Witam ,zakupiłem mercedesa viano W639 z 2004 r z silnikiem cdi 2,2 ,mam problem z poziomem płynu chłodniczego i ogrzewaniem. Jak zaleje zbiornik wyrównawczy do kreski max to po przejechaniu około 300 km zapala mi się kontrolka o niskim stanie,na pracującym silniku w zbiorniku wyrównawczym jest stan na kresce minimum.Jak wykręcę korek ze zbiornika to...
Witam wszystkich i proszę o pomoc w znalezieniu usterki. Jestem posiadaczem Mercedesa 124 z 88r. poj. 2.0 benz. Kilka dni temu skończyła swój żywot uszczelka pod głowicą. Niestety ale głowica złom. Kupiłem drugą i splanowałem. Cały osprzęt ze starej głowicy przełożyłem do nowej (czyt. używanej). Nowa była golutka, nie licząc kilku czujników. Wszystko...
Witam, Kupiłem ponad rok temu Mercedesa 310CC 2.3 Benzyna z automatyczną skrzynią biegów. Silnik: M102945 00 001415. Skrzynia: 722395 00 316355 (type = GA). Niecałe 50 tys km, co jest dobrze udokumentowane. Stan pojazdu też wskazuje niski przebieg. Niestety z silnikiem dzieje się coś dziwnego, może ktoś spotkał się z czymś takim i może mnie naprowadzić...
Witam, dziś przeżyłem szok. Dostałem do malowania boczek Mercedesa w124, automat, 88 r. Auto paliło jak paliło, po zapaleniu bardzo niskie wolne obroty. Ale przejdźmy do meritum, dziś wyjeżdżam z kabiny, samochodzik chodzi sobie na tych swoich wolnych obrotach. Po chwili chcąc go przestawić, dodając więcej gazu samochód zgasł. Próbując go zapalić nie...
witam mam problem z Mercedesem W210 3.2 CDI 1999r. Właścicielem samochodu jestem niecały tydzień i kupowałem go z podejrzeniem ze może być wydmuchana uszczelka pod głowica albo głowica kaput. Otóż objawy są takie : temperatura silnika to 60 stopni c ale jak odkręcę korek od zbiorniczka wyrównawczego to wybija wodę??. Ogrzewanie nie dmucha ciepłe chyba...
Witam forumowiczów. Jestem szczęśliwym posiadaczem Mercedesa 190D, rocznik 1987. Przebieg 500 000 km. Mam takowe problemy. - auto ma ciężki rozruch (również po przejażdżce jak zgaszę go na ok 5 minut). - po odpaleniu auto kopci (zawsze), na zimnym silniku dłużej (2-3 minuty), na rozgrzanym krócej (kilka-kilkanaście sekund). Dym ma kolor siwy (takie...
Może się przyda
Liniał krawędziowy i badanie ze szczelinomierzem odchyłki. Skoro poszedł olej, a uszczelka nie nosi śladów wypchnięcia czy wypalenia to pozostaje jeszcze pęknięcie w obrębie bloku/głowicy.
Mercedes Atego 1218 silnik om934 Po wymianie uszczelki głowicy zatarł się wał szukam osób znających problem tych silników,posiadających wiedzę jak go poprawnie naprawić.
Profesjonalnie możesz to zrobić w warsztacie który naprawia mercedesy.
Ostatnio wymieniłem cieknącą uszczelkę pod nastawiaczem dawki paliwa i nie zrobiłem sobie cech. Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być i wszystko ok poza tym, że ciężko odpala na zimnym silniku prawdopodobna przyczyna .
Jak w temacie - wyciek oleju spod zaślepki zaznaczonej na zdjęciu. Moje pytanie czy jest tam jakiś uszczelniacz, uszczelka, oring? Może zna ktoś symbol? Czy po odkręceniu tej zaślepki mam spodziewać się wypływu oleju? Powinienem wcześniej spuścić olej z silnika? Wg poprzedniego właściciela pojazdu silnik zalewany był olejem 10W40, natomiast wg instrukcji...
Mercedes Atego 1218 euro 6 silnik om934 po wymianie uszczelki głowicy zatarł się na wale korbowym.Szukam osób znających problem tych silników co jest powodem tej usterki z którą jak zdążyłem się zorientować boryka się dużo warsztatów .
Witam. Pilnie potrzebuje momenty dokręcania śrub silnika do Mercedesa E200 Kompressor , silnik M271.941 . Będę wdzięczny za pomoc.
Zapach spalin w kabinie w mercedes kl.A 170 cdi 2003 rok
Nabyłem Mercedes C220 D problem z obrotami silnika,poprzedni właściciel powiedział że pompa.Na wolnych obrotach lekkie szarpania i niezbyt równa praca silnika.Dzisiaj zaobserwowałem powietrze w przewodzie paliwowym od filtra paliwa do pompy,jak idzie powietrze to szarpnięcie i na wyższych obrotach to samo,poza tym od czasu do czasu zapali się EPS i...
Witam !! W wozie kumpla po włączeniu zapłonu w desce po prawej stronie coś głośno buczy. Podobno jest to wentylator od jakiegoś czujnika temperatury ale nie na pewno. Czy ktoś wie co to jest i jak tam się dostać - jest to za poduszką pasażera Pozdrawiam i dziękuję :)
Na opakowaniu uszczelki masz wszystko
Witam. Świetnie rozpisana instrukcja. Czy posiadasz może również taką do mercedesa vito 639. Rocznik 2007 silnik 2.2 , 85KW. Będę również wymieniał uszczelkę i potrzebuje taką instrukcję. Dziękuję i pozdrawiam. Arek
To musisz wracać do tego kto robił silnik. Chyba, że sam robiłeś. Zacząłbym od podstaw- czy uszczelka pod głowicą ok.
Nie potrzeba ustawiać rozrządu. Zdejmuje się całą kobyłkę trzymającą dwie dźwigienki. Następnie wymiana już na stole i ponowny montaż. Zaleca się moczenie nowych regulatorów w oleju i kilkukrotne ręczne napełnienie ich przed zamocowaniem. Przed pracą na wszelki wypadek kup uszczelkę dekla - może się przydać.
Uszczelki tam jakiej nie było, bo widać otarcia na wirniku.(za bardzo spasowane )
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Mam na myśli jednostkę sterującą silnikiem, tam zapisuje Ci wszystkie dane z silnika, wszelkie kody z czujników, obciążeń, nawet ilość podpięć do komputera. Z jakiegoś powodu wyjęli silnik z tego Meśka z samochodu komunalnego - coś musiało być na rzeczy. Jeśli masz dobrego mechanika, to możesz ten silnik wziąć z zastrzeżeniem, że w razie "ale" oddasz....
Witam, mialem nieszczelną pompe lucas wyciągnąłem ją i wymieniłem wszystkie uszczelki. Ustawiam wszystko wedlug instrukcji znalezionych w internecie natomiast silnik odpala tylko na sekunde i gasnie.
Gdy uruchomię silnik to dźwięk taki jakby z tłoka wydobywał się, może to uszczelka pod wtryskiem.
Pisze Fakt że stara data z 2017 ale problem jest w kolektorze ssącym bynajmniej w moim tak było że rozkręciłem kolektor wymieniłem chłodniczke a on kopcił jak zło i płynu ubywało między kolektor a silnik jest uszczelka na samym końcu kolektora i ta uszczelka jak puszcza przedostaje się płyn do Komory spalania co za tym idzie kopcenie i ubywanie płynu
Witaj, ten osadnik u mnie jest zaraz obok filtra paliwa, to taka mała puszeczka szara.a uszczelka pod wtryskiem puszczała.
jeżeli chodzi o rozrząd to najlepiej jak najszybciej.. do mechanika bo szkoda dobrego silnika. pozdrawiam
A o jaką instrukcję chodzi? W zasadzie bez wyjęcia silnika, to możesz sobie pooglądać.
Trzeba sprawdzić silnik czy w nim realnie było coś wymienione na nowe czy jedynie wypłukali silnik ropą? Urwana śruba oraz zatarte łożysko raczej w świeżo remontowanym silniku dziwna sprawa. Panewki zatarte więc trzeba spojrzeć na uszczelniacze/uszczelki oraz pierścienie tłokowe.
Jeśli wywala przez miarkę to nadmierne ciśnieni w komorze korbowej -kompresor -turbo -pierścienie na tłoku ( biały dym z komory korbowej ) -uszczelka pod głowicą
Białe spaliny to: 1)skroplona woda w ostatnim tłumiku. Należy przejechać na dłuższej trasie aby zdążyła się wygotować. 2) Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy: a) w czasie pracy poobserwować czy w płynie chłodniczym nie "bąbelkują" pęcherzyki powietrza. b) sprawdzić ciśnienie w cylindrach (tam gdzie jest dziura może być niższe) 3) zjawisko normalnej...
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
To deko inny silnik niż miałem u siebie. Tamten był nierozbieralny, plastik siedział na "rybi ogon".
Jeżeli są takie same pompy (długość kabla) to będzie chodzić. Ja osobiście wolałbym wymienić uszczelkę.
A założyłeś grubszą uszczelkę [ilość ząbków]?
Witam żeby nie zakładać nowego tematu, chciałem się zapytać o luzy zaworowe (jaka przerwa) i z jakią siłą dokręcić głowicę w mercedesie atego 1223 2001r. Prosiłbym o pomoc
Silnik i skrzynia ponoć bez zarzutów Ponoć... ;) Już na gwarancji miał pięć zgłoszeń na uporczywe wycieki oleju z silnika (dwa na wyciek spod głowicy, jedno - wyciek z uszczelniacza wałka rozrządu, jedno - wyciek spod miski olejowej i jedno na wyciek spod pokrywy rozrządu). Do tego jedno zgłoszenie na wyciek z uszczelki miski skrzyni biegów. Pewnie...
Wymieniałem koledze uszczelkę pod głowicą w musso z silnikiem mercedesa . Jest to silnik 3.2 m104 . Wiem gdzie jest znak na kole pasowym , wiem też jak ustawić wałki rozrządu natomiast koło na wałku ssącym jest "ruchome" Zapewne służy to do zmiennych faz rozrządu . I teraz moje pytanie do znawców - jak ma być ustawione to ruchome koło .
wystarczyło zrobić głowice i nowe uszczelki dac narazie jest spokoj, choc dziwana to sprawa ze wszystkie 6 sztuk.
Dzięki bardzo za odpowiedź. Też tak myślę ale brakowało mi trochę pewności. Mam nadzieję że wycieki to kwestia uszczelek w tych autach. Z nowych mercedesów też leci, trzeba uszczelnić silnik i tyle.
hej, podaj kod silnika to przesle dokumentacje glowica byla planowana? pozdr
A czy aby 722.6 nie ma już konwertera bez korka? niektore mialy, niektore nie Już wiele razy w przeszłości producenci topowych marek samochodów odradzali wymiany oleju w ASB, zazwyczaj do pewnego czasu... dokladnie Wjechałem autem na kanał i odkręciłem tą pokrywę która osłania skrzynie i silnik , kręciłem sprzęgłem ale korka nie ma , co teraz jak spuścić...
Wymiana świec rozwiązała sprawę , co do układu wydechowego wpadła uszczelka do intercolera . Błędów nie ma auto chodzi jak nowe. Zamykam temat
Zmierz ciśnienie w układzie chłodzenia, sprawdź sprężarkę powietrza. Masz dwie możliwości przy nadmiernym ciśnieniu, albo sprężarka albo uszczelka pod głowicą silnika. Jeśli z pompą, termostatem i chłodnicą wszystko OK.
Witam poszukuje momentu dokręcania głowic w silniku M278 v8 bi turbo 4,7l z Mercedesa S550. Niestety z uszczelkami niebylo kartki z momentami.
No chyba, że tak spartolili głowicę że nawet z uszczelką nadwymiarową zabrakło tych pare setek :wink: ...
OK, ale mimo wszystko przewody od turbo trzeba wszystkie sprawdzic. Wszystkie obejmy. Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. Nie zaszkodzi tez zajrzec pod korek oleju, czy jest czysty, czy przypadkiem uszczelka pod glowica nie padla. Plynu nie ubywa w chlodnicy?
Witam, chciałbym podpytać czy ktoś z Was miał taki przypadek i może podzielić się doświadczeniem. Mercedes W246 1.6 benzyna 122KM Na początku wskazówka temp rosła, spadała wariowała. Diagnoza mechanika termostat. Wymiana na nowy oryginalny, przepłukanie układu i odpowietrzenie. Problem zniknął. Niestety po dwóch dniach wskazówka urosła do 120 stopni....
Przyczyn takiego stanu może być sporo - najlepiej jakbyś podjechał gdzieś do speców od Merca którzy posiadają dedykowany do Mercedesów interface Star Diagnosis. To co możesz zrobić na szybko: - zajrzeć do skrzynek bezpieczników pod maską czy tam przypadkiem nie ma wilgoci (nie wymieniona w porę wtyczka przy automatycznej skrzyni biegów i sączący się...
Są stetoskopy dla mechaników, dysponując czymś takim ustaliłbyś na którym cylindrze stuka. No ja zawsze gonie do mojej babci i pożyczam taki od aparatu do mierzenia ciśnienia. Sprawdza się, prawie identycznie jak te dla mechaników. Cykac może bardzo dużo rzeczy. Np. może cyka ci pomiędzy głowicą, a kolektorem wydechowym na uszczelce, stąd i głośna...
mam w domu jeden z auta niewiadomej marki i na stole pobór wynosi około 8A. Coś mocno dużo jak na silnik " na pusto" tzn bez obciążenia . Mam w moim kanciaku amperomierz i elekryczne szyby i i amperomierz pokazuje ok. 5A przy podnoszeniu , ale ma duży opór szyby w uszczelkach Silnik od wycieraczek też będzie pobierał podobnie . Te od mercedesa po naprawie...
Witam mam problem ze znalezieniem ustawian tj znaków, pozycji łańcucha rozrządu w mb 409d, 3.0l, 5c. Ma 88km. I za ......pana nie mogę dorwać tych info. Wedle papiera to silnik om617. Licznik nie działa ale ma przez 600tys. 😬 Ale uszczelka głowicy poszła i ..... Wiecie ..jakby ktoś pomóc chciał dźwięczny byłbym okrutnie pozdrawiam.
Proszę o pomoc. Gdzie jest blokada pompy wtryskowej i czy trzeba ją zablokować (i jak to zrobić?) żeby zwolnić łańcuszek rozrządu? Czy wystarczy popuścić szpaner napinacza i się to nie przestawi? Muszę ściągnąć głowicę, bo poszła uszczelka pod głowicą. Czy po odkręceniu koła zębatego od wałka rozrządu głowica zejdzie?
uszczelka mercedesa schemat silnika mercedesa schemat instalacji silnika mercedesa
zdjąć obudowę pieca junkers łączyć żarówka równoległy sygnalizator syrena
naprawa udaru makita bateria milwaukee
Pompa wspomagania w Massey Ferguson 6180 - jaką wybrać? Rozrusznik VW Caddy 2.0 SDI: numery czy zęby?