Koledzy maja racje. Srodek ten jak sama nazwa wskazuje jest przeznaczony do uszczelniania chlodnicy (ew. nagrzewnicy). evolutionVIII oczywiscie, ze mozna zatkac przeplyw plynu chlodzacego, ale w przypadku uzycia preparatu, ktory nie spelnia zadnych norm i jego wlasciwosci nie zgadzaja sie z danymi podanymi przez producenta. Srodki takie dzialaja na...
po długim czasie sorry, ogrzewanko w renault traficu działa już bez bi pasów, zapchana była chłodnica nagrzewnicy, produktem do uszczelniania chłodnic teraz kierowca przyznał się, że wsypał produkt, bo miał mały ubytek płynu. (chłodnica silnika również wymieniona, bo już nie dało się nic z nią zrobić). chłodniczkę nagrzewnicy udrożniłem podłączając...
Dobrze piszesz, są wkręty. Ale spróbuję po namowie sprzedawcy dolać płynu do uszczelniania chłodnic Preston, ponoć nie zatyka nagrzewnicy, i uszczelnia wycieki. Dobry do elementów gumowych układu grzewczego auta. Zrobiłem już przeszło 150km, na razie nie ubywa płynu. Dam znać po jakimś czasie czy trwałe naprawiło wyciek. Dodam źe ogrzewanie działa jak...
Witam Mam pytanie bylem w trasie i ogrzewanie raz grzało ciepłym a raz zimnym sprawdziłem plyn i okazało się ze brakuje. Kupiłem plynu do uszczelniania chłodnic dolałem i 0.5 litrów plynu do chodnic. Ale słyszałem ze może pozatykać mi kanały w głowicy i zacząłem panikować i teraz chce dołączyć płynu do odkamieniania układu chlodzenia, następnie przejechać...
Witam. Chłodnica żle mi chłodzi, wlałem płyn do uszczelnienia układu chłodniczego i teraz mam w niektórych miejscach zimną chłodnicę, wszystkie żeberka nie chłodzą. Czy jest mozliwość wlania preparatu który rozpuści ten specyfik do uszczelniania chłodnic i znów będę miał drożną chłodnicę. Jeśli będzie trzeba to wyciągnę chłodnicę i jakoś ja przedmucham...
Miałem podobny problem ale w BMW e46 po wymianie uszczelki pod głowicą brał płyn. wlałem jakiegoś specyfiku do uszczelniania chłodnic w płynie (nie pamiętam nazwy) i problem się rozwiązał.
Może źle określiłem że biały, bynajmniej jest widoczny, ale słyszałem że przy takich mrozach i jeśli na lpg to całkiem normalne... ale tylko słyszałem a ile w tym prawdy nie wiem Dodano po 2 Najprawdopodobniej gdzieś w układzie chłodzenia jest dziura. Radzę przyjrzeć się dokładniej na opaskach ściągających, wężach a na końcu czy nie jest dziurawy zbiornik...
preparat do uszczelniania chłodnic - NIE wymiana oleju na gorszy - NIE mechanik który się zna na HDI - TAK
Możesz spróbowac kupic jakiś preparat w płynie do uszczelniania chłodnic kosztuje jakies 8zł/
Chciałem podsumować; Przestało cieknąć i chyba za sprawą "Doktor chłodnica" - proszek do uszczelniania chłodnic i wszystko jednak wskazuje, że wyciek był nie z połączeń (węży) ale z nagrzewnicy. Dziękuję wam za pomoc! thalex.
Witam posiadam forda escort 95r, 1,4 poj. Niedawno zaczęła mi lekko cieknąć płyn z chłodnicy wrzuciłem taki proszek do uszczelniania chłodnic od tego momentu samochód w korkach i przy wysokiej temperaturze powietrza mocno się nagrzewa, wydaje mi się że gdzieś ten proszek sie zblokował teraz pytanie gdzie szukać przyczyny ?? czy może jeszcze coś innego.....
Przeczytałem, mam takie teorie: Naciąg paska klinowego napędzającego pompę wody, może na wolnych się ślizga? Odpowietrzenie układu, a mianowicie przepływ o którym piszesz może być ograniczony przez pęcherze powietrza. Warto też doprowadzić układ do w miarę oryginalnego stanu i zamontować termostat. EDIT. Jak po założeniu termostatu nie puszcza wody...
może dziurka w chłodnicy sprawdz czy masz gdzieś wyciek w okolicach chłodnicy. Miałem też tak samo w essim i kupiłem amerykański środek do uszczelniania chłodnic i odpukać w niemalowane wszystko jest oki, bądź termostat kijowy. znajomy kupował termostaty w inter carsie i zmuszony był wymieniać je co 3-4 miesiące az mu doradziłem żmijkowskich na połczyńskiej...
jest to bardzo prawdopodobne, że własnie nagrewnica zalewa ci auto. Moduł komfortu jest odpowiedzialny za oswetlenie wnetrza domykanie szyb, i "sprawdznie" w jakiej pozycji są zamki, Na poczatek sproboj zalac cos d uszczelniania chłodnic jak nie pomoże to pewnie wymiana nagrzewnicy, a moduł komfortu wyczysc isolem do czyszczenia styków, może się uda...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Otóż w kombajnie przed sezonem zauważyłem, że zaczyna lekko przeciekać płyn chłodniczy z bloku silnika. Okazało się, że kiedyś był pęknięty a potem klejony. Kilkanaście hektarów na początku sezonu wykosiliśmy dolewając wody, potem korzystając z kilku dni deszczu wyjeliśmy silnik i daliśmy do pospawania bloku....
weż dwie wajchy niebieską i czerwoną na dół.jak to nic nie pomoże to sprawdz czy linki są prawidłowo popodłanczane i czy się nie poluzowały śruki trzymające je,jeżeli to nic nie pomoże to sprawdz czy nie są zapchane przewody od nagrzewnicy,jak to nie pomoże wymień nagrzewnice,mimo że nie przecieka to może ktoś wsypał proszku do uszczelniania chłodnic...
Witam, Nie wiem czy to dobry dział ale mam problem z ogrzewaniem w Matizie. Auto jeździło od mechanika do mechanika po czym przyjechało do mnie. Kiedyś jakiś mechanik wlał środek do uszczelniania chłodnic po pewnym czasie auto przestało grzać. Pani pojechała do warsztatu który niby zrobił płukanie układu, auto pogrzało parę dni po czym przestało było...
Witam wiosną 2015 roku przeprowadziłem remont kapitalny silnika i głowicy oraz wymianę bloku na nowy ciągnika C-330, zalałem go płynem i założyłem termostat po około 2 miesiącach pojawił sie płyn w oleju usterkę zdiagnozowałem i usunąłem był to przeciek z uszczelki pod głowicą. Teraz jakiś miesiąc temu znów pojawił sie płyn w oleju. Tym razem uszczelka...
Witam serdecznie, Na wstępie pragnę się przywitać i zaznaczyć, że wcześniej sporo szukałem na temat tego problemu, również na elektrodzie i jak dotąd nie znalazłem jednoznacznego rozwiązania mojego problemu. Mam nadzieję że z Waszą pomocą ulegnie to zmianie ;-) Problem polega na tym, że już przy nieco rozgrzanym silniku przy uruchomieniu ogrzewania...
Pękniete bloki najlepiej naprawia się preparatem cx 80 do spawania na zimno. Spoina jest mocna i szczelna jak porządny spaw.
Zastosuj żel, albo proszek do uszczelniania chłodnic, na jakiś czas pomoże. Po jakimś czasie i tak chłodnica do wymiany (naprawy, jeśli opłacalna).
Mam wyciek z pompy wodnej, czy jest mozliwośc usuniecia prepatatami do uszczelniania chłodnic?
A może do płynu był dosypywany proszek do uszczelniania chłodnic?
Coo, dotyczy klimatyzacji- pewno przetarły się przewody jak zwykle nad chłodnicą, Lub ugniły we wtyczce "czujnika"- (bo to nie jest tak naprawdę czujnik) w chłodnicy czynnika. Co do uszczelniania chłodnicy udziwniaczami, to szef będzie niedługo wymieniał chłodniczkę ogrzewania, chyba, że lubisz chłodną bryzę w mroźne dni. :D
Jeżeli nie chcesz wymieniać to po co będziesz wyjmował.Odkamieniacz zalej kilka razy i powinno przetkać.Spróbuj na początek octem na gorąco. ps.Uzywałeś może środka do uszczelniania chłodnic?
Naprawiane proszkiem do uszczelniania chłodnic. Przydało by się przemyć cały układ chłodzenia.
możliwe ze masz nieszczelną chłodnice albo gdzieś na wężu cieknie. Spróbuj wlać do chłodnicy proszek który sam uszczelnia chłodnice, jak pod korkiem majonez to problem głowica
Dziękuję za zainteresowanie, jednak to nie jest ta uszczelka. Chodzi mi o prostokątną uszczelkę, która łączy chłodnicę EGR w połowie, a uszczelnia zarówno kanały wodne, jak i spalinowe.
Zdemontuj chłodnicę ułóż na płasko, zalej wybraną substancją i potem po wylaniu i przepłukaniu karcherem w środek uszczelniając włożona lancę (pulsacja zrobi swoje). Cokolwiek tam pozostało wyleci lub pozostanie na wieki.
po mojemu ktoś uszczelniał chłodnice albo coś w układzie chłodzenia i troche za dużo mu się wsypało ;)
Po 30 tyś na 100 % coś jest źle zrobione, albo kiepska uszczelka, nie planowana(sprawdzona) głowica, źle skręcona, nie oczyszczone otwory śrub głowicy. Nie wiem kiedy kolega olej wymieniał, jak nie dawno to może lepiej teraz to porządnie naprawić bo jak się potem olej i filtr doliczy to jeszcze więcej wyjdzie. Doraźnie można proszek wsypać do uszczelniania...
Kiedyś chyba była "łatana", poprzez wsypanie do niej jakiegoś proszku do uszczelniania chłodnic. Jest winowajca...... Co do tego, czy jest to 16V czy 8V (jak wyczytałem ilość zaworów na cylinder) to nie mam pojęcia. I jak Ci tu pomóc?
Witam Mam taki problem z renówką 19 1990.r . Właściwie chodzi o nagrzewanie. Wętylator pracje tak jak trzeba, wszystkie gałaki od nawiewu itp.. działają nagrzewnica była czyszczona bo kiedyś wsypałem proszku do uszczelniania chłodnicy, ale nagrzewnica jest drożna.A cipeło jak nie było tak chyba nie będzie Może coś doradzicie????
Witam może być nieszczelność na przewodzie gumowym w okolicach pompy ,zasysa powietrze. kup na cpn środek uszczelniający do chłodnicy , oczywiście sprawdzenie na wodzie. i korek chłodnicy do sprawdzenia. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika....
Witam. Masz większy szlam w chłodnicy niż ja u siebie w c360 po pęknięciu bloku. Ja u siebie blok skleiłem klejem dwuskładnikowym i następnie zastosowałem dwa proszki uszczelniające do chłodnic. Od tamtej pory cisza ;-) Co do twojego problemu to prawdopodobnie kupiłeś pęknięty blok z mikropęknięciem lub po niefachowym klejeniu. Obejrzyj dokładnie blok,...
Ogólnie wygląda to tak, kupiłem auto od handlarza, kopcił na niebiesko po przekroczeniu 1800 obrotów. Zajrzałem do chłodniczki EGR, żeby mieć dojście, zdjąłem Aku i obudowę. Gdy zdjąłem chłodniczkę, zauważyłem, że dolot powietrza, ta część aluminiowa, jest zawalona nagarem. Została zdjęta do czynienia, z automatu poszła chłodnica intercoolera do czynienia,...
Witam! Mam nieszczelną chłodnicę w aucie Opel Astra II. Co najlepiej zrobić, uszczelnić proszkiem? Po taniości, ale z jakim skutkiem? Czy może wymiana chłodnicy? Kosztowne (pracochłonne) ale najlepsze rozwiązanie. Jakie macie opinie na temat uszczelniania układu chłodniczego proszkiem? Co polecacie zrobić?
Prawdopodobnie poprzedni właściciel nasypał środek uszczelniający do chłodnicy i zrobił to nie umiejętnie czego efektem jest przytkanie kanalików w centralce a czasami również w chłodnicy , czy nie gotuje się ?
Jak bez termostatu wywala to nie ma obiegu. Czyli albo pompa albo coś jest zatkane. Czasem dodanie środka do uszczelniania czy po wielu latach wody w układzie dodanie środka do czyszczenia uwalnia syf i zabija chłodnice. Od strony termostatu można sprawdzić wirnik pompy czy nie jest luźny/połamany.
We Fiacie Stilo 1.4 ubywa mi około pół litra płynu na 1000 km. Na zewnątrz brak wycieków, test uszczelki pod głowicą (tym niebieskim płynem) nic nie wykazuje. Zauważyłem jednak że nieco parują szyby przy zimnym nadmuchu (filtr kabinowy wymieniony), zwłaszcza teraz gdy zrobiło się zimniej. Dywaniki suche, w aucie wilgoci brak. Przełączenie na ciepły...
Witam Mam następujący problem w golfie 1.6 95r LPG: podczas jazdy po trasie temperatura silnika spada praktycznie do minimum i też bardzo słabo grzeje ciepłym powietrzem. Gdy stoi na wolnych obrotach potrafi dobić do 90 stopni, jak się wyjedzie na trasę zaś spada. Teraz zimą jest to bardzo uciążliwe bo nie da się wytrzymać w aucie powyżej 2h. Dodam...
Witam. Mam problem z klimatyzacją w Oplu Astra G - sprężarka się załącza, czynnik jest a nie chłodzi. Zauważyłem, że po włączeniu klimatyzacji nie włącza się wentylator na chłodnicy. W tamtym roku klima była uszczelniana, zostało wymienione sprzęgło kompresora oraz chłodnica. Wszystko działało bardzo dobrze ale teraz nie działa
Na bank nieszczelny przewód, wracaj do mechanika, lub jeśli sam grzebałeś musisz pogrzebać raz jeszcze. Płyn do uszczelniania nie poradzi sobie z tym. Odnośnie dymu - nie czuć spalin? Każdy DYM ma swój zapach, spróbuj go określić. st.
Dawniej takie małe przecieki usuwało się dodając do chłodnicy musztardy .obecnie są takie proszki uszczelniające.
Kolega z pracy miał podobnie, chociaż w innym modelu. Wymieniał termostat, sprawdzał nagrzewnicę, przewody elastyczne i różne takie. Było nawet podejrzenie padnięcia uszczelki pod głowicą. Okazało się, że chłodnica płynu była zapchana. A czym? Specjałem do doraźnego uszczelniania układu chłodzenia. Po wymianie chłodnicy jest spokój. Ale to tylko sugestia,...
można spróbować wlać do chłodnicy płyn uszczelniając to może pomoc
Jak dolałeś jakiegoś wynalazku uszczelniającego to pewnie Ci chłodnice zapchał. Jak się silnik zagrzeje to sprawdż ręką czy cała chłodnica jest gorąca i węże dochodzące do niej.
Miałem ten sam problem. Wyciek był niewielki. Do chłodnicy dosypałem proszku do uszczelniania układów chłodzenia. Pomogło.
Witam ja mam ten sam problem tylko że u mnie wystąpiło to po dolaniu do chłodnicy płynu uszczelniającego PASTORE i od tamtej pory brak ogrzewania , zimne leci cały czas. Czy macie jakieś rady?
No to gitara, jak naprawiłeś i działa :) Trochę wątpiłem by w 5 letnim samochodzie zamuliło nagrzewnicę - ktoś by to musiał chyba uszczelniać jakimś szuwaksem do chłodnic. Zamykasz ?
Być może ten środek uszczelniający się sprawdzi. Kiedyś kolega wlał taki środek do chłodnicy, bo miał drobny wyciek, i pomogło.
Chłodnica EGR znajduje się z tyłu silnika. Można ją zobaczyć z kanału albo na podnośniku. Jeśli szczelność chłodnicy EGR padnie, do spalin dostanie się płyn chłodniczy, więc pójdzie w dolot silnika i silnik będzie dymić na biało. Na biało będzie też dymić silnik przy nieszczelnej uszczelce pod głowicą ale tutaj płyn będzie mieszać się nie tylko ze spalinami...
Witam. Tydzień temu wystrzeliła mi nagrzewnica w trakcie jazdy. Zamykam obieg, (o dziwo płynu dość), jadę dalej po 5 km woda się gotuje wskaźnik pokazuje około 130 stopni. Zatrzymuje się na parkingu i zastanawiam się co źle zrobiłem. Po godzinie czasu postanowiłem wjechać na warsztat oddalony 300m dalej. Okazało się, że preparat do uszczelniania chłodnicy...
Uszczelniacz w proszku nie ma nic do rzeczy i nie niszczy zadnych przewodów. W moim pasku tez lekko ciekła chłodnica( wilgotna) wsypałem ten proszek nie cały do dzis przewody całe- efekt : chłodnica sucha i grzeje tak jak powinien, nic nie zamula Tzn chłodnica zimna bo jest tylko na małym obiegu do nagrzewnicy. Do autora: (zaczynaj od najtańszych kosztów)...
Poxyline uzyje jesli nie bede mial zadnego innego spoiwa. Z plynu uszczelniajacego raczej nie skorzystam bo on uszczelnia ale zarazlem pogarsza droznosc :(.
Własnie widziałem w sklepie klej,niepamietam niestety jego nazwy ale był do uszczelniania peknietych rur , pisało na nim ze mozna kleic chłodnice i ze osiaga twardosc kamienia,mozna go obrabiac pilnikiem i malowac wiec zastanawiam sie czy nie kupic i pobawic sie tym klejem
Pierwsze co się zapcha to nagrzewnica, jak cieknie z pompy lub chłodnicy to należy wymienić ww podzespoły. Polecam stosowanie (będę miał więcej klientów)
byc moze macie racje gdyz widze ze płyn w chlodnicy ubywa i jest ponizej dopuszczalnego poziomu. -moglbys opisac jak moge go odpowietrzyc i gdzie dokładnie jest ten zaworek. -w markecie widzialem plyn do uszczelniania i do czyszczenia chłodnic- może dolać któregoś
A takie specyfiki, jakie stosuje się do zalepienia pęknięć w chłodnicach samochodowych, by nie pomogły?
pomógł proszek uszczelniający Oj nie pomógł, nie pomógł. To najgorsze świństwo jakie można dodać do układu chłodzenia. Do tego kamień z wody zamiast płynu i kłopoty gotowe. Przed uruchomieniem, sprawdzić dokładnie układ chłodzenia. Chłodnica czy drożna... I nie wystarczy, że będzie woda leciała z góry na dół. Ma lecieć prawie bez oporu.
Chłodnicę jeszcze trzeba sprawdzić, czy ma drożne kanały. Jak nie jesteś pierwszym właścicielem to nie wiadomo co tam jest. Może ktoś sypał wiórki uszczelniające, które mojemu wujkowi zrobiły właśnie problem z chłodnicą.
Problem jest zdiagnozowany jako wyciek na nagrzewnicy, a to co paruje to glikol. Trzeba niestety demontować całą deskę żeby się tam dostać:/ Dolałem do chłodnicy płynu uszczelniającego K2 i najwyraźniej zadziałało, bo i szyby nie parują i nie dymi teraz, a ogrzewanie działa :)
Ta tuleja zacytowana przez "robokop" to akurat zastosowana w nadwymiarze do niefrezowanego gniazda i z racji tego, że wystawała zbyt wysoko, oberwał się kołnierz. Mam poważne wątpliwości czy to akurat tak było, jak tak patrzę na ten destrukt. Głowica powinna być zdrowo zgięta po takim zdarzeniu. I nie są ani z mosiądzu, ani miedzi tylko " tombak"-stop...
Płyn jest nowy po wymianie chłodnicy ponieważ zbiorniczek miałem pęknięty. Do auta nigdy nie były wlewane preparaty uszczelniające.
(at)mczapski jaki pierścień masz na myśli ? pierw od wewnętrznej strony wbijam łożysko a później ten simering. Ten pierścień jeszcze powinien iść na ten simering ? Chyba już kumam, pierścień uszczelniający to inaczej SIMERING :) Tak ? Oczyścić. Nie ma tragedii. Simering zamontuj na pastę uszczelniającą Dirco. DIRCO czy DIRKO ? Na Allegro znalazłem MASA...
Aż tak to nie, najprawdopodobniej oring uszczelniający jest suchy i czezlo się obraca duży płaski śrubokręt będzie dobry
Termostat cieczy chłodzącej można założyć zimniejszy np. 87°C- nie pamietam już z czego,ale można dobrać według katalogu w sklepie motoryzacyjnym. Bez termostatu można bardzo łatwo przegrzać silnik, bo nie jest zamykany "mały obieg" pomijający chłodnicę. Aby olej podgrzać tak aby otworzył się termostat oleju trzeba troszkę się namęczyć , a wskazówka...
Często w instalacjach chłodzenia Renault taki efekt gotującego się płynu daje zapowietrzanie się układu .Prawdopodobnie nieszczelność jest u dołu chłodnicy. Przed próbą wymiany uszczelki pod głowicą proszę nalać płyn do uszczelniania układów chłodniczych od razu pomaga .Z tymi korkami od odpowietrzania za bardzo się nie przejmuj układ od powierzy się...
kup sobie proszek uszczelniający ( około 5zł ogólnie dostępny)wymieszaj z płynem do chłodnicy i wlej to do chłodnicy.powinno pomóc jesli nie to patrz wyżej czyli wymiana uszczelki pod głowicą.
pewnie chodzi Tobie o lamele - rurki przepływowe płaskie poziome/pionowe. Tak - o nie mi chodzi są spuchnięte i skorodowane , reszta jest ładna. Kombinowałem że zostawić po 2 cm rureczki po bokach , wewnątrz wytrawić ( HCL czy NaOH ) i silikon czy klej się na pewno przyczepi . Ale to moje przypuszczenia . Te rureczki są polutowane ?? do blachy AL ?...
Miałem podobny problem z dymieniem w Pajero 2,5TD,były dni że po przejechaniu 50km jak przystanąłem gdzieś na światłach to nic nie było za mną widać,a następnego dnia odpalałem i nic-zero siwego dymku,jechałem ze 150km-spokój,innym razem to samo.Po wielu konsultacjach ze znajomymi mechaniorami doszliśmy do wniosku że mogą być mikropęknięcia w głowicy:idea:kupiłem...
o kawie i herbacie nie słyszałem.Ale pozwolę sobie na parę słów odnosnie tematu uszczelniania-ten rok był owocny dla mnie pod wzgledem uszczelniania obwodu chłodzenia CC700,ZUK,i URSUS 330..... jesli jest drobny wyciek mozna się ratowac jak koledzy pisali niestety na wiele sie to nie zda.Najlebszym rozwiazaniem poprostu ustalic gdzie wycieka i zakleic...
No jak cieknie to zmieniasz na nowe i sprawdzasz koncówke węża,dolewasz specjalny uszczelniasz do układu chłodniczego,a jeśli masz nadal przecieki zwiazane jest to z ciśnieniem !!Zreszta tu Panowie jasno napisali też czego nie robić !!
Co do znikającego płynu chłodniczego .Obejrzyj dokładnie chłodnice ,szczególnie po wystudzeniu mogą pojawiać się drobne nieszczelności w postaci roszenia ,które znikają po nagrzaniu (rozszerzenie materiału powodują doszczelnienie).Na początek wlej środek do uszczelniania układu chłodzącego .Pomaga tylko na krótko ale pozwala zorientować się gdzie nieszczelność...
Nie wiem czy zgodzisz się ze mną kol. Stachu. Generalnie silnik marynizowany to nie znaczy wodoodporny i zalewanie go do poziomu uszczelki głowicy jest głupim pomysłem. Przy takim poziomie to chyba także alternator był w wodzie a na pewno rozrusznik. Bagnet pomiaru poziomu oleju jest uszczelniany ale chyba nie jakoś szczególnie mocno - tak aby mgiełka...
Obejma wydechu przy turbo nie trzyma , nie uszczelnia , jest skorodowana tam śrubka na imbus , wyrobiona kluczem w środku i nie można dokręcić a trzeba to odkręcić żeby wyjąć egr z chłodnicom spalin.
I na sto procent będzie wyciek z chłodnicy czy nagrzewnicy(o czym przekonałem się sam przedwczoraj przy wymianie płynu bo był nieciekawy), więc szykuj kasę na te dwa elementy. Nikt bez powodu nie sypie środka do uszczelniania(sam musiałem nasypać bo hurtownie dopiero czynne od poniedziałku a jeździć trza). Profilaktycznie jeśli wentylator chłodnicy...
Wielkie dzięki za sugestie - właśnie tak zrobiłem, że miałem umyty silnik i zrobiłem nim trasę, jednak nie pomogło mi to w lokalizacji. Teraz mam wyciągnięte chłodnice i wentylator, więc dokładniej wszystko wymyję. Wyjąłem też pompę wysokiego ciśnienia więc wymienię oring uszczelniający na niej, podstawę filtra oleju złożę na nową uszczelkę - myślę,...
no jezeli cos paruje to jest nieszczelne.jest taki srodek w proszku stosowany do uszczelniania chlodnic.wsyp go do zbiorniczka wyrownawczego, a najlepiej wylej plyn z silnika rozrob go z tym proszkiem i znow zalej motor.nie zapomnij odpowietrzyc ukladu.Bo inaczej sie nie da(podejrzewam ze nie masz korka wlewu plynu na chlodnicy)
Tylko i wyłącznie wymiana. Ten proszek do uszczelniania układu, nie właściwie użyty jest nie do usunięcia. W carsie brak, ostatnia cena koło 1500 zł. Na alledrogo są dwie sztuki po 200 zł nowe, wygląda że mają w sobie chłodnice oleju skrzyni automatycznej.
Jeśli nie jest mocno lużny na gwincie to spróbuj na silikon ale odporny na temperaturę.Gdy mocno luźny to owiń materiałem uszczelniającym(tasiemka,konopie)i wkręć na siłę.
niestety mechanik ma racje... jest sposób pod warunkiem ze lubisz "dziwne"rozwiazania. kup na stacji proszek do uszczelniania chlodnic i wsyp. powinno to uszczelnic wyciek i napewno bedzie tansze niz demontaz chlodnic. jednak ze taki proszek potrafi tez czasem cos zapchac... mi sie osobiscie zdarzyło ze w mb w201 proszek zapchał przewody nagrzewnicy....
Jeśli nie możesz zidentyfikować wycieku zrób tak kup płyn do uszczelniania układu chłodzenia i po sprawie wiem to z autopsji miałem już dość szukania ciągle ubywało zalałem uszczelniacz i 6 miechów spokój .
Filtr jest ok, komplet filtrów i olej był wymieniamy razem ze świecami. Gdzie takie badanie mogę wykonać? Po rozgrzaniu samochód sprawia wrażenie jakby nie miał problemów z mocą najgorsze jest opalanie z rana. jak już raz odpali później jest ok. Czyli najbardziej prawdopodobna przyczyną może być uszczelka? Jak mogę to sprawdzić? Wyciek ów pod silnikiem...
W ostatnich miesiącach pojawiły się preparaty uszczelniające małe wycieki z klimatyzacji, podawane do układu, do czynnika chłodniczego. Jeszcze nie testowałem (na klientach), ale ma to działać. Podobnie do znanych od lat uszczelniaczy do chłodnic. Na pewno sprzedaje to ClimaTeam i InterCars.
Tylko najlepsze jest to ze wyrzuca tylko na zimnym silniku jak otoworzy termostaty na chłodnicę to ciśnienia już nie ma ? Głowice się nagrzewa i uszczelnia? bo puchnie delikatnie po nagrzaniu. Czy może mały obieg przytkany w jakiś sposób Mały obieg idzie tylko przez nagrzewnicę? I pompę czy jeszcze inaczej?
Kolego, możesz napisać jak się to skończyło u Ciebie ? Kupiłem z Niemiec A3 2.0tdi BMN i po wymianie rozrządu (gdzie zleciał chyba środek do uszczelniania, bo zatykało mi lejek) auto na zimnym kopci mocno na biało, ale nie czuć ropy. W rurze wydechowej mam czerwonawy płyn, więc to musi być płyn chłodniczy, ale czy głowicy silnika czy EGR to chciałym...
chłodnica była uszkodzona mechanicznie i ogólnie nieszczelności przy głowicach, kupiłem nowe tulejki uszczelniające do wlutowania, trochę złączek i jedynie potrzebuję fachowca co umie polutować twardym lutem wszystko w całość. Gdyby ktoś był z okolic Łodzi, kto zna sie na tym to proszę o kontakt
Rozebrałem zawór zaznaczony na schemacie nr 4. Pierwsze co stwierdziłem że brakuje elementu uszczelniającego pomiędzy stalowym tłokiem a mosiężnym korpusem. Niestety jego resztki znalazłem w chłodnicy..... Musze teraz sprawdzić czy występuje zestaw naprawczy do tego zaworu, ponieważ nowy to koszt 2500zł netto.... lub ew pomyśleć co można tam dorobić....
Dziękuję że się nie zniechęciliście. Ja tylko na potrzeby filmu prowizorycznie i bez uszczelnienia podłączyłem. Zapewniam że jak układ był szczelny to silniczek kręcił się równiutko, tyle tylko że pojawiały się różnice o których piszę. Bez e-pompy praca silnika jest miękka ale są spaliny. Z e-pompą praca jest mocno dizlowata, twarda ale za to bez widocznych...
Błędy skasowałem takim zwykłym testerem (który zawsze wskazuje wypadanie zapłonów na 2 cylindrze) ogólnie używam go tylko do kasowania nie diagnozy.Jutro kolega z Clipem podjedzie i sprawdzę dokładniej.Po kasowaniu zawsze klemę na 30min ściągam. Oringów nie zmieniałem uszczelniam silikonem.Moim zdaniem coś z temperaturą bo dziwnie przelewa płyn do zbiorniczka...
Właśnie o to chodzi, że na postoju to on sie nie chce zagrzać więcej niż 90 stopni, nie wiem ile bym mu gazował. Dzieje się to dopiero przy obciążeniu np. jadąc pod gorę. Z tego co mówił mi mechanik do chłodzenia chłodnicy jest wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym, czyli napędzany paskiem od silnika, a drugi wentylator elektryczny jest od klimy i nie...
czy zaworki są uszkodzone Co najmniej. Często wystarczy czyszczenie i szlif ręczny powierzchni uszczelniających na płycie traserskiej (lub podobnej płaszczyźnie) na drobnym papierze ściernym na mokro. Zawór zwrotny powinien być wewnątrz tej żeliwnej 'chłodnicy'.
Sprawa już załatwiona , wymieniony zbiornik . Jakiś spec nie dość że uszczelniał uszczelką Cu to jeszcze posmarował klejem /chyba do gwintów/ gwint czujnika . Kolejny majsterkowicz . Serdecznie dziękuję za zainteresowanie Pozdrawiam Temat zamykam
Sprawdź czy masz plamy oleju w zbiorniczku wyrównawczym, czy masz tzw majonez pod korkiem, czy działa ogrzewanie.. Jeżeli nic z tych rzeczy tzn że to nie uszczelka. Kolega gimak podpowiedział co na początek warto sprawdzić. Czasami po długiej trasie nie ma ubytków bo ciepły silnik sprawia że wszystkie uszczelki się rozszerzają i uszczelniają. Podstaw...
Normalna kolej rzeczy: odłożone nieuchronnie osady uszczelniają drobne nieszczelności. Nie jest to technicznie poprawne ale się sprawdza - do pewnego stopnia silnik nie cieknie. Po wlaniu "za dobrego", czyli mającego zdolności myjące, oleju - następuje wymycie osadów i wycieki. Można narzekać, że jak cieknie to przecież znaczy że jest dziura i co to...
Nie bardzo jest ten środek do uszczelniania dobry, szczególnie do starszych samochodów, gdzie właśnie w nagrzewnicy już możesz mieć już częściowo zafajdane rurki / więk /. Tak nawiasem to już lepsza kawa / fusy / lub ostatecznie cherbata, ale drobniutka i to tylko aby dojechać. Pierwsze to wypłukać to swiństwo z układu chłodniczego, jeśli coś ciekło,...
Niestety nie, nie i nie. Zmniejszenie gęstości oleju, a więc stosowanie 5W-30, 5W-20, 0W-20 i podobnych jest podyktowane dążeniem do zmniejszenia strat w silniku. A to, wraz z połączeniem z pompą z regulowanym wydatkiem (w niewielkim stopniu, gdzieś w granicach pojedynczych procentów, ale jednak) przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa. Wszystkie...
Witam Mam następujący problem i nie bardzo wiem co może być przyczyną. Miałem wyciek płynu chłodzącego i stwierdzona że to z chłodnicy, z uwagi że wyciek jest niewielki zalana została chłodnica preparatem do uszczelniania (nie proszkiem aby nie zapchać nagrzewnicy). Wyciek ustał ale razem z nim pojawił się problem z ogrzewaniem. Mam climatronika i co...
Witam. Mam problem z ubywanie płynu chlodniczego w Audi A3. Ale to nie jest ubywanie regularne. Mianowicie, sprawa wygląda tak że jak zauważę że w zbiorniczku wyrównawczym jest płynu trochę poniżej minimum, wtedy dolewam płynu leciuto ponad pomiedzy min - max. No i teraz wygląda to tak że czasami jeżdżę z dwa tygodnie w mieszanym trybie (miasto / trasa...
chłodnic punto uszczelniania nagrzewnicy płyn uszczelniania
oporność głośnik karty pirackie schemat połączenie gwiazda trójkąt
piecyk gazowy ekspres bosch wyczyść zaparzacz
Koła aluminiowe 215/40 R17 – bezpieczeństwo, homologacja, dobór felg i opon Objawy zbyt małego podciśnienia w silniku 2.9 CRDi