Fabrycznie w C360 i Zetorze nie stosowano podkładki pod wtryskiwacz, nie znajdzie się ich też w katalogach części. Wtryskiwacz uszczelniony jest poprzez gniazdo stożkowe. Świece zapłonowe także występują w wersji uszczelnionej na stożek. Ze starymi głowicami jest zwykle problem z korozją tulei wtryskiwacza. Woda wpływa do zagłębienia i nie ma jak z...
Na początek zmiana rurki czasem się tak zdarza, że bez powodu zaczyna ciec (najczęściej pod końcówką rurki jest podkładka i pęka i nie pozwala dokręcić i uszczelnić).
dokładnie gdy ją ruszam to tak sie właśnie dzieje sam nie mam pojęcia co to może być Dodano po 2 czy można jakoś uszczelnić wtryskiwacz w kolektorze dolotowym
Dzięki wielkie. Mam jeszcze pytanko do zestawów uszczelnień wtryskiwacza dodawane są jeszcze takie tulejki plastikowe. Mam wersję silnika z wtryskiwaczami nad pokrywą zaworową i zdemontowałem wtryski ale takich tulejek nie widze. Gdzie one przychodzą https://obrazki.elektroda.pl/6395444400_...
Kłóci się to z tym co piszesz o niejednokrotnej wymianie uszczelnień. Uszczelniacz montujesz w ten sposób, że ma uszczelnić rurkę osłonową wtryskiwacza po zewnętrznej stronie. Wtryskiwacz jest uszczelniany miedziana podkładką i niestety oringiem, który nie chroni przed korozją utrudniającą demontaż.
Możliwe ,że masz padającą cewkę zaplonową oraz także sprawdź uszczelnienie wtryskiwaczy benzynowych(oringi) bardzo łatwo samemu to zrobić.
Uszczelniłem wtryskiwacze, wymieniłem wężyki przelewowe, założyłem zaworek zwrotny przed filtrem paliwa i za filtrem, sprawdziłem każdą świecę czy grzeje. Nic to nie pomogło. A trójniki plastikowe na powrocie wymieniłeś
To jest problem z uszczelnieniem, wtryskiwacz niema przypadkiem otworu połączonego z powrotem. Dajmu (1bar)ciśnienie od przewodu powrotnego od wtryskiwaczy ,próba ta powinna wyjaśnić po której stronie jest problem.
Wyciąg filtr paliwa i sprawdź jaki ma kolor .Jeżeli czarny to uszczelnij trawersy wtryskiwaczy.
Jesteś pewny że to połączenie przewód paliwowy - nypel, a nie nypel-wtryskiwacz ? Pewny nie jestem, ale tego nypla nie ruszałem przy demontażu wtryskiwacza, a nawet jak teraz próbowałem go dokręcić to ani drgnie. No nic, jak to mówią, będę jeździł i obserwował. Najwyżej faktycznie spróbuję dać odrobinę smaru, ale tylko na to stożkowe połączenie przewodu,...
Nie wiem jak bmw ale w mercedesie wtryskiwacz w oryginale kosztuje 1400-1800 zł poza siecią można kupić nowy za ok 600 zł. Pompa wysokiego ciśnienia oryginał nowy 5 - 7 tys używki o wiele tańsze. W serwisie można do niej kupić zestaw naprawczy za 200 zł ale to tylko uszczelnienie jeśli się zatrze niestety trzeba ją wymienić. Zawór regulujący ciśnienie...
Witam, samochód tak jak w temacie, czasami występuje brak mocy z powodu niedoładowania, auto potrafi jeździć 100 km bez problemu a chwilami jest tak że ma co jakiś czas muła. W texie błędy są następujące: Układ doładowania P2359 ( Ciśnienie doładowania zbyt niskie) Sygnał Prędkości P0500 (Prędkość koła niekompatybilna ) Kodowanie wersji błędne P2339...
Kolego Versus, ropa może się dostać do cylindra tylko i wyłącznie przez wtrysk, bo cylinder jest uszczelniony podkładką wtryskiwacza... A co do dymienia, to albo przyciąłeś oringi, albo płyn chłodniczy, albo skrapla się woda w wydechu przy tej temperaturze i mocniej dymi parą wodną.
Dokładnie tak. One są mocowane na wcisk. Uszczelnione oringami gumowymi.
Uszczelnij sobie wtryskiwacze, a najlepiej przed tą operacją diagnoza VAGiem bo możliwe że któryś padł, możliwe jeszcze że listwa jest uszkodzona, mechanikowi powiedz żeby sobie wypił ten płyn może mu mózg z tej głupoty przeczyści. Napisz skąd jesteś.
Objaw nieszczelności pomiędzy gniazdem wtryskiwacza a kolektorem. Wymiana samych oringów na wtryskiwaczach z reguły nie przynosi spodziewanych rezultatów - trzeba wymienić zarówno gniazda (nowe wkręcać z płynnym uszczelnieniem), jak i oringi.
Zmień mechanika. Podkładki nic nie dadzą. Podkładki wymienia się wraz z wtryskami lub gdy robią się przedmuchy i trzeba frezować gniazdo, wtedy dobiera się nowe podkładki. Na rozjechane wtryski podkładki pomogą jak starej babie puder. Zapłacisz tylko za robotę a nic to nie zmieni. Pomyśl logicznie, jaki wpływ na korekty wtryskiwaczy mogą mieć podkładki...
Witam. Auto Opel Astra 1.6, 8v kod silnika X16SZ. W wyniku przecieków cieczy w okolicy Monowtrysku w aucie, rozkręciłem go, przeczyscilem benzyną ekstrakcyjną, złożyłem, oraz uszczelniłem pastą do uszczelek. Po tym zabiegu, jest czysto wokół niego lecz auto : 1. Straciło moc 2. Falują obroty, są podwyższone 3. Przy gwałtownym wciśnięciu gazu, obroty...
Witam Kolego jedno pytanie, czy Ty czasem nie włożyłeś podkładek pod wtryskiwacze? Tam nie POWINNO być żadnych podkładek, stożek do stożka musi sie uszczelnić. Jak dałeś podkładki wycofałeś końcówkę wtryskiwacza do tulejki, paliwo jest wtedy rozpylane w tulejce i spływa po ściance do cylindra. To jest główna przyczyna tego że przybywa ropy w oleju silnikowym.
Ja na 3 garach jechałem 200km, świecy nie wykręcałem bo było za głośno, ale odłączyłem wtyczkę wtryskiwacza Pb i przewód do świecy, gaz bez elektrycznych wtryskiwaczy, także został bezpowrotnie stracony. Nawet jechał, tylko na 3/4 gwizdka :) http://obrazki.elektroda.pl/2205435800_1... Nie moje zdjęcie, ale dziura podobna. Pewni jesteście...
Podjechałem autem do mechanika. Podpiął komputer i po chwili pokozało kłopot z ciśnieniem na 1 cylindrze. Sprawdził iokazało się że to wtryskiwacz. Potem przyjechał jakiś magik który poradził sobie z wymianą wtryskiwacza, uszczelnił podszybie i autko odrzyło. Przestało się trząść i w ogóle. Więc wygląda na to że znów trzeba będzie odwiedzić mechanika...
Też cieknie z pod gniazd wtryskowych, w miejscu gdzie wtrysk wchodzi w głowicę. To też można uszczelnić?[/quote] Wycieki z okolic wtryskiwacza mogą być spowodowane jedynie poceniem się samego wtryskiwacza, bądź połączeniem przewodu wtryskowego z wtryskiwaczem, albo połączeniami przewodu przelewowego z wtryskiwaczami. Jeśli masz przedmuchy z gniazd wtryskiwaczy...
Dziękuję za podpowiedzi po odpaleniu silnik pracuje równo ciśnienie na pompie wzrasta płynnie.Miałem propozycję wymiany uszczelnień na wtryskiwaczach że może pomoże wtedy można zrobić przelewy.Muszę jeszcze dodać wcześniej kręcił bardzo długo więc pomyślałem o rozruszniku niby kręcił ale po remoncie jest niebo a ziemia także w tym dieslu musi być dobre...
Czy ktoś miał może problem z uszczelnieniem połączenia zbiornika z rurką prowadząca do wtryskiwacza? U mnie na 90% tędy ucieka płyn przez co jak sądzę jest za niskie ciśnienie w układzie. Zbiornik brudny w płynie,pod autem też kryształki . Czym to uszczelnić? Jakiś oring dołożyć? Czy może konieczna wymiana przewodu? A ten tani nie jest bo chyba z 700zl.......
Zakłada się na rowek wtryskiwacza aby go uszczelnić od góry przed brudem... Mniej więcej tak... https://www.google.com/search?client=fir...
Poczytaj sobie typowych dolegliwościach silników TDI PD(na pompowtryskiwaczach) czyli zapiekającym się turbo VNT (tzw not lauf) oraz wycierających się wałkach uszkodzeniach uszczelnień pompo-wtryskiwaczy jak i ich gniazd a także o pompie tandem.
Jak uszczelnisz układ paliwowy to będziemy dyskutować. Niewielkie bąble mogą powodować dymienie, bo są wtryskiwane z paliwem i zakłócają pracę wtryskiwacza. Rozrzedzają też paliwo w pompie, przez co wpływają na inne działanie regulatorów mechanicznych. Co do dźwięku to jest diesel, więc ma klekotać, a na wolnych obrotach nie dymić.
Nieszczęsne wtryskiwacze piezoelektryczne. Trzeba wymienić w komplecie
Jak wyglądały świece na 2 i 3 cylindrze - zaolejone??? Jeżeli tak to wskazywałoby to na uszczelkę pod deklem klawiatury.Nie napisałeś czy auto jest na wtrysku czy jeszcze na gaźniku. Jeżeli jest na wtrysku IAW 16 to sprawdź czujnik obrotów jego uszkodzenie może dawać utratę mocy i przerwy w zapłonie. Gorszą opcją jest uszkodzenie sterownika co też potrafi...
Witam. Sprawdziłbym uszczelnienie wtryskiwaczy, najpewniej oringi!
Poszukuję uszczelki, oring kapturka, osłony, czapki wtryskiwacza do Forda Transita rocznik 1990, 2.5 diesel. Ciężko dostępna, dostać kapturek jest ciężko a jeszcze ciężej uszczelkę, jaki to rodzaj, może są jakieś zamienniki? Uszczelka na zdjęciach jest, moja chciałem ją jakoś posklejać ale nie da rady, paliwo wycieka. Jakieś pomysły jak uszczelnić kapturek...
Poczekaj na kogoś, kto ma taki silnik albo miał z nim do czynienia. Gdybyś miał rysunek z częściami, to byś mógł na spokojnie sprawdzić, czy tam jest uszczelka. W silnikach ciągników C-330 C-360 dokręcałeś wtryskiwacz do oporu i nic nie przestawiałeś. Tutaj może być podobnie.
Sprawa się wyjaśniła, uszczelnienie wtryskiwacza poszło.Wymienione i już nie śmierdzi.
Tu akurat Ameryki nie odkryłeś wiem jak jest zbudowane gniazdo i wtryskiwacz ja mam korozję i nierówne to końce więc musi być podkładka ogólnie z drugiej strony nawet jeśli tulejki te w gniazdach wtryskiwaczy były by nowe gładkie powierzchnie i na końcach wtryskowaczy też to nie mówione że bez podkładki nie będzie przedmuchów i będzie wszystko grało...
Skonczyo się na tym ze oddałem auto do fachowców do wyciagniecia wtrysku. Potem wymieniłem wtrysk na uzywany (150zł) i autko smiga. Ale wiem że prawdopodobieństwo ze sama kulka coś uszczelni jest niestety znikome. W moim przypadku nie pomogła nawet zmiana uszczelnienia. Po przebiegu 440tys puszczał zarówno rozpylacz jak i trzpien. zestaw naprawczy czyli...
Nie przykrecaj lustwy wrzuc ja tam na test i tyle, skróc węże o połowę, zawsze gdzieś da sie trytke dac i złapać listwę. Regi to sa twoje beznadziejne wtryskiwacze, lepiej by było dac 4 pojedyncze barracudy niz rzeźbic w tym co masz.
Jak będzie ciśnienie uciekało to znaczy, że uszczelnienie wtryskiwacza przepuszcza i jest powodem zapowietrzania. Przy małych nieszczelnościach trochę ciężko to wyczuć a przy dużych nawet słychać syczenie. Trójniki to następna rzecz do sprawdzenia - zdarzają się pęknięcia prawie niewidoczne. Jeszcze jedno miejsce to pewna śrubka z uszczelnieniem z dołu...
Jeszcze może być nieszczelność na wtryskiwaczach(gumowe uszczelnienie wtryskiwacza),ale to się wiąże z wyjęciem wałka rozrządu-mankament tych silników ;-(
Witam Peugeot 306 z silnikiem 1.9dt xud9te Silnik zapala po pół obrotu nawet przy -15 i od razu pracuje równo, ale po ok 15sekundach na wolnych obrotach zaczyna przerywać i kopcić mocno na niebiesko, wystarczy przejechać z 500m i wszystko wraca do normy. Była wymieniana i ustawiana pompa wtryskowa, wymienione wtryskiwacze, uszczelniona obudowa filtra...
Wymiana wtryskiwaczy pomogła ale trzeba było jeszcze uszczelnić silnik, chyba brał lewe powietrze. Po małym remoncie silnika, wtryski w programie ustawiłem na REG Fast. Mnożnik zrobił się prawie na poziomie 1 i problemy się skończyły.
Zastanawim się, co ma piernik do wiatraka, chyba, że nie odpowietrzyłeś dokładnie po wymianie i przegrzałeś głowice, co mogło spowodować właśnie takie problemy jak opisałem- przegrzanie uszczelnień wtryskiwaczy i zluzowaną tulejkę w glowicy, lub jej popękanie na lini kanał zasilajacy pompki- płaszcz wodny - to są przypadki z Volvo- nie mam do czynienia...
Kręcenie przy turbinie ma sens jak wali czarnym dymem lub nie ma mocy. Coś zakłóca proces spalania paliwa i mogą to być niewłaściwe rozpylacze, źle założone, nieoryginalne uszczelnienie wtryskiwaczy, złe paliwo, za niska kompresja. Silnik ma wtrysk bezpośredni czy do komór w głowicy ?
Witam, wyciągnąłem wtryski z silnika SW 400 z ładowarki Ł220 i się różnią od tych z Bizona. Wtrysk ma na górze nakrętkę na klucz 19 w Bizonie na 27. Po rozkręceniu nad rozpylaczem jest przekładka metalowa gruba na ca 4 mm z otworami a w Bizonie jej nie ma. Do tego wtryskiwacza były założone rozpylacze z Bizona i po skręceniu wtryskiwacz jest dłuższy...
Aby zapobiec zapiekaniu wtryskiwaczy należy legalizować gniazdo wtryskiwacza co 60 tys. km Nie, wystarczy uszczelnić podszybie.
Nie monowtrysk jest winny skoro na gazie też nie chodzi,chyba ,że uszczelnienie wtryskiwacza i leje paliwem zaraz po uruchomieniu pompy.
Witam serdecznie! Chyba rozwiązałem (tzn. serwis rozwiązał) mój problem. Ostatnio oddałem auto na uszczelnienie wtryskiwaczy, od dłuższego czasu miałem wyciek z w/w części - ostatnio problem bardzo się nasilił. ASO usunęło usterkę i silnik pracuje dużo lepiej, chodzi tylko i wyłącznie o wrażenia słuchowe :). Nie jestem specjalistą w dziedzinie silników...
witam ponownie pompy wymienione, końcówki wtryskiwaczy też dokładnie uszczelniony układ paliwowy i zlikwidowane przetarcia na instalacji elektrycznej przeczyszczone główne złącza kabiny i co najważniejsze fura gada w zupełności z innym dźwiękiem i siłą dziękuję wszystkim za pomoc problem rozwiązany choć koszta nie małe
Witam państwa - mam problem z wyciekami paliwa w pompie rotacyjnej ursus c360 3p wycieka , a raczej tryska paliwem na kolektor wydechowy z krócca gdzie styka się on z obudową pompy wtryskowej -jest to w tylnej części pompy gdzie dochodzi przewód drugiego wtryskiwacza ,w jaki sposób to uszczelnić .Leje się również z spodu gdzie jest odejście na trzeci...
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Na pierwszym zdjęciu to nie jest świeca, a wtryskiwacz. Jest cały mokry. Uszczelka pokrywy zaworów jest stara i sparciała dlatego są pęknięcia. To powoduje też pocenie się silnika na tej uszczelce. Uszczelka nie jest problemem błędu. Skoncentrowałbym się na tym wtryskiwaczu, świece są po drugiej stronie głowicy. Rzeczywiście, to wtryskiwacz :|. Na...
Witam, chciałbym odgrzać kotleta. Pacjent Passat B6 2.0tdi 170KM BMR 2007rok produkcji (Siemens) W aucie było zrobione: -Uszczelnienie wtryskiwaczy -Nowy Rozrusznik -Świece żarowe wraz ze sterownikiem -olej, filtr paliwa, filtr oleju, filtr powietrza -Nowa Pompa Tandem -Sprawdzona wydajność pompy wstępnej. Auto miało usterkę pompy tandem, ropa w zbiorniku...
Witam Zdemontuj filtr powietrza niech ktoś pokręci rozrusznikiem i zobacz czy paliwo nie leje się ciurkiem w gardziel wtrysku, jeśli tak to masz uszkodzone uszczelnienie wtryskiwacza .Trzeba go wymontować i wymienić gumowe gringi
Witam! Dziękuję za odpowiedź. Instalacja sprawdzona jest ok i uszczelnienie wtryskiwacza także jest ok. Podejrzewam uszkodzony sterownik, podobno to dość typowe uszkodzenie w tych sterownikach, tylko nie wiem jaka jest przyczyna uszkodzenia. Wydech też odkręcałem i nic nie pomogło. Pozdrawiam.
Trzeba tu coś ustalić, żebyśmy nie rozpisali się w pomocy naprawy jedego - tego samego silnika? Podstawowe pytanie czy to twoja kolekcja tlokow czy silnik otwarty teraz - bo piszesz ze ustawicznie pęka tłok na drugim cylindrze? Napisz z czym naprawdę się borykasz - kto to składa i co wymienia /wymieniacie. Pokaż zdjęcie dołu głowicy. Rzadko kiedy wtryski...
Po wymianie rozrządu usterka nadal występuje tylko że w innym zakresie, więc wracaj niech poblokują rozrząd i spr jeszcze raz. Jak ok to ciśnienie paliwa jak kol. wyżej to pierwsze a potem to już ciśnienie sprężania tylko zostaje :) Ew. uszczelnienie wtryskiwaczy, może ktoś kiedyś tam grzebał ?
Cześć, wymieniłem uszczelnienia wtryskiwaczy w fabii II 1.6 TDI CR 75 km z 2010 roku, szukam momentu dokręcenia jarzma i cewki wtryskiwacza( po wymianie uszczelnień samochód na niższych obrotach delikatnie szarpie, więc zakładam, że mechanik wybrał zły moment). Za pomoc z góry bardzo dziękuję.
Odswiezam kotleta. Auto wyladowalo w serwisie dafa w Rzgowie. Po podpieciu kompa zero bledow. Robiony test przyspieszenia wszystko w normie. Cisnienie ok, doladowanie turbiny tez. Spalanie po 3 tygodniach jazdy 42 litry. Umowiony jest na wtorek na wyciagniecie wtryskiwaczy i sparwdzenie sekcji.
Dzis sciagłem filtr powietrza i załwarzyłem przy dodawaniu gazu ze z wtrysku dosłownie kapie. O właśnie . tylko że to wyjaśniło by spalanie na benzynie , sprawdź uszczelnienie wtryskiwacza {takie oringi . czy nie są uszkodzone , } . Kontroli należało by też poddać ciśnienie paliwa {czy aby nie jest za wysokie}, chodzi mi o tu o to zużycie paliwa.
Witam,dzięki za info ale nie uważam się za fachowca i tym bardziej nie traktuję komunikatów z lexii dosłownie stąd moje pytanie o związek uszczelnień z rzekomym zwarciem/rozwarciem do masy wtryskiwacza? Jestem świeżo po pomiarach cewek, ciągłości przewodów z wtrysków do sterownika i wszystko jest niby ok. Będę ogromnie wdzięczny za więcej info. Pozdrawiam
Witam wszystkich chcących pomóc w tym temacie. Niestety nie mogę poradzić sobie w powyższym problemem. Usterka dotyczy bardzo słabego zapalania auta po wystygnięciu silnika (po nocy). Co robiłem: 1.sprawdzona i uszczelniona pompa wtryskowa-końcówki wtryskiwaczy nowe. 2.założyłem zawór zwrotny paliwa na zasilaniu-paliwo się nie cofa. 3.przyspieszyłem...
Jakiś Pomysłowy Dobromir przy tym grzebał zapewne. Wtryskiwacz dla świętego spokoju warto sprawdzić u fachowca. Jeżeli zajdzie potrzeba zregenerować lub założyć nowy. Powrót pewnie przeciekał i nie dało się uszczelnić bez wydania kilku złotówek na nowe podkładki uszczelniające, lub odpowiedni króciec. Z filtrem paliwa mogło byc różnie. Zabrudzony/zatkany,...
Pytania dotyczą silnika MWM TD228-6 R280 zamontowanego w Renault 145.14 z 1987 roku. Ile powinno wynosić ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy? Ile powinno wynosić ciśnienie oleju silnikowego na wolnych, średnich i maksymalnych obrotach? Jaki olej wlać? Jaka lepkość i klasa jakości? Jak uszczelnić kolektor wydechowy? Dawniej używało się do tego nici azbestowej...
Moze siadlo ci uszczelnienie wtryskiwacza,to sie czesto zdaza,pojedziesz do serwisu i rowniez im wyskoczy blad "za bogata mieszanka"i jak sie okaze beda szukali dziury w calu az beda chcieli wymienic ECU a po takich wysokich kosztach rowniez moze bedzie tak samo sie dzialo,zawsze najlepiej zaczac od najprostrzych rzeczy,a uszczelnienie to dosc czesto...
Na wstępie tradycyjnie dziękuję wszystkim za opinie i pomoc. Mnie martwi jeszcze ten mokry wtryskiwacz. Podejrzewam, że mógł zostać źle uszczelniony/skręcony. Z odpowietrzeniem oczywiście spróbuję (dziękuję za radę, nie znałem tego sposobu). Myślałem też o kompresji, ale problem z kompresją/różnicą ciśnień powinien chyba objawiać się zawsze. Zresztą...
Witam, I jak udało się może rozwiązać problem ? Mam podobnego Vitka na diagnostyke. Kopci na czarno jak szalony. 1.Rozpięty wydech 2.Zrobiony test przelewowy wtryskiwaczy 3.Sprawdzona turbina 4.Wymieniony sprawdzony przepływomierz 5. Uszczelniony dolot Auto jak kopciło tak kopci, jedynie po odpięciu przepływomierza zaczyna żwawiej iść. Nie sprawdziłem...
Noi teraz ja mam problem... gdy zmieniam biegi..ewentualnie wyrzucam na luz (zwlaszcza podczas jazdy)... to obroty spadaja ponizej 900 i im wieksza predkosc tym coraz gorzej.. przy 120 jak wrzuce na luz to auto potrafi zgasnac nawet!! i okazalo sie ze nei jest to tez mapsensor. uszczelki pod wtryskiwaczem wymienione, uszczelnione dodatkowo silikonem.....
...to niedobrze. Myślałem że gość jest trochę tańszy. Ale jeśli o CR to niestrty nie ma innego wyjścia. Często te wtryskiwacze są regenerowane ale nie zawsze udaje się uszczelnić gniazdo zaworu. Do tego celu są tylko włoskie zestawy, i po naprawie trzeba je i tak sprawdzić. Jeśli nie w serwisie to na silniku. I do tego potrzeba menzurki do sprawdzenia...
Mam na myśli silnik C14NZ Regulator ciśnienia paliwa umieszczony jest na zespole wtryskowym jest przykręcony czterema śrubkami wygląda jak (metalowy kapelusz) Ciśnienie o ile się nie mylę ok. 76 kPa Na 2 śrubkach jest silniczek krokowy Czy wtryskiwacz jest na swoim miejscu i uszczelniony (dwa oringi większy i mniejszy)
Witam serdecznie. Mam problem z samochodem marki peugeot 307cc 2.0 benzyna 136km 2003r Problemem jest szarpiący zimny silnik przy ruszaniu, podczas postoju pracuje równo lecz gdy chce ruszyć pojazdem zaczyna się dławić szarpać poczym ruszać. Błędy które generuje sterownik to p0170. Sprawdziłem nieszczelnisci po stronie kolektora ssącego i brak również...
Witam wszystkich! :wink: W ostatnim czasie w mojej Renault Premium 400 TD pojawił się problem z którym nie mogę sobie poradzić w żaden sposób. :/ Próbowałem szukać pomocy po forach, tematów z podobnymi problemami, ale koniec końców postanowiłem założyć swój temat i prosić was o porady co dalej z nią robić. :?: Wracając do tematu, problem się zaczął...
Witam, jestem "laikiem". Zacznę od początku:Samochód odprowadziłem do warsztatu kiedy nie odpalił przy -3 (wcześniej przy temp. wyższych odpalał). W warsztacie wymienili czujnik temperatury i(nie wiem co jest nad wtryskiwaczem), uszczelnili. Trzymali samochód trzy tygodnie, po naprawie spadło zużycie paliwa. Jak oddali samochód było w miarę ciepło (+4)...
Panowie, sam nic nie naprawiałem, bo się g..wno na tym rozumiem i tylko przekazuje (w sumie nie wiedząc czy dobrze) to co mi człowiek naopowiadał. Szczerze mówiąc chyba jednak nieco "naściemniałem" albo "zostało mi naściemniane" i zrobione zostało co innego. Odnalazłem fakturę za naprawę i oto lista użytych elementów, może to rozjaśni sprawę i rozwiąże...
Samochód w warsztacie , to chyba komputer i woda z podszybia , myślałem że jak 2009 to już to ktoś uszczelnił , jak będzie po naprawie to opisze i napisze opinię o warsztacie.
W pierwszej kolejność i uszczelnij wtrysk bo jeśli wydostaje się kompresja to samochód nie pojedzie tak jak powinien .
W tym silniku nie może zabraknąć paliwa, wymiana filtra paliwa też wymaga umiejętności. Jedną z usterek może być zapowietrzenie układu paliwowego. Pewnie zaraz ktoś odpowie że jak było paliwo i nikt nic nie grzebał to się nie zapowietrzył. Otórz mógł poprzez uszczelnienie wtryskiwacza (trawers). Przez noc potrafi tak się zapowietrzyć że nie odpali....
Witam jestem nowy użytkownikiem tego forum, i mam bardzo duży problem z VW caddy 2010r lift 1.6 tdi 75Km silnik CAYD. Może zacznę od początku naprzód samochód wogole nie odpalal z powodu przegryzionych przewodów od kuny dokładnie od położenia sprzęgła który znajduje się pod pedałem sprzęgła.... Problem zlokalizowany auto odpalilo jedzilo, i zauwazylem...
Poszukałbym przy wtryskiwaczu : najpierw czy pojawia sie zasilanie ( żaróweczką ), pozniej uszczelnienie, mozliwe zacieranie sie wtryskiwacza.
Witam mam problem z samochodem Kia Sportage 2.0 16 v Autko jak jest zimne zapala i gasnie po kilku przekreceniach kluczykem zapala ,ale co dziwne nie chodzi równo skacze na 3 albo 4 gary.. Rozgrzeje sie gdzies do 60 stopni chodzi na wszystkie ale jak sie da gazu To ma problem wejść na obroty i sie strasznie dławi.. Ja sądze ze jest za bogata mieszanka...
Ok. Nagrzeję podkładkę miedzianą do czerwoności a potem ją w zimną wodę rozhartuję żeby lepiej się ułożyła i uszczelniła. Tak robią na yt. Zaraz zabieram się za to. Dam znać jaki efekt, może przestaną tak troski tak cykać.
Witam. Oto 2 zdjęcia (jedno przed odpaleniem, jedno jakieś 5 sekund silnik pochodził - czemu tak krótko - o tym potem...) http://obrazki.elektroda.pl/3857115200_1... Po 5 sek: http://obrazki.elektroda.pl/6087257300_1... I tutaj wyjąsnienie czemu tak krótko, i zarazem pytanie: JAK uszczelnić "wąż" powrotny - zdjęcie http://obrazki.elektroda.pl/3718323100_1...
Jeżeli były opiłki to należy cały układ paliwowy przepłukać włącznie z wtryskiwaczami które to należy rozebrać. Opiłki bardzo szybko zniszczą wtryski. Czy ta pompa do transportu była odpowiednio uszczelniona?
Witam Panowie, mam podobne problemy do Waszych, z Audi A4, 2.0 FSI, kod silnika AWA. Jako laik mogę jedynie organoleptycznie ocenić, że auto delikatnie telepie na biegu jałowym (pojedyncze bujnięcia, nierówna praca) oraz brakuje mocy w wyższych partiach obrotów jednak oba te objawy występują dosyć losowo np. po odpaleniu auto potrafi pracować poprawnie,...
Witam. Mam od roku Citroena Xsarę 1999, silnik 1,9 D; DW8 na pompie Lucasa. Przez okrągły rok nie było problemów z odpalaniem samochodu, nawet w mrozy ubiegłoroczne. Jesienią zauważyłem duży wyciek paliwa z pompy, dokładnie spod rozdzielacza. Jesienią auto przy porannym uruchomieniu odpalało troszkę gorzej i przez chwile kulało, po paru sekundach było...
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
tak kolego jest rozbieralny kręć w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara to co przy tej kostce to nypel z uszczelnieniem a ta długa nakrętka odkręca się w tą samą stronę , jak nie idzie to spróbuj podgrzać i najlepiej klucz nasadowy lub oczkowy
1 Załóż nowe 1 elektrodowe świece w/g katalogu przerwa 0,8 2 Nowe przewody w/n 3Oczyść zespół przepustnicy 4sprawdź-uszczelnij podciśnienia 5Skontroluj szczelność membrany zaworu EGR
Witam, szczeliny pomierzone - po przyłożeniu liniału do głowicy żadna nie przekracza 0,03 mm także chyba dam sobie spokój z planowaniem, niestety podczas ciśnieniowej próby płaszcza wodnego mam mały przedmuch na granicy 'tulejka na wtryskiwacz - głowica' (okolice końcówki wtryskiwacza, zaraz pod tą prążkowaną podkładką - chyba się tego nie da ani uszczelnić...
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
Witam. Wymontowałem dzisiaj wtryskiwacze z fiata ducato 2.3 bo jest podejrzenia "lania"(mocno kopci a egr sprawny). Oddałem je do gościa który ogarnia w temacie i jutro ma je rzucić na stół i zobaczyć czy coś z nich jeszcze będzie. Ale do rzeczy. Z wymontowaniem nie było problemu nic nie było zapieczone. Gorzej teraz będzie z założeniem. Otóż nie ma...
Raczej nie uszczelniacze pompo-wtryskiwaczy bo przy pełnym zbiorniku nie ma problemów. A uszkodzenie tych uszczelnień to by był ciągle problem niezależny od poziomu paliwa w baku. Wiec pomiar ciśnień i wydajności pompy elektrycznej byłby wskazany.
Mam 3 średnice mixera od Rybackiego-32mm, 34 mm, 36 mm. Na forum ktoś opisywał, że zmienił mixer z dziurkami aluminiowy na Rybackiego o tej samej średnicy tj. 32mm. Pisał, że niby średnica taka sama a jednak kultura pracy silnika była zupełnie inna ! Katalog BRC podaje do mego silnika mixer 34mm. Z Serwisu z gdzieś w Katowicach jak rozmawiałem dali...
Na 2 cylindrze zamontowałem drugi wtryskiwaczy kupiony przez właściciela auta o dokładnie tych samych numerach po regenegacji. Wymieniony został ponieważ był nieszczlny , paliwo uciekało przelewem i auto nie odpalało samo wcale. Po zamontowaniu drugiego wtryskiwacza auto odpalilo bez problemu, magistrala się uszczelniła i palił 100 na 100, ale na wolnych...
Musisz uszczelnić układ możliwe ze przy filtrach masz nieszczelność. Jeśli ciężko zapala mają na to wpływ: lejące końcówki wtryskiwaczy, zbyt niskie ciśnienie na cylindrach, jak będziesz miał wykręcone wtryskiwacze sprawdź czy świece grzeją, może być uszkodzony stycznik świec. Pompę naprawiaj jak już wszystko dookoła zdiagnozujesz że jest ok. Dodano...
Mam taki sam silnik (x16szr z lpg) i auto a tego samego roku i opisze swój przypadek. Uszkodzeniu uległa membrana regulująca ciśnienie na wtryskiwaczu. Nie wymieniałem jej i kupiłem używaną część z wtryskiwaczem . Założyłem i było ok do czasu zimniejszych dni. Do tego czasu odpalałem zimnego z gazu więc nie zauważyłem usterki. Po tym jak zacząłem używać...
Wymień uszczelnienia wtryskiwaczy tylko daj np Bosch. Powinno sie je wymieniać po 200 tysiącach -obowiązkowo. (Sprawdź i uszczelnij układ paliwowy). Nie wiem czego tam szukasz we wtryskach zobacz ich zakres pracy dopuszczalny tych pomiarów w podpowiedzi. Co najwyżej kup środek do czyszczenia wtrysków i je przepal. Przeczytaj ten temat cały może inaczej...
Kupiłem go z syntetykiem bo jak spuszczal to jak woda.. a wlal mi polsyntetyk bo jest gesciejszy i żeby luzy trochę uszczelnić. Stuka szybciej jak dodaje gazu i jest to głośniejszy dźwięk lecz jak zdejmuje nogę z gazu to wolniej stuka i ciszej i to czy stoję czy jadę na luzie. Im mniej obrotów tym ciszej. Tak posprawdzał luzy zaworowe luzy na sworzniach...
Witam. Postanowiłem napisać nowy watek bo ręce mi już opadły. Ibiza 96 r. tylko benzyna przebieg ok. 130 tyś. wielopunktowy wtrysk. Auto nie pracuje na 4 cylindrze. Do tej pory z kolegą zrobiliśmy: -wymienione przewody -wymienione świece -czyszczona kopułka -sprawdzona kompresja - na wszystkich cylindrach równo i ok 14-15bar. -wymieniony wtryskiwacz...
Witam Samochód przyprowadzony z powodu braku mocy, Po wymianie przepływomierza ciut lepiej ale nadal było nie to, Wtryskiwacze sprawdzone i zregenerowane, pompa wtryskowa sprawdzona i uszczelniona po tym silnik zimny telepie na wolnych po rozgrzaniu ok. Kąt wtrysku skacze pomiędzy 40 a 65, dawka skacze i korekcje na wtryskach skaczą. Dopiero po podniesieniu...
Końcówki na pewno, czy coś jeszcze, ciężko mi powiedzieć - po renowacji i tak wszystko wygląda jak nowe (końcówki dostałem stare spakowane więc tu mam pewność że są wymienione). Jutro postaram się polać wodą. Jeśli będzie bomblowało rozumiem że coś jest nie tak? Czy jakoś można taki problem uszczelnić? Mniejsza śruba przy dźwigni STOP na górze pompy...
Piszesz o wtryskiwaczu a pokazujesz regulator ciśnienia, określ się. Regulator ciśnienia też siedzi w oringu, pewnie poprzecinałeś uszczelnienia podczas składania, albo wogóle nie dałeś uszczelnień.
uszkodzić uszczelnić wtryskiwacz uszczelnić labiryntowy uszczelnić kanał
bascom input bajty instrukcja radia mondeo rozruchowy danfoss
Typowe usterki skrzyni biegów Ford Transit 2.2 TDCi 2008 Triak ZO103: Rozkład elektrod i zastosowania