Podpowiadam Ci ale chyba nie dociera,że uszczelki pod kolektor ssący są źle wykonane i nie uszczelniają.wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym na pasującą kształtem. Firmy GLASER I ELRING zrobiły babola!!!!!
Puściła uszczelka na kolektorze ssącym przy głowicy.
I jak kolego udało się wymienić uszczelkę pod kolektorem ssącym.
Została już chyba tylko cewka zapłonowa lub luz na osi przepustnicy, ewentualnie uszczelki na kolektorze ssącym. Trudno coś więcej powiedzieć nie widząc silnika. Jeżeli tego czarnego nalotu nie jest dużo to nie przejmuj się nim.
Witam Proszę o pomocy bo mam identyczny problem wymieniłem już przepustnicę silnik krokowy przepływomierz uszczelka pod kolektorem ssącym i nic proszę powiedzieć co było przyczyną
W Fordzie Fiesta r2007 1,4 tdci z wtryskami simmensa wymieniam uszczelki pod kolektorem ssącym . Problem polega na tym że nie mogę wcisnąć kolektor ssącego, tak jakby uszczelki były za grube. Na starych jest nieco lepiej
Sprawdź podciśnienia, uszczelki kolektora ssącego i wszystko co jest po drodze może to jakaś nieszczelność na dolocie.
Lewe powietrze dostaje na kolektorze ssącym...Prawdopodobnie uszczelka poszła...To jedna z teorii:)
Błędy sprawdzałem na komputerze programem i nie ma, a czujniki poprzekładałem z dobrego silnika. Wszystkie cztery uszczelki na kolektorze ssącym wymieniłem na oryginalne, plus ta małym wężyku 1 małą, właśnie na tym nim nie było żadnych obejm i mnie to dziwi..
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
Panowie uszczelki pod kolektorem ssącym były do wymiany :) po wymianie tych uszczelek 100% poprawa :)
To jest silnik 8V, a czy to moze być uszczelka pod kolektor ssący?? Witaj. Tak to może być uszczelka pod kolektorem ssącym . Pozdrawiam.
Ciągnie z serwa albo pomiędzy kolektorem ssącym z wydechowym (uszczelka). Pozdrawiam.
Przyjrzyj się również szczelności dolotu - kolektor ssący, uszczelka między nim a głowicami, ewentualne pęknięcie kolektora
Mnie to też dziwim ale znajomy miał podobny temat w BMW zapchany katalizator uszkodził vanosy. Bierze olej ? I jeszcze jedna sugestia - czy nie bierze lewego powietrza np uszczelka na kolektorze ssącym, pęknięty kolektro ?
zmień świece i sprawdź czy nie łapie lewego powietrze przez kolektor ssący najlepiej zmień uszczelki pod kolektorem ssącym
AJM to całkiem inne silniki nie tyczy się tego co pisałem. Ty masz silniki już z PD zastanawiam się co ci się ubzdurało klimatyzacja a pompa vacum jak to bardzo odległe osprzęty w tym silniku. Z tej strony to może być różnie uszczelka pod pokrywą, uszczelnienie turbiny, kolektor ssący. Pierw musisz sprawdzić gdzie dokładnie to nie muszą być kosztowne...
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
Miałem podobnie. Sprawdź czy uszczelka kolektora ssącego nie jest uszkodzona
Witam.Co jakiś czas muszę dolewać płyn do zbiorniczka,zauważyłem że płyn ten znajduje się na kolektorze ssącym,czy to oznacza zmianę uszczelki pod kolektorem ssącym,czy może pod głowicą ?
Pewnie masz do sprawdzenia wydech, szczelność dolotu(uszczelka kolektora ssącego) zakładam że całe sterowanie sprawdzone.
Przecież napisał że w ssącym...
Masz nieszczelność pomiędzy turbiną a silnikiem( uszczelka kolektora ssącego lub wydechowego przy głowicy)
Poza elektryką , bardzo często powodem wypadania zaplonów na jednym cylindrze jest uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym
Sprawdź połączenie kolektor ssący i cylinder, mogło się poluzować lub uszkodziła się uszczelka. Połączenie gaźnik kolektor ssący jest na o ringu, sprawdzałeś w jakim jest on stanie? Może być już owalnie wytarty, tak samo rurka na połączeniu z gaźnikiem. Przy czyszczeniu gaźnika wyjmowałeś rurkę z sitkiem ? Tam lubi zrobić się zator. Dysza główna pod...
Witam,mam pytanie z czego wyciąć uszczelkę pod pompe wody i kolektor ssący.
Kolego, stawiam na lewe powietrze, sprawdź dobrze, może uszczelka pod kolektorem ssącym, uszczelka pod silnikiem krokowym itp. Pozdrawiam
Witam. Miałem kiedyś podobny problem pływania silnika na wolnych obrotach i gaśnięcia, przyczyną była wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym.
Hej Mam pytanie czy użycie silikonu wokół zewnętrznej strony uszczelki pod kolektorem ssącym aby dodatkowo uszczelnić kolektor jest praktykowane? Jeśli tak to jaki uszczelniacz najlepszy i jak to poprawnie wykonać? Problem jest z taką uszczelką a zamiennik jest wątpliwej jakości. P,S. wymieniałem świece i po złożeniu wszystko było ok (uszczelka rzekomo...
Serdecznie dziękuję za szybkie odpowiedzi. Zamawiam nowy regulator i podzielę się wrażeniami z pracy silnika po wymianie. Ciekawe w sumie, bo mnóstwo ludzi (w tym i tutaj) radzi aby zmieniać uszczelki w kolektorze ssącym w przypadku gdy lekko ciepły silnik ma trudności z rozruchem a być może to kwestia zmęczonych regulatorów ciśnienia. U mnie po wymianie...
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Uszczelka pod kolektorem ssącym do wymiany ;)
Uszczelka pod kolektorem ssącym ?? Sam kolektor ??
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Powinen być 5 stopni przy ok. 900 obr./min. Może też zasysać lewe powietrze na jednym cylindrze (uszczelka kolektora ssącego, serwo).
A co z uszczelniaczami zaworów może puściły ... sprawdź czy w oleju nie ma spalin (kolor) ... Te silniki są bardzo trwałe i w passacie to po 200kkm może i trzeba tam robić silnik, ale w lagunkach to spoko 400kkm przejechać można bez remontu ... sprawdź sprężanie w garach to też może ci się któryś zawór zawiesił. A tak po za tym to jesteś pewien że ten...
Witam Najlepiej to wepnij auto pod kompa i zobaczysz co pokaże,może być wina cewki czy nawet uszczelki pod kolektorem ssącym
Sciagałeś kolektor ssący czy nie? Który silnik D7F720 czy D7F726? Już nie pamiętam w którym ale w jednym z nich zawsze trzeba było wymienić na nowe cztery uszczelki na kolektorze ssącym. Przemo będzie wiedział co i jak, na renówce robi.
Zobacz uszczelkę pod kolektorem ssącym.
Vectra b 2.2 16 v 147 km .Witam nagle podczas jazdy silnik stracił moc i zaczął głośno chodzić jakby na 3 cylindry ,myślałem że poszła uszczelka pod kolektorem ssącym ale to jednak nie to ,cewkę podmienilem ,świece wymieniłem i nic .załączam link do filmu z pracy silnika .proszę o pomoc https://filmy.elektroda.pl/35_1714239777...
Uszczelka pod kolektorem ssącym, musi być założona.
Ja bym sprawdził uszczelki pod kolektorem ssącym, gumki lubią puszczać a lewe powietrze .......
najczęszczą usterką jest uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym
Uszczelki na kolektorze ssącym sprawdzone? W jakim stanie są dźwignie regulatora obrotów, jakieś zdjęcia by się przydały.
Sprawdź o-ring na połączeniu gaźnik - kolektor ssący i uszczelkę przy połączeniu kolektor ssący i cylinder. Rycho T ma racje, czyszczenie gaźnika wystarcza, ale jeśli nie pomoże, sprawdź to co pisałem.
Uszczelka pod kolektorem ssącym może dawać taki objaw.
Miałem to samo. U mnie była uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym
Takie objawy jak podszarpywanie itp na różnych obrotach może powodować nieszczelność uszczelek w kolektorze ssania . Po jakim czasie twardnieją kurczą się i wtedy można szukać przyczyn do usranej śmierci ( np jak przepustnica , instalacja elektryczna czy tez skrzynia biegów ) . Polecam wymianę uszczelek pod kolektorem ssącym wszystkim którzy mają problemy...
Bardzo często wydmuchuje się uszczelka pod kolektorem ssącym i dokładnie jest efekt jw. Sama uszczelka nie droga, ale wymiana upierdliwa.
możesz też sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.
Wg mnie uszczelka pod kolektorem ssącym, ew. kolektor/przepustnica
Sprawdź uszczelkę pod kolektorem ssącym. :D
Witam po wymianie uszczelki pod kolektor ssący teraz jest ok. Pozdrawiam.
Proponuję zrobić diagnostykę [kody błędów] i sprawdzić uszczelkę między kolektorem ssącym a wydechowym.
Witaj. Miałem takie same usterki jak Ty i oczywiście po sprawdzeniu silnika krokowego i szczelności przewodów tych podciśnieniowych dochodzących do gaźnika doszedłem do wniosku że jest uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym. Jest tam bardzo kiepskie dojście. Uszczelka kosztowała mnie kilka złotych i maszynka jak nowa. Problem tylko z tym że jak...
U mnie na mieście koszt ściągnięcia głowicy to od 350zł do 500zł, a teraz w zależności czy tania uszczelka czy droższa pod głowicą(sprawdzamy na alledrogo) , i teraz czy robimy po taniości na starych uszczelkach kolektorów(ssący i wydechowy), do tego może się okazać rozrząd i pompa wody , planowanie głowicy od 50zł-100zł, może się okazać że głowica...
Dobry wieczór mam problem z peugeotem 406 dusi się, nie ma mocy, strzela w filter powietrza, na gazie nie chce chodzic wcale. Co może być przyczyną? Wymieniony filter powietrza, uszczelka pod przepustnicą, uszczelki pod kolektorem ssącym.
Dzęki panowie za wszelkie podpowiedzi okazało sie że to jednak uszczelka pod kolektorem ssącym
dzięki za info, posprawdzam napięcia jeszcze dziś i wymienię uszczelki pod przepustnicą i kolektorem ssącym Dodano po 1 też tak myślałem, żeby zrobić, dam dziś jeszcze znać
Moze łapie lewe powietrze gdzieś. Uszczelka pod kolektorem ssącym była wymieniana?
To sprawdź wszystkie uszczelki na kolektorze ssącym,nawet jest specjalny tester w szpreju.
podejrzewam iz problem jest jednak w podciśnieniu sprawdzałeś uszczelkę pod kolektorem ssącym ale to nie wszystko,sprawdż uszczelki pod wtryskiwaczami daje głowe że są zetlałe i tamtędy ciągnie lewiznę.czekam na odpowiedż
Wymiana uszczelek przy kolektorze ssącym + czyszczenie przepustnicy i wymiana poduszki pod silnikiem tzw kości pomogło.
Jeśli cewkę wymieniłeś na nową oryginalną (renomowanego producenta) nie chińską to to możesz wykluczyć.Ostatnio miałem problem z nowymi świecami Beru więc tego też nie możesz wykluczyć.Skoro problem jest na zimnym zobacz jaką temperaturę widzi sterownik.Być może jest przekłamanie i mieszanka jest uboga,później rusza lambda i sterownik wydłuża czas wtrysku...
Może byc uszkodzona uszczelka na kolektorze ssącym (też piszczy jeżeli jest uszkodzona)
Witam. Ten sam problem był w Kadecie 1.6 na jednopunkcie. Powód- wypierdziana uszczelka pod kolektorem ssącym.
Mieliśmy podobny problem. Skończyło się na wymianie uszczelki pod kolektorem ssącym. Sprawdż to: http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=3094...
Witam, mam jeszcze pytanie odnośnie wymiany uszczelek pod kolektorem ssącym. Wymieniłem dolne zielone uszczelki, czy trzeba też wymieniać górne grubsze uszczelki? Czy to też może mieć wpływ na pracę silnika? Na zdjęciu pokazane jest w którym miejscu znajdują się te uszczelki. Wiem że u mnie są one w średnim stanie więc przesmarowałem je tylko smarem...
Na trzecim cylindrze brak kompresji, w zwiazku z czym pali tylko na trzech cylindrach, mam pytanko, czy możliwe ze wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym czy do zwalenia głowica?
Uszczelka pod kolektorem ssącym hmmm coś mi się wydaje że nie bardzo. No chyba że masz jakiś konkretny powód aby tak podejrzewać.
Tak silnik n42 a czy z valvetroniciem to szczerze nie mam pojęcia . Moge powiedzieć ze na forum dużo piszą bym wtryski wymienił bo ponoć 4 jest powodem wypadania cewki z rana inni zaś bym sprawdził uszczelki pod kolektorem ssącym
Masz nieszczelność w dolocie.Prawdopodobnie uszczelka pod kolektorem ssącym-ale to jest do sprawdzenia w kilka minut.Proponuję podjechać do normalnego mechanika a nie do wymieniaczy.
Problem pozostał .W najbliższym czasie wyjmę jeszcze raz turbo i dam je do sprawdzenia na stole próbnym i skontroluję uszczelki na kolektorze ssącym.
Problem dwutorowy,albo usterka mechaniczna ( poduszki silnika,źle załozone koło zamachowe,częściowa utrata kompresji w jedny z cylindrów),albo elektryczna-problemy z zapłonem w jednym cylindrze. Ale ja widzę mechaniczną-wąż do serwa lub uszczelka pod kolektorem ssącym :)
Falujące obroty na biegu jałowym podczas jazdy, na postoju obroty nie falują, także po włączeniu klimatyzacji jest ok. Wymieniłem przepustnicę. silnik krokowy, przepływomierz, uszczelkę pod kolektorem ssącym, sprawdziłem szczelność układu i nic to nie dało. Auto na benzynie i gazie tak samo się zachowuje. Znalazłeś rozwiązanie? Też męczę się z tym...
witam kiedyś miałem taki przypadek łapał lewe powietrze była walnieta uszczelka pod kolektorem ssącym i to samo zimny pali ciepły za cholere.:|
Witam . W kolektorze puszcza uszczelka od strony pojemnika płynu chłodzącego . Są dwie uszczelki pod kolektorem , tam gdzie puszcza to zwyczajna zaślepka układu chłodzenia . By uniknąć wymiany całego kolektora , odcina się ten kawałek i dorabia odpowiedni kawałek tworzywa i uszczelnia się układ .Są tam dwie śruby mocujące . Miałem problem właśnie z...
zobacz jak wyglądają świece , kable ,aparat zapłonowy ,jak filtr od gazu jak uszczelka pod kolektorem ssącym przewód od powietrza od zasilania gazem to podstawy są
...z braku czasu coś zaczęło się dziać... A więc... W weekend wymieniłem sondę na używkę Ori o takim samym numerze, nowe świece, kilka dni wcześniej gruszkę która struje klapami w kolektorze ssącym ( była nieszczelna i nie działała), przepływomierz na używkę Ori, uszczelkę pomiędzy kolektorem ssącym a przepustnicą ( nie pamiętałem czy wcześniej była...
Bardzo dziękuje za pomoc , miałeś racje . Jestem kilka dni po wymianie uszczelki pokrywy zaworów , uszczelek wtrysków oraz uszczelek kolektora ssącego i sucho . Uszkodzona była jedna warga uszczelki pokrywy zaworów w okolicy drugiej świecy , dokładnie było widać dopiero po zdjęciu kolektora ssącego . W samym kolektorze był delikatny film olejowy ewidentnie...
Uporałem się z wyciekiem spod miski i dwa miesiące spokoju. Teraz wyglada ze leci spod obudowy filtra oleju, jest tam uszczelka. Mam pytanie, jeśli ktoś wie, jak odkręcić te obudowę, aby wymienić uszczelkę? Czy trzeba demontować kolektor ssący? Samochód to peugeot 407 2.0 benzyna 140km 2007 rok. Dziękuje pozdrawiam Szymon
Sprawdź, czy nie dostaje się "lewe" powietrze ( np. servo). Spróbuj odłączyć przwod od serva i zaślep czymś otwór. Sprawdź też uszczelkę pod kolektorem ssącym.
Przy FOS'ie wystarczy nieszczelność przy przewodzie od serwa, bądź na uszczelce gaźnik- kolektor ssący aby ciągnął lewe powietrze i obroty falowały. Wystarczy też niewielki luz na przepustnicy.
a problemem może być np dziura w odmie? lub nieszczelna któraś z uszczelek na kolektorze ssącym? bo jak wsadzam rękę w okolicy kolektora to czuje powiew powietrza
samochód po regeneracji turbiny , wymienione świece, wałek rozrządu ssący, wydechowy, dźwigienki zaworowe, uszczelki kolektora ssącego, komplet montażowy wtryskiwaczy, uszczelniacz wałka rozrządu, olej silnikowy i filtr oleju i na zimnym silniku nie słychać żadnego klekotania metalicznego, ale gdy jest nagrzany po kilku kilometrach zaczyna się ten dźwięk....
Witam. Jakiś czas temu również kupiłem sobie taki samochód 1.6SR i zamontowałem w nim gaz i po jakimś czasie zaczęły się dziać takie rzeczy jak tu opisane na forum. Wada okazały się uszczelki na kolektorze ssącym które zostały zruszone przy montażu gazu(jest wyciągany kolektor by zamontować wtryski od gazu) a gazownicy podczas montażu nie wymieniają...
Witaj. Po pracy upuść wodę poniżej głowicy, jeżeli rano zapali to wykluczysz przeciek na tulejach. Pozostanie głowica i uszczelka. Odkręcając kolektor ssący przy odpalaniu będzie widać wydmuchiwaną ciecz z któregoś cylindra.
Tak. Wymienione zostały uszczelki kolektora ssącego (sparciałe). Pozdrawiam D.
a u mnie z takimi samymi objawami Astra ale 1.6 MPI okazała się uszczelka pod kolektorem ssącym nieszczelna, ponad rok szukałem przyczyny nie pracowania jednego cylindra na wolnych obrotach na gazie (na benzynie było ok) i w końcu się wczoraj udało :)
psikaj plakiem na kolektor ssący na pracującym silniku i słuchaj czy się coś zmienia - często w tych silnikach puszczają uszczelki pod kolektorem ssącym i ciągnie lewe powietrze i wtedy nie pali na któryś gar. Na który cylinder nie pali? odłączaj kable od świec na pracującym silniku (tylko kombinerkami bo kopnie!) i sprawdzaj na którym to cylindrze....
Samochód wrócił z naprawy. Wymieniono: -pierścienie na tłokach -panewki na wale -rozrząd -pasek -pompa wody -uszczelka pokrywy zaworów -zimeringi na wałkach rozrządu -świece -uszczelka pod głowicą -filtr oleju i paliwa -śruby głowicy -uszczelki pod kolektor ssący i wydechowy Oprócz tego były jeszcze jakieś rzeczy robione z planowaniem głowicy (chyba,...
Odpowiem tu na pytanie niejednego użytkownika o wysokie obroty silnika K4M 1.6 16V. W 80% za wysokie obroty tego silnika ponosi winę uszczelnienie przepustnicy. Na przepustnicy mamy dwie uszczelki - jedna grubsza (ta, na której jest puszka z filtrem powietrza) i ta nieco cieńsza, która uszczelnia przepustnicę z kolektorem ssącym. Często wymiana uszczelek...
Sprawdź czy przyczyną takiego stanu rzeczy nie jest tzw. lewe powietrze. Może to być jakaś dziura w gumowych przerwodach, uszczelka pod kolektorem ssącym itp. Lub też kopułka rozdzielacza zapłonu.
Witam Rozrząd świeżo po wymianie. Myśle jednak że to wina uszczelki pod kolektorem ssącym (widziałem jak wygląda nowa-cienkie ścianki). Osłuchując stetoskopem styk kolektora z głowicą znalazłem jedno niepewne miejsce. Zobaczymy pozdrawiam
Witam ja miałem przypadek że wydmuchało uszczelkę pomiędzy kolektorem ssącym a głowicą też w takiej polówce tylko na pierwszym cylindrze i objawy były takie same ale jak mówi poprzednik najpierw zaślep otwór od przewodu serwa
Uszczelka przy cylindrze to ta: -odkręcasz gaźnik -odkręcasz plastikowy łącznik i jest uszczelka pomiędzy łącznikiem a cylindrem (i to tu właśnie może być nie dokręcone, od początku chodziło mi o to) Czyli mam wymienić tylko uszczelkę pod kolektor ssący ? Uszczelki pod cylinder nie wymieniać raczej na razie ? Kupie obie uszczelki w razie W. http://obrazki.elektroda.pl/2112680000_1...
oczywiście Dodano po 2 Sprawdz przewody podciśnieniowe czy kturyś nie jest dziurawy albo uszczelka pod kolektorem ssącym Pozdrawiam
Uszczelka kolektora ssącego
byłem u fachowców jeden mówi padnięty silniczek krokowy następny że ciągnie lewe powietrze prawdopodobnie uszczelka pod kolektorem ssącym a jeszcze jeden że podciśnienie jest h,,,, i jak tu wierzyć fachowcom ja byłbym bardziej za tą uszczelką pod kolektorem co wy na to niby słychać jakiś syk w okolicy alternatora a co wy na to
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
nieszczelna uszczelka kolektora ssącego, zaciągał lewe powietrze na tym cylindrze co nie palił i miał za ubogą mieszankę, miałem to samo i też długo szukałem, kolega podpowiedział - popsikanie plakiem wokół kolektora ssącego na wolnych obrotach gdy tak chodzi nierówno dało odpowiedź, odkręcenie kolektora, posmarowanie wszystkiego Reinzem (głowicę, uszczelkę...
otwartym kolektorem podciśnienie kolektorze ssącym grzałka kolektorze ssącym
strumienica zamiast katalizatora triak przekaźnik wygłuszanie pomieszczeń
strefa gracza suszarka samsung
Access Point Ubiquiti - biała dioda świeci Ford Transit 2007 nie wchodzi na obroty - przyczyny