłem odpowiedzi. Peugeot 405 1,9tdi, abs. Objaw jest taki, że na zgaszonym silniku pedał hamulca jest w miarę twardy i hamulce jakieś tam są. Po odpaleniu silnika pedał wpada do podłogi i dopiero za drugim przyciśnięciem są jakieś hamulce. Oprócz tego pedał cały czas powoli wpada w podłogę....
No więc nie wiem dalej co z nim zrobić. Znów mam mało czasu aby przy nim grzebać. Tymczasowo podkręciłem tą magiczną śrubke ze sprężynką przy gaźniku, aby nieco zwiększyć obroty, żeby nie gasł na krzyżówkach - choć nadal mu się zdarzy, ale już rzadziej. Ciągle czuje, że to coś z powietrzem musi być nie tak. Dzisiaj osłuchałem, oglądałem i niczego sie...
To jak się cieplej zrobi to wymienię ten pasek. Mam jeszcze następujący problem z hamulcami. Mianowicie: Hamuję i nie puszcza prawe koło, jak jadę nacisnę hamulec i puszczę to samochód dalej hamuje, i ściąga w prawo. Jak się dłużej jedzie to hamulec puszcza ale też nie do końca, tak trzyma że jest źle ruszać z miejsca. Zmieniłem klocki z obydwu stron...
nie widzę żadnych przecieków na kablach, a zaworka na przewodzie od kolektora do serwa jakoś nie mogę znaleźć ?? Zawór masz na wężu, w gumowej uszczelce wciśnięty w serwo
Witam. Mam Seata Alhambre 1,9tdi. Po odpaleniu i wciśnięciu pedału hamulca słychać syczenie ( syczenie dochodzi z trzpienia pedału hamulca). I tu pytanie; czy tam jest jakaś uszczelka na trzpieniu łączącym pedał hamulca membraną serwa?
Wymieniłem dziś jeszcze przewód od serwa do kolektora i uszczelkę na wtyczce przy kolektorze. Pojechałem sprawdzić i sytuacja jest taka sama, aczkolwiek może już nie taki twardy ten pedał się robi ale jest twardszy niż jak bym depnął w hample przy 70km/h. Generalnie jeszcze wymienię płyn hamulcowy bo dziś juz nie zdążyłem. I zobaczymy, może faktycznie...
Witam, jestem właśnie po wymianie uszczelek pod kolektorem ssącym. Pomogło to w 95%. Silnik pracuje o wiele lepiej, ale nie jest to praca idealna. Pamiętam, że na przeglądzie komputer pokazywał błąd sondy lambda. Czy to może mieć wpływ na pracę silnika czy powoli trzeba szykować się na wymianę? Drugi temat jest bardziej poważny i priorytetowy, ponieważ...
(at)dafti09 Też się skłaniam ku Twojej wypowiedzi że pompa vacum pomuje w takim tempie on do miski. Dodatkowo po większym butowaniu mam wrażenie że pojękuje ona czy też wyje. Mam wrażenie, że tylnie zaciski słabo hamują bo wizualnie tarcze są nie równo dotarte i maja na zawnętrznych rantach wżery a ta pompa zasila też serwo i hamulce o ile się nie mylę...
DNOSD293 DNOSD274 To zdecydujcie się panowie ;) Ale w sumie gdzieś tu w okolicy podobno zajmują się u mnie wtryskami, więc myślę, że założą te odpowiednie i wyregulują jak trzeba. Jakieś przybliżone koszta takiej usługi panowie znacie ? Wracając jeszcze do góry tematu, dokręciłem lekko pokrywę zaworów, zobaczymy jaki będzie skutek. W najbliższym czasie...
Też wymieniałem tę uszczelkę, ale ja wyjmowałem serwo, teraz działa jak nowe.
Ale że ci aż hamulce wariują to nie szukałbym w cieniutkich wężykach podciśnienia sterowania elektrozaworów tylko raczej na servo i wąż ten gruby czy nie pęknięty czy ma uszczelki bo cieniutkie węzyki nie są w stanie zbić tak ciśnienia że hamulce bajzlują , szukaj od vacum do serwa hamulców bo tam coś się dzieje .
Witam, auto jak w temacie silnik w miarę prosty bez zmienych faz rorzadu itp. Problem jest taki że auto po odpaleniu na zimnym( przestoi cała noc) odpala od "strzała" ale gdy dotknie zwięszky się obroty np. cofajac potem chce się wrzucić 1 bieg więc puszczasz "gaz" i gaśnie nawet nie próbując trzymać obrotów "jałowych". Co ciekawe jak sięnawet trochę...
- Golf 4 1.9TDI - Brak mocy i zblokowany pedał hamulca, wyciek w okolicy pompy vacum. Mam taki problem, króciec do serwo nie ma luzu, wydaje mi się, że może uszczelka poszła. auto nie ma mocy i po paru wciśnięciach hamulca robi się twardy. Jest ktoś w stanie stwierdzić co trzeba zrobić? z góry mówię, że nie posiadam wakuometru. https://obrazki.elektroda.pl/8911390100_...
Ręczny trzyma bardzo dobrze. Ciśnienie na kolektorze ssącym ma stałą wartość -0,65 bara. Odtłuściłem dzisiaj tarcze kontaktem u, chociaż weług mnie nie były zatłuszcone i niestety bez polepszenia. Tarcze są lekko pofalowane, a klocki ocierają lekko o nie i równomiernie na całym obrocie. Uważam, że tarcze są proste, chociaż są już pordzewiałe na brzegach...
FIAT PUNTO I ELX – 75 KM poj 1232 / r96 Usterka nr 1 Nagłe ,,dziury'' w obrotach podczas jazdy, często po ostrym skręcie w prawo – dolałem denaturatu do paliwa, wyczyściłem silniczek krokowy, przepustnicę, gardziel przepustnicy – pomogło na trzy tygodnie. Usterka nr 2 Powrót ,,dziur'' w obrotach a po trzech dniach nagle po ostrym zakręcie...
Aby mocno zahamować, to za pierwszym razem wystarczy nacisnąć do połowy, a za drugim trochę mocniej prawie lub nawet do końca. Dodano po 4 Jeśli tylko raz będę hamować co pewien czas, naciskając raz pedał hamulca, to hamowanie jest w miarę w porządku. Zjawisko takie, jakby do ponownego naciśnięcia potrzebne było napompowanie siły, podciśnienia lub czegoś...
Witam Jeśli chodzi o ubytki oleju to są w granicach 1l na 10 tyś km. Rano jak zapalam to widzę za samochodem dymek później jest spoko, winą tego są prawdopodobnie uszczelki zaworowe, ale mnie zaniepokoiło to najmniejsze sprężanie na jednym cylindrze, gdzieś słyszałem że przyczyną może być to że on obsługuje serwo hamulca nie wiem czy to jest prawda.
Ostatnio bylem z trasie swoim dieslem zafira 2.0 dti84km, w trasie po przejechaniu jakies 25 km na swiatlach zapalily mi sie 2 check signing I taki z ludzidziem czytalem niby od ukladu chlodzenia, po czym obroty zaczely wariowac od1500 do zero czasami do 2000 pozniej pojawil sie problem z ruszaniem chwilowe braki reakcj na gaz I przeszedl w Stan awaryjny...
Ja widzę takie możliwości: 1. Uszkodzenie agregatu ABS polegające na nieszczelności elektrozaworów, ciśnienie z obwodów cofa się do akumulatora ciśnienia. Na postoju pedał będzie twardy, ale po odpaleniu serwo powoduje znaczące zwiększenie ciśnienia w układzie i ten wewnętrzny przeciek jest bardziej zauważalny. Jeśli problem występuje we wszystkich...
Temat nieco "starawy", ale pewnie nie raz (tak jak ja) ktoś jeszcze skorzysta tylko czytając. Przejrzałem wiele informacji w necie. Znalazłem mnóstwo informacji o działaniu pompy, zacisków, abs, ale ciężko znaleźć informacje kompleksowe, całościowe (kilkanaście porad, szczególnie na portalach motoryzacyjnych, to "kopiuj-wklej", bez głębszego zastanowienia...
Cześć problem rozwiązałem: auto przestało gasnąc przy hamowaniu po wykonaniu kilku czynności: 1. z odmy do środka obudowy filtra dostał się olej i spłynął w dół rozpuszczając uszczelki filtra obudowy powietrza oraz gumowego elementu gdzie wchodzą przewody pod filr powietrza do monowtrysku korpusu przepustnicy. Wyczyściłem, z oleju, wymieniłem uszczelkę...
http://motoplatforma.com/galerie/p/przew... Tu masz jak to wygląda trzeba poruszać i wyjdzie. Potem żeby włożyć nasmaruj czymś tłustym i wejdzie jak w masło Witam ponownie, doznałem niemiłego rozczarowania, serwo może i jest niesprawne i hamulce z tego powodu twardnieją. Natomiast cisnienie jest odrazu po podłączeniu i rozłączeniu...
Wymieniłem przewody gumowe przód i tył i potem zalaliśmy płynem i zaczeliśmy odpowietrzać. Wszystki płyn zciekł. Odpowietrzaliśmy wszyskie koła, dlatego że z tyłu płyn nie chciał iść po godzinnym odpowietrzaniu to postanowiliśmy odpowietrzyć przód i potem tył. Jak zaczoł lecieć płyn z przodu to zaczeliśmy odpowietrzać z tyłu. Potem by wykluczyć pęcherzyki...
Dzień dobry. Mam problem z pedałem hamulca. Na postoju pedał twardy jednak po odpaleniu silnika można go wcisnąć do podłogi. Odpowietrzano klasycznie układ pierw od najdalszego koła a potem najbliższego, następnie wymieniono uszczelki serwa (hehe tak w tvn turbo ten mechanik gadał) i po tym zabiegu nie zmieniło sie nic. Następnie odpowietrzono układ...
serwo hamulce słaby hamulce serwo syczeć serwo hamulce
instrukcja rubin ogrzewanie elektryczne projekt autocad schematy elektryczne
lidlomix silnik samsung ww60j4063lw
Lokalizacja bezpiecznika ECM w Iveco Trakker 2011 Schemat elektryczny sprężarki śrubowej FIAC