lecz niestety wystąpił ten problem gdy dodawałem gazu romet gasł gdy puszczałem manetkę to sam sobie dostawał gazu Może gdzieś łapać tzw. "lewe powietrze", czyli jakaś nieszczelność w gaźniku/dolocie. Przy takim przypadku właśnie są podobne objawy, przy dodaniu gazu dławi się i nie ma mocy, nie trzyma też wolnych obrotów. Sprawdź uszczelnienie gaźnika...
Gaźnik pewnie Zama, membrany kupisz bez problemu, komplet oryginalnych pewnie za 20 zł. http://www.serwismos.home.pl/pl/p/Membra...
Witam.Sprawdz uszczelnienie wału korbowego
Panowie Ci co zmieniają gaźniki bądź przerabiaj. Dobre uszczelnienie gaźnika to podstawa. Po uszczelnieniu swojego gaźnika od jawki przejechałem się i powiem wam że różnica jest kolosalna. Nie mam tego efektu że po wciśnięciu sprzęgła i puszczenia gazu silnik trzymał przez chwilę wysokie obroty. Teraz spada od razu na niskie obroty i tak sobie pyrka....
Czysciles dysze czy naprawe ograniczasz do dywagacji na forum?
Witam otóż posiadam pilarke Dolpime ps-90 od niedawna jak ciołem drewno to pilarka na biegu jałowym miała troszke wyższe obroty sprawdziłem uszczelnienie gaźnika wymieniłem je na uszczelki z kartonu tekturowego sprawdziłem uszczelniacz pod zapłonem i jest miękki do drugiego nie moge sie dostać ponieważ nie moge zdiąć sprzęgła bo nie posiadam odpowiedniego...
Dla mnie wygląda to na złe uszczelnienie gaźnik,kolektor. Objawy wskazują na ssanie powietrza (fałszywego) na odcinku gaźnik cylinder. Rozbierz jeszcze raz uszczelnij, wyreguluj i powinno hulać.
Tą rurką zaciąga paliwo do gaźnika,sprawdź uszczelnienie. Skąd ci takie bzdury przyszły do głowy. Ta rurka to kanalik podciśnienia do sterowania gaźnikiem, musisz to na prawić a najlepiej wymień podstawę gaźnika. Masz na myśli to zaznaczone na rysunku? http://obrazki.elektroda.pl/2514151400_1... Bez tego gaźnik nie pompuje paliwa ze...
Sprawdź samo uszczelnienie gaźnika,skoro pompka jest nowa. Aby się przekonać skąd schodzi paliwo,załóż przezroczysty wężyk z pompki do gaźnika,po odpaleniu auta ,wężyk musi być zapełniony ,praktycznie bez powietrza w nim,po jakims czasie zauważysz,czyschodzi paliwo z wężyka w strone pompki,jesli tak ,to nie trzyma zaworek w pompce.
Moim zdaniem, problem jest w gaźniku. Ten typ (z regulacją tylko wolnych obrotów) jest trudny do czyszczenia i dobre efekty daje tylko myjka ultradźwiekowa. Druga sprawa to uszczelnienie połączenia, gaźnik - cylinder.
Uszczelka pod głowicą, uszczelnienie połączenia, gaźnik cylinder, oczywiście w dobrym stanie.
Może być przyczyną, ale nawet po długim kopaniu musi odpalić. Więc przydało by się dogłębnie przeczyścić gaźnik, sprawdzić tą membranę, oraz uszczelnienie silnika, czyli uszczelniacze, uszczelki cylindra. Jak masz zdjęty gaźnik to przyłóż palce na łączniku gaźnika i pokręć silnikiem z rozrusznika, powinieneś odczuwać tylko zasysanie powietrza.
Da się, ale jak to zależy od gaźnika i konstrukcji. Wstaw jakieś zdjęcia tego silnika z gaźnikiem. Moze być uszkodzone uszczelnienie gdzieś pod gaźnikiem, może być przytkany jakis kanalik w gaźniku, generalne trzeba to rozebrać wyczyścić i dobrze obejrzeć może coś będzie widać.
Za uszczelnienie skrzyni korbowej do której jest zasysana mieszanka paliwowo-powietrzna z gaźnika. Jak jest nieszczelny(widzialem przypadek, że został wypchany) to podbiera powietrze i silnikowi " brakuje paliwa". Te nowe gaźniki to badziew. Było na ten temat sporo postów.
Czyszczenie gaźnika, oraz uszczelnienie dyszy, która znajduje się u góry gaźnika, pod śrubką regulacji przepustnicy. Było to już wielokrotnie opisywane. Sprawdź czujnik oleju lub zły stan oleju masz Co ma do tego czujnik oleju?
Może coś wpadło do gaźnika i przypchało dyszę. Kompresja myślę, że tak szybko by nie spadła. Przy zapalaniu powinieneś odczuć czy ma kompresję. Nie wiem czu w WSK są simeringi na wale, ale jeśli właśnie nawali to uszczelnienie to też może być odczuwalny spadek mocy. Najpierw rozkręć gaźnik i go wyczyść. Może popuściła w nim jakaś śrubka. Zobacz też...
Nie zgadzam się z teorią kupienia maksymalnie twardych gdyż , simmeringi maksymalnie twarde mogą nie dać dostatecznego uszczelnienia w przypadku lekkiej nie osiowości wału korbowego (tj. bicie) ale to juz wedle uznania właściciela. Przejżyj jeszcze raz gaźnik ,a zwłaszcza uszczelnienie pomiędzy cylindrem a gaźnikiem, nie może tam być żadnych przedmuchów...
Uszczelnienie kolektora ssącego, przy gaźniku i cylindrze. To sitko na końcu rurki w gaźniku, wyczyściłeś dokładnie?
najprostrze i najtansze rozwiazanie gaznik od poloneza wystarczy dorobic "flansze" na mocowanie do kolektora wszystko smiga jak ta lala lepiej smiga mniej pali prostsze rozwiazanie a bardzo skuteczne i sprawdzone pozdr
Uszczelniacze na wale, jeśli jest uszczelka pod cylindrem (ogólnie uszczelnienie silnika) jeśli nie pomoże gaźnik i droga paliwa z baku do przeglądu.
Czytałem ten poprzedni Twój temat ale nim zdążyłem cokolwiek napisać został przeniesiony do kosza. Nawet bez zdjęcia, każdy, kto się tym interesuje, od razu domyśli się, że chodzi o agregacik GG400, i tak jest w rzeczywistości. Wyprodukowany przez firmę Auto Union, dzisiejsze Audi. Przeznaczenie tak jak napisałeś, ładowanie akumulatorów i zasilanie...
Przy tych obrotach na jakie jest ustawiony może skonczyć się przed czasem! Wibracje ma duże, Sprężyna od przepustnicy nie jest zamontowana tam gdzie powinna być. Tak z ciekawości zmierz i podaj jakie ma obroty! Jeśli chodzi o odpalanie na gorącym silniku sprawdź poprawność działania bi-metalu. Oraz mocowanie gaźnika do silnika, przewòd-kolektor ssący...
Kosiarka odpala jak na razie. Potrzebuję dobrać uszczelnienie do bagnetu oleju ( to na dole montowane) w tym silniku, maja w sprzedaży grube uszczelnienie i cienkie, może ktoś z Was orientuje się jakie uszczelnienie bedzie pasować?
Teraz jestem poza domem. Dostęp do agregatu będę miał za tydzień więc posprawdzam. Gdzieś czytałem,że może być walnięte uszczelnienie od strony prądnicy. To też sprawdzę. Co do regulacji gaźnika - masz jakieś wskazówki np. ile wkręcić którą dyszę?
Otworek podciśnienia, do gaźnika, też pewnie zasmarowałeś. Takie uszczelnienie, to jest najgorsza rzecz, jaka mogłeś zrobić.
Do sprawdzenia uszczelniacze wału, połączenie gaźnik cylinder, uszczelka pod cylindrem, uszczelnienie po między karterami.
Zacznijcie od regulatora obrotów, sprężynki, regulacja, luzy na cięgnach, potem gaźnika czyszczenie, membrana, pływak, regulacja. Uszczelnienie śrub regulacyjnych.
Skład mieszanki na wolnych obrotach nie taki jak powinien być. Czyszczenie gaźnika i jego dokładna regulacja. Sprawdź uszczelnienie do kolektora ssącego, może tam ciągnie lewe powietrze. :|
W Komarze nie ma żadnego regulatora. 4,5 mm to stanowczo za dużo. Oczywiście przerwa 0,7 - 0,8 mm na Iskrze F70. No i kondensator. O ile pamięć mnie nie myli, to wkręcasz dyszę z boku gaźnika to oporu i wykręcadsz ją 1,5 obrotu. Następnie po odpaleniu wykręcasz ją w celu uzyskania najwyższych obrotów tak, by nie zaczął gasnąć. No i ciekawe, jak uszczelnienie...
Uszczelnienie ,, czerwony silikon " i to w takiej ilości, jak widać, na zewnątrz gaźnika, to pomyśl logicznie co będzie w środku?
Przyczyn może być wiele. A sprawdzałeś czy blok silnika jest szczelny. W dwusuwach ważne jest uszczelnienie. Simeringi łożysk muszą być szczelne. Może gdzieś wydmuchało uszczelkę. Gaźnik rozbierałeś. Są w nim siteczka bardzo drobne i je też trzeba wyczyścić. Piła nawet nie próbuje odpalić.?????
To jak ustawić prawidłowo ten pływak? metodą prób i błędów czy są jakieś zalecane położenia? Uszczelnienie wału jest dobre... wychodzi na to że gaźnik, ale nawet jakby coś w nim było nie tak, to nie widziałem żeby dało się go kupić.
1. Miseczka w gaźniku jest uszczelniona gumową uszczelką. 2. Z tym nie ma najmniejszego problemu, w każdym serwisie, lub poszukaj w necie. Do gaźnika: http://www.i-ogrod.pl/komplet-uszczelek-...
Bardziej niż syczeniem martwiłbym się klekotem rozrządu... to na żywo też brzmi jak stary diesel? Ten silnik nie powinien tak pracować. Ciężko oceniać odgłosy po nagraniu. Z okolicy przepustnicy zawsze słychać lekki syk. Skoro nie reaguje na rozpylony plak/samostart to nie ma nieszczelności "na zewnątrz", ale być może coś nie tak jest złożone w środku....
Napisałem pierwszy post pod twoim filmem -tylko po co skoro nie czytasz tego. Skoro silnik odpala i przez chwile działa to silnik pozostaw w spokoju napraw gaźnik . Co pływak masz dziurawy, iglice zgubiłeś czy nie założyłeś lub uszczelnienie pod nią? Paliwo się leje strumieniami z gaźnika. I tak tą poradę olejesz, a samo się nie naprawi. Paliwo na postoju...
Witam.Miałem podobną zabawę w Stihlu 025.Powodem jak się okazało było niewłaściwe uszczelnienie silnika.Na co była złożona piła?Silikon czerwony wysokotemperaturowy nie zdaje egzaminu,benzyna go rozpuszcza.Zastosuj pastę Dirko,do kupienia w motoryzacyjnym. Dodano po 4 Może masz zbyt wysoko ustawioną blaszkę z zaworem iglicowym.Ma być na równo z obudową...
udało się uruchomić silnik odpalił po podaniu samostartu do gaźnika od strony filtra. Podejrzewam że ssanie może nie działać dla tego jest problem z uruchomieniem zimnego silnika. Po rozgrzaniu się silnik już się uruchamia. mam pytanie jak sprawdzić elektrozawór ssania i jego kable tzn. jakie napięcie powinno się pojawiać na wtyczce po uruchomieniu...
Z tym zanieczyszczeniem wiórami czy nagarem to jest wina producenta a nie użytkownika jeżeli to spowodowało uszkodzenie. Dlatego że tam nie powinno być żadnych zanieczyszczeń po tak krótkim przebiegu. Wszędzie są przecież uszczelnienia. A gdyby filtr powietrza był zapchany (w co wątpię) to w pierwszej kolejności zabrudziłaby się świeca uniemożliwiając...
Witam, świeca wymieniona na nową Briggsa, zapłon ustawiony na 0,3, uszczelniony gaźnik, skasowane luzy osiek przepustnic, filtr paliwa nowy, powietrza tez, i nadal nie zapali bez pomocy samostartu. Cóż jeszcze mu może być?
W gaźnikach byłoby więcej problemów,odpowiedni skład mieszaniki,uszczelnienie go i wiele innych wynikających po zamontowaniu turbiny.W ukł. wtrykowym wystarczy przeprogramowac komputer/dodac sterownik i zmienic reg. ciśnienia paliwa. Były wersje benzynowe z gaźnikiem do których montowano turbosprężarkę np. polonez 1.5 z turbiną wyprodukowaną przez zakłady...
Dzięki za odpowiedź. Rozrząd sprawdzony. Jeżeli chodzi o cewkę zapłonową to raczej jest dobra - po ciemku nie widać żadnych przebić a iskra na świecy wręcz biała. Czy ktoś miał może taki przypadek, że przez gaźnik dostawał się płyn chłodniczy przez niepoprawne uszczelnienie? Skojarzyłem to ze strzelaniem w filtr powietrza (to przypadek występujący również...
Motor pobiera lewe powietrze. Wymień zimmering od strony magneta, sprawdź uszczelnienie cylindra z karterem, oraz głowicy z cylindrem.
Witam, podczas jazdy skuterem zagotowało mi płyn chłodzący i silnik zgasł. Po kilku próbach odpalenia motor zapalił, ale się nie wkręcił na obroty i chodzi na bardzo niskich obrotach. Po dodaniu gazu nie reaguje na nic i dusi go i gaśnie. Wymieniona została uszczelka pod głowicą oraz został wyczyszczony i uszczelniony gaźnik i dalej silnik zapala, ale...
Proszę wyregulować pływak, przeczyścić i uszczelnić gaźnik a uprzednio odstojnik przy kraniku , oraz ponownie wyregulować gaźnik: : wkręcić iglicę do końca a następnie 2,5 obrotu ją wykręcić - jak to nie pomoże to wykręcić ją o kolejne np pół obrotu. proszę jeszcze wyregulować zaplon- jego kont, przerywacz - szczelinę pomiędzy młotkiem a kowadełkiem,...
W pilarkach, przyjmuje się że, wartość podciśnienia 0.5 bara powinna się utrzymać przez okres 20 sekund. Ewentualnie możne się zmienić, maksymalnie do 0.3 bara. Wtedy uszczelnienie uznajemy za skuteczne. Pomiar jest wykonywany przez króciec gaźnika, przy za zaślepionym wydechu i wkręconej świecy. Tłok, w górnym położeniu. Przy próbie z nadciśnieniem,...
Mam Kosę NAC już 3 sezony i odpukać nic się nie dzieje,ale przedstawię Ci perypetie z moją husqvarną...była 4 razy w servisie i za przeproszeniem gu...o się znają,z moją piłą od nowości było coś nie tak, pluła paliwem przez tłumik ,często gasła a odpalenie jej to była loteria ,jak już chodziła to nie miała swojej mocy ,albo falowała.Po 2 sezonach mordęgi...
Witam wszystkich dostałem piłe spalinową Husqvarna J3816 poprzedni właściciel powiedział mi że sporo leżała, a ostatni problem to był miała wysokie obroty, poczytałem w ciemno stawiałem na gaźnik, a nawet na uszczelnienie wału zanim ją odpaliłem to zmieniłem paliwo, przeczyściłem gaźnik piła odpaliła, gasła mi, wyczytałem, że dolna śrubka jest od biegu...
Na gorącym czy na zimnym tak się zachowuje? Ssanie automatyczne ma czy ręczne? Jeśli na gorącym to trzeba sprawdzić dokładnie filtr paliwa w zbiorniku, filtr powietrza wymienić lub wyjąć, poluzować korek od paliwa, sprawdzić czy dochodzi paliwo do cylindra. Jeśli jest OK to pozostaje gaźnik, rozebrać, wyczyścić, przedmuchać sprężarką, dobrze uszczelnić....
Uszczelniony zwykłym sylikonem. Misę oglądałem i nie ma pęknięcia. To co piszesz to jest ok w tej pile są 4 śruby skręcające misę do cylindra i kolejne 4 śruby cały silnik do obudowy to raczej uszczelnienie jest. Gumowe łączniki są nowe. Jedynie stara uszczelka miedzy gaźnikiem a cylindrem. Ale po złożeniu i wyregulowaniu ok 2,5 obrotu L i ok 2,5 obroty...
:roll: Sprawdzić i uszczelnić połączenie gaźnik-cylinder Potem wyregulować i ustawić odpowiedni poziom paliwa w gaźniku.
Gaźnik od motocykla SHL pracuje taki sam jak w motocyklu WSK 175. Rzeczywiście chleje do przesady. Sprawdź jaki rozmiar dyszy jest zamontowany w gaźniku. Motocykl WSK 175 miał normę jak pamiętam około 4 litrów benzyny na 100km i przez okres eksploatacji, około 10 lat nie miałem problemu z podwyższonym zużyciem paliwa. Sprawdź, na którym rowku jest ustalona...
Jezeli to jakis stary silnik to problemem moze byc uszczelnienie skrzyni korbowej-labirynty, uszczelniacze. Mozliwe ze bez rozbiorki sie nie obejdzie
Wyczyściłem gaźnik uszczelniłem filtr powietrza jeszcze bardziej pod szlifowałem tłok i wyregulowałem gaźnik. Skuter chodzi jak nowy :D
Witam, jak uszczelnić króciec w gaźniku do którego wpina się wężyk paliwowy. Gaźnik Walbro. Czy ta część jest rozbieralna? Ewentualnie jak ją wyciągnąć.
uszczelniłem to miejsce gaźnik korpus. i to samo jak podam paliwo czasami odpali i zgaśnie dziś odpaliła pochodziła gazowałem chodziła chwile równo po chwili zaczeła się jakby dusić i zgasła i nie odpaliła sprawdzę dziś uszczelniacze na wale bo odpowiadają za zasysanie paliwa Dodano po 4 Jednak uszkodzony gaźnik i lipa bo nie ma nigdzie.
Witam ponownie. Nic się nie poprawiło, silnik nadal nie pali. Sprawdziłem przy okazji gaźnik i nie zauważyłem w nim nic podejrzanego. Zastanawia mnie inna rzecz. Czytałem forum i natknąłem się na post Fsoliebhaber`a. Miał podobnie jak w moim przypadku, silnik nie chciał opalić. Zauważyłem że u mnie iskra się pojawia, raz znika, sprawdzane na 3 świecach...
Pozwolę sobie wtrącić, jeśli Kolega zatka dolot powietrza i silnik nie gaśnie, to wygląda jakby brał lewe powietrze. Najprościej sprawdzić i uszczelnić gaźnik-cylinder. Jeśli przylgnie są krzywe, nawet nówka uszczelka i silikony nie pomogą. Ja docierałem papierem na szybie przylgnię gaźnika, z cylindrem trudniej (bez demontażu), ale da się zrobić. Ja...
No i sprawdziłem ten zapłon i przerywacz otwiera się 2mm przed GMP Dodano po 1 A mam jeszcze jedno pytanie, czym mam uszczelnić kruciec gaźnika??
Ma wpływ na pracę silnika, w szczególności na ustawienie wolnych obrotów. W tej chwili nie pamiętam, czy Twój skuter to 2T czy 4T, jednak zarówno w czterosuwie jak i dwusuwie istotna jest szczelność podłączenia gaźnika do silnika. Nadto w dwusuwie niezbędna jest szczelność skrzyni korbowej tj. uszczelnienie wału korbowego, co ma też wpływ m.in. na uruchomienie...
Witam Miałem podobną sytuację. Nieszczelne było połączenie pomiędzy gaźnikiem a zbiornikiem. Dokładniej korek z wężykiem paliwa, wchodzący do zbiornika przepuszczał powietrze. W moim przypadku uszczelnienie tego połączenia rozwiązało problem. Pozdrawiam W.B.
Raczej nie w serwisie, zdejmij głowice rozepnij zawory z zabezpieczeń i zawieź do zakładu ,który się tym zajmuje bo w serwisach to rzadkość że się wymienia prowadnice. a zakładzie wymieni ci prowadnice i przetoczy zawory, dotrze ci je też. Luzy powinny wynosić 0,15 mm na ssącym i 0,20 na wydechu. Ewentualnie rozwierć dysze na 0,8mm w gaźniku i też będzie...
Musisz po pierwsze zalozyc airbox (obudowe filtra)-ma ona duze znaczenie, zachodza w niej zjawiska odbicia powietrza zasysanego do cylindrow. Po drugie zrob porzadek ze ssaniem-bez niego rowniez silnik nie odpali prawidlowo. Trzecia sprawa-jesli masz nieszczelne krocce to rowniez silnik nie bedzie prawidlowo pracowal, ani odpalal. Powiem ci ze uszczelnienie...
Ok to było uszczelnienie zaworów. Ale mam następny problem bo po przejechaniu chyba z 200 km pojawił się następny problem; Tak jakby silnik był zalewany paliwem, strzela i ogień z wydechu jak smok 😅 pomimo regulacja gaźnika nic nie daje bo przy zakręceniu mieszanki na max silnik nadal pali (a powinien zgasnąć) - jedynie reaguje na regulacja na obroty...
Uszczelniłeś to wszystko dobrze? Gaźnik sprawdzony? Jak wlejesz paliwa do cylindra to, zapala?
To silnik 2t . Może uszczelnienie wału i nie zasysa paliwa, z drugiej strony w starym 2t zalanie filtra nie jest niczym dziwnym ale sprawdź pływak albo zawór poziomu paliwa w gaźniku
przecież na złomie ma się tego tyle że głowa mała i są naprawdę za marne grosze za głupią pompę paliwa od corsy wzięli mi 15 zł z tematu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... jak kupiłeś pompę na złomie to wszystko jest możliwe. kup normalną nową pompę, daj dobre uszczelnienie i powinno być ok. Kupię gaźnik i pompę paliwa...
Silnik zamruczał. Przeczyszczone gaźniki, uszczelnione krućce, świeże paliwo i świeca. Czasem jeszcze strzeli przy rozruchu. Do ogarnięcia odprężenie przy kopniaku bo trzeba chłopa by kopać. Rozrusznik jest ale nie mam trybu jednego tego pośredniego. Ale to z czasem. Pozdrawiam.
sprawdz podstawowe rzeczy:zaplon,swiece,gaznik-uszczelnieni... i czystosc.moze ciagnac powietrze pomiedzy gaznikiem a mocowaniem na silniku no i oczywiscie czy jest iskra
Na przyciętych hamulcach mi tyle nie palił bo miałem taką sytuację, niestety pierburg 2ee w przeciwieństwie do zwykłych gaźników podobno ma wpływ na spalanie gazu. dzisiaj wyczytałem że przepustnica wstępna na rozgrzanym silniku powinna być otwarta a jeśli jest przymknięta to oznacza ze pracuje cały czas na ssaniu a moja jest przymknięta :( Ponad to...
Mam też skuterek Hyosung dwu suwowy - silnik model na kanwie Minarelli, silnik sam rozbierałem i naprawiałem po zatarciu przez poprzednika , a moje doświadczenie mówi, że należałoby sprawdzić przewód pompy oleju - czy jest drożny, sprawdzić czy obracając wałem korbowym np poprzez "kopkę" obraca się trzpień wałka pompy oleju (po jej odkręceniu od korpusu...
No ii dobra, teraz tylko odpalić i cieszyć się pracą. Jednak jedna rzecz budzi moje zdziwienie - pomiędzy króćcem ssącym a gaźnikiem, a właściwie w miejscu ich połączenia coś było przerabiane - króciec jest z wierzchu jakby stoczony, natomiast pomiędzy gaźnikiem a nim jest coś jakby uszczelnienie - wytoczony kawałek blaszki. Niby to szczelne, ale nie...
Nie ma sensu rozwlekać tematu. Napisze jak zakończyła się ta historia ale dopiero za 10 dni. Dziękuje Ci za wskazówki. ps. na allegro nie oznacza, że kupuje pierwsze najtańsze. Część rzeczy zamawiam w sklepie stihla (pierścienie, membramy gaźnika), niektóre elementy z listy serwisanta po umyciu, przedmuchaniu okazały się być w b. dobrym stanie i zostaną...
https://obrazki.elektroda.pl/5700627500_... Poszukuję Gaźnika " K 41" (CCCP) lub, zaworka ( kompletnego) do w/w. tz. widoczny zaworek na zdjęciu powinien posiadać gumowy "kapturek uszczelniający" - nie wiem jak fachowo to nazwać. Nie mam pomysłu jak uruchomić ten gaźnik. Obecnie po 5 min. od uruchomienia agregatu - przelewa się paliwo...
Pewnie tedy dostawał lewe powietrze. Spróbuj to uszczelnić a jak nie to nowy gaźnik.
Ustawiłem ponownie zapłon,szczeliny itd. częściowo się udało ,ale tylko jak mu się wleje pod świece trochę benzyny.Przy zamontowanym gaźniku i tłumiku nie odpali,ale jak mu się da pod świece to rusza,tylko wchodzi na bardzo wysokie obroty bez możliwości regulacji.Gaźnik to Amal 21T. Dodano po 5 Jedynie pozostaje mi ogarnięcie gaźnika.Niby świeca jest...
Lewe powietrze ci się dostaje.Sprawdź przewody zasilające mieszalnik nawet przewody podciśnieniowe ,uszczelnij wszystkie elementy gaźnika i mieszalnika np.cienką warstewką silikonu.przed silikowaniem przemyj benzyną ekstrakcyjną.
Witam po dlugiej przerwie, jako ze mam "generalke" domu to nie bylo czasu zabrac sie za "przyjemnosci" Rycho pewnie nie będę pierwszym ktory przy przy jakiejś okazji postawi Ci chetnie browara i mam nadzieje ze nie ostatnim ;-). Gaźnik wyczyszczony i uszczelnione połączenie gaźnik/kolektor efekt o mało sobie reki ze stawu nie wyrwałem bo bylem przygotowany...
Witam po długiej przerwie. Wymieniłem gaźnik, przegrodę między gardzielą a gaźnikiem uszczelniłem silikonem :D wysokotemperaturowym i ...... działa :D Podlałem, nowa mieszanka, olej i zaskoczyła. Usterka naprawiona. Temat do zamknięcia.
Sprawdzałem Elektro zawory i szczelność gaźnika. Uszczelniłem do tego mixer . Miałem jak na razie padnięty elektrozawór na butli. Jadę go zaraz zalać do pełna i zobaczę jakie jest spalanie.
Wymieniłem uszczelek pod cylinder, uszczelniacze wału też kondensator nowy, platynki nowe gaźnik też jest dobry, krociec od gaźnika uszczelniony Dodano po 40 Myślałem nad wymiana cewki no ale iskra jest bdb
Ile mm ma iskra ? Tłoka raczej nie wyciągałeś z cylindra więc nie wiesz czy przypadkiem pierścień nie jest zapieczony i stąd może być brak kompresji. Druga rzecz to niesprawna cewka i gdyby tak było to wymiana raczej nie opłacalna. Nieszczelności skrzyni korbowej, wlewasz naftę przez dolot jak zdejmiesz gaźnik, potem tłok na sam dół i tak musi postać...
Jak rozkręciłeś na części gażnik , to dobrze by było abyś sprawdził- ustawił prawidłowo poziom paliwa w komorze pływakowej. Urządzenie rozruchowe -czy jak piszesz ssanie składa się z tłoczka pociąganego linką do góry i tym samym dopływa większa ilość paliwa w czasie rozruchu i w fazie rozgrzewania silnika . Na końcu tego tłoczka jest uszczelnienie gumowe...
Witam. Taki prosty gaźnik i nie chce pracować na wolnych obrotach???Kolejny raz go wymontuj i zobacz jak jest ustawiona przepustnica na osi .Jak wymieniałeś uszczelnienie osi to musiałeś odkręcić te dwa wkręty , może źle ustawiłeś tarcze przepustnicy.Weź i poluzuj śrubkę z sprężynką od otwarcia przepustnicy następnie poluzuj dwa wkręty na osi przepustnicy...
Wymieniłem świece zapłonową, na nowo wyczyściłem gaźnik, do tego uszczelniłem i jest ok.
Dotarłem zaworek i jest dużo lepiej ale gdy napotka duży słup paliwa( kilka litrów w baku) to po około pół minuty znowu cieknie. Nie wiem czy dobrze zrobiłem docierając go bo zaworek ma koniec z gumy ale nie widać żeby coś się stało Nie dotarłeś (!), ale próbowałeś dotrzeć nie tyle gumę ale jakis miękki plastik do metalowego gniazda zaworu, co oczywiście...
Witajcie, poszukuję sposobu na nieszczelność gaźnika. Ponieważ stara uszczelka zawiodła musiałem poszukać sposobu na jej zastąpienie. Początkowo sięgnąłem po "czerwony sylikon" - efekt był lecz po czasie pojawiły się nieszczelności. Zakupiłem HYLOMAR sądząc, że da radę lecz efekt również był tylko czasowy. Ostatecznie wyciąłem uszczelkę z płyty uszczelkarskiej...
jaka powinna być prawidłowa kompresja ? w BT49QT-6 zastanawia mnie ten przedmuch z pod kolanka wydechu uszczelka poleciała czy co ? najpierw myślałem ze to uszczelka z pod dekla od zaworów ale jest cala ,umieszczę zdjęcie w którym miejscu przedmuchuje na czerwono : podejrzewam ze z tond na niebiesko : chyba ze z tond i tak musi być ? http://obrazki.elektroda.pl/9708228300_1...
Kiedyś mój znajomy uszczelnił sobie silikonem gaźnik w Fiacie 126p. Jako że robił cały remont silnika to silikon na pewno zdążył porządnie wyschnąć zanim go uruchomił. Później przez parę dni walczył z zatykającym się gaźnikiem. Z silikonu pod wpływem benzyny porobiły się kuleczki. Co prawda było to około 15 lat temu, więc teraz silikony są może bardziej...
Gaźnik uszczelniłem sylikonem i było dobrze, ale teraz znów, raz się podnosi raz nie. Dymi strasznie z odmy i przy podłączonej odmy do filtra powietrza silnik gaśnie. Wiem że w samochodach montują filtry i gazy z odmy idą w atmosferę. Tutaj też można zrobić coś podobnego?
Witam mam problem z chińskim buggy 90cm. Zmieniłem komplet cylinder tłok głowica na 110 i przez jakiś czas było ok. A teraz kicha i już nie mam pomysłów. Zaczą kopcić na biało odpala tylko na popych a jak odpali to trzeba pompować gazem bo inaczej gaśnie. Ostatnio co robiłem to wymieniłem uszczelniacze cały rozrząd uszczelniłem silnik czyściłem gaźnik...
nastąpiło jakieś rozszczenienie źle zimmowany motocykl :) ewentualnie filtr powietrza :) pamietaj ze każde rzszczelnienie ukłądu ssąco wydechowego powoduyje poważne konstekwecje :) czyszczenie gaźnkia według książke wyglada troche inaczej :P - rozebrac gaźnik i sprawdzić jego stan techniczny odpowienimi nażędziami - częsci posegergowac wdeług typu użądzenia...
Na początek zwiększ obroty jałowe śrubką regulacyjną jeśli Ci gaśnie na wolnych ,zrób to na ciepłym aby podczas pracy Ci nie gasła, zrób mały przegląd wizualny popatrz na filtr powietrza czy nie jest zasyfiony, czy sztywno siedzi przewód na świecy oraz jak wygląda świeca , powinna mieś ceglasto-brązowy kolor jeśli spalanie jest dobre , jeśli jest czarny...
nikt nie napisał a sprawdz szczelnosc połączen pomiedzy gaznikiem a głowicą,uszczelki i stan dolnej powierzchni gaznika bo gaznik lubi sie poluzowywac z mocowania na głowicy,wtedy od drgan dolna jego powierzchnia staje sie chropowata i niemozliwe staje sie uszczelnienie dolotu - wtedy maluch ma problemy z wolnymi obrotami a po dodaniu gazu idzie niemal...
Mój dzik już działa głowica wytoczona i nie przepuszcza kompresja nowy tłok i pierścienie wszystko dobrze uszczelnione nowe uszczelki i gaźnik też wyczyszczony i odpalił.
No to sądzę, że już znaleźliśmy rozwiązanie problemu :) Musisz to pęknięcie zlikwidować, po przez wymianę na nowy lub uszczelnienie jeżeli jest to niewielka nieszczelność np. klejem na gorąco. Niewielkie silniki 4t są bardzo czułe na obce powietrze. Uszczelnij i daj znać jak wygląda sytuacja.. Wymiana filtra paliwa na maluchowski wspomoże tylko lepsze...
Załóżmy ze jesli dochodzi paliwo oraz jest iskra to co to może być innego? Ogólnie to są 4 podstawowe drogi do sprawdzenia: 1) Czy dostaje paliwo (zbiornik, kranik, gaźnik) 2) Czy jest iskra (świeca, przewód WN, cewka, magneto) 3) Czy zapłon jest ustawiony prawidłowo (iskra ma być w odpowiednim momencie) 4) Kompresja silnika ( tłok, cylinder, pierścienie,...
Weź jeszcze raz sprawdź czy masz dobrze wszystko uszczelnione
Cześć, pilarka ciężko odpalała w związku z czym zacząłem przegląd od gaźnika. Sprawdziłem szczelność podając 0,5 bara na przewód zasilania paliwa, okazało się że przepuszczał w bardzo niewielkim stopniu spod wieczka od membrany pompy i z kanału impulsowego oraz od środka spod śruby którą przykręcana się wieczko membrany pompującej. Oczywiście wymieniłem...
Spokojnie, Kolego. To tak nie działa. Prosiłeś o podanie wymiarów simmeringów, więc je podałem, bo akurat miałem te dane w swoich notatkach (mam nadzieję, że te dane są prawidłowe). Podane dane mogą pomóc jedynie w poszukiwaniu nowych uszczelniaczy, ale dalej muszą to być simmeringi albo o podanych wymiarach, albo o podanych numerach katalogowych.....
Kiedyś był to kompresor do wtrysku ditech, ale ktoś przerobił na gaźnik i to zaślepił.
uszczelnienie beczki uszczelnienie wtrysków uszczelnienie intercoolera
pasta bezołowiowa renault laguna przycisk cewka pompa
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Vaillant Energy AquaSensor - Zimna woda, przyczyny i rozwiązania Kodowanie pilota VW Passat B5 FL 1.8T 1999