Są nowe zawory które zastąpią stary, gwinty są znormalizowane problemem może być długość nowego. Jeżeli słabo czujesz się w temacie lepiej wezwij hydraulika będzie zrobione lepiej i często taniej. Trzeba zmierzyć długość zaworu (wraz ze śrubunkiem, skręconego), po wymontowaniu go z kaloryfera. Jakby nowy zawór był za krótki, to można dać przedłużkę...
Ta duża sprężyna część zaworu nadmiarowego do regulacji ciśnienia. Sprężyna do wymiany, razem z nakrętkami i uszczelnieniami tłoczka zaworu. Sprawdź też powierzchnię po której pracują uszczelniania zaworu, najlepiej byłoby rozebrać pompę w mak i wymienić wszystkie uszczelnia łącznie z łożyskami.
Jak zaworek ma kontakt z wodą która jest podgrzewana to nie ma on temperatury większej od tej wody. Może mieć, bo może być omiatany płomieniami na kuchence gazowej. Może ale niewiele większą. Maksymalnie 150 stopni a najprawdopodobniej 110-120. Proponuję zastosować teflon.
Oba zawory są tej samej klasy i jakości. Jedna uwaga przy łączeniu stalowych rur z elementami wykonanymi z mosiądzu. Trzeba pamiętać, że mosiądz jest mniej wytrzymały i przy stosowaniu jako uszczelnienie pakuł można przedobrzyć i zbyt grubo nawinąć uszczelnienie co przy wkręcaniu może spowodować pękniecie mosiężnego zaworu. Bezpieczniejszym uszczelnieniem...
Smar grafitowy używany jest do uszczelniania np. zaworów w kuchenkach gazowych.
Koledzy, temat ogarnięty. Oczywiście po podmianie sterownika (po usunięciu ochrony komponentu) nic się nie zmieniło. Wymiana całej sprężarki zakończyła sprawę. Ciekawy byłem, gdzie leży problem, okazało się, że zawór sterujący wydatkiem sprężarki miał po lekkim nagrzaniu przerwę lub bardzo dużą rezystancję, choć diagnostyka nie wykazywała żadnych błędów,...
Jeżeli chodzi o uszczelnianie zaworów do wody w mieszkaniu to mam kilka pytań: 1.Kiedy wymyślono tą całą taśmę i kiedy weszła ona do powszechnego użytku? I dlaczego każdy na nią woła teflonowa skoro to po prostu rodzaj gumowej taśmy? 2.To jak to w końcu jest z nawijaniem tej taśmy? "Jutubowe" majstry mówią,że 4-5 nawinięć i wkręcają pokazując,że nic...
i czekasz chociazby z pol dnia az silikon wyschnie zanim puscisz wode do instalacji zaworem glownym?
Witam czy we Volvo V40 1.6 1997 r przy uszczelnianiu pokrywy zaworów trzeba ruszać wałki rozrządu? Z jednym rozmawiałem to mówi że trzeba rozpiąć rozrząd?
a jak z olejem ,ubywa? Dodano po 11 Przepraszam nie doczytałem.Uszczelniacze muszą siedzieć ciasno w gniazdach i uszczelniać trzonek zaworu inaczej olej bedzie splywal do cylindra i będzie tam spalany ,zawory mialeś nowe czy stare?
Całkiem niedawno sam kombinowałem z podobnym mechanizmem. Sprawa raczej polega na zanieczyszczeniu mechanizmu osadem z wody w tym rdzą.Zatem według rysunku 2 wymontowujesz zawór uszczelniający. Oczywiście najlepiej uprzednio wymontować cały zawór ze zbiornika. Odbywa się to przez niewielki obrót (ok 20 stopni). I czyścimy, myjemy co popadnie. Wymontowana...
A po odkręceniu dławicy, poluzować wrzeciono zaworu i dowinąć pakuł albo teflonu. Ani jedno, ani drugie do tego celu się nie nadaje. Pakuły(len, czy konopie) i teflon służą do uszczelniania połączeń gwintowych na rurach itp. Do uszczelniania dławic zaworowych, zwłaszcza przy małych średnicach używa się albo sznura łojowego,czy teflonowego, albo zwykłego...
Z tego nie korzystałem, ale Loctite ma w ofercie kleje do gwintów. Uszczelniałem zaślepki zaworów w myjce, (ciśnienie 120 bar).
średnica rurki to chyba 6. janek1815 serdeczne podziękowania za pomoc w ogarnięciu tematu. Zrobiłem tak jak powiedziałeś...baryłki dostałem u instalatorów lpg, a w serwisie klimatyzacji rozwalcowali mi parę sztuk rurek miedzianych z odpadów.. nakrętki zostały stare. Cała zabawa mnie kosztowała 10zł. a sprężarka złożona i na razie jest wszystko ok, rano...
To nie gazownik a wkladacz kitowych zestawów. Namówić cie na smarowanie wlewu (zadziała może na 1 raz bo gaz tankowany to wyplucze) Albo na wymianę całego wlewu. Jeżeli będzie lepszy to trafi z wymianą. Ale może być tak samo albo i gorzej. Wytlumacz mu że ma dopasować kulkę delikatnie większą tak żeby uszczelniała zawor ale nie blokowała się w gnieździe...
Panowie, myśle zrobić w ten sposób , że reinzosil dam tylko na półkolach, a na płaskim nie będe nic dawał( mity o wyślizganiu uszczelki). Jak źle to poprawcie. ogólnie z uszczelniania silnika moźna doktorat napisać. Pokrywę zaworów też polecają na reinza składać w 9-setce.
Tu masz kleje do uszczelniania misek olejowych, pokryw zaworów i innych elementów, które wymagają klejenia. Widzisz kolego, wszystko co podałeś to są masy uszczelniające. Napisałeś Misek olejowych nie składa się na silikon, do tego jest specjalny klej. Kleje są do łączenia powierzchni na stałe, masy uszczelniające do uszczelnienia. A to jest kolosalna...
Siwy czy bardziej biały bo jak ten drugi to świece padły a pierwszy to uszczelnia zaworów zwróć uwagę czy po odpaleniu czuć rope
Ile instrukcja mówi o zużyciu oleju na 1000km? W moim bmw to litra oleju silnik r6. Jak już zacząłbym od wymiany uszczelniaczy trzonków zaworów. One najczęściej twardnieją i nie uszczelniają dobrze. Jeśli była możliwość u ciebie wymiany bez ścigania głowicy zrobił bym to.
Wepchnij w otwór końcówki wtryskiwacza zwitek waty. Zablokuje przed wpadnięciem syfu do środka. Po wyczyszczeniu, kawałek wężyka wkładasz w wąż do odkurzacza i uszczelniasz szmatką a drugim końcem wysysasz paprochy, na końcu wyciągasz watę. Mam nadzieję że chodzi Ci o gniazda w które wchodzi wtryskiwacz, bo gniazdo zaworu niewiele ma wspólnego z wtryskiwaczem....
Ja mam pytanie do posiadaczy piaskarek z korkiem, nie zaworem na górze do wsypu, czy podczas zamykania za każdym razem uszczelniacie gwint, np pakułami, czy po prostu przykręcacie goły korek... i czy nie ucieka w takim razie powietrze? Ja posiadam korek z o-ringiem, butla od ciężarówki :)
Szybkozłączka 1/4 może podejdzie ;) Ewentualnie przegwintować żeby podeszła ;) Są takie same otwory po obu stronach zaworu 6 lub 8mmtak jak w lpg pod przewody metalowe z baryłką uszczelniającą. Szkoda mi zaworu bo jest szczelny- może rozwiercić...nie wiem czy taki zawór wogóle można wykręcić...na gwincie jest jakby jaka masa uszczelniająca lub klej.
Z silikonem jest taki problem że niektórzy "ładują ile wlezie" a niektórzy go nienawidzą. Ja nie mam nic przeciwko. Gdzie trzeba tam daję,to znaczy na powierzchnie gdzie można go potem go łatwo wyczyścić. Bo np napchanie silikonu w rowek pokrywy zaworów i danie starej uszczelki to głupota .
Witam. Czy po odkręceniu przewodów miedzianych od zaworu butli trzeba wymienić baryłki zaciskowe? Dodano po 10 Drugie pytanie czy można uszczelniać połączenia gwintowane LPG teflonem? Oczywiście mam sprzęt do sprawdzania szczelności ale pytam żeby nie skręcać i rozkręcać po kilka razy.
Jak będziesz wymieniał tą uszczelkę to wymień uszczelniacze na popychaczach, gniazda zaworów dotrzeć,sprawdzić czy blok nie jest zwichrowany.
Jaką ustawiłeś szczelinę na zamkach pierścieni? Czy sprawdziłeś ją na całej drodze tłoka? Czy usunąłeś progi na cylindrach oraz czy sprawdziłeś zużycie trzonków zaworów?? Starej głowice nie można montować bez uszczelniania lub docierania do bloku (chyba że planowałeś jej powierzchnię).
Jest w środku, uszczelnia oś. Z0700010105
Aby uniknąć problemu z tłokiem (pasowanie, uszczelnianie, tarcie, napęd) warto zainteresować się pompą przeponową.
bezum1 opisał dokładnie sposób uszczelnienia. Jest jednak mała różnica - otóż do uszczelnienia należy użyć "sznura łojowego". Co to jest ? Jest to sznur nasączony smarem (taki sam używało się kiedyś do "sztamowania" kielichów w rurach żeliwnych) Należy z takiego sznura "wypleść" kilka linek (bo ten sznur to plecionka) Następnie jedną linkę o długości...
Miałem podobnie ale w innym samochodzie okazało się że gumki w głowicy stwardniały na tyle że nie uszczelniały zaworów i nie było kompresji po czym samochód przestał zapalać. Ty wiesz o czym piszesz? Nie nazwę tego po imieniu... 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady...
Silnik domyka zawór. Ale gumka która uszczelnia środek zaworu jest brudna lub sparciała. Dlatego pompa przepuszcza wodę do CO.
Poci się Doręcić dławik, ewntualnie uzupełnić pakunek (tak nazywali uszczenienie fachowcy). Uszczelnienie było ze sznurka łojowo - jakiegośtam. Możesz dowinć taśmy teflonoej, pakuł, a nawet grubej nici. Łatwiej iBEZPIECZNIEJ odkręcić nakrętkę dławika, niż wykręcić grzyba przy tym stanie rur. Może się kolega ciężko zdziwić- dławice zaworów parowych...
Pozostała chyba jedna rzecz, którą magę podejrzewać, poza dziwnym uszkodzeniem samego mechanizmu. Grzybek w zaworze przy zbiorniku nie trzyma się głowicy zaworu. Po napompowaniu wody wyłącznik wyłącza pompę - grzybek opada. W efekcie ciśnieniowy dobiera to jako spadek ciśnienia próbując się załączyć...itd. uszczelnienie samymi kłakami wystarcza. Jako...
witam posiadasz piec ktorego pieta achillesowa jest zawór trojdrogowy (u ciebie sie przycina)wymien silownik zaworu wyczysc srodek (powodzenia z uszczelnianiem - konieczne nowe oringi na wszystko co rozbierzesz)i bedziesz mial spokuj a nawet nie prubuj czepiac sie elektroniki (plyty sa bajonsko drogie - paru majserkowiczy sie juz o tym przekonalo)wtedy...
Też chyba nie do końca zrozumiałeś. Poprzez sprawdzenie ciśnienia masz pogląd tylko na stan pierścieni uszczelniających i zaworów, ale sam widziałem przypadki gdzie właśnie szczelność była a mimo to pierścienie olejowe były zapieczone przez nagar i silnik pił olej. Tak więc sam test szczelności niewiele ci powie o pierścieniach olejowych
witajcie ,ja na twoim miejscu sprawdziłbym zawór różnicowy ,moim zdaniem kula gumowa w tym zaworze została wybita,(nie jest odpowiednio okrągła} i nie uszczelnia tego zaworu .Pompa pracuje na krótkim obiegu.pozdrawiam.
Dziękuję za pomoc po wymianie zaworu problem ustał. Szkoda że nie robią takich zaworów z gwintami z jednej strony lewy z drugiej prawy, nie było by problemu z dobrym dokręceniem i uszczelnianiem. Pozdrawiam.
Auto ogarnięte i jak na teraz jeździ. 1. Wtyk cewki udało się dobrać coś prawie identycznego - pasuje idealnie. 2. Auto ożyło po wymianie PCMa - klon z uszkodzonego PCM do używanego. Ostatecznie po przeszukaniu auta winowajcą był chyba nie podłączony przewód masy z tyłu za silnikiem - pod przepustnicą. Wygląda że ktoś uszczelniał pokrywę zaworów i .......
Witam jest to zawór szybkiego odhamowania (odpowietrzania) nie wiem jakie masz tam gwinty ale prawdopodobnie to powinno pasować wabco 973 500 051 0 w środku jest gumowy tłoczek który prawdopodobnie nawalił i nie uszczelnia
Zawory zwrotne z grzybkiem i sprężyną stawiają największy opór. Zaletą jest jednak, że pozycja montażu jest dowolna i dobrze uszczelniają. Najmniejszy opór przepływu dają zawory klapowe bez sprężyny. Jedyny problem, to sposób instalacji. Na poziomym odcinku rury nie ma problemu, ale z pionem trzeba uważać, by kierunek przepływu mediów był do góry. Z...
(at)jarysss odkrecic ta srube na dole co idzie olej z turbo do silnika i wywal ta odme z tej rurki takie male metalowe sitko Coś chyba pomieszałeś. Odma to odpowietrzenie komory silnika i zaworów. To , o czym piszesz to magistrala olejowa smarująca oś turbiny i tam jest to sitko. Tam jest jedynie odpływ oleju - chociaż do tej samej przestrzeni:) Mi...
Nawet pakuły i pasta nie pomogły przy instalacji plastikowego zaworu trójdroznego ( teflon nie dał rady), dopiero pakuły i pasta dirko ( samochodowa do uszczelniania) dała efekt- nie cieknie do dziś ( 4 lata). Poza tym nie panikujcie z tymi złączkami, jak jest dobrze zrobione to nigdy nie przecieknie, a jak źle to i lutowana miedź będzie leciała, a...
Witam, mialem troche czasu aby wymontowac SCV i wyczyscic go. W Yaris II 1.4 D4D pompa paliwa znajduje sie kolo akumulatora ( od strony silnika ). Aby wykrecic zawor SCV nalezy : 1) zdemontowac akumulator 2) poszukac przy pompie paliwa czujnia z wtyczka 3) odpiac wtyczke 4) odkrecic trzy sruby mocujace zawor SCV 5) wyjac go zdecydowanym ruchem ( w srodku...
Nie znam tego kotła ale odkręć cwu w kranie i spróbuj delikatnie pociągnąć za iglicę 1. Ma na celu sprawdzenie czy iglica na pewno przesuwa się do końca. Istnieje ryzyko że iglica jest zabrudzona wewnątrz zaworu. Trzeba by rozebrać zawór i to sprawdzić. Wyczyścić i sprawdzić. Druga sprawa sprawa to element uszczelniający wewnątrz zaworu może już być...
Witam. Przerzuciłem silnik w megane wszystko jest super ale brakuje mi tych cieniutkie okrągłych podkładek uszczelniający rurkę zaworu EGR. Czy ktoś ma jakieś namiary gdzie je dostać poza serwisem oczywiście?
Ustaw 15 ssący 20 wydech I powinno być dobrze. Ja używam masy uszczelniającej Victor rainz .
A nie ma przypadkiem tak, że na rurach miedzianych zawory się lutuje - on wygląda tak jak na tym zdjęciu: https://krakfach.pl/pl/p/Zawor-grzejniko... (jest tam rysunek tego zaworku i nie widać, aby miejsce łączenia z rurą miedzianą było gwintowane). W wielu ogłoszeniach na internecie pod hasłem "zawór...
Witam, proszę o pomoc w następującym temacie. Podejrzewam, że gdzieś na mojej instalacji CO jest drobny wyciek. Wczoraj ustawiłem ciśnienie na manometrze na ok 1,8 bara, po porannej pracy kaloryferów ciśnienie spadło poniżej 1 bara. Na forum czytałem, że niektórzy radzą sprawdzić działanie naczynia przeponowego i zaworu bezpieczeństwa. Z instrukcji...
Witam, temat dotyczy Megane z 2013r., 1.2, 97kW. Ciekł olej, między innymi z wtyczki, z zaworu pod miską olejową, jak ze zdjęcia poniżej. Co to za zawór? Może ktoś ma numer oryginalny oringa uszczelniającego wtyczkę, tego zaworu, że zdjęcia poniżej, wchodzi ona od wewnętrznej strony silnika, więc można wymienić oringa dopiero, po ściągnięciu miski:...
Jeśli cyklicznie się zmienia koncentracja to może być jeden z zaworów zwrotnych, nędzny zeolit, źle ubity w jednej kolumnie, ostatecznie uszczelka w zaworze przełączającym, pod płytką ceramiczną (potrafi stwardnieć i nie uszczelniać). Sprawdź czy ciśnienie nie "kuleje".
tak powinna być taka zielona uszczelka ale możesz złożyć na czerwony silikon albo na szarą pastę uzywaną pod pokrywe zaworów lub miskę taka masa uszczelniająca. A przepływomierz jest cały czas podpięty :)
Klasyczny śrubunek nie wymaga uszczelek. Trzeba tylko dokręcić z odpowiednią "siłą". Ale poszczególne połówki śrubunku łączone z resztą instalacji już tak. I mogą to być pakuły. Ok - ale wytłumaczcie mi to "łopatologicznie": 1. Ta część śrubunku która wchodzi w gniazdo grzejnika (gwintowany króciec) - mam dodatkowo uszczelniać na pakuły czy powinno...
Upuszcza ciśnienie z butli od razu na starcie silnika. Kulka która miała za zadanie uszczelniać połączenie, straciła swoje właściwości. Dodano po 3 Niestety zalanie go czymkolwiek mnie nie satysfakcjonuje. Ta część zaworu którą mogę zalać wygląda jak nypel.
Problem w tym, że nie mogę odkręcić tego dużego zaworu stąd taka partyzantka z tym montażem "Trzeba zawołać fachowca", takie kiedyś było powiedzenie. na gwincie do samej pompy tylko smar Smar to jest do smarowania. Do uszczelniania gwintów przy instalacjach wodnych służą len( ewentualnie konopie) + pasta uszczeliniająca, lub taśma teflonowa. Z tego...
To połączenie uszczelnia się pakułami lub sznurkiem i bez żadnych innych uszczelek. Współczuję lokatorom jak im uszczelniasz wężyk od baterii pakułami. Tam jest do tego dedykowana uszczelka. Akurat zajmuje się konserwacja budynków mieszkalnych i takich zaworów już wymieniłem od groma. Wymieniłeś od "groma" na zlecenie administratora czy lokatora.
Witam dziękuję za zainteresowanie tematem zdjęcia zaworu ciśnieniowego zbudowany z korpusu mosiężnego i tłoczka nierdzennego i pewnie z pod tłoczka wycieka ale tu nic nie poradzę. A nieszczelność jest pewnie w zaworze bezpieczeństwa na gnieździe (jest wżer) uszczelnienia oraz taki tłoczek z tworzywa. Spróbuje przeszlifować gniazdo zaworu (nie do kupienia)...
tam w miejscu w ktorym przecieka jest jakis zawor cisnieniowy ze sprezyna i to on przepuszcza na uszczelce. Przesmarowałem uszczelke zeby sie uszczelniła i ładnie wskoczyla na swoje miejsce oczysciłem blok silnika z osadu. Przeczysciłem gniazdo tego zaworu i tez delikatnie przesmarowałem. I narazie wyglada na to że to załatwiło problem. Ten zawór ma...
Bardziej mi chodzi o klej Montowałem na tym http://bisan.com.pl/produkty/19-uszczeln... półsrubunki do mosiężnego rozdzielacza C.O. działa już z 10 lat bez problemu. Demontowałem też raz grzejniki gdzie półśrubunek zaworu był wkręcony w nabę na kleju (nie wiem jakim) i było szczelne (12grzejników) i można je...
Po ponownym sprawdzeniu szczelności instalacji i dobiciu powietrza przez człowieka który montował instalacje, problem powrócił. Po 1,5 doby ponownie uciekło powietrze. Poczytałem trochę i natknąłem się na dwie sprawy. Otóż górne wyjście ze zbiornika jest uszczelnione pakułą, a ponoć nie nadają się one przy uszczelnianiu powietrza. Do tego używa się...
Witam, dołączam się do pytania - jak pompować tusz automatycznie ze zbiornika do głowicy przez soft lub z pulpitu drukarki ? Metoda na chama: Rozkręcasz drukarkę. Otwierasz blokadę głowicy. Podkładasz ręcznik kuchenny pod konkretny kolor/zawór i naciskasz aby zaczęło krwawić. W między czasie podnosisz drukarkę tak aby tusz spływał grawitacyjnie. Jak...
Ale gdzie cieknie? Na gwincie pomiędzy zaworem a złączką zgrzewaną? Z zaworu bo pęknięty? Jeśli tylko na gwincie to musisz wykręcić zawór ze złączki zgrzewanej. Po pierwsze zakręcasz wodę zaworem głównym przed wodomierzem. Nadmiar ciśnienia możesz spuścić zaworem spustowym (1). Rozkręcasz śrubunek na wodomierzu (2) i na zaworze skierowanym w dół (3)....
Podaj model pralki. Prawdopodobnie uszczelka w nakrętce węża nie uszczelnia prawidłowo połączenia z zaworem w ścianie lub elekrozaworem bo nie napisałeś z którego miejsca jest wyciek.
Ten wentylator wymusza obieg powietrza przez czujnik, który mierzy temperaturę powietrza w kabinie i zależnie od tego reguluje intensywność grzania. Po prostu: jak jest wymuszony ciągły przepływ powietrza, to układ szybciej reaguje. Pompka z kolei wymusza obieg w układzie chłodzenia. Kiedyś (124) do jej uruchomienia wystarczało ustawienie któregokolwiek...
polaczenia powinly byc uszczelniane oringami
Kiedyś chyba była "łatana", poprzez wsypanie do niej jakiegoś proszku do uszczelniania chłodnic. Jest winowajca...... Co do tego, czy jest to 16V czy 8V (jak wyczytałem ilość zaworów na cylinder) to nie mam pojęcia. I jak Ci tu pomóc?
Zazwyczaj da się naprawić, ale nie owijając nad nakrętką, ale pod. Trzeba usunąć te kłaki, następnie poluzować i odkręcić nakrętkę, pod nią będzie na osi tulejka, którą też trzeba poluzować, bo może być zarośnięta rdzą. Jeśli się ją da podnieść do góry, to trzeba kawałek sznurka, ale nie z tworzywa, tylko naturalny , lub nawet grubą nić( szpagat)owinąć...
1. Szczelność ze względu na mokrą obsadę wtryskiwacza co należy wykonywać w wannie pod płytą a nie tak jak w C360 za pomocą zaślepki. 2. Wytaczanie starych przylgni lub wybijanie starych gniazd zaworowych ( o ile były już wstawione). Na pewno o głowicy od Zetora piszesz? Wtryskiwacz jest osadzony tak samo jak w C360 - gniazdo stanowi stalowa tuleja...
Pytanie, czy ta usterka pojawiła się sama, czy po jakichś "operacjach/naprawach??? I nie napisałeś, czy mierzyłeś Ciśnienie "ręcznie" manometrem??? Ja od tego bym zaczął, a póżniej jak kolega Zico63 napisał, wizualne oglądnięcie miski olejowej (może gdzieś uderzyłeś i się przygięła), aż do jej zdemontowania i następnie diagnoza ssaka i jego uszczelnienie...
Dzięki za duże zainteresowanie i szereg rozwiązań. Wieczorem zamieszczę zdjęcie zaworu dla lepszego uwidocznienia problemu. Są dwie opcje usunięcia problemu: wymiana zaworu i uszczelnienie (dokręcenie) zaworu. Wymiana wydaje się być pewniejsza, ale są problemy z opróżnieniem instalacji z wody, piec Termet AR-MSC 20 (GCO-DP-23/07) posiada chyba tylko...
Można tez poluzować po trochu 6 śrub którymi dokręcony jest zawór i jak jest gaz to zacznie powoli wylatywać co będzie słyszalne. Wielozawór uszczelnia tylko gumowy oring. ja tak robiłem kilka razy i jest spoko.
Witam dostałem od znajomego sprężarkę hs 18, Słabo bije do 4 atm prawdo podobnie wina zaworków zwrotnych . i pytanie brzmi czy jest jakaś możliwość ich regeneracji? bez konieczności kupowanie nowych http://obrazki.elektroda.pl/6662210500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8287622000_1... pierścienie dobrze uszczelniają...
Wyciągnięte szpilki i nie można dociągnąć pokrywy Ja uszczelniam na silikonie Victor Reinz najlepiej mi się sprawdza w porównaniu do innych Trzeba końcówki szpilek spiłować ok 2-3mm no i dekiel dokręcać w takiej samej kolejności jak szpilki głowicy w tedy pewność że wszystko dobrze siedzi i nie cieknie.
Borykam się od jakiegoś czasu z wyciekami oleju w 1.9 TDI, uszczelka pod pokrywą zaworów wymieniona, góra silnika sucha a pod samochodem dalej plamy , zauważyłem że na sprężarce klimy wiszą krople czarnego oleju, klima była sprawdzana pod względem szczelności , trzyma czynnik i ciśnienie....ciężko wypatrzyć skąd to kapie, czy sprężarka?? Gdzieś czytałem...
Dzień dobry, myślę że nadszedł czas podsumowania. Silnik złożony i nawet działa. Ostatecznie wymieniłem pierścienie i dałem nowe dwie gumki uszczelniające na trzonki zaworów. Wał korbowy chyba niestety ma jakiś nadprogramowy minimalny luz bo na małych obrotach jest taki cichy stuk. Na obrotach normalnych do koszenia stukanie ustaje. Wpadłem na pomysł,...
Kiedyś zrobiłem mały silniczek (jednocylindrowy) z suwanym zaworem i uszczelniałem też o-ringami, problemem okazał się olej do smarowania - guma zlasowała się po 2 tygodniach... W trudnych czasach zamiast kompresora z lodówki używaliśmy opony z malucha napompowanej prawie do 10 bar - wytrzymywała takie ciśnienia. Co do podgrzewania to nie wiem czy to...
Dzień dobry, czyściłem rękojeść palnika, całą rozebrałem razem z zaworami, wymieniłem silikonowe oringi uszczelniające na wrzecionach zaworu tlenowego i acetylenowego, wkręciłem dławiki zaworu i dokręciłem, nałożyłem pokrętło i przykręciłem je. Wszystko jest czyste, suche, odtłuszczone. Ciężko się kręcą, oj ciężko, lekko nawet odbijają. Na wrzeciono...
Witam. Nie rozumiem dlaczego po dachu cieknie ci glikol, przecież powinieneś mieć wstawiony zawór ciśnieniowy który odpowiada za spuszczenie glikolu w momencie zagotowania się instalacji. Przelew z zaworu kierujemy do wiaderka i po awarii napuszczamy glikol do instalacji . Rozumiem że po rozszczelnieniu musiałeś od nowa uszczelniać połączenia. Niedopuszczalne...
Witam , mam problem otóż od wymiany uszczelki pod głowicą męczę się z uszczelką pod pokrywą zaworów. Uszczelniałem go 3 razy i zawsze leci olej z tyłu. http://obrazki.elektroda.pl/1290651300_1... Pokrywa zaworów jest równa . Zawsze przy wymianie uszczelki wszystko pięknię czyszczę aż do metalu , odtłuszczam kładę sylikon ( Nie jakiś za 10...
Część zobacz czy po twoim psikaniu powietrzem w cylinder masz w środku jeszcze gumkę która uszczelnia połączenie. Możliwe że jest usKodzony zawor Y460 ale osobiście sprawdził bym wiązke elektryczna która wychodzi z obudowy bezpiecznikow silnikowych i biegnie przodem silnika koło visco do w/w zaworu. Plus często spotykałem się ze o dziwo wtyczka połączenie...
Zdemontuj gaźnik, sprawdź podstawę gaźnika, ten ,,plastyk,, Lubiły pękać i dostawało się fałszywe powietrze. Wykręć dyszę wolnych obrotów, (zwykła czy elektro) może być skręcona, uszkodzona powierzchnia stożkowa lub zapchany kanał studzienki emulsyjnej. Wykręć wkręt regulacji składu, sprawdź oring, a najlepiej wymień. Twardniały i przestawały uszczelniać....
Na początku należy odkręcić część głowicy w której znajduje się zawór, następnie sprężonym powietrzem wydmuchać element uszczelniający, wykręcić trzpień zaworu łapiąc go szczypcami przy samym zaworze- sześciokąt jest, jeśli był z czarnego plastiku to w zaworze jest gwint m5 i śrubą m5 po wkręceniu wyciągamy zawór, jeśli jest niebieski plastik to w zaworze...
dzięki za odpowiedź teraz zaczynam rozumieć, a moje wątpliwości wzięły się stąd, że na tych "olejowych" szpilkach były założone normalne (płaskie) podkładki i normalne sześciokątne nakrętki i nie było żadnych oringów :( już zamaiwam komplet tycz części na każdą ze szpilek a nie ma żadnych schematów żeby to było pokazane którędy dokładnie idzie ten...
Zawòr sterujący kołem zmiennych faz rozrządu.
Pomysł przekombinowany, wystarczy jedynie zawór zwrotny - ale nie byle jaki. Najlepiej żeby miał gumowy element uszczelniający - wtedy masz 100% szczelności.
Ale w pompie to jest jeden czujnik temp. paliwa, który do odpalania ma się nijak? Przy zmianie zaworu SCV w Fordzie, trzeba zrobić jego adaptację. Jeśli natomiast pojawia się błąd POO89 jest opisany tak nieprawidłowe działanie regulatora cisnienia paliwa wyciek płynu lub usterka uszczelnia To wybacz -koniowi poopowiadaj że wtryskiwacze były sprawdzane....
Zaraz, zaraz, nie tak szybko. To jest najłatwiej naciągnąć klienta na wymianę całego zaworu 3-drożnego a może od razu całego pieca, i cały dom może sprzedać i kupić nowy ... Cały zawór kosztuje 630 zł, u serwisanta 800, z wymiana pewnie 1000zł. A ja już kiedyś kupowałem sam wkład z silniczkiem krokowym i płaciłem 270zł. Przyczyną jest zakamienianie...
Hej, express ma 2lata i 3 miesiące. Objawy : po zrobieniu kawy kiedy tłok bloku zaparzającego (ten górny, z sitem z dziurkami) idzie do góry wypływa z sita trochę wody - która spływa do pojemnika z fusami. Demo w załączonym filmie.... No i naprawiłem - napiszę co zrobiłem może komuś się przyda: 1) raz jeszcze wyjąłem zawór (trzpień bojlera) i go rozebrałem...
okazało się, że naprawa jest banalnie prosta. wystarczy wspomnianą iglicę włożyć powtórnie i leciutko dobić. w zaworze jest jakiś oring, który to trzyma i uszczelnia. pozdrawiam i dziękuję.
Połączenie części korpusu zaworu jest w tym miejscu, oczywiście na gwint Uszczelniany i zabezpieczony klejem do gwintów.
Witam Chciałbym połączyć w kuchni zmywarkę i pralkę oraz baterię do jednego zaworu. Kupiłem zawór kombi 1/2 3/4 3/8 oraz trójnik wewnętrzny do, którego podłączyłem dwa nyple 1/2, do których będą podłączone węże doprowadzające węże do sprzętów. Wszystkie uszczelniłem taśmą teflonową, jednak woda przecieka w jednym miejscu - na łączeniu trójnika i zaworu...
Aby wyciągnąć wał korbowy trzeba głowicę zdemontować, tłoki wysunąć, tak by korbowody nie blokowały. Uszczelkę pod głowicę nowa, szpilki najlepiej też, uszczelkę pod pokrywę zaworów, pierścienie uszczelniające... . Kupić trzeba zestaw do blokowania rozrządu i poskręcać , szczególnie mocno zębatki na wałkach rozrządu, bo nie mają klinów . Samochód miał...
Przecież odma łączy skrzynię korbową z pokrywą zaworów, pulsowanie powietrza we wlewie oleju jest całkowicie normalne. Uszkodzone uszczelniacze zaworów to głównie powodują branie oleju i dymienie a nie przedmuchy (po co spaliny miałby się tamtędy przeciskać, jak mają wolny kanał wydechowy). Przedmuchy spalin to są ze skrzyni korbowej z powodu zużytych...
Witam, nie polecam ciągłego dopuszczania wody do układu C.O bo zakamienisz instalację, 1 pytanie: serwisant kotła sprawdził czy aby komora spalania nie cieknie? Tego nie widać bo ta woda odparowywuje do komina podczas grzania, czy aby sprawdziłeś całą instalację? Może masz jakieś spawane, gwintowane bądź lutowane rury w ścianach? Jeśli serwis nie znajdzie...
Ponieważ zaczynam przygodę na tym forum, witam wszystkich serdecznie. Opiszę co mnie boli Miesiąc temu z kolegą naprawialiśmy 2 jednakowe silniki N46B20A Valvetronic 143km,w obu wymiana uszczelniaczy zaworowych, odmy, rozrząd, uszczelnianie czyszczenie vacum pompy, filtra oleju, chłodniczki oleju, koła pasowego wału korbowego, elektrozaworów vanosów,...
Szkopuł w tym że ciśnienia wody zimnej nie mogę obniżyć bo mi się zawór rozwalił. Dlatego na pryskającą wodę zakładam. Możesz wyjaśnić co dokładnie robisz przy testach bo to brzmi jak jakiś Jaś Fasola jako hydraulik. Zepsuł się zawór zimnej wody przed termą? Nie masz głównego zaworu na mieszkanie (czy cały dom jeżeli to domek) gdzieś przy liczniku?...
Jezeli słychać przelewanie wody (bulgotanie)w grzejniku, to znaczy, że jest zapowietrzony (przynajmniej cżęsciowo). Trzeba usunąc powietrze. Co do tych starych zaworów, to one lubią przeciekać przy częstym kręceniu, gdyż przeciera się uszczelnienie dławika (oring). Wielu hydraulików (jak nie ma odpwoiedniego oringu) uszczelnia dławiki sznurkiem zrobionym...
Do Andrzeja, super, to jest konkret, jestem wzrokowcem i jak widzę, to od razu kumam o co chodzi. Czyli wg ciebie Andrzej, da się to wstawić u mnie w te horyzontalnie idące rury miedziane 35 mm? Bo tam nie będzie praktycznie ruchu na boki zbyt dużego. Do Plumpi, tak masz rację, ale ja będę miał raczej cały czas otwarte zawory termostatyczne na maksimum...
-Uszczelnia sprężarkę (ciśnienie nie cofa się do głowic) Jak niema ciśnienia w sprężarce to nic nie trzeba w niej uszczelniać :D Odciąża zaworki w głowicy Bzdura, nie wymagają żądnego odciążania. Ułatwia start silnikowi W połączeniu z dodatkową objętością (kilka razy Vss) wstawioną pomiędzy sprężarkę, a zawór zwrotny, bez tego nic nie ułatwia... Miałem...
A czy po rozgrzaniu chodzi bez problemu na gazie ??? Bo jak tak to: Przeczyścić elektrozawór na reduktorze. Gaz podczas przechodzenia w faze lotną wytrąca m.in. smołę, która osadza sie na zaworze przy reduktorze. I gdy jest zimny ta smoła na nim zastyga i blokuje zawór, który nie może sie otworzyc, aż do czasu gdy reduktor zagrzeje sie i smoła zmieknie....
Są smary wysokotemperaturowe. Można zastosować otwarte łożyska w hermetycznych i uszczelnianych panewkach z zaworem do smarownicy i odpowiedni smar. Co do żłobków, to może jakaś zaprawa ceramiczna? Większym problemem będzie chyba znalezienie przewodów nawojowych z izolacją wytrzymującą taką temperaturę (plus z 50*C na nagrzewanie się silnika). Inaczej...
uszczelnianie głośnika uszczelnianie telefonu uszczelnianie bębna
odbiornik janeczek slaby sygnal programatorem rt809f
Czujnik położenia wału Saab 3.0 TiD - lokalizacja i objawy awarii Miniwieża Blaupunkt - brak odbioru stacji radiowych