Mam silnik 1,4 88km i u mnie jest tak, że jak odpalę go na zimnym silniku, to jest ok. Po chwili zaczyna klekotać. Myślałem, że może popychacze, bo stuka u góry ale wtedy powinno być odwrotnie.
(at)sigwa18 powiedz mi po co ty się odzywasz w temacie na którym nie masz pojęcia. Jakoś magicznie ci przepala gdzieś uszczelkę do kanału popychaczy a wystarczy że ją przypali do kanału chłodniczego. Już będzie olej szedł do cylindra i się spalał. Tak autorzy jest to jak najbardziej możliwe to bardzo często usterka w tych silnikach na początku tylko...
Da się zrobić na silniku .Nie trzeba ściągać głowicy.
Trzeba ostro zagrzać olej żeby do popychaczy się dostał(jeżeli zostały opróżnione). 5 min to stanowczo za krótko.
Trzeba mieć sprytne palce hehe. Żebyś to dobrze skumał to musiałbyś widzieć a to nie możliwe. Podpowiedź tylko taka że trzeba przekręcić silnikiem tak żeby krzywka nie przyduszała dźwigienki i trochę wcisnąć zawór, ale tylko zawór czyli nie naduszać przez dźwigienkę. No trzeba użyć do tego trochę siły albo masy. Palcem zwalasz dźwigienkę z popychacza...
Nie wiem na ile sprawa moze być podobna.. u mnie w Polonezie była identyczna historia. Po wymianie uszczelki pod głowicą zaczęły stukać zawory. Mechanik spytał się mnie, czy tak było przed wymianą. Po moim zaprzeczeniu zdecydował się na ponowne zdjecie głowicy.. i co się okazało: przy składaniu pomylił kolejność popychaczy (czy czegoś podobnego - nie...
Witam Elektrodowiczów. Myjka ciśnieniowa Sterwins 150 daje niskie ciśnienie i z dźwięku, wibracji i pulsacyjnego charakteru strumienia wyraźnie widać, że pompa pracuje na jednym tylko cylindrze (na trzy istniejące). Ręcznie kręcąc silnikiem wyraźnie wyczuwa się pojedynczy opór na jeden obrót silnika. Czy można coś tam sprawdzić i ewentualnie zaradzić...
Kosiarka Husar TB53S11E Zamontowany silnik w kosiarce to OHV HUSAR nr. seryjny TB53S11E21030336 Jakie powinny być ustawione luzy zaworowe? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie • Zawór ssący (dolotowy): 0,10 – 0,15 mm • Zawór wydechowy: 0,15 – 0,20 mm Luz mierzymy i regulujemy na całkowicie zimnym silniku (temperatura otoczenia). --- 1....
albo jest blok do czyszczenia jeśli to na 4 cylindrze lub najgorsze uszczelki tez czerwona ramka od strony popychaczy
Nie ma pompy wtryskowej. Są indywidualne pompki wtryskowe na każdy cylinder. Ty masz do ustawienia rozrząd, pompki wtryskowe. Sprawdzenie popychaczy pompek. Pomiar wysokości uszczelki pod głowicą i kompresja.
Uszczelki na osłonach popychaczy mam nadzieje , że były wymienione przy zdjęciu głowicy . Ale to był by wyciek na zewnątrz i śmierdziało by w kabinie . Ja podejrzewam pierścionki jak napisałem wyżej . Ściągnij odmę i zobacz czy nie żyga olejem . Jak ma przedmuchy to tłumik ssania będzie zaolejony .
Przede wszystkim sprawdzić kompresje jeśli chodzi o pierścienie to mogą być też zapieczone, również do sprawdzenia przylgnie zaworów i uszczelki tulei popychaczy a ten przeciek już dawno powinieneś zlokalizować pojedź na myjnie gdzie myją podwozie (jeśli nie ma zamontowanej spodniej osłony) a potem do mechanika może to tylko uszczelka miski olejowej...
....gdyż nie będę tracił kasy na mechanika.... To niech Ci pomogą np stolarze albo piekarze. Żeby nie było, że post nic nie wnosi, przegrzewa się bo ma żeberka cylindrów zawalone oleistym błotem, pewnie dostał już takiej temperatury, że pierścienie przeszły do historii ( przedmuch do odmy), Pewnie wywaliło uszczelki popychaczy (wyciek po stronie termostatu).
Podaj numer błędu. 16688 . Ale teraz już się nie pojawia po wymianie uszczelniaczy pompowtryskow Dodano po 57 Sprawdź ciśnienie sprężania na garach. Właśnie już chciałem to zrobić któryś dzień temu ale pobliscy mechanicy nie mają zegarów albo mają zepsute więc muszę poszukać kogoś kto ma sprawny i wtedy sprawdzę Dodano po 3 A to pokażcie mnie takiego...
Najprawdopodobniej magistrala olejowa w wałku rozrządu jest właśnie przytkana na tych dwóch ostatnich. Wałek i dźwigienki popychaczy i tak masz do wymiany bo są uszkodzone. Co do układu chłodzenia to jeśli uszczelka pod głowicą była uszkodzona i spaliny dostawały się do płynu a zawór w korku nie upuszczał ciśnienia to musiało ono sobie znaleźć inną...
a przyczyną popychaczy może być źle zrobione auto po wymianie uszczelki ? przed oddaniem do naprawy nic takiego nie występowało.
Dlatego pytam się co on tam robił czujnikiem zegarowym przy tej regulacji? Ok stawiał obrotem wału poszczególne pompowtryskiwacze. Pomyślałem ze coś kombinował z regulacją popychaczy za pomocą czujnika ha ha? Mój błąd. Niektórzy używają zegara do określania maksymalnego dolnego wychylenia dźwigni wtryskiwacza.Można ,ja nikomu nie bronię.Ale wystarczy...
Witam mam taki kłopot. Niedawno znajomy oddał mi samochód Polo 98r., żeby wymienić w nim silnik, ale zacznę od początku. Najpierw jak twierdzi zaczęło ubywać mu płynu chłodzącego, zagrzał mu się, po tym fakcie oddał auto dla mechanika. Został wymieniony (rzekomo) termostat, chłodnica, pompa wody i nawet nagrzewnica. Następnie podobno dalej auto się...
Witam, Jeśli przeciek spod głowicy, to powinno być słychać ubytek kompresji - charakterystyczne syczenie w takt pracy silnika. Można go też wyczuć po przyłożeniu palca w pobliże miejsca nieszczelności. Uszczelki pomiędzy cylindrem a głowicą ten silnik fabrycznie nie posiada. Są jednak do kupienia takie uszczelki miedziane. Zakładałem ją w swoim traktorze...
W tych brigsach jest wadliwa uszczelka pod głowicą. Przepala się na stycznej tłok komora popychaczy. Wtedy daje spalinami do kanału popychaczy dalej do komory korbowej i razem z mgłą olejową przez odmę do gaźnika. Po 4h intensywnej pracy potrafi zjeść pół stanu oleju. Wymiana uszczelki likwiduje problem. Po zdemontowaniu głowicy widać ładnie miejsce...
Piękne to były czasy 126p – który silnik był suchy i bez wycieków? jakoś nie pamiętam. Moja rada, to sprawdź uszczelkę na miarce oleju czy jest we właściwym miejscu i się nie przesuwa na bagnecie co powodowało niewłaściwy stan oleju w misce olejowej, zaworek na korku oleju dociskany sprężyną, filtr siatkowy w odmie pokrywy zaworowej. Jeśli wszystko...
Mogę powiedzieć, że zęby zjadłem na maluchach. Jeździłem nimi od 74 do 86 roku. Powodem oleju na filtrze powietrza są duże przedmuchy z odmy (przedmuchy do miski olejowej), proste do sprawdzenia - wymienić filtr, a odmę puścić na zewnątrz (np do otwartej butelki, zaraz będzie widać co z odmy leci) i filtr powinien zostać suchy. Ciśnienie sprężania w...
jakie mogą być koszta tych popychaczy Przebieg mam 185 tys km
Nie wiem czy to norma że bierze olej,ale niektóre silniki tak podobno mają,Skoro nie ma oznak oleju w płynie chłodzącym ani nie ubywa płynu to co może być to pierścienie zgarynające nie zbierają oleju i ten się spala. Nie wiem ile km przejechano po remoncie ale z opel astra miała moja ładniejsza połowa podobny kłopot po wymianie usczelki silnik kopcił...
Nawet na całkowicie ściśniętych popychaczach, zawory powinny się otwierać. Jeśli tak nie jest, to sprawdź trzonki zaworów i gniazda zaworowe w głowicy. A w moim przypadku nie otwiera się w ogóle. Sprawdzałem to na podniesionym samochodzie kręcąc wałem (za koło). Dokładnie ten jeden zawór nawet nie drgnął, reszta działała poprawnie. Jutro rozmontuję...
No to faktycznie inny model niż na wcześniej znalezionym zdjęciu. To Cersanit Target (w zestawie z ceramiką mógł się nazywać inaczej). Można go znaleźć pod taką frazą w google: Zawór spustowy pasujący do stelaża podtynkowego Cersanit TARGET, LEON, SINTRA K99-0153 Zawór spustowy wygląda tak: https://obrazki.elektroda.pl/7808016800_...
To jest następny temat - proponuję rozwiązać go po zrobieniu głowicy i wyregulowaniu zaworów warto to zrobić na "słuch " bo zwykle dźwigienki są wyklepane w miejscu styku z zaworami i po pomiarach szczelinomierzem rzeczywisty luz jest dość dużo większy (lub wąski szczelinomierz ) albo zrobiony , wyszlifowany ze starej żyletki po zmierzeniu suwmiarką...
Z tego co zauważyłem to rozkręcenie głowicy w s900 maksymalnie powinno zająć 1h. DUżo wężyków, kolektor wydechowy, płyn chłodniczy. Tak racja. Ale chodziło mi o samo odkręcenie, głowicy, monowtrysk, pokrywy zaworów itp. - 1h. Układ chłodzenia wydłuży pracę, masz rację. Kolektor wydechowy z tego co widzę na zdjęciu to tylko 3 śruby. Elementy z głowicy...
Właśnie dostałem telefon o naprawieniu mojej Ibizy, którą wstawiłem w związku z nabijaniem powietrza w przewody chłodzenia. Powodem była uszczelka pod głowicą. Drugi problem tzn. zacinające się turbo na razie sobie muszę darować bo koszt wymiany uszczelki jest kosmiczny. Za wymianę uszczelki, zaworów samoregulujących popychacze, usczelki kolektorów,...
Nie dam rady zapłonu ustawić. Wszystko jest jakby na odwrót. Styki w przerywaczu powinny się rozwierać przy pokryciu się znaków na pokrywie rozrządu i kole pasowym, a u mnie na odwrót - styki się zwierają i lampka od próbnika gaśnie. Dodano po 1 Tak, to maluch FL, z cewką dwubiegunową i aparatem bezrozdzielaczowym. Dodano po 3 Wymieniałem uszczelki...
Witam wszystkich... Mam taki sam problem w swoim Seacie Toledo 1,9 TDI AHF. Historia była taka: Autem jeżdżę od dwóch miesięcy. Przed wymianą rozrządu przy dynamicznej jeździe (160, 170 km/h) raz na jakiś czas tracił moc (wchodził w tryb awaryjny). Dodatkowo przy rozgrzanym silniku klepał popychacz. Po wymianie rozrządu i popychaczy auto gdy jest rozgrzane...
Chyba bez wymiany ZAWORU się nie obejdzie bo to nie są ŻARTY !!! Ten zawór ma sprężynę zamykająca go , uszczelkę i popychacz więc uważam że konieczna jest jego WYMIANA bez kombinowania !!!! NIEWYMIENNE, elementy tego zaworu SĄ Tego Powodem . Żadnego NAPRAWIANIA ZAWORU !!
Witam znalazłem problem , mam wydmuchane uszczelki pod kolektorem wydechowym i z stąd ten dziwny syk .Mechanicy stwierdzili ,ze to szklanki popychaczy . Pozdrawiam życzę wesołych Świąt i zamykam post.
Wałek nie wyjdzie!. Potrzebne są specjalne przyrządy do ściągania dźwigienek, o czym wspomniał Krick 1987 lub docisku wszystkich dźwigienek i popychaczy "na raz". Ja sobie zrobiłem specjalne dźwigienki do wyjmowania kolejnych dźwiginek zaworów ale to mój chałupniczy pomysł i wyrób. Filtr-zgoda, olej to ja osobiście polecam mobil. Ważne jakie ..W/.....
On rano jak odpala to nie wkręca się na wysokie obroty tak jak kiedyś tylko na tych niższych się męczy, no i trzeba też dodać że coś telepie mi na zimnym rano U mnie podobny objaw był przy pierwszym odpaleniu po dłuższym postoju wówczas ja były początki nieszczelności Uszczelki pod głowicą. Też z rana trochę ciężki odpalanie, praca jak by na dwóch,...
Witam , kupiłem Kia Sorento z zerwanym łańcuszkiem pompy oleju , po wymianie Uszczelki głowicy , wypolerowane gniazda zaworów i zawory , pneumatycznych popychaczy zaworów , wszystkich 3 łańcuszków rozrządu , turbo i po regeneracji wtryskiwacze z nowymi końcówkami , wszystkie filtry na nowe , nowe świece żarowe . Na zimny silniku chodzi nierówno i dymi...
Witam, Mam problem z Fiatem 126p z elektronicznym zapłonem. Otóż Normalnie bez żadnych problemow zrobiłem około 10 km w tym, że 3 razy zgasiłem silnik i auto normalnie odpalało, za 4 razem jak zgasiłem (samochód postał chwilę, ale nadal był gorący wydech) nie mogłem już go odpalić, Rozrusznik normalnie kręci, na ssanu bez ssania nie odpala. Zauważyłem,...
Dorby duszku marsiku - szczerze w łodzi koło bałuckiego rynku zostawiłem samochód do roboty rozrząd mi palnął miałem robione prawie wszystko - głowice nową wymianę uszczelek pod głowicami - popychacze regulacje popychaczy wymianę oleju nowy filtr oleju - nowe zawory no wszystko słowem po -rozerwaniu się paska rozrządu - silnik 8 -io zaworowy wiec zostawiłem...
jak dasz głowice do regeneracji to cie obedrą ze skóry możesz sam sprawdzić szczelność zaworów naftą,ropą, gorzej z planowaniem głowicy bo to trzeba zrobić chyba że sam jakoś sprawdzisz równość .Pamiętaj o wyciśnięciu oleju z popychaczy .A pasek (książkowo trzeba go wymienić po każdym ściągnięciu chociaż może być prawie nowy) ale jak go ostatnio wymieniałeś...
Postaram się skomentować kilka technicznych uwag, bo podobanie czy wydawanie się to kwestia gustu, a z tym się nie dyskutuje. Posiadałem malucha, motorem jeżdżę od 23 lat i też natychmiast zwróciłem uwagę na tę dźwignię zmiany biegów. Koledze chyba chodziło o bezpieczeństwo. Może da się ją chociaż skrócić i wygiąć do przodu albo zamontować osłonę bo...
Wiesz mnie się wydaje że jesteś mocno przewrażliwiony. Kupiłeś auto z rocznika (tak myślę) '95 i chcesz by pracowało jak najnowsze wynalazki TSI ?? To nie ta generacja silnika i nie te kkm. Jeszcze nie spotkałem człowieka który by sprawdzał luzy zaworowe na słuch :D. Jeśli masz gaz to już szybciej spodziewał bym się podpartych zaworów niż tak dużych...
Powiem tak pan mechanik wymienil kopulke i swiece i odpalal z duzym trudem ale nie trzyma obrotow i na niskich obrotach nie pali na wszystkie ale wkreca sie na oboty. Nie oddawalem juz do niego tylko do innego i pan powiedzial tak... Rozrzad przestawiony o prawie dwa zabki i ze jego robota byla ewidentnie spieprzona! Najprawdopodobniej nie powyciskal...
Czy chcesz to żelazko naprawić poważnie? Praktyka pokazuje, że mało kiedy to się opłaci. Ja oceniam, iż najlepiej do takiego urządzenia nie wlewać wody bowiem zawsze nastąpi uszkodzenie. Kiedy już rozbierzesz to sie okaże, ze stwardniałe/przegrzane elemnty muszą być nieszczelne a niektóre zwyczajnie uszkodzisz przypadkiem. Części zamiennych (uszczelki,...
Tym stwierdzeniem możesz obrazić kilka osób z tego forum. Nie wiem czy kogoś obrażam tym stwirdzeniem. Tyle miałem podpięć do komputera i analiz problemu. Dopiero dobry fachowiec znajomy mechanik mojego szwagra rozwikłał zagadkę ale zajęło to trochę czasu bo pracował z doskoku popołudniami. Okazało się, że poprzedni "mechanik") wymieniał mi elastyczny...
Witam. Ja mam Coupe, ale z przełożonym silnikiem na om602 (2,5 TurboD) W chwili, gdy go kupowałem także było słychać cykanie w głowicy… Pomyślałem, że znajdę wadliwe popychacze i po wymianie się uspokoi. Po wyjęciu ich okazało się, że uklepane są wszystkie na wydechu, więc je wymieniłem… Była nieznaczna poprawa, ale naprawdę niewielka, więc...
Witam! Audi a4 2.5TDI quattro 180km AKE Jakiś czas temu zorientowałem się (stukot pod jedną z pokryw zaworów), że pod pokrywą "latają mi trzy dźwigienki. Krzywki wałków w miejscach, gdzie odleciały dźwigienki są lekko wytarte, pozostałe krzywki są idealne (widziane gołym okiem, bez żadnych pomiarów). Główka (miejsce gdzie na popychacz wchodzi dźwigienka)...
Witajcie 2 tyg temu w sobotę skończyliśmy składać samochodzik. W aucie zostały wymienione, rolki, napinacze, tulejka napinacza paska wielorowkowego, łożysko od sprzęgiełka wiskotycznego, uszczelki pod kolektory, filtr oleju. Gwoździem programu była wymiana hydrauliki zaworowej, po 24 szt. podkładek, dźwigienek i popychaczy firmy INA. Zalany został oryginalny...
Jaki jest najelepszy sposob na sprawdzenie iskry ???? Witam :):) Najlepiej jest wyjac przewod od swiecy zsunac oslonke i przyblizyc do kadluba i pokrecenie silnikiem z wlaczonym zaplonem jezeli jest odpalanie na linke a :):) jezeli chodzi o sprawdzenie iskry na swiecy to ja wykrec i podlaczona do przewodu i przyloz do kadluba silnika i pokrec rozruchem...
Pacjent to FIAT STILO 1.9 JTD 16v wer.Michael Schumacher Co się dzieje ,a no się dzieje od niedawna.. Padła turbina - regenracja zakładamy turbina przejeżdzą około 400m i strzela.. Auto się nie przegrzewa ,temp. w normie.. Odsyłam na Gwarnację przysyłają kolejną zakładamy i działa,ale jest problem.. Auto przy ruszaniu po dłuższym postoju zaczyna puszczać...
E tam... takie opowiadania że panewka... Ustal gdzie i co ci stuka, jak nie podołasz to odprowadż auto do mechanika. Jeszcze nie widziałem w takim silniku żeby obróciło panewkę, a wykończyć panewki na wale złym stylem jazdy też nie jest tak łatwo. Pozatym piszesz że zastukało po mocnym przegazowaniu. To jest włoch, a one z reguły nie boją się wysokich...
wymiana uszczelki popychaczy stuki popychaczy cykanie popychaczy
transceiver kenwood kondensator mniejszy zasilacz alarm zamrażarka
sharp 65bl5ea projekt instalacji elektrycznej
Automatyczna antena Kia Sorento nie działa - przyczyny i rozwiązania Zapłon traktorka Alpina AT4 84A STIGA ST 350 – brak iskry, diagnostyka, ustawienia, cewka