Witam Czytając temat , można dojść tylko do jednego wniosku: Kol. Robokop ma zupełną rację. Ktoś coś gdzieś słyszał , ktoś widział. Kłania się Szanownym Kolegom mechanika pracy silnika. A zdecydowana większość "mechaników " usuwa skutki , a nie przyczyny. Producent zaleca taki olej np. 15W -> lej 15 W. Zaleca inny , lej inny. Leci zimmering , to go...
Sprawdź, czy ta "maź" nie zamarzła w odmie. Jeśli zamarzła, to silnik będzie "wydalał" olej przez uszczelniacze silnika, a nawet przez "wejście" szabelki do pomiaru poziomu oleju w silniku. W wyniku tego możesz odnosić wrażenie nadmiernego spalania oleju.
Nic w tym opracowaniu nie ma o panewkach i kole zamachowym. witam jak sciagnoles to koło?
Jest to możliwe. Musisz jednak zniszczyć stare uszczelniacze. Najpierw pobij lekko uszczelniacz do środka , aby go odkleić a potem, za pomocą śrubokręta, możesz go wyjąć. Trzeba zwracać uwagę aby nie uszkodzić wału, normalnie są do tego ściągacze. Przy montażu nowego, smarujesz wał olejem i wbijasz uszczelniacz za pomocą rurki. Sprzęgło odkręca się...
Największe podciśnienie w kolektorze jest na biegu jałowym i podczas hamowania silnikiem. Jednakże przy twardych uszczelniaczach czasem jest tak że silnik pracujący na biegu jałowym w miarę nie kopci ale po dodaniu gazu puszcza dumą . Bez zdjęcia czapki się nie obejdzie.
Jeżeli wydmuchuje olej wlewem silnik do remontu ma przedmuchy. Co do wyciekającego oleju wymieniałeś tarczę i nie sprawdziłeś skąd cieknie? Skąd wycieka łatwo sprawdzić jeżeli olej wyciekający jest czysty - ze skrzyni, jeżeli czarny z silnika. Dobrą praktyką jest przy naprawie skrzyni wymienić uszczelniacz silnika (jeśli występuje) i uszczelniacze wałków...
Uszczelniacz wału (simering).
Może cieknąć z pompy wtryskowej przez zepsuty uszczelniacz do silnika. W pompie na środku jest okrągła śrubka z bagnetem. Zobacz co jest w pompie.
Dzięki. Ale tylko 3 uszczelniacze ? Dodano po 3 jednak tak. Ok Wielkie Dzięki :)))))
W katalogu masz wszystko, co potrzebne, aby przy pomocy internetu i kilkudziesięciu minut dobrać łożyska i uszczelniacze. Myślę, że za 300-400 zł dostaniesz komplet łożysk i uszczelniaczy do silnika kupując je w hurtowni łożysk.
Póki co jest dobrze więc nie będę ruszał, pewnie zrobię serwis za jakieś 500 km, wtedy dołożę uszczelniacz. ;) Smar to Maxima Racing Waterproof Grease 454g Zrobiłem ok 2 tys km na silniku złożonym na tym smarze i wszystko jest w porządku. Używam go też do motocykli. Przekładnie planetarna smaruje smarem KYB do uszczelniaczy.
Aby wymienić dolny uszczelniacz nie trzeba rozbierać silnika. Stary uszczelniacz wyjmij przy pomocy śrubokręta a nowy trzeba wbić przy pomocy jakiejś tulejki. Sprężynka jest dobrze założona.
Jaki karton , zasosuj silikon motoryzacyjny, stary silnik to tam pewnie przylgnie krzywe . Sprawdz uszczelniacze wału, najlepiej odpal silnik kup plaka i psikaj na uszczelniacze.Zmiana pracy oznacza uszkodzony uszczelniacz. Nawet oska przepustnicy moze być luzna i powietrze lewe ssie.
Czy sprawdziłeś też uszczelniacze wału silnika. Zwróć uwagę, czy nie są mokre od paliwa, a w razie konieczności do wymiany. Sprawdź też, czy gaźnik jest poprawnie dokręcony do cylindra.
do silników "cd" uszczelniacze z dekla zaworowego nie występują, oddzielnie można je kupić do silników "kd" np do land cruisera kdj120, z tego co pamiętam to pasują zamiennie
Odczytaj tabliczkę znamionową z okolic drzwi i zadzwoń do serwisu Bosch/Siemens. Tam mają części. Niestety bardzo często tego typu simeringi są z korpusem pompy lub nawet całym silnikiem :(
Moim zdaniem kolor szary mowi ze nie jest to wina złego spalania przez wtryski , gdyby była to wina wtrysków ( złej mieszanki ) kopcił by na czarno. Szary kolor to albo spalanie oleju silnikowego albo para wodna która ustępuje po rozgrzaniu silnika wydechu. Przygladajac się nieszczelnosciom to po rozgrzaniu silnika uszczelniacze bardziej zbierają olej...
Zapewne do wymiany prowadnice zaworów, uszczelniacze i same zawory.
Z opisu wnioskuję że stojan silnika pompy na wskutek wycieków spuchł powodując zacieranie wirnika. Hałas łożysk świadczy o wycieku na uszczelniaczu.. Silnik pompy wraz z uszczelniaczem do wymiany. W razie problemów pomogę na pw.
Właśnie ten pierwszy to 800tka, a ten drugi po skosie 500tka.W tym po skosie już wymienione uszczelniacze na silniku i narazie nie chlapie, zobaczymy jak dalej będzie.Ten drugi też wymaga wymiany uszczelniaczy. Gabarytowo silnik tej 800 jest większy od tej 500 co jest po skosie no i 800tka ma reduktor R5, a ten drugi R4.Moc silnika w 500 to 8kW, w 800...
Z tego co pamietam, silnik czterobiegowy z MZ ES 250/2 (takie byly tez stosowane w pierwszych TS) ma kolejnosc wal/uszczelniacz/lozysko. Na 100% silnik z pozniejszych MZ TS (pieciobiegowy) ma kolejnosc wal/lozysko/uszczelniacz
jak jak jest sucho, Że nie masz wycieku oleju z silnika poprzez uszczelniacz wału korbowego. Rozumiem że kolega nawet nie wie o jakim uszczelniaczu rozmawiamy?
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
Prawdopodobnie "przykleił się " wirnik do uszczelniacza i silnik nie ma na tyle mocy by zakręcić. Podobne zjawisko występuje w większych pompach w wirówkach do masażu kończyn. Pozostaje dostać się do pompy myjącej i rozkręcić od strony wirnika. Odgłos klikania to może być zadziałanie układu przeciążenia, żeby nie spalić silnika.
Taki efekt dają zużyte uszczelniacze na zaworach.
Siema. Jak mają być zamontowane uszczelniacze wału w silniku 477? Bo w moim przypadku były sprężynkami na zewnątrz komory korbowej, tak na logikę nadciśnienie z komory mogło tamtędy uciekać. Dodatkowo, od strony sprzęgła są dwa łożyska, między nimi pierścień, i gdzieś czytałem że na tym pierścieniu też ma być jakiś uszczelniacz, ale u mnie nie ma. Mam...
Te silniki nie mają uszczelniaczy zaworowych. Od 1992 w FL od numeru silnika 6621475 miały uszczelniacze a w starego typu głowic montowali np. z CC :D Nie wiesz na 100% jakiego typu głowica tam siedzi :D Do autora: A sprawdziłeś chociaż ten silnik, że chcesz wymieniać pierścienie? Może dół być dobry i ten Twój "remont" tylko pogorszy wszystko... jeryy3...
W silniku Z18XE tak jak napisano jest dedykowany uszczelniacz wału tył (dwuczęściowy ) powinien być montowany za pomocą przyrządu specjalnego KM-6623 .. Przy demontażu wyciągamy plastikowy element i dopiero wtedy można podważyć pierścień uszczelniający .. Podczas montażu montujemy to kompletne (tzn . nie rozbieramy na dwie części ) najlepiej za pomocą...
A w jakim celu jest ten zabieg cofania o 1/4obrotu
Ustawić to sobie możesz kobietę jak jesteś kozak a ona miękka. Sprecyzuj co oznacza: brak jest kontrolki ESP Czy masz na myśli: 1. brak LED, ktoś wyrwał i widać tylko pady; 2. LED jest ale nie widać jak świeci bo ktoś zakleił uszczelniaczem do silników; etc.
Sprawdz szczotki silnika mogą byc zużyte. - proszę nie wprowadzać w błąd. Może być uszkodzone uzwojenie silnika, kondensator rozruchowy, hamulec lub uszczelniacz między bębnem a silnikiem. (czy istnieje jakaś regulacja) ? - nie.
Przy słabym odpowietrzeniu lub jego braku prędzej wydmucha uszczelniacz niż zatrzyma silnik
tak jak w poście wyżej kupiłem uszczelniacz samochodowy i pasuje
Dlaczego uważasz że Prestone to pierwsza liga? Popularne bo tanie i dobrze się reklamują. Nie ma żadnych uszczelniaczy które by dla silnika nie zaszkodziły!
Popalone cewki pompy spustowej. Pompa do regeneracji. Kiedyś, takie cewki były dostępne w sklepach z częściami AGD (podróby rzemieślnicze). Do wymiany również uszczelniacz na wałku pompy - to on spowodował to uszkodzenie. Cewki można przezwoić w zakładzie przewijania silników. Uszczelniacze gdzieś jeszcze powinny być dostępne. Powodzenia.
O, widzę, że krew się polała. :D Wracając do tematu, uszczelkę zrobisz samemu, może być z twardego kartonu o grubości takiej jak stara. Myślę, że będzie to w granicach 0.5 - 0.8mm. Można kupić taki materiał na uszczelki o rożnej grubości. http://www.jackmotors.pl/gambit-material... Nowa, to tylko w serwisie i z tym...
Jak silnik zgaśnie, to świeca jest sucha, czy mokra, bo to byłyby dwie różne usterki. W przypadku, gdy iskra będzie stabilna a silnik gaśnie, to może trzeba sprawdzić filtry paliwa np. w kraniku, lub na wężyku. Twierdzisz, że zapłon ustawiony poprawnie a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrze. Czy dysze i kanaliki w gaźniku rzeczywiście rzetelnie udrożniłeś....
Raczej uszczelniacze.
Olej silnikowy spokojnie SAE10W30. Co do ilości to jak postawisz pionowo (silnikiem do dołu) to zobaczysz wewnątrz ok 1cm od góry krawędź, do której umownie powinno się wlewać olej. Teraz złe wieści. łożysko powinno być odkryte i pod nim czyli od strony silnika uszczelniacz. Łożysko kulkowe poprzeczno-podłużne smarowane oczywiście wyżej wspomnianym...
Miałem taki wynalazek i ZX-sa z podobnym silnikiem. Najczęściej pada uszczelka pod głowicą, ale trzeba się też przyjrzeć tulejom cylindrowym gdyż w tych silnikach są wymienne i osadzone w bloku na uszczelniaczach. Jest dużo przestrzeni pomiędzy tulejami a blokiem i tam może się przesączać płyn chłodniczy. Przy zdjętej głowicy nie powinno się kręcić...
Przyczyną nierównych obrotów były wyrobione uszczelniacze na wałku, po wymianie uszczelniaczy silnik pracuje prawidłowo
Dziwne działanie autora Czy silnik pracuje normalnie? Psikanie plakiem na uszczelniacze to "nowa szkoła "?
Panowie, nie chcę być niemiły, ale przypominam, że to forum techniczne. Więc bredzenie o płukankach, nafcie i próbach olejowych w celu ustalenia przyczyny zużywania oleju proponuję sobie darować. Ani jedno, ani drugie, ani trzecie nic nie da. Silnik z reguły zużywa olej z dwóch czasem trzech przyczyn. 1. Zużyte uszczelniacze trzonków zaworów - duży...
Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
Pomiar z d.... . Nie odpaliłby na takich wynikach. Zrób orzadny pomiar. Te silniki siadaly na uszczelniaczach i pierścieniach. Naprawa silnika nieopłacalna.
Między skrzynią a silnikiem jest spora odległość. Skąd wydostaje się ten olej, z pod obudowy sprzęgła? Jeśli jest to olej z silnika to uszczelniacz na wale silnika do wymiany. Ciągnik do rozpołowienia, zdjęcie koła zamachowego i wymiana uszczelniacza.
Pompa myjaca: - do wymiany łożyska - do wymiany kapsel z turbiną i uszczelniaczem Pompa spustowa: To silnik magnetyczny i nigdy nie pracuje równo, ale twój przypadek wygląda na szmelc, należało by ją wymienić.
będzie chodziło ale trzeba wymienić uszczelniacze na tej tuleji
Dokładnie tak samo jest w nowszych silnikach VW (2,0tdi, tfsi) uszczelniacz jest zintegrowany z przednim jak i tylnym deklem silnika
Można byłoby je wymienić, ze względu na to, że kosa i tak jest rozebrana, nie są one czymś drogim (najlepiej kupić w sklepie z łożyskami, w serwisie będą drogie), 7 lat to już trochę czasu. Błędne jest twierdzenie, że od uszczelniaczy (simmeringów) jest lepsza kompresja. One mają za zadanie uszczelniać skrzynię korbową, co jest niezbędne do prawidłowej...
(at)starscream5 Simmering to nazwa pierścieniowej gumowej uszczelki ze sprężynką w środku siedzącej na zewnątrz od łożyska. Z powodu, że są one już w silniku łożyska nie muszą (nawet nie powinny) być z uszczelniaczami.
Witam Piszę tutaj pierwszy raz . Proszę o podanie momentu dokręcenia przepustnicy, kolektora ssącego do silnika oraz pokrywy zaworów. Czy gdzieś pod nowe uszczelki dawać uszczelniacz. Silnik 1,6 AVU. Pozdrawiam Mirek
Aby wymienić uszczelniacze w tym silniku nie trzeba całkowicie rozpoławiać silnika wystarczy zdemontować sprzęgło i z drugiej strony alternator. Po tym zabiegu można "wydłubać" uszczelniacze (simeringi) i zamontować nowe. Łożyska główne wału korbowego są smarowane z mieszanki paliwowej i uszczelniacze są na zewnątrz łożysk. Zobacz jak można zamontować...
Masz na myśli aluminiową obudowę uszczelniacza? Nr 57 na schemacie powyżej?
Zestaw naprawczy pompy myjącej. Obejmuje uszczelnienie, turbinę i oring obudowy. Teraz zostaje sprawa orginał vs chińczyk. Na popularnym portalu aukcyjnym uświadczysz chińczyki. Z mojego doświadczenia tylko jeden na 4-5 sztuk tak na prawdę nadaje się do czegokolwiek. Orginał za to jest 2x droższy, ale nie ma z nimi problemu. Kupisz je np w popularnym...
Wygląda na jakiś szuwaks do uszczelniania układu, lub ewentualnie coś na zasadzie zalewania motodoktora do silnika, tak sądzę.
Olej pali? Świece żarowe działają? Korekty wtrysków?
uszczelniacz którego doalełs do płynu chłodniczego mógł spowodowac przytkanie termostatu i pozostał czesciowo otwarty i niemoze sie domknąć dlatego w miejscu dochodzi do 90 a jak wyjedziesz to spada
Witam, może temat już nieaktualny ale też przerabialem taki silnik i ustawienie uszczelniacza Tak jak na rysunku powyżej jest błędne. Jeśli ktoś będzie potrzebowal informacji to służę pomocą
Dokładnie. Nic dziwnego że wymiana uszczelniaczy zaworowych nic nie dała, silnik ewidentnie pali olej. Przy wyższych obrotach lub obciążeniu olej przedostaje się ze skrzyni korbowej poprzez tłoki do komory spalania zapewne przez zużyte pierścienie lub tłoki lub nawet gładzie cylindrów. Pozdrawiam.
pewnie trzeba wymienić uszczelniacz na wałku
A może auto ma już swoje najechane i trzeba powymieniać te uszczelniacze silnika. Jaki rok ile kilometrów najechane. Może jakaś historia auta znana?.
Jak czarny olej to z silnika. Pewnie uszczelniacz do wymiany albo na skrzyni albo na silniku ogólnie żeby to zrobić to musisz go rozpołowić ale żadnych newsów to ja ci tu nie powiedziałem, bo to może stwierdzić każdy kto się położyć pod ten ciągnik.
Od wymiany uszczelniaczy silnik zrobił ponad 12kkm oleju nie ubywa. Jestem bardzo zadowolony z reperacji.
Z rzceczy które są niekompletne to manometr bez cieczy w środku. W KEWie którego remontuję też nie ma "cieczy" bo szybka była pęknięta. Myśle kupić farmaceutyczną glicerynę i zalać. Na pewno ze strony innych padłoby pytanie o uszczelniacze i łożyska. Stan łożyska sprawdzałeś przez otwór do zalewania olejem? Warto rozebrać więcej i sprawdzić dokładniej...
ja bym nic nie spawał ani kleił najlepiej dziurkę nagwintować i wkręcić śrubkę z uszczelniaczem
To nie jest OK.
Witam. Oczywiście może to być problem z nieszczelnością silnika, np na uszczelniacz wału, łączeniu karterów. Gaźnik był czyszczony ? Może wystarczy przestawić iglice i wyregulować gaźnik. Przy składaniu silnika dobrze złożyłeś pompkę olejową (chyba że nie rozbierałeś od strony zapłonu)
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
Witam. Czy ktoś wie jak wymienić uszczelniacz siłownika/popychacza sprzęgła? Ten w karterze silnika.
Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
Dzięki! Tak coś podskórnie czułem, że nie dotykać głowicy... A podzielasz opinię, że zaolejenie tylko w jednym kanale wylotowym, przy braku jakichś drastycznych objawów niesprawności silnika wskazuje na uszczelniacz zaworowy?
Kąt wyprzedzenia zapłonu w silnikach M53 to 1.5 mm przed GMP a nie 1.8 mm (w silnikach M541). Sprawdzić czy zapłon daje wystarczająco długą iskrę (powyżej 8 mm). Sprawdzić kompresję, a najlepiej w takiej sytuacji zdjąć cylinder i sprawdzić czy nie porysowany, czy pierścienie nie zużyte, tłok w dobrym stanie. Gaźnik musi być pewny, że sprawny. Nowe podróbki...
na obudowie uszczelniacz i na pierścieniu są punkty. jak sie nie mylę to gdzieś na godzinie 5. silnik w gmp pierwszego cylindra, punkty na uszczelniaczu i pierścieniu zgrać i wcisnąć.
Sensu wymiany uszczelniaczy w tym silniku nie widzę.
O ile się nie mylę to w tym silniku jest od strony sprzęgła ten uszczelniacz z nadajnikiem dla czujnika wału. Montaż nowego tylko przy użyciu przyrządu fabrycznego. Jeżeli silnik po remoncie to uszczelniacz raczej wymieniany, czy montowany we właściwy sposób? Takie objawy może dawać zbyt późny zapłon
Jedyne elementy które zużywają się w silnikach to łożyska. Sprawdź czy się obracają bez oporów. Je się raczej wymienia a nie smaruje chociaż można. Druga sprawa to sprawdzenie czy mają luz, bardzo możliwe że uszczelniacz przedniego dekla przepuszcza i łożysko zwyczajnie zardzewiało od wilgoci. W takim przypadku smarowanie/wymiana łożyska bez wymiany...
Jeśli kompresor zasila unit stomatologiczny, i jest z 2016 r, to polecam się zastanowić czy warto. Tydzień temu naprawiałem ten sam model, z tym, że z 2018 r. Do wymiany było: - Oba węże - pęknięte. - Spalony jeden silnik. - Zużyte uszczelniacze tłoków i zatarty cylinder w drugim. - Uszkodzony zawór zwrotny. - Uszkodzony presostat (pęknięta membrana)....
Generalnie pompy SM to dziadostwo. Stare pompy SM miały uszczelnienie grafitowe obecnie nie do kupienia. Natomiast obecne uszczelnienia mechaniczne nie pasują. Przy uszkodzeniu uszczelniacza niszczą silnik. Kolega z pracy zajmuje się naprawami i regeneracjami pomp, ale SM w ogóle już nie przyjmuje.
Ok temat ogarnięty już dość dawno. Do rozpołowienia silnika zdemontowałem praktycznie tylko prawą część silnika(od strony kosza sprzęgłowego). Z prawej strony oprócz odkręcenia śrub mocujących kartery trzeba odkręcić pokrywę zdjąć czujnik zmiany biegów i pod nim jest śrubka na imbus, która mocuje mechanizm zmiany biegów. Przy okazji polecam wymienić...
Prawdopodobnie za ciasny simering.
Jako, że wyciąganie skrzyni lub silnika celem wymiany uszczelniacza jest dość kosztowne, a jak ktoś wcześniej zauważył- jest pewien obszar styku miski olejowej niewidoczny- sugerowałbym zdjęcie miski oleju i ponowne uszczelnienie. Nie jest to zbyt praco i czasochłonne /w porównaniu do wyciągania skrzyni/ a może dać odpowiedź na Twoje pytanie. Olej w...
Witam. Mam problem z moją MZ ETZ 150... Mianowicie... Pali na kopa lecz przy maksymalnym przekręceniu manetki kręci tylko 5- 5,5 tyś... po czym słychać strzały i takie buu buu buu buu... Jest to platynkowiec... Zapłon jest dobrze ustawiony gdyż kopnik nie oddaje, pali na kopa tylko przy tych 5,5 tyś zaczyna go dławić i strzelać... W silniku były wymienione:...
czyli twierdzisz, że można zaryzykować ? w serwisie mi facet powiedział, że najprawdopodobniej będzie mi ciekło z uszczelniaczy i silnik już jest nauczony do 15stki
Dlaczego nie zrobisz tego ssania, a które jest potrzebne np. do pierwszego uruchomienia silnika, po dłuższym przestoju. Spróbuj "podlać" nieco paliwa do cylindra i uruchomić silnik i jeśli zapali na chwilę, to szukaj usterki, m.in. czy uszczelniacze wału silnika są mokre, czy suche.
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
mozesz sprobowac zastosowac preparat do oleju o nazwie "ceramizer" koszt to 73 pln jezeli pierscienie tlokowe nie sa zapieczone i nie sa przegrzane to napewno pomoze, jezeli silnik byl kiedys przegrzany to przyczyna brania oleju moga byc uszczelniacze na zaworach i w tym przypadku to tylko wymiana uszczelniaczy.
Albo odpowietrznik zbiornika paliwa, albo uszczelniacze wału, albo świeca, musisz zacząć sprawdzać.
manio czy Twoja pompa DZ to promowana przez bodzia WZ-250 ? w mojej zatarło się łożysko, do tej pory była używana tylko do testowania wydajności studni, odstała sobie ze 2 miesiące i wczoraj nie dała się uruchomić. Sekcja zwłok ujawniła, że producent zapomniał wywiercić w obudowie otwór odprowadzający wodę z przestrzeni między uszczelniaczem pompy a...
Ma ktoś wyraźne zdjęcia rozłożonego silnika? (kartery, wał z uszczelniaczami, zapłon).
Ostatnio zmieniałem w silniku wał, łożyska, uszczelniacze. I od tamtej pory nie chce zapalic. A tłok, pierścienie i cylinder były dobre. Paliwo świeże? Uszczelniacze siedzą na miejscu? nie powypadały?
Witam, samochód audi A3 8P 1.9 tdi. Miałem za dużo oleju w silniku (na bagnecie sporo ponad max) i prawdopodobnie wywaliło jakieś uszczelniacze bo silnik jest zarzygany olejem. Jakie uszczelniacze mogło wywalić i na jaki koszt naprawy powinienem się przygotować? Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub...
Mieszanka uboga, chodzi o skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Jeśli będzie się zatykać dysza paliwa biegu jałowego, albo obniży się poziom paliwa w komorze pływakowej np. z powodu braku paliwa, to obroty silnika zaczną się podnosić aż do „zawieszenia się” na wysokich obrotach. Oczywiście zakładamy że gaźnik wyregulowany, luz na pancerzu linki prawidłowy,...
Co prawda w volvo tego nie doświadczyłem, ale często w oplu, vw czy daf jest taki myk, że podczas pracującego silnika pompa wody poprzez uszczelniacz zaciąga powietrze. Też są z tym cyrki
Uszczelniacz w pompie hydraulicznej.
BLN ma czujnik wału na uszczelniaczu z tyłu silnika. Wymieniałeś go może? Jak ty nie to może ktoś przed tobą i go źle wprasował. Czasem są zmiany w roczniku i nie tylko kod silnika się liczy a rok produkcji.
to wirnik(tarcza) jest nakrecany,zablokuj wirnik silnika i odkrec tarcze(w prawo)oczywiscie ze w lewo,wirnik odkreca sie w lewo Jak odkrecisz wirnik ,zobaczysz chyba 6 srob z lbami na plaski wkretak,one mocuja caly silnik,trzeba wymienic caly kosz plastikowy z uszczelniaczem i co najmniej jedno lozysko(pierwsze),te pralki to najgorszy wyrob jaki widzialem,poroniony...
Niektórzy właśnie kombinowali z montażem normalnego Simmerringu w miejsce labiryntu, z tego względu iż rozwiązanie oryginalne jest dość archaiczne i skutkuje wyciekiem oleju/poceniem się. Wał korbowy chyba jest na tyle utwardzony na tej powierzchni aby mógł współpracować z uszczelniaczem, nie powodując wycierania się powierzchni. Dopiero w 1990 roku...
Sprawdź jednak jeszcze raz dysze w gaźniku oraz filtr paliwa. Czy jesteś pewien poprawnego działania ssania oraz w jakiej kondycji jest silnik - ciśnienie w cylindrze. Zbadaj też uszczelniacze wału silnika.
uszczelniacz silnik oleju uszczelniacz silnik ursus uszczelniacz silnik hyundai
płyta główna radio pioneer odkurzacz gwint wirnik protokół szkody
gramofon daniel obroty gramofon daniel
Błąd 4,50000570 przy instalacji BattleEye w GTA V Jak skonfigurować tablet samochodowy: Przewodnik krok po kroku