Miałem podobnie - uszczelka pod głowicą. Odpowietrzałem układ a za chwilę zapowietrzony , przestawał grzać i temperatura ponad 100 stopni (mam wskaźnik). Jeszcze wyklucz lpg czy czasem parownikiem nie dostaje się do układu chłodzenia - zakręć butlę i pojeździj na benzynie. Jednakże bądź przygotowany na wymianę uszczelki
wtrysk 1-dno punktowy jeśli na zimnym przebiera nie pali dobrze na wszystkie gari może to byc spowodowane tez nie pgrinalną uszczelka lub uciekła przy zakładaniu i olej spływa do kolektora ssącego który trafia na 2 lub 3 cylinder i to może powodowac zażucanie do puki sie nie wypali ( na zimnym) jak sie rozgrzej e ok
Czy słusznie obstawiam termostat? Patrząc na opisane objawy opisane to raczej główny podejrzany. Sugeruję wymianę, gdyż może grozić to uszkodzeniem uszczelki pod głowicą.
Była planowana Dodano po 1 I były ślady uszkodzenia na uszczelce
Dobrze jest mieć kanał, ale jak mocno dźwigniesz przód do góry to problemu nie ma. Śruby idą łatwo bo siedzą w plastiku. Poszukaj porządnej nasadki 7 mm. W pół godzinki na luzie to zrobisz.
Kiedyś widziałem na emule i miała coś ok. 50MB. Czyli jak masz modem to zapomnij
ja tam Reinzosilem smaruję wszystkie uszczelki i nigdy mi wtedy nic nie cieknie, tylko tym Reinzem właśnie a nie zwykłym sylikonem czerwonym czy tam jakimś innym, bo zwykły jest gówniany i śliski i też cieknie
Do wojtek1234321 jak wymienisz tyle uszczelek co ja to wtedy pogadamy.To ,że u ciebie tak było nie znaczy ,że tylko tak puszcza uszczelka.
Załóżmy, że tym sposobem wymienisz pół auta, uszczelkę się zakłada, nie trzeba kleić.
O panie mi chodziło dokładnie o kolektor ssący ze wymieniałem a tu jeszcze tyle uszczelek
Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Termostat pewnie do wymiany, bo zamienniki na długo nie wytrzymują w tym modelu.
Bo istnieje taka możliwość, że poszła uszczelka pod głowicą. ------>na 99%
Kup najtańszy zestaw tester do sprawdzenia obecności CO2 w układzie i będziesz wiedział co i jak. np. taki na 5 prób https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln...
Odgięcie uszczelki w tylnej stronie drzwi może wskazywać na włam. POZ.
Prawdopodobnie masz uszkodzone przyłącze czujnika położenia wału . To się wymienia,ale dla sprawdzenia mozna to wyczyścić z kurzu ,wysuszyć i spryskać czymś tłustym.Ew środkiem silikonowym do uszczelek i pasów.
Zapytam tylko jedną rzecz - opisz procedurę wymiany uszczelki pod głowicą jaką zastosowałeś.
Dzisiaj przyglądałem się przewoda psikałem, przebicia nie ma. Również przewód do mapsensora jest wizualnie ok. Czujnik wału był wymieniony rok temu wizualnie jest ok, lecz gdy rozłączyłem go przedmuchałem kostkę auto zaczęło chodzić lepiej i przerywa już sporadycznie. Jutro za jasnego założę stary oryginalny. Zastanawia mnie również sytuacja w zbiorniczku...
Przypadkiem tytułem postu nie odpowiedziałeś sobie w czym jest problem. Znalazłeś inne wycieki płynu? Jak wyglądała uszczelka?
Zrobię zrzuty z testera i pokażę. Zastanawiam się, czy nie jest dmuchnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2 i 3 .
Czy to jet ta uszczelka http://allegro.pl/uszczelka-szyby-drzwi-...
Oleju w wodzie nie sprawdzałem. Brałem wątek uszkodzonej uszczelki między cylindrami
i uszczelkę pod dolotem
Witam. Może i nie warto mącić w tej kadzi, ale na wszelki wypadek. Honowanie ma na celu usprawnienie stanu gładzi cylindra bez jakichkolwiek zmian geometrycznych czyli wymiarów Może nie do końca ten link jest poprawny. W honowaniu cały proces polega nie na wygładzeniu wnętrza tulei cylindra, a na wprowadzeniu w niego odpowiedniej struktury. Czytać rowków....
możliwe że puszcza uszczelka pod głowicą
Posprawdzać węże od podciśnienia i uszczelkę pod dolotem
Jeżeli zaczyna nierówno pracować jak się trochę zagrzeje silnik to poszła uszczelka pod glowica
Uszczelkę obudowy termostatu oczywiście można kupić...tylko że w termostacie nie ma oleju, jest tam tylko płyn chłodzący.
Zawsze mogła walnąć uszczelka pod głowica.
Przecież to proste, okręcasz śrubki, wypinasz to co przeszkadza w wyjęciu kapy i tyle.
Uwalony czujnik do kontroli, wkręcany w głowicę koło świecy od strony rozrządu-te same objawy co u mnie. Na zimnym silniku sygnalizowało przegrzanie. Nie zamierzałem kupować drogiego dziadostwa, które i tak jest niedokładne-gdy miałem ponad półtora roku temu uszkodzony wiatrak chłodnicy i wybijający płyn ani raczył powiadomić kontrolką. Odłączyłem całkiem....
Na razie zrobiłem 60km ostrego deptania w sumie, i nie wydaje mi się żeby to były efekty wody w tłumiku bo auto dymi od samego rana gdy wszystko jest jeszcze zimne. Poza tym po dzisiejszych odpalaniach w garażu upewniłem się że spaliny są niebieskawe, a z wydechu "pachnie" jak za Komarkiem.
wez sprawdz cewki paliwo w oleju jest bo nie pali na 4 tylko na 3 a moze 2 i tak jezdziłes o wilgotnych uszczelkach zappomnij.
Może uszczelka pod głowicą?
No głowicę będziesz miał "na wierzchu", więc była by dużo łatwiejsza robota.
Nie płyn z chłodnicy nie schodzi, uszczelka pod głowicą szczelna
składając kup sobie nową uszczelkę kolektora ssącego bo stara na pewno się podrze, oraz sylikon najlepszy Reinzosil (broń "borze tucholski" nie czerwony sylikon) i delikatnie posmaruj uszczelkę z obu stron
Teraz sprawdziłem. Płyn jest w normie oleju w nimi nie ma ani płynu w oleju. Nie mam pojęcia. I czy uszczelka mogła paść tak z dnia na dzień?
Ktoś robił. Maska w górę odkręcasz wkręty na krzyżak. Ściągasz ściankę uszczelkę i masz wentylator. Zdemontuj mechanizm wycieraczek będzie łatwiej. Haczyk z drutu i łap padline.
Tak zrobię. W silniku dopiero co zrobiłem nową uszczelkę pod głowicą, planowanie głowicy, a do tego nowy rozrząd z pompą, uszczelki pod kolektorami, nowe świece.
Odłącz akumulator i sprawdź, jeszcze tego nie zrobiłeś ? Szkoda zegarka w radiu... godzina ucieknie, tragedia ! :lol: czyli trzeba jechać na ustawienia, bo wymieniliśmy z kolegą przepustnice z silnikiem korkowym i wszystkie uszczelki dobra dzięki ;)
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Sprawa załatwiona pojechałem do mechanika i faktycznie sprzęgło. przy okazji załatwilem jeszcze linkę od sprzęgła i uszczelkę od kapy zaworowej.
przeczytaj posta z forum mojego klubu... http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.ph...
Wyciek oleju spod uszczelki głowicy czy uszczelki pokrywy zaworów?.
Przykleiła się na uszczelce, drzyj mocno, ale delikatnie, z wyczuciem.
Dla świętego spokoju możesz zmierzyć, uszczelkę pokrywy zaworów warto wymienić bo zawsze z niej cieknie a podejrzewam, że i lewe powietrze może tam zaciągać chociaż to byłby przypadek ekstremalny.
Problem rozwiązany 1- wymieniony komputer mimo tego że odpalał 2- wymiana uszczelki pod wtryskiem 3- ogólnie regulacje ZAMYKAM TAMAT
Mój zasran.. mechanik mówił ,że tam nie ma oringu ...... Na chłopski rozum tak myślałem ,że musi tam być jakaś tzw uszczelka .. Jak naprawie dam znac .
Właśnie nie parują, nie ma gazu. Powód wymiany UPG to , że samochód był trochę słabszy, ubywał płyn który był mętny.
Witam Mam koledzy takie nietypowe pytanie. Czy może byc kilka uszczelek założonych jedna na druga , bo ostatnio wymieniałem przepustnice i spotkałem siez nietypowym rozwiązaniem. Na dyszy od gazu bylo nałożone kilka uszczelek jedna pod drugą. I tak było wszystko połączone z przepustnicą i pociągnięte jeszcze silikonem. Co to ma być za rozwiązanie? Jeszcze...
wszystko było dobrze do momentu kiedy zdjąłem dekiel od zaworów(wymieniałem uszczelke) bo mi sie zatkał wlot powietrza i wywaliło mi olej przez mairke. Jak to zrobiłem wymieniłem olej i filtr oleju to pojawił sie ten problem z obrotami. Może mam zły dzień ale nijak nie mogę zrozumieć tego zdania... ile razy bym go nie czytał to mi wychodzi, że wymieniłeś...
Normalka jak mo wygrzejesz to zniknie. Olej temat.
Dzięki wszystkim za pomoc .a szczególnie vvaldek lampka zgasła pozdrawiam
uszczelka pod monowtryskiem wydłuchana albo źle założona linka gazu. Mógłbys nie lamerzyć?
Tak kolego problem rozwiązany. Sprawdź sobie kolektor wydechowy u mnie było pęknięcie. Było ono na tyle małe że przy niskich obrotach nie było tego stuku słychać, spaliny też się jakimś cudem nie wydostawały. Wymieniłem kolektor + uszczelka i problem z głowy.
Witam w swoim seicento muszę wymienić osłony przegubu i osłony gumowe półosi skrzyni oraz uszczelkę pod klawiaturą, niestety jest dużo firm na rynku. czy możecie coś mi polecić ?
W moim seicento był podobny problem z grzaniem się silnika. Okazało się, że była uszkodzona uszczelka pod głowicą. Po wymianie zero problemów z przegrzewaniem się silnika.
A to nie na cewce ci uciekało - ale na uszczelce filtra gazu a to co innego?
Witam , Niedawno Zepsuło mi sie seicento . poszla uszczelka pod glowicą w jednym cylindrze jak wykrecilem swiece lał sie plyn chłodniczy . Wymienilem uszczelke oraz splanowałem glowicę , wymienilem gumki na zaworach i wyszlifowalem zawory . po calkowitym poskladaniu nadal kopci . Jaka moze byc tego przyczyna ? pytalem (mechanika) i powiedzial ze dym...
Witam mam następujący problem z tym silnikiem otóż troche się poci nie wiem od czego to może być uszczelka , płynu chłodniczego nie dolewałem z 8 miesięcy i nic od tej pory nie ubyło dlatego staram się wykluczyć uszczelkę pod głowicą ale z drugiej strony zauważyłem że z rury wydechowej lecą kropelki wody i na korku od wlewu oleju był biały nalot. Dlatego...
Olej spod klawiatury szmacil pasek. Wymiana uszczelki i usuniecie wycieku pomoglo. Dzieki wszystkim za pomoc
Zawsze dokręcam na 30Nm, po 15 minutach (czas na ułożenie się uszczelki) dociągam o 90st, znowu po jakimś czasie o kolejne 90st. Nigdy nie było problemów. Auta jeżdżą po dziś dzień. Dwie i pół stówy za głowicę do 900 to bardzo drogo. Za stówkę mogę Ci załatwić sprawną jedynie do splanowania. Skąd jesteś?
Dziwne teorie masz co do tego, że silnik zasilany LPG zazwyczaj bierze olej, posiadałem Golfa II z silnikiem benzynowym 1.6 i mimo przejechania na LPG ponad 100 000km nie brał ani grama oleju :) Jeżeli auto dymi na biało, oraz znika płyn chłodniczy, a olej wygląda jak kawa z mlekiem to do wymiany masz UPG (Uszczelka Pod Głowicą).
Podłącz diagnoskop i sprawdź co mu dolega... Od tego zacznij głowica zdjeta Ktoś profesjonalnie weryfikował jej stan czy tylko "na oko" ? uszczelka oryginalna jak Nowa Uszczelka podczas montażu została wymieniona na nową ? Zawory ustawione prawidłowo ? Rozrząd zweryfikowany ? chleje jakby palił 20na 100km Nadmiernemu "spożyciu" może być winna sonda...
Sprawdż stan oleju i czy na odpalonym silniku kopci.Przyczyna to olej ale pytanie uszczelka ,głowica pęknieta, czy uszczelniacze na zaworach.
Przepraszam, że odgrzewam kotleta ale coś sie wyjaśniło co to było? Mam identyczne objawy od dzisiaj :C edit: Miałem nieszczelność pod wtryskiwaczem (pęknięta ta kwadratowa uszczelka) i zasysało lewe powietrze. Po wymianie jest w porządku :)
Wyjmij termostat i zagrzej go bez termostatu. Jeśli zagotuje, to dałbym sobie rękę uciąć, że uszczelka. Możesz jeszcze sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest spadek, to sprawa jasna- uszczelka lub pęknięcie głowicy, ale raczej pierwsza opcja.
Witam - Zmień mechanika - z opisu wynika stopniowy zanik ciśnienia stawiam na uszczelki w pompie hamulcowej. zestaw naprawczy parę złotych ,trochę zabawy jest.
Te opisane objawy, wcześniejsze przegrzanie silnika (jazda ze świecącą kontrolką przegrzania) wskazują na uszkodzoną UPG (uszczelka pod głowicą). Też jeżdżę sejakiem 900, kilka lat temu też siadł termostat, ale tylko na chwilę zaświeciła się kontrolka. Po jakimś czasie zaczął "pokazywać" podobne objawy, oprócz pobierania oleju, tylko "powoli "niknął"...
Witam wszystkich posiadam seicento 900 wymieniłem w nim uszczelkę pokrywy zaworów silniczek działał po wymianie normalnie odpalał jezdziłem nim ponad 2 tygodnie uznałem ze czas na wymianę oleju wymieniłem olej filtr oleju oraz filtr powietrza no i zaraz dzień po wyminie dziwne zachowanie ja jest zimny odpala od razu jak tylko się zagrzeje to odpala...
Witam, założyłem nowe uszczelki pod i nad króciec przepustnicy i uspokoił się. Temat zamykam.
Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć, ale fabryka obecnie do tego silnika zaleca świece ISKRA nie pamiętam symbolu. Zalecane jest obniżenie ciśnienia paliwa do ok. 1.1bara. Proponuję sprawdzić najpierw stare świece. Jeśli 2 i 3 są bardziej czarne niż pozostałe, to musisz wymienić jeszcze uszczelkę pokrywy zaworów. Powinno pomóc.
Mobil 10w40 był do Seicento bardzo dobry długie lata. Niezbyt się sprawdził się Castrol o takich samych parametrach, był jakby "za gęsty" i było to słychać od razu po zalaniu że silnik inaczej pracuje - ale ten Castrol kupowany był w Biedronce co być może ma jakieś znaczenie. Raz był zalany Elf i zaraz zaczęła się pocić uszczelka pokrywy zaworów, choć...
Mialem ten sam problem.Niestety była to uszczelka pod głowica.Prosze sprawdzic czy sa spaliny w płynie chłodzacym.Jesli tak to napewno uszczelka pod głowica.Te silniczki sa bardzo wrazliwe na przegrzewanie.Pozdrawiam.J
Silniczek krokowy podmieniony drugi. Poprzedni mechanik zmienił cały wtryskiwacz wraz z potencjometrem i silniczkiem. Ja pozakładałem nowe o ringi i uszczelki pod wtryskiwacz więc nie jest mozliwe że łapie powietrze.
wczoraj jeszcze jak jechałem to mi się woda zagotowała, odkręciłem korek, zakreciłem, przejechałem ze 2 km i mi się wiatrak włączył... wiec może uszczelka pod głowicą, ale od tego by sie kontrolka mogła świecić?
Mam taki kluczyk.. Choć najczęściej robię to wkrętarką.. ;-) Jeszcze szybciej idzie... Odkręcić nie problem tylko jak pamiętam to to jest ten stary typ misy olejowej co ma dwie korowe uszczelki i dwa takie korkowe półksiężyce, których nie mam... ;-( W innych autach tego typu już poprzerabiałem na miskę z Seicento 900 z taką jednoczęściową gumową uszczelką,...
Właśnie nie wiem jak sprawdzić uszczelkę pod głowicą bez demątarzu głowicy bo jeśli faktyczne uszczelka jest uszkodzona to już mamy przyczynę i będzie trzeba planować głowice i nowy roząd
Jak wykluczysz termostat to uszczelka pod głowicą do wymiany.Te silniki tak mają ja mam to już trzeci raz.
Para z tłumika w chłodne dni lub w chłodne poranki to normalne.Ten efekt ustępuje po nagrzaniu się całego układu wydechowego i wyparowaniu wody z układu.Para powinna ustąpić po przejechaniu ok. 10km. jeżeli nie ustępuje ,to prawdopodobnie jwst uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Proszę mnie przekonać,że owo pragnienie tego pojazdu,wiąże się postanowienim ujętym tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
tak, to jest cała rodzina silników FIRE nie wiem co to za olej ta Selenia ani Millers, ja stosuje Mobila 10w40 i 5w30 i jestem zadowolony, nigdy nic nie zatarłem mimo jeżdżenia dużo z gazem w podłodze Cieniasem 140 a Tikiem nawet i 160 ;), jedynie od takiej jazdy wydmuchnąłem niejedną uszczelkę pod głowicą i 2 razy zawór wydechowy w Cieniasie 900 i...
Witaj, Tam jest jeszcze problem z głowiczkami wtryskowymi, spróbuj podmienić na inną, często uszczelka. która jest pod głowiczką ulega uszkodzeniu i pojawia się podobny objaw.
ja mam seicento ale tez mi ciekl olej spod pokrywy uszczelka poszla sie jeb..sprawdz czy tam ci olej nie leci...wymiana takiej uszczelki 30 minut :) niby prawie nic nie lało mala kropka pod samochodem normalne..a olej ciekl i ciekl....
Uszczelkę można wymienić "na aucie" ale głowicę sugerowałbym oddać do planowania, a przynajmniej do sprawdzenia.
nie mam żadnego pierścienia.próbowałem na plaka coś jak by łapał ale strasznie strzela.wiem że zaraz po tym jak mi zgasł podeszli goście z ciężarówki i dawali plaka i auto odpaliło,mówili że strasznie kopci i że to uszczelka pod głowicą którą zmieniałem po kupnie auta;)
Jak by był problem z uszczelką to by miał podwyższone obroty. Zresztą uszczelki problemów nie robiły, prędzej ta tekstolitowa podstawka oddzielająca korpus monowtrysku od głowicy, trzeba było ją przyszlifowac na papierze ściernym.
Witam Mam koledzy problem i nie wiem juz co robić mój Seicento pracuje nierówno na benzynie tak jak by powietrze brał a na gazie pyrka nie wiem już co robić przepustnica wymieniona silnik korkowy też wszystkie uszczelki tez nie wiem już co robić. Mam podejrzenia że to albo mapsensor, sonda albo główny komputer siadł: :( ProsZę o pomoc albo poradę.:...
Popieram kolegę wyżej-jeśli mało jeździsz to normalne jeśli by była uszczelka pod głowicą olej przypominał by mleko albo by były ślady w płynie oleju.Pozdro
wiem, miałem Bisa, miałem cc700, bisa rozebrałem, w Cieniasie wywaliłem ten beznadziejny zespół napędowy 700 i założyłem cały zespół napędowy 900 na wtrysku z rozbitka - niebo a ziemia, w końcu tylko jeździłem a nie ciągle wymieniałem uszczelki pod głowicą 700tka to jeden z najgorszych silników na świecie, do dziś jeszcze się gdzieniegdzie walają te...
problem dalej nie rozwiązany proszę o pomoc ciśnienie pompy i wtryski są ok zauważyłem ze ubywa płynu chłodzącego czy może być to uszczelka pod głowica dostający się płyn itd. dodam ze po odłączeniu map sensor i zdjęciu filtra powietrza problem znika
Witam. Po wymianie uszczelki oraz tłoka przyszło tez wymienić sam pasek rozrządu bo reszta była sprawna i nowa. Po tych operacjach seicento nie chce odpalić. Czujnik polozenia wału tez nowy. Rozrząd juz kilka razy przestawiałem o 180 i 360 stopni. Znaki też wg schemtaów. Pytanie czy ktoś może coś podejrzewac oprocz pomieszania przewodów wysokiego napięcia?...
Wiem , wiem . Ten temat juz przerabiałem przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywa zaworów. Dzieki piekne za cenne wskazówki , koło czwartku rozbiore i zmierze srednice popychaczy.Powymieniam. Opisze czy pomogło .
Witam. Mam taki problem ze seicento 900 a mianowicie bardzo się grzeje. termostat wymieniłem, czujnik od kontrolki wymieniłem, czujnik od termostatu wymieniłem, czujnik od chłodnicy wymieniłem, płyn wymieniłem, układ odpowietrzyłem ,pompę wody wymieniłem, uszczelką z pod głowicy wymieniłem i on nadal się grzeje. Proszę o pomoc co to może być.
Tez miałem taki przypadek założyłem uszczelki gumowe od starej (wiem ryzyko cieknięcia) ale nie było szans włożyć na tych nowych, działa do dziś. Pozostaje też reklamacja ale mogą Cię wyśmiać.
Każdy silikon do 100 sotpni się nada, więcej tam nie będzie. W sumie tam silikonu być nie powinno, po to jest ta gumowa uszczelka, ale heniek specjalista stwierdził , że trzeba. Przypadkiem nie ma tam śrub mocujących, trzymających wszystko ?
Głowicy nie planowałem, gdyż przylgnia była równa bez wżerów czy śladów po starej uszczelce. Już 2 razy zakładałem głowicę bez planowania (do skody felicji 1.3 i seicento 900) i nie było żadnego problemu. Tu ewidentnie jest coś nie tak z elektryką.
Proponuje wprowadzić silnik na wyższe obroty na biegu jałowył i sprawdzić czy nie brakuje paliwa.Sprawdzić przewody sterowania monowtryskiem, takie przewody jak do powietrza. Jeżeli jest jakiś przetarty wymienić.Orginalne są dość drogie, ale można kupić z metra.Sprawdzić stan świec czy nie są zalane,mokre. Ostateczność problemy z uszczelką pod głowicą....
Mam prośbę do osób które się znają na tym a dokładnie mam problem z rozruchem samochodu rano?? nie chce zapalić a jak zapali to dopiero po długim męczeniu silnika. Gdy jest ciepły to zapali bez problemu ale gdy wystygnie ponownie ma problemy z zapaleniem:(:( na pewno rozrusznik jest dobry bo kręci tylko me wrażenia takie jak by coś blokowało przepływ...
Witam, posiadam Seicento 900, 1999 r. Gdy padła uszczelka pod głowicą samochodem było jeżdżone do końca, aż padł, po wymianie silnika samochód nie odpala. Wymieniłem czujnik wału gdyż z niego pojawiał się błąd a silnik czytał dziwne parametry i nic. Od samego początku po wymianie wyskakuje błąd z wtryskiwacza paliwa, paliwo ma dobre ciśnienie, tyle...
seicento uszczelki uszczelki wtrysku seicento uszczelki głowicą uszczelki glowica
reset telefon nokia lumia z18xe wymiana silnika fotel kierowcy renault megane
Lokalizacja modułu zapłonowego CDI w Junak 901 Lenovo Yoga 520-14IKB: Specyfikacja i Możliwości