Taki efekt dają zużyte uszczelniacze na zaworach.
Moim zdaniem kolor szary mowi ze nie jest to wina złego spalania przez wtryski , gdyby była to wina wtrysków ( złej mieszanki ) kopcił by na czarno. Szary kolor to albo spalanie oleju silnikowego albo para wodna która ustępuje po rozgrzaniu silnika wydechu. Przygladajac się nieszczelnosciom to po rozgrzaniu silnika uszczelniacze bardziej zbierają olej...
Jeżeli wydmuchuje olej wlewem silnik do remontu ma przedmuchy. Co do wyciekającego oleju wymieniałeś tarczę i nie sprawdziłeś skąd cieknie? Skąd wycieka łatwo sprawdzić jeżeli olej wyciekający jest czysty - ze skrzyni, jeżeli czarny z silnika. Dobrą praktyką jest przy naprawie skrzyni wymienić uszczelniacz silnika (jeśli występuje) i uszczelniacze wałków...
Norma. Temperatura otwarcia termostatu fazowego to 103 stopnie. Oczywiście może się wcześniej otworzyć kiedy zdecyduje o tym sterownik silnika wykrywając większe obciążenie - wtedy podgrzewa wkład termostatu grzałką. Płacimy w ten sposób za czystość spalin w normie Euro5. Mam tak samo w corsie ale mam silnik A14XER . Ludzie przerabiają montując elektronikę...
Aby wymienić uszczelniacze w tym silniku nie trzeba całkowicie rozpoławiać silnika wystarczy zdemontować sprzęgło i z drugiej strony alternator. Po tym zabiegu można "wydłubać" uszczelniacze (simeringi) i zamontować nowe. Łożyska główne wału korbowego są smarowane z mieszanki paliwowej i uszczelniacze są na zewnątrz łożysk. Zobacz jak można zamontować...
Te silniki nie mają uszczelniaczy zaworowych. Od 1992 w FL od numeru silnika 6621475 miały uszczelniacze a w starego typu głowic montowali np. z CC :D Nie wiesz na 100% jakiego typu głowica tam siedzi :D Do autora: A sprawdziłeś chociaż ten silnik, że chcesz wymieniać pierścienie? Może dół być dobry i ten Twój "remont" tylko pogorszy wszystko... jeryy3...
Przyłącze się do tematu bo ogólnie mało w necie jest treści o naprawie. Zakupiłem w 2014 roku, dedre 7421 która chodziła jak złoto ,przepracowała trochę godzin, rozsypał się czójnik ciśnienia, radziłem sobie ręcznie mając w drógiej ręce stycznik do załanczania silnika na kablu 7 metrowym. Po kilku kolejnych godzinach pracy agregatu spadło mu ciśnienie...
Witam. Peugeot 308 1.6 vti. Mam problem z błędem 1339 - wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Wymienione świece, cewki, czujniki położenia wałka rozrządu, czujniki zmiennych faz rozrządu, sonda lambda, czujnik temperatury. Walczę już z samochodem od 6 miesięcy. Ja walczyłem ponad rok i sprzedałem jako uszkodzony. Silnik dobry - osiągi dobre jak na 120...
O, widzę, że krew się polała. :D Wracając do tematu, uszczelkę zrobisz samemu, może być z twardego kartonu o grubości takiej jak stara. Myślę, że będzie to w granicach 0.5 - 0.8mm. Można kupić taki materiał na uszczelki o rożnej grubości. http://www.jackmotors.pl/gambit-material... Nowa, to tylko w serwisie i z tym...
mozesz sprobowac zastosowac preparat do oleju o nazwie "ceramizer" koszt to 73 pln jezeli pierscienie tlokowe nie sa zapieczone i nie sa przegrzane to napewno pomoze, jezeli silnik byl kiedys przegrzany to przyczyna brania oleju moga byc uszczelniacze na zaworach i w tym przypadku to tylko wymiana uszczelniaczy.
Zanieś tę myjkę czym prędzej do serwisu, dopóki jest co ratować. Bladego pojęcia nie masz jak to działa. Masz zamienioneo uszczelki prowadnic tłoków z uszczelniaczami ciśnieniowymi, nie ma prawa to działać. W dodatku te uszczelniacze ciśnieniowe, mają być wargami w stronę zaworków.
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
Chyba żartujesz kolego. Nie ma takiego silnika spalinowego, w którym nie jest możliwe ustawienie punktu zapłonu. Przecież to jest podstawa jego prawidłowej pracy. To ty mało widziałeś. Teraz królują zapłony bezstykowe. Nic się nie zużywa i nie przestawia, więc regulacja jest zbędna. W samochodach od 20 lat regulacji nie ma bo tym zajmuje się sterownik...
Miałem taki wynalazek i ZX-sa z podobnym silnikiem. Najczęściej pada uszczelka pod głowicą, ale trzeba się też przyjrzeć tulejom cylindrowym gdyż w tych silnikach są wymienne i osadzone w bloku na uszczelniaczach. Jest dużo przestrzeni pomiędzy tulejami a blokiem i tam może się przesączać płyn chłodniczy. Przy zdjętej głowicy nie powinno się kręcić...
Jeśli 143 km to n42 b20. Kupiłeś auto na wygląd nie myśląc o silniku a to jedna z najbardziej awwryjnych jednostek. Jeśli miga check, to problem nie jest błachy. Nawet nie jedz z tym do pierwszego lepszego mechanika, bo diagnoza tego silnika nie jest łatwa i przeciętny mechanik będzie wymieniał wszystko po kolei. Problemem w tych silnikach są uszczelniacze...
Z informacji w internecie wynika, że te skutery mają silniki dwusuwy (2T). Z tego co opisujesz obstawiał bym, że uszkodzony lub zablokowany jest automatyczny dozownik oleju. Jeśli jednak masz wersję silnika czterosuwowego (4T) to taki objaw jest raczej na pewno przez uszczelniacze zaworowe i/lub zapieczone pierścienie na tłoku.
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym w pierwszej kolejności uszczelniacze zaworów.
Ewidentnie pali olej , te silniki miały wady tzn odma słynna oraz wycierające się ponad normę tłoki potem to zmienili i dali inny symbol silnika musiałbyś sprawdzić jaki ty masz być może ten z tymi felernymi tłokami .
Skoro tyle oleju pije to uszczelniacze zaworowe albo pierścienie. Dziura w tłoku też niewykluczona.
Najpierw zmieniaj uszczelkę, póki nie zniszczyłeś głowicy, jeśli kilkukrotnie mocno przegrzałeś silnik, poszukaj sobie innego, koszt naprawy będzie zbyt wysoki. Jeśli nie przegrzałeś, zdejmuj głowicę, i wymieniaj uszczelkę, głowica do planowania, przy okazji warto wymienić uszczelniacze zaworów.
Witam :) Przyznaję się do pomyłki - w tym modelu silnika faktycznie uszczelniacze są zakładane sprężynkami na zewnątrz - w dodatku są założone jako pierwsze od strony wału - łożyska idą na zewnątrz . Dane w/g serwisówki znajdującej się tutaj : http://poltegor.igo.wroc.pl/roman/serwis... ( bezpośredni link do rysunku z uszczelniaczami...
Panowie, nie chcę być niemiły, ale przypominam, że to forum techniczne. Więc bredzenie o płukankach, nafcie i próbach olejowych w celu ustalenia przyczyny zużywania oleju proponuję sobie darować. Ani jedno, ani drugie, ani trzecie nic nie da. Silnik z reguły zużywa olej z dwóch czasem trzech przyczyn. 1. Zużyte uszczelniacze trzonków zaworów - duży...
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Ciśnienie trzeba sprawdzić, bo może tłok "przytarty". Poprzez otwór po gaźniku lub tłumiku sprawdź stan tłoka i cylindra. Czy uszczelniacze wału są ok., bo mogą być powodem, iż komora silnika jest nieszczelna i nie "zaciąga" paliwa.
Ad. 3 - tylko nowe śruby. Przy starych używanie klucza dynamometrycznego traci sens. Są magicy co składają na stare śruby. Ad. 4 - daj głowice do warsztatu gdzie się nimi zajmują. Muszą przefrezować gniazda pod nowe zawory i później dotrzeć. Jak sam podocierasz to długo mogą nie trzymać bez frezowania. Warto wymienić uszczelniacze zaworów. Mogli by...
Witam. Proszę o wasze opinie Służę. :) W Twoim przypadku najprawdopodobniej będą pierścienie i/lub uszczelniacze zaworowe. Czy opłaca się naprawiać? Oczywiście, że tak, jeśli tylko kondycja nadwozia jest cała i bez dziur. Cenowo Cię nie zabije, aczkolwiek musisz liczyć się, że po zdjęciu głowicy zobaczysz, czy nie masz rys na tulejach cylindrowych...
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
Jak kolega chce tanio jeździć to może być 1.9 SDI. Ma tylko 68 koni, ale mało pali. W benzynowych 1.4, 1.6 często robię remonty, (pierścienie, uszczelniacze itd.) bo lubią pobierać spore ilości oleju.
Kolego, aby sprawdzić szczelność skrzyni korbowej silnika trzeba m.in. zerknąć na uszczelniacze wału tj. od strony "elektrowni" i wariatora. Jeśli będą zawilgocone, to będzie świadczyć, iż pora je wymienić. Gaźnik należy starannie (równomiernie) dokręcić do cylindra. Oczywiście należy założyć uszczelki w dobrym stanie lub nowe, "Kolanko" (łącznik gumowy)...
stawiałbym raczej na USZCZELNIACZE łożysk wału korbowego - to jest dwusuw i komora wału jest integralną częścią układu zasilania a jej szczelność to podstawa poprawnej pracy silnika - po tylu latach na pewno nie trzymają sprężynki "simmeringów" a pełne otwarcie przepustnicy częściowo neutralizuje wpływ "fałszywego"powietrza na twoim miejscu postarałbym...
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
Nie łudź się, że wystarczy wymiana łożysk i uszczelniaczy. Dolicz, cylinder, tłok, korbowód, regenerację tylnego amortyzatora, olej i uszczelniacze do lag. Jak nie będziesz miał szczęścia to dodatkowo dojdą hamulce, tarcze sprzęgłowe, zużycie skrzyni biegów, łożyska główki ramy, wahacza, kół. To motocykl wyczynowy, prawdopodobnie wymagający generalnego...
No cóż - ten napęd to nie łódź podwodna - wystarczy lekkie zużycie uszczelniaczy na osi ramienia i pocieknie. Te siłowniki jak widać niezbyt dobrze znoszą nasz klimat - kilkugodzinny lub nawet kilkudniowy deszcz w zachodniej Europie a 3-miesięczna marynata w lodzie i roztapianym śniegu to dwie różne rzeczy. Wymień uszczelniacze na osiach ramion (są...
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
W uszczelniacze się nie baw, nigdy nie wiadomo co tam za chemia jest - na jedno pomoże a na co innego zaszkodzić może. Jak cieknie to po prostu zmień. Jak temperatura idzie do góry to nie wywala przypadkiem trochę płynu ze zbiorniczka, nie gotuje się? Jakby ci się nudziło to możesz i tu poczytać a mojej przygodzie z tym silnikiem: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Oś z łożyskami jest trzymana w obudowie pierścieniem segera zatrzaśniętym w podtoczeniu obudowy. Pewnie wyskoczył z gniazda. Wyjmij plastikową płytkę z wytłoczeniem w kształcie słoneczka - osłania ona wyjściowe łożysko - zaczepisz za brzeg cienkim haczykiem ( w obudowie jest na niego podfrezowanie) i zobaczysz cały temat. Swoją drogą luknij na mosiężną...
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
Witam. Sprawdz przewód paliwa! W tym modelu masz pół profesjonalną budowe silnika na dzielonym cylindrze, zdejmij sam cylinder, obejrzyj tłok i pierścień, moze stoi w tłoku. Dół silnika czyli wał korbowy zalej paliwem tak by nie przelac poza blok, i sprawdz czy nie ubywa to paliwo przez uszczelniacze wału. W gazniku sprawdz prace zaworu iglicowego,...
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
Napisałeś, że po odpaleniu słychać klepanie, ale nie napisałeś czy długo klepie i czy podczas jazdy i przyspieszania to ten sam odgłos, jeśli nie to bym szklanek nie ruszał. Na wszelki wypadek trzeba sprawdzić podstawowe: zapłon, czy dobrze rozrząd ustawiony (znaki), sprężanie. Opiszę Ci jak to wyglądało u mnie. Klepanie przy odpalaniu pojawiało się...
Właśnie ten pierwszy to 800tka, a ten drugi po skosie 500tka.W tym po skosie już wymienione uszczelniacze na silniku i narazie nie chlapie, zobaczymy jak dalej będzie.Ten drugi też wymaga wymiany uszczelniaczy. Gabarytowo silnik tej 800 jest większy od tej 500 co jest po skosie no i 800tka ma reduktor R5, a ten drugi R4.Moc silnika w 500 to 8kW, w 800...
Rozwiązanie z pt.1 nie bardzo ma sens to jest dobre na zime jak i cięzko pali na jutrzejszy wyjazd nie szukaj wydania kasy. Nie znam sterownika nie jestem mechanikem zawodowym, opisane wyzej doswiadczenie na własnej skórze na BingoM, Ale widze że sterownik lpg raczej nie ma możliwosci podpięcia się z np laptop kontra sterownik. Rozbierałes parownik...
witam na pewno zapiekły się pierścienie , nie wiem czy uda ci się to naprawić bez rozbierania silnika możesz spróbowac wykręcić świece i zalać tłoki naftą może to pomoże ( jeśli będą mocno zapieczone to nafta dostanie sie do oleju - trzeba będzie wymienić) powodzenia Dodano po 3 a co do uszczelniaczy to jeśli auto tak długo stało to prawdopodobnie wszystkie...
Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
Panowie - po pierwsze dziwie się brakowi reakcji moderatorów działu samochodowego - 5W40 czy 10W40 to za mało Kolego tu temat o tym czy lać minerala, połsyntetyka czy syntetyk. Kolego sprawdź sobie parametr HTHS - to jest ważniejsze niż półsyntetyk czy syntetyk czy mineral - z taka ilością dodatków jakie są wymagane w silnikach od początku lat 90 to...
No raczej za 450zł to nic dobrego się nie kupi na pompie nie można oszczędzać to jest serce silnika w v6. regeneracja kompletna w przedziale 1600zł do 2200zł, zależy gdzie będziesz regenerował ,odradzam pseudo regeneracje ,bo do regeneracji jest potrzebny stół probierczy , całą pompę trzeba rozebrać wymienić tłoczek zaworek uszczelniacze itd. jak zrobisz...
No też można by się nie zgodzić, jak olej dostaje się z "góry" to wychodzi tzw "próba olejowa" i ciśnienie będzie za wysokie, więc trzeba się upewnić zanim tłoki będą wyjęte... Jak olej dostaje się z góry przez uszczelniacze zaworów na przykład, to raczej dymi a kompresja zbytnio nie rośnie.Moim zdaniem opis usterki wskazuje na puszczające pierścienie...
Musisz po prostu na zimnym silniku wylac plyn z silnika odkrecajac dolny waz do chlodnicy i uprzednio otwierajac wewn.auta suwak regulujacy temp.wewn.auta na "gorace",odkrec korek na zbiorniczku i korek odpowietrzania na prawym blotniku.wylej plyn.zalej na nowo-pamietaj zeby powoli wlewac plyn do zbiorniczka.wlewaj dotad az przeleje sie przez wezyk...
jeśli nie zapalała ci sie żadna kontrolka podzcas jazdy a po nocy nie możesz odpalić to są możliwe dwie przyczyny w tym typie silnika 1. sprawdź powrotne przewody od wtryskiwaczy - krótkie łączniki i przewód do pompy wtryskowej - cienkie czarne gumowe przweody jeśli optycznie sa zawilgocone - 100% do wymiany 2. jeśli punkt 1 nie pomoże to wyjmij filtr...
uszczelniacze cylindrów silnika uszczelniacze stihl toyota uszczelniacze
canon czerwona wydruk wymiana włącznik samsung galaxy zdjąć simlocka
iveco 35c13 schemat pralka ewf1060
Zamiennik baterii Samsung SDI 16,8 V dla Bakoon HPA-21 Wgrywanie firmware do routera przez UART: krok po kroku