Nowe Tylko aso
To robić to? Silnik i tak nie jest nowy, ale boję się wzrostu temperatury spalania i kopcenia z wydechu
AGR lub chłodnica wysokociśnieniowa
Sama uszczelka. Śruby masz swoje.
może to być uszczelka od egr albo uszczelka bocznej pokrywy rozrządu Te uszczelki też ktoś pewnie wymieniał podczas wymiany uszczelki głowicy ( bo musiały być demontowane) . Jak jest CO2 w układzie chłodzenia to uszczelka EGRa , uszczelka pod głowicą lub głowica (pęknięcie , nierówność ) ..
Witam. Dla potomnych, bo znalezienie rozwiązania problemu nie było takie oczywiste. Silniki 2.0 i 1.6 Multijet (Fiat, Opel i co tam jeszcze) pod zaworem EGR mają uszczelkę zamykającą kanał wodny chłodzący spaliny z EGR. Uszczelka dostępna pod numerem Fiat 71752851, dostępne zamienniki Elring, Fischer. EGR pod kolektorem ssącym, płyn wycieka na rozrusznik....
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-prze... chyba jednak da się kupić
Dziękuje za odpowiedź. To resztki oleju gdyż wcześniej miałem wyciek z podstawy filtra oleju. Patrząc na ceny uszczelek EGR, postanowiłem, że wymienię ją profilaktycznie. A jak działa taki EGR bez elektronicznego zaworu? Spełnia jakąś rolę? Jest cały czas otwarty?
Silnik Z16SE - Zawór EGR należy wymienić uszczelkę zaworu EGR a następnie zaprogramować moduł sterowania silnika zmodyfikowanym oprogramowaniem 1.Wymiana uszczelki EGR na nowszą wersję nr części 55 560 700, nr kat. 91 06 319 2.Zaprogramować moduł sterowania silnika zmodyfikowanym oprogramowaniem w celu dezaktywacji funkcji zaworu EGR. 3 Jeśli zrobimy...
Ok. Co z zaworem klapy wirowej? Co to za uszczelki z dziurami w okolicach EGR? Czemu temperatura cpf jest -40 C ?
Wymieniłem egr i uszczelki firmy pierburg
Mam toyotę yaris II 1.4 d-4d diesel z 2006 roku Mam taki problem że podczas postoju wieje zimnym powietrzem dopiero podczas dłuższej jazdy zaczyna wiać ciepłem, jaka to może być przyczyna?
EGR ma za zadanie wprowadzić część spalin do układu dolotowego, w celu dopalenia węglowodorów. Przez wprowadzeniu do cylindra mieszanki uboższej w tlen, zmniejsza się emisję tlenków azotu. W kolektorze dolotowym, (gdzie kiedyś było tylko powietrze lub mieszanka paliwowo-powietrzna), mamy też spaliny. To w połączeniu z odmą i przenoszącą się tą drogą...
Witajcie, Jestem już po pierwszym etapie czyszczenia. Wczoraj na stół poszedł zawór EGR. Powiem tak, było co czyścić. Środek do czyszczenia zaworów EGR wymiękł. Poradził sobie z tą drugą komorą (ta która się otwiera). Natomiast z tej pierwszej nagar zeskrobywałem płaskim małym śrubokrętem tyle tego było. Później jeszcze tyle ile mogłem oczyściłem drobnym...
Danych na razie brak / zacina się przepustnica albo sama w sobie albo elektryka / odkręcam ja i zobaczę jak wygląda pod spodem / raz działa a innym razem stoi Dodano po 1 Nie tylko ja tu zaglądam, da się jakoś to sprawdzić poza samochodem? Dwa rodzaje uszczelniacza https://obrazki.elektroda.pl/7246596700_... Dodano po 27 Nie jest jakaś...
Wydmuchana uszczelka obudowy EGR w miejscu łączenia z blokiem silnika
Silnik z14xep wypadanie zapłonu na 4 cylindrze sporadycznie zdarza się że na 1. Czasami po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przez chwile chodzi normalnie. Co było sprawdzone to: Rozrząd prawidłowo ustawiony i łańcuch w dobrym stanie. Cewka i świece ok, podkładane dla pewności z innego. Wtryski sprawdzone i podkładane z innego. Ciśnienie sprężania na wszystkich...
Jak masz gdzie i możliwość, to go usuń. Z tą zaślepką z 3 dziurami masz rację, fiat razem z egr daję do montażu taką uszczelkę. Niewielka nieszczelność wystarczy aby silnik nie zapalił, musi na pewno przepuszczać trochę.
Witam. Mam problem z wibracjami w BMW e65 730d Jeśli na biegu jałowym zacznę dodawać gazu to od 1500-1800 zaczynają się wibrację na karoserii; powyżej 2000 też występują ale mniejsze. Podczas normalnego użytkowania wibracje podczas jazdy praktycznie nie występują; Koło pasowe wymienione; kolektor ssący wyczyszczony i złożony na nowych uszczelkach; EGR...
O i tu też idziemy w ciekawą stronę metalowych uszczelek egru które po przepaleniu mogą dźwięki powodować lub rurka harmonijka. Tylko wtedy w kabinie pojawia się zapach jakbyś jechał za poczciwym Ikarusem. A najlepiej to jak ktoś posłucha i powącha na żywo.
Ja jeszcze odkręcam przewody paliwowe, a uszczelkę przy zakładaniu przyklejam delikatnie do EGRa.
Mam to samo z odmy i dolotu kapie. Wyczyściłem egr chłodniczkę i kolektor ssący razem jest z porkywa zaworów plus uszczelki .Stawiam na egr niesprawny daje dużo spalin do dolot zmieszanych z olejem odma nie daje rady i puszcza dalej. ale mam teraz problem z zapowietrzeniem i nie moge odalić żeby zobaczyć czy pomogło.
Jakie ciśnienie masz w kolektorze ssącym na wolnuch obrotach? Sprawdź szczelność kolektora ssącego i egr, czasem uszczelka pod egr przepuszcza, i jeszcze jedna sprawa, ten zaworek na filtrze powietrza czy działa poprawnie?
sprawdź katalizator, nie podałeś roku i przebiegu auta, ale to była częsta przyczyna z 18xe, oprócz tego sprawdź działanie egr, Czasem są przeciaki pod uszczelką egr, i ostatni jest do sprawdzenia zawór karnistra oparów paliwa na filtrze. ALE przedewszystkim podaj kod będu bo są dwa za bogaty albo za ubogi, p0130 ogólnie pokazuje złą emisję spalin
Pracuje równiutko. Przy montażu kolektora wysunęła się uszczelka zaworu EGR. Niestety błędy nadal wyskakują i przechodzi w tryb awaryjny. Przekazuję auto do kumpla elektronika na kompa. Dzięki igorek83 za schemat.
Wymieniłem EGR,uszczelkę pokrywy zaworów,złącze elastyczne. Wymieniłeś bo czułeś spaliny czy po wymianie zacząłeś czuć?
Witam serdecznie, mam mały problem potrzebuję uszczelki którą zaznaczyłem na zdjęciach, znajduje się ona w chłodnicy EGR Opel Vivaro 1.6 Biturbo 2016r. Próbowałem również znaleźć książkę z częściami lecz nic takiego nie mogę znaleźć, orientuje się ktoś czy jest możliwość otrzymania tej uszczelki lub ktoś posiada lub wie jak znaleźć https://obrazki.elektroda.pl/5945500400_...
witam ponownie niestety u mnie jest lipa. po założeniu uszczelka zaslepka uszczelka egr auto szarpie tak samo jak wczesniej. zaslepkie kupilem taka jak ty z dwoma dziurkami zawor egr podpiety nie da sie jezdzic co dziwne bo na pelnej zaslepce z puszki bylo ok. napisalem do sprzedajacego stwierdzil ze ta zaslepka z dziurkami to jest do sprawnego zaworu...
Problem rozwiązany: - Egr założony nowy, - wymieniona cewka zapłonowa i juz nie szarpie. - pali 7-8,pierwsze pomiary były błędnie zrobione.
Za każdym razem zmienialiscie uszczelki na przepustnicy? Zaslep na próbę zawór odpowietrzenia par możliwe że jest cały czas otwarty, czy ktoś sprawdzał czy nie ma zwarcia na przewodach elektrycznych? Po takim długim czasie walki to chyba bym spróbował jednak wymyc chociaż egr. Sprawdź filtr piwietrza. Uszczelki przewody powietrza łączące zaworki zmurszale...
byłem w salonie wymienili mi uszczelkę pod "egr" i jest w miarę ok
Właśnie z turbiny zaczyna lecieć juz olej powoli. Wiec trzeba odkręcić egr wyczyścić wymienić uszczelkę czy wymienić caly egr??
Omiń chłodnicę EGR i wtedy sprawdź . Tak jak kolega wyżej napisał
Witam Czy po czyszczeniu egr w toyocie corolli 2005 diesel 1.4 d4d wymagana jest jakaś adaptacja / udział komputera diagnostycznego ? I drugie, czym należy smarować (o ile trzeba) ośkę zaworu ? Pytam, bo chciałem go wyczyścić samodzielnie, a nic nie wiem o adaptacji. Czy wystarczy po prostu włożyć wyczyszczony zawór z nowymi uszczelkami. pozdrawiam
Witam , mam problem z moim sprinterem 315 906 2006 r 2cdi , raz na jakiś czas zaczyna dymic pod maską w okolicy dpf kolektora wydechowego nie wiem co może być przyczyną kolektor wydechowy cały szczelny(nowa uszczelka ) , egr nowy, kolektor dolotowy wyczyszczony .Dodam próbowałem szukać rozwiązania i po odpięciu wtyczki z przepływomierza przestaje dymić...
Ja jestem tylko ciekawy kiedy przegrzejesz silnik tak, że pęknie głowica albo zatrzesz tłoki. Jeżeli nie dopuszczasz do głowy, że to uszczelka głowicy to może cieknie chłodnica EGR?
Jak nie ma chłodnicy EGR to uszczelka albo pęknięta głowica.
N909273302 - oring 62x3 EGR szt. 1 069131547D - uszczelka 32mm szt. 1 038131547A - uszczelka 22mm szt. 1
może ktoś się spotkał z takim problemem i coś potrafi podpowiedzieć ? Wiele razy, nieszczelność pomiędzy wydechem a turbosprężarką, pęknięta rurka od EGR-a, wydmuchana uszczelka z pod rurki egr. Szukaj okopcenia.
Daj znać czy są jakieś poprawy i sprawdź sobie filtr paliwa jeśli jest czarny to uszczelniacze pod mostkami do wymiany. Drugie co przewody przelewowe łączą się przy pompie z zasilaniem wystarczy minimalna nieszczelność i nie zaciągnie paliwa a te pompy są bardzo wrażliwe na zapowietrzenia. Sam egr osobiście bym wywalił Dodano po 1 I sprawdź sobie uszczelkę...
Cześć, Poszukuję uszczelki chłodnicy EGR (oryginał Valeo, nr XS2005) do silnika DW10C 2,0 TDCi 140/163 KM. W ASO i Intercars chłodnica i EGR występują jako całość, czyli niby niedemontowalna, ale aby wyczyścić EGR, należy odkręcić 4 śruby od chłodnicy, a uszczelka jest niedostępna... Znalazłem zamiennik, samą chłodnicę z uszczelką, załączam jako zdjęcie...
A kolega ma LPG? bo ja właśnie też walczyłem do dnia dzisiejszego z wypadaniem zapłonu, tzn mi pokazywał się błąd p0130 - zbyt uboga mieszanka, zaślepiłem egr i potraktowałem uszczelka -egr silikonem wysokotemperaturowym i silnik zaczął pracować równo i sonda pracuje już na każdym zakresie, poprzednio miała często zwisy na mieszance ubogiej. Sprawdź...
Rozumiem, chciałbym to zrobić żeby wiedzieć gdzie znika płyn. W necie wyczytałem że może być właśnie chłodnica egr lub uszczelka głowicy. Jednak na uszczelkę nie wskazują żadne objawy . Mam ubytek 1 l na 300 km . Silnik chodzi bdb.
Jak wyżej - zdławiłeś wydech, wzrosło w nim ciśnienie, to i turbina zwolniła. Mi się wycie pojawiało w dwu przypadkach - padnięta turbina, albo jak wywaliło uszczelkę spod EGR. Ładuje porządnie?
Kawałek cienkiej blachy najlepiej chromoniklowej- nierdzewki z 2 dziurami małymi i 2 nowe uszczelki. To jest nielegalne. Kolega niech się cieszy uszczelką pod głowicą bo już niedługo.
Super dzięki za podsunięcie pomysłu w Poniedziałek udam się z nowymi świecami do mechanika i sprawdzimy odrazu kompresję. Czy masz jeszcze jakiś pomysł? Czytałem że uszczelka pod zaworem Egr lubi się wydmuchać i wtedy łapie 'lewe' powietrze
Przy wymianie egr były zamontowane nowe uszczelki i nowa uszczelka do dpf ? Na starych uszczelkach na chwile pojeździ po tym będzie śmierdziało.
Cześć, mam nietypowy problem z VW Passatem B6, 2008r Commons Rail 2.0 TDI 140KM. Dzień po wymienianie uszczelki pod głowicą (oczywiście głowica planowana i sprawdzona na szczelność), ucieka płyn do zera w zbiorniczku i dymi na biało. Rok temu też wymieniłem uszczelkę oraz chłodnicę spalin EGR. Macie jakiś pomysł w czym tkwi problem? Auto miało też problem...
Na postoju czy tez z wciśniętym pedałem sprzęgła (na tym pedale też jest czujnik) nic nie sprawdzisz bo wtedy masz tryb ograniczenia momentu obrotowego. Z opisanych przez Ciebie objawów wynika ewidentna nieszczelność. Najprawdopodobniej problem leży między turbosprężarką, a kolektorem dolotowym. Możliwa jest tez nieszczelność uszczelki pod kolektorem...
Zdejmij tę opaskę i sprawdź czy krawędź rury nie jest pozaginana albo pofalowana i w razie czego ładnie to wyprostuj. Sprawdź też jak pracuje zawór EGR, najlepiej zdementuj go (jest nakręcany na kolektor razem z tym kawałkiem grubej rury, aby go wyjąć trzeba wyluzować kolektor) i oczyść. Jak już to wszystko rozbierasz to nie zawadziło by zdjąć zupełnie...
Uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin EGR
co ja bym zrobił. zaślepił egr zaślepki do egr'a dostaniesz w ASO vw 038131925a za śmieszne pieniążki albo na allegro znajdź, pamiętaj że potrzebujesz dwie zaślepki i dwie uszczelki, na sam egr bądź kolektor ssący i na kolektor wydechowy. jeżeli nic się nie zmieni to podmienić Przepływkę
Do tego uszczelkę pokrywy i uszczelki gumowe górne wtrysków na te "kominy". NIe wiem czy jest dobrym pomysłem ruszać kolektor ? W tych silnikach EGR robi straszny syf w dolocie także czyszczenia bedzie sporo. 😁 No ale jak ma być idealnie i sucho i czysto to trudno.
Wymiana uszczelki.
Jeden gościu z forum napisał żeby podnieść obroty kompem. Mu to pomogło. A masz taki problem dodam lekko gaz o 100 i trzymam to faluja obroty coraz więcej u mnie tak jest. A jaki masz silnik symbol ja mam alz i jak pisałem mam te ezektor on też jest związany z podciśnieniem. Zawór egr wyczyszczony. Dziwię się tylko tymi org metalowymi niby uszczelkami...
A skręciłeś dobrze egra? Zdarza się przy braku uszczelki słabe skręcenie i tamtędy może dźwięk wydobywać się.
Powinien ktoś zerknąć do komory silnika w Twoim aucie kto wie gdzie i czego szukać by dokładnie wszystko sprawdzić. Ja tego przez internet nie jestem w stanie zrobić. Uszczelka przy EGR jest pomiędzy nim a kolektorem ssącym oraz pomiędzy nim a rurą doprowadzającą doń spaliny z chłodnicy spalin. Czyścili EGR to sprawdź czy dobrze dokręcili i czy czasem...
Po zdjęciu tego trójnika króciec od serwa zasysa powietrze, ale natychmiast pojawiają się oba błędy. Sprawdziłem dwa razy, skasowałem błędy, odpaliłem silnik i wkręca się na obroty, zdjąłem wężyk w czasie pracy silnik i od razu wkręca się max 3k obrotów i od razu błędy P2355 i P0401. Powciskałem wężyki do trójnika głębiej i założyłem opaski, no ale......
Witam. Rozwiozany problem z Chryslerem Visionem. Postawiłem auto do mechanika. Problemem okazało się lewe powietrze. Tak jak podpowiadaliście. Lewe powietrze z EGR plus lew powietrze na wtryskach. EGR zaślepiony, uszczelki po wtryski wymienione. Obroty 1000, w normie. Dziękuję WSZYSTKIM z tegogo forum za pomoc. Pozdrawiam, życzę szerokości.
Spróbuj zaślepić zawór EGR żeby spaliny z powrotem nie cofały się do kolektora ssącego.
zgadza się to 2 już podejrzałem na allegrze ;] tam jest jakaś uszczelka pomiędzy tym egr-em a blokiem, trzeba silikonem posmarować przy zakładaniu?
Zużyty potencjometr TPS, lewe powietrze - uszczelka kolektora - serwo, podwieszający się EGR. Jest tego trochę. Wpierw trzeba popatrzeć w parametry - podciśnienie w kolektorze na biegu jałowym, oraz kąt otwarcia przepustnicy - czy ma stałą wartość.
A może uszczelka pod Głowica i nie do końca spala ropę. Kopci się na biało i dym bardzo szczypie w oczy. Już nie wiem co mam myślęc. Bo kolejne tysiąc czy dwa tysiące złotych nie chce wydawać na coś czego nie umia zdiagnozować. Ciągle słyszę że silnik do wymiany albo uszczelka. Czy egr odpowiada za moc w aucie?
Hej, Miałem podobnie, ale zamiast trakcji świecił się check engine, obroty max do 3000, auto wpadało w tryb awaryjny. Wtedy faktycznie pomogło czyszczenie zaworu EGR. W tych samochodach ekologia to porażka. Zdjęcie tego zaworu wraz z rurą dochodzącą do kolektora ssącego to niezbyt wymagająca praca. Ja pokusiłem się dalej, żeby zdjąć kolektor oraz oddzielić...
Wyjąłem EGRa. Uszczelka EGRa była cała brudna od 'żywicznego' nalotu. W dwóch miejscach na uszczelce była jakby zaschnięta, wypolerowana żywica. Wyczyściłem całą uszczelkę oraz widoczne części EGRa. Grzybek w EGRze porusza się. Uszczelka była wykonana z bardzo trwałego materiału, odpornego na wysokie temperatury. Ale taka uszczelka, moim zdaniem, nie...
Zaslep chlodniczke EGR na wejściu spalin albo połącz razem węże płynu od chłodniczki. Co do uszkodzenia chłodniczki EGR w tym silniku chyba się nie spotkałem, uszczelki pod głowicą się zdarzają.
Odkręcisz 3 śruby wypniesz wtyczne i wyjmiesz zawór. Umyć znywaczem lub specjalnym środkiem cleaner egr. Uszczelka jak nie będzie mocno spłaszczona możesz założyć starą. Czyszczenie kolektora sobie odpuść.
1. W 12 letnim samochodzie jak wyjmiesz wtryski to na maszynie prawie zawsze wyjdą, że są do zrobienia. To jak czasami ludzie dają „z ręki” do regeneracji alternator z 20letniego auta, szczotek prawie nie ma, pierścień na ukończeniu. Naprawisz, a potem telefon po co był robiony jak dalej źle:p 2. EGR po 12 latach będzie zabity nagarem, ale...
W chwili gdy wyrzuca płyn trzeba zrobić test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i jeżeli wynik testu jest pozytywny to puszcza głowica lub uszczelka lub chłodniczka egr (jeżeli jest) a gdy test jest negatywny to być może przegrzawa się silnik i po prosto gotuje się płyn ( do sprawdzenia wentylatory , termostat ...)
Witam rozwiązałem problem była zamontowana blacha z 3 dziurami i wywaliłem to. Zamontowałem EGR i 2 uszczelki i jest ok. https://obrazki.elektroda.pl/1712756900_...
Witam Za namową znajomego- aczkolwiek bardzo sceptycznie zdjąłem gumowy wąż z przepustnicy i ku mojemu zdziwnieniu w środku była masa oleju i trochę nagaru. Jutro pojadę do Audi kupić uszczelki do egr i przepustnicy- i będe polerował... ps jest jakis cień szans, że to właśnie to powoduje nierówna pracę silnika??
był jeszcze taki motyw w tych silnikach ale nie we wszystkich że kolektory ssący i wydech były połączone uszczelką i na łączeniu były kanały zaworu EGR i ta uszczelka się wypalała i zasysało powietrze.sprawdz z kanału jak u ciebie jest. pozdrawiam
Użytkownik napisał: Problem rozwiązany przyczyną była pęknięta rurka odprowadzająca spaliny od chłodniczki egr ale także taka przyczyną moze być uszczelka kolektora lob pęknięty kolektor
Jak chcesz wyjąć ten EGR to od razu zakup nową uszczelkę rury od smarowania turbiny, bo będziesz musiał ją odkręcać.
Zaślep nie wężyk bo to nic nie da a całkowicie EGR blaszką wycięta i wstaw w miejsce uszczelki
Witam Wymieniłem uszczelkę pod głowica problem został. Mechanik szukał dalej i znalazł że są 3 czujniki temperatury i jeden dawał zły odczyt. Załączam zdjęcie ze sterownika. Na razie przejechałem około 1500km i nie dolewalem. Pewnie wymiana uszczelki nie była potrzebna. PS wymiana chłodnicy EGR tez była. Wcześniej Dodano po 2 W załączniku zdjęcia czujnika...
Troche mnie tu nie bylo ale dopiero w tym tygodniu pojechałem autem. Zaczynając od chlodnicy wysokiego cisnienia. Wykrecona sprawdzona na szczelnosc wszystko ok. A co do tematu egra. Patrzac na ceny tych aut kupilem cala chlodnice bez klap. I z dwóch zrobilem jeden kompletny egr. Z nowymi uszczelkami itp. Rdzen wstawiłam z tej uzywki klapy ze starego...
czy sprawdziłeś szczelność kolektora i wszystkich rurek podciśnieniowych. Jeszcze nie. To będzie trochę więcej roboty. Najlepiej wyciągnąć cały kolektor, wyczyścić i założyć nowe uszczelki. Co do rurek podciśnieniowych to chyba ich tam za wiele nie ma. Pod przepustnicą jest nowa uszczelka, pod EGR też już kilka różnych było, więc zostaje opcja że któraś...
w tych autach ( z silnikiem 20 hdi) uszczelka to rzadkość - zawiesił sie EGR, lub elektrozawór sterujacy egr-em jest dziurawy
Chłodnica EGR znajduje się z tyłu silnika. Można ją zobaczyć z kanału albo na podnośniku. Jeśli szczelność chłodnicy EGR padnie, do spalin dostanie się płyn chłodniczy, więc pójdzie w dolot silnika i silnik będzie dymić na biało. Na biało będzie też dymić silnik przy nieszczelnej uszczelce pod głowicą ale tutaj płyn będzie mieszać się nie tylko ze spalinami...
Na świecach NGK tak na tych co teraz mało kiedy. EGR był wykręcany już raz i jest oryginalna uszczelka, nie jest zaślepiony.
nie wiem czy samemu w tym grzebać Najpierw musisz nabyć nową uszczelkę pod niego i zanim odkręcisz to spuścić płyn chłodzący.
Ja to czyszczę taką chemią do karchera (silna zasada), oczywiście coś do skrobania, ale to i tak francowata, brudna robota
W tych silnikach często zdarzało się że uszczelka lub uszczelki nie trzymały po lini egr-u. Są one metalowe i powodowały gwizd przy pełnym doładowaniu( najwyższym ciśnieniu doładowania).
UPG.. Tak szybko by padła? Mój znajomy miał podobny problem i.. jego mechanik rozwiązał go za 200 zł - podobno wymienił jakąś uszczelkę - niestety taki z majstra przyjemniaczek, że nie chce podpowiedzieć co to było, a mam do niego ponad 300 km. Cd Chłodnicy EGR - może tam właśnie jest jakaś uszczelka? Niestety nie znam konstrukcji tego układu, połączeń...
witam ! Spotkałem się, że przy padniętym modułe silnik nie chciał zapalić. Dopiero zaskakiwał przy odpaleniu na pych - dlaczego tak - nie wiem. EGR - zamiast fabrycznej uszczelki wycina się np. z blaszki miedzianej uszczelkę bez otworów do kolektorów. pozdro
Wyczyszcze egr tylko pytanie są tam jakieś uszczelki żeby wymienić je czy jak tam jest?
A jaki rocznik , bo 2001/2003 można normalnie wyprogramować EGR. Pompa wysokiego ciśnienia NIE MA zaworu bezpieczeństwa. Polecam oddać ją do uszczelnienia lub sam to możesz zrobić--uszczelki są dostępne w sieci. Ew. wymień , ale nie będziesz wiedział czy nie jest tak samo uszkodzona.
Chłodnica EGR ...
Witam mam pytanie autko (opel astra II 1.6 16v 2000r) gdzieś zjadło mi płyn chłodniczy wykluczyłem uszczelkę pod głowicą wycieki z węży czy do wewnątrz samochodu jedyne co mogło by być to nieszczelny simering czy uszczelka zaworu EGR przynajmniej tak mi powiedział mechanik płyn raz zniknął dolałem i kazali obserwować czy to się powtórzy i tu moje pytanie...
Spaliny albo pod wtryskiwaczem się wydobywają, albo rurką EGR, albo turbiną. A wyciek pewnie uszczelką miski.
Panowie, sam nic nie naprawiałem, bo się g..wno na tym rozumiem i tylko przekazuje (w sumie nie wiedząc czy dobrze) to co mi człowiek naopowiadał. Szczerze mówiąc chyba jednak nieco "naściemniałem" albo "zostało mi naściemniane" i zrobione zostało co innego. Odnalazłem fakturę za naprawę i oto lista użytych elementów, może to rozjaśni sprawę i rozwiąże...
hej, skrecilem wszystko i dziala, nic nie przaladowuje na 2200mbar ladnie zbija cisnienie, czyli jest git. ale cos musialem za slabo skrecic i gdzies mam nieszczelnosc, objawia sie to charakterystycznymi strzalami pod maska, rzeklbym - twarde puszczanie bakow ;) pytanie - na ktorym laczeniu? 1. kolektor ssacy - blok (moglem upalic uszczelke) 2. turbina...
Primo raz uszczelki się wymienia Primo dwa skąd w EGR olej??coś pluje olejem wydech lub turbina
to musiałeś kupić nowe EGR ? czy przykręciłeś to z urwanym uchem? tam chyba idzie uszczelka ? no właśnie tylko tam nie ma zaco tego złapac żeby to można było jakoś zaczepić
Cześć. Jak coś modziłeś przy egr, to może spróbuj taką możliwość rozszczelniona chłodniczka recyrkulacji (spalin). Może jakiej uszczelki nie dałeś czy coś. P.S. egr w benzynie i to tak małej i to nowy po co. Pompie daj spokój.
Czyli plan działania musi wyglądać tak: - wymiana uszczelki pod pokrywą - wymiana egr - wyczyścić odmę - wyczyścić - wymiana filtru powietrza -wymiana wezykow podcisnienia Gdzie je kupić ? - ewentualna wymiana uszczelki wału oszacował by ktoś przybliżony kosztorys u mechanika ? Osobiście niemam czasu, kanału ani garażu Czy coś pominąłem ?
A jaki silnik, 136 koni? czy ten mocniejszy ? Jak ten 136, to możliwe że EGR przepuszcza lub wejście z pompy powietrza dodatkowego. Oczywiście pomijając trywialne problemy typu uszczelki między kolektorem a głowicą, nieszczelność pod przepustnicą czy nieszczelność na podciśnieniach. Na początek można zaślepić podciśnienia i zobaczyć. A jak nie to kolektor...
Egr został wyczyszczony i została założona nowa uszczelka i wszystko zaczęło działać prawidłowo.
Nowy MAF i EGR, nowe uszczelki kolektora ssącego + nowe o-ringi na wtryski. Nadal szarpie ale jakby trochę mniej. Dodano po 1 Na nowym MAF jest gorzej niż na starym przy włożonym nowym EGR.
uszczelki głowicą uszczelki glowica uszczelki peugeot saeco uszczelki
przetwornik sprzedać ecl82 schemat automatyczne wyszukiwanie programów
zmywarka ariston hotpoint triak zmywarka ariston hotpoint
Monitor wyświetla czarny ekran mimo włączonej diody Wymiary wzmacniacza Philips FA890: szczegóły