Trzeba odkręcić koło pasowe, w deklu jest uszczelniacz, rozrządu nie trzeba ruszać
Skoro masz je wykręcone to zmierz ponownie teraz. Tylko zakres omomierza dobierz (zwykle najmniejszy). Ale tak szczerze, skoro nagrzewają się całe i szybko, to czego od nich oczekujesz? Najczęściej za objawy o których piszesz odpowiadają uszczelniacze zaworowe.
w każdym renault możesz szukać, nie tylko laguna.
Zadzwoń do serwisu, nie całe 100 zł za uszczelniacz.
A co ty chcesz aby jeden cylinder wymieniać?? Szalony.. Wszystkie 4 cylindry plus uszczelniacze czyli 16 zaworów i 16 uszczelniacze
Zły uszczelniacz
Czyli kolego obstawiasz na uszczelniacze ??
Skoro mechanik nie wie a miało fizyczne dostęp do samochodu to daj po prostu wróżce niech ci wywróży. Bo tu będzie dokładnie tak samo bez widoczności od tak z daleka to można powiedzieć że uszczelniacze zaworowe.
Gwint zwykły, z uszczelniaczami ciężko .
A nowy chociaż ten uszczelniacz?
Umiejętnie odcina się ramię wybieraka, wydłubuje stary uszczelniacz, zakłada nowy na towocie i punktowo dospawuje.
Możliwe że uszczelniacze zaworów puszczają.
Witam. Może ktoś, kto zna temat napisać czy przy wymianie uszczelniacza wału w lagunie II 1.8 16v podczas demontażu skrzyni trzeba opuszczać zawieszenie czy da się ją wyjąc z pominięciem tej czynności. Będę wdzięczny za krótki opis jak się dobrać do tego uszczelniacza oraz jak go prawidłowo wymienić. Dam radę to zrobić samemu, czy raczej się nie zabierać.
Na pobierenie oleju mają duży wpływ uszczelniacze zaworowe.
uszczelniacz jest nowy
Zawory trzeba zdemontować, sprawdzić prowadnice - czy nie są pęknięte. Następnie dokładnie sprawdzić zawory, te które nie są uszkodzone, lub skrzywione, mogą zostać. Niektóre skrzywienia są prawie niewidoczne, więc należy kontrolę bardzo dokładnie przeprowadzać. Szczelność sprawdza się naftą. Przy okazji wymień uszczelniacze.
Musisz obadać skąd dokładnie jest wyciek bo może być różnie przewód, uszczelniacze odpowietrznika (ten plastikowy łacznik) albo sam łącznik. Jak już będziesz wiedział gdzie cieknie to będziesz wiedział co wymienić.
Witam. Mam problem z Laguną 1,8 95r po wymianie uszczelniaczy zaworowych i pierścieni. Luz zaworowy ok. Laguna strzela sobie w gaźnik, nie chce trzymać wolnych obrotów i cały czas trzeba ruszać pedałem gazu aby nie zgasła. Połączenia do komputera ok. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Już nie wiem czego mogę szukać?
http://obrazki.elektroda.pl/2739086900_1... To jest koło wału. Znak na nim (ten od strony zewnętrznej) ma być ustawiony na godzinę 6? http://obrazki.elektroda.pl/5512904400_1... To jest kolo wałka zaworowego. Biała kropka mniemam jest znakiem ktory ma byc ustawiony na godzinę 12? (na obudowie rozrządu jest taki otwór...
Witam.Do wymiany uszczelniacz (simering) wałka skrzyni.
Możesz jeszcze podgrzać, ale nie za mocno. Tylko uszczelniacz może się uszkodzić
Kolego mam to co potrzebujesz ,jak można ci to podesłać? Jest to opis naprawy JR5 PK6 PK4.Na życzenie mogę podesłać adres.Pozdrawiam. Czy mogę prosić o ten opis? Chodzi konkretnie o PK6. Prywatną wiadomością przesłałem mail, na który możesz to wysłać. Z góry dziękuję.
Czy w tym silniku jest opcja wymiany uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy ?
Witam. Miałem podobny problem z dymieniem w Lagunie pierwszy to turbina ,drugi to pierścienie i uszczelniacze zaworów. Teraz rada . SPRAWDZ węże pomiędzy turbo a interculerem jeśli znajdziesz większą ilość oleju wszystko jasne. Powiedz ile oleju Ci ubywa i czy wydmuchuje z odmy.
Ja bym stawiał na duże luzy na prowadnicach zaworów i uszczelniacze .
istnieje prawdopodobienstwo by wyciek był spod śrub mocujących koło dwumasowe? nie Na pewno z uszczelniacza a nie podpory?
lewo prawo i pomogło Na chwilę, bez rozebrania całości, wyczyszczenia i poskładania na nowych uszczelniaczach wróci za kilka dni.
Ceny samych części , uszczelniacze około 100zł, pierścienie 150 , uszczelka 100.
To należy sprawdzić czy w ogóle jest olej w skrzyni. Dodano po 1 Pewnie coś będzie ale jaki jest poziom ? Może znowu poszedł uszczelniacz i olej wyciekł.
A co z uszczelniaczami zaworów może puściły ... sprawdź czy w oleju nie ma spalin (kolor) ... Te silniki są bardzo trwałe i w passacie to po 200kkm może i trzeba tam robić silnik, ale w lagunkach to spoko 400kkm przejechać można bez remontu ... sprawdź sprężanie w garach to też może ci się któryś zawór zawiesił. A tak po za tym to jesteś pewien że ten...
czy tylko przez uszczelniacze może ulatniać się olej czy gdzieś jeszcze
Jesli nie ma wycieków z silnika a olej zużywa i do tego kopci to znaczy, ze jest on spalany lub dostaje sie do wydechu (ale odkrylem :). Mozliwosci na ta chwile widze trzy; uklad turbo (czyli przedostawanie sie oleju do wydechu przez uszczelnienie osi turbosprezarki), uszkodzone uszczelniacze zaworowe lub zuzyte pierscienie tlokowe.
nie wiem czy lało pisali mi ze napewno turbo siadło to wymieniłem nie na nowa ale z miesieczna gwarancja ze jest dobre? a a wracając do intercolera to gdziesz tam słychać takie buczenie ale nigdzie ręka nie widać żeby było nieszczelne? a mogą być nieszczelne uszczelniacze na zaworach i przepuszcza olej??
niema mozliwosci ustawienia odległosci czujnika od piasty na starym łozysku w miejscu uszczelniacza jest metalowa nakładka a w nowym jest zwykły plastikowy uszczelniacz moze ma to jakies znaczenie
Ja miałem zamiar wymienić pierścienie ale jak piszecie żebym sprawdził głowice i luzy na zaworach to zobaczę jak to wygląda i jak źle to pewnie bez splanowania głowicy się nie obejdzie? Wymiany uszczelniaczy uszczelki pod głowicą oleju itd?
Po zdjęciu głowicy okazało się że trzeba wymienić 2 zawory ssące, uszczelniacze, zostały również przeszlifowane wszystkie gniazda zaworowe. Jaki będzie efekt okaże się jutro...
Często turbo sypie się bo zatyka się przewód dostarczający olej do jej smarowania czy to było czyszczone/zmieniane? Jeżeli nie to mocno sugerował bym rozegranie turbiny i sprawdzenie czy się uszczelniacze nie posypały. Naj gorszy scenariusz to pierscienie
Nieszczelny tłumik nie ma nic do tego czy silnik kopci. Zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia by wykluczyć uszczelkę pod głowicą. Z reguły jest tak ; jeśli dymi na biało to albo para wodna - jak na dworze zimno , albo płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Jak dym niebieski - to spala olej - pierwsza podejrzana turbina. Jak dymi...
A leżałeś pod samochodem? Demontowałeś osłonę pod silnikiem? Uszczelka miski? Uszczelniacze na wale? Sprawdzałeś intercooler czy nie ma w nim oleju?
Sprawdź czy masz pasek osprzętu alternatora, a dokładniej to czy nie ma go pod osłoną rozrządu. Jeśli wyciek plynu z pompy wspomagania nastąpił przez uszczelniacz wałka pompy, to może być kiepsko.
operacja zakończona pomyślnie dodatkowo wymieniłem rozrząd świece żarowe (głowica : : dotarte zaworu wymienione uszczelniacze i prowadnice jak by ktoś potrzebował jakiś schemat lub siły dokręcania śrub to piszcie posiadam książkę haynes
wiec proponuje zalać płyn woda po prostu odparuje, Dodano po 5 a czy ten muł to :nie jakieś pozostałości po jakiś uszczelniaczu proszkowym,może sie też robić kamień z tej wody
Chlodnica cala goraca - czyli raczej (?) drozna. Wentylator pracuje na 2 biegach - sprawdzone. Nie wlewalem zadnych uszczelniaczy do chlodnic. Termostat niedawno byl wymieniany, mozna jeszcze raz sprawdzic - teoretycznie moze sie zacinac.
Niezłą skarbonkę sobie kupiłeś :D Z odmy pewnie jak z parowozu, turbina pewnie ma dość, zdejmij chociaż wąż między filtrem powietrza a turbiną, wymacaj ośkę i sprawdź czy ma już spore luzy, olej idzie albo odmą albo turbo, albo wszystko razem, w chłodnicy powietrza pewnie litry oleju. Szczelność zasilania powietrzem sprawdziłeś? Do wycieków dołącz uszczelniacz...
Myślisz że wyważanie i uszczelniacze to taka prosta sprawa? W Polsce jest z 20 firm co mają naprawdę pojęcie o turbinach już robiłem wysyłałem zwroty...
Bzdura z tym wyciekiem oleju we francuskich autach.W każdym aucie sie to moze zdarzyc.Tam wystarczy wymienic uszczelniacz na wałku od biegów i jest spokój.
O takiej firmie uszczelki pierwszy raz słyszę, śruby nowe musowo. Złożyłem Lagunę II z tym motorem 2 tyg. temu na Reinzu + śruby + kpl. uszczelek i uszczelniaczy i śmiga bez problemu.
Niestety nie mam dobrych wiadomości dla posiadaczy wycieku z okolic KZFR w przypadku mojej laguny skończyło się wymianą głowicy. http://obrazki.elektroda.pl/3936170400_1... Zaczęło się od tego że kupiłem kilka lat temu Lagune I 1999 rok z silnikiem 2.0 F4R 140 KM z widocznym wyciekiem z okolic rozrządu, pomyślałem wówczas wymieni tylko...
Witam, mam taki problem, cieknie mocno olej z chłodnicy od turbiny, może ktoś robił takie turbinki, co tam najczęściej puszczaj. Uszczelniacze czy coś metalowego się zużywa a może ktoś ma jakiś schemacik turbiny. Dziękuje z góry i pozdrawiam
Powiem coś o lagunie : Czy bity ? -Sprawdź spasowanie maski ( ciężko ją spasować ) ( fabrycznie ideał co do milimetra) -Sprawdź drzwi czy uszczelka idealnie przylega po zamknięciu, nie powinno być dwóch śladów wytarcia na lakierze , nie powinna wystawać za obrys samochodu i być za glęboko ( fabryczne są b.dobrze spasowane) -Tylnią maskę sobie olej ciężka...
Witam mam lagunę 2 1.9 dCi (88kw)2003 rok. Musiałem wymienić pompkę sprzęgła tą przy pedale. I problem polega na tym że słychać jak wysprzeglik chodzi lecz, nie da się wbić biegu. Odpowietrzyłem grawitacyjnie, przez strzykawkę, i tradycyjnie. Nic nie pomaga. Uszczelniacze na przewodach wymienione. Dodam jeszcze że jest luz na pedale odciągając go do...
czujnik polozenia jakby fiksowal to w roznych momentach,z lambda odpowiedzialem ci w poscie o lagunie,a co do palenia pojecia bladego narazie nie mam...masz mozliwosc odpalenia na gazie auta? co do uszczelniaczy to nie znam urban legend by lecialy,a na codzien pracuje przy renowkach pozdrawiam Mattey Safrane 2.0T Exec '97 +G2
Zgadza się. To już było napisane we wcześniejszych postach. Denerwują mnie diagnozy wystawiane przez internet zaraz po zgłoszeniu awarii: przykład - jako jedna z pierwszych: to głowica .... Sprawdźmy to, co nie generuje kosztów a potem zajmijmy się poważniejszymi sprawami. Sprawdzenie korka - ok, odkręcanie korka przy nagrzanym układzie - lekko mówiąc...
no nie. odkręciłem jedynie żeby sprawdzić czy nie leje się z uszczelniacza, ale zakręciłem, to ten sam typ silnika F3P. Dodam że sprawdzałem oporowość Czujnika położenia wału gdzieś czytałem ze ma mieć w granicach 250 a u mnie wyskoczyło 216.. To nie wiem. Jednie go przeczyściłem..
Ktoś kiedyś nie chciał wymienić cieknącej chłodnicy bo auto było na sprzedaż i częstował ją uszczelniaczami.Aż przestała chłodzić.Wymienialiśmy nie tylko chłodnicę ale i nagrzewnice. Dodano po 1 Tak się zamuliły
Właśnie mechanik mi jakiś czas temu mówił ze jest sprzęgło do zrobienia ( wyciek z uszczelniacza miałem) , na dodatek widzę wyciek z z półośki L . Staram się naprawiać sam to co potrafię .Czy jestem w stanie samemu wymienić sprzęgło ,olej. Czy dużym problemem jest dla was napisanie jak to zrobić.
Witam Nie widze twojego samochodu więc ciężko cokolwiek wywróżyć by dobrze doradzić. Na podstawie moich własnych obserwacji z tym modelem auta moge napisać co następuje :D 1. Jeśli biegi wchodzą lużno nie zgrzytają to nie ma co sobie szukać niepotrzebnie. Być może jest zwiększony luz na układzie selektora zmiany biegów - na wybierak Ale wydaje mi się...
Mam problem z moją laguną tego typu, że ostatnio do kolektora ssącego dostawał się olej i dostała samozapłonu (silnik wchodził na wysokie obroty) przy czm nie mogłem zgasić auta stacyjką tylko przydusić na biegu i w tym momencie został wysadzony olej miarką oleju. Stwierdzono uszkodzenie turbiny, choć nie było luzów i uszkodzeń mechanicznych turbiny,...
Jak już kupować to model po lifcie, jest ocynkowany więc nie rdzewieje a wersja sprzed zmian ma z tym problem. Ja miałem 96r z silnikiem 1.6 8v, był rewelacyjnie oszczędny w mieście a przy tym nie zamulał, spalanie w cyklu miejskim nie przekraczało 9/100, latem klima zimą zimny silnik. Tanie części zawieszenia, wręcz śmiesznie tanie a autko wygodnie...
O ile dobrze teraz zrozumiałem o co pytasz. Koło zamachowe jest od strony skrzyni biegów, zakryte odbudową sprzęgła. Mogło (musiało) by zostać zdemontowane np. przy wymianie uszczelniacza wału od stony sprzęgła. A może nagrał byś jakieś audio pracy silnika na biegu jałowym (wolnych obrotach), i pracy silnika w momencie kiedy słyszysz ten wnerwiający...
Jak zakończyła sie awaria?: Wymiana pompy (używka - wyczyszczona i wypłukana, spr. zawór zwrotny) odbywa się BEZ INGERENCJI W ROZRZĄD. Dojście od strony miski, tak, jak pisali niektórzy Panowie. Faktycznie robota na 2-3h. Ale: pierwotna awaria pompy oleju, powodowała w czasie zacinania się zaworu zwrotnego wzrost ciśnienia w komorze korbowej wału i...
Witam Posiadam Renault Laguna z silnikiem 2.0 109 KM rok 1997, B+G, przebieg 235 tys km. Od pewnego czasu zaczęły dziać się niepokojące rzeczy z silnikiem. Około miesiąca temu samochód zaczął mi gasnąć przy wciśniętym sprzęgle gdy był przełączony na gaz. Myślałem na początku że to wina instalacji, ale okazało się że na jednym cylindrze było zbyt lekkie...
w owej skrzyni rok temu wymienialem uszczelniacz wybieraka i wszystko bylo dobrze az do chwili kiedy to ugrzazlem w zaspie. Wjechalem w nia ze znaczna predkoscia i wowczas jakims cudem wbil sie 3 bieg. I teraz raz na jakis czas wrzucajac wsteczny wchodzi trojka.Odkleszczanie opanowalem trwa jakies 20 minut, ale usterka jest denerwujaca bo wystepoje...
Nie licz że wymiana samych uszczelniaczy coś pomoże , trzeba rozebrać pomierzyć zużycie pierścieni cylindrów , zawory , gniazda , prowadnice. Wtedy będziesz wiedział na czym stoisz.
z carrot'a może być mechanik jak z koziej du*& strzała - ale elektonik/elektryk wyśmienity. Ja nie siedzę na 4 literach i nie piję kawy, czekając aż klient podjedzie, tylko robię i zarabiam pieniądze. Co do mechaniki, to wczoraj wymieniłem sprzęgło w kangoo, dzisiaj wszystkie łożyska w skrzyni w lagunie Dci, a teraz leży mi na palecie V8 z eldorado...
Dzięki panowie za Wasze odpowiedzi. Dokupię napinacz i pasek wielorowkowy oraz koło pasowe. Przebieg 180 000 km (przebieg potwierdzony). Proszę o poradę przy wyborze części: Cały zestaw oryg Renault pasek rozrządu (2 rolki, pasek, śruba i bolec) + KZFR + pompa wody + zaślepki [url=http://allegro.pl/rozrzad-kolo-faz-...
Witam Na początku chciałem zaznaczyć, że jestem nowym użytkownikiem ELEKTRODY i po raz pierwszy zwracam się tutaj o pomoc. Do moderatorów - czytałem już wszystkie podobne tematy i nie znalazłem rozwiązania, dlatego ponawiam temat. Dane Laguna II, 1,8 benzyna 2004r Problem Powyżej 1300obr/min wszystko jest dobrze. Poniżej 1300 obr/min szaleją zegary...
Zawòr sterujący kołem zmiennych faz rozrządu.
Witam! Szukałem pomocy w kwestii -Renault Laguna 2,0 16 v benz. rok prod. 99 wyciek oleju spod koła zmiennych faz Kupiłem Lagune I 2.0 16v, z mokrym silnikiem. Uszczelniłem wszystko wymieniłem wszystkie zimeringi, uszczelniłem pokrywę zaworów, nowy rozrząd, paski, koła , napinacze, nowe KZFR. Po przejechaniu 100 km zauważyłem spocenie z czystego oleju....
Witam ponownie ściągnołem głowicę i okazało sie ze jest pęknięty zawór wydechowy na 4 cylindrze i to był powód mniejszgo ciśnienia ---jest przy tym ogrom pracy i trzeba poświęcić ogrom czasu jednak mnie sie udało wymieniłem zawór wymieniłem wszystkie uszczelniasze zaworów i dotarłem wszystkie 16 zaworów, zplanowałem głowice, wymieniłem wszystkie uszczelki...
Gdzie ida te podkladki to ida przyjacielu,to nie vag itp.W tym przypadku nieida. Jak to gdzie idą na metalowym przewodzie smarowania a na spływie jest uszczelka... :-) Jedynie gdzie oringi idą to na rurce spływu ale na drugim końcu , nie od turba i na rurce zasilającej przy wyjściu z bloku nie przy turbie ;) Zwracam honor co do kolorystyki oringów...
Witam. Sprzedam głowice z mastera 2.5 dci po regeneracji . Głowica jest z mojego mastera , którego jednak nie będę remontował . Zrobione w głowicy : nowe prowadnice nowe uszczelniacze reinz gniazda po obróbce zawory po obróbce głowica splanowana Głowica nigdy nie była spawana wszystkie gwinty są ok , łoża wałków rozrządu są w stanie b.dobrym sam facet...
simson uszczelniacz uszczelniacz wypycha uszczelniacz uszczelniacz maglownicy
samsung model matrycy junkers cerapur podłączyć sterownik ciśnienie układ chłodzenia
internet mobilny internet mobilny
Opinie użytkowników o spawarkach Trafilux Przełączniki w ładowarce Kramer 950 i skalerze VP-950