Wsadź jakąś rurkę/pręta nad wahacz oprzyj jej koniec o sanie i naprzyj nią wahacz w dół, szpilki sworznia są naprzeciw otworów, teraz tylko wahacz w dół i finito Ta żółta taśma to ma uszczelnić osłonę przegubu?
juz pisze jak to zrobić. Najlepiej jak bys zainwestowal w sciagacz do sworzni 60zl - oszczędza kilka lat zycia bez tracenia nerwow. Jezeli nie, to musisz odkrecic sworzeń od gornego wachacza i najlepiej od dolnego ale tu juz ściągacz obowiązkowy lub koncowke drazka. Bez wyjmowania zwrotnicy da sie wyciagnac polos ale ciężko idzie. Musisz odkręcić nakrętkę...
A czy to,że ona "nie trzyma kąta" nie ma znaczenia? Czy w okolicach przez ciebie zaznaczonych jest jakiś przegub kulowy? Jak nie, to ewidentnie widać że wszystkie elementy skręcone nie leżą w osi i musi kapać.
...mam taki oto wał napędowy..Wie ktoś jak go uszczelnić??? Ja strzykawką wtłaczam smar grafitowy /do przegubów samochodowych/ w rurkę a następnie obracając wałem wkładam go. Nadmiar smaru wał wypchnie. Ważna sprawa, wał ma tak być połączony z silnikiem/sprzęgłem by od strony śruby dokładnie opierał się na tulei teflonowej, Marek
Wymieniałem osłonę przegubu przy kole, ściągając przegub wkręcałem śrubę i biłem młotkiem w stronę skrzyni cały wał chodził nie wiem czy tym właśnie nie popsułem jakiś uszczelnień, w każdym bądź razie przegub zszedł szybko, wcześniej sucho było i nic nie wyciekało. Jutro jadę na kanał i sprawdzę wizualnie skąd poleciało na razie widzę tylko jak leci...
P.S. Szwedem? Zaciśniętym na samej listwie? Zaciekawiłeś mnie niezmiernie. A to czemóż? Listwa po lewej stronie (po stronie tzw. główki) wysuwa się kilkanaście centymetrów poza przekładnię, nie ma gładzi współpracującej z uszczelnieniem. Deformacji uzębienia nie zaobserwowałem. Zresztą materiał listwy jest chyba twardszy niż sam szwed.
Pójdę na całość,wał napędowy z osobowego. Dodano po 1 To ja opiszę krótko mojego,jako że czwarty rok obrabiam 800m'' bez awarii.W tym Orka ,Kopanie pyrków kopaczką wiatrakowa[ konną]. Silnik 126p na przodzie,sprzęgło malucha ,różnicowy i przekładnia wyjęta z obudowy , otwory na półośki zaślepione pokrywami.Dalej skrzynia malucha , na końcu bez pokrywy...
Na oko jedna ma fi31, a druga fi33 -- w każdym bądź razie taka uszczelka wchodzi pomiędzy nie na wcisk. https://allegro.pl/oferta/uszczelka-klin... Żadne zastąpienie tego innymi rurami nie wchodzi w grę, bo z drugiej strony jedna rura kończy się odpływem ze zlewu (z którym jest zlana w jedną część), a druga...
Najlepszym sposobem na sprawdzenie dolotu w audi jest wykonanie odpowiedniej przejściówki która pozwoli na delikatne dmuchanie powietrza z kompresora w dolot zaraz za przepływomierzem. Ja taką przejściówkę wykonałem z odpowiednieo dobranej gumy na przegub, z drugiej strony zmontowałem maszynkę od koła. wszystko złapałem na opaski i tak sprawdzałem....
Witam ! w fiacie punto 2 chcę wymienić uszczelnienie na wałku z obudową przegubu trójramiennego od strony kierowcy, zdemontowałem półoś napędową odkręciłem pokrywę łożyska i nie mogę wyciągnąć wałka, czy tam jest jakieś dodatkowe zabezpieczenie? jak to zdemontować?
Witam Panowie. Poczytałem trochę ..obejrzałem powtórnie film o Jane Paine ....i powstał taki projekt .Wiem ! Wiem ...do Leonardo bardzo mi daleko.Mam nadzieje ....że wszystko jest czytelne .Do wcześniejszych pomysłów doszło mieszadło z końcówką od masła -patent od wieków sprawdzony..Uszczelnione osłoną przegubu samochodowego-dostępne i tanie.Stary pojemnik...
aa nie sprzęgło tylko przegub homokinetyczny tak to się nazywa w książce, nieważne ważne że wiadomo o co chodzi. Ja niestety nie posiadam takiego cuda nawet szlifierki kątowej nie mam tylko podstawowe klucze. Po lewej stronie poszło fajnie natomiast z tej strony ani drgnie, ale sobie jakoś poradzę. ----------------------------------------...
Zauważyłem olej na misce w aucie - Fabia 1,4 16V Silnik AUB 2001rok Wygląda na to że olej spływa z wyższego miejsca. Wrzucam fotografię. Jak fachowo nazywa się to ustrojstwo nad miską? Na prawo od przegubu, na linii korka spustowego. Wygląda na to że tam jest zaolejone. Można to uszczelnić bez spuszczania oleju? https://obrazki.elektroda.pl/7217514700_...
Witam! Od kilku dni, podczas jazdy z prędkością powyżej 40 km/h słyszę dziwny odgłos dochodzący z przodu auta, jakby przycierające się łożysko (tak, jakby karbowany pasek tarł po gładkiej rolce).Odgłos lekko się zmienia podczas skrętu w lewo (w prawo bez zmian) Nie mogę zlokalizować strony (łożysko koła?). Sprawdziłem bez paska wielorowkowego, na innych...
Osłona przegubu jest jednocześnie uszczelnieniem,do tego dochodzi łożysko na półosi z uszczelniaczem na którym zaciśnięta jest osłona przegubu, to wszystko trzyma olej w skrzyni.
Powtórzę jeszcze raz że w trakcie pracy przegubu kulowego wychyla się on bardzo często ale pod małym kątem- więc nie powinno dochodzić do znacznej deformacji gumy w trakcie pracy. Pamiętajcie że każdy smar wcześniej czy później się wypłucze a jego pozostałość razem z brudem i pyłem stworzy pastę ścierną. Do autora: Nie zawracaj sobie głowy łącznikiem...
Nie montował bym tego rodzaju pomp. Pompy zębate są żywotniejsze,mają prostszą konstrukcje. W pompach tłokowych jest złożony mechanizm który szybciej się zużywa i ulega awariom. Co do ciśnienia to 350bar to o wiele za dużo. Szukaj pompy która nie będzie miała poniżej 100bar. To w zupełności wystarczy i uwierz mi że gdy zawór zwrotny by się zaciął to...
Smar jest ważny , ale pod warunkiem , że zachowane jest uszczelnienie łożysk. Można się "pobawić" i spróbować osłonić ten krzyżak np. dwoma osłonami od przegubów przedniego napędu (dobrane) z innego auta. Wymaga to jeszcze dodatkowej osłony mechanicznej w aucie używanym w prawdziwym terenie. Ja używam do różnych przekładni, przegubów uniwersalnego smaru...
http://obrazki.elektroda.pl/4385319000_1... Pokaże tu jak wykonałem swoją pokrywę do standardowego akwarium 112l. Do tej pory miałem pokrywę Wromak, która jest wielkim nieporozumieniem, bo: - kabel oryginalny nie sięgał mi nawet do podłogi - wychodził on luźno spod pokrywy - nie dało się jednym ruchem założyć jej na akwa bo zawsze się...
Dzięki za infotmacje, bo kolega miał dobry trop, ale nie do końca, to znaczy, mechanik się przejechał dla testu bo o dziwo znów napęd zaczął działać, a później znów grzechotanie, pobijał samochodem, i znów zaczął działać. Przyczyna? Poszło zabezpieczenie półosi na przegubie od strony silnika ( półoś od strony kierowcy) i przegub kręcił się na uszczelniaczu...
Mam problem który chciałbym rozwiązać w skończonych kosztach. Od 1,5 roku próbuję wymienić tarczę kotwiczną z tyłu w KIA Sportage II 4WD. Odkręciłem bęben, nakrętkę (lekko nie było), stuknąłem w przegub młoteczkiem, stuknąłem w przegub młotem, psikałem WD 40, użyłem ściągacza, nie pomogło. Stworzyłem konstrukcję z butelki PET z zalałem newralgiczne...
Tak tez wnioskowalem, ale bardziej liczylem na taka odpowiedz jaka Ty udzieliles. Niestety mechanikiem nie jest, jak cos nie dziala to naprawiam jak mi wiedza oraz umiejetnosci pozwalaja. Co udalo mi sie zdiagnozowac to wlasnie delikatny luz na przegubie, nie wiem czy to on jest winowajca no ale chyba luzu nie powinno na nim byc, zgadza sie? Mam tez...
nie polecam sie za to zabierac samemu bez kanały i sporego zapasu chęci po: 1- wałki zdawcze mocy nie wyjdą żadną breszką młotkami i innymi takimi (dzięki za rade) 2- trzeba zdemontować skrzynkę mechanizmu rużnicowego i wtedy odkręcic zabezpieczenie prawego wałka zdawczego wyciągną rozebrać cały mechanizm rużnicowy zdemontować zabezpieczenie lewego...
Nie mam chyba podpory półosi prawej (dłuższej). Jak powinna wyglądać ta podpora? Może ktoś kiedyś coś wyjął? Co do łaczenia półoś prawa-skrzynia, to właśnie tam mi hałasuje, jak wrzucę bieg i ruszam w powietrzu kołami, właśnie z tego łączenia. Tylko ja nie mam pojęcia co tam się może popsuć, tam jest przecież zwykły wielowypust, prawda? W czasie jazdy...
Węże zaciśnięte są do korpusu grzałki opaskami jak osłony przegubów samochodowych. Rozwala się te jednorazówki i daje skręcane, dostępne w każdym sklepie typu castorama itp oraz w wszelakich sklepach technicznych, kosztuje kilka złotówek. A trzeba wymienić całą pompę razem z silnikiem, jak ten jest dobry? Oficjalnie tak, nie są to części dostępne luzem,...
Ja niestety dopiero po roku jazdy będę wymieniał klamki i większość tego co wymiany wymaga choć i tak już dużo zrobiłem: wymiana większości okablowania pod maską łącznie z nowymi konektorami, wymiana prawie całego układu zapłonowego, naprawa rezystora dmuchawy - to akurat banał bo bezpiecznik padł i koszt naprawy w granicach 6zł licząc z wysyłką, wymiana...
Niestety tokarki do drewna nie posiadam, chociaż teraz by się przydała. Z maszyn stolarskich mało co zostało. Gdy zmieniałem branżę poszły do ludzi. Nie miałem fabrycznego sprzętu, były to własne konstrukcje. Z wałkiem sprzęgłowym sprawa jest prawie rozwiązana. Znajomy zaofiarował się że zrobi mi obudowę dodatkowego łożyska z uszczelnieniem, która będzie...
Renault ma długawe okresy przeglądowe 20-25 tys km. To sporo, a nic tam w kosnstrukcji nie ma innego( lepszego) niż u innych producentów. Co do teorii przedłużania wymian, to chyba jakiś żart lub spisek mechaników lub dostawców części zamiennych. Od dawna wiadomo, że interwały wymiany oleju zależą od przebiegu, i warunków w jakich silnik pracuje. Więc...
Tył chyba bez regulacji sprawdź sam , masz możliwość tylko regulacji pochylenia kół jak będą w położeniu około 90 +2 stopni do podłoża to dobrze pomiar zrobisz sobie kątownikiem. Lekko pochylone do wewnątrz. Przód dochodzi jeszcze regulacja zbieżności koła powinny być zbieżne od zera do max 2mm wystarczy. Rozbieżne w przednim napędzie i 4x4. Zbieżność...
Muszę prosić Was o pomoc, bo jasny szlag mnie już trafia :( Otóż, podczas jazdy po dużych nierównościach i dziurach (u mnie tego pod dostatek) coś mi strzela, chrupie, trzeszczy w lewym kole lub jego okolicy. Ponadto, gdy jadę pod górkę i ta zakręca w prawo, gdy autko jest obciążone (dodaję mocniej gazu np. na 2-3 biegu), słyszę też pukanie, którego...
mercedes przegub przegub toyota przegub stuki
urwany kabel cewki robot kuchenny zelmera zestaw naprawczy pompa
Kody błędów pomp ciepła Brotje - diagnostyka i przyczyny Brama otwiera się, ale nie zamyka - przyczyny i rozwiązania