Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
Patrząc na silnik z lewej strony masz kanał olejowy uszczelka ze starości olej ci będzie puszczało do zbiorniczka i może na zewnątrz też lać. Koszty nie są duże tylko jak chcesz uszczelkę, masz rozebrane możesz zawory docierać uszczelniacze wymienić.
Spróbuj założyć tak by współpracował z wałem w innym miejscu jak stary. W tych miejscach zakładam tylko oryginalne uszczelniacze, czasami niestety z różnym skutkiem.
Problem rozwiązany. Wina okazała się po stronie wtrysku i uszczelniaczy.
Nie chodzi o to gdzie odma idzie tylko czy jest drożna. Jak będzie przytkana to będzie wywalało uszczelniacze.
konieczny jest przyrzad Który można wykonać z zwiniętego w tulejkę kawałka butelki PET po napoju. Tak jak pisałem wcześniej obstawiam nieprawidłowy montaż uszczelniaczy wtryskiwaczy.
Witam, Usterka dosc czesta i banalna. Wymiana uszczelek nie zalatwi sprawy. Zuzyta jest tulejka brazowa, w ktorej obraca sie os. Istnieja na rynku zestawy naprawcze (pokrywa + uszczelki), ale, niestety, nie u Peugeota. Trzeba poszukac wychodzac od typu pompy (pokrywy roznia sie szczegolami). Rozebrac mozna bez obaw zdejmujac pokrywe, ale zostawiajac...
Kapie po trzonku spod uszczelniacza. Nie ma się czym przejmować.
To ze na kołach są miejsca na blokady to ja wiem i posiadam takie, ale ja bardziej pytam o zdjęcie samego koła w celu wymiany uszczelniacza.
uszczelniacz wału
jack63 o co chodzi z tym zaciśnięciem łożysk że za mocno są wciśnięte... ? ''nie grzałem'' mam caly komplet lożysk i uszczelniaczy . . .
Jak była głowica zrobiona? Tylko planowanie i uszczelniacze czy kompletnie całą?
Witam! Potrzebuję porady, pomocy przy wymianie przedniego uszczelniacza wału. Silnik to benzyna 1.0 peugeot 106. Niestety okazuje się, że przy wymianie tego uszczelniacza. Trzeba ingerować w rozrząd. Może posiada ktoś skan z polskiej książki serwisowej. Lub opis krok po kroku jak go wymienić. Sytuacja jest tragiczna. Olej znika po przejechaniu kilkunastu...
Witam, mam ten sam problem, również wyciek z pod tej zaślepki, udało się rozwiać, lub wie ktoś czy to objaw uszczelniacza😒?
a zapomniałem dopisać że uszczelniacze ponoć też wymieniał
Standardowo do sprawdzenia uszczelniacze wtryskiwaczy.
Nie włożyliście odwrotnie uszczelniaczy do pompy?
Cześć, czy ktoś był w stanie znaleźć nowy silnik pompy? W moim obecnym silniku pękły tuleje i silnik się zatarł. Przede wszystkim trzeba zdobyć nowy simering, który uszczelnia wałek silnika. To przez jego zużycie adBlue dostaje się do wnętrza pompy. Dlatego najpierw jest zalewany silniczek, a później cała elektronika. Niestety nie udało mi się nigdzie...
Przebieg duży. No ale za dużo wyjść tu nie ma, albo pierścienie olejowe albo uszczelniacze zaworowe.
W silniku motocyklowym to klasyczny objaw uszkodzenia uszczelniaczy trzonków zaworów.
Po wymianie przepustnicy Na sprawną? Bardzo ważna jest też szczelność pod nią. Te silniki często miały też problem z uszczelniaczami miedzy kolektorem a wtryskiwaczami.
Witam. Temat rozwiązany, wymiana uszczelki pod głowicą pomogła. Pozatykane kanały przez uszczelniacz do chłodnic, nigdy nie wlewajcie tego syfu.
głowica była planowana ?! Uszczelniacze na zaworach wymieniane ?!
Samochód nie odpalał pchałem go i kręciłem kierownicą. W tym czasie wyciekł płyn nie wiedziałem skąd. Wyciek jest gdzieś na maglownicy co obstawiacie któryś z uszczelniaczy czy zawór ?
sprzęgło do wymiany ..... z reguły dwu-mas, ja miałem farta Peugeot 307 SW, 2.0 HDi, 2002r. 90km. sprzęgło zwykłe jest i z planowanego wydatku 2,5 kloca zszedłem na 700zł z uszczelniaczami i wymianą oleju
Cześć wszystkim. Potrzebuję pomocy w sprawie siły dokręcania śrub przy pracach związanych z wymianą uszczelniacza wału korbowego w samochodzie Peugeot 5008 2.0 HDi 150 km 2010 rok, skrzynia manualna. Ostatnio demontowałem maglownicę i przy okazji zauważyłem spore zapocenie na połączeniu silnik-skrzynia. Mam zdjęte "sanki", dlatego postanowiłem zrobić...
Tak można się samemu bawić w garażu. W tym przypadku to tylko rzeczoznawca mógłby się tego podjąć. Ale i to bezcelowe bo nie uda się stworzyć identycznych warunków pracy zespołu ( temperatura, drgania itd ). No i oczywiście kto miałby płacić za ten eksperyment ? A tak na marginesie : Czy nie pociekło tam trochę olejem z uszczelniacza wału ?
Mogą to być uszczelniacze zaworów, lecz wtedy silnik powinien spalać olej.
Uszczelka pod głowicą = spaliny w zbiorniku na płyn chłodniczy. Raczej koniec uszczelniaczy zaworowych .
Mogą być uszczelniacze zaworowe, jakiego oleju używasz?
Nie bardzo wiadomo, o co chodzi. Tego typu tylna beka jest zbudowana z poprzecznicy (może tego dotyczy pytanie?) oraz wahaczy, łożysk igiełkowych, drążków skrętnych, specjalnych czopów oraz uszczelniaczy. W sieci znajdziesz sporo schematów oraz rysunków tego typu belki wraz z dokładnym opisem poszczególnych elementów.
Ten co wymieniał uszczelniacze wałków czy aby nie zamienił koła wałków miejscami ? Koło wałka ssącego a wydechowego różni się ?
Witam Mam problem ze swoim Boxerem z silnikiem 3.0 HDi mianowicie już ktorys raz wymieniam tzw. uszczelniacz turbiny jako że nie chce znowu jechać do mechanika i zostawiać tam kupe kasy to mam pytanie co może być powodem tego czy to za wysokie ciśnienie oleju ? nie wiem już co robić dlatego zwracam się do was :)
Przeprowadzę remont ale nie generalny bo to jest nie opłacalne. Zrobię planowanie głowicy dotrę zawory i wymienię uszczelniacze no i sprawdzę głowice ciśnieniowo.
Ostatecznie wymiana uszczelniaczy zaworowych załatwiła sprawę dymiena i apetytu na olej. Zrobiłem to samodzielnie bez potrzeby demontażu głowicy. Temat zamykam. Pozdrawiam
Mam problem z doborem uszczelniacza wału przód. Numer z oryginału to: 0514A3. Po tym numerze w hurtowniach występują dwa typy uszczelniacza: 42x66x7 ASL RDACM/PTFE 81-38533-00 42x66x6 ASL RDFPM 81-31863-00 (taki jest zamontowany na aucie). Nie wiem czy uszczelniacz który jest zamontowany na aucie jest prawidłowy (leci z niego olej). Proszę o pomoc....
Litr oleju na 1000 km to kwalifikuje silnik do naprawy. Możliwe, że tylko uszczelniacze zaworowe. Ja bym zdjął głowicę, oddał do obróbki, przy okazji rozwiązałbym sprawę uszczelki pod głowicą. Gdyby nie ten ubytek oleju, można by dalej zastanawiać się nad słusznymi sugestiami Kolegi 1133.
Swieca została zmieniona na nową w poniedziałek uszczelniacze też zostały wymienione na nowe
Teoretycznie tak, spróbuj przeczyścić zawór i zobacz czy będzie poprawa. Inna możliwa przyczyna to złe paliwo, uszczelniacze wtrysków, wtryski, popychacze itd.
Jakie obroty silnika przy rozruchu? Jakie ciśnienie na listwie wtryskowej?
samochod peugeot 106 1.1 92r. Czy istnieja jakies uszczelniacze stosowane do skrzyn (cos tego typu co uszczelniacze do chlodnicy) ewentualnie jak mozna uszczelnic skrzynie czy konieczne jest jej rozbieranie????? Pozdrowka
Wymieniłem uszczelniacz na drugi przejechałem ze 1500km i znowu leci
Pewnie z pod górnej uszczelki. Choć nie wykluczone że z tego co pokazujesz. To jest górna obudowa /pokrywa wałka. Jest to uszczelnione silikonem. Jak byś to robił to dobrze by było wymienić od razy uszczelniacze wałków. Tylko wtedy już trzeba popuścić pasek rozrządu i zdjąć kółka z wałków.
Witam. Peugeot 308 1.6 vti. Mam problem z błędem 1339 - wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Wymienione świece, cewki, czujniki położenia wałka rozrządu, czujniki zmiennych faz rozrządu, sonda lambda, czujnik temperatury. Walczę już z samochodem od 6 miesięcy. Ja walczyłem ponad rok i sprzedałem jako uszkodzony. Silnik dobry - osiągi dobre jak na 120...
Taka pompka elektryczna ma dwie wady. Po pierwsze pobiera energię elektryczną której alternator dużo nie generuje. Po drugie ograniczony czas pracy ze względu na trwałość szczotek w silniku elektrycznym (lepsze rozwiązanie to nowoczesna pompka ze silnikiem bezszczotkowym - tyle że nawet używka będzie droga). Jeśli zakładasz normalną pompę to obowiązkowo...
Wymień uszczelniacze i sprawdź. Nagły spadek ciśnienia powoduje wyłączenie motoru podczas jazdy.
Jakiego typu jest ten uszczelniacz ?? Jak to jest uszczelniacz, który uszczelnia na swojej wewnętrznej pionowej płaszczyznie, to trzeba go bardziej ścisnąć. Rozbierz stary uszczelniacz to zrozumiesz jak on działa.
i tylko do wymiany, czy można rozebrać i wymienić uszczelniacz (czy co tam jest)
W silniku DJ5 który był montowany w Peugeocie Boxerze wadliwa jest pompa oleju. Zębatka napędzająca jest robiona oddzielnie i do niej jest wprasowywana ośka. Powoduje to powstanie pęknięcia między zębami i spadek obrotów koła napędzającego. Sprawdź pompę. Wał do szlifu, blok do napawania i centrowania otworów pod panewki główne. Czy masz wyciek oleju...
W tych silnikach słabym punktem są zaślepki magistrali olejowej w bloku silnika. Znajdują się one za kołem zamachowym oraz rozrządem. Jest to korek wyglądający jak korek spustu oleju na imbus 10 mm, uszczelniany podkładką metalowo-gumową która ma tendencje do "puszczania" oleju po jakimś czasie. Problem ten jest często mylony w wyciekami z uszczelniacza...
Jeżeli spala takie ilości oleju to głowica do czyszczenia i regeneracji. Jest tam tyle nagaru, że trudno aby pracowała poprawnie. Może wystarczy wymienić uszczelniacze zaworowe jednocześnie sprawdzić szczelność i ewentualnie dotrzeć.
-Ale czy przez te uszczelniacze może ubywać płyn chłodniczy? Nie. -Czy mogę nalać wody na próbę i sprawdzić czy nie przecieka gdzieś na rurkach? Nie zalecane, ale można (na próbę). A tak na marginesie, to w jakich ilościach masz te ubytki?
Podpinam się pod temat błędów spójności ... u mnie wywala błąd P0341 a po kilku uruchomieniach silnika na wyświetlaczu napis "depollution system faulty" i zaświeca się kontrolka chcek engine. Po skasowaniu błędu kilka uruchomień silnika i sytuacja się powtarza . Ogólnie auto więcej pali PB i do około 3 tys. obr. jest mułowate. Samochód Peugeot 308 1.6...
Może być przyczyną, ale nawet po długim kopaniu musi odpalić. Więc przydało by się dogłębnie przeczyścić gaźnik, sprawdzić tą membranę, oraz uszczelnienie silnika, czyli uszczelniacze, uszczelki cylindra. Jak masz zdjęty gaźnik to przyłóż palce na łączniku gaźnika i pokręć silnikiem z rozrusznika, powinieneś odczuwać tylko zasysanie powietrza.
Przyszli lato i jest ok...chyba termostat sie lekko zacina bo byl wlany jakiś uszczelniacz w układ chlidzenie.. A w tym aucie miska olejowa ma uszczelkę czy nie bo jej nie widze przez silikon ktory powychodził na boki a zdania są podzielone...niby na alle...jest dostęona ale już parę osób mi powiedzialo że tylko uszczelniacz bo misa jest aluminiowa....
Tak wymieniłem filtr i uszczelniacze jeżdżę już 2cdni i narazie ok czy to mogło być powodem ?
Jaki PN z TE w mouserze ma konektor kamery ? wsad , blaszki, zatrzask, dekielek , przykrywka , uszczelniacz i co tam jeszcze trzeba ? jutro puszczam mousera wiec zamowie to . Podobno sa dwa konektory w zaleznosci od PN kamery i maja inne wyciecie. Już pisałem- nie mam kabla, żeby to sprawdzić a na podstawie zdjęć mogę nie trafić.
1. Wentylator - może być uszkodzony przekaźnik od wentylatora. Z tego co wiem to komputer steruje jego pracą a wątpię żeby to on byl uszkodzony. Przekaźnik się zwiera zalączając wentylator ale już się nie rozwiera. Bzdurą jest wymiana wentylatora skoro pracuje. Trzeba popracować nad jego sterowaniem. 2. Obroty - uwalony silniczek krokowy albo brudna...
Witam. Jest mały problem z tym francuzem.Błąd P11a3,P11a4,p11a8,P11a9,P0014. Tzn błędy od zmiennych faz dolot wydech. Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem.Nowy rozrząd drugie kółka, nowe zawory,czujniki, uszczelniacze teflonowe.Płukanka była nowe oleje filtry i nic się nie zmienia. Ciśnienie oleju od 2.5 bara do 4.5.Jakieś pomysły ktoś ma??? Pozdrawiam
Dzień dobry, Pacjent Peugeot 306, 1,4 benzyna KFX. Czy niewyregulowane zawory mogą być przyczyną braku mocy? Samochód jedzie maksymalnie 100-110km/h Samochód miał robiona uszczelkę pod głowicą, ale nie za mojej kadencji. Na fakturze są jeszcze uszczelniacze zaworowe wymienione. Podejrzewam jeszcze źle ustawiony rozrząd, bądź sprzęgło. Błędów pod komputerem...
Dwa dni temu wymieniłem chłodnice bo prawdopodobnie od tych temperatur dostała po tyłku układ jest odpowietrzony Dodano po 3 Faktem jest że z pod głowicy cieknie. A z mechanikiem to inna historia bo byłem. Zapłaciłem kupę pieniędzy a on wymienił mi uszczelniacze na wałku rorządu. Dodano po 7 Faktem jest że z pod głowicy cieknie. A z mechanikiem to inna...
Wał był firmy TOP RACING. A jaki miernik??? Od czego może zaniknąć kompresja??? Zużyte pierścienie??? Uszczelki przy karterach odpadają i uszczelniacze też wszystko nowe. Jak sprawdzić czy uszczelniacz jest dobry??? powstanie jakiś przeciek od strony wariatora albo magneta??
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot
... Na duże nieszczelności to nawet fusy z kawy nie pomogą :-), ale na małe pomoże Liquimoly - uszczelniacz - cooler sealant, dichter (8347) i inne, markowe preparaty. Sprawdź też temperaturę wrzenia płynu, bo może był ciągle wodą uzupełniany. Pozdrawiam, :)
Ten 1.9 d będzie lepszy.NIe grzeszy może kulturą pracy ale jest prostszy w budowie.Isuzu 1.7 na pompie ma kilka wad.Psuje się sterownik pompy.Psuje się napęd pompy oleju.Puszczają uszczelniacze w głowicy.Psuje się ECM silnika.
Z tych dwóch mazideł zastosuje jednak klej do szyb. Moim zdaniem będzie mocniejszy niż uszczelniacz, w każdym razie z nim mam już pewne doświadczenie.
Nie wiem czy to pomoże autorowi (może komuś się przyda kiedyś taka informacja), ale w moich dwóch samochodach (astra H i peugeot 307) jak pociła mi się miska olejowa to mechanik mimo, że instalował nową uszczelkę to przesmarował cienko powierzchnię styku miski i bloku uszczelniaczem DIRKO. Po tym zabiegu w obu pojazdach na misach ani śladu po oleju....
na moją logikę nic tam więcej nie zostaje jak wymiana skrzyni Też tak uważam. U mnie dodatkowo były wycieki oleju z uszczelniaczy półosi. Są warsztaty gdzie możesz oddać starą skrzynię i dostaniesz sprawną regenerowaną na gwarancji.
Jesli jest to bosch to pod uszczelniaczem nie ma nic.A gdy zatarta głowica pompy to naprawa nieopłacalna lepiej kupić drugą pompę
Witam kolegę,czyli jednak w tym autku jest jeden wałek rozrzadu.Z tego co widać na załaczonym obrazku. A masz może schemacik do peugot 309 1.9 ale benzyna.Bo tam podobno nie ma na dolnym kółku zębatym klina.Bo chodzi mi o to że jak bede ściagał pasek to od razu uszczelniacz wału zmienie.Więc chce się upewnić. Z góry dzięki pozdrawiam.
ale przy uszczelniaczach chyba puszczalby sporego dyma na zimnym, przydymial przy redukcji itp a tu nic takiego nie ma miejsca. no ale swoja droga gdzies ten olej ubywa wiec bede to musial sprawdzic. ;/
Jak kupowałem swojego Escorta, też nie grzał, nawet po wymianie termostatu. Okazało się że poprzedni właściciel nalał multum uszczelniacza do chłodnic, co zatkało wymiennik ciepła. Pomogło zdemontowanie plastików tablicy, demontaż i wyczyszczenie wymiennika.
Witam ponownie, czy ja dobrze widzę, że połoś tylko się wsuwa i nie ma żadnej blokady? Tak wiem, powinienem wymienić uszczelniacz, ale nie dam rady tego zrobić, bo nie mam jak oraz nie mam dwóch półosi wyjętych. Z góry dziękuję .
Dzięki kolego za nową/starą diagnozę. U mnie głowica też już była ściągana i zostałą sprawdzona, splanowawa i wymienione uszczelniacze. Nie pomogło. Pytanie co z tymi wałkami i wariatorem. Mam nadzieję, że aktualna diagnoza Twojego mechanika jest trafiona. Daj znać jak już będzie zrobione. Trzymam kciuki.
Kupienie dobrej belki graniczy z cudem! Lepiej napraw ją u kogoś kto regeneruje tylne belki. Do wymiany masz:trzpień,zestaw łożysk z uszczelniaczem,a rura?Okaże się po rozłożeniu.To jedna strona więc x2. Koszt około 1000zł
Przecież wystarczy ją rozebrać i podjechać do sklepu z lozyskami i dobiora lub zamówia - nie zapomnij kolego o nowych uszczelniaczach. Silnik dw8 klepali jeszcze kilka lat - może poszukaj nowszej pompy ponieważ jeżeli wymiana lozysk nic nie da znowu czeka cię wyciąganie.
Witam. Sprawdź chłodnice czy w ogóle się grzeje,ale z rozsądkiem żebyś się nie poparzył, po 2 czy jest obieg płynu bo może być wadą nie otwierający się termostat,bądź zła praca pompy, lub zarośnięta chłodnica /jeśli wcześniej układ ciekł to po dużej i nieumiejętnej dawce uszczelniacza mogło ją "zamulić"
Tak wtryski były nowe razem z uszczelniaczami, to w takim razie jak nie ma żadnej adaptacji to dlaczego po założeniu nowych wtrysków silnik pracował bez zastrzeż aż do momentu odłączenia akumulatora, wychodzi na to że kupiłem jakieś dziadowskie wtryski.
W moim przypadku berlingo 2003 przez rurę osi nic nie przechodzi i z każdej strony jest ona wewnątrz zaślepiona plastikową wkładka przez producenta- to znaczy że jeśli smar przedostanie się przez łożysko to i tak nie napełni rury.Jedyne ujście dla smaru stanowi w tym przypadku przestrzeń wewnętrzna wahacza. Wierciłem w nich otwory na wciśnięcie pianki...
strasznie kolego idziesz na chaos z tego co widac nawet nie wiesz jakiego dostawcy masz uklad wtryskowy a bierzesz sie za jego "naprawe"? nie wiem czego oczekujesz ale pierwszy w peugeocie jest od skrzyni biegów Podobnież są dwa typy bosch lub siemens na serwisbox sprawdziłem po vin, że to ma być siemens. Czyli pierwszy jest ten od paska rozrządu?...
Witam wszystkich czytających mój problem został rozwiązany koszt naprawy 100.zł plus robocizna.Warto dobrze obejrzeć silnik i zobaczyć skąd pochodzi wyciek, w moim przypadku wyciek był spowodowany wypchnięciem uszczelniacza na wale korbowym a koło zamachowe rozrzucało olej wszędzie min. na wlot powietrza do turbiny.... Pozdrawiam posiadaczy PEUGOTA!!!!!!!!
W najlepszym wypadku do wymiany uszczelniacze na zaworach i sprawdzenie szczelnosci zaworow a w najgorszym silnik nadaje sie do remontu albo jak kto woli do wymiany na inny. Pozdrawiam.
Witam Od pewnego czasu mam problem z Peugeotem 206 1.4 HDI poniewaz w turbinie pokazał się olej. Na wolnych obrotach samochód nie dymi chodzi dobrze lecz na wyższych obrotach po załączeniu turbiny zaczyna dymić. Myśle że może to być jakiś uszczelniacz w turbinie lecz nie wiem do końca czy miał ktoś już do czynienia z takim przypadkiem ??
(popychacz poprzez serwo ciśnie w pompkę hamulcową) Byś się zdziwił. Pomiędzy pompką a serwem jeszcze uszczelka, i uszczelniacz na pompie. W swoim samochodzie płyn zalał serwo, a przecież przez serwo popychacz działa na pompkę...
https://filmy.elektroda.pl/96_1674721970... Był też taky problem jak wymienil termostata. Samochód - Peugeot 206 z silnikem TU3A. Stary termostat był zepsuty - uszczelniacz (gumka) był pęknięty. Po wymianie kilka razy odkręcałem zawory na wężach - co raz wychodzie powietrze. Temperatura silnika pod czas jazdy nie wyzej 65-70 stopni (wg wskaźnika na...
Jezeli bral olej to po pierwsze wymien uszczelniacze zaworowe, tuleje z tlokami i pierscieniami to musialy by miec naprawde duzy przebieg zeby sie "skonczyly" w tym silniku albo musialyby byc przytarte
Nie proponuję wlewania żadnych uszczelniaczy bo mogą zatkać kanały w silniku. Stosuje się je tylko w wyjątkowych sytuacjach. Zobacz czy prze chłodnicy nie masz wilgoci jak układ dostanie ciśnienia.
Linka musi mieć luz. Gdy ściągniesz filtr powietrza zobacz, czy przepustnica całkowicie zamyka się (opada na dół) przy wykręcaniu śruby regulacji obrotów. Wyczyść gaźnik. Ze śrubami w Hondach i jego licencjach (Peugeot, Kymco, Sym) że są to śruby wygniatające gwint o przekroju trójkątnym, po ich ponownym dokręcaniu następuje zrywanie gwintów i już nie...
A nie masz przypadkiem ubytku płynu chłodniczego, oraz słodkawego posmaku/zapachu w kabinie? Tłusta szyba jest raczej oznaką nieszczelnej nagrzewnicy, poszukaj w okolicy nóg prawa i lewa strona czy nie jest mokro. I od razu zaznaczam że wszelkie uszczelniacze wsypywane do układu chłodzenia mogą pomóc tylko na chwilę ale z pewnością więcej zaszkodzą...
Niestety nie. Tutaj zużycie oleju jest podyktowane nie tyle jego "spalaniem" w cylindrze czy niskim indeksem Noacka (szybkości odparowywania) lecz konstrukcją pierścieni które były zakładane przez producenta, ze względu na jego koncepcję jak najniższych oporów toczenia. W zakupie są dostępne pierścienie a dokładniej zestaw poprawionych przez firmę z...
Jestem pewien bo pompę miałem wyciągnietą bo wyrzucałem z niej immobiliser i resztę uszczelniaczy wymieniłem a ten zostawiłem i niestety zaczeło cieknąć. Bedę miał z tym problem? Ogólnie bawię się w mechanikę ale pompiarzem nie jestem.
Jeszcze słyszałem że jak silnik jest zimny i po odpaleniu gdy są przedmuchy to odkręcamy korek od płynu i powinno bombelkować. To chyba o tym kolega helmud7543 pisał. No chyba że przedmuch występuje przy większych obrotach . U mnie nic nie bombelkowało. Nawet po 10 min. Mimo wszystko mam wielką nadzieję że sprawa nie bedzie mocno kosztowna. Miesiąc...
Witam, Proszę o pomoc. Mam problem z samochodem Peugeot 308 z silnikiem 1.6 VTi 120 KM (2007), a mianowicie podczas ruszania po postoju np. na światłach samochód puszcza chmurkę białego dymu. Objaw ten występuje tylko na rozgrzanym silniku. Silnik spala około 400 ml oleju na 1000 km. Z informacji które znalazłem te silniki tak mają, a producent zaznacza...
Witam, mam od dłuższego czasu problem z moją skrzynią DP0 – Peugeot 206sw ’03 Auto kupiłem w 2011 z przebiegiem 70tyś (faktycznego nie znam, ale zużycie auta małe) Problem pojawił się gdy chciałem po raz pierwszy wymienić olej w 2013r w skrzyni. Okazało się że olej nie był od dawana wymieniany a jego poziom był niski. Kamień spadł z serca...
Możliwe, że to uszczelniacze zaworowe. Własnie przy nich zazwyczaj samochód "kopci" a jest to najlepiej widoczne chwilę po odpaleniu. Ubytki oleju mogą być po prostu niezauważalne. Druga opcja, a właściwie pomysł ponieważ tak przez internet to ciężko cokolwiek stwierdzić to po prostu odma, była już wymieniana?
Dodałem uszczelniacz do chłodnic, sprzedawca polecał go, bo jest sprawdzony przez kierowców. Jeżdżę już jakiś czas, jest dobrze. Może u mnie nieszczelność była na oringach i płyn pomógł. Tylko dlaczego na ten pomysł nikt na forum nie wpadł, nikt tak nie robił. Tylko od razu nagrzewnicę do wymiany. Taka naprawa ponoć 1000 plus część. Jak pisał jeden...
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
Korzystam dalej ale ostatnio zaczyna brać olej i nie wiadomo co z tym fantem robić. Wymieniać uszczelniacze ? Nie mam mechanika który by się tego podjął a ten co jest kazał kupić kankę oleju i dolewać (wyjdzie taniej jak remont silnika) G nie silnik. Nie ma jeszcze 100 000 a już szykuje się remont kapitalny silnika.
Okazuje się jednak, że Peugeot, technologicznie wyprzedził Fiata. Nie mi to oceniać ale wiele kłopotów jest i było z tymi belkami począwszy od 106 206 itd czyli od lat ok 80-tych zresztą nie wiem kiedy pierwszy raz to zamontowali. Kłopot w tym że łożyska wymieniać się powinno po odpowiedniej dla modelu ilości kilometrów a nie dopiero jak się wywali...
Witam, aktualnie dla testu auto na przelotowym wydechu, zauważyłem iż na zimnym silniku tak do temp. ok. 70 stopni auto na biegu jałowym potrafi puścić biało-niebieskiego dymka. Miałem przedstawiony rozrząd o ząbek, już poprawione, ustawione luzy zaworowe, auto na instalacji gazowej. Przypuszczam iż przyczynom mogą być turbo, bądź uszczelniacze zaworowe...
simson uszczelniacz uszczelniacz wypycha uszczelniacz uszczelniacz maglownicy
przetwornica power inverter przedłużacz listwa przewód zamazany samsung
abonament starlink transformator trójfazowy
Opis kostki ISO radia Vordon HT-600BT Lodówka: Cykl pracy 25 minut, przerwa 55 minut