ŚPRawdz czy uszczelniacze pompowtrysków są szczelne .olej w filtrze paliwa i w koszu pompy paliwa w zbiorniku
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Jeszcze niech kolega napisze jakiej firmy te uszczelniacze były,kto je składał,kto dobierał,czy były porownane ze starymi,czy włożył je ktoś kto ma pojęcie o tym itp itd?
Paliwo dostać się do oleju może przez pompę tandem lub uszczelniacze pompowtrysków. Jak silnik nie równo chodzi to raczej uszczelniacze pompowtrysków.
https://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-reg... tego się trzymaj.
Problemem były uszczelniacze pompowtrysków i termostat
zastanawialem sie tez wlasnie nad tym tylko nie bardzo mam z kad je wziasc.... tylko dlaczego auto oslabo po wymianie uszczelniaczy na nowe?? jak na starych chodzilo bardzo dobrze... to mnie zazstanawia...
auto oddane do warsztatu , prawdopodobnie zużyte uszczelniacze pompowtrysków , gdy odbiore auto to napisze czy wymiana tych uszczelniaczy poskutkowała , dziękuję wszystkim za pomoc .
Do sprawdzenia wałek rozrządu i szklanki, przy okazji można wymienić uszczelniacze pompowtrysków. Same pompki zostaw w spokoju
Uszczelniacze pompowtrysków do wymiany.
A uszczelniacze pompowtrysków kiedy były wymieniane? Ja w swoim 1.9 tdi 101KM też miałem problemy z odpalaniem zimny czy ciepły ( trzeba było się nakręcić ), więc mój mechanik stwierdził, że do wymiany uszczelniacze na pompkach. Po tej wymianie nie zależnie od temperatury VW palił na dyg. Stare uszczelniacze były już powypalane. Ja bym jeszcze na twoim...
dokladnie do wymiany uszczelniacze pompowtrysków
Pompa Vacum wymieniona w sierpniu 2021 na nowa, uszczelniacze pompowtrysków październik 2021 jest możliwe że tak szybko by dały o sobie znać?
3- kupić po renegeneracji? Ta opcja będzie najlepsza jak kupisz od sprawdzonego. Dziś dzwoniłem do mechanika w sprawie wymiany uszczelniaczy pompowtrysków, usługa - 450-500zł . A czemu chcesz wyciągać pompki? Jaki masz przebieg?
Raczej pompa "tandemowa", ma dużo wspólnego bo to pompa powietrzna/paliwowa uszkodzenie uszczelnień może doprowadzić do przecieku paliwa do silnika. Raczej nie liczył bym na uszczelniacze pompowtrysków bo pierwszym objawem uszczelek jest utrudniony rozruch a o tym nic nie pisałeś..
Jak silnik PD to typowy objaw puszczenia uszczelniaczy pompowtrysków. Tylko dziwne bo jak auto osłabło tryb awaryjny to powinno błąd zapisać...
To masz problem w głowicy, albo uszczelniacze pompowtrysków, sam pompowtrysk, lub pęknięta głowica, lub gniazda pompowtrysków. A wogóle podasz kod silnika? Czy to BKC czy BLS ?
Jak już to Uszczelniacze pompowtrysków .
Uszczelniacze pompowtrysków do wymiany w najlepszym wypadku, a ten gorszy to naprawa głowicy lub wymiana na sprawną (chodzi o wyrobione gniazda od pompek). Jak pompę słyszysz jak się włącza po zapłonie to raczej jest dobra zresztą komputerem możesz ją wysterować i sprawdzić jej wydajność ile Ci napompuje w pojemnik w określonym czasie. Kontroluj czy...
Wygląda na uszkodzone uszczelniacze pompowtrysków, i lub na zapowietrzającą się pompę tandemową.
Może uszczelniacze pompowtrysków? Wrzuć logi 013,018,023. Czy silnik pracuje normalnie czy nierówno?
Obstawialbym, albo vacu albo jak koledga wyzej wspomnial uszczelniacze pompowtrysków.
Sprawdź zawór przelewowy na listwie (od strony wentylatora)- zmierz ciśnienie na pompie zasilającej. Czasem mogą być winne uszczelniacze pompowtrysków.
Galaxy 2002rok 1.9PD. Dodano po 10 0ringi. chodzi o uszczelniacze pompowtrysków?.
A sprawdzane było ciśnienie wtrysku paliwa.Sprawdź czy nie ma za dużo oleju bo przez turbinę może iść na ssący a jak go przybywa to wymień uszczelniacze pompowtrysków
Prawdopodobnie "padły" uszczelniacze pompowtrysków, lub już same gniazda. Jaki masz przebieg? (szacowany bo ten licznikowy to wiadomo)
Hej, mam problem z Passatem 1.9 TDI 115 KM AJM. Auto po nocy ma dość duży problem z odpaleniem. Kręci za pierwszym razem, nie ma szans, że odpali za drugim albo trzecim razem. Jak odpali, to chmura białego dymu z tyłu. Temperatura zewnętrzna raczej nie ma wpływu, bo przy -5 °C i 10 °C pali tak samo. Jeśli już odpali, to po chwili pali od strzała. Ogólnie...
Czy jest sens regeneracji pompy (zestaw naprawczy) w razie przecieku czy lepiej kupić nową? Jak wymieniałeś uszczelniacze pompowtrysków to za pooą czego ustawiałeś silnik do regulacji poszczególnego pompowtrysku mam na mysli przyrząd (chodzi mi o momęt kidy należy wtrysk wyregulować to trzeba wał obrucić i ustawić w odpowiednim momęcie)?
Szukaj w głowicy, przy uszczelniaczach pompowtrysków. Sprawdź też czy działa, oraz jakie ciśnienie wytwarza pompa w zbiorniku paliwa. Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?
Nie wiem czemu ale podczas jazdy gaśnie i jedynym sposobem aby go odpalić jest spuszczenie powietrza z filtra paliwowego. Demontaż wtryskiwaczy z głowicy, czyszczenie gniazd, wymiana kompletu uszczelniaczy pompowtrysków, poprawny montaż z ustawieniem, i na koniec wymiana termostatu na filtrze paliwa (ten czarny element z dwoma wężami blokowany metalowym...
Witam ponownie. Diagnoza już wystawiona i jaki problem- uszczelniacze pompowtrysków. We wtorek auto na warsztat i zobaczymy czy bedzie różnica w odpalaniu :) Będe informował o efektach. Pozdrawiam
zamykam temat , ponieważ byłem dziś u znachora czarodzieja od diesli i jest to przyczyna uszczelniaczy pompowtrysków także samemu się tego nie zrobi . pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
Wymień oringi (uszczelniacze) na pompowtryskach przeważnie pomaga :|
Witam po przerwie,problem wraca wraz z zimą. W silniku filtry oleje powymieniane,świece sprawne,przekaźnik świec wymieniony,uszczelniacze pompowtrysków 2 razy zrobione,vacum pompa nowa(pierburg),rozrząd nowy,rozrusznik zregenerowany,aku sprawny,2 zaworki zwrotne założone.W poniedziałek czujnik temp wymieniony a we wtorek rano -2 stopnie i lipa.Ostatnio...
T5, jak sam wiesz klienci potrafią niesamowite historie opowiadać, może sam na to wpadł i dodał "rekomendacje" mechanika na poparcie swoich racji :D
Napisz proszę o jaką temperaturę chodzi ?? co do diagnostyki to jakiś VAG Kolega wyżej pisze o uszczelniaczach pompowtrysków czy to też brać pod uwagę ?
Golf V 1.9 TDI BLS 2008r. Witam Wszystkich, mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Na zimnym pali od strzała ale jak już ma 70°C to szarpie silnikiem, a jak ma 90 to jest jeszcze gorzej, chciałbym mu pomóc ale nie mam już pomysłów.😞Może komuś udało się rozwiązać problem, dużo zrobiłem do tej pory, między innymi: - regeneracja głowicy + tuleje...
Uszczelniacze na pompowtryskach (ewentualnie gniazda w głowicy) pompa tandem do sprawdzenia.
Witam kolego T5 1.9 105 KM 300.000 KM ja miałem takie same objawy jak ty.I powiem ci tak że do wymiany są wszystkie 4 uszczelniacze na pompowtryskach koszt to 470 złotych w serwisie.Oraz będę niedługo zmieniał popychacze zaworów bo przez to auto na jałowym biegu nie równo pracuje i koszt tego mi powiedzieli ponad 850 złotych za komplet 8sztuk.
witam ponownie dziś odebrałem auto po wymianie uszczelki pod głowicą, przejechałem już ok 80km i już wiem że to była ta przyczyna.weże są cały czas miękkie i ogrzewanie jest normalne.Tylko trochę cena tego zabiegu mnie zszokowała 1300zł-(planowanie głowicy 650zł,uszczelka 160zł śruby i jakieś uszczelniacze pompowtrysków ok.200zł i robocizna)
Oringow nie scieło , silnik chodzi pali na strzał to tylko kwestia regulacji. Wtryski ustawione pod kątem prostym do głowicy gniazda pod oringi czyste, oringi nowe, nowe podkładki pod wtryski i nowe uszczelniacze pompowtryskow. Pompowtryski na dużą nakrętkę 30mm+ . Podajcie mi przepis na dokręcenie luzu między pompowtryskiwm a dźwigienka walka rozrządu...
Temat stary ale miałeś odpowiedzieć jak coś znajdziesz. Mam ten sam problem i już parę razy autko było w serwisie - nikt nic nie wie. Dodatkowo u mnie uszczelniacze pompowtrysków lecą i podobno nie do naprawy tylko wymiana głowicy. Masakra z tym autem - najgorsze jakie miałem 2.0 SDI 2006r.
Witam po wymianie poprawiło się lecz mimo tego po 8 godzinach nie zaskoczy od razu. Czas odpalania jest znacznie mniejszy (max 5s) i w dalszym ciągu po ciężkim rozruchu kłęby niedopalonego diesla Powietrze w paliwie. Sprawdził bym uszczelniacze pompowtrysków, lub same pompowtryski. Ostatnio robiłem głowice w AUY po wyjęciu i włożeniu pompowtrysków...
Jeszcze jedną istotną informację chciałem przekazać, mianowicie, na początku auto miało problemy z odpalaniem i ropa przedostawała się do oleju, okazało się ze uszkodzona była vacu pompa, mianowicie jej uszczelka, wymieniliśmy uszczelkę pod vacupompą i uszczelniacze pompowtrysków. Przed wymianą tego wszystkiego auto było żwawsze , a potem wymiana oleju,...
Powodem może być pompa tandem o której cały czas piszemy, jej uszczelki, uszczelniacze pompowtryskow, stare lub nie poprawnie zamontowane, głowica, lub same pompowtryski przez które wpuszczane jest powietrze a paliwo cofa się do zbiornika. tyle w temacie nic nikt mądrzejszego nie wymyśli, bo innej usterki w tym aucie nie ma ! Odpuszczając ciśnienie...
Kolego do wymiany uszczelniacze na pompowtryskach.
Mogą być uszczelniacze na pompowtryskach .wybite gniazda w glowicy. Nieszczelnosc Czy można długo tak jeździć?
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
Najpierw radze wymienić uszczelniacze pompowtryskow (koszt 130zl) Gdy sa uszkodzone sa problemy z uruchomieniem i szarpanie silnika.
Zdjąłem przewód paliwowy zasilający pompę vacu i trochę ciśnienia w nim bylo bo trysneła ropa. Obawiam się iż masz uszkodzone uszczelniacze pompowtrysków, a w zasadzie miedziane podkładki i dmucha kompresją w układ paliwowy. Nie pokaże. Dwa razy miałem taką sytuację żę skoczył o jeden ząb pasek i silnik pracował a błędów nie było. Nie masz racji, ten...
Vag, kanał 004, czwatre pole powinno byc 0. Jeśli jest inaczej, trzeba ustawić rozrząd, sprawdź poziom oleju czy się nie podnosi i czy nie ma w niej ropy, oraz czy w filtrze paliwa kolor ropy nie jest czarny. Jak odpali to widać jakiś dym z wydechu? Podaj kod silnika. Jak odpali po ciężkim starcie puści dymka ale ani oleju nie ubyło ani nie przybyło...
Witam. Mam problem z rozruchem silnika na ciepłym-rozgrzanym 1,9 AXR PD. Problem na załączonym filmiku. Co zrobione: -wymieniony dwumas -regeneracja rozrusznika -wymienione uszczelniacze pompowtrysków -wgrana nowa mapa (bez podkręcania mocy) -świece sprawdzone -akumulator nowy (pół roczny) Mechanicy rozkładają ręce. Robiona diagnostyka, żadnych błedów....
Witam bardzo serdecznie, jestem nowy na forum. Mam problem ze swoją Fabią. Jest to Fabia 1 1.4tdi kod silnika BNM 2006r. Od początku kupna bardzo ciężko paliła czy zimny czy ciepły. Ostatnimi czasy mój znajomy podpiął ją pod komputer i wyskoczyły błędy czujnika położenia walka rozrządu i błędy związane z klimatyzacją. Czujnik zmieniłem ale nadal jest...
Sytuacja przedstawia się tak: odpalając zimny silnik, pracuje normalnie do chwili zagrzania (jazda bez deptania itp) jednakże po osiągnięciu normalnej temperatury pracy gaśnie różnie, po 7 a czasami i po 20km. Po pierwszym zgaśnięciu odpalam na plaka do czyszczenia deski rozdzielczej (butan) i tak ujadę powiedzmy3-5km, znowu gaśnie, jednakże tym razem...
Witam serdecznie. Mam identyczne objawy,identyczny silnik VW BORA 1,9 TDI 115KM AJM przebieg 202 tyś. Pełny bak - nic nie słychać, poniżej pewnego poziomu paliwa hałasuje pompa transportowa paliwa - ta elektryczna w baku co świadczy o jej nieszczelności czy zużyciu. Efektem powyższego jest poranne kopcenie po dłuższym postoju powyżej 4-5 godzin, ciężki...
Uszczelniacz na pompowtrysku? Jakie bipy masz?
Najprawdopodobniej dostaje się uszczelniaczami przy pompowtryskach. Spotkałem się już z takim przypadkiem.
Uszczelniacze zaworowe. Pompowtryski są czułe na marny olej silnikowy.
Tak,sztanga pracuje.
Problem został usunięty po wymianie uszczelniaczy na pompowtryskach problem znikł i autko chodzi równo i zapala za każdym razem :)
Ok.Dzięki za odpowiedzi. Po wymianie rolki napinacza paska PK okazało się, że to dwumasa. Wymieniony cały zestaw + przy okazji uszczelniacze na pompowtryskach z regulacją. Temat zamykam.
VW T5 2007 rok 2.5 tdi coś 170 koni. Głowica robiona niecały rok temu, nowy wałek, szklanki itp. Klient : panie majster a czy pompowtryski pan ustawił? majster: Ich nie trzeba ustawiać, same się ustawiają. (Dużo się nie pomylił, jakieś 680 stopni) http://obrazki.elektroda.pl/7365006600_1... http://obrazki.elektroda.pl/8762283000_1...
Uszczelniacze na pompowtryskach :)
To tak, czujnik położenia walków, spr rozrzad bo też wymieniony , kupiłem 3kpl wtryskow ,mam do wyboru ,uszczelniacze na pompowtryski wymienione , 0 błędów na komputerze, nic nie pokazuje.. Teraz kolejny postawił na wiązkę do pompowtryskow.. dramat
Miałem taki przypadek w pasku AJM. Powodem były uszczelniacze na pompowtryskach.
Witam nie chce was martwic ale miałem ten sam problem wiec gdy komputerki nie pomagały to trzeba było zaglądnąc do środka i okazało sie ze wałek rozrządu niał wytartą krzywke i oczywiście szklanki oberwały wymieniłem odrazu komplet uszczelniaczy do pompowtrysków ,panewki itd dla pewności zeby grało już wszystko i miec spokój. jutro bedzie składany mój...
Miałem taki przypadek. Gość jeżdził tak 1000km od warsztatu do warsztatu aż stanął. Powód-zamienione przewody paliwowe na filtrze. Ikony strzałek są tam problematycznie oznaczone. Sprawdż też elektryczną pompę paliwa. Na końcu uszczelniacze i komory (wybite) pompowtrysków.
Proszę was o pomoc,może ktoś miał podobny problem. Bo to raz, w różnych samochodach, oraz różne usterki były przyczyną :/ Jedz na komputer niech odczytają błędy. Przykłady: pompa vacum, pompa wysokiego ciśnienia, czujnik położenia wałka rozrządu, uszczelniacze pod pompowtryskami, pompa wstępna w baku i jeszcze coś by się znalazło.
Witam sprawny pompowtrysk dobrze pali nawet bez grzania świec, mi to wygląda na uszczelniacze na pompowtryskach ale autor mówi że były wymieniane może coś poszło nie tak przy wymianie, przy braku kompresji słabiej tez by palił przy drugim odpaleniu po zgaszeniu a tu jest ok, więc raczej powietrze w układzie paliwowym pozdrawiam
Proszę o pomoc z autkiem bo już mi ręce opadają, a na forach zero odzewu. W skrócie auto zawsze odpalało, przejechałem ok 100km zgasiłem go i stał 2 dni. Rano już nie odpala a kręci. Sprawdzone: Błędy - żadnego Pompka podaje paliwo przez filtr Klapka gasząc otwarta Na liczniku pokazuje grzanie świec i gaśnie jak zawsze czyli przekaźnik dobry Akumulator...
Witam wymieniłam wszystkie uszczelniacze przy pompowtryskach zgodnie z sugestią kolegi i było super 2 tygodnie i problem znowu powrócił !!! Ktoś mi powiedział że to pompa vacum tylko z tego co sie orientuje to pompa ta ma utrzymać ciśnienie a u mnie ewidentnie słychać że nagle brakuje paliwa to co ma wtryskach to wypali i zaraz gaśnie !!! Już sama niewiem...
Witam. Pacjent passat b5 fl 1.9TDI 2004r. AVF 130KM. Mam taki problem iż samochód po wymianie pompowtrysków i uszczelniaczy zaczął palić ponad 1l na 100km więcej i stał się troszkę przymulony. Pompowtryski pokazują wartości przy 90°: Pierwszy ~0.10 Drugi ~ - 0.6 Trzeci ~1.0 Czwarty ~ - 0.6 Wcześniej było gorzej i jechał dużo lepiej co może być przyczyną?...
Nie nie klucz złapał magnes od miski, niedawno wymieniałem olej w Golfie i wyskoczył mi ten klucz razem z olejem. A co do tych pompowtrysków i uszczelniaczy to od tej pory co wymieniłem to wszystko jest ok i żeby już tak było. Jeśli będzie się coś działo poinformuje.
panowie ciężko odpala . pierwsze odpalenie jest ciężkie ale następne jest spoko audi a4 b6 1.9 tdi 130 km z 2001 r dodam ze wszystkie filtry pozmieniane i zaworek zwrotny też uszczelniacze na pompowtryskach zrobione uszczelniacze na pompie wakum też rozrząd jest ok czujnik temperatury nowy świece wszystkie są takie same i wszystkie grzeją i są one 92mm...
silnik na wtryskach hpi . jedni mówią ze to uszczelniacze na pompowtryskach a drudzy ze to pompa paliwa napędzana z kompresora . od czego mam zacząć. prosze o pomoc
Zapomniałem napisać że był zmieniany silnik to i wałek bo były krzywki wytarte na dwóch, szklanki nowe, uszczelniacze pompowtryskow nowe i wyregolowane dobrze raczej na 100% ponieważ nie raz to robiłem
wygrałem walkę z odpalaniem zimnego silnika. galax 1,9tdi 115KM .problem leżał w uszczelniaczach na pompowtryskach które zostały od razu wyregulowane.osobiście to wszystko zrobiłem bez pomocy mechanikow .
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
byłem na podłączeniu pod kompa i nic nie wykazało :( trochę popytałem też u mechaników w jednym mi powiedzieli że to uszczelniacze na pompowtryskach do wymiany a inni tak jak wspomniał m.marcin że vacu pompa.Oddałem wczoraj samochud i czekam na tel.
Nie potrzebuje takich rad bylem juz u innych i pieniądze wyrzucone w błoto wymienione filtr paliwa przewody paliwowe i przekaźnik od świec mechanik stawia jeszcze na uszczelniacze na pompowtryskach co o tym myślicie
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem auta po postoju na przykład po nocy musi kręcić z 10 -15 razy aż zapali a innym razem zapali po 3 obrotach a jeszcze innym bez problemu od strzała audi było u mechanika najpierw była wymieniona pompa Vacum na używaną ale ani lepiej ani gorzej potem były wymienione uszczelniacze pod pompowtryskami też się nic...
Witam po długiej przerwie gdyż dopiero teraz znalazłem człowieka, z którym można było porozmawiać sensownie na temat prac przy silniku. Silniczek mi zrobił i w porównaniu do tego jak chodził wcześniej to teraz sobie mruczy jak mały kotek, oczywiście nie dymiąc ani grama. Koszt materiałów czyli komplet pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszcz. głowicy...
Wymieniłem wczoraj uszczelniacze na 4 pompowtrysku i... kosmiczna poprawa. Auto zaczęło równo pracować na biegu jałowym, przestało szarpać trząść karoserią. Korekcje na 4 cylindrze zrobiły się bardzo małe. Pozostały tylko duże bipy na 4 cylindrze, ale na pozostałych trochę wzrosły. dało to efekt taki, że się nieco wyrównały. Podczas jazdy mam wrażenie...
Witam, posiadam VW Polo 2001 r 1.4 TDI. Mam problem, mianowicie auto po całkowitym ostygnięciu ciężko odpala. Wymienione było: pompa wysokiego ciśnienia, uszczelniacze na pompowtryskach, wężyki paliwowe, Elektrycznie jest sprawny, błędów nie ma. Próbowałem "oszukać" na wypiętym czujniku temperatury - bez zmian. Nie mam już głowy , pomocy!!!
Witam. Mam tez identyczny problem. Jak auto stoi delikatnie z gorki to zapala bez problemu a jak stoi pod gore to nie zapala ale tylko jak postoi np. przez noc wymienilem filtr paliwa i teraz uszczelniacze pod pompowtryskami ale nie pomoglo. Moze ktos mial podobny problem wiec moze pomoc. Wyglada na to ze paliwo sie cofa bo zapala na chwile a pozniej...
Witam,ponowie temat choć pewnie i tak nikt nie odpisze. Na chwile obecną zdiagnozowałem uszkodzone uszczelniacze na pompowtryskach gdyż na przewodzie paliwowym z silnika do filtra (przelew) widać masę pęcherzyków powietrza ,co sie okazało po wyjęciu wtrysków że na pierwszym wtryskiwaczu jest uszkodzony oring ten na samym dole i spaliny przedostawały...
Zauważyłęł że podczas przekręcania kluczyka popmka niby działa ale nie ma dzwięku pompowania paliwa. Bo pompka elektryczna ma uzupełnić ciśnienie. Robi to w sekundę lub mniej i później zaczyna działać dopiero przy rozruchu. A właściwą pompę wysokiego ciśnienia masz na silniku, przy głowicy. Jest to pompa mechaniczna. Jeździj tak dalej a naprawą może...
Reasumując wymienić uszczelkę metalową na początek(30zł, a będzie najszybciej). ? Przebieg 500tys. Przy 500tys uszczelki pompek bezwzglednie do wymiany. Jesli pali, nie slyszysz metalicznych stuków na clindrach. nie ruszaj pompek samych w sobie. Delikatnie zdemontować założyć nowe uszczelniacze. Zamotowac pompowtryski. Uszczelnić wszystkie łączenia...
Problem w tym temacie został rozwiązany, wymiana uszczelniaczy (zestaw naprawczy BOSCH) na pompowtryskach i regulacja.Pozdrawiam.
Wiitam na tapecie passat b5 PD 101 koni ,problem polega na tym że na zimnym nie odpala od strzała trzeba go pokrecic ,aby wykłuczyć usterki mediów zostało wymienione : - uszczelniacze na pompowtryskach plus dwa pompowtryski - akumulator - rozrusznik - pompa paliwa w zbiorniku - pompa vacum(wysokiego cisnienia) - filtr paliwa parametry w bloku 13 i 23...
Zajrzyj do filtra paliwa i opisz kolor paliwa. Przezroczyste czy brunatne lub z brązowymi kropkami? Podaj pomiar bloku pomiarowego nr4 silnika. Sprawdź czy nie masz wycieku pod pompą Vacum (z filtra paliwa przewody wchodzą do tej pompy zamocowanej na korpusie silnika). Dodano po 16 na 0 teraz jest na -2,2. Jak nic kont synchronizacji -jak ustawiałem...
Czy przez zużyte uszczelnienienia pompowtrysków realna jest taka wysoka konsumpcja oleju silnikowego? Uszkodzenie uszczelnień pompowtrysków to problemy z odpalaniem i właśnie dostawanie się oleju do paliwa. Ale w tym przypadku bardziej bym stawiał na pierścienie albo uszczelniacze. No chyba że to turbo puszcza w wydech.
2. Nie zalewaj żadnymi rozpuszczalnikami. – Co ludzie nie wymyślą... ? Dlaczego? Rozpuści ewentualny nagar i się okaże czy pierścienie przepuszczają. Pobierał mi olej przez uszczelniacze na zaworach, daje nową głowicę i chcę sprawdzić jak się mają pierścienie czy warto to wgl robić
Cześć, problemem jest Skoda Fabia II 1.4 TDI (2008), od niemalże roku zabawa z tym samochodem to ciągłe przeboje. We wrześniu 2020 się wszystko zaczęło, problemy z odpalaniem, ruszał tylko na plaku. Okazało się, że uszczelniacze na pompowtryskach są nieszczelne, a w dodatku wymieniono rozrusznik. Przez dłuższą chwilę było okej, ale przy zimie okazały...
Ja bym zaczął od skontrolowania turbiny, może puszczać olej, w najgorszym przypadku uszczelniacze zaworowe. To będzie usterka mechaniczna, komputer niewiele ci powie, jedynie co to możesz sprawdzić korektę pompowtrysków ale to nie będzie to.
A jakie odchyłki w spreżaniu?, jak na postojach dobrze tez dymi, to moga byc uszczelki na pompowtryskach *.
Być może był problem z czymś i to grubo DPF EGR CZIP i wyłączono tablice błędów. Ale to jak pisałem musi wziąć ktoś kto to ogarnia i zrobić trzeba fachową naprawę. Dpf nie ma w moim golfie. Wersja bez dpf. Z tego co zauwazyl inny mechanik bylo cos robione przy egr bo jest srobka innego koloru ale nie wiem czy te srobki nie zmieniaja koloru pod wplywem...
witam, od 2 dni mam problem z rozruchem silnika. Rano nie moze odpalic krece kilka razy i w koncu zalapuje. podczas takiego krecenia pojawia sie blad check engine zwiazany ze swieca zarowa p0674 ale testowalem je w ten sposob ze podlaczylem przewod do plusa akumulatora a druga strona do swiecy zarowej i sprawdzilem czy iskrzy. No i iskrza wszystkie....
Dane paliwa żaden mechanik tego nie mówił.Dodam tyelko że była wymiana pompa vaku pompa paliwa w baku były zmieniane na pompowtryskach uszczelniacze ,ale przed jak i po takich naprawach dalej to samo ,czli jade przy prędkości 120km/godz puszczam na luz bieg jałowy ,a tu gaśnie jak by odcięcie paliwa lecz przekręcam kluczyk pali dalej wbijam bieg podczas...
Wymieniłem uszczelke na vakum. Nie obeszło sie jednak też bez umycia wydechu ciągle kopcił na zimnym silniku teraz po wymyciu nie puszcza ani dymka. Dodatkowo wymieniłem uszczelniacze zaworów i oringi na pompowtryskach. Temat zamykam silnik chodzi jak marzenie.
sprawdzenie pompowtrysków objaw pompowtrysków regenerację pompowtrysków
tecumseh regulacja obrotów satel integra naruszenie wyjścia bezpiecznik zewrzeć telewizor
klimatyzacja pokój temat wałkowany
LG No Frost - Kod błędu F5 E, zamrażarka nie mrozi Instrukcja obsługi Aprilia Classic 125 - gdzie znaleźć?