Często robię hamulce w tych sprzętach i trafia uszkodzona nowa pompka i uszkodzony nowy wyrównywacz. a gdy jest sytuacja taka jak autor postu opisuje spinam 2 pedały i robię rundę ciągnikiem po placu hamując i nie wiadomo czemu hamulec na kole na którym nie było znajduje się sam. ważna sprawa to regulacja tego bolca co popycha tłoczek pompki tak aby...
Ja miałem taki sam problem , więc wymieniłem pompki ale też nic to nie dało dopiero uszczelniacze na półośce . Od roku jest spokój.
gniazd nie sprawdzałem ,zmieniane były uszczelniacze komplet 4 szt pompki .Był podłączony VAG wszystko było oki pompki niby dobre według kompa , niby nie znalazł nic podejrzanego raczej wszystko było ok . przymierze się jeszcze raz do wymiany uszczelniaczy i wymienię śruby na nowe co myślicie o nowych śrubach obecnie są stare może nie dociskają ? Śruby...
Wystarczy zestaw naprawczy pompki długiej, zawiera wszystkie uszczelniacze i cały nowy wyrównywacz. Rozbierz i oceń czy gładzie pompki są w porządku, jak przytarte to nie warto regenerować, tylko wymienić na nową kompletną. Pozdrawiam.
Dziwne bez pompki powinien pochodzić chwile i zgasnąć i ne dawać się odpalić. Należało by sprawdzić ciśnienie pompy tandem podczas problemu. Przewody z filtra do pompy tandem. Czy czasem nie zamienione przewody do filtra. Samą pompę tandem. Plus uszczelniacze na pompach oraz przy okazji czy nie ma rantów w gniazdach pompek.
Klocki hamulcowe w hamulcu tarczowym zawsze będą dotykały tarczy hamulcowej, w związku z tym będzie występowało delikatne tarcie. Podobne tarcie wprowadzają uszczelniacze piasty i napędu licznika oraz napięcie osiowe pomiędzy łożyskami. Skuter to nie rower, gdzie liczy się wszystkie straty powodowane oporami toczenia. To nie hamulec bębnowy, gdzie szczęki...
To czarne to syf z pompek i dorzucić sprzęgło pompki trzeba, plyn hamulcowy nie ma dobrych właściwości smarnych dlatego wycierają się stopniowo uszczelniacze jak i cylinder jak pompka plastikowa . Jak ktos często wymienia to tego problemu nie zauwarzy ale i tak na nowym plynie się wycierają tylko nie gromadzi się opiłki gumy i plastiku.
Do sprawdzenia wałek rozrządu i szklanki, przy okazji można wymienić uszczelniacze pompowtrysków. Same pompki zostaw w spokoju
[quote="kames76"]Wymieniłem uszczelniacze pompek podobno były nieco wyrobone na razie autko pali trzeci dzien Mam taki sam problem można wiedzieć o jakie" pompki "chodzi?
Czyli remont robiony u Zenka w szopie. Pasek ma automatyczny napinacz i starcza na 5000h. Pompki mają różną wysokość podkładek, dzięki czemu ustawia się dokładnie zapłon na poszczególnych cylindrach, kręcąc lewo-prawo ustawiasz dawkę paliwa. Czego akurat się nie robi, bo po co, ustawiasz pompkę na znaki, kołkujesz i wkładasz. Ale podkładki pod pompki...
Kiedyś szukałem i nie znalazłem nowych. Tłok od pompki zawsze wyrobiony jest w obudowie i nawet nowe uszczelniacze nic nie dadzą. Ja poprawiałem pompkę i dorabiałem tłok z kanałami pod o-ringi. Na tłoku siłownika zamiast tego uszczelniacza dorobiony stalowy krążek i w nim kanał pod standardowy uszczelniacz od siłowników hydraulicznych. Pomierz pompkę...
Witam Was. Mam problem w silniku BKC z pompowtryskiwaczami. W styczniu zaczął mi trochę kopcić. Po wymianie uszczelniaczy wszystko wróciło do normy. Lecz po 25tys km problem jakby powrócił. Wymieniłem uszczelniacze ponownie. Komputer pokazał wartości każdej pompki w normie. Obecnie auto jeździ, nie kopci ale mam wrażenie że kiedy stoję na biegu jałowym,...
Chmura przy odpaleniu skoro pompki i turbina sprawne to mogą być uszczelniacze zaworów ale po własnych doswiadczeniach to przy tego typu aucie i to 20letnim z przebiegiem pewnie 400 -600 tys to i prowadnice zaworowe mogą już być out i wymiana uszczelnień wiele nie pomoże. Druga sprawa jak turbina będzie na gorącą stronę puszczałą olej to we wlocie będzie...
Sprzęgło przecież jest nowe ma 400km przebiegu docisk łożysko, tarcza. Reklamuj wykonaną usługę. Czy było tak przed wymianą sprzęgła, i czy mechanicy o tym wiedzieli? Do sprawdzenia dźwignia wyłączająca sprzęgło, problem może też być po stronie hydraulicznej, uszczelniacze pompki i siłownika, ewentualnie rozwarstwiony przewód hydrauliczny.
Koła starczają w zasadzie do końca życia silnika. Za to uszczelniacze już nie. Do odkręcenia koła jest przyrząd do jednego i drugiego. A kołem na wałku rozrządu ustawiasz wlasnie rozrząd. Co wpływa też i na zapłon. A potem podkładki pod pompki o odpowiedniej wysokości i ilości.
Dziwi mnie tylko jedno. W serwisie sthila wymieniają na pałę uszczelniacze bo może to one??? Taki serwis nie ma pompki podciśnieniowej??? Taka pompka chińczyk to koszt około 100zl. Sam mam taką i daje radę. Wszystkie ewentualne nieszczelności zaraz wyjdą. Czy to uszczelniacze czy króciec itp.
Witam mam lagunę 2 1.9 dCi (88kw)2003 rok. Musiałem wymienić pompkę sprzęgła tą przy pedale. I problem polega na tym że słychać jak wysprzeglik chodzi lecz, nie da się wbić biegu. Odpowietrzyłem grawitacyjnie, przez strzykawkę, i tradycyjnie. Nic nie pomaga. Uszczelniacze na przewodach wymienione. Dodam jeszcze że jest luz na pedale odciągając go do...
Auto naprawione, jeździ tak jak powinno. Wałek wyglądał ładnie. Podczas demontażu pompowtrysków okazało się, że śruba 2 pompki prawie w ogóle nie trzymała. Ktoś tam wcześniej już grzebał i przeciągnął gwint w głowicy, dodatkowo o-ringi na pompowtryskach poskręcane. Po naprawie gwintu, zmieniłem uszczelniacze na pompkach, były już w bardzo kiepskim stanie...
witam mam Passata b6 silnik Bmr na pompkach Siemens, czy są różnice między uszczelniaczami Bosch 1 417 010 996, 1417010996 a ori vw 03G 198 051 D chodzi mi głównie o te dwa uszczelniacze reszta to wiem trzpienie sa inne. Nie ukrywam że zamienniki ori są drogie np Victor Reinz 15-42119-01, Elring 690.170 inne zamienniki mnie nieinteresuja kiedyś kupiłem...
Witam wszystkich po długim czasie problemem jest szybo przybywającą ropa w oleju silnika samochód passat B5 fl auto ma usunięty filtr DPF zarówno mechanicznie jak i elektronicznie wymieniony silnik z bgw na awx w obu przypadkach ta sama przypadłość uszczelniacze na pompkach nowe jak również pompa tandemowa nowy silnik z pewnych rąk i przy pewnym przebiegu....
Membrana pomiarowa nie była twarda? Problem z falującymi obrotami biegu jałowego to często objaw zużytych uszczelniaczy wału korbowego lub niewłaściwej regulacji mieszanki biegu jałowego (śruba/dysza L). Problemy z gaśnięciem i zupełną niemożnością odpalenia to często objaw zbyt słabej energii iskry (długości iskry), doraźnie pomaga radykalne zmniejszenie...
Witam towarzyszy. Dane pacjenta: VW Touran 2007r 1.4TSI 103kW BMY Auto zakupione z rozebranym silnikiem w kartonach. Bliższa historia auta nie jest znana oprócz powodu rozebrania silnika, którym był rozrząd. Kolizja z zaworami. Po złożeniu silnika jest problem z jego odpaleniem. Zaskakuje na chwile obroty idą ~1200 obr/min (rozruch silnika) następnie...
Coś się dzieje z 4-tym cylindrem, albo słabsze sprzężanie, albo uszczelniacz pompki, albo sama pompka. Ujemna synchronizacja zwiększa wskazania spalania. Będziesz robił sam czy mechanik? Na początek proponuję regulacje pompek i poprawa konektorkow w wtyczce pompki oraz pomiar ciśnienia sprężania, przy okazji wymienisz świece.
Co mają gniazda i uszczelniacze albo regulacja pompek wspólnego z gaśnięciem na ciepłym to nie wiem - nie potrafię sobie tego wyobrazić. To że pcha kompresję w układ paliwowy i zapowietrza układ, chyba nie miałeś nigdy doczynienia z walniętymi uszczelniaczami w PD. Pobawić się w osobne zasilanie paliwa można, wykluczy układ paliwowy, jeśli to nic nie...
Witam. Kilka dni temu dostałem od kuzyna taka pilarkę Oleo-Mac GS 350. Po usunięciu kilku usterek - teraz nie mogę rozwiązać problemu wysokich wolnych obrotów. Nie reaguje na regulację śrubą T. Śrubą L - trzeba odkręcić ok. 3 obroty, ale i tak obroty są wysokie, a dalsze odkręcanie tej śrubki nie mniejsza ich. Wydaje się że reaguje dobrze na dodanie...
Cylinder i głowica są przykręcone do skrzyni korbowej czterema szpilkami i nakrętkami. Po ich odkręceniu można głowicę ostukać np. drewnianym młotkiem lub podważyć równomiernie z obu stron. Trzeba się liczyć z uszkodzeniem uszczelki pod cylindrem. Nie sądzę jednak, by powodem takiej pracy silnika była dołożona uszczelka pod głowicą - to wygląda raczej...
Wyciągłem pompki i faktycznie oringi zużyte. Gniazda wyrobione, więc na razie założyłem nowe uszczelniacze auto przestało szarpać i ma więcej Nm na wolnych obrotach. Jak uzbieram kasę głowica pójdzie do roboty i przy okazji rozrzad zrobię. Dzięki za pomoc!
W/g producenta ten silnik ma normę 0/7l na 1000 km . Równiedobrze mogą już pompki lać Jeśli juz to wtryski i pamiętaj że są to dwucisnieniowe. Moze popuszczać uczczelnienie turbo, bądz uszczelniacze zaworowe.
Oczywiście błędy skasowane :) zostaje tylko jeden z dpf http://obrazki.elektroda.pl/8348719100_1... Check znikł, po ruszeniu z miejsca czasami wyskakuje błąd z pompki drugiego cylindra lub 3 z 4 tez się zdarzył :/ nawet na tym pojedynczym błędzie ciężko ma z paleniem gdy jest wpięty czujnik temperatury paliwa. Po odłączeniu tego czujnika...
Witam zgodnie ze wskazówką rozciąłem plastyk od pompki i wygrzebałem zaworek z pompki. Tylko jest jedno ale przy okazji uszkodziłem silikonową uszczelkę teraz nie mam skąd jej zdobyć. mam model pompki EP4GW 48 W. po rozebraniu przewodu grzałki znalazłem dwa uszczelniacze koloru czerwonego po spasowaniu całości (przed wyjęciem pompki) wyciekała mi z...
Dzięki co to jeszcze może być ,bo problem taki ze jestem w trasie koło francji w pl będę 25 grudnia , czy dojadę ?? , a jeżeli pompki czy uszczelniacze ,to nie powinien od razu po odpaleniu telepać ,dlaczego telepie po jakiejś dłuższej chwili? w chwili rozruchu przez około min chodzi idealnie.
Mam tą NAC-o podobną piłę i mogę podpowiedzieć co nieco jak sobie poradzić z niedomaganiem pompki oleju. Ta pompka ma tragiczną jakość, czy zwykła z której wylatują kulki zaślepiające czy ta niby wzmocniona - wymieniłem ich już z 10. Ogólnie to początkowo lałem tam dedykowany olej i było kiepsko, teraz przepracowany syntetyk z samochodów na benzynie...
Fakt - moja pomyłka, autor nie podał bliższych danych dot. silnika a ja jakoś pomyślałem o silniku podkaszarki 2T. Wiem, że w silniku 4T uszczelniacze wału chronią skrzynię korbową przed wyciekiem oleju. Uwagi dot. pompki paliwa pozostają aktualne.
Witam, taka mała sugestia - miałem podobny przypadek do opisywanych. Cuda niewidy były robione - wymieniona pompa główna podnośnika, rozdzielacz, uszczelniacze na tłoku i dalej d....a. Przyczyną złego podnoszenia lub jego całkowitego braku był opiłek mosiężny sporych rozmiarów w pompce pomocniczej. Zawiesił się zaworek i "kicha". Doszedłem do tego zaślepiając...
Chciałbym zamiast ręcznej pompki zastosować pompę ABS + sterowanie zaworkami. Tylko uszczelniacze pompy nie tolerują oleju a uszczelniacze siłownika nie tolerują Płynu hamulcowego. Co począć w tej sytuacji.
Witam.Auto jak w temacie ciężko odpala zimny(po postoju)-długo kręci,kopci-pochodzi chwilkę i pali na strzała .Dotychczas sprawdzone:pompa podająca paliwo sprawna,brak powietrza w przewodzie zasilającym,świece sprawne i grzeją,czujnik temperatury paliwa i płynu ok,na vagu kanał 13-wszystkie w okolicy 0,04-0,14, kanał 18-wszystkie 0,kanał 23-trochę wysoko...
Pompki miejscami były zmieniane, jest to ewidentnie wina na jednym cylindrze. Uszczelniacze są wymienione, połączenie też jest ok. Rozumiem że reszty bez mechanika nie sprawdzę? Korekty na 3 cylindrze są tak -2. 5 do -2. 9 a na 2 cylindrze jest +2, 5 do +2,9
Wszelkie objawy wskazują na uszczelniacze na pompkach.
Co może być przyczyną głośnego pisku występującego podczas wciskania pedału gazu. Pisk ten występuje tylko w jednej pozycji wciśniętego pedału gazu na każdym biegu, na postoju tego nie ma. Jeśli pedał gazu dochodzi do tej samej pozycji i zaczyna piszczeć i utrzymuje w tej pozycji pedał gazu piszczenie jest ciągłe (samochód jedzie z tą samą prędkością)...
Jak nie masz pompki do odpowietrznia przelewu to zalej filtr paliwa do pełna popuść wszystkie przewody wysokiego cisnienia przy wtryskiwaczach , kręć rozrusznikiem az poleci paliwo przy wtryskach dokręc przewody i powinno zaskoczyć . Czasami nawet oryginalna pompa kent moora nie daje rady i trzebaz tak robić . Cząsto padają uszczelniacze na wtryskach...
Witam. Ostatnio wymieniłem pompowtryskiwacz na 1szym cylindrze i po jakimś czasie zaczęło się sączyć paliwo (1szy cylinder) po przez otwór w śrubie, która mocuje listwę paliwową do głowic (jest ich 6). Nie wiem czy wymianę pompki należy łączyć z tą usterką. O ile pamiętam między listwą a głowicami są uszczelniacze i jeśli któryś byłby nieszczelny to...
Jako serwisant powinieneś wiedzieć że jeżeli coś jest uszkodzone to wymieniasz na nowe nie bawisz się w żadne nitki. Jestem ciekawy czy jak uszczelniacze są do wymiany też ich smarowałeś sylikonem żeby nie puszczały tak sie nie robi , to czytają ludzie i potem wyrabiają sobie opinie na temat serwisów , współczuje twoim klijentom . ForesT91 poprostu...
Witam. Mam całkiem podobny problem z takim samym atego co w temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... temat zamknięty więc piszę nowy. Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK. Wymieniłem filtr paliwa na oryginalny, zmieniłem uszczelniacze na pompkach, wymieniłem zawór zwrotny, wymieniłem pompę paliwa. Byłem u kilku mechaników to bawili...
Złóż pompkę i obracaj palcem tą plastikową zębatkę, wałek powinien się przesuwać do przodu i do tyłu, za każdym obrotem. Około milimetra, jeżeli się nie przesuwa, to pompka do wymiany. Na plastikowej zębatce jest rowek, jest on zrobiony pod pewnym kątem. W obudowie pompki jest występ, który wchodzi w ten rowek, powodując przesuwanie się wałka pompki....
Kolego jeżeli chodzi o przelewy czy też uszczelniacze trawersów to wszystko zostało wymienione. Jedyne co zauważyłem to po zdjęciu przewodu wychodzącego z filtra na pompę paliwo zaczęło bulgotać i spływać do baku. Czy to normalny objaw?
Tak kolego kkknc pisałeś o tym w drugim poście ,zmyliło mnie to że cewka na stole działała poprawnie a raczej udawała że działa. Dzieki za wartość siły dokręcenia napinacza. A tak na przyszłość czy podpowiesz mi jak prawidłowo ustawić pompki ta maszyna musi jeszcze popracować. Wiem że pytam o wiele ale czy biały dym na zimnym silniku to mogą być uszczelniacze...
Stwierdziłem że membranka od pompki paliwa jest zużyta i narazie czekam na te membranki a wy co myślicie o tym za pomoc z góry dzięki.I jeszcze co do regulacji to próbowałem kręcić i w tą strone i w drugą strone i nic nie pomogło było gorzej.
Kolego grassi20, Domyślam się, że pisząc o dawkach masz na myśli korekty na PD, które odczytujesz. Twoje wcale nie są takie złe jakby się mogło wydawać... Warto wiedzieć, że korekty nie świadczą o tym w jakim stanie są pompki ale o tym w jakim stanie są Twoje cylindry ponieważ dawki na "+" oznaczają, że cylinder jest nieco słabszy i dlatego są one większe...
zamontowałem tą pompkę.działa prawidłowo-nie zapowietrza się. ale chyba będę musiał sprawdzić uszczelniacze wtryskiwaczy bo samochód trzeba odpalać 2 razy.Za pierwszym razem zapala i jesli nie dodam gazu to zgaśnie po okolo 10 sekundach , za 2 razem tego efektu niema.Ogólnie jest ok. Dzieki doktorr za pomoc-temat uwazam za zamkniety. Pozdrawiam
Wiesz, jestem zdania że jak już rozbebeszyć wszystko to raz a konkretnie. Sprawdzisz wtryski jak tam pylą, uszczelniacze pod nimi, oczyścisz ew. wymienisz i święty anielski. Wtedy można zabawić się z bakiem. Nastanie czystość i zostanie zabawa z układem zapłonowym. Wydajność pompki paliwa trzeba zobaczyć. Jak już masz sobotę to i niedzielę poświęć :-)...
Witam robiłem właśnie próbę olejową w Accordzie jak w temacie. Problem samochodu polega na tym, że bierze ok. 1 L oleju na 1000 km. Niby te Hondowskie silniki lubią spalać olej, ale tutaj jest chyba trochę przesadzona ta wartość. Samochód jest własnością bardzo dobrego znajomego, więc nie chciałbym naciągać go na jakieś nie potrzebne koszta. Po rozgrzaniu...
Później uszczelniacze wtrysków Wrzuć zdjęcie albo numer katalogowy. - z okolic filtra paliwa po nagrzaniu się silnika słychać szum. Skupiłbym się na przewodach paliwowych przed pompą i samym filtrze. Nie masz pompki w zbiorniku, więc nie ma widocznego wycieku pomimo nie szczelnośći. Wtryskiwacz nie powinien się pocić, ale to może wpływać jedynie na...
Węzyki powrote razem z trojnikami były wymieniane już dwa razy. Wymienione zostaly uszczelniacze wtrysków. Przewody paliwowe od baku, aż do filtra i pompy wtryskowej rowniez wymienione. Filtr paliwowy wymieniany trzy razy. Pompa wtryskowa sprawdzona - jest szczelna, zadnych zastrzeżen co do jej pracy nie było. Po za tym również przewody paliwowe na...
Witam ! Od jakiegos czasu mam taki problem ze swoim autkiem ze zauwazylem ze podnosi mi sie poziom oleju, na pewno nie jest to wina uszczelki poniewaz nie jest to plyn chlodzacy, prawdopodobnie ropa. Dwa dni temu zmienilem uszczelniacze pompowtryskiwaczy, jak sie okazalo dwa z nich byly wrecz pekniete, od mechanika ktory zmienial mi te uszczelki uslyszalem...
Problem rozwiązany, wymienione uszczelniacze pompek, oraz przy okazji zregenerowane 4szt pompek.
uszczelniacze uszczelniaja kanaly zalilanie i powrot paliwa miedzy glowica a pompka, a wszystko od cylindra uszczelnia podkladka
Pompka wstępna,przepustnica do sprawdzenia czy się nie zacina, uszczelniacze na pompkach, podstawy takie jak filtr paliwa, pompa tandemowa,pompki, ogólnie może być dużo rzeczy.
Silniki się "przezwaja" :D . I nie jest to trudne (dla przezwajacza!). Jedna z moich HD1090 była przezwajana, chyba przed pięcioma laty, bo kupiłem ją spaloną. Wtedy - przezwojenie - chyba ok. 450 zł. I właśnie wtedy, przy okazji rozbiórki, zrobiłem remont kapitalny (naprawdę - kapitalny, bo była okazja). Pytasz o części? Jeśli zrobisz prawidłowy remont,...
Np uszczelniacze na pompkach,nieszczelnoiśc tandem, i inne cuda
Do pompki leci przez uszczelniacz popychacza. Nie ma tam nic takiego. Jurek, piszę bardziej z pamięci tych prostych silników, więc może i nie ma. Niemniej przez popychacz zasuwa olej do pompki. A co dalej się z nim dzieje, to zależy od samej pompki.
Witam posiadam piłe Husquarnę 137 i mam pytanie jak odpowietrzyć pompkę oleju? bo wymieniłem uszczelniacze i sie zastanawiam tam żadnej śrubki nie ma po prostu nalać pod sam korek oleju i nie wiem minimalnie poluznic jak piłę odpale? bo nie chce póżniej ściągać specjalnie sprzęgła kupiłem nową pompkę oleju ale czytałem że te zamienniki mają wadę fabryczną...
Ja dzis wymienilem uszczelniacze pompek :/ [url=https://obrazki.elektroda.pl/731386... Dalej szarpie :/
Jaki przebieg? Silnik 105km pompowtryski i ich wada konstrukcyjna się może odzywa, jeżeli nie ma błędów, odczyty czujników w normie, ewentualnie na płaka odpalic, jak zapali i będzie chodził to do weryfikacji parametry vag 013, 018 021, pompa tandem, potem uszczelniacze pompek i głowica. Dodano po 19 Kiedyś pisałem w innym temacie. Jak silnik był ciepły...
Prawdopodobnie za ciasny simering.
Jak dwa stany oleju w misce, to puścił tandem albo uszczelniacze na pompkach, ale rozbieganie się silnika/olej w dolocie, to trzeba zajrzeć do turbo.
A uszczelniacze pompowtrysków kiedy były wymieniane? Ja w swoim 1.9 tdi 101KM też miałem problemy z odpalaniem zimny czy ciepły ( trzeba było się nakręcić ), więc mój mechanik stwierdził, że do wymiany uszczelniacze na pompkach. Po tej wymianie nie zależnie od temperatury VW palił na dyg. Stare uszczelniacze były już powypalane. Ja bym jeszcze na twoim...
Przebieg? Może vacum, może wstępna jeśli jest, może uszczelniacze na pompkach.
Tak Była planowana, wymienione wszystkie uszczelniacze pompek, uszczelniacze pompy diesla, szklanki i rególowane pompki(rególacja była robiona jeszcze w polsce przez obeznanego mechanika bo głowice miałem w Polsce do planowania). Tu na miejscu była zakładana do silnika wymiana rozrządu rolek pasków itd.
Odkręć korek spustowy oleju z pompy paliwa. Jeśli będzie ropa zamiast oleju. To wyciągnij ją wymień uszczelniacz na wałku, i przy okazji napraw pompkę zasilającą.
Sprawdź filtr paliwa. Czy nie jest czarny jak smoła. Jak jest czarny to albo wacupompa albo uszczelniacze na pompkach.
Sprawdź korekcję (grupa 013) Jak gaśnie i trudno odpalić stawiam na uszczelniacz pompki (korekcja ponad +2.00) Zrób LOGI grupy 013, 023
myślisz, że przez wadliwe uszczelniacze w pompce hamulcowej płyn hamulcowy wycieka do układu hydraulicznego?
pompka jest jedna na dwa fronty poprostu spuchly uszczelniacze w niej i nie domyka.wymiana na nowa zalatwi sprawe
Witam pacjent to passat b6 2.0tdi bmp problem polega na tym że kopci na biało głowica była regenerowana uszczelniacze pompek wymienione i uszczelka pod głowica. Wyskakuje błąd sondy lambda. Czy to może być powodem kopcenia na biało?
Mechaniczna pompka paliwa do gaźnika, jak tą dziurką leci olej to znaczy, że puścił uszczelniacz na trzpieniu popychacza.
2 razy w takim przypadku miałem uszkodzoną pompkę sprzęgła, (napuchły w niej uszczelniacze i przestał się płyn cofać do zbiorniczka ) efekt twardy pedał, uślizgi sprzęgła Nie naciskając sprzęgła popuść odpowietrznik jak wypłynie trochę płynu zakręć i sprawdź cz się ślizga
Prawdopodobnie uszczelniacz osi pompki do wymiany.
NAjcześciej puszcza uszczelniacz w pompce i olej dostaje się na komutator .
Witam glowica po kapitalce(nowe zawory,gniazda,uszczelki) nowy walek,szklanki,uszczelniacze pompek-wszystko ustawione.Dla pewnosci pierscienie wymienione. Auto poskladane i olej w zbiorniku wiec nowa vacum(nic) jakies rady vcds 0 bledow wtryski super norma zaplon na "0" dymi niebiesko i strasznie smierdzi.[/i]
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Wymieniałeś uszczelniacze na pompkach?
Turbo późno wstaje, stąd "muł" przy dolnych obrotach, ale z olejem w ropie czy ropą w oleju związku raczej nie ma. Bipy bardzo ujemne co świadczy o zbyt "słabym" zasilaniu pompowtryskiwaczy paliwem, zapchany filtr, słaba pompa, nieszczelny układ paliwowy. Jak pisali poprzednicy: 1. Uszczelniacze pompek 2. Pompa Tandem 3. pęknięta głowica (nie życzę)...
Ja skłaniam się raczej ku uszczelniaczom pompek, chociaż raz zdażyło mi się, że pompa tandemowa w ciągu 40 min. pracy na biegu jałowym napompowała paliwa pod sam korek. Zaciągnęło wtedy paliwa przez odmę na tłoki i silnik gwałtownie stanął. :-) ( takie tam przygody z używkami...)
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem auta pacjent vw passat b5 fl 2001 rok 130km . Gdy juz odpali trochę kopci na bialo po chwili ustaje kopcenie. Następne odpalenia auta bez najmniejszych problemów, w ymienione uszczelniacze pompek, świece źarowe ,filtr paliwa ,co może być przyczyną ciężkiego odpalania ? Z góry dziękuję za podpowiedzi
Pompki pracują bardzo ładnie, jaki masz przebieg? Coś się dzieje z Garem 4, proponuje profilaktycznie wymienić uszczelniacz pompki 4, pozostałych bym nie ruszał, lepiej zostawić niż oddać w ręce jakiegoś "paproka" który narobi tylko szkód. Niebieski dymek może się brać z nagromadzonego oleju w dolocie. Posprawdzał bym jeszcze układ zasilania paliwem...
Żeby nie zakładać następnego tematu mam kolejne pytanie odnośnie piły jak w temacie. Przy demontażu wału z obudowy piły na wale pomiędzy uszczelniaczem a pompką oleju jest taka sprężynka i jeszcze jakaś "podkładka, uszczelka" tak jakby z filcu. Podkładka ta była zniszczona, nie mogę jej znaleźć w sklepach a na rysunkach technicznych wcale nie jest ona...
Rozbierz pompkę jeśli jest pod uszczelniaczem woda to wymień pompkę .Dlatego że wolniej wypompowuje i pralce brakuje zaprogramowanego czasu ma resztę funkcji.
Witam, post zakładam ponieważ na dniach będę robił uszczelniacze na pompkach. Chciałbym zapytać jak do tego zabrać się, wiele już czytałem oglądałem i już coś tam wiem ale jak by jeszcze ktoś coś podsunął to by było super :-). Dzięki.
Korekty na pierwszym screenie dramat. Na drugim już ok. Wygląda to na brak paliwa do pompek. Jak pojawi się problem zgaś silnik i zajrzyj do filtra. Wystarczy zdjąć zawleczkę i do góry wyjąć przewód paliwowy. Poziom paliwa ma być ponad materiałem filtrujacym. Możesz sobie porównać z poziomem jak silnik jest rozgrzany i nie ma problemu. Jak tu będzie...
Potwierdzam, pompka paliwa do wymiany, to jest otwór technologiczny, w przypadku uszkodzenia membrany pompy wycieka z niego paliwo, w przypadku uszkodzenia uszczelniacza olej, nie może być zaślepiony
Witam. Problem polega na tym, że paliwo dostaje się do oleju i wzrasta poziom. Zostały wymienione uszczelniacze na pompkach ale nie pomogło. Jest jeszcze problem z hamulcem bo jest twardy, czy to może mieć związek z sobą? Ogólnie silnik pracuje prawidłowo, ma problem z odpalaniem, tak jakby brakowało paliwa.
W aucie oryginalnie było z 6 otworami -pk5 ale pompka siadła i nie mogłem dostać identycznej w rozsądnej cenie więc kupiłem z 4 otworami -pk6 i chciałbym założyć oryginalne koło pasowe bo to które teraz mam ma inne odsadzenie i pasek mi trochę po piskuje Czy jak podgrzeję koło to nie spalę uszczelniaczy w pompce? Nie ma innego sposobu na zdjęcie?
Witam. Oczywiście może to być problem z nieszczelnością silnika, np na uszczelniacz wału, łączeniu karterów. Gaźnik był czyszczony ? Może wystarczy przestawić iglice i wyregulować gaźnik. Przy składaniu silnika dobrze złożyłeś pompkę olejową (chyba że nie rozbierałeś od strony zapłonu)
Znajomemu, taki "złota rączka", też przeciekał 15 letni kocioł. Przez 4 lata co roku go spawał. Ostatni rok jak nie było co spawać użył uszczelniacza do chłodnic. Przy użyciu tego środka w układzie był sam kocioł i pompka obiegowa. Później rozebrał i wyczyścił pompkę. Z uszczelniaczem kocioł wytrzymał jeszcze sezon i poszedł na złom jako 20 tetni kocioł.
Witajcie w tej pilarce drugi uszczelniacz znajduje sie na pompce oleju?
A jest generalnie jakiś kupny ściągacz który podejdzie pod koło walka z pompkami?
Sprawdź membranę w pompce paliwowej i uszczelniacze na wale. Problem z iskrą też powoduje takie objawy ale wtedy silnik szarpie.
Czy silnik odpala psikając aerozolem we wlot gaźnika? Jeśli tak, to silnik powinien zapalić mając sprawny gaźnik. Jeśli nie, to silnik może nie zaciągać ładunku przez nieszczelność komory korbowej (uszczelniacze itd). Przy próbie odpalenia na ssaniu, świeca powinna się zalewać, a w gardzieli gaźnika powinno być widoczne wylewające się paliwo. Może być...
witam mam problem z galaxem. Po wymianie głowicy, uszczelniaczy pompek, filtru paliwa , wężyków samochód po postoju większym niż godzina zapowierza się że trzeba go strasznie długo kręcić.Gdy już załapie chodzi równiutko i bez zarzutu, pompa w zbiorniku pracuje i tłoczy,lecz co mnie zdziwiło zaraz po zgaszeniu odkręciłem korek na pompie tandemowej do...
Rozbierz jeszcze raz gaźnik. Coś przeoczyłeś. Wykręć śrubę h i otwór psiuknij wd 40, zwróć przy tym uwagę czy wd wydostaje się dyszą główną i otworem w gaźniku. Bo może jest przytkany. filtr paliwa sprawdzony - w porządku Ale czy na pewno ?. Świeca zmieniana? Paliwo świeże? Karencja na benzynę z olejem wynosi od jednego do dwóch miesięcy max. Jeśli...
uszczelniacze stihl toyota uszczelniacze uszczelniacze wtryskiwaczy
zatkać wtrysk lodówka przepięciu załączenie tyrystora bocznikiem
zawór spustowy cersanit punkty elektroda
Zbyt duży prąd spoczynkowy lewego kanału wzmacniacza - możliwe przyczyny Klawisz Auto w BMW 5 E39 1999 - Funkcje i Działanie