Czeka cię albo wymiana uszczelnień albo regeneracja pompo wtrysków.
Witam kolegów. Auto passat b5 1.9 tdi 90KM ahh Wtryski po regeneracji, pompa uszczelniona, wężyki podciśnienia nowe, turbo po regeneracji, logi zrobione. W mieście pali 10 litrów na 100. Czy to normalne??
Po pierwsze nie komplikuj sobie roboty, wyjąć tą pompę to max 10 minut. Po drugie nie baw się w wymianę pojedynczych uszczelnień, zrobisz jedno, za chwilę pocieknie inne. Jeśli chce to sam zrobić, no to musi umieć ustawić rozrząd, nie mówiąc o kącie wtrysku.
W pierwszej kolejność i uszczelnij wtrysk bo jeśli wydostaje się kompresja to samochód nie pojedzie tak jak powinien .
Passat 92 rok zagazowany 1.8 (ABS). Jak silnik jest zimny (nie ważne czy gaz czy benzyna) ciężko odpala jak odpali obroty są za niskie, czasem obrotomierz potrafi spaść na początek skali. Jednakże średnio ma 400 obrotów na minute. Ciężko wkręca się na obroty. Jak się rozgrzeje jest raczej ok - chociaż mam wrażenie, że brakuje mu mocy. Wymienione zostały:...
Witam jest taka opcja że padła pompa tandemowa ,albo uszczelnienie pompek ,pozdrawiam
Wtrysk ci leje, a dokładnie jego uszczelnienie.
Stan pompy jaki, wymiana uszczelnień czy jednak nowa? No i pokrywę silnika możesz zdjąć to se wałki obejrzysz. Egr zawsze pełen syfu. Na gnieździe od przewodów wtrysków bardzo często jest wyciek -jest okazja to sprawdzić. Warto umyć silnik jest okazja. Naprawisz pompę i dopiero wtedy dowiesz się co w trawie piszczy.
Jeżeli druga pompa jest sprawa to musi zadziałać . Po montażu ustawić statyczny kąt wtrysku i sprawdzić dawkę .Immo nie ma . Choć ja bym proponował uszczelnić starą pompę bo koszt nie wielki a pewność że wycieków nie będzie . Bo wymiana na używki to tak jak z używanymi rozrusznikami czy alternatorami . Wystarczy zestaw uszczelek (bosch 2 467 010 003)...
Witam Koledzy Muszę uszczelnić pompę wtryskową, zamontować i potem ponownie założyć pasek rozrządu. Tylko jak potem założyć pasek na koła pasowe żeby go nie uszkodzić, diabelnie ciężko go naciągnąć. Kwestia ustawiania rozrządu jest mi dobrze znana. Dzięki za jakiekolwiek naprowadzenie.
Witam, miałem taki problem w passacie 1.9TD w tamtym roku. Byłem u mechanika z tą usterką i okazało się że trzeba było wymienić obudowe wtrysku a w każdym razie on tak twierdził. zapłaciłem 80zł za obudowe i 50zł za robocizne bo niby coś tam jeszcze sprawdzał. Najwżniejsze że jest ok. Oczywiście to tylko moja sugestia bo może się okazać że u ciebie...
Witam. Mam problem z passatem. Otóż kiedyś miałem wyciek z pompy, oddałem samochód do naprawy aby uszczelnili mi to. Po około pół roku zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Na początku samochód czasami nie chciał wogóle odpalić dopiero po jakimś czasie odpalał więc podłączyłem komputer i wyskoczył błąd zaworu odcinającego paliwo więc go wymieniłem i wszystko...
Witam na plaka odpali ale ciężko mam nagranie zobaczcie Może wyślij te nagranie do egzorcysty? Wiedza boli? Masz problem z układem paliwowym itp, a ty odprawiasz egzorcyzmy z "plaka", co ci to da? Myślisz że postukasz popukasz i naprawisz? Twoja usterka to: nieszczelny układ paliwowy, pompa Vacum lub co obstawiam uszczelnienia ropotrysków (wymiana...
,,Oddałem auto do naprawy do mechanika który jak się okazało ma fatalne opinie,, tu jest twój problem . Głowica całiem mozliwe ze ma spore wypracowanie na gniazdach mocujących pompowtrysk z biegiem czasu nacina uszczelnienie wtrysku i ropa dostaje sie do oleju druga opcja vacupompa przepuszcza efekt ten sam .
Z jego wypowiedzi wynika jasno ze ma tylko rozrząd do wymiany -wymienić i tyle. "wymieniać auto bo brudne -też można". Wymiana rozrządu to wymiana: paska rozrządu, rolki prowadzącej, napinacza i pompy wodnej w Golfie V to coś około 2500PLN do 450PLN za części (pasat podobnie bo silniki takie same w większości). Koszt takiej wymiany to około 300PLN do...
Sprawa wygląda następująco, pewnego dnia Passat wcale nie chciał odpalić - została wymieniona pompa paliwa w zbiorniku i... dziwnym trafem pomogło na miesiąc korekty maksymalnie na 1 wtrysku pokazywały +0.7 auto normalnie w miarę jeździło. Po miesiącu problem powrócił, później znowu zanikał, powracał więc 3 dni temu zostały wymienione wszystkie uszczelki,...
Gumę pod mono-wtryskiem sprawdź, dokładne uszczelnienie dolotu i regulacja, bo z tego co opisujesz jeździsz na ubogiej mieszance prawdopodobnie.
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Witam. Siedzę kilka dni i nie mogę znaleźć identycznego przypadku. Mam ibize 1.9 TDI silnik ASV. Jak ją kupiłem śmigał ładnie. Po ok 2 latach po zimnie mniej więcej zaczęła brać olej wiec zrobiłem uszczelkę pod głowicą ale dalej był problem. Okazało że turbina brała, po zrobieniu jej wszystko wróciło do normy. Samochodzik ładnie śmigał i nawet oleju...
Trudno wyczuć co to, może to być pękniety wałek turbiny, uszczelnienie wałka, może to być uszkodzony wtrysk. Nie jechał bym, bo wydarzenia mogą potoczyć się wartko..
Witam Kolegów. Potrzebuje waszej pomocy. Jakis czas temu zauwazyłem lekkie pocenie sie pompy wtryskowej. Ostatnio pod autem zauwazylem małąplame. Wyciek sie powiękrza. Wymieniłem uszczelke pod deklem pompy ale nie pomogło.Wyciek jest z nastawnika. Pytako do Was. Czy sam moge zabrac sie za to?Nastawnikiem jest regulowana dawka.Czy to sie na 100% przestawi...
No niestety nie masz wiele do sprawdzania. Skoro masz paliwo w oleju to nie masz zbyt wiele powodów z jakich ono się tam dostaje. A i jeszcze jedno jaki masz silnik w tym pasku? Chodzi mi o to czy na pompie czy na pompowtryskach? Jak PD to już jest więcej możliwości dostawania się paliwa do oleju. Swoja drogą coś mi się wydaje że właśnie masz PD. Dopiero...
Napiswz jaki dokładnie masz samochód- chodzi mi glownie o rocznik Ja dotychczas podmieniłem następujące czujniki: Obrotów walka i wału Przepływomierz Czujnik ciśnienia i temperatury powietrza za turbiną Czujnik temperatury paliwa Now wymienialem czuunika temperatury silnika bo pokazuje dobrze, równo z tym w desce rozdzielczej i rano na zimno równo z...
Idzie to zrobić, bez wyciągania przodu, da się pompę wyciągnąć. Ja za to wołam 350 gdzie 40 zł kosztuje komplet uszczelek, uszczelniam całą pompę, cała zabawa jest na końcu roboty, jak trzeba ustawić dawkę :D, kąt wtrysku to już formalność. Diesel serwisy w naszej okolicy biorą 500-600 zł, ale z reguły dawkę i tak trzeba po nich poprawiać.
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
poprzednia zaczęła cieknac i zimny długo krecil zanim odpalił proszę was o jakieś sugestie. Bez diagnozy i wglądu w dawkę paliwa oraz kąt wtrysku, proponuje zlecić uszczelnienie starej pompy w diesel serwisie, lub samemu to zrobić, uszczelki kosztują 35 zł na całą pompę i zamontować z powrotem.
Jeśli nie ma wycieków z układu i płyn nie wydostaje się na zewnątrz, to pozostaje jedna opcja: idzie do wewnątrz. Czyli UPG, czyli jest po prostu "spalany"... Czyli w prostych słowach co mam przez to rozumiec? Pozdrawiam UPG=uszczelka pod głowicą. Nie dymi na biało? Nie robi się "budyń" pod korkiem od oleju? Nie dymi i korek czysty. Uszczelka pod głowica...
jak problem jest z pierwszym odpaleniem po nocy a potem jest już spoko to może paliwo się cofa filterek pewnie też dawno zmieniany do sprawdzenia kąt wtrysku Raczej na zimnym zmierzył bym sprężanie , pewnie nie ma , a uszczelnia się olejem. Albo dawka rozruchowa za niska. Tak czy inaczej temat nie zakończy się happy endem .
Witam nie znalazłem innej kategorii jak coś to proszę o przeniesienie. Otóż problem jest taki kopiłem Passata kombi : vw b5 fl 2002r 1.9 tdi AVF 130km tiptronic EVF Passat nierówno chodził na liczniku ma najechane 300 tys km oraz bardzo słabo jechał tzn nie miał mocy do ruszenia i dalej wejścia na obroty na postoju na obroty wchodził ładnie, węże od...
Witam serdecznie. Uszczelniałem wraz z ojcem pąpę wtryskową w swoim passacie b4 1.9 tdi 90ps Zdemątowaliśmy ją rozebraliśmy wymieniliśmy uszczelniacze i założyliśmy z powrotem. Po tej operacji komputer pokładowy zgłupiał i pokazuje mi spalanie na poziomie 1,9l/100km a zawsze wskazywał dobrze tak w granicach 3.9-4.2 litra na 100km. Coś może być źle podłączone?...
Więc kompensacja działa tak: W przypadku auta wolnossącego bez mechanicznego wtrysku przed przepustnicą panuje w przybliżeniu ciśnienie atmosferyczne. W przypadku takiego samochodu tył membrany jest połączony bezpośrednio z atmosferą. Reduktor ma za zadanie utzrymywanie stałego ciśnienia pomiędzy wylotem gazu(jedna strona membrany) a drugą stroną membrany...
uszczelnić wtrysk uszczelnić rurka wtrysk passat wtrysk
kondensatory sprzężenia zwrotnego wężownica beretta schemat motocykl suzuki
Schemat elektryczny ECU Saab 9-3 TTiD 2008 Sygnał ciśnienia oleju w Saab 9-3 TTiD 2008 - pin ECU