W jednym i drugim miejscu nie ma fabrycznie uszczelki.
Na tych narzędziach mogła się wypracować ? Nie koniecznie. Szum pompy oznaczać może kilka rzeczy. 1. niski stan oleju hydraulicznego. 2. gęsty olej hydrauliczny(trudności z jego zaciąganiem) 3. zatkany lub przytkany filtr oleju hydraulicznego(masz przy prawej nodze pod deklem aluminiowym). 4. łapanie powietrza przez pompę(zużtya pompa lub brak uszczelki...
Za każdym razem zmienialiscie uszczelki na przepustnicy? Zaslep na próbę zawór odpowietrzenia par możliwe że jest cały czas otwarty, czy ktoś sprawdzał czy nie ma zwarcia na przewodach elektrycznych? Po takim długim czasie walki to chyba bym spróbował jednak wymyc chociaż egr. Sprawdź filtr piwietrza. Uszczelki przewody powietrza łączące zaworki zmurszale...
AVF do 1.9 TDI PD (pompowtryski). Czyli kiedy ostatnio sprawdzany stan wałka czy krzywki nie zjedzone razem ze szklankami. Kiedy zmieniane uszczelki pompowtryskiwaczy i ocena stanu gniazd? Intercooler nie ma dziury? Biały dym to przeważnie zły kąt wtrysku za mało powietrza słabe rozpylanie przez pompo wtryski (leją).
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Witam, miałem podobny problem ze zmywarką (SMV40M30EU/50). Uszkodzeniu uległa grzałka w pompie. Nigdzie nie znalazłem instrukcji, jak rozebrać tą zmywarkę krok po kroku, postaram się więc opisać, jak to zrobić. Ogólna chyba oczywista uwaga, żeby nie robić niczego na siłę, ponieważ w zasadzie większość elementów jest wykonana z plastiku, więc trzeba...
Test na CO2. Możliwe uszkodzenie uszczelki głowicy.
Zrobić test na CO(at) w zbiorniczku wyrównawczym a jeszcze można podłączyć manometr do ukł. chłodzenia. Nie powinno przekroczyć 1.3 pod obciążeniem. Trzeba też zwrócić uwagę, na włączonym ogrzewaniu, czy nie ma przerw w grzaniu i nie słychać bulgotania. Jak była wyjęta głowica to można było sprawdzić uszczelki głowicy i pomierzyć wystawanie kołnierzy...
Sprawdź to co opisałem powyźej, i opisz czy jest paliwo podawane do gaźnika po każdym przyciśnięciu primera czy też nie, po zatym jeżeli uszczelka nie dolega dobrze pomiedzy obudową a gaźnikiem da się to gołym okiem zobaczyć po odcisku na uszczelce, można to jeszcze sprawdziç poprzez spryskanie wodà z mydlinami na styku uszczelki i bedziesz widział...
Pewnie gdzieś łapie lewego powietrza sprawdź czy nie masz gdzieś dziury zaraz za przepływką i do sprawdzenia rury co idą do IC
Czy ja dobrze widzę, że naczynie przeponowe to to białe na dole? Więc masz zwrócone wentylem do dołu? Zrób tak: Zaczekaj na moment, gdy woda w buforze będzie już ochłodzona, na tyle, że kocioł miałby się zaraz włączyć. Zamknij wylot (bo jak ktoś gdzieś na chacie odkręci kran, cały eksperyment bierze w łeb), włącz kocioł i obserwuj zawór bezpieczeństwa...
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
przypadek był taki, że włożona była wędzona kiełbasa do lodówki i cały zapach było czuć w zamrażalniku. Prawdopodobnie ten typ lodówki ma jeden parownik (element chłodzący) dla chłodzenia obu komór (chłodziarki i zamrażarki) lodówki. Wtedy obiegi powietrza chłodzącego również są połączone. Czyli zapachy z jednej komory mogą przechodzić do komory drugiej...
Pod kątem uszkodzonej uszczelki możesz jeszcze sprawdzić czy płyn chłodniczy nie śmierdzi spalinami lub czy w zbiorniczku nie widać pęcherzyków powietrza na pracującym silniku
W moim przypadku pomogły uszczelki pod koszami głośników. Z popsutej dętki.
Sprawdź uszczelki po obu stronach pompy. Prawdopodobnie któraś wyskoczyła. Odłącz wężyk od filtra powietrza i podłącz bezpośrednio do pompki. Wyciągnij weżyk pochłaniacza dymu, odkręć filtr i zobacz czy nie jest zasyfiony. Jak duży jest skok tłoka?
1. Akumulator. Musisz wiedzieć że akumulator im mniejszy tym mniej trwały i nie bardzo jest jak to przeskoczyć. Na starym akumulatorze powinieneś mieć symbol. Kup po prostu taki sam. Dziś nawet kwasowe akumulatory są szczelnie zamknięte. Nie polecam akumulatorów marki WM - potrafią paść same z siebie. I najważniejsze - na zimę nie zostaw akumulatora...
Ja jedynie nie mam zaufania do uszczelek stosowanych w najnowszych systemach kominowych. Te silikonowe uszczelki szlag trafi po kilku miesiacach kontaktu ze skroplinami spalin. W ostatnim montowanym kotle (ogrzewaczu), powietrza zainstalowalem spawane, nierdzewne rury 100mm, stosowane jako rury wydechowe pojazdow spalinowych. Moze troche drozsze i montaz,...
wyprowadz odme pod silnik i po problemie.nie wiem ta maz i mi sie robi ale to jest efekt roznicy temperatur,wilgotnosci powietrza i krotkich tras pokonywanych autem.tez ta uszczelke wymienialem i niepotrzebnie bo ani plynu ani wody mi nie ubywalo.
Nie wiem czy zgodzisz się ze mną kol. Stachu. Generalnie silnik marynizowany to nie znaczy wodoodporny i zalewanie go do poziomu uszczelki głowicy jest głupim pomysłem. Przy takim poziomie to chyba także alternator był w wodzie a na pewno rozrusznik. Bagnet pomiaru poziomu oleju jest uszczelniany ale chyba nie jakoś szczególnie mocno - tak aby mgiełka...
Ja miałem podobny problem w Kadecie 1.6i 75KM Walczyłem z nim długo bardzo. Wymieniałem wszystko, świece, przewody, kopułkę, co miesiąc co innego i już mi ręce opadły gdy znajomy powiedział mi, żebym wymienił wszystkie uszczelki pod wtryskiem, ładnie wyczyścił tam benzynką i złożył solidnie, a później już tylko dbał, by filtr powietrza był czysty, nie...
Laguna II 1.8 16v F4P PB Poniżej kilka zdjęć. Leje się z dołu, leje się z góry, leje się z boku. Leje się wszędzie :| Moje pytania: 1. Czy od dołu przecieka na uszczelce miski, czy być może spod wału korbowego ? Dodam, ze olej kapie na postoju. 2. Skąd olej za filtrem powietrza ?! Ciśnienie sprężania jest w granicach 14 barów, różnic na cylindrach nie...
Jedna uszczelka to blaszka a druga podobna do zwyklej uszczelki pod glowice. Nie pamietam teraz dokladnie jak to tam wyglada a nie mam akurat zadnej sprezarki rozebranej. Moze byc rowniez peknieta sama glowiczka sprezarki i efekt bedzie taki ze moze pojawiac sie woda w ukladzie hamulcowym.
A jaki silnik, 136 koni? czy ten mocniejszy ? Jak ten 136, to możliwe że EGR przepuszcza lub wejście z pompy powietrza dodatkowego. Oczywiście pomijając trywialne problemy typu uszczelki między kolektorem a głowicą, nieszczelność pod przepustnicą czy nieszczelność na podciśnieniach. Na początek można zaślepić podciśnienia i zobaczyć. A jak nie to kolektor...
walczylem z tym samym problemem z moim silnikiem C14NZ ..i nikt nie wiedzial co jest... po pierwsze wyjmij silnik krokowy i wyczysc jego koncowke z syfu ktory tam napewno jest.. u mnie byl na jakis 1mm, spraw przewody cisnieniowe ktore wchodza do wtryskiwacza, np. z filtra powietrza, czy tego filtra weglowego czy jakos tak to sie nazywa jesli masz gaz...
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
Na zimnym czy ciepłym silniku ta kompresja? Dodano po 3 Podstawiony zawór lub zapłon,świece. Dodano po 3 Dokładnie sprawdź rozrząd.
Ewidentnie problem leży w spalaniu mieszanki (charakterystyczne "pyrkanie" w wydechu, to dopalanie niespalonych części w układzie wydechowym. Sprawdź cewki zapłonowe. Być może któraś sekcja "pada" i stąd problem. Ponadto należy sprawdzić uszczelki kolektora dolotowego, czy przypadkiem nie ma uszkodzeń/ubytków i nie zasysa "lewego" powietrza (choć w...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
demontaż zaworu może być trochę kłopotliwy, bo przydałyby się nowe oryginalne uszczelki i zapewne przy wymienniku płytowym od c.w.u. będzie zapieczony, więc trzeba trochę improwizować, aby puściło, a od strony wymiennika płytowego jest inna uszczelka (o-ring), więc potrzebne są 2 komplety uszczelek, bo są sprzedawane po 10 szt. Wykręcenie zaworu oznacza...
Witam. Efekty dźwiękowe o których piszesz pochodzą ze zbiornika skroplin. Wystarczy wylać nadmiar wody i jest OK. Sprawdź stan uszczelki przy chłodziarce ,czy dolega na całej długości , a domownikom powiedz aby często nie otwierali chłodziarki. Przy takich temperaturach następuje szybka wymiana powietrza w chłodziarce i wykroplenie na parowniku. Efekt...
To nie tak. Najwidoczniej gdzieś Ci ciągnie lewe powietrze przez co ECU nie jest w stanie wyregulować obrotów bo przymknął przepustnice a tu jeszcze obroty za wysokie. Ciągnie lewe powietrze więc obroty wzrastają a sonda widzi że mieszanka nie taka. Szukaj lewego powietrza. Po adaptacji nie będzie żadnego komunikatu. Podczas jej wykonywania przepustnica...
Mam Kosę NAC już 3 sezony i odpukać nic się nie dzieje,ale przedstawię Ci perypetie z moją husqvarną...była 4 razy w servisie i za przeproszeniem gu...o się znają,z moją piłą od nowości było coś nie tak, pluła paliwem przez tłumik ,często gasła a odpalenie jej to była loteria ,jak już chodziła to nie miała swojej mocy ,albo falowała.Po 2 sezonach mordęgi...
Powodów może być wiele, na początku wyregulowałbym pływak, podniósł bym iglicę gdyż prawdopodobnie brakuje mu paliwa po podniesieniu przepustnicy, albo łapie lewe powietrze. Sprawdź uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Przy okazji warto tez spojrzeć na simmeringi na wale i luzy bo wiele osób to po prostu olewa. spróbuj tez zdjąć filtr powietrza...
Co do czyszczenia przepustnicy to nie jestem pewien czy ona tego wymaga, bo zdejmując to czarne "pudło" przykrywające wtrysk to cały kanał łącznie z przepustnicą wygląda na bardzo czysty więc nie wiem czy poprzedni właściciel już coś przy tym grzebał (może właśnie tak popsuł te jałowe obroty) a może po prostu filtr powietrza bardzo skutecznie wyłapywał...
Mniej więcej tak jak napisałeś - wymiana uszczelki pod pokrywą - najlepiej całą pokrywę możesz kupić używkę z BXE będzie najmłodsza i z teoretycznie mniejszym przebiegiem, może się trochę różnić kątem i długością korka oleju ewentualnie doczytaj ale jeśli nie masz osłony silnika to bez znaczenia. - wymiana egr - niekoniecznie ale warto, na spalanie...
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
Tak, może to być problem w samym układzie chłodzenia. Jednak najpierw test CO2, tylko to da pewność że nie ma przedmuchów. Potem szukanie przyczyn w układzie chłodzenia. To że nagrzewnica oddaje ciepło szybko to raczej norma (chyb że Twój "z natury" ma tendencję do niedogrzewania kabiny). Węże twardnieją jak silnik się nagrzeje i robi się ciśnienie...
W tym silniku układ chłodzenia jest bardzo wrażliwy na jakiekolwiek nieprawidłowości. Dopóki nie doprowadzisz go do stanu fabrycznego nawet nie ma sensu szukać usterek. Dość powiedzieć, że bez termostatu może się przegrzewać (tak, to nie pomyłka, zweryfikowane w praktyce, dzięki za wyjaśnienie że to termostat przełączający, bo nie znałem przyczyny zjawiska)...
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
jesli maź przy korku wlewowym nie ma się co przejmować to normalne przy jeździe na krótkich odcinkach, jeśli na bagnecie olej jest białawy duże prawdopodobieństwo że bierze płyn chłodniczy duża szansa że uszczelka wykręć świece i sprawdź cze są słodkie płyn jest słodki i może to coś naprowadzić Kup do tego kawę i śmietankę - zaoszczędzisz na cukrze....
Z tego co pamiętam w Jaguarach daje się to naprawić. Z tym że : lekkie buczenie po włączeniu zapłonu to wypompowywanie powietrza (robienie próżni w bańce) -efekt normalny, piszczenie może świadczyć o nieszczelności uszczelki pod bańką lub wewnątrz urządzenia. Części do regeneracji powinny być dostępne w serwisie VW, oczywiście na zamówienie. Polecam...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
U mnie na zimnym silniku (tak z -5st.) po odpięciu tej kostki podczas pracy na benzynie silnik zaczyna nierówno pracować, ale nie gaśnie. Po podłączeniu wraca do normy. Sprawdzałem tylko na wolnych obrotach. Na gazie prawdopodobnie będzie chodził równo. Mam 1,4 ABD, czujnik ma 4 bolce. Dodano po 1 Odnosnie tej mazi to ja sadzę, że to wina zużytych pierścieni...
Za cenę tych pseudo filtrów kupiłbyś oryginalny wkład do airboxu który zapewnia odpowiednia wartość podciśnienia w gaźnikach, czystość powietrza i było by ok. Jesli już coś kombinować w celu zwiększenia mocy to zakup wkładu K&N i zestawu Dynajet. W zależności od rodzaju tuningu mamy kilka wersji -stage 1,2,3 zestawu. W skład zestawu wchodzą poza filtrem...
Jeżeli myślisz o własnym ogrzewaniu i chcesz zamontować kocioł to musisz pozbyć się podgrzewacza przepływowego. Dwa takie urządzenia nie mogą pracować w jednym mieszkaniu. Rzecz jest w tym, że obecnie w sprzedaży są tylko i wyłącznie kotły kondensacyjne z zamkniętymi komorami i wymuszonym obiegiem powietrza i spalin przy użyciu wentylatora . Natomiast...
coś z termostatem chyba.
Nie tylko z powodu uszczelki węże twardnieją, a może bombel powietrza przy czujniku,
Wymienić czy zamienić miejscami?
wymiana uszczelki filtra powietrza uszczelki kompresora uszczelki spożywcze
citroen kontrolka kierownica uszkodzony konwerter audio konfiguracja routera netia
suszarka electrolux ew8h358sp komputer biurowy
Volkswagen Sharan - problem z tylną wycieraczką, bezpiecznik Schemat obwodu SLM4681A - sterownik LCD Samsung