Słuchaj ja miałem ten sam objaw w Citroenie. Odpowietrzałem hamulce , wymieniałem płyn hamulcowy i na kilka naciśnięć było okej a potem pedał wpadał i już! Okazło sięże padłą uszczelka wewnątrz pompki. Cena kompletu naprawczego to ok 7zł. i trochę zabawy z przekładaniem
Właśnie tak sobie to wyobrażałem oglądając w książce rysunek. Jedynie obawiałem sie tulejek pomiedzy serwo , a korpusem nadwozia ( na rysunku sa tulejka, kołnierz , uszczelka , czy wspornik ) No i nie wiem, czy pompa poprzez serwo jest sterowana jakims popychaczem ( pomiedzy pompa , a serwo ) No i pewnie sporo trzeba odchylic pompe z przewodami miedzianymi,...
a moze silnik jest sprawny tylko uszczelka pod kolektorem ssącym jest wydmuchana skoro z zapchanym dolotem chodzi równo to raczej napewno a jak hamulce słabe to przez serwo moze tak palic i kulec na biegu jałowym wystarczy mała nieszczelność i autko se swiruje
(at)dafti09 Też się skłaniam ku Twojej wypowiedzi że pompa vacum pomuje w takim tempie on do miski. Dodatkowo po większym butowaniu mam wrażenie że pojękuje ona czy też wyje. Mam wrażenie, że tylnie zaciski słabo hamują bo wizualnie tarcze są nie równo dotarte i maja na zawnętrznych rantach wżery a ta pompa zasila też serwo i hamulce o ile się nie mylę...
Dobrze, miałem jednak nosa i prawidłowo obstawiałem. Przyczyną było nieszczelne Serwo od strony pedału hamulca, padła uszczelka. Serwo jest już naprawione, trzyma ciśnienie. Całość układu zmontowana i zalana płynem. Hamulce nie blokują się już samoczynnie podczas jazdy, autko hamuje tylko po naciśnięciu pedału - żyleta :) Dziękuję wszystkim, zamykam...
Ale że ci aż hamulce wariują to nie szukałbym w cieniutkich wężykach podciśnienia sterowania elektrozaworów tylko raczej na servo i wąż ten gruby czy nie pęknięty czy ma uszczelki bo cieniutkie węzyki nie są w stanie zbić tak ciśnienia że hamulce bajzlują , szukaj od vacum do serwa hamulców bo tam coś się dzieje .
nie widzę żadnych przecieków na kablach, a zaworka na przewodzie od kolektora do serwa jakoś nie mogę znaleźć ?? Zawór masz na wężu, w gumowej uszczelce wciśnięty w serwo
Witam. Mam Seata Alhambre 1,9tdi. Po odpaleniu i wciśnięciu pedału hamulca słychać syczenie ( syczenie dochodzi z trzpienia pedału hamulca). I tu pytanie; czy tam jest jakaś uszczelka na trzpieniu łączącym pedał hamulca membraną serwa?
Też wymieniałem tę uszczelkę, ale ja wyjmowałem serwo, teraz działa jak nowe.
- Golf 4 1.9TDI - Brak mocy i zblokowany pedał hamulca, wyciek w okolicy pompy vacum. Mam taki problem, króciec do serwo nie ma luzu, wydaje mi się, że może uszczelka poszła. auto nie ma mocy i po paru wciśnięciach hamulca robi się twardy. Jest ktoś w stanie stwierdzić co trzeba zrobić? z góry mówię, że nie posiadam wakuometru. https://obrazki.elektroda.pl/8911390100_...
Witam dla rozszerzenia informacji . Twardy hamulec po odpaleniu auta . to objaw utraty wspomagania . 1 to diesel podciśnienie wytwarza specjalna pompa vacum . 2 ewidentnie brak podciśnienia w serwie a) uszkodzona pompa Vacum b) uszkodzone przewody pod ciśnieniowe c) uszkodzone serwo nie szczelne - uszczelniacz od strony pedału hamulca -nie równa blacha...
Pierdoły opowiadasz i tyle. Między tłokiem serwa a pompą nie ma żadnej uszczelki. Serwo jest tylko uszczelnione z obudową pompy. Serwo sprawne w 80% procentach, ma przedmuchy? Jeszcze nie widziałem, żeby serwo miało "przedmuchy". Tam przeważnie jest podciśnienie.
Serwo 100 % Hamulce (cylinderki zaciski prowadnice) 100 % Nie posiada ABS-u Przewód do serwa ok zawór zwrotny ok Po podpowiedzi kolegi PERO jestem w trakcie wymiany uszczelki pod kolektorem ssącym
Ja widzę takie możliwości: 1. Uszkodzenie agregatu ABS polegające na nieszczelności elektrozaworów, ciśnienie z obwodów cofa się do akumulatora ciśnienia. Na postoju pedał będzie twardy, ale po odpaleniu serwo powoduje znaczące zwiększenie ciśnienia w układzie i ten wewnętrzny przeciek jest bardziej zauważalny. Jeśli problem występuje we wszystkich...
Aby mocno zahamować, to za pierwszym razem wystarczy nacisnąć do połowy, a za drugim trochę mocniej prawie lub nawet do końca. Dodano po 4 Jeśli tylko raz będę hamować co pewien czas, naciskając raz pedał hamulca, to hamowanie jest w miarę w porządku. Zjawisko takie, jakby do ponownego naciśnięcia potrzebne było napompowanie siły, podciśnienia lub czegoś...
Witam, auto jak w temacie silnik w miarę prosty bez zmienych faz rorzadu itp. Problem jest taki że auto po odpaleniu na zimnym( przestoi cała noc) odpala od "strzała" ale gdy dotknie zwięszky się obroty np. cofajac potem chce się wrzucić 1 bieg więc puszczasz "gaz" i gaśnie nawet nie próbując trzymać obrotów "jałowych". Co ciekawe jak sięnawet trochę...
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Powinen być 5 stopni przy ok. 900 obr./min. Może też zasysać lewe powietrze na jednym cylindrze (uszczelka kolektora ssącego, serwo). Proszę o podpowiedź jak sprawdzić szczelność uszczelek kolektora ssącego. Były one wymieniane wraz z uszczelką pod głowicą i tak na oko nie wzbudzają zastrzeżeń. Co do serwa to chyba...
No właśnie wg tego co kolega pisze wyżej to serwo sprawne jest bo pedał podczas odpalania wpada w podłogę. Ale gdzieś czytałem że nawet jak wpadnie w podłogę to może być serwo walnięte. Muszę jeszcze sprawdzić uszczelki pod pompą, i ewentualnie wymienić cały płyn ale to w wolnej chwili póki co trzeba tak jeździć
Ok. 2 miesiące temu przepuszczała uszczelka serwa więc kupiłem uszczelkę ale to nie pomogło. Kupiłem używane serwo z troche inną pompą ale moja poasowała i samochód znowu miał kopa. od tygodnia znowu zrobił sie jak mół (tak jak przed wymianą serwa) więc uznałem że używka była słaba i kupiłem nowe ATE. Mimo nowego serwa nic się nie poprawiło. Poduszki...
No więc nie wiem dalej co z nim zrobić. Znów mam mało czasu aby przy nim grzebać. Tymczasowo podkręciłem tą magiczną śrubke ze sprężynką przy gaźniku, aby nieco zwiększyć obroty, żeby nie gasł na krzyżówkach - choć nadal mu się zdarzy, ale już rzadziej. Ciągle czuje, że to coś z powietrzem musi być nie tak. Dzisiaj osłuchałem, oglądałem i niczego sie...
ja może pójdę w stronę hamulca . Miałem podobne niuanse w fiacie z obrotami . Tak samo hamulec twardy na wolnych i w miarę ok na wyższych . Okazało się ze było przegniłe serwo od spodu . nie było tego widać , dopiero po demontażu , było widać dość dużą dziurę i uszkodzoną membrana w środku .I tym samym lewe powietrze było zaciągane . Odłącz podciśnienie...
Witam Jeśli chodzi o ubytki oleju to są w granicach 1l na 10 tyś km. Rano jak zapalam to widzę za samochodem dymek później jest spoko, winą tego są prawdopodobnie uszczelki zaworowe, ale mnie zaniepokoiło to najmniejsze sprężanie na jednym cylindrze, gdzieś słyszałem że przyczyną może być to że on obsługuje serwo hamulca nie wiem czy to jest prawda.
To jak się cieplej zrobi to wymienię ten pasek. Mam jeszcze następujący problem z hamulcami. Mianowicie: Hamuję i nie puszcza prawe koło, jak jadę nacisnę hamulec i puszczę to samochód dalej hamuje, i ściąga w prawo. Jak się dłużej jedzie to hamulec puszcza ale też nie do końca, tak trzyma że jest źle ruszać z miejsca. Zmieniłem klocki z obydwu stron...
Wymieniłem przewody gumowe przód i tył i potem zalaliśmy płynem i zaczeliśmy odpowietrzać. Wszystki płyn zciekł. Odpowietrzaliśmy wszyskie koła, dlatego że z tyłu płyn nie chciał iść po godzinnym odpowietrzaniu to postanowiliśmy odpowietrzyć przód i potem tył. Jak zaczoł lecieć płyn z przodu to zaczeliśmy odpowietrzać z tyłu. Potem by wykluczyć pęcherzyki...
Cześć problem rozwiązałem: auto przestało gasnąc przy hamowaniu po wykonaniu kilku czynności: 1. z odmy do środka obudowy filtra dostał się olej i spłynął w dół rozpuszczając uszczelki filtra obudowy powietrza oraz gumowego elementu gdzie wchodzą przewody pod filr powietrza do monowtrysku korpusu przepustnicy. Wyczyściłem, z oleju, wymieniłem uszczelkę...
FIAT PUNTO I ELX – 75 KM poj 1232 / r96 Usterka nr 1 Nagłe ,,dziury'' w obrotach podczas jazdy, często po ostrym skręcie w prawo – dolałem denaturatu do paliwa, wyczyściłem silniczek krokowy, przepustnicę, gardziel przepustnicy – pomogło na trzy tygodnie. Usterka nr 2 Powrót ,,dziur'' w obrotach a po trzech dniach nagle po ostrym zakręcie...
Witam, rozkręciłem wszystko, wyciąłem starą uszczelkę i zakleiłem silikonem dekarskim. Złożyłem wszystko do kupy i wszystko dość mocno skręciłem. I teraz mam pytanie. Zauważyłem gdy mam wyłączony silnik ( a więc i wspomaganie nie działa) i wcisne mocno hamulec nogą to na pierwszy rzut oka wygląda to tak jakby serwo nie było dokręcone (delikatnie się...
Witam Odgrzebię temat bo mam podobny problem, a szukając nie znalazłem odpowiedzi. Peugeot 405 1,9tdi, abs. Objaw jest taki, że na zgaszonym silniku pedał hamulca jest w miarę twardy i hamulce jakieś tam są. Po odpaleniu silnika pedał wpada do podłogi i dopiero za drugim przyciśnięciem są jakieś hamulce. Oprócz tego pedał cały czas powoli wpada w podłogę....
Ręczny trzyma bardzo dobrze. Ciśnienie na kolektorze ssącym ma stałą wartość -0,65 bara. Odtłuściłem dzisiaj tarcze kontaktem u, chociaż weług mnie nie były zatłuszcone i niestety bez polepszenia. Tarcze są lekko pofalowane, a klocki ocierają lekko o nie i równomiernie na całym obrocie. Uważam, że tarcze są proste, chociaż są już pordzewiałe na brzegach...
Witam, jestem właśnie po wymianie uszczelek pod kolektorem ssącym. Pomogło to w 95%. Silnik pracuje o wiele lepiej, ale nie jest to praca idealna. Pamiętam, że na przeglądzie komputer pokazywał błąd sondy lambda. Czy to może mieć wpływ na pracę silnika czy powoli trzeba szykować się na wymianę? Drugi temat jest bardziej poważny i priorytetowy, ponieważ...
Jeśli po takiej próbie okaże się że serwo jest sprawne to - a rozumiem że pedał "wchodzi do podłogi"- prawdopodobną przyczyną braku skuteczności hamowania są wytarte uszczelki wewnątrz pompy hamulcowej i płyn zamiast popychać tłoczki hamulcowe przy kołach przelewa się w pompie pomiędzy sekcjami.
Na pompie widnieje napis D143-1c08091. Widzę że wymiana raczej nie będzie trudna. Czy podczas wymiany trzeba dolać olej czy wymienić uszczelki, czy po montażu są jakieś procedury aby pompa funkcjonowała prawidłowo? Dodano po 20 Czy poza pompa może być inna przyczyna? W necie piszą ze urządzenie ma gwarancję. Nawet jak wytrzyma rok. 50 zł + moja robocizna...
Najprawdopodobniej uszczelka w tym miejscu między pompą hamulcową a serwem to gumowy o-ring, wiec pewnie nie będzie problemu z dobraniem. Może też być skorodowana blacha serwa w tym miejscu i dlatego połączenie się rozszczelniło.. ale to nic strasznego. Sprawdź czy po jakiejś chwili od zgaszenia silnika jak wciskasz pedał hamulca to za pierwszym razem...
Ostatnio bylem z trasie swoim dieslem zafira 2.0 dti84km, w trasie po przejechaniu jakies 25 km na swiatlach zapalily mi sie 2 check signing I taki z ludzidziem czytalem niby od ukladu chlodzenia, po czym obroty zaczely wariowac od1500 do zero czasami do 2000 pozniej pojawil sie problem z ruszaniem chwilowe braki reakcj na gaz I przeszedl w Stan awaryjny...
Witam serdecznie! Jak w temacie... Mam problem z dławiącym się silnikiem po naciśnięciu pedału hamulca. Po odpaleniu auta i naciśnięciu pedału słychać syk, silnik zaczyna pracować niestabilnie i zaczynają spadać obroty. Zdiagnozowałem uszkodzenie zaworu zwrotnego serwa hamulcowego ponieważ powietrze swobodnie przepływało w obydwie strony. Wymieniłem...
Jestem posiadaczem CorsyB z silnikiem C12NZ - monowtrysk, bez przepływomierza, bez czujników: spalania stukowego i na wale korbowym. Temat "gubienia zapłonów " drążę od dwóch lat -bezskutecznie! Problem jest b. ciężki do rozwiązania! Odwiedziłem diagnostykę w ASO OPLA, prywatny zakład elektroniki samochodowej- test Techem, pomiar ciśnienia sprężania,...
1) Jest to silnik benzyna 1.4 VVTi (97km) 2) Olej jest - sprawdzałem 3) silnik chodzi głośniej i jakby trochę nierówno / szarpie na "ssaniu" czy jak to się teraz nazywa. Wszystkie objawy zarówno głośnej pracy jak i problemy z hamulcem po zagrzaniu silnika ~ ok. 5 min znikają . Wiem, że patrzyli na rozrząd, wymieniali tam uszczelki i pompę wody, vacu...
mam zapytanie czy masz wyczuwalny luz na pedale hamulca w momencie jak zaczynasz go naciskac ,bo to jest bardzo istotne jesli tego luzu nie czujesz to znaczy ze popychacz znajdujacy sie w serwie a naciskajacy tloczek pompy nie ma luzu i jednoczesnie podnosi ci pedal do gory ,na koncu tego popychacza jest wkret regulacyjny do ustawienia luzu (ok.0,5...
Dzień dobry. Mam problem z pedałem hamulca. Na postoju pedał twardy jednak po odpaleniu silnika można go wcisnąć do podłogi. Odpowietrzano klasycznie układ pierw od najdalszego koła a potem najbliższego, następnie wymieniono uszczelki serwa (hehe tak w tvn turbo ten mechanik gadał) i po tym zabiegu nie zmieniło sie nic. Następnie odpowietrzono układ...
Fiat Cinquecento 700, miękki hamulec po dłuższej jeździe. Dotyczy wszystkich modeli CC (wszystkie mają jednakowe pompy hamulcowe) Objaw : -Zaczynamy jazdę to hamulec jest twardy i pracuje normalnie (na wyłączonym silniku czuć opór i pedał hamulca nie zapada się) -Po przejechaniu kilku kilometrów pedał hamulca zapada się do samego końca maleje skuteczność...
Witam. Pacjent Honda CR-V II 2002 2,0 benzyna silnik K20A4. Pedał hamulca dochodzi do podłogi przy zapalonym silniku. Po wciskaniu ok 10 cm od podłogi pojawia się większy opór na pedale ale dalej idzie aż do samej podłogi. Tak dzieje się za każdym razem. Przy zgaszonym silniku pedał dochodzi do połowy i dalej nie pójdzie nawet po wciskaniu przez minutę...
Dzięki wszystkim za cenne informacje. Sprawa na razie wygląda tak że wymieniłem elastyczny z metalowym, a dopiero przy wymianie zobaczyłem że dalej jest kolejny elastyczny. Cześć gumowa przeciąłem i były ok ale za to metalowe łamały się w palcach z korozji. Na razie zrobiłem 50km i nic się nie grzeje ALE nie są porządnie odpowietrzone tyły. Czuje na...
Witam, Zajrzałem dziś pod maskę i cieknie mi ciurkiem olej w miejscu wskazanym na obrazku (a dokładnie na łączeniu elementów tej części, która zaznaczyłem w całości): http://obrazki.elektroda.pl/8922595700_1... Jest to taki solidny element (ze złotą naklejką na górze) przykręcany na dwie śruby do głównego bloku silnika. Od niego wychodzi...
wtedy jak odepnę czujnik obroty stały na 1500 obr i nawet nie drgnęły a gdy podpiałem od nowa falowanie 1000 do 2000 i tak w kółko próbowałem jeszcze 2 inne czujniki i dalej to samo zauwazyłem że jak na wolnych obrotach wcisne i puszcze hamulec to obroty sie podnosza i spadają spowrotem moze to byc serwo ? juz nie mam pomysłów i siły do tego auta .....
Witam, W ostatnim czasie byłem zmuszony wymienić katalizator (w starym wkładzie pękł wkład) i pojawiał się błąd sondy lambda regulacyjnej. Po wymianie ustąpił problem. Przy okazji wymieniłem olej i filtr oleju. Jednakże pojawił się kolejny problem p1171. Obroty falowały. Poczyniłem następujące kroki: - wymieniłem filtr powietrza - przeczyściłem przepustnice...
PS hamulec twardnieje po 3 wcisnieciach https://www.youtube.com/watch?v=Aztv4Mf7... Na wyjściu z pompy vacuum masz cienki wężyk. Zdejmij go i zaślep od strony pompy i jeżeli dalej tak się będzie zachowywało to servo masz dziurawe. http://i159.photobucket.com/albums/t141/... tak właśnie będe chciał robic tylko u mnie ten wężyk jest...
DNOSD293 DNOSD274 To zdecydujcie się panowie ;) Ale w sumie gdzieś tu w okolicy podobno zajmują się u mnie wtryskami, więc myślę, że założą te odpowiednie i wyregulują jak trzeba. Jakieś przybliżone koszta takiej usługi panowie znacie ? Wracając jeszcze do góry tematu, dokręciłem lekko pokrywę zaworów, zobaczymy jaki będzie skutek. W najbliższym czasie...
Po zdjęciu tego trójnika króciec od serwa zasysa powietrze, ale natychmiast pojawiają się oba błędy. Sprawdziłem dwa razy, skasowałem błędy, odpaliłem silnik i wkręca się na obroty, zdjąłem wężyk w czasie pracy silnik i od razu wkręca się max 3k obrotów i od razu błędy P2355 i P0401. Powciskałem wężyki do trójnika głębiej i założyłem opaski, no ale......
Czas na podsumowanie. Dziękuję kolegom za sugestie. Zaworek został sprawdzony - nie wykazywał nieprawidłowości. Testu podciśnienia nie zrobiłem. W zamian przeprowadziłem dokładną inspekcję węży - nie dostrzegłem żadnych pęknięć czy uszkodzeń. Dodatkowo przeprowadziłem prymitywny test dymny - dym papierosowy parę razy, z różnych stron - nie zauważyłem,...
Temat nieco "starawy", ale pewnie nie raz (tak jak ja) ktoś jeszcze skorzysta tylko czytając. Przejrzałem wiele informacji w necie. Znalazłem mnóstwo informacji o działaniu pompy, zacisków, abs, ale ciężko znaleźć informacje kompleksowe, całościowe (kilkanaście porad, szczególnie na portalach motoryzacyjnych, to "kopiuj-wklej", bez głębszego zastanowienia...
serwo hamulce hamulce serwo słaby hamulce serwo
pieca tango linka kosiarki schematy spawarek sherman
medion md30445 arduino projekty
Zasilacz do odbiornika R-311: Wybór i budowa Czy PMS7003 działa z Adafruit_PM25AQI.h przez I2C?