Czyszczenie gaźnika, oraz uszczelnienie dyszy, która znajduje się u góry gaźnika, pod śrubką regulacji przepustnicy. Było to już wielokrotnie opisywane. Sprawdź czujnik oleju lub zły stan oleju masz Co ma do tego czujnik oleju?
Teraz jestem poza domem. Dostęp do agregatu będę miał za tydzień więc posprawdzam. Gdzieś czytałem,że może być walnięte uszczelnienie od strony prądnicy. To też sprawdzę. Co do regulacji gaźnika - masz jakieś wskazówki np. ile wkręcić którą dyszę?
Może coś wpadło do gaźnika i przypchało dyszę. Kompresja myślę, że tak szybko by nie spadła. Przy zapalaniu powinieneś odczuć czy ma kompresję. Nie wiem czu w WSK są simeringi na wale, ale jeśli właśnie nawali to uszczelnienie to też może być odczuwalny spadek mocy. Najpierw rozkręć gaźnik i go wyczyść. Może popuściła w nim jakaś śrubka. Zobacz też...
W Komarze nie ma żadnego regulatora. 4,5 mm to stanowczo za dużo. Oczywiście przerwa 0,7 - 0,8 mm na Iskrze F70. No i kondensator. O ile pamięć mnie nie myli, to wkręcasz dyszę z boku gaźnika to oporu i wykręcadsz ją 1,5 obrotu. Następnie po odpaleniu wykręcasz ją w celu uzyskania najwyższych obrotów tak, by nie zaczął gasnąć. No i ciekawe, jak uszczelnienie...
nastąpiło jakieś rozszczenienie źle zimmowany motocykl :) ewentualnie filtr powietrza :) pamietaj ze każde rzszczelnienie ukłądu ssąco wydechowego powoduyje poważne konstekwecje :) czyszczenie gaźnkia według książke wyglada troche inaczej :P - rozebrac gaźnik i sprawdzić jego stan techniczny odpowienimi nażędziami - częsci posegergowac wdeług typu użądzenia...
Gaźnik od motocykla SHL pracuje taki sam jak w motocyklu WSK 175. Rzeczywiście chleje do przesady. Sprawdź jaki rozmiar dyszy jest zamontowany w gaźniku. Motocykl WSK 175 miał normę jak pamiętam około 4 litrów benzyny na 100km i przez okres eksploatacji, około 10 lat nie miałem problemu z podwyższonym zużyciem paliwa. Sprawdź, na którym rowku jest ustalona...
Cieknie skąd, spod komory pływakowej, czy spod wielkiej śruby od spodu, gdzie znajduje się rozpylacz z dyszą?
Tłumik mam oryginalny. Wiem jak działa silnik 2 suwowy. Myślałem też, że przez złe uszczelnienie wydechu nie ma tego cyklu, gdzie niespalona mieszanka wraca z powrotem do cylindra. Komplet naprawczy gaźnika kupiłem lecz dysz nie mogłem wymienić, ponieważ w kompletach są tylko dysze 40 i 45 a po zagłębieniu się w temat gaźnika GM13F dysza główna była...
z tego co tu napisales to trzeba by bylo wyjac gaznik,wymyc go w benzynie uprzednio rozbierajac na czesci,byc moze zatkana jest ktoras z dysz,uszczelnic mixer jak wczesniej pisalem i nie wiem w jakim stanie jest sam mixer(najlepiej tez go wymyj) Dodano po 1 z tego co tu napisales to trzeba by bylo wyjac gaznik,wymyc go w benzynie uprzednio rozbierajac...
Czytałem ten poprzedni Twój temat ale nim zdążyłem cokolwiek napisać został przeniesiony do kosza. Nawet bez zdjęcia, każdy, kto się tym interesuje, od razu domyśli się, że chodzi o agregacik GG400, i tak jest w rzeczywistości. Wyprodukowany przez firmę Auto Union, dzisiejsze Audi. Przeznaczenie tak jak napisałeś, ładowanie akumulatorów i zasilanie...
Naprawiłeś PAB'a? Dysza jest zgnieciona przez za mocne dokręcenie. Trzeba by ja wymienić na nową - chyba na alledrogo nawet znajdziesz. W moich PABach uszczelnione to jest uszczelką - cieniutka podkładka chyba z tekstolitu, ale tylko na połączeniu z korpusem gaźnika.
Zależy jaki gaźnik posiadasz w silniku. Według zdjęć przypuszczalnie taki jak silnikach Hondy GX (klony Keihina). W takim gaźniku pod śrubą regulacyjną przepustnicy znajduje się taki plastikowy element w kształcie litery T który jest dyszą paliwową biegu jałowego. Żeby ją wyjąć należy zachować takie samo ustawienie śruby regulacyjnej (zaznaczyć położenie...
No więc przede wszystkim wielkie THANK'S For Everyone za próbę pomocy. Sprawa wygląda tak że dziś sprawdziłęm wszelkie kable i cewki i sprawa przedstawia się tak że wsio is OK ale zapogiewaczo założyłem starą cewkę zapłonową i moto OŻYŁO !!!. Znaczy nie całe bo na razie jest iskra. Świec mam kilka i jaką nie założe to efekt ten sam ale chyba i tak najlepiej...
Pod małą zaślepką jest siateczka, którą widać przez otwór po wyjęciu przesłony ssania. Zrobiłem taki przyrząd z długopisu do przepychania tej siateczki bez zdejmowania małej aluminiowej zaślepki. Rurkę przeciąłem rozgrzanym na kuchni nożem pod katem 45stopni i od razu skleiłem. Tyłem wiertła wytopiłem gniazdo na uszczelkę gumową. Po przeciwnej stronie...
Zdemontuj gaźnik, sprawdź podstawę gaźnika, ten ,,plastyk,, Lubiły pękać i dostawało się fałszywe powietrze. Wykręć dyszę wolnych obrotów, (zwykła czy elektro) może być skręcona, uszkodzona powierzchnia stożkowa lub zapchany kanał studzienki emulsyjnej. Wykręć wkręt regulacji składu, sprawdź oring, a najlepiej wymień. Twardniały i przestawały uszczelniać....
Witam, Po regeneracji Gaźnika zauważyłem dosyć duże zużycie paliwa w moim maluszku (elegant 97r) ale dopiero jak sobie zapisałem ile tankuje i spisałem licznik to o mało co nie spadłem z krzesła :O wyszło mi ≈10,3L na 100km... Regenerowałem gaźnik to znaczy... Wymieniałem wszystkie dysze (kupiłem taki zestaw naprawczy) nowe uszczelki regulacja...
Jest jeszcze jedna głupia opcja. Jesteś pewny że króciec jest szczelny? Bo jeśli łapie sporo lewego powietrza, to wtedy też ci silnik nie zaciągnie paliwa i nie odpali. A jak mniemam to go demontowaliście, więc lewe powietrze jak najbardziej wchodzi w grę, zwłaszcza że skoro zadajesz podstawowe pytania, to mogłeś popełnić błąd :P . Znowu, też nie sądzę...
Druga sytuacja to uszkodzone (nieszczelne) łożysko na wale korbowym. Odkąd to łożysko służy do uszczelniania? Motocykl po przejechaniu 15 kl nadal pracował lecz kolanko rury wydechowej rozgrzało się do czerwoności i poczułem że silnik zaczyna słabnąć Powodów może być kilka. Ewidentne jest to że silnik się przegrzewa. 1) Może być mieszanka za uboga...
uszczelnienie gaźnika czyszczenie dyszy wykręcić dyszy
rezystor hamowania falownika klawiatura myszka blokuje pralka siemens iq300
Wiertarka udarowa Parkside - wypadanie cienkich wierteł Wymiana rozdzielacza kawy w ekspresie Siemens