musisz odkręcic nakretke grzałki prawie do maxa wbijasz srubę do środka i i podwadzasz metalowa obudowe najlepiej grubym płaskim śrubokretem nowe grzałki są zaopatrzone w niewymienne uszczelki ps. nie otwierałem twojego załącznika ale sprawdź uszczelkę kubka hydrostatu i uszczelniacz termostatu proponował bym też dokręcic nakretke grzałki koszt nowej...
dobrze kolega mowi.jezeli lecialo pod obudowa termostatu to wymien uszczelke obudowy termostatu.zupelnie nie wiem czemu az 57zl.kupiles pewnie razem z obudowa termostatu i niepotrzebnie.mi tez to proponowali ale kupilem sam wklad termostatu i sam go zamontowalem w swojej obudowie.koszt ok.10zl. z kolei jezeli w tej szczelinie na obudowie miski olej....
uszczelniacz którego doalełs do płynu chłodniczego mógł spowodowac przytkanie termostatu i pozostał czesciowo otwarty i niemoze sie domknąć dlatego w miejscu dochodzi do 90 a jak wyjedziesz to spada
Problemem były uszczelniacze pompowtrysków i termostat
Witam, mam problem z moją astrą otóż wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pierścienie na tłokach, uszczelniacze zaworów, termostat. Teraz(nie sprawdzałem wcześniej gdyż mieszał się płyn z olejem) po odpaleniu silnika gotuje wodę, wąż za termostatem jest zimny (tak jakby sie nie otwierał termostat) a jest założony nowy(cała obudowa w raz z czujnikiem),...
Możliwości są tylko 2, 90% termostat nie otwiera, 10% chłodnica zalepiona jakimiś "uszczelniaczami". Nie ma nad czym się tu rozwodzić.
Skoro termostat sprawny to napisz czy nagrzewnica miała gąbkowy uszczelniacz i czy się nie wywinął. Całą tajemnica wymiany nagrzewnicy to ten uszczelniacz.
Wystarczy że geniusz wsypał uszczelniacz jak coś ciekło.
Chlodnica cala goraca - czyli raczej (?) drozna. Wentylator pracuje na 2 biegach - sprawdzone. Nie wlewalem zadnych uszczelniaczy do chlodnic. Termostat niedawno byl wymieniany, mozna jeszcze raz sprawdzic - teoretycznie moze sie zacinac.
[url=http://www.motointegrator.pl/produk... do uszczelnienia rury łączącej obudowę termostatu z pompą wody. Uszczelniacz ma parametry 37,5X4mm.
Sprawdź czy nie masz wycieku z zespołu piorącego na silnik. Tutaj też może być przyczyna. Był z uszczelniaczem na termostacie i silnik miał zwarcie międzyzwojowe na uzwojeniu prania (silnik przezwojony a termostat porządnie uszczelniony silikonem).
To wszystko co było robione Wym. Łączników stabilizatora Wym. Amortyzatorów przód Wym. Klocków hamulcowych Wym. Tarczy hamulcowej Wym. Szczęk hamulcowych tył Centralny zamek Uszczelnienie silnika z demontażem głowicy Regeneracja rozrusznika Wym. Uszczelniacza wału Wymiana termostatu Wymiana paska napędu tuleje
Jak była głowica zrobiona? Tylko planowanie i uszczelniacze czy kompletnie całą?
Jak kupowałem swojego Escorta, też nie grzał, nawet po wymianie termostatu. Okazało się że poprzedni właściciel nalał multum uszczelniacza do chłodnic, co zatkało wymiennik ciepła. Pomogło zdemontowanie plastików tablicy, demontaż i wyczyszczenie wymiennika.
programator działa sprawnie - pominąłem wyłącznik termiczny i podpiąłem zwykły 230v. Programator w każdym punkcie obrotu funkcjonuje popranie (przy wirowaniu i płukaniu grzałkę odłącza). Fachowca fatygował nie będę, z tego powodu jest moje pytanie, ale chętnie dowiem się jeszcze jak podejść do wymiany zanim rozkręcę maszynę. Z zewnątrz widzę jakąś uszczelkę...
jakie 105 stopni przy tej temperaturze to już czuć uszczelniacze i olej z wydechu
Witam wszystkich, mam dosyć ciężki przypadek z E-TECHem 440, mianowicie już od jakiegos czasu zauważylem ze silnik jest niedogrzany tz. temperatura na wskazniku w desce dochodzi tylko do pierwszej kreski, a powinno byc na połowie do tego ogrzewanie kabiny bardzo słabe, praktycznie auto cały czas musi mieć włączone webasto, wspomne tez ze spalanie troche...
...wymieniłem termostat i uszczelniacz w CC700 - grzał dobrze 80-90 st. a dzis naszło mnie zasłoniecie chlodnicy i dolanie płynu gdyz było na dnie w zbiorniczku, i po tym słabo grzeje :/ sprawdzałem węże od nagrzewnicy ok. Ale dolny wąż od chłodnicy do termostatu jest zimny :/ ktoś może pomóc co mam z tym zrobić??
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Ja bym go jeszcze dobrze odpowietrzył. Trzeba jak temperatura wzrośnie sprawdzić termostat, a termostat się bardzo prosto sprawdza. Łapiesz za dolną rurę od chłodnicy jak jest gorąca czyli termostat otworzył ( a w garczku zupę można ugotować a nie termostat). Jak już pisałeś wsypałeś uszczelniacza do do układu i ten uszczelniacz lub syf może blokować...
Bym nie był gołosłowny c.d.n. Dokonałem szczegółowych testów związanych z termostatem i zauważyłem, że nie otwiera się pomimo temperatury płynu w głowicy ponad 104 st.C. Postanowiłem wymontowac obudowe z termostatem i dokonać jego sprawdzenia, próba wykazała brak otwarcia, co mogło być powodem wydmuchania uszczelki pod głowica i uszkodzenia uszczelniaczy...
Witam. Sprawdź chłodnice czy w ogóle się grzeje,ale z rozsądkiem żebyś się nie poparzył, po 2 czy jest obieg płynu bo może być wadą nie otwierający się termostat,bądź zła praca pompy, lub zarośnięta chłodnica /jeśli wcześniej układ ciekł to po dużej i nieumiejętnej dawce uszczelniacza mogło ją "zamulić"
Kłopoty z wyjęciem termostatu.Po odkręceniu dwóch wkrętów termostat nie daje się wyjąć.Termostat jest na kleju czy na uszczelniaczu ?.
Gdzie mogę zakupić pokrywę zbiornika ? Na czym polega to uszkodzenie termostatu w mojej pralce ?
No dobra - naprawione. Popsuty był elektrozawór i tylko elektrozawór - Nr kat. 423902277671 Alternatywne numery kat: 423901013832, 423901013831, 423901013830. Część ciągle do kupienie i w sprzedaży (101,50 zł z przesyłką) - pasuje do wielu modeli parownic (GC9610, GC9611, GC9612, GC9614, GC9615, GC9620, GC9625, GC9630, GC9635, GC9636,GC9640, GC9641,...
Wyłączyć z prądu zdemontować pokrywy zdemontować wszystko co jest na panelu (bez rozłączania kabli) zdemontować zasobnik odłączyć kable od grzałki silnika i termostatu odłączyć wąż zbiornik-filtr zdemontować fartuch z przedniej części obudowy odłączyć wężyk od hydrostatu odkręcony programator i wyłącznik z przewodami wyjąć na zewnątrz obudowy wyjąć...
Witam. Liczylem na odpowiedz ktoregos z kolegow fachowcow i nic, cisza. Moze jednak wie ktos gdzie mozna nabyc dobry uszczelniacz do Polara Luny?
Przewody udało mi się wypiąć, wymontować termostat, zdemontowane pierścienie sprężynujące grzałka się rusza w uszczelniaczach czy te gumowe uszczelniacze rozerwać bo mocno się przypiekły bo nie można ich ruszyć. Czy ta grzałka jest demontowana na zewnątrz czy wewnątrz bębna pytam bo nie chcę czegoś zniszczyć bo trudno o serwis a jeszcze trudniej zniesienie...
Jeżeli nie z pod miski , to albo z pod pokrywy zaworów, albo z uszczelniacza wałka rozrządu.
o ile nie jest uszkodzony to można go wyciągnąć jest na dole bębna od strony koła napędowego idzie do niego cięki metalowy przewód (drut)mozna wyciągnoć go z gumy uszczelniacza i ewentualnie oczyścić .
Przyszli lato i jest ok...chyba termostat sie lekko zacina bo byl wlany jakiś uszczelniacz w układ chlidzenie.. A w tym aucie miska olejowa ma uszczelkę czy nie bo jej nie widze przez silikon ktory powychodził na boki a zdania są podzielone...niby na alle...jest dostęona ale już parę osób mi powiedzialo że tylko uszczelniacz bo misa jest aluminiowa....
Ok , to biorę się za wymianę łożyska i uszczelniacza , jak wszystko poskładam to zrobię w/w pomiary . Boję się najgorszego , że to może być programator a jego koszt to ponad 500 zeta tak że wymiana raczej się nie opłaca , termostat ok 150 zeta , łożysko i uszczelniacz około 50 zł . Sam jestem ciekaw co jest przyczyną , że grzałka nie grzeje :?:
Witam. Mam problem z moją astrą. Na zimnym silniku spadają obroty pod czas ruszania na benzynie i samochód często gaśnie. Potem, gdy przeskoczy na gaz po wciśnięciu sprzęgła pod czas jazdy obroty spadają i często gaśnie. Gdy silnik się rozgrzeje na jałowym obroty utrzymują się na 600 i czasem opadają do 500. Powiedziano mi, że to wina silnika, który...
Jeśli masz zamiar robić takie praktyki to radze wymienić nie drożną chłodnicę na inna drożną pod warunkiem oczywiście że nie masz zapowietrzonego układu i termostat działa prawidłowo
Honda CR-V I 2.0 +LPG 1999r. Latem upalił się zawór wydechowy i była robiona kompletna regeneracja głowicy, nowe zawory, uszczelniacze, planowanie itp itd, nowy rozrząd z pompą wody i termostat, nowy korek chłodnicy. Od 2 tygodni podczas jazdy autostradowej auto się gotuje, tzn temperatura prawie na pion, z chłodnicy górny przewód gorący i korkiem wywala...
Toyota z 2002r to zardzewiały gruz którego ktoś ma już dosyć i zamiast naprawiać woli kasę przeznaczyć na drugie zapewne inne auto albo na duuuużo nowszą toyotę. Trzeba czasem spojrzeć prawdzie w oczy a nie wierzyć w mitologię. Co do renówek, owszem mają sporo dziwactw które dla jednych są wadą a drudzy widzą to jako odmienność. Ja przeszedłem się po...
Novathermy ZW20KE pracują od 1998 czyli już 16 lat. Niektóre mają się dobrze i prawdopodobnie dociągną 20 lat. Najczęściej lecą uszczelniacze w armaturze wodnej góra-dół i przebija termostat (wymaga konserwacji).
https://filmy.elektroda.pl/96_1674721970... Był też taky problem jak wymienil termostata. Samochód - Peugeot 206 z silnikem TU3A. Stary termostat był zepsuty - uszczelniacz (gumka) był pęknięty. Po wymianie kilka razy odkręcałem zawory na wężach - co raz wychodzie powietrze. Temperatura silnika pod czas jazdy nie wyzej 65-70 stopni (wg wskaźnika na...
Witam. Peugeot 308 1.6 vti. Mam problem z błędem 1339 - wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Wymienione świece, cewki, czujniki położenia wałka rozrządu, czujniki zmiennych faz rozrządu, sonda lambda, czujnik temperatury. Walczę już z samochodem od 6 miesięcy. Ja walczyłem ponad rok i sprzedałem jako uszkodzony. Silnik dobry - osiągi dobre jak na 120...
Termostat jest tylko w silnikach BF6L913 jak cieknie trzeba naprawić. Elektromagnes od czego? 7barów może jeszcze być. Pytanie czy to jest max czy po dodaniu gazu jeszcze rośnie? Na biegu jałowym może być. Olej z pod kolektora czy z uszczelniacza osłony łaski popychacza? Cylindry liczysz od koła zamachowego.
Witam, Kupiłem samochód z wadą: - brak ciśnienia oleju sygnalizowany przez kontrolkę - w układzie chłodzenia nie robi się ciśnienie (węże nie robią się twarde, brak "syknięcia" przy odkręcaniu na gorąco nakrętki zbiorniczka wyrównawczego - z wydechu po 30min od uruchomienia silnika nadal lecą kropelki wody i biały dymek - w zbiorniczku wyrównawczym...
Upośledzony przepływ płynu przez nagrzewnicę - zakamieniona albo zatkana jakimś uszczelniaczem nagrzewnica, ew. za mało wydajna pompa wody.
U mnie pomogła wymiana uszczelniaczy popychaczy zaworów. Niewielki koszt naprawy. Co u Ciebie było powodem wymiany termostatu? Może uszkodzony termostat spowodował zagotowanie "wody" i przedmuchało Ci uszczelkę pod głowicą. Nawet niewielka ilość płynu z układu chłodzenia dostająca się do cylindrów (komory spalania) powoduje wydostawania się z rury kłębów...
Witam.Mam pytanie. co może być przyczyną? CC700 z 1996r, LPG gaźnik Aisan zastąpiony klasycznym, silnik częściowy remont (wymiana kasatorów, pierścieni, sworzni, łożysk, panewek, uszczelniaczy, rozrządu i termostatu). Po tym zabiegu praca bardziej równomierna, oleju nie ubywa, lekki przedmuch ze skrzyni korbowej, spalanie ok 8-9 l/100km (jazda miejska,...
Dzień dobry.Proszę o pomoc.Po wymianie łoźysk i uszczelniacza w pralce Ardo a100 mam problem z podłączeniem przewodów do termostatu i grzałki.Przewody oznaczone na koszulce RF I R oraz żółto zielony i T30-2szt T60-2szt nie pamiętam w które miejsce je podłączyć.Na termostacie są oznaczone dwie kropki czerwone i dwie niebieskie.Z góry dziękuje za okazaną...
W takim razie w Twojej pralce nie ma konieczności demontażu zbiornika. Zdejmujesz koło pasowe i pod kołem masz krzyżak w którym jest uszczelniacz i łożyska. Mam nadzieję, że nie zgiołeś tego " kabelka" jak go nazywasz bo to kapilara regulatora temperatury a to nie kabelek tylko cieńka rurka, którą nie można złamać bo termostat czyli regulator temperatury...
Nie wiem czemu ale podczas jazdy gaśnie i jedynym sposobem aby go odpalić jest spuszczenie powietrza z filtra paliwowego. Demontaż wtryskiwaczy z głowicy, czyszczenie gniazd, wymiana kompletu uszczelniaczy pompowtrysków, poprawny montaż z ustawieniem, i na koniec wymiana termostatu na filtrze paliwa (ten czarny element z dwoma wężami blokowany metalowym...
Pompa jest na gwarancji, kosztowała 260 zł i w sklepie zapewniali mnie że jeżeli na dużym obiegu tryska woda to zawalona chłodnica w środku. Termostat nowy. Czy to może być wina chłodnicy>?
Wystarczy że sprawdzisz w tym momencie gdy temperatura skoczy jaka jest chłodnica , jak będzie letnia to wiesz że chłodnica w tedy nadawać się będzie do wymiany będzie nie drożna , sprawdz czy termostat otwiera
Clio III jeżdżę już trzeci rok, od pół roku na gazie i jeśli miałbym wybrać drugi raz, to brałbym Clio III Grandtour, bo czasami brakuje miejsca oraz relingów :) Bieżące naprawy nie kosztują majątku, nadwozie ocynk lub plastik - pomimo kilu głębszych zarysowań korozji brak. Silnik pracuje dobrze, nawet pomimo wycieków oleju. Ale przy 200kkm to chyba...
Niebieski dym to od spalonego oleju i nic wspólnego z czujnikiem to nie ma tak samo jak zapalanie , najczęściej niebieski dym pojawia się po nieszczelnych uszczelniaczach zaworowych a koszt wymiany to kilka złociszy pod warunkiem że sam to zrobisz oczywiście , nic trudnego ale zależy dla kogo .
W felicji są montowane pompy, których wirnik jest wykonany z tworzywa sztucznego (choć były również metalowe) i często ulega on uszkodzeniu łopat lub poluzowaniu na osi. Obydwie awarie najczęstsze są po okresie zimowym, ponieważ wiele osób użytkuje pojazdy ze zbyt rozcieńczonym koncentratem pyłu, który tworzy grudy w niskiej temperaturze i potrafi mocno...
Witam . Dodaj czy to zwykła a1000 , czy inox. Jeśli zbiornik emaliowany to 6206z i 6205z oraz uszczelniacz, najlepiej z serwisu ardo , około 20 zł orginał . Musisz zdjąć koło pasowe sciągaczem , odkręcić opskę mocującą tylny płaszcz , odłączyć grzałkę , termostat i ostrożnie wyjąć czujkę regualtora temeratury , wyjąć bęben , zabić łożyska i uszczelniacz...
Łożysko sie napewno wymienia, ale jest to bardzo ciężka i nie zawsze udana robota. Trzeba porozłączać przewody w środku, wyjąć grałkę i termostat. Później zjąć spręzyna i teleskopy, które trzymają zbiornik i całego go wyjąć. Zbiórnik trzeba rozgęcieć na pół (pewnie serwis wymyślił swoje śruby) i wybić oś bębna. Następnie zdjąć simernig, pierścień osadczy...
Lepiej wymień jeżeli to nieduży koszt bo coś mi sie ten przebieg mało realny wydaje w TDI. Jestem ciekaw jak warsztat stwierdził że pompa do wymiany, bo ten element to generalnie ciężko zdiagnozować jeżeli nie cieknie i się nie przegrzewa? cieknie czy nie cieknie to lepiej to zmienić ( jeżeli do wymiany trzeba rozrząd rozwalać) tak jak uszczelniacze...
jak mroz troche oslabnie {chodzi oto zeby woda niezamarzla w nagrzewnicyodepnij przewody dochodzace do nagrzewnicy od strony komory silnika i przeplucz nagrzewnice woda z zweza .juz niejedna nagrzewnice uratowalem po tym diabelstwie tak zwanym uszczelniaczu do chlodnic.po zabiegu zalej nowym plynem dobrze jest terz przeplukac caly uklad chlodzenia
Witam Z tego co wyczytałem to termostat wymieniłeś , powinieneś jednak wymienić termowłącznik przed podejmowaniem jakichkolwiek dalszych prób napraw od czegoś musisz zacząć samo się nie naprawi . Wymontuj chłodnicę i wyczyść ją z zewnątrz za zwyczaj zbierają się śmieci pomiędzy chłodnicami . Jak będziesz miał ją na zewnątrz to przepłukaj bieżącą wodą...
Kamyczek,termostat nowy ,wentylator chodzi tak jak nalezy ,głowice były regenerowane wszystkie(zawory nowe ,uszczelniacze i prowadnice oraz planowanie )no i oczywiscie nowe uszczelki pod głowice żaden bardziew tylko Victor Reinz .Po tej naprawie głowic i tulei jeszcze auto nie wyjechało w trase.Przed naprawą też szło cisnienie do układu i jak wspomne...
wstyd sie przyznać ale ciekła mi chłodnica i wsypałem uszczelniacz do chłodnic silnika nie zagotowałem bo do 100stopni nawet nie doszło silnik pracuje normalnie.a jakie są objawt padnietego termostatu?
Innymi przyczynami wyrzucznia płynu może być uszkodzony termostat, oraz cieknąca pompa wodna. Wczsie pracy silnika zasysane jest przez nią powietrze , na postoju cieknie. Jeżeli faktycznie uszcelka jest uszkodzona żadne dociąganie nic nie pomoże. Planowanie głowicy stosuje się tylko w przypadku wżerów w głowicy (inne przypadki to tylko próba podbicia...
Zgadza się. To już było napisane we wcześniejszych postach. Denerwują mnie diagnozy wystawiane przez internet zaraz po zgłoszeniu awarii: przykład - jako jedna z pierwszych: to głowica .... Sprawdźmy to, co nie generuje kosztów a potem zajmijmy się poważniejszymi sprawami. Sprawdzenie korka - ok, odkręcanie korka przy nagrzanym układzie - lekko mówiąc...
Wygląda na to że musisz zrobić głowice, na pewno uszczelniacze zaworowe no i sprawdź pierścienie tłokowe. Olej zarzuca świece.
Witam. Mam problem z peugeot 207 1.4 8V, a mianowicie wyrzuca płyn jak jest odkręcony korek od zbiorniczka. Jak jest korek zamknięty to trzyma temperaturę, wentylator normalnie się załącza. Dwa miesiące temu był wymieniany termostat, teraz była wymieniona uszczelka pod głowicą (głowica była splanowana, sprawdzona na szczelność, wymienione zawory, uszczelniacze...
Termostat moim zdaniem odpada poniewaz jeden waz od nagrzewnicy jest cieply a drugi zimny wiec termostat jest ok. Moim zdaniem wirnik pompy lub uszczelniacz bo czytalem na roznych forach ze to przez pompe wody sa takie objawy bo nie ma cisnienia w obiegu i woda nie dostaje sie do nagrzewnicy tylko stoi w miejscu. A i uklad na pewno nie jest przytkany...
W obudowie termostatu są dwa czujniki (lub jeden w zależności od wersji). Zdarza się często, że czujniki ze starości dostają w obudowie luzu i cieknie. One mają zalany na sobie uszczelniacz i z czasem uszczelnienie to twardnienie i nie trzyma. Zobacz czy na wyłączonym silniku nie kapie.
Jeszcze słyszałem że jak silnik jest zimny i po odpaleniu gdy są przedmuchy to odkręcamy korek od płynu i powinno bombelkować. To chyba o tym kolega helmud7543 pisał. No chyba że przedmuch występuje przy większych obrotach . U mnie nic nie bombelkowało. Nawet po 10 min. Mimo wszystko mam wielką nadzieję że sprawa nie bedzie mocno kosztowna. Miesiąc...
Posiadm Opla Corse B 1.2 Katalizator z grudnia 93r. jak w temacie. Ostatnio robiłem remont silnika wymieniane było: - wałek rozrządu - 2 tłoki + komplet pierścieni na wszystkie tłoki - panewki - uszczelniacz wału - uszczelniacz wałku rozrządu - pasek rozrządu - świece - termostat - pasek alternatora - uszczelka miski - uszczelka kolektora ssącego i...
320 tyś to sporo. wymień pierścienie splanuj głowice wyfrezuj zawory i będzie hulać:) Czego to ludzie nie napiszą...tak...wymiana samych pierścieni...zwłaszcza olejowych, wyfrezowanie zaworów, pwnie bez wymiany uszczelniaczy... Chyba bym nie naprawiał u Kolegi autka. A koledze z problemami radziłbym zerknąć na pompę wody przy okazji, zaś termostat...
Witam, mój problem wygląda następująco : przyprowadził mi klient E46 98r. 1.9 benz 116km na wymianę uszczelki pod głowicą ponieważ ciekł z niej olej. Przy rozbieraniu silnika zadziwiło mnie to że brak było termostatu a uszczelkę pod głowicą ktoś nie dawno wymieniał. Klient kupił to auto tydzień przed przyprowadzeniem do mnie. Głowica splanowana, nowe...
Witam wszystkich. Mam mały problem z Citroenem C4 1,4 benzynka bez gazu 88KM. Opiszę po krotce co się stało. Pękła obudowa termostatu, wyciekł płyn chłodniczy co w następstwie doprowadziło do uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Ubyło około 1,7l oleju w silniku. Auto kupowane zagranicą, "klekotała" góra. Po dolaniu oleju delikatna poprawa. Pomyślałem,...
Witam Kupiłem rovera 214 si rok97 , przebieg 170tys, z silnikiem 1,4 16v - stosowany również w polonezach. Bardzo dużo rzeczy już wymieniłem , a moich problemów nie widać końca. W tym aucie dziwiło mnie dymienie na biało - mechanik stwierdził, że prawdopodobnie do wymiany jest uszczelka pod głowicą , bo ubywa płynu chłodzącego. Wymieniono uszczelkę,...
Mozna to spokojnie zrobic bez demontazu miski olejowej! Wyciagnac termostat odkrecic pokrywe pompy i odkrecic wirnik pompy ( imbus ) i pod nim znajduje sie uszczelniacz ktorynalezy wydlubac i w jego miejsce usytuowac nowy. Odradzam kupowania rzemiosla bo to naprawde badziewie do ktorego szybko sie wraca. A kupowanie miski olejowej wiaze sie z ryzykiem...
Jak się zapowietrza listwa zasilająca PD to ciężko odpalić nieraz nawet trzeba parę minut kręcić by odpalił. Wtedy najlepiej sprawdzić czy na powrocie pompy tandemowej nie ma pęcherzyków powietrza, zakładając przezroczysty wężyk. A jak są pęcherzyki powietrza to standardowa usterka silników PD nie trzymają uszczelniacze pompo-wtrysków. Tez nie.. wymieniłem...
Jaka ilość tego paliwa? Bo kilka tlustych oczek nic nie znaczy więcej, jak kolega wyżej napisał. Natomiast są silniki, które mają taką przypadłość, że uszkadza się miedziana tuleja (gniazdo wtryskiwacza w glowicy) co w połaczeniu z uszkodzonym uszczelniaczem wtryskiwacza daje efekt paliwa w ukł. chłodzenia. Ale to tak na boku i najpierw trzeba ustalić...
dzięki za pomoc to była jednak wina odmy ale co zrobić żeby już więcej nie zamarzała Po pierwsze nie jeździć bez sprawnego termostatu jak to niektórzy robią i starać się unikać gaszenia silnika jak jest jeszcze niedogrzany bo wtedy sporo wilgoci się w nim skrapla. Jeszcze co do tego konkretnego silnika to warto raz na jakiś czas wymyć tą odme.
Witam. Tydzień temu wystrzeliła mi nagrzewnica w trakcie jazdy. Zamykam obieg, (o dziwo płynu dość), jadę dalej po 5 km woda się gotuje wskaźnik pokazuje około 130 stopni. Zatrzymuje się na parkingu i zastanawiam się co źle zrobiłem. Po godzinie czasu postanowiłem wjechać na warsztat oddalony 300m dalej. Okazało się, że preparat do uszczelniania chłodnicy...
Ja myślę że tam płyn się nie gotuje w ogóle. Nie zostały podane żadne objawy gotującego się płynu. Koleżanko - skoro uważasz że gotuje się płyn to zobacz czy w tym momencie kiedy się on gotuje to działa Ci ogrzewanie - leci ciepłe powietrze. Hmm to też nie do końca tak, ponieważ jeśli ktoś wcześniej na szybko chciał doszczelnić głowice i nawalił jakiegoś...
Kolego, jeśli sie da, sprawdź czy gdy się zagrzeje, chłodnica jest ciepła, sprawdź termostat, może się zaciął i gotuje wodę na małym obiegu. Ewentualnie sprawdź drożność układu chłodzenia, może ktoś dodał uszczelniacza do chłodnic i gdzieś się zamuliła.
Odpowietrzanie przy otwartej nagrzewnicy . Jesli masz taki ubytek plynu powinien jego skutek byc widoczny albo chlodnica , nagrzewnica . Warsztat sprawdzic szczelnosc ukladu chlodzacego testerem . Silnik nie zostal przegrzany? W tym przypadku nie polecam uszczelniaczy . Polecam tutaj z obrazkami https://forum.vw-passat.pl/topic/6456-og...
Witam Pomogę wam trochę http://obrazki.elektroda.net/46_12670351... http://obrazki.elektroda.net/98_12670351... http://obrazki.elektroda.net/76_12670351... Jest tam kompletna miska z wałkiem napędu pompy olejowej wraz z pompą wodną, na dole jest przykręcony termostat. Drugie zdjęcia to termostat jak by ktoś nie wiedział. Rozbierałem to...
Żeczywiście termostat był przy pompie w pegaso. Tak jak piszesz w bmw otwarcie przy 82°C a ja mam termostat 75°C. Czyli powinien być otwarty szybciej i później się zamykać. Częstą usterką tego silnika jest pompa wody ale ona była jako pierwsza sprawdzana. Wałek nie wytarty, uszczelniacze nowe. Wirnik bez uszkodzeń. Tylko tak jak pisałem, zauważyłem...
Witam użytkowników. Mam mały bądź duży problem ze swoim autem jeszcze nie wiem ale przechodząc do rzeczy. Mój golf ma problem z rozgrzaniem się i utrzymuje temperaturę ciągle na 80 stopniach. Komputer pokazuje kompletnie inne wartości ok 90-100 w zależności od jazdy ale dalej dość długo się rozgrzewa (auto było już odpowietrzane parę razy) Samochód...
Wymień termostat oraz filter pyłkowy jest na podszybiu z prawej strony i ogrzewanie wróci do normy. Chyba że lałeś do układu chłodzenia jakiś uszczelniacz to przytkałeś nagrzewnicę. I pamiętaj w zeszłym roku nie było takich temperatur zima była delikatna.
wiesz że przelatuje ? Rozbierałeś ? Diagnozowałeś ? Nie, nie diagnozowałem, nie rozbierałem tak samo jak i Ty. Właśnie najpierw trzeba zdiagnozować bo nie wiemy którędy olej przelatuje a to Ty mówisz o wymianie uszczelniaczy. Jak podaje którędy może jeszcze dostawać się na tłoki i wskazuje że zanim zacznie wymieniać się uszczelniacze to należy sprawdzić...
Te czujniki nie mają wpywu na grzanie się silnika. Czy chlodnica napewno jest dobra? Jak tak to sprawdz termostat możesz go nawet calkiem wymontować jak nie to to może być pompa ale to rzadki przypadek napędzana jest przez pasek rozrządu. Może stosowaleś jakieś uszczelniacze ?
Więcej będzie przy nim grzebał niż jeździł . Odradzam . Oj tam, trochę przesadzasz. Jeżdżę polonezem 4 lata i jedyne co musiałem reperować, to hamulce (4 zacisku + linka ręcznego), układ kierowniczy, elektrykę, mechanizm otwierania szyb, pompkę paliwa, termostat, linkę od gazu... chyba tyle. A do zrobienia zostały jeszcze tylko uszczelniacze zaworowe,...
najpierw sprawdz czy nigdzie nie zacieka woda na silnik moge sie zalozyc ze ma lekkie przecieki z uszczelniacza łozyzk zbiornika i centralnie leci struzka wody na wlasnie silnik przy okazji zalewa grzalke termostaty i kostke silnika a wiec sprawdz wiazke kabli do silnika przy kostce przy silniku potem sprawdz pojemnosc kondensatorow na koniec podlacz...
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Auto ma 3 czujniki temperatury wg mnie służą do: wskazań na desce i czasu grzania świec. Jest przed termostatem, za termostatem i 3 na wylocie z chlodnicy pewnie do sterowania katem wyprzedzenia. Temperatury zewn niestety nie ma. czy to mogą być uszczelniacze zaworowe? Wydaje mi się ze raczej wtedy przy przegazowaniu i gorącym oleju spalaloby go? Co...
O jak dobrze za powstał ten dział. Mam takowego i chciałbym zalać go olejem transformatorowym ponieważ jeżdzę na zmodyfikowanym termostacie opla i jest temp około 100' ale problemem jest że co ok 500 km zapowietrz mi się nagrzewnica bąbelkami ponieważ troche płynu zawsze odparuje. Termostat taki powinien być w każdym poldolocie i żuku i lublinie. Co...
Mam problem z odpaleniem silnika podczas delikatnie minusowych temperatur. Problem ten zaczął się po wymianie panewek i uszczelniacza skrzyni biegów. Zalany olej 10W40. Silnik kręci dosyć długo, jeśli uda się już odpalić, to jest kwestia 20 sekund później gaśnie po nierównej pracy silnika. Przy próbie ponownego odpalenia piszczy i zapala się kontrolka...
Przerabiałem bardzo podobny temat w Vectrze B więc mogę coś dodać od siebie, może coś Ci pomoże w tym dylemacie bo ja miałem tak samo. Ja zdecydowałem się na remont silnika i wyszło to ostatecznie nieciekawie. Remont samej głowicy (planowanie, wymiana zaworów, szlifowanie gniazd, uszczelniacze, 2 popychacze) wyniósł mnie jakieś 3-4 lata temu z tego...
Cześć, Jeżeli nie czujesz się mocny w mechanice to nie pobieraj się za to ale jak chcesz spróbować to robi się to tak: - pokrywa tylna zdjęta - następnie zdejmij pasek i odkręć koło pasowe - zapisz (narysuj) położenie poszczególnych przewodów z tyłu zbiornika tzn grzałka, termostat, no o ile pamiętam to jest wszystko - przy wyciąganiu czujnika termostatu...
Witam, mam ogromny problem z E46 M43TU19. Otóż problemy zaczęły się ze zaczęło wywalać płyn chłodniczy okazało sie ze jest pęknięta chłodnica, chłodnica została założona nowa nissens i nowy korek zbiorniczka wyrównawczego problem ustał lecz waz górny był bardzo twardy. Zdecydowałem sie oddać samochód dodatkowo na wymianę uszczelki pod głowica, wiec...
Witam wszystkich na forum. Dzisiaj wymieniłem łożyska w pralce Samsung F1045 AV . Jest to czynność dosyć skomplikowana ponieważ trzeba całą pralkę rozebrać, czyli zdemontować zbiornik z pralki i rozpołowić jego na 2 części aby dostać się do łożysk Przed rozpoczęciem prac trzeba zaopatrzyć się w: 1. uszczelniacz o takim symbolu 25x50,55x10 12 dostępny...
Witaj kolego narazie nic z tymi rurkami nic nie rob w sklepach i stacjach benzynowych mozna kupic uszczelniacz do chlodnic wsyp go do niej wg instrukcji testowalem na przebitej pomoglo Ja osobiście nie polecam, później w kanalikach chłodnicy, głowicy, bloku, wężach, termostatach itd robi się syf, nawet potrafi zapchać wąskie kanaliki głowicy co prowadzi...
Łożyska 6204, 6305. Simmering 35x62x10. Na wargi simera wciskasz wazelinę techniczną. Do zdemontowania tylna pokrywa, opaska płaszcza, część suszarki, okablowanie i termostat (od płaszcza), wyjęcie bębna wraz z płaszczem i grzałką, odkręcenie koła pasowego, oddzielenie bębna od płaszcza, wybicie starych łożysk i simera, założenie nowych... dalej wszystko...
Mam R19 1,7 F3N jednopunkt, benzyna+gaz. Zauważyłem, ze wskażnik temp. zachowuje sie jakoś dziwnie. Otóż po ok. 10 km wskazówka idzie wysoko ponad 3/4- myśle, że do temp max otwarcia termostatu, chwile stoi, otwiera sie termostat, wskaznik opada trochę no i tak w kółko tzn. WZNOSI sie i opada. Chdzi mi o to, że nie stoi stabilnie w miejscu po nagrzaniu....
A co powiecie na takie dawki na zimnym silniku ? Czy wyniki powinny sie aż tak różnić czy zimny czy ciepły? termostat wymieniony, spalanie na biegu jałowym 0,8l/h do 1l/h na silniku rozgrzanym, pytanie czy to wina pompek czy może wystarczy wymienić uszczelniacze na nich ? http://obrazki.elektroda.pl/1813938800_1...
Seat CORDOBA 2000r. 1.4 benzyna MPI - model AKK. Na zimnym pochodzi z 15 sek.obroty około 0.9 tyś. i silnik robi łubudubu (tak jakby był zalany lub nie dostał paliwa ) i się wyłącza, 3,4 podejścia takie same , 4,5-te i już chodzi ok. jeździ, przyśpiesza, no nic dodać nic ująć. Tak jak by nie miał ssania. Czyżby trzeba nowe oprogramowanie wgrać ? Bo...
simson uszczelniacz uszczelniacz wypycha uszczelniacz uszczelniacz maglownicy
zakładać panewka biquad wymiary przetwornik impulsowy
polerka samochodowa kosiarka elektryczna wybór
Spawarka traci łuk elektryczny - przyczyny i rozwiązania Podłączenie przekaźnika Songle SRD-12VDC-SLC zamiast pilota Stanley 1083 12