Mam silnik 1,4 88km i u mnie jest tak, że jak odpalę go na zimnym silniku, to jest ok. Po chwili zaczyna klekotać. Myślałem, że może popychacze, bo stuka u góry ale wtedy powinno być odwrotnie.
Chyba bez wymiany ZAWORU się nie obejdzie bo to nie są ŻARTY !!! Ten zawór ma sprężynę zamykająca go , uszczelkę i popychacz więc uważam że konieczna jest jego WYMIANA bez kombinowania !!!! NIEWYMIENNE, elementy tego zaworu SĄ Tego Powodem . Żadnego NAPRAWIANIA ZAWORU !!
Czy chcesz to żelazko naprawić poważnie? Praktyka pokazuje, że mało kiedy to się opłaci. Ja oceniam, iż najlepiej do takiego urządzenia nie wlewać wody bowiem zawsze nastąpi uszkodzenie. Kiedy już rozbierzesz to sie okaże, ze stwardniałe/przegrzane elemnty muszą być nieszczelne a niektóre zwyczajnie uszkodzisz przypadkiem. Części zamiennych (uszczelki,...
No i oczywiście wymiana uszczelniaczy osłon drążków popychaczy.
Od grubości uszczelki zależy skok popychacza pompki. Są co najmniej trzy rodzaje: 0,3, 07 i 1,2 mm. Musisz zamontować dwie uszczelki, jedną od strony bloku silnika, a drugą od strony pompy paliwa. Grubością uszczelek regulujesz przepływ paliwa pompki.
(at)sigwa18 powiedz mi po co ty się odzywasz w temacie na którym nie masz pojęcia. Jakoś magicznie ci przepala gdzieś uszczelkę do kanału popychaczy a wystarczy że ją przypali do kanału chłodniczego. Już będzie olej szedł do cylindra i się spalał. Tak autorzy jest to jak najbardziej możliwe to bardzo często usterka w tych silnikach na początku tylko...
Wałek bezwzględnie do wymiany, stary natychmiast zniszczy wymieniony popychacz
Całkiem niedawno sam kombinowałem z podobnym mechanizmem. Sprawa raczej polega na zanieczyszczeniu mechanizmu osadem z wody w tym rdzą.Zatem według rysunku 2 wymontowujesz zawór uszczelniający. Oczywiście najlepiej uprzednio wymontować cały zawór ze zbiornika. Odbywa się to przez niewielki obrót (ok 20 stopni). I czyścimy, myjemy co popadnie. Wymontowana...
Witam, zakupiłem używany sodastream. Miał być niemalże nowy. Jak się okazało uszkodzone ma gniazdo mocowania butli CO2, a dokładniej brakuje w nim uszczelki oraz iglicy/popychacza zaworu w butli. Czy mogę taką część dokupić? Pierwsze zdjęcie poglądowe drugie realne .
Często pada uszczelka pod głowicą pęka na linii tłok popychacze zaworowe. Jak z kompresją?
No więc tak: wcześniej tj. przed wymiana uszczelki popychacze zaworów dzwoniły aż miło, bo i one i wałek były do wymiany. W trakcie wymiany uszczelki zdecydowałem się też na wymianę popychaczy, bez wałka. Efekt jest taki że dzwoni mniej, ale jakby nie w tym problem, ponieważ wcześniej mimo dzwoniących zaworów silnik był sporo mocniejszy. A jak sprawdzić...
wałków rozrządu się nie regeneruje. wymień na nowy razem z elementami z którymi współpracuje /popychacze, dźwigienki/. uszczelkę sprawdź płynem na obecność co2 w układzie chłodzenia. Toku74, poczytaj sobie jeszcze. http://pavlus.republika.pl/regeneracja.h... , Świątek też regeneruje.
Da się zrobić na silniku .Nie trzeba ściągać głowicy.
Mechaniczna pompka paliwa do gaźnika, jak tą dziurką leci olej to znaczy, że puścił uszczelniacz na trzpieniu popychacza.
uszczelka taka sama (metalowa) wymieniłem uszczelkę hydro popychacze i olej
....gdyż nie będę tracił kasy na mechanika.... To niech Ci pomogą np stolarze albo piekarze. Żeby nie było, że post nic nie wnosi, przegrzewa się bo ma żeberka cylindrów zawalone oleistym błotem, pewnie dostał już takiej temperatury, że pierścienie przeszły do historii ( przedmuch do odmy), Pewnie wywaliło uszczelki popychaczy (wyciek po stronie termostatu).
Witam wymieniłem uszczelki i popychacze na pompowtryskiwaczach wyregulowałem podłączyłem pod kompa i wszystko gra wartości w przyzwoitej normie także dzieki za podpowiedzi teraz tylko śmigać
albo jest blok do czyszczenia jeśli to na 4 cylindrze lub najgorsze uszczelki tez czerwona ramka od strony popychaczy
Mierzyłem, trochę przyrząd szwankuje ale wyraźnie widać że 1 cylinder ok 2 cylinder słabo 3 cylinder trochę lepiej niź 2gi Ciekaw jestem czy uszczelka czy popychacze czy może coś innego.
Trzeba ostro zagrzać olej żeby do popychaczy się dostał(jeżeli zostały opróżnione). 5 min to stanowczo za krótko.
Typowo w tych silnikach leci wałek (wciera się ) ,popychacze oraz uszczelki na pomp wtryskach. Zdarza się że wał łapie duży luz po osiowy i czujnik wału ma problem z odczytem. Jaki kod silnika? (AMF, BAY itp)
Odkręcasz pompkę i wyciągasz popychacz - pręt średnicy bodajże 5 mm. Można próbować z podkładkami/uszczelkami pod bakelitową podstawka pompy, im cieńsze, tym więcej popychacza wystaje. Co do regeneracji gaźnika , to kup ośkę wraz przepustnica ( ale tylko wtedy gdy są problemy z wyregulowaniem biegu jałowego). A to że żre olej, to tylko Polonez, mało...
problem rozwiązany założyłem nowy popychacz i uszczelki miedzy pompe a ebonit o grubości 0,4
w tym silniku są hydrauliczne popychacze zaworów - brak jakiejkolwiek regulacji. Jak faktycznie je słychać to tylko wymiana popychaczy - szklanek.
Witam. Dwa małe problemy: 1. Niewielki wyciek wody spod popychacza na zespole membranowym. Czy jest to kwestia tylko wymiany uszczelki popychacza czy może coś więcej? 2. W czasie korzystania tylko z cwu (w okresie letnim) w trakcie grzania wody ogrzewane są również kaloryfery. Problem taki wystąpił już po pierwszych dwóch latach użytkowania. Wówczas...
Sprawdź czy nie jest uszkodzony wężyk od pompki lub sama pompka. A to syczenie pod kierownicą to w/g mnie inna sprawa, na odległość trudno to jednoznacznie stwierdzić ale może puszczać uszczelka na popychaczu od wspomagania ukł. hamulcowego.
W dzisiejszych czasach zawsze mechanik winny. Takie czasy, nikt nie chce podejść do sprawy ze zdrowym rozsądkiem i doświadczeniem. Szkoda trochę, bo za kilka lat zostaną tylko serwisy autoryzowane. Zwykli mechanicy z doświadczeniem wolą wyjechać za granicę i pracować w spokoju.
Swoją drogą jak silnik leje olejem z uszczelek osłon popychaczy to nici z ogrzewania,chyba że ktoś lubi zapach palonego oleju.A tak przy okazji warto sie przyjrzeć tym rurom gumianym doprowadzającym ciepłe powietrze z obudowy termostatu,
Uszczelki na osłonach popychaczy mam nadzieje , że były wymienione przy zdjęciu głowicy . Ale to był by wyciek na zewnątrz i śmierdziało by w kabinie . Ja podejrzewam pierścionki jak napisałem wyżej . Ściągnij odmę i zobacz czy nie żyga olejem . Jak ma przedmuchy to tłumik ssania będzie zaolejony .
Witam znowu.. Pomału kompletuję części,mam już nowy oryginalny wałek,niedługo kupie popychacze i uszczelki,napiszcie jeszcze czy trzeba po wymianie walka i popychaczy regulować luz zaworów? pozdrawiam...
Przede wszystkim sprawdzić kompresje jeśli chodzi o pierścienie to mogą być też zapieczone, również do sprawdzenia przylgnie zaworów i uszczelki tulei popychaczy a ten przeciek już dawno powinieneś zlokalizować pojedź na myjnie gdzie myją podwozie (jeśli nie ma zamontowanej spodniej osłony) a potem do mechanika może to tylko uszczelka miski olejowej...
na filmach jak ktos pluje na czerwono to zaraz umiera :D jest to napewno woda z wydechu, przegon go pare kilometrów to mu przejdzie
Wymień uszczelniacze osłon popychaczy ,uszczelkę pod pokrywą zaworów.Jeśli to nie to to możliwe ,że pierścienie tłokowe się kończą i wali olej z odmy wprost na filtr!
Witam Chyba masz kosiarkę 4 suw. bo piszesz ze wyciekał olej Pewnie przestawiłeś rozrząd podczas zdejmowania dolnej pokrywy Na trybach są znaki więc łatwo sprawdzić Sprawdz też czy klin koła zamachowego jest na swoim miejscu i pokrywa się z wycięciem na wale i czy podnosi zawory przez boczne okienko(w okolicy tłumika) i przy okazji czy jest luz(zawór-popychacz)
W aucie zostało wymienione. -blok silnik -panewki -Napinacz łańcucha rozrzadu -uszczelka pokrywy łańcucha rozrzadu -uszczelka glowicy -popychacze hydrauliczne -slizg łańcucha rozrzadu Inny mechanik zmierzył cisnie i jest na wysokich obrotach ok na niskich jest połowa z tego co powina bydz.nowy mechanik musi rozebrać silnik żeby stwierdzić co tam jest...
Jeśli nie planowałes glowicy to nappewno jest problem z uszczelką i będzie pompował kompresje do układu chłodzenia. Stukanie popychaczy nie ma związku z uszczelką lecz z wytartym wałkiem rozrządu lub popychaczem. Nadmieniam były wtym samochodzie 2 rodzaje wysokosci popychacza. Różnica w wysokosci była 2 mm
Glowica po planowaniu,zalożona nowa uszczelka, wymienione popychacze hydrauliczne i dalej brak sprężania we wszystkich trzech cylindrach. Nic nie wspomiałeś o zaworach i gniazdach,a to one są odpowiedzialne za szczelnośc.
Popychacz napędzający pompę paliwa ma wystawać ponad uszczelkę minimum- 1.25 mm + - 0.25 mm, maksymalnie 3.9 mm.Różnica -skok popychacza,regulowny grubością uszczelki pomiędzy podkładką ebonitową a korpusem pompy.
Zauważyłem że poszła mi uszczelka pod pokrywą od popychaczy i olej sie wylewa
Według mnie to typowy objaw zużytych panewek na wale przez co ucieka ciśnienie.Jedyna rada to regeneracja wału (przy okazji dorobią nowe panewki).To dymienie to zapewne przez to,że silnik się przegrzewa bo nie ma dobrego ciśnienia oleju - poprostu gotujesz silnik.Ewentualnie masz wywaloną uszczelkę pod kapą zaworów, korek oleju kiepski lub uszczelki...
Witam. Wprawdzie jest to elektroniczny czujnik temperatury silnika umieszczony w bagnecie poziomu oleju,ale problem dotyczy właściwie samego bagnetu (czujnik działa poprawnie).Potrafi on mianowicie co pewien czas "wyskoczyć" jak korek od szampana rozbryzgując przy okazji spore ilości oleju na ścianach komory silnikowej i na tłumniku,a przy rozgrzanym...
Jak jakie szklanki? Normalne , te co po krzywkach ganiają. Już widziałem jak niechluje do nich syfu nawalili jak czyścili blok pod uszczelkę i na tym syfie oparły się popychacze. Silnik pochodził chwilkę, brud wygniotło i luz zrobił się na 3 mm i zdziwienie. Jeszcze w 60-ce, smarowanie klawiatury poszło papa. W każdym razie rozrządu nie przestawisz...
Jak będziesz wymieniał tą uszczelkę to wymień uszczelniacze na popychaczach, gniazda zaworów dotrzeć,sprawdzić czy blok nie jest zwichrowany.
to ani uszczelka pod głowicą Teraz dopiero spadła mi klapka w głowie. Byłem pewien że smarowanie z bloku idzie kanałem na głowicę i przy uszkodzonej uszczelce przciska się do kanału wodnego. Tylko że w tym silniku smarowaniw idzie przez drążki popychaczy. Mój błąd PRZEPRASZAM. Zasugerowałem się czymś innym.
Przeważnie olej uciekał na uszczelniaczach rurek zaworowych Uszczelek osłon drążków popychaczy, choć piąta (środkowa) rurka to spływ oleju z klawiatury.
uszczelki dobiera się pod długość popychacza.
Witam, proponuję sprawdzić luzy zaworowe na zimnym silniku 0,3 mm, oraz sprawdź popychacze i klawiatury lubią się luzować, uszczelki pod wtryskiwaczami.
No to juz pisze. Gybosc uszczelki nie ma najmniejszego wplywu na stukanie a jezeli by stukalo to tylko chwile bo by juz dawno zawory byly pokrzywione. Zaplon nie spowoduje stukania w silniku lecz jak juz strasznie bylby przestawiony to stukalo by w dolnej czesci silnika na ukladzie korbowo - tlokowym.Jezeli by kanalu olejowego w uszczelce nie bylo to...
Na drugim zdjęciu widać że leje się z popychaczy. I ścieka na dół. Silnik umyć i sprawdzić wycieki. Termostat cieknie z przewodów. Wymień uszczelki miedziane. elektromagnes podejrzewam że jest od świecy płomieniowej. 10bar to już za dużo. Ktoś się pewnie dobierał do zaworu na pompie.
Najlepiej było by coś dopasować. Moze uszczelka od osłon popychaczy z malacza może pianka z izolacji na rury i tak dalej. Może jakieś gumowe uszczelnienie zwymiaruj to może komuś do głowy przyjdzie coś co ma w szufladzie ;) .
Piękne to były czasy 126p – który silnik był suchy i bez wycieków? jakoś nie pamiętam. Moja rada, to sprawdź uszczelkę na miarce oleju czy jest we właściwym miejscu i się nie przesuwa na bagnecie co powodowało niewłaściwy stan oleju w misce olejowej, zaworek na korku oleju dociskany sprężyną, filtr siatkowy w odmie pokrywy zaworowej. Jeśli wszystko...
Ale wymieniałem uszczelkę pod głowicą i cłą głowica była remontowana popychacze uszczelniacze itp,ale tak było i przed remontem głowicy.
Naprawa: - uszczelka pompy paliwa - popychacz pompy paliwa - podstawa pompy paliwa - uszczelka pokrywy zaworów - regulacja gaźnika - regulacja zaworów - ustawienie kąta wyprzedzania zaworów Trochę tego było... Koszt naprawy 400,- zł Dodano po 1 - ustawienie kąta wyprzedzania zapłonu *
do czujnika paliwa dostaniesz się bez wyciągania zbiornika (klapka pod kołem zapasowym ) jeśli w pompce nie ma paliwa to warto się skupić na szczelności przewodów zasilających zbiornik-pompka jak i na samym ssaku (czujniku) bo czasami rurka lubi przerdzewieć raczej nie jest zapchane sitko na ssaku bo z pedałem wciśniętym do deski byś daleko nie zajechał...
Lanos 1,5 8V to chyba raczej OHV. To OHC - Over Head Camshaft. Ani planowanie, ani zmiana uszczelki nie wpływają na luzy zaworowe jak w OHV (over head valve).
Marq63 masz rację, jest suche, teraz sprawdziłem w instrukcji ( ciężka sprawa z tłumaczem google ;d ). Zmyliło mnie to że otwór na korek (nr 10 na rysunku) jest "na wylot" - do kanału popychacza, do tego jeszcze uszczelka pod pokrywą sprzęgła... i się zasugerowałem. http://obrazki.elektroda.pl/4891444300_1...
Witam, Jestem 60tyś km po w/w naprawie, czas na rozrząd. Naprawiona została głowica(regeneracja). Całość złożona uszczelki wymienione popychacze nowe. Praca i kultura silnika nie zmieniła się. Dźwięk disla po wielu diagnozach wydobywa się z seryjnych niespasowanych pierścieni. Podobno montowali zdeformowane czy coś takiego. Po około 200tyś zaczyna taki...
1. Napęd rozrządu. 2. Zawory. 3. Popychacze. 4. Głowicą lub jej uszczelka - teoretycznie. 5. Całkowicie zatarte tuleje - teoretycznie. 6. Pierścienie - teoretycznie jest taka możliwość.
Widzieliście jeden z drugim uszczelkę pod wtryskiem w bkp? Może popychacz cyka ?Raczej usterka mechaniczna.
Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Te stukanie to popychacze.
1. Jakąż to różnice mają te walki.? 2. Pompa oleju jest napędzana że wspólnego walka. Silniki pozbawione aparatu zapłonowego mają te ośkę krótszą, bez górnego wieloklinu napędzającego aparat. Wystarczy przełożyć z z wersji pod aparat, 750, 850, 903. Żaden problem. Pompa oleju zawsze będzie działać. Mam kolego wrażenie, że Ci się silniki pomerdaly. Może...
Nie ma pompy wtryskowej. Są indywidualne pompki wtryskowe na każdy cylinder. Ty masz do ustawienia rozrząd, pompki wtryskowe. Sprawdzenie popychaczy pompek. Pomiar wysokości uszczelki pod głowicą i kompresja.
Jeśli wałek nie wytarty popychacze nowe to po rozgrzaniu silnika musi się uciszyć.Najlepiej pojeździć bo wtedy najszybciej się napełnią.Jak poskładałeś auto to zacznij jeździć.
Pewnie typowo dla birggsa urwały się aluminiowe korby. Tylko one nie urywają się ot tak. Najczęściej przedmuch na uszczelce głowicy do kanału popychaczy. Wtedy spaliny dostają się do skrzyni korbowej. Tam mieszają się z mgłą olejową i odmą w dolot. Efekt podczas koszenia (obciążenia) silnik potrafi wypić cały olej w 1-2 godziny. Jak się tego nie zauważy...
był robiona uszczelka pod głowicą. założyłem nowe popychacze wszystko skręciłem tak jak powinno być. ustawiłem rozrząd.silnik odpalił ale słychać delikatne stukanie.
Może być za mała przerwa na przerywaczu lub pompa paliwowa nie jest dokładnie wyregulowana względem popychacza pompy uszczelkami. Reguluje się odstęp między silnikiem a króćcem pompy.Kiedyś kupowało się pakiet uszczelek o różnych grubościach i dobierało się w pakiet aby ustalić odpowiednią wydajność pompy.
Witam. Autko po wymianie uszczelki pod głowicą, wszystkich zaworów i popychaczy. Rozrząd ustawiony idealnie. Przy odpaleniu urwało 3 koniki zaworów. Powód ? Głowica przed szlifem była z uszczelką o oznaczeniu jednego nacięcia, i założyłem taką samą.
Jaka długośc to nie wiem ,ale popychacz powinien wystawać 1,25 +- 0,25 mm ponad uszczelkę a jego skok to 3,9 mm.
Miałem podobne w Carisma GDI, wejściowe 3atm, wyjściowe szaleje od 16 do 46, podłożyłem trzy pompy wysokiego ciśnienia, kombinowałem z uszczelkami pod nimi, cieńsza, grubsza aby krzywka na wałku bardziej lub mnie naciskała na rolke popychacza, podkladałem dwa regulatory, a problem robił potencjometr przepustnicy, fałszował zasilanie na regulator ciśnienia.
1. kupujac karte SDIO, sprawdz czy ma drivery do Windows CE ("badz telefonu" - cokolwiek to znaczy) 2. NIEMA mozliwosci zmiany Windows CE, jesli producent nie przygotowal odpowiedniego pliku Firmware. 3. Windows CE NIE JEST systemem operacyjnym - to PLATFORMA URUCHOMIENIOWA dla programu nawigacyjnego - i ta role spelnia. Jesli chcesz instalowac aplikacje...
Daj sobie spokój - masz ochotę na małe tanie auto, to poszukaj Tico/Matiza, ew CC900. W CC dobra jest tylko blacha - silniki kłopotliwe ( wiecznie klepiące popychacze zaworów, uszczelki pod głowicą itp.), tak samo skrzynie biegów.
Największą wpadką Fiata jest chyba gaźnik Aisan w CC 700. Co chwila trzeba regulować- a łatwe to nie jest więc idzie nerwicy dostać, wymieniłem na weber i jest spokój. Dorzucę też układ wydechowy- po roku od wymiany jest przegniły. Poza tym CC 700 nic nie zarzucę, ekonomiczny jest i bardzo mało pali. Jeśli chodzi o CC700 to ja dorzucę padające uszczelki...
Witam wszystkich. W Skodzie Felicii 1.3 miałem nieznaczny wyciek oleju w silniku od strony pokrywy popychaczy. Wymieniłem uszczelkę na nową wraz z uszczelnieniami śrub mocujących. Nie wiem czy ma znaczenie, gdyż patrząc na silnik na internecie, pokrywa jest zamontowana wycięciem do dołu u mnie to wycięcie w pokrywie jest u góry, nie wiem czy to ma aż...
Witam, mam Voyagera 2,5 TD 1996r.Miesiąc temu strzelił rozrząd i co za tym idzie wiele innych rzeczy(pompa wakum.pompa olejowa,pokrywa rozrządu,uszczelka pod głowice,popychacze hydrauliczne,pokrywa rozrządu).Koszt naprawy 3,500zł.Silnik ok,ale od czasu złożenia nie wyłącza się wentylator i klima się nie włącza.Oczywiście w okolicy nie mam super mechanika...
Witam forumowiczów! Mam mały problem z moim autem otóż od niedawna zaczęły ubywać mi płyny (płyn chłodniczy, hamulcowy i olej z silnika) Szukałem wycieków ale nic nie znalazłem wymieniałem też niedawno klocki hamulcowe cylinderki są ok wycieku z chłodnicy i na wszystkich wężykach też nie ma. Oleju też mi nie przepala kiedys były wymieniane uszczelki...
Witam ponownie.Po kilku dniach obserwacji wydaje mi się że winne są popychacze.Nawet dziś byłem u mechanika i stwierdził że na 90% winne są popychacze ale stwierdził też że jeśli znów cykają (po 20-30 tys przebiegu) to możliwie że winę ponosi wałek rozrządu.Przydało by się go wymienić razem z popychaczami by to miało ręce i nogi.Kurcze koszt wałka,popychaczy,uszczelek...
Być może nie widać, a silnik to X18XE, płynu chłodniczego trochę jeszcze zostało przy ściąganiu, a czy takie resztki kropelek bo płynie mogą zaszkodzić na tłokach, czy muszę tłoki wyciągać? Dodano po 3 Jeszcze jedno pytanie czy głowica musi być planowana jeśli wszystko wymienię na nowe? Szperałem po necie trochę i niektórzy wymieniając wszystko na nowe...
Plan głowicy nie wiekszy niż 2.5 milimetra (przy seryjnej uszczelce ) Skrucenie popychaczy i co przy tym idzie oslon Odchudzone kolo zamachowe z 7kg na ok. 3.5kg to trzba robic u jakiegos tokarza i jeszcze by sie przydało je puźniej wywarzyć Apropo wydechu najlepszy efekt daje berda (niewiem czy poprawnie napisałem ale to jakoś tak :D) ale najlepiej...
wymieniam bo spaliny dostają się do układu chłodzenia A czy popychacze ( szklanki) też należy wymieniać?
Uszczelka nie taka albo odwrócona - rozumiem, że ciś. oleju sprawdzone? Gniazda popychaczy?
Więc musisz pozdejmować dekle,kolektory ssący i wydech, następnie odkręcić klawiature, odkręcić głowice , i tutaj ci powiem że orginalnie nie ma uszczelki pod głowicą w t25 czy ltz ,można dokupić miedziany pierścionek i założyć i powinno chodzić , a ja ci radze zawieść te głowice do dobrego tokarza lub zakładu bo trzeba je wyrównać tzn przetoczyć, przy...
Z tego co widzę, to w kadłubie są po trzy otwory na cylinder, w głowicy są dwa otwory na cylinder (po przekątnej), a w nowej uszczelce po jednym otworze i to kryzowanym. Pomiędzy rozrządem (laskami popychaczy) a cylindrami są jeszcze otwory, ale tutaj nie mam pewności czy przepływa ciecz chłodząca. Między cylindrami są dwa otworki, przy czym uszczelka...
Mi nigdy nie ciekła. O dziwo na wycieki z zębatki pomagał korek od butelki,z zrobionym w środku otworem na popychacz. Na uszczelki- gambit, polonit itp. brystol, słyszałem równierz, że używano czegoś takiego jak preszpan. Sylikon jest ok, pod warunkiem że powierzchnię styku odtłusci się idealnie, nakłada się go np. Czystym patykiem i jego warstwa jest...
to znaczy że bedzie wszystko pazowało? padła uszczelka pod głowica silnik zalał sie woda i przy próbie odpalenia połamały sie popychacze zaworów.. znajomy mówił za lepiej silnik bo uszczelka 320zł + wymiana a mam sprawny silnik za 300.
Witam, wracam do tematu. Więc sprawdziłem wszystkie uszczelki itp. Czy jest możliwe, że któryś popychacz szwankuje?
Wymiana membrany jest faktycznie stosunkowo prosta. Trzeba tylko pamiętać, że śruby łączące połówki zespołu wodnego nie wszystkie są jednakowej długości. W górnej części zespołu wodnego jest pionowo umocowany element w postaci długiego wałka stalowego. To jest popychacz, o którym Ci wspominałem. Jeżeli porusza się on stosunkowo lekko w górę i dół, to...
a przyczyną popychaczy może być źle zrobione auto po wymianie uszczelki ? przed oddaniem do naprawy nic takiego nie występowało.
Witam, Mam podgrzewacz Dafi 3.7 jak w temacie. Niestety zaczął przeciekać. Po zdjęciu obudowy widzę, że woda wycieka najprawdopodobniej spod popychacza znajdującego się na środku membrany (taki pręcik z metalu) Niestety tego nie widzę skąd dokładnie jest źródło wycieku ale woda sika spod śrubki od regulacji włączenia/wyłączenia w zależności od ciśnienia...
Witam mam pytanie odnośnie ceny z jaką musze się liczyć za naprawe swojej ibizki musze: 1 wymienić całą skrzynie biegów, ponieważ łożyska poszły i wyją okrutnie jaka jest mniej więcej cena za wymiane samej skrzyni? 2 Nie jestem pewien na 100%, ale chyba padła mi uszczelka pod głowicą jaka jest cena za wymiane uszczelki? 3 Przy okazji uszczelki wymieniłbym...
Poprzedni właściciel robił upg+ uszczelniacze, popychacze. Uszczelka ma 2 otworki i logo VW. Niby wszystkie części pochodzą z ASO, bo tam pracował. Silnik pracuje bardzo twardo, każdy kto coś tam się zna też tak mówi. Kąt w okolicach 50 w vcds. Auto ładnie odpala jeździ itd.. Wydaję mi się, że trochę więcej pali, od poprzedniego mk4 też z Ahf. No i...
Przy normalnej pracy. Jak pada np. uszczelka pod głowicą i dmucha do kanału popychaczy wtedy silnik wypija olej odmą. Zaciera się na korbie i ją urywa (częsta usterka kosiarek/traktorków). Jeszcze nie widziałem aby od takiej awarii wał nie dostał po przysłowiowej d.....
Pacjent to audi a3 2.0tdi BMM, sprawa wyglada następująco po wymianie uszczelki pod głowica przestało przyspieszać, głowica zrobiona na koperkowo gniazda pompek itd. Wałek popychacze wszystko nowe, turbo po regeneracji. http://vaglogi.pl/log-011_KHcEX.html
Witam wszystkiech mam problem z moim fiatem CC gaznik polski, nie weber. Wszystko zaczeło sie kilka dni temu przy spadku temperatury powietrza i uszkodzeniu jednego z kabli zapłonowych. Po Wymianie kabli i siwiec występuja nastepujace objawy: Spadek mocy, nie chce jechac i gasnie. Na postoju chodzi rowno, ale slychac straszny stukot silnika, swiece...
EGR też sprawdzałeś? Przecież nie ma cudów, jako że to silnik najprymitywniejszy ze wszystkich - rodem z kutrów rybackich... Wymiana silnika to zawsze ostateczność. Silnik z Granda jest dosłownie taki sam, więc nie powinieneś odczuć żadnej różnicy w stosunku do wcześniejszego silnika w momencie, gdy był sprawny. PS. sprawdź stan "nowego" silnika (w...
W tym silniku zaworów się nie reguluje. Robi się tylko nastawę wstępną po wymianie popychaczy. Ich wymiana wiąże się ze zdjęciem głowicy, planowaniem, wymianą uszczelek, śrub itd. Dlatego chciałem tam wsadzić coś co pojeździ chociaż 30-40 tysięcy.
no to odpowiem co mu tam było... w sumie tyle co zrozumiałem z całego wywodu mechanika to to, że wyciągał prawie cały silnik ;/ rozbierał go czyścił wszystkie części wymienił gumki na popychaczach, wszystkie uszczelki, jakieś łożysko było rozwalone, coś spawał od dołu... ogólnie wesoło było.. heh.. obroty teraz trzymają i jest ok olej nie wycieka, i...
Asterka śmiga jak talala,do złożenia uzyłem silikonu cienką warstewkę.Przy wymianie uszczelki w tym silniku polecam wycisnąć popychacz hydrauliczny 3 i 6 (wałek ustawion w pozycji wymiany rozrządu) nie ma wtedy problemu z założeniem obudowy wałka.Co do krążenia płynu w zbiorniczku wyrównawczym to słabo w tych autach idzie bo mam dziś drugą i ledwo się...
bez wentylatora to jakaś nikła szansa istnieje, bo bez wentylator chłodzenie jednak jest. Nie ma. Silnik jest szczelnie obudowany blachami, wentylator jest jedynym elementem który wymusza ruch powietrza pod nimi. Kilkaset km bez chłodzenia? Mnie po niecałych 20 wydmuchało uszczelkę pod głowicą... A jeśli nie wydmuchało wcześniej uszczelki, to wypaliło...
Witam wszystkich. Proszę o jakieś sugestie bo moja cierpliwość została wyczerpana. Otóż problem jest następujący: kupiłem CC700 jakies 2 lata temu z przebiegiem na liczniku ok. 70000km (rok '95). Po przejechaniu ok. 400 km zaczął szarpać i przerywać po czym zgasł. Zmieniłem świece, przewody i przez jakieś 50-60 km. było oki, potem znowu to samo. Spalanie...
Dzięki za podpowiedź ! rozrząd był sprawdzany czy zgadzają się znaki oraz sprawdzałem położenie tłoka i wałka (1 tłok w GMP krzywki do góry i 4 tłok krzywki wałka na dół) Ale sprawdzę to jeszcze raz na spokojnie. Popychacze opróżniałem a uszczelka jest na bank dobrze bo napisem top do góry 2. up 21.06 Sprawdziłem rozrząd jest prawidłowo ustawiony.
wymiana uszczelki popychaczy stuki popychaczy cykanie popychaczy
schemat suwnica wymiana symetryzator turbo diesla benzyny
pioneer instrukcja obsługi polski 17ips62 podświetlenie
Traktorek Realy RE155107rb 2008 - Słabe kręcenie rozrusznika Lokalizacja przekaźników w Seat Ibiza III