Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
jeśli nie zapalała ci sie żadna kontrolka podzcas jazdy a po nocy nie możesz odpalić to są możliwe dwie przyczyny w tym typie silnika 1. sprawdź powrotne przewody od wtryskiwaczy - krótkie łączniki i przewód do pompy wtryskowej - cienkie czarne gumowe przweody jeśli optycznie sa zawilgocone - 100% do wymiany 2. jeśli punkt 1 nie pomoże to wyjmij filtr...
odrazu kup uszczelniacze trawerz te wtryskiwacze są pod wałkiem rozrządu
Nieszczelności układu paliwowego sprawdzić,zobacz filtr paliwa jak czarny to uszczelniacze trawerz wtryskiwaczy do wymiany.
Jeśli wraca się paliwo chyba lepiej zrobić uszczelniacze wtryskiwaczy i przelewy i nie montować zaworka zwrotnego ..... oczywiście standardowo do sprawdzenia też szczelność obudowy filtra paliwa ..
Witam Ostatnio stwierdziłem że silnik brudzi mi paliwo 2,2 TD. Wyczytałem że przyczyną mogą byc uszczelniacze na wtryskach lub uszczelniacz na pompie. Dzisiaj zdjąłem pokrywę pokrywę głowicy podłączyłem powietrze pod powrót paliwa z wtryskiwaczy i zauważyłem jak na pierwszym wtrysku poszły bąbelki świadczy to że uszczelniacz na wtrysku puszcza ale zauważyłem...
wymień uszczelniacze wtryskiwaczy - ciągnie olej/powietrze do paliwa, obadaj filtr paliwa
Zdejmij wężyk przelewowy od wtryskiwaczy i zaślep go przed pompą. Odpal na kilka minut. Jeśli po dłuższym postoju problem się powtórzy to trawersy i ich uszczelniacze masz wyeliminowane. Ten zawór zwrotny , który założyłeś musi być z gumową uszczelką , te z kulką kiepsko działają. Załóż go pomiędzy filtrem a pompą na zasilaniu, jeśli to nie pomoże to...
Witam kolegów Mam problem ze Skanią 124 400 98r z EDC Auto chodziło idealnie do momentu aż padło uszczelnienie na wtryskiwaczu i spaliny przedostały się do układu paliwowego ciśnienie było tak duże że zbiornik się powiększył a paliwo zrobiło się czarne. Wymienione zostały uszczelniacze na wtryskiwaczach na oryginał jak wtryski były wyjęte zostały sprawdzone...
Wyciągij zawór regulujący ciśnienie paliwa na listwie i na 99% masz uszkodzone uszczelniacze t.j. oring gumowy i tulejeczka teflonowa.
Niestety nie wiem jak jest u Ciebie, u mnie jest tak jak widać na dole. Jeśli u Ciebie docelowo koło dociska rozrzutnik to znaczy że masz krótszy frez albo zęby docięte do samego koła rozrządu. No to u mnie jest na pewno trochę inaczej, ale z czego to wynika to może wyjdzie jeśli trafiłaby się okazja jeszcze raz rozbierać przód. Niemniej mam nadzieję,...
Witam, przeszukałem już chyba wszystkie fora, pomoce serwisowe, zeszyty szkoleniowe z zakresu problemu sterowania i funkcjonowania systemu Vanos w silniku N63 dlatego zwracam się z prośbą o jakieś wskazówki ponieważ silnik ten robię po raz pierwszy i mam nielada problem. Otóż samochód trafił do mnie z przypadłością dużego zużycia oleju około 1L na 500-700...
Układ paliwa się zapowietrza,po pierwsze wymień przewody przelewowe od wtryskiwaczy,jezeli problem nie ustapi to trzeba wymienic uszczelniacze od zasilaczy wtryskiwaczy są one pod deklem zaworowym.Ale to juz grubsza robota.
Wita. Mam problem z astrą 2.0 DTL ponieważ gdy postoi przez noc to rano nie odpala i trzeba kręcić około minuty żeby załapał. Wymieniłem gumowe przewody powrotu z trójnikami i nic nie pomogło. Ale zauważyłem że filtr paliwa który wymieniłem miesiąc temu jest z dołu do połowy czarny jakby od oleju. Czyżby do wymiany były uszczelniacze trawersów wtryskiwaczy...
No skoro pompy nie wyciągali to nic tam naprawić nie mogli,zobacz jak wygląda filtr paliwa czy nie jest czarny od oleju silnikowego jeśli tak to do wymiany uszczelniacze obudowy wtryskiwaczy
zamontowałem tą pompkę.działa prawidłowo-nie zapowietrza się. ale chyba będę musiał sprawdzić uszczelniacze wtryskiwaczy bo samochód trzeba odpalać 2 razy.Za pierwszym razem zapala i jesli nie dodam gazu to zgaśnie po okolo 10 sekundach , za 2 razem tego efektu niema.Ogólnie jest ok. Dzieki doktorr za pomoc-temat uwazam za zamkniety. Pozdrawiam
no to może kilka konkretów. jesli miałbyś uszkodzone świece - po odpaleniu mrugała by lampka od silnika. problem w twojej astrae polega na zapowietrzaniu się ukł. paliwowego po dłuższym postoju. sprawdź czy przewody powrotne łączące wtryski (mostki) oraz przewód łączący je do pompy nie są wilgotne. Jeśli tak to są natychmiast do wymiany i masz szanse...
jeśli macie jakieś sugestie to chętnie je poznam Powiedz mechanikowi to co napisał tzoku czyli miedziane podkładki pod wtryskiwaczami znane też jako uszczelniacze wtryskiwaczy :D . To jest pewne bo to typowa usterka dtl, dti. Jeżeli twój mechanik o tym nie wie to lepiej kontroluj jego poczynania. Warto też wężyki przelewowe przy okazji założyć nowe....
Pocący się wtrysk jak dla mnie oznaczał by też zapowietrzanie się układu. Masz ciężki rozruch bo dostaje się powietrze do wtrysku. Tak bym sobie to tłumaczył. Wymień uszczelniacze i zobaczysz co będzie się działo. Spróbuj odpowietrzyć sobie wtryski. TO nie jest trudne. Odpalasz silnik - nagrzewasz - i na pracującym silniku odpowietrzasz po kolei całość!...
Ten szlam w przepustnicy to olej z odmy - nie bój się spali się, nic złego nie zrobi w silniku i tak tam normalnie trafia. Co racja to racja :D jeśli pryska olejem to masz uszkodzone pierścienie tłokowe lub uszczelniacze zaworów. Po nagrzaniu się silnika, a co za tym idzie oleju będzie mu pryskać , ponieważ na wprost korka znajduje się krzywka która...
Widzę że większość wypowiadających się wiedza że gdzieś dzwonią ale niewiedza w którym kościele.podstawa tej usterki to sprawdzić czy przewody nadmiarowe są niepopękane przy końcach szczególnie i czy nie są zbyt twarde końce przewodów nadmiarowych.Jezeli przewody te są w wykonaniu guma-plecionka-guma to mało prawdopodobne że któryś z przewodów nietrzyma.Wtedy...
W regeneracji pompy wtryskowej ,(przebieg około 180 000 km) przewody przelewowe, uszczelniacze wtryskiwaczy, nieszczelna obudowa filtra paliwa, ect...
Ford Transit (bardzo dużo różnych fordów ) 2.0i 1994 r. benzyna - gaz. Szukam porady, ew. schematu zasilania paliwa benzyna- wtrysk . Bardzo ciężko zdemontować ale doszedłem do: Cieknie benzyna z dolotu, dostawała się więc do skrzyni korbowej. Nie widzę benzyny w oleju- jazda głównie na gaz i pompa paliwa wyłączona. Czy muszę cały kolektor dolotowy...
gniazd nie sprawdzałem ,zmieniane były uszczelniacze komplet 4 szt pompki .Był podłączony VAG wszystko było oki pompki niby dobre według kompa , niby nie znalazł nic podejrzanego raczej wszystko było ok . przymierze się jeszcze raz do wymiany uszczelniaczy i wymienię śruby na nowe co myślicie o nowych śrubach obecnie są stare może nie dociskają ? Śruby...
Problem rozwiązany, u mnie były to uszczelniacze wtryskiwaczy puszczały olej. I te silniki wymagają dobrej jakości paliwa, pozdrawiam wszystkich posiadaczy Kia Sorento :)
Ta "czarna ropa" to olej silnikowy, usterki szukaj w miejscach gdzie olej silnikowy może się zmieszać z paliwem - uszczelniacze wtryskiwaczy, pompa wtryskowa.
Przy uszczelniaczach na wtryskiwaczach paliwo robi się czarne od oleju. Poza tym jeśli to ich wina to auto nie odpala/odpala ciężko, jesli odpala i gaśnie po 10-15s to nieszczelność jest w okolicach filtra paliwa i/lub przewodu zasilającego pomimo że Twoje "testy" tego nie wykazały. Jak chcesz to załatwić zaworkiem zwrotnym to zamontuj go w okolicach...
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Prawdopodobnie do silnika dochodzi nierównomierna mieszanka paliwa. Często problem w tych motorach był uszczelniaczami na wtryskiwaczach. Robiły się twarde i do silnika dochodziło dodatkowe * lewe* powietrze. Jeżeli motor nie dostaje lewego powietrza to będziesz potrzebował manometru do kontroli ciśnienia sterującego i głównego paliwa. Przyczyną falowania...
Nie wiem jak w audi z dostepnością do samej pompy ale w silnikach 1.9 TDI ten uszczelniacz można wymienic nie dementując pompy. Trzeba odkrecić wszystkie rurki do wtryskiwaczy, pozniej odkrecić 2 z 4 śrub mocujące rozdzielacz następnie odkrecić 2 pozostałe na taka odległość żeby można było sciągnąc stary uszczelniacz np pencetą. Nastepnie nowy uszczelniacz...
Jaka ilość tego paliwa? Bo kilka tlustych oczek nic nie znaczy więcej, jak kolega wyżej napisał. Natomiast są silniki, które mają taką przypadłość, że uszkadza się miedziana tuleja (gniazdo wtryskiwacza w glowicy) co w połaczeniu z uszkodzonym uszczelniaczem wtryskiwacza daje efekt paliwa w ukł. chłodzenia. Ale to tak na boku i najpierw trzeba ustalić...
Uszczelniacze od strony zasilania paliwem są normalnie dostępne w serwisie albo sklepach z japońcami, uszczelniacze osadcze wtrysku jako pojedyńcze sztuki nie są dostępne, nawet w zestawach Gasket KIT, jedynie z całą pokrywą (zalecenie serwisowe), o szukaniu wedle oryginału można zapomnieć. Jeżeli uparcie dążysz do wymiany tych uszczelniaczy, to podpowiem,...
Czesc .Jeśli zaslepiles powrót paliwa z wtryskiwaczy na pompe to natychmiast to odblokuj .napisze ci co się dzieje jak tak zrobisz : 1. paliwo wtryskiwane w nadmiarze nie ma powrotu wiec przez łączniki wtrysków (te pod wałkiem rozrządu) nie wraca do pompy wtryskowej tylko przez uszczelniacze(trawersy) dostaje się do oleju silnikowego!!Efekty poziom...
Kolejną przyczyną mogą być nieszczelne wtryskiwacze na gumowych uszczelniaczach ( oringach). Powoduje to cofanie się paliwa i chwilowy ( na czas rozruchu) brak odpowiedniego ciśnienia w zasilaniu. Spróbuj przed odpaleniem kluczyk 2-3 razy ustawić w pozycję 1 aby pompa w zbiorniku podpompowała paliwo i wtedy przekręcić na pozycję start.
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Witam Ja zdjalem pompę i gościu który się tym zajmuje powiedział że na 99% urwala się glowica oddałem mu pompompę do zrobienia i okazało się ze pompą się tylko zatkala jednak paliwo w zbiorniku trochę stało i to zrobiło swoje On pompę rozebral wyczyścił i złożył ( oczywiście wszystkie uszczelniacze nowe) założyłem pompę raz odpowietrzylem i odrazu zapalił...
Witam. "...ścisnę kombinerkami powrót..."; rozumiem, że powrót paliwa. Sprawdź ciśnienie paliwa dochodzące do zespołu wtryskiwacza i wydatek pompy paliwa.
Witam. Problem wypadania zapłonów związany jest z uszkodzeniem pompy wysokich ciśnień. W pompie wysokich ciśnień uszkadza się uszczelniacz tłoczka pompy paliwa i paliwo przedostaje się do oleju, paliwo z oleju bardzo mocno paruje i przez odmę jak i pierścienie przedostaje się do kolektora ssącego i do komory spalania, dlatego jest zbyt bogata mieszanka,...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Raczej nie uszczelniacze pompo-wtryskiwaczy bo przy pełnym zbiorniku nie ma problemów. A uszkodzenie tych uszczelnień to by był ciągle problem niezależny od poziomu paliwa w baku. Wiec pomiar ciśnień i wydajności pompy elektrycznej byłby wskazany.
To nie są wtryskiwacze. Wtryskiwacze siedzą w głowicy silnika. Jeżeli paliwo wycieka Ci w miejscach pokazanych na zdjęciu, to czeka Cię wizyta u speca od pomp wtryskowych, sam nie waż się tego tykać. Być może wystarczy dokręcić nakrętki mocowania przewodów wysokiego ciśnienia, w gorszej opcji do wymiany uszczelniacze zaworów zwrotnych. V.
wymień uszczelniacze wtryskiwaczy, jeżeli są one wymienne. one są odpowiedzialne za puszczanie paliwa które później wpływa do miski. nie wiem czy aby na pewno francuzy tak maja, ale spotkałem się z identycznym problemem juz nie raz w innych markach Wlepić ostrzeżenie? Widziałeś te wtryskiwacze na oczy? Zasada jest taka: nie wiem - nie piszę.
To w końcu jak jest 1.6 L, czy 1.6 tdi ?, pytanie do autora, wiesz co piszesz chociaż?. Dużo sadzy w EGR oznacza: Wtryskiwacze za dużo podaje paliwo niż powinno, sprawdź komputerowo ilość dawki paliwa. Nieszczelność na zaworach przez uszczelniaczy w głowicy. Nieszczelność turbiny.
Witam, problem udało się rozwiązać, przyczyną nie była uszkodzona turbina tylko uszczelka na wtryskiwaczu, jedna była uszkodzona i przelewała paliwo do oleju, jak się zrobił wysoki stan to zaczęło pompować olej przez turbinę. Po wymianie uszczelniaczy na wtryskach auto pracuje prawidłowo. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Witam. Jeżeli miałeś mocno brudny filtr paliwa (czarny od oleju silnikowego) to nieszczelność układu paliwowego jest spowodowana uszkodzeniem uszczelniaczy trawersów. Między trawersem a wtryskiwaczem jest uszczelniacz i jeśli jest on uszkodzony (najczęściej przez zbyt mocne dokręcenie) to olej przedostaje się do paliwa a układ się zapowietrza. Wymiana...
Jeśli silnik nie posiada podgrzewanej podstawy filtra paliwa czynnikiem chłodzącym to stawiam "optymistycznie" pęknięta głowica. Genialne, powtórzę widziałeś ten silnik chociaż raz. Jeden jedyny raz. To CR rurka paliwa przykręcona do wtrysku. A sam wtrysk przechodzi przez rurkę z którą się nie styka. A z nieszczelności to tylko olej może polecieć na...
Opisz bardziej te drgania.Co do poziomu oleju to albo z pompy albo z uszczelniaczy jarzmo -wtryskiwacz.Choć nie powinno tak się dziać,bardziej olej w paliwie,taka konstrukcja.Potrzebna dobra diagnoza i tyle.
Nie wiem czemu ale podczas jazdy gaśnie i jedynym sposobem aby go odpalić jest spuszczenie powietrza z filtra paliwowego. Demontaż wtryskiwaczy z głowicy, czyszczenie gniazd, wymiana kompletu uszczelniaczy pompowtrysków, poprawny montaż z ustawieniem, i na koniec wymiana termostatu na filtrze paliwa (ten czarny element z dwoma wężami blokowany metalowym...
Wyjmij filtr paliwa i zobacz czy tam czasem nie ma czarnej ropy. Ja bym stawiam na uszczelniacze na wtryskach. Wyjąć wtryskiwacze i dokładnie obejrzeć uszczelnienia. Moze przy wkładaniu zostały uszkodzone bądź źle założone - przekręcone.
Odkopuję temat, aby nie zakładać nowego. Otóż pomału dostaję już do głowy z tym autem. Najprawdopodobniej usterka jest cały czas w pompie, mam.trzy regulatory ciśnienia i w zasadzie na każdym jest to samo. Pompę regenerowałem już x razy i membranami z Ali i oryginałami z GM. Wymieniałem wszelkie uszczelnienia w pompie, łącznie z uszczelniaczem przy...
uszczelniacze wtryskiwaczy wymiana wtryskiwaczy paliwa uszczelniacze stihl
monitor compaq czarny ekran megane moduł immobiliser płyty kartonowo gipsowe
olimpiada euroelektra chinskie radio
Naprawa telewizora CRT z niebieskim ekranem Yamaha PSR-520: Migające kreski na wyświetlaczu