Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Powodem jest uszkodzony pływak gaźnika bądź zaworek pływaka. Do tego warto sprawdzić czy klapkowe zaworki za gaźnikiem są sprawne i czy są szczelne 😉
Bo jest zanieczyszczony zaworek na pływaku, piach lub inny syf lub uszkodzony pływak. Gaźnik(i) do wyjęcia i czyszczenia.
Zawór paliwa nie trzyma ten od pływaka, lub uszkodzony sam pływak w gaźniku.
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Witam Jeśli chodzi o pływaki, to najważniejsza kwestia, to ustalić wysokość paliwa w komorze pływakowej. Do tego akurat nie muszą pływaki być idealnie równo podniesione, bo dociskają zaworek - sprawdź go czy nie jest wyrobiona jego powierzchnia. Popatrz na stożek (on jest pokryty jakby gumą) czy jest równiutki, czy może ma zagłębienie. Jak zaworki są...
Na świecy jak by podwójna iskra? Po tylu krotnych zalaniach uszkodziłeś świece , kup i załóż nową. Cieknący gaźnik hmmm, jest tam pewnie pływak z zaworkiem nie znam budowy tego gaźnika dokładnie czy tam jest iglicowy czy inny ale pewnie się uszkodził i paliwo nie jest odcinane i cały czas sobie napełnia gaźnik. Gaźnik należy gruntownie oczyścić zapewne...
Zrobiłam tak, jak powiedziałeś, ale nie mogłam jeszcze przetestować, bo mam następny problem. Wymieniałam wężyk na nowy. Głupio zrobiłam, bo żeby go podłączyć wykręciłam kranik z gaźnika. Wkręcając z powrotem coś uszkodziłam, bo paliwo, po podłączeniu od razu wylało mi się z gaźnika. I tu koledzy, błagam o pomoc! Rozkręciłam gaźnik. Pływak był przyciśnięty...
Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
Witam, skoro w ogóle nie chce pracować bez "ssania" - to tylko znaczy, że główna dysza paliwowa jest zatkana i może to być: duża kropla wody pod dyszą główną, w "studzience" pod dyszą, ewentualnie - "paprochy" ze zbiornika, rdza, resztki lakieru, itp., które dopłynęły z benzyną do gaźnika i wpłynęły pod dysze - właśnie do "studzienki", czyli tego wgłębienia...
W tym silniku jest gaźnik pływakowy, nie ma żadnej pompki do przepompowywania tylko tzw. primer ułatwiający rozruch. Prawdopodobnie jak kolega zauważył pływak się topi i zalewa ją (te gaźniki często tak mają). A tak z ciekawości co uszkodziło się w primerze (pompce)?
Tak jak Ci pisałem - zawiasy pływaka podegnij, ale nie wiadomo czy to kwestia pływaka bo pływak gdy idzie w górę zamyka zawór iglicowy i możliwe że ten zawór uszkodziłeś tam jest wszystko delikatne. W linku który Ci podałem jest serwisówka do gaźnika PZ 26 i jest tam podane jaka powinna być wysokość mierzona od krawędzi pływaka do podstawy uszczelniającej...
Witam serdecznie. Z związku z tym, że od nowego roku wchodzi paliwo E10, mam pytanie. Otóż posiadam Junaka 904 z silnikiem 139FMB, i pytanie brzmi, czy mogę jeździć na tym paliwie? Nic silnikowi się nie stanie? Wyczytałem w internecie, że pływak w gaźniku z biegiem czasu zacznie kruszeć, podnosi się temperatura spalania w cylindrze oraz uszkodzą się...
Chodziło mi przede wszystkim o instrukcję "bezpiecznego" demontażu tego konkretnego gaźnika, tak aby nic nie uszkodzić. EDIT Zrobione, agregat odpala. Wyczyściłem syf ze zbiornika pływaka oraz przetkałem dyszę (?) zaznaczoną na zdjęciach na czerwono. Niestety agregat chodzi nierówno, napięcie jest przeważnie rzędu 140-170V, ale to raczej problem elektroniki...
Jak ustawic no najlepiej szybko :-) a tak poważnie to sprawdź pływak w gaźniku czy nie jest uszkodzony,wyjmij ,zanurz w jakimś naczyniu z wodą,potrzymaj pod wodą chwilę,jeśli po wyjęciu będzie cięższy (nabrał wody) - do wymiany. Jaki ustawiłeś kąt wyprzedzenia zapłonu? Ile lejesz mixolu do benzyny?
Dlatego piszemy, leci z góry. Albo nieszczelny zaworek lub uszkodzony (zatopiony pływak). W rejonie pod gaźnikiem przepływa gotowa mieszanka, jeśli jest tutaj nieszczelny, to zaciąga fałszywe powietrze, z wszystkimi konsekwencjami.
Kolego ja stawiam na zawór iglicowy (nie zamyka) i zalewa się silnik ewentualnie pływak się zawiesił lub uszkodził. Efekty które podałeś mogą być przyczyną. Sprawdź świece czy jest mokra, jeśli tak wykręcaj gaźnik wyczyść i pozostaje regulacja.
1. Dokręcić śrubę spustową, względnie wymienić oring na niej. Myślę że w tym gaźniku nie powinno być przelewu, ale jeżeli przelew posiada, to wówczas konieczne będzie odkręcenie pokrywy komory pływakowej na gaźnikach zamontowanych na silniku. Konieczny będzie dobry wkrętak krótki PH2, trochę siły i rozwagi, by nie uszkodzić łebków śrub. W dalszej kolejności...
Ustaw poziom paliwa tak jak w każdym gaźniku 16N czyli 27mm zamknięty i 32mm otwarty. Błędne dane, przez błąd drukarski powielany w każdej instrukcji. Wysokość pływaka (do zamknięcia zaworu) ma wynosić 29 mm (28 mm w gaźnikach 16N1-1..6). Ustawienie pływaka na 27 mm powoduje wyciek paliwa z króćca przelewowego i uderzanie pływaka o korpus gaźnika....
Miałem to samo w Golfie 2 i nie chciało mi się zrobić bo i tak jeździłem na gazie... :D Przyczyną zalewania świec jest najczęściej w przypadku zagazowanego Golfa 2, przedziurawiony, uszkodzony pływak w gaźniku. Chyba że kolega ma benzynę na wtrysku, to wtryskiwacz/e...albo uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i płyn chłodniczy leci do cylindrów... Obstawiam...
Kolego wyczyść "elektrownię" skutera, bo niewiele widać. Impulsator jest widoczny, zamocowany jest na 2 śrubkach (prawa góra, jeden kabelek). Sprawdź jego oporność ( ok. 120 -140 Omów ) oraz odległość zamocowania od koła magnesowego ( ok. 0,3 mm ). Do odkręcenia śruby mocującej koło magnesowe najlepiej użyć klucz pneumatyczny lub zwykły klucz plus "blokada",...
Witam. Dostałem od kolegi kosiarkę ventage 35 oczywiście uszkodzoną. problem polega na tym ze po nalaniu paliwa do zbiornika zaczyna lecieć paliwo przez filtr powietrza, zalewa świece i kapie paliwo przez tłumik. Gaźnik wyczyściłem i sprawdziłem pływak nie jest dziurawy, co to za przyczyna.
Musi gdzięś pobierać lewe powietrze. Czy do podstawki gażnika jest wlot podciśnieniwy? od tylnej strony cienki wężyk czy nie jest uszkodzony ? Zakładam że zawory wyregulowane ssące 0,2 wydechowe 0,25 na zimnym. Czy cięgno gazu dobrze odbija i nie blokuje ? Czy przy skręcaniu gażnika nie pomyliłeś dlugości śrub -jest krótka i długa ? zamienione mogą...
Jak masz przekręcony gwint to może nie być kompresji i też nie zapali. To że gaźnik rozebrałeś i wyczyściłeś nie świadczy że jest dobrze wyregulowany. Co to za remont jak próbujesz odpalić silnik z uszkodzoną głowicą? Zauważyłem to dopiero dziś przypadkiem właściwie, z tego co kojarzę to w tych gaźnikach jakiejś znacznej regulacji nie ma po za komora...
Nadal utrzymuję, że dysze mogą być zatkane, a przedmuchanie kompresorem, to nie to samo, bo nie widzisz efektu. Użycie kompresora do "czyszczenia" gaźnika, w niektórych przypadkach (rodzajach gaźnika) może spowodować usterkę np. uszkodzenie przepony w gaźniku. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz stan pływaka, może jest dziurawy. Czy podczas rozbiórki...
Dziś zdementowałem bak wykręciłem pływak i kranik bak przemyłem było dużo brudu, ale teraz nie wiem czy nie uszkodziłem kraniku ponieważ wchodzą od niego dwa wężyki, jeden do gaźnika drugi do powietrza i ten do powietrza był zatkany? Odetkał się dopiero po przedmuchaniu ,ale czy oby na pewno tak miało być? Ja wiem że pytania są śmieszne ale nigdy nie...
Skoro Ci "leje" w f.powietrza, to zobacz czy pływak się nie zawiesił i masz otwarty cały czas wlew paliwa do gaźnika. To by pasowało do gaśnięcia silnika po kilku sekundach - zalewa się paliwem. Czyli: - wyjmujesz gaźnik odłączając linkę gazu i przewody od ssania elektrycznego, bierzesz gaźnik na stół i odkręcasz spód (dno). - Wyjmujesz plastikowy pływak...
jesli jest iskra to może być w gaźniku uszkodzony zaworek odcinający paliwo przez pływak lub jakiś brud w przewodzie przed nim który powoduje zacinanie podczas pracy. Ponowne odpalenie możliwe jest po postoju /czas na odparowanie nagromadzonego paliwa w komorze silnika/. W moim przypadku po wymontowaniu zaworka i dokładnym przedmuchaniu sprężarką, założeniu...
Regulacja pegaza nie jest trudna, przebiega tak jak regulacja każdego innego prostego gaźnika. W sieci o ogólnej regulacji jest na pewno pełno artykułów. Masz problem z jego wyregulowaniem czy po prostu kompletnie nie wiesz o co w tym chodzi? Jeżeli chcesz już się za to zabrać to najpierw sprawdź czy wszystkie połączenia są szczelne, gaźnik w pełni...
sprawdz plywak czy nie jest uszkodzony najlepiej jest sprawdzic plywak wkladajac go do jakiejs cieczy (benzyna, woda) i dmuchac w rurke doprowadzajaca paliwo
uszkodzony jest pływak. POTRZEBUJE PILNIE PŁYWAKA DO GAŹNIKA WERBER CC 700 l.jacak(at)gmail.com
Uszkodzony zaworek "pływakowy", nieszczelność, lub pływak w gaźniku. Gaźnik do czyszczenia, na przyszłość załóż filtr przepływowy.
Witam Już od kilku lat maluchem nie jeżdżę, ale może coś podpowiem. Moim zdaniem to kolega ma za mało paliwa i mieszanka jest tak uboga że ledwie na ssaniu można coś zachełtać. Jak kolega skończył benzynę to po pierwsze układ pompy paliwowej się zapowietrzył a po drugie pociagnął sporo syfu z dna zbiornika. Może warto byłoby przy tej okazji zmienić...
No tak w gaźniku też jest pływak. I jeśli ten pływak by Ci się zepsuł, to gaźnik cały czas ciągnąłby paliwo, co spowodowałoby zalewanie świecy zapłonowej. Skuter nawet jeśli by zapalił to nie pojechałby za daleko :D
Czyli jak pływak uszkodzony to będzie dużo palić? Ostatnio miałem rozbierany gaźnik i może się pływak zawiesił ale przez to by spalał taką sumę paliwa. Zatankowałem do pełna znów, i po 70km, spalił 4 litry. To teraz znów dobrze. Może się odwiesił pływak?
Pływak nie jest jakiś uszkodzony??? Za ciężki. Nie pływa w nim paliwo???? Może za wysoki poziom paliwa.
jeździlem kiedyś favoritka i podobne objawy mialem z powodu złego stanu paliwa, a zwłaszcza że w baku oprócz paliwa zgromadziła sie woda , proponuję oczyścić cały układ paliwowy , moze też być jak piszą koledzy uszkodzony gaźnik, a zwłaszcza jego pływak . z ktorego roku jest samochód i jaka jest jego wersja z gaźnik(L ,LS) czy wtrysk (LX)??
Nie trzyma zawór w gaźniku (pływak nie zamyka paliwa) oraz raczej uszkodzony zawór w baku (po zdjęciu obydwu wężyków paliwo samo nie powinno wypływać)
Otwór w gumce powinien być. Naciskając ją zatykasz go palcem i wpompowujesz trochę powietrza do gaźnika, zwiększając ciśnienie w jego wnętrzu. Powoduje to wstrzyknięcie paliwa do kolektora ssącego. Otwór w niczym nie przeszkadza i nie powinien mieć wpływu na pracę silnika. Jego zatkanie może pomóc tylko w przypadku zbyt małego dopływu paliwa do gaźnika....
Prądnice fakt porazka Ale te silniki nie są jeszcze takie złe Raz spotkałem się z takim przypadkiem ze kabelek gaszący od cewki zapłonowej był poprzecierany no i miał tam jakies przejscie do masy a efektem było falowanie mozesz sprawdzić go optycznie, fizycznie ten cienki czarny?? (nie widze na zdjęciu) on jest wymienialny łączy się z cewką po przez...
Poszukaj opisu serwisowego tego gaźnika (w szczególności przeznaczenia tego zatkanego króćca w lewej pętelce). Co do zasady przecieki z gaźnika to albo za wysoki poziom paliwa (dziura w pływaku, zacinający się pływak, uszkodzona iglica lub gniazdo zaworka) albo problemy z uszczelkami.
Witam. Wątpię aby wymiana oleju coś dała choć fakt faktem wewnątrz jest odśrodkowy regulator prędkości obrotowej silnika więc nie wykluczone, że ten regulator przyrdzewiał jeśli stan oleju był na minimum lub urządzenie było ustawione pod znacznym pochyłem. W pierwszej kolejności wyczyść dokładnie wszystkie dysze w gaźniku oraz prze de wszystkim filtr...
Proponuje abyś najpierw sprawdził czy pływak w gaźniku nie jest uszkodzony to znaczy czy nie jest dziurawy,przeczyść cały gaźnik i wyreguluj mu też dyszę powietrza.Możesz też sprawdzić czy pompa podaje odpowiednią ilość paliwa.
Witam. Sprawdzić czy się nie zacina pływak, lub nie jest uszkodzony (dziurawy). Sprawdzić czy nie wpadły jakieś zanieczyszczenia do zaworu iglicowego pływaka, lub nie jest uszkodzony. Pozdrawiam.
Rozbierz gaznik zobacz czy nie jest zabrudzony i czy pływak nie jest uszkodzony i nie nabiera benzyny do środka.
Nie piszę o zbiorniku paliwa, tylko o komorze pływakowej gaźnika: zagięty przewód paliwowy, zatkany filtr (jeśli jest), uszkodzony lub zatkany kranik (tam też jest filtr, a nawet 2), zablokowany zawór iglicowy, zawieszony pływak.
Z tego najbliżej ssania podawane jest paliwo, ten przy króćcu to właśnie podciśnienie, a tym cieniutkim podawany jest olej z dozownika. Ten wolny wygląda mi na przelew. Sprawdź tak jak mówi jack63 czy kranik jest nie uszkodzony. Mówisz, że był to mechanik a moze 'naprawiacz'? Mimo wszystko sprawdź sam czy zaworek domyka i czy pływak nie jest uszkodzony....
Witam. Odkąd rozkręciłem kosiarkę w celu przeczyszczenia gaźnika mam z nią same problemy. Odkręciłem gaźnik, przeczyściłem go, złożyłem i kapało Mi paliwo więc poszedłem do szpeca od husqvarny w celu sprawdzenia kompletności gaźnika i okazało się, że pływak był uszkodzony. Po ponownym montażu gaźnika kosiarka albo zapala na wolnych obrotach i gaśnie...
Wygląda na to że zaworek w komorze pływakowej nie zamyka dopływu paliwa gdy osiągnie właściwy poziom. Albo masz uszkodzony pływak, albo zanieczyszczony zaworek. Tu jest pokazane jak działa gaźnik < http://www.zsms.bytom.pl/~silniki/Strona...
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
No to wykręć świecę, parę razy kopniakiem poruszaj aby paliwo wyleciało z cylindra. Oczywiście nie odkręcaj kranika. Jeżeli dalej będzie ci zalewać to może być pływak w gażniku uszkodzony.
Silnik jest po prostu zalewany paliwem. W takiej sytuacji raczej gaźnik powinien dostać mniejszą dyszę biegu jałowego. Dysze powietrza z reguły są niewymienne (lub wiercone w korpusie gaźnika). Sprawdź czy przypadkiem nie masz uszkodzonej membrany w kraniku podciśnieniowym, bo wtedy silnik jest zalewany na biegu jałowym. Poziom paliwa/wysokość pływaka...
Gdzie może być problem? Przeczyść cały gaźnik, najprowdopodobniej przytkana dysza lub uszkodzony pływak w nim. Ostrzeżenie. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Części kupisz w serwisie kosiarek. Ja takie części mam więc inni też pewnie. Pływak masz metalowy czy plastykowy? Niektóre modele w pompce primer maja otwór i to jest normalne. Odkręć króciec filtra i zobaczysz że przelewa się górą. Sprawdź tez iglice zaworka czy aby nie jest uszkodzona.
Zapewne źle ustawiony zawór pływakowy lub uszkodzony zawór pływakowy bądź sam pływak. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Sprawdź pływak, może być uszkodzony i przelewa. Czy wymienione były przy okazji oringi i uszczelki? Czy został dobrze wyregulowany? Pływak jest dobry, cały gaźnik był rozkecany do pierwszej części i czyszczony, a nie mam pojęcia co to są oringi :cry:
Przyczyny unieruchomienia silnika w maluchu z jakimi się spotkałem: - przebita świeca, - uszkodzony przewód wn, - uszkodzona cewka, - urwane kółko zębate w aparacie zapłonowym, - uszkodzony przerywacz, - uszkodzony kondensator, - zapchane dysze w gaźniku, - urwany pływak w gaźniku, - zapchany smok ssący w zbiorniku, - zatkane odpowietrzenie w zbiorniku,...
Witaj, te wycieki na wysokich obrotach mogą być spowodowane uszkodzonym zaworem pływaka. Jest w nim układ sprężynowy tłumiący drgania pływaka.
Sprawa jest prosta , nie zamyka zaworek w komorze pływakowej gaźnika . Przyczyny to : dziurawy lub pogięty pływak , zużyte gniazdo iglicowe w pokrywce lub uszkodzona iglica pływaka . Jeżeli wszystko jest ok. to wystarczy dotrzeć iglicę do gniazda .
Dobra. Z mojej praktyki: - zły luz na zaworach - wypadnięte gniazdo zaworowe (otwierało się razem z zaworem) - uszkodzone zaworki w pompce paliwa - zatkane odpowietrzenie w baku (robiło sie podciśnienie i pompka nie była w stanie zasysać paliwa) - brudny gaźnik - oberwany pływak w gaźniku - brak pierścienia zabezpieczającego w sworzniu tłoka (sworzeń...
Lutowanie dziś zwykle plastykowych pływaków to słaby pomysł. Do Yamahy powinny być bez większych problemów dostępne nowe pływaki. Jest jeszcze taka opcja, że uszczelka pływaka może nie być szczelna i cieknie ci po prostu po korpusie gaźnika. Ewentualnie jeszcze samo gniazdo zaworka iglicowego może być uszkodzone, ale to ekstremalnie rzadki przypadek.
Jaki to model silnika? 1 - kondensator nie 2 - to zależy jaki model silnika, generalnie nie ustawia się zapłonu, chyba ze w starych modelach. Jeżeli klin koła nie jest uszkodzony a cewka na swoim miejscu to iskra jest w odpowiednim momencie. 3 - obróć gaźnik do góry pływakiem i powinien on być równolegle do obudowy gaźnika 4 - z należytą powagą.
Witam, Mam problem ze skuterem chińskiej produkcji Moto-Ventus Prymus II. Zakupiłem go pare dni temu ale od poczatku coś mi przestało nim chodzić. Gdy go odpalam to pochodzi chwilke (z 1 min) i po woli gaśnie. Mysalem ze to moze ten kranik podcisnieniowy nie dostarcza paliwa, wiec kupiłem nowy. Na nowym kraniku ten sam objaw. Gdy odłącze kranik podciśnieniowy...
Więc tak : 1) Gaźnik sprawdzony, wyczyszczony - dysze sprawdzone. 2) Lewe powietrze sprawdzone, może membrana jest uszkodzona? Chociaż dawała, by taki objaw? 3) Poziomu w komorze nie da się zmienić, pływak wykonany jest w całości z plastiku. Coś sknociłem z gaźnikiem, gdyż skuter nie wkręcał płynnie na obroty - więc rozebrałem i wyczyściłem gaźnik....
Moim zdaniem należy zabrać się za gaźnik tj. wyregulować go wg opisu w instrukcji fabrycznej, bądź wskazówek (filmików) w internecie. Gaźnik rozbierz, usuń zanieczyszczenia, udrożnij dysze i sprawdź działanie zaworka iglicowego i czy pływak nie jest uszkodzony (dziurawy). Regulację przeprowadzić na ciepłym silniku. Zamontuj świecę dedykowaną do Twojego...
Z gaźnika się leje paliwo i był zasniedzialy w środku wyczyscilem go założyłem i dalej się z niego leje Więc prawdopodobnie zaworek uszkodzony lub pływak dziurawy i przez to zalewa silnik.
Witam wszystkich uzytkownikow forum. Mam pewien problem z moim Golfem III 1,8 CL'92. Kiedy jest zimny ma niskie obroty (300) w miare rozgrzewania silnika obroty rosna do 1200 i tak juz pozostaja. Idac droga dedukcji i logiki wymienilem pokolei swiece, kopulke i palec, wyczyscilem gaznik, wymienilem filtr paliwa, wymienilem czujnik temperatury ( ktory...
Jakby gaźnik był luźny, to by motorek łapał tyle lewego powietrza że by nie odpalił :P . A jakby uszczelka była miękka to by nie przenosiła drgań. Po prostu, uszkodzony zaworek iglicowy, jego gniazdo, pęknięty pływak lub po prostu brud w gnieździe zaworka. Ewentualnie źle wyregulowany poziom paliwa. Nic innego tam być nie może.
Raz założyłem nową rzemieślniczą podstawę gaźnika do malucha i auto stanęło. Okazało się, że grubość jej ścianek była tak duża, że opierała się o podkładki tych dwóch śrub, które pod nią są. I trzeba było podbierać materiał z tej felernej podstawy. Zdejmij kolanko z gaźnika, podlej gaźnik paliwem i próbuj odpalić. A listą uszkodzeń, z jakimi miałem...
Gaźnik oryginalny Keihin czy podróba chińska? Sprawdź ustawienie wysokości pływaka - z pamięci 5.1 mm. Sprawdź czy automat ssania nie jest uszkodzony (zamknięta iglica), bo w nich częsta usterka. Elektrozawór ssania Keihin na alle 28 zł. Te skutery były dość mocno poblokowane. Mała dysza główna, iglica blokowana, musi mieć oryginalny filtr powietrza...
W gaźniku jest pływak (miedziana lub mosiężna zamknięta puszka) , który jak sama nazwa wskazuje, pływa na paliwie. Jak gaźnik się napełni paliwem pływak unosi się do góry, zamykając zaworek króćca paliwa. Do gaźnika mogły dostać się zanieczyszczenia i zaworek jest nieszczelny. Trzeba rozebrać, wyczyścić, sprawdzić czy nie są uszkodzone blaszki, sprężynki...
Kiedyś miałem ten sam problem. Gasł na wolnych obrotach po rozgrzaniu. Sprawdziłem wszystko co było możliwe i nic to nie dało. Okazało się, że pasek klinowy był za słabo naciągnięty i silnik się przegrzewał. W Twoim przypadku może to być źle wyregulowany gaźnik, niewłaściwy poziom paliwa; nie pamietam już jaki powinien być. Nieszczelny pływak. Może...
Poza tym możesz wykonać stanowisko do pomiaru poziomu paliwa w komorze pływakowej, odkręcasz komorę pływakową i taki gaźnik bez komory kładziesz na dwóch cienkich gwoździach lub drutach na płytkim kubeczku. Puszczasz paliwo i patrzysz jak poziom się ustali, w przypadku uszkodzonego zaworu iglicowego pływaka poziom się nie ustali i będzie się przelewać...
Tak się zastanawiam, czy czasem nie zawiesza się zawór mieszanki paliwo-powietrze (dławik) (A) i czyni mieszankę zbyt bogatą, dlatego wchodzi na wysokie obroty, czy nawet linka gdzieś się blokuje, jeżeli takowa jest. Może któryś element w gaźniku się blokuje? Przebity pływak (I)? Jeśli tak, będzie w nim benzyna. Nie znam tego gaźnika, ale widzę, że...
Problem rozwiązany następująco: 1. Złozyłem z 2 gaźników jeden :D -czyszczenie dysz, wymiana uszkodzonej pompki przyspieszającej i ogólnie wszystkich membran 2. Usunięcie filtra paliwa z króćca gażnika (przy pływaku) 3. Założenie standardowego filtra paliwa (4 PLN) przed pompką paliwa 4. Przełożenie elektrozaworu paliwa sprzed (z przed ?) pompki paliwa...
Sprawdź kranik podciśnieniowy. Może być w nim uszkodzona membrana i paliwo cieknie wężykiem podciśnienia bezpośrednio do króćca ssącego. sprawdź olej w silniku czy nie wzrósł poziom i nie śmierdzi paliwem. W gaźniku może też nie trzymać zaworek iglicowy pływaka. Wystarczy, że zanieczyszczenia z paliwa dostana się między gniazdo zaworka a sam stożek...
Trochę mało napisałeś z objaw. Jeżeli chodzi o to "wstrzykiwanie benzyny" - załatwia się wdepnięciem do oporu pedału gazu (raz, jak jest zimno to dwa) - odpowiedzialna jest za to membrana dająca się wymienić od przodu samochodu bez wyjmowania gaźnika, cztery śruby - tylko uważać żeby sprężyny nie zgubić - jak nie cieknie stamtąd to powinna być dobra...
Witam jest ktoś w posiadaniu tego sprzętu albo ktoś dobrze go serwisował? Jaki powinien być poziom paliwa w komorze pływaka? Mam problem nie idzie to wyregulować nie wchodzi na max obroty,regularnie odcina, zmieniam dyszę,większe mniejsze,reguluje poziom w komorze i praktycznie bez różnicy. Guma gaźnika szczelna, silnik po remoncie, czysty nie cieknie,...
Odrazu podam ciśnienie w cylindrach bo może się przydać:9,5-11 atm. Prawidłowe ustawienia koła pasowego: http://obrazki.elektroda.net/36_12635613... Ustawienie pływaka: http://obrazki.elektroda.net/65_12635614... Układ zapłonowy: http://obrazki.elektroda.net/34_12635615... Przyczyn może być setka: Słaby akumulator+rozrusznik...
Chodziło mi o zaślepkę 30. To tylko zabezpieczenie przed brudem. Jak zaworek spustowy komory pływakowej (27) jest nieszczelny to paliwo będzie wypływać aż komora się opróżni. Płożenie kranika nie ma nic do rzeczy! To jest właśnie odpowietrzenie komory i przelew! Jeżeli mimo szczelności zaworka stożkowego 27 paliwo wypływa rurką 31 to znaczy że jego...
zaczne od tego co zrobiłem sprawdzony gaznik wymienione dysze i uszczelki przedmuchany i wymyty jak nowy jest ok. To wcale nie znaczy, że jest OK. Tak jak post wyżej, może być uszkodzony pływak lub zaworek. Lub też, co wynika z objawów przez Ciebie wymienionych, łapie lewe powietrze przez ośkę przepustnicy. Ja właśnie tak miałem. Można rozwiercić otwory...
pływak gaźnik gaźnik pływak uszkodzić pływak
lenze falownik potencjometr kocioł junkers ceraclass renault tuleja
napęd bramy przesuwnej uziemienie basenu
Falowanie obrotów na zimnym silniku Volvo - przyczyny i diagnostyka Ekspres Yoer Breve EM01 nie podaje wody na kolbę