Szukasz problemu nie tam gdzie trzeba. Parowniki LPG cierpią na problem twardnienia membran, potrafiły się robić plastikowe nawet po stosunkowo niskich przebiegach rzędu 20 Mm, a co dopiero po 20 latach. Parowniki niektórych firm były bardziej narażone na to zjawisko. Jeśli instalacja gazowa została nieprawidłowo dopasowana do silnika (mikser) i wyregulowana,...
Oczywiście pojutrze wykonam synchronizację, Głowica jest po planowaniu właściciel pokazywał paragon,. Gaźniki były czyszczone ,tylko nie były ustawiane. Dodano po 3 A może zatkane dysze rozpylaczy spowodowały uszkodzenie zaworów z powodu zbyt ubogiej mieszanki? A może kupiłeś motocykl z uszkodzoną głowicą, albo tłokiem i dlatego takie wibracje? A może...
Witam, auto zakupiłem z uszkodzonym silnikiem i przy sekcji zwłok okazało się że najprawdopodobniej przeskoczył rozrząd i wskutek tego zostały uszkodzone zawory ssąc na 2 cylindrze. Wymieniłem kompletny rozrząd, napęd pompy olejowej, pierścienie a głowica została poddana naprawie. Po pierwszym odpaleniu auto pracowało nie równo i śmierdziało mocno paliwem....
Ten silnik to porażka, błędy wypadania zapłonów wskazują na uszkodzone prowadnice zaworów, cała głowica do regeneracji. Odradzam zakup jakiegokolwiek samochodu z tym silnikiem, nie tylko tego konkretnego egzemplarza
Uszkodzenie zaworów widać po zdjęciu głowicy. Lub wymieniamy rozrząd kupujemy nowe koło i sprawdzamy czy silnik się uruchomi. Moja rada szukaj innego auta.
Możesz zakręcić zawór na rurze powrotnej z grzejnika (jak go masz). Zaworu termostatycznego bez głowicy nie zakręcisz.
To jest zawór Danfoss i ja je dobrze znam. A jakie są tego objawy? Czy np. po zakręceniu głowicy i ustawieniu na zamknięte (brak grzania) kaloryfer jest ciepły, bądź też ustawienie na max. nie powoduje silniejszego grzania? Może być tak, że mimo ustawienia głowicy termostatycznej na max. grzejnik działa ledwo-ledwo, gdyż kryzowanie jest ustawione na...
wiązka rozdzielacza jest gdzieś uszkodzona - najczęściej (-) sie urywa. Dotyczy zaworu 2Y5 i 6
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
Można wysnuć wiele teorii ale bez jakikolwiek czynów nic z tego nie będzie... ;) Oprócz pogietych zaworów mogą być popękane prowadnice zaworów, pęknięta głowica itd
Sprawdź czy odgłosy pochodzą z głowicy, bo występują tam hydrauliczne popychacze zaworów i może któryś się uszkodził.
hmm ciekawe ze probowałes juz wielu kombinacji... Przy tych kołach i wałkach jest kilka możliwych i logicznych ustawień ale połowa z nich powoduje uszkodzenie zaworów głowicy więc moze tu jest problem...bardzo prawdopodobny bo jak juz inni próbowali tak na chybił trafił .... Przecież wystarczy znac zasade działania silnika i popatrzec na wałki i juz...
Ogólnie problem jest taki, że mimo, że kurek zakręcę to woda kapie. Da się dokręcić ale to tak na siłę. Tak jak pisał r103 powinna wystarczyć wymiana uszczelki. Ale najlepiej to kupić całą głowicę i tylko wkręcić i powinno działać, głowica to cena niewygórowana, +,- 15 zł. No chyba, że już są uszkodzone gniazda przylegania tej czarnej uszczelki (a...
Kolizyjny, ale przeważnie popychacze są pogięte i w 90% pomaga sama wymiana bez demontażu głowicy. Zdejmiesz pokrywę zaworów i będzie widać.
Jeśli masz zawory pod grzejnikiem to je zakręć. Następnie tam gdzie odpowietrznik spuść ciśnienie i nadmiar wody. Następnie odkręć głowicę razem z wkładką termostatyczną. Potem Jak już będziesz miał na wierzchu wkłądkę termostatyczną to będzie można ją złapać kluczem i drugim kluczem odkręcić nakrętką mocującą głowicę. Uważaj tylko żeby nie zniszczyć...
Może inaczej, wystarczy zdementować głowicę termostatyczną i założyć specjalną gałkę (taką nakrętka koloru czerwonego) która umożliwia ręczne zamkniecie zaworu. Jeżeli zawór będzie można tak zamknąć to to jest sprawny, a uszkodzona jest tylko głowica termostatyczna, jeżeli nie to tak jak pisałem zawór do wymiany.
Jeśli nie jest uszkodzony pistolet, trzyma ciśnienie to jak napisał Kolega wyżej, uszkodził się zawór zwrotny między głowicami który posiada stożkową sprężynkę lub, a większości przypadków tak jest, że dodatkowo uszkodzony jest zawór wyłącznika ciśnieniowego- uszkodzony o-ring i porysowany trzpień plastikowy, zawór znajduję się pod wyłącznikiem elektrycznym...
Witam. Po remoncie uszczelniaczy i pierścieni znajomy który mi to robił stwierdził, że auto odpaliło i po jakimś czasie zgasł (podobno szarpnęło i przeskoczył na łańcuchu). Po zdjęciu głowicy okazało się, że 10 zaworów zostało uszkodzonych zrobiłem głowice i teraz czeka mnie ustawienie rozrządu. Rozumiem że na górne wałki musi być płaskownik w poziomie...
Rozwiązałem problem kolizji silnika. A mianowicie, po zdjęciu pokrywy głowicy uszkodzone zostały dźwigienki zaworów (popękały),głowica i zawory nie zostały uszkodzone. Po wymianie rozrządu , pompy wody, oleju i oczywiście dźwigienek, silnik odpalił ale nie pracował jak powinien. Po podłączeniu do komputera okazało się że 2 wtryski nie pracują jak powinny...
Witam, jedną z przyczyn takich objawów może być uszkodzenie zaworów w głowicy bądź wypalenie gniazd zaworów. Losowe wypadanie zapłonu sugeruje problemy właśnie z jedną z głowic. Zalecam sprawdzenie luzów zaworowych i naprawę dwóch głowic (jeżeli będzie to konieczne). Pozdrawiam, Mariusz - Doradca ProfiAuto.pl
Trafić 2.0dci. Po wymianie rozrządu nie odpala. Ściągałem pokrywę zaworów i dźwigienki całe, czy zawory mogły się pogiąć? Rwać głowicę?
Czy sądzisz że to bezpieczne? Owszem bezpieczne bo gdyby było uszkodzenie mechaniczne silnika to już by stał na dobre. Wydaje się, że po odparowaniu wilgoci z płynu chłodniczego silnik ożyje na dłużej. Pamiętaj tylko o uzupełnianiu płynu chłodniczego bo układ prawdopodobnie jest zapowietrzony. Dodano po 8 aż zauważyłem że tłumik który wychodzi zaraz...
W jakim sensie grzeje do 3/4? Czy chodzi o wysokość grzejnika (grzeje u góry i w środku, a na dole jest zimny), czy też o długość (od strony zasilania grzeje, w środku też, a na końcu jest zimny)? Jeżeli to pierwszy przypadek, to nie jest to zapowietrzenie, lecz niedostateczny przepływ. Może być nadmiernie skryzowany grzejnik (jeśli zawory termosttyczne...
Gdyby był problem ze smarowaniem, to zatarły by się koniki klawiatury a nie zawór, po to są uszczelniacze na trzonkach żeby olej się do nich nie dostawał. Tak naprawdę widzę dwie opcje: Pierwsza, to nie dokładnie umyta głowica po docieraniu zaworów i pasta ścierna dostała się do prowadnicy, druga to uszkodzona, żle rozwiercona prowadnica. W tym silniku...
[quote="slav21"]Czy jest możliwość założenia głowicy termostatycznej?[/quote Po uprzednim oczyszczeniu zaworu ze starej farby,powinna pasować.
Zapewne uszkodzony jest zawór głowicy, ewentualnie trójnik tego zaworu.
W tym silniku są jako tako dwie odmy. Jedna w pokrywie zaworów a druga idąca bezpośrednio z głowicy do kolektora (ta którą zaznaczyłeś). Separator oleju od odmy w pokrywie zaworów znajduje się bezpośrednio w niej natomiast odma w głowicy powinna mieć zaworek w kolektorze dolotowym. Duże ilości oleju w tym miejscu mogą świadczyć o zużytych pierścieniach,...
Za mało danych podałeś (gaz, benzyna) Stawiam na uszkodzenie głowicy, uszczelki pod głowicą i zaworów. Pozdrawiam.
A tak poza tematem- znikanie płynu po wystygnięciu to przypadłość klękniętej uszczelki pod głowicą To może być jakiś trop. Auto ma już pona 650000km przebiegu i silnik do tej pory nie ruszany. Czy oprócz ubywania ponad litra płynu jest jakiś inny objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą?
1.Czy silnik w ogóle odpalił? 2.Zawór hamulca silnikowego podczas pracy(załączenia) powoduje zamknięcie zaworów wydechowych a nie otwarcie!(silnik musiałby pracować bo do działania hamulca potrzebne jest ciśnienie oleju) 3.Kto zajmował się naprawą głowicy?Jeżeli planowali to zapewne rozpinali zawory ,pytanie o poprawność montażu i właściwa weryfikację...
1,5 mies. temu To nie dawno, jak widzisz po postach przyczyn może być kilka. Pomocy co to może być i ile zostawię mechanikowi? Niestety naprawa zapewne będzie polegała na ponownym rozebraniu góry w gorszym przypadku i dołu jeżeli to uszczelki tulei a więc nowe uszczelki, śruby głowicy być może olej. Przed naprawą może okazać się że, nie zdiagnozują...
Okej, dziękuję za pomoc. Gadałem z właścicielem przez telefon i zdejmowanie głowic odpada. Czy można rozpoznać uszkodzenie zaworu po zdjęciu samego dekielka? Jak to dokładnie tam wygląda i jak będzie wyglądać uszkodzony? Jeszcze pytanie, jakim olejem zalewa się sprężarkę i jakie ciśnienie oleju powinna mieć podczas pracy?
Witam, po przeczytaniu tematów "polo 1.2 benzyna dusi się", dałem sobie spokój, w końcu to nie moje auto. Możliwość jest od groma, od czujników, zaworów, przepustnicy, katalizatora po uszkodzoną głowice i kto wie co jeszcze. Powodzenia i cierpliwość życzę😇.
Myjkę rozebrałem. Uszkodzona była sprężyna zaworu "start-stop". Pękło 1.5 zwoju sprężyny. Zamówiłem zawór głowicy pompy do myjki ciśnieniowej Nilfisk o numerze 31000515 i pasuje idealnie. Wymiary zaworu identyczne. Myjkę wczoraj złożyłem i działa jak nowa. Przed całkowitym unieruchomieniem myjki, ta przez ponad rok czasu co 1 sekundę dobijała ciśnienie....
Głowica to głowica a gniazdo zaworów to gniazdo zaworów. Powtarzam, że wymiana tylko głowicy może się okazać bez zasadna, jeżeli będziesz miał uszkodzoną powierzchnię na gnieździe zaworów to żadna uszczelka czy wymiana głowicy nic Ci nie da. http://obrazki.elektroda.pl/5073000100_1... Gniazdo zaworu znajduje się zaraz za głowicą.
po ustawieniu na 2 grzeje tak, jakby była rozkręcona w pełni. Grzeje jak szalona. Zamień miejscami głowice. Może masz złe kryzowanie na zasilaniu grzejnika. Ważna jest też odległość kolejność od pieca. Może ta wadliwa się odkręciła na gwincie, ustaw na max i dokręć głowice do zaworu.
uszkodzenie zaworu odcinajacego paliwo umieszczony na głowicy (wyjściowej) pompy
Też nie jest uszkodzony :)
1. Głowice planuje się gdy jest krzywa lub ma nierówności. To się mierzy i po pomiarach decyduje czy planowanie jest koniecznie czy nie. 2. Zawory jak wystają to dobry zakład jest wstanie podciąć gniazda i zawory tak by mieścić się w specyfikacji. Zarówno wystające zawory są szkodliwe (ryzyko kolizji) tak samo utopione zawory są niekorzystne bo zwiększą...
Innymi przyczynami wyrzucznia płynu może być uszkodzony termostat, oraz cieknąca pompa wodna. Wczsie pracy silnika zasysane jest przez nią powietrze , na postoju cieknie. Jeżeli faktycznie uszcelka jest uszkodzona żadne dociąganie nic nie pomoże. Planowanie głowicy stosuje się tylko w przypadku wżerów w głowicy (inne przypadki to tylko próba podbicia...
Napraw najpierw uszkodzenie.. Potem odkrec sito w głowicy i bez zaworu spróbuj odkamienic
Masz rację. Źle włożyłeś lub uszkodziłeś blaszki które pełnią rolę zaworów.
Przy gazie standardowo wysiadają uszczelki pod głowicą, - dobrze by było że tylko uszczelka, - często po odkręceniu głowicy okazuje się że wypalone są zawory (gniazda zaworów), uszkodzone przegrody w głowicy, a nawet wypalona dziura w tłoku. Z tymi usterkami się spotkałem, i wyleczyłem się z samochodów z gazem. Lepiej kupić ekonomicznego diesla.
Zavoli występuje w dwu odmianach N i S. Obydwa w identycznych skorupach , co skutkuje identyczną mocą parownika - a to w naszym klimacie decyduje o wydajności parownika. Jeśli jest wiekowy to bankowo zasyfiony parafinami , które wytrącają się z gazu - co dodatkowo upośledza jego wydajność. Brak czujnika podciśnienia utrudnia ,ale nie uniemożliwia samodzielną...
Wygląda na to, że woda z kotła nie dopływa do grzejników. Czy nie są zamulone kryzy? Może się zablokował zawór różnicowy (jeśli takowy jest na instalacji). To takie miejsce na rurze, gdzie jest zgrubienie (jakby jabłko, czy kula), zwykle w kolorze zielonym. W takim zaworze jest kula - zwykle z tworzywa, która mogła się przykleić do rury z powodu np....
1. Wada materiału. Na przykład. 2. To zależy. Jeśli siła uderzenia była taka, że zniekształciło wpust - a nie rowek ;-) na klin to uszkodzić się mogły (ale nie musiały) łożyska na tulei tłokowej czy korbowodzie; mogą powstać luzy. Mógł też (ale nie musiał) ulec zgięciu korbowód, a to się wiąże ze zmniejszeniem stopnia sprężania czyli także i mocy. Generalnie...
Problem rozwiązany,uszkodzona uszczelka pod głowicą.Za pomoc dziękuję.
Sprawdzenie i regulacja luzu zaworów Z powodu zużywania się elementów rozrządu okresowa regulacja luzów zaworów jest jedną z podstawowych i koniecznych czynności obsługowych, które należy wykonywać po ściśle określonych przebiegach: — po pierwszych 2000...3000 km, — po przebiegu każdych 10 000 km. Luz zaworów powinien być również sprawdzony...
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
Czemu nie założysz głowicy na swoje miejsce?Musisz wcisnąć iglice zaworu, żeby zablokować przepływ.
uszkodzenie zaworów głowicy objaw uszkodzenie zaworów docierać zaworów głowica
oprogramowanie edimax czujniki ruchu bezprzewodowe scyzoryk kluczyk
nlite program podłączenie głośników aktywnych
Renault Mascott 2.8 2001 – schemat instalacji elektrycznej, pinout ECU Bosch EDC15 Gorenje lodówka – czy wyświetlacz powinien świecić cały czas? Automatyczne wygaszanie, tryb demo, czujnik drzwi