Masz na myśli aluminiową obudowę uszczelniacza? Nr 57 na schemacie powyżej?
jak jak jest sucho, Że nie masz wycieku oleju z silnika poprzez uszczelniacz wału korbowego. Rozumiem że kolega nawet nie wie o jakim uszczelniaczu rozmawiamy?
mozesz sprobowac zastosowac preparat do oleju o nazwie "ceramizer" koszt to 73 pln jezeli pierscienie tlokowe nie sa zapieczone i nie sa przegrzane to napewno pomoze, jezeli silnik byl kiedys przegrzany to przyczyna brania oleju moga byc uszczelniacze na zaworach i w tym przypadku to tylko wymiana uszczelniaczy.
Zapewne do wymiany prowadnice zaworów, uszczelniacze i same zawory.
Panowie, nie chcę być niemiły, ale przypominam, że to forum techniczne. Więc bredzenie o płukankach, nafcie i próbach olejowych w celu ustalenia przyczyny zużywania oleju proponuję sobie darować. Ani jedno, ani drugie, ani trzecie nic nie da. Silnik z reguły zużywa olej z dwóch czasem trzech przyczyn. 1. Zużyte uszczelniacze trzonków zaworów - duży...
Sprawdź, czy ta "maź" nie zamarzła w odmie. Jeśli zamarzła, to silnik będzie "wydalał" olej przez uszczelniacze silnika, a nawet przez "wejście" szabelki do pomiaru poziomu oleju w silniku. W wyniku tego możesz odnosić wrażenie nadmiernego spalania oleju.
Obowiązkowo wymień pierścienie oporowe wału korbowego do montażu nadają się tylko oryginalne zrobione przez BIMET Gdańsk, nie zakładaj azjatyckich podróbek. Do sprawdzenia pompa oleju jak ma luzy to też do wymiany. Warto przy takim demontażu wymienić pierścienie tłokowe, oryginał to PRIMA Łódź. Silnik zalewamy olejem 20W50. Jaki masz uszczelniacz z...
Tego silnika nie wyleczysz olejem czy uszczelniaczami, w lecie będzie po silniku.
Witam, samochód audi A3 8P 1.9 tdi. Miałem za dużo oleju w silniku (na bagnecie sporo ponad max) i prawdopodobnie wywaliło jakieś uszczelniacze bo silnik jest zarzygany olejem. Jakie uszczelniacze mogło wywalić i na jaki koszt naprawy powinienem się przygotować? Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub...
witam jeśli chcesz wymienić od strony rozrządu to na pewno nie musisz wyciagać silnika , musisz prawdopodobnie odkręcić koło od paska który napędza alternator , później koło zębate paska rozrządu , i na pewno zobaczysz symeryng jeśli chodzi ci o strone od sprzęgła to na pewno musisz silnik wyciagać
Stronka dla tych co nie wiedzą co określa skrót W http://www.4x4.org.pl/site/content/zapom...
Ni zaszkodzi mu... tylko srodowisku.Kolega ma racje załóż na nia butelke,bedzie zbierała syf... To ze przez nia puszcza olej to normalne .To mgla olejowa z wnetrza silnika. Silnik nią oddycha by zwiekszone cisnienie wewnątrz nie wyciskało oleju przez uszczelniacze i uszczelki....Im starszy silnik tym bedzie wiecej...... Normalnie ta mgła idzie do dolotu...
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
Przy montażu sprzęgło hydrokinetyczne zostało przy silniku czy przy skrzyni? Ze zdjęć z aukcji wynika że jest tam normalny uszczelniacz
jak większość silników pierścień olejowy kiepskiej konstrukcji.głowica będzie zdjęta to zrób pierścienie .będziesz miał spokój z olejem . takich ilości przez uszczelniacze zaworów nie wezmie
Jednak jednostronnie zakryte. To stanowi dużą różnicę. Zastanowiłbym się czy w takiej sytuacji uszczelniacze półosi mają osobny odpływ oleju, ew. inny dopływ oleju do smarowania wargi uszczelniacza półosi.
Dodam tez ze na postoju kapie. Mój teściu twierdzi ze mogli wlać za dużo oleju do silnika ( był wymieniony przy okazji) i wywalił uszczelniaczem, lecz średnio mi się chce to wierzyć
Mam pytanie jak sciagnąć koło zamachowe po odkręceniu nakrętki i jak tam wymienić uszczelniacz bo rozrzut oleju ma w każdą stronę na 2 metry.
Nie jest to normalne, świadczy zwykle o problemach: powodem są uszczelniacze zaworów lub pierścienie na cylindrach. Ewentualnie wycieki oleju na uszczelniaczach wału lub elementach łączeń silnika, miska, blok, pokrywa, jeśli jest chłodnica oleju. Ale jak już wspomniano, tego nie ma. W pierwszych przypadkach, jeśli to zalepione pierścienie, może pomóc...
Witam. Kapnij również trochę oleju na łożyska ślizgowe wirnika.
Silnik wypłukać możesz czystą naftą, większość płukanek ma ja jako bazę z jakimiś dodatkami. Sam ostatnio przy zmianie zostawiłem około litr oleju w silniku, dolałem do stanu oleju opałowego, po tym jazda z 15km zlanie wszystkiego nowy filtr i olej vavoline 5w50 jest ok, ale wiem że uszczelniaczami zaworowymi mi puszcza olej z rana pierwsze odpalenie...
Potwierdzam, pompka paliwa do wymiany, to jest otwór technologiczny, w przypadku uszkodzenia membrany pompy wycieka z niego paliwo, w przypadku uszkodzenia uszczelniacza olej, nie może być zaślepiony
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Z informacji w internecie wynika, że te skutery mają silniki dwusuwy (2T). Z tego co opisujesz obstawiał bym, że uszkodzony lub zablokowany jest automatyczny dozownik oleju. Jeśli jednak masz wersję silnika czterosuwowego (4T) to taki objaw jest raczej na pewno przez uszczelniacze zaworowe i/lub zapieczone pierścienie na tłoku.
Taniej to chyba zezłomować będzie. Pobieranie przez silnik oleju to albo tylko zużyte uszczelniacze zaworów, albo zużyte pierścienie i cylindry, ABS - czujniki, pompa, bądź sam sterownik do wymiany/ naprawy, a nawiewy to chyba tylko sterowanie klapami przy dyfuzorze.
Miałem taki wynalazek i ZX-sa z podobnym silnikiem. Najczęściej pada uszczelka pod głowicą, ale trzeba się też przyjrzeć tulejom cylindrowym gdyż w tych silnikach są wymienne i osadzone w bloku na uszczelniaczach. Jest dużo przestrzeni pomiędzy tulejami a blokiem i tam może się przesączać płyn chłodniczy. Przy zdjętej głowicy nie powinno się kręcić...
Uszczelniacz 48x62x7 CORTECO 12015555B ja taki stosuje dobry.
To normalne na takim silniku. Jazda na mixolu oraz odrzutnik oleju (blokada na smarowanie łożyska) robią swoje. Możesz nawet po stronie sprzęgła nie odczuć żadnego luzu. Jak zależy Ci aby Simson tylko stał i był 100% DDR to nic nie ruszaj. Jeśli chcesz nim jeździć dalej i jak najdłużej na nierozdziewiczonym silniku, to wyrzuć odrzutnik oleju oraz wymień...
witam gdy masz złe uszczelniacz zaworowe to samochód może brać olej i kopcić może intensywnie dmuchać odmą,korkiem wlewu oleju i bagnetem Brać olej tak, kopcić tylko jeśli to syntetyk a reszta mało prawdopodobna. a moze byc wtedy olej na tlokach i samochod ciezko odpalac albo w ogole? Nie, sprawny silnik spokojnie spali niewielkie ilości oleju.
Litr oleju na 1000 km to kwalifikuje silnik do naprawy. Możliwe, że tylko uszczelniacze zaworowe. Ja bym zdjął głowicę, oddał do obróbki, przy okazji rozwiązałbym sprawę uszczelki pod głowicą. Gdyby nie ten ubytek oleju, można by dalej zastanawiać się nad słusznymi sugestiami Kolegi 1133.
Miałem coś podobnego w Astrze H, uszkodzony był zawór w odmie, w silniku robiło się podciśnienie i zasysało powietrze uszczelniaczami wałków. Sprawdź, czy po odkręceniu korka oleju dźwięk ustaje.
Witam, czy może ktoś z szanownych kolegów zna typ i wymiar uszczelniacza oleju pompy wspomagania układu kierowniczego (pompa mechaniczna) silnik 8zaworowy.
Od wymiany uszczelniaczy silnik zrobił ponad 12kkm oleju nie ubywa. Jestem bardzo zadowolony z reperacji.
Sprężynka uszczelniacza musi być skierowana do wnętrza skrzyni korbowej tj. do wału. Sprawdź, czy uszczelniacz nie jest tzw. kierunkowy (strzałki wskazują kierunek obrotu wału). Nie pisz więcej takich głupot. Uszczelniacze wału gładką stroną do niego, sprężynkami w kierunku łożysk, oczywiście oprócz małego uszczelniacza w dekielku za wirnikiem prądnicy....
Zdarzają się wycieki spod pokrywy uszczelniacza wału , z którego olej spływa na zaznaczone przez Ciebie połączenie.
Skoro tyle oleju pije to uszczelniacze zaworowe albo pierścienie. Dziura w tłoku też niewykluczona.
Ewidentnie pali olej , te silniki miały wady tzn odma słynna oraz wycierające się ponad normę tłoki potem to zmienili i dali inny symbol silnika musiałbyś sprawdzić jaki ty masz być może ten z tymi felernymi tłokami .
Z rzceczy które są niekompletne to manometr bez cieczy w środku. W KEWie którego remontuję też nie ma "cieczy" bo szybka była pęknięta. Myśle kupić farmaceutyczną glicerynę i zalać. Na pewno ze strony innych padłoby pytanie o uszczelniacze i łożyska. Stan łożyska sprawdzałeś przez otwór do zalewania olejem? Warto rozebrać więcej i sprawdzić dokładniej...
Jako, że wyciąganie skrzyni lub silnika celem wymiany uszczelniacza jest dość kosztowne, a jak ktoś wcześniej zauważył- jest pewien obszar styku miski olejowej niewidoczny- sugerowałbym zdjęcie miski oleju i ponowne uszczelnienie. Nie jest to zbyt praco i czasochłonne /w porównaniu do wyciągania skrzyni/ a może dać odpowiedź na Twoje pytanie. Olej w...
No ja mam podobny przyrząd, tylko samoróbkę. Da się to zrobić samemu, ale trzeba się nagimnastykować, no i dłużej schodzi. Ale np. w silnikach bmw nie daję rady sam, za mało miejsca żeby precyzyjnie założyć zamek. Wiesz, wyjąć zawszę dasz radę, przytrzymasz dźwignię ramieniem, zamki rozchylisz śrubokrętem i wyjmiesz magnesem, albo same wyskoczą i masz...
Witam, problem rozwiązany piszę bo może komuś się ta informacja przyda, powodem wycieku oleju były uszczelniacze pod wymiennikiem ciepła pod kolektorami ssącymi.
Jak kolega chce tanio jeździć to może być 1.9 SDI. Ma tylko 68 koni, ale mało pali. W benzynowych 1.4, 1.6 często robię remonty, (pierścienie, uszczelniacze itd.) bo lubią pobierać spore ilości oleju.
Najprawdopodobniej była dolewana woda na gorącym silniku jak miałeś ubytki ,albo gdzieś pękł jakiś wąż przepytaj kierowcę ale pewnie i tak się nie przyzna stał na parkingu i pewnie dolał wiadro zimnej wody do silnika i dlatego pękła tuleja jak piszesz ,tuleja są mokre w tych silnikach ,to nawet by się zgadzało bo uzupełniając wodę na początku ona dostaje...
Dwie najbardziej prawdopodobne opcje to: 1. Pierścienie 2. Głowica tj. uszczelniacze. Nie widzę za bardzo związku wymiany wtryskiwacza z pobieraniem oleju. Kompresja przy pobieraniu oleju przez dół silnika będzie zawsze(albo prawie) bo olej doszczelnia dół, i efekt jest taki, że kompresja jest. Jest jeszcze 3 opcja, czyli odma.
Do wymiany cylinder, tłok, łożysko igiełkowe korbowodu, uszczelniacze na wale, ewentualnie łożyska na wale. Przyczyna - za mało oleju w paliwie lub przekroczone obroty (wynikające z rozregulowania gaźnika lub nieszczelności silnika).
A rozrząd ustawiłeś na znaki prawidłowo. Stare uszkodzone uszczelniacze spowodują tylko nadmierne zużywanie oleju przez silnik. Zawory nie są podparte, ustawiałeś luzy. Łańcuch rozrządu założyłeś stary, może jest już wyciągnięty nadmiernie.
Problem rozwiąże wymieniając wał na 2.
Jeżeli wydmuchuje olej wlewem silnik do remontu ma przedmuchy. Co do wyciekającego oleju wymieniałeś tarczę i nie sprawdziłeś skąd cieknie? Skąd wycieka łatwo sprawdzić jeżeli olej wyciekający jest czysty - ze skrzyni, jeżeli czarny z silnika. Dobrą praktyką jest przy naprawie skrzyni wymienić uszczelniacz silnika (jeśli występuje) i uszczelniacze wałków...
w tym momencie silnik jest podobno rozebrany, ale czy przez odmę może brać 1 l oleju na 700 km? Bo przy wymianie uszczelniaczy była też wymieniona pokrywa z odmą? Bo jak mechanikowi powiedziałem, że po wymianie uszczelniaczy na zaworach i odmy zaczęło brać 50% więcej oleju, to się tłumaczył, że gdy górę uszczelniaczy wymieniano, to zaczęło brać przez...
Rozbieralem kiedys silnik od Zastawy bo bral mi olej. Przed robota radzilbym ci pomierzyc cisnienie sprezania na rozgrzanym silniku - wykaze ktory cylinder jest najslabszy i ten trza dokladniej skontrolowac. Moze byc konieczny szlif cylindrow. Zwroc tez uwage na uszczelniacze zaworow - wlasnie one byly w moim przypadku przyczyna nadmiernego zuzycia...
Jak dwa stany oleju w misce, to puścił tandem albo uszczelniacze na pompkach, ale rozbieganie się silnika/olej w dolocie, to trzeba zajrzeć do turbo.
Moim zdaniem kolor szary mowi ze nie jest to wina złego spalania przez wtryski , gdyby była to wina wtrysków ( złej mieszanki ) kopcił by na czarno. Szary kolor to albo spalanie oleju silnikowego albo para wodna która ustępuje po rozgrzaniu silnika wydechu. Przygladajac się nieszczelnosciom to po rozgrzaniu silnika uszczelniacze bardziej zbierają olej...
witajcie Mam taki problem z silnikiem mojej hondy.Po remoncie i wymianie pierscieni tlokowych na nowe i remoncie glowicy silnik bierze wiecej oleju niz przed.Glowica z planowana uszczelniacze wymienione.Co robic prosze o pomoc tolus71
W tym silniku, to w zasadzie wszytko :D Ale jeśli ścigasz głowicę, to stan gniazd i czy nie są obluzowane. W maluchu potrafiły wypaść :D czy głowica nie jest popękana. Często jest pęknięta w najcieńszym miejscu miedzy gniazdami. Ale akurat to nie jest usterka dyskwalifikująca. Stan zaworów, czy nie wyklepane. Jeśli już zdjąłeś głowicę i zawory, to dobrze...
Witam. Toyota po remoncie silnika. Wymienione uszczelniacze, pierścienie, rozrząd. Nadal bierze dużo oleju. Jaka może być przyczyną. Pozdrawiam
A co z uszczelniaczami zaworów może puściły ... sprawdź czy w oleju nie ma spalin (kolor) ... Te silniki są bardzo trwałe i w passacie to po 200kkm może i trzeba tam robić silnik, ale w lagunkach to spoko 400kkm przejechać można bez remontu ... sprawdź sprężanie w garach to też może ci się któryś zawór zawiesił. A tak po za tym to jesteś pewien że ten...
Olej silnikowy spokojnie SAE10W30. Co do ilości to jak postawisz pionowo (silnikiem do dołu) to zobaczysz wewnątrz ok 1cm od góry krawędź, do której umownie powinno się wlewać olej. Teraz złe wieści. łożysko powinno być odkryte i pod nim czyli od strony silnika uszczelniacz. Łożysko kulkowe poprzeczno-podłużne smarowane oczywiście wyżej wspomnianym...
Niektórzy właśnie kombinowali z montażem normalnego Simmerringu w miejsce labiryntu, z tego względu iż rozwiązanie oryginalne jest dość archaiczne i skutkuje wyciekiem oleju/poceniem się. Wał korbowy chyba jest na tyle utwardzony na tej powierzchni aby mógł współpracować z uszczelniaczem, nie powodując wycierania się powierzchni. Dopiero w 1990 roku...
Mechanicznie - o ile wał nie ociera bokiem o kartery - to nic złego nie powinno się dziać. Odrzutnik oleju blokuje smarowanie łożyska. Z perspektywy czasu, łożysko od strony sprzęgła zużyje się szybciej niż łożysko po stronie zapłonu. Moim zdaniem jeśli nie masz ochoty ponownie rozpoławiać silnika, to zostaw tak jak jest. Przy następnym remoncie (wymianie...
Po prostu masz zuzyte uszczelniacze na zaworach i stad te dymienie i zuzycie oleju. Mozesz zmierzyc kompresje ale nie wierze w to ze silnik jest do remontu po przebieg 220 tys km na ten silnik to zaden przebieg. Mialem kiedys passata z tym silnikiem i mial przejechane duzo wiecej, nie bral mi oleju. Proponuje udac sie do autoryzowanego serwisu oni ci...
tak jak przedmówca, a ja dodam tylko, że bez problemu można tak jeździć, a jeśli szalać nie będziesz to naprawdę długo można tak jeździć (ja Astrą F 1.4 palącą podobne ilości oleju jeździłem 3 lata ale z gazem w podłodze i w końcu wypaliło zawór, to nie powiązane z braniem oleju tylko z pałowaniem... potem wymieniłem silnik na 1.6 i jeżdżę dalej) PS:...
A uszczelniacz na wałku pompy wtryskowej,uszkodzona tulejka wałka pompy i wczasie pracy silnika przedostawanie się paliwa do oleju a na postoju zapowietrzałsię nie będzie.
A gdyby to było od wału korbowego ta uszczelka to musiał bym silnik wyciągnać czy tylko skrzynie biegów?. Jak wolisz, ja bym wolał silnik wyjąć. Nie uszczelka tylko uszczelniacz wału.
Panowie mam pytanie czy paliwo - ropa może dostać się do oleju silnikowego zakładając że wtryski są dobre i to dzieje się gdy silnik jest zgaszony bo coś mi bardzo rozżedza olej i wycieka przednim uszczelniaczem na wode to raczej nie wygląda
Zaślepka która się poluzowała? Gdyby tak było to by oleju już nie było. Nie leci tą zaślepką lecz uszczelniaczem/simeringiem.
olej napedowy dostaje sie do silnikowego- pompa, uszczelniacze.... Czy auto ma DPF?? bo nie wiem czy vw juz wtedy montowal ten szajs zacznij od DPF-u. Jesli masz auto jezdzone malo dynamicznie na krotkich dystansach, gdy zalacza ci wypalanie dpf-u podaje rope do dpf a wtedy jak nie dajesz w palnik ropa cofa sie do silnika. Stad ropa. Mialem tak w sprinterze,...
Te "NOWE" uszczelniacze to jak masło! 2 lata temu wymieniałem w swoim golfiku sprzęgło, no i profilaktycznie wymieniłem ów nieszczęsny uszczelniacz na nowy(stary nie ciekł) w ubiegłą sobotę powtórka z rozrywki,skrzynia i sprzęgłe won, wszystko do mycia. Po wyjęciu uszczelniacza okazało się że jest tak zużyty jak by silnik zamiast oleju miał piasek w...
Witam. Mam wyciek prawdopodobnie z uszczelniacza między połączeniem skrzyni, a silnika. Co można zrobić? Pozdrawiam
Może przy zimniejszym silniku samochód ma luźniejsze uszczelniacze i dostaje się trochę oleju do komory spalania, z nagrania wygląda jakby dym był delikatnie niebieskawy co mogłoby na to wskazywać. U mnie w golfie 4 na większy dymek przy odpaleniu pomogła płukanka do silnika MA Professional Power Tec 20-B40 500 ml. Auto od razu zyskało trochę mocy przy...
W swoim golfie z tym samym silnikiem wymieniłem pierścienie na MAHLE 82,5 STD 1,2-1,5-2 do tego wymiana uszczelniaczy zaworowych i koniec z dolewaniem oleju... Polskie Prima tez dobre i sporo tańsze ...
Świetny :D:D:D[/img]
Witam, problem polega na tym, że gdy odpalam, kopci na niebiesko-biało, ale bez przesady. Jak dam gazu więcej, to dymu jest tyle, jakby papieża wybrali. Po nagrzaniu silnika dym znika. Ściągałem rury od IC i oleju, praktycznie brak, bardzo mało. Odma ma coś do tego? Uszczelniacze zaworowe? Saab 93 1.9 TID 150 KM
Wymiana uszczelniaczy , mechanicy spaprali raz robotę i musieli poprawić drugim razem
Zalałem na zimnym silniku ok 2ml oleju - ciśnienie 34bar (bez oleju 31.5). Czy wymiana samych pierścieni da rezultat czy lepiej szukać sprawnego silnika ? Próbować wymienić uszczelniacze na zaworach?
Typuję do sprawdzenia (i ewent. wymiany) uszczelniacze wału silnika.
Nie spalone paliwo to z reguły jasny dym, czarny to nadmiar węgla - nie do końca spalone paliwo, z powodu jego nadmiaru w stosunku do powietrza. A niebieski, czy jasnobłękitny dym, to właśnie olej silnikowy. Wszystkie nieszczelności oleju np. uszczelniacze zaworów, turbina, olej pozostały w intercoolerze, po zgaszeniu ciepłego silnika, pozostają a rano...
Nie sprawdzałem manometrem . A za nim idzie czujnik ciśnienia do bloku, to wchodzi do bloku jakieś badziewie ze sprężynka, może to winne ? Tylko zegarem sprawdzisz cisnienie! Jakie "badziewie"? Zrob tego zdjecie. Smok oleju przykrecony? Ma zalozone wymagane uszczelki? Sprawdziles naped pompy oleju? Czy jest sprawny i nie uszkodzony? Podstawa filtra...
Dokładnie. Takie same uszczelniacze zapewniają szczelność w silnikach zalanych silnikowym olejem. Po prostu są zużyte.
Uszczelniacze puszczają, gdy podciśnienie w kolektorze ssącym jest największe. Czyli na wolnych obrotach, przy hamowaniu silnikiem. W praktyce po postoju na czerwonym na skrzyżowaniu, po ruszeniu jest max emisja dymu. Podczas jazdy prawie zanika. Pierścienie puszczają pod obciążniem czyli przy butowaniu. Czasami odma nie wyrabia i wszystko pływa w oleju....
W tym przypadku to bym się zastanowił czy gra warta świeczki. Co z tego że zrobisz "czapkę" na cacy kiedy dół silnika to już sitko jest... Pomiary cylindrów + pomiary tłoka czyli silnik na stół i audyt tego co masz. A czy taki pobór oleju może być spowodowany tylko i wyłacznie uszczelniaczami?
Ta no nie wiem czy to takie proste.jak w misce są opieki to cały silnik do płukania. Nowa pompa oleju wszelkie uszczelki i uszczelniacze a i pewnie na innych korbach tez go brało.
No to albo turbo, albo uszczelniaczami zasysa. W 16V to usterka częsta. Stawiał bym na uszczelniacze. No intercooler wyjąć to roboty jest. Ale wyeliminujesz chociaż jedną przyczyne. Może zmień olej na Valvoline Max Live do silników powyżej 100 tys. kilometrów. Daje zauważalne efekty.
Przy wymianie oleju sprawdzę zawieszenie silnika i skrzyni , odnośnie tego spalania oleju wymiana uszczelniaczy pomoże ?
Olej nie powinien wylewać się z silnika. Na prawym deklu pisze ile wchodzi oleju do skrzyni. Przyczyn nie wkręcania się na obroty może być wiele. Np. membrany ,uszkodzone uszczelniacze( wylewający się olej) gaźnik, zabrudzony filtr. Proponuje sprawdzić ile masz oleju ( jak dobrze pamiętam jest go ok. 800ml) jeżeli jest tyle co powinno a wyciska go na...
Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
To czy pacjent przeżyje zależy od stopnia przegrzania . Po takiej przygodzie mogą pojawić się wycieki oleju z silnika gdyż uszczelniacze wytrzymują tylko do pewnej temperatury .
Okazało się, że pseudo mechanik nic w silniku nie wymienił. Rozkręciliśmy silnik okazało się, że wał nadawał się do regeneracji. Oddaliśmy do Auto-Szlifu w Krakowie i zrobili to perfekcyjnie. Wymieniliśmy wszystkie łożyska i uszczelniacze. Silnik pracuje poprawnie. Nie pobiera oleju ze skrzyni biegów.
Taki komunikat może również oznaczać uszkodzenie czujnika, ale mniejsza z tym. Pytanie brzmi co masz zamiar z tym zrobić? Bo do naprawienia tej usterki nie wystarczy mieć interfejs i tylko go mieć. Niebieski dym może oznaczać uszkodzenie związane ze spalaniem oleju w silniku jak uszkodzona turbina, uszczelniacze, pierścienie. A biały dym z rana odkładanie...
Ta którą robiłem też miała na blacie 250, ale rzeczywiście to kto wie. Długie interwały oleju kończą teraz silniki. Dałoby radę wymienić tam uszczelniacze na silniku, ale chyba gra nie warta świeczki.
Witam. Mam problem z moją Avensis D4D 2004r. Ostatnio oddałem do warsztatu auto na wymianę uszczelniaczy z przodu silnika gdyż był przeciek oleju. Po naprawie samochód ciężko odpalal lecz to naprawili. Nie wiem co może być przyczyną ale od tej naprawy uszczelniaczy auto mocno kopci na czarno i silnik dziwnie pracuję oraz klekocze. Czy rozrząd może być...
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
Silnik dymi podczas pracy? Ubytek oleju wcale nie musi oznaczać jego spania. W jakim stanie jest dolny uszczelniacz wału. Rysy nie zlikwidujesz, co do zużycia cylindra to trzeba zrobić pomiar średnicówką czy nie jest wytarty owalnie. Jeżeli jest owal to nowe pierścienie moa pogorszyć sprawę. Jest wyczuwalny próg na samej górze cylindra, tak około 4...
Dmucha przez uszkodzone uszczelniacze zaworowe. Rura wydechowa jest czarna w środku? Podczas jazdy wyhamuj go silnikiem z wysokich obrotów po czym depnij mu i patrz w lusterko czy jest niebiesko. Jeśli tak to uszczelniacze. Silniczek pewnie już wymęczony. Ponieważ remont = wartości auto, to możesz pokombinować z olejami typu Valvoline MaxLife lub dodatkami...
Dobrze ci tutaj radza jak silnik nie bierze oleju to jezdzij dalej na syntetyku a nawet jak ci bierze to warto wymienic wtedy uszczelniacze na zaworach bo glownie to jest powod. Olej ktory wybierzesz to twoja sprawa ja nie doradzam ale jak jezdzisz na Castrolu i nic silnikowi niedolega, zadnych stukow to zostan przy nim. Pozdrawiam.
uszczelniacz wału
Człowiek całe życie się uczy. Fakt rowki wyrobione na panewnicach przy metalowych uszczelniaczach to efekt niedostatecznego smarowania , a co za tym idzie duże ubytki oleju podczas pracy silnika . Druga sprawa to słaby materiał mało odporny na ścieranie przy tych temperaturach pracy tego silnika. Po pewnym czasie pracy , nie ma reguły przebieg tylko...
Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
Witam. Posiadam BMW 525 TDS E34 z 1992r. Do oleju w silniku dostała się ropa z układu zasilania silnika i narobiła trochę szkód (turbo poszło). Skąd do silnika mogła przedostać sie ropa? Czy z uszczelniacza na pompie wtryskowej albo z wtrysku?
Witam, Mam problem, mianowicie wyciek oleju z każdego możliwego miejsca w silniku. Między innymi wyciek z uszczelniaczy na wale, chłodnica oleju, misa olejowa,pokrywa zaworów. Co może być przyczyną? Kupiłem samochód z takimi usterkami
Oczywiście ,przy wymianie łańcucha jak i uszczelniacza wału itp.Chyba też po określonym przebiegu.Ale mi chodziło o zwykłą wymianę oleju. :D:D
uszczelniacz silnik uszczelniacz silnika oleju uszczelniacz pompy oleju
odblokowac zablokowany telefon dodatkowy wentylator obudowa corsa układ paliwowy
Grzyb na ścianie – czujniki wilgotności, SHT35, Si7021, osuszacze, farby antygrzybiczne Bojler Zelmech nowy – nie grzeje wody, brak podgrzewania, diagnostyka usterki