Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
Powodem jest uszkodzony pływak gaźnika bądź zaworek pływaka. Do tego warto sprawdzić czy klapkowe zaworki za gaźnikiem są sprawne i czy są szczelne 😉
Bo jest zanieczyszczony zaworek na pływaku, piach lub inny syf lub uszkodzony pływak. Gaźnik(i) do wyjęcia i czyszczenia.
Zawór paliwa nie trzyma ten od pływaka, lub uszkodzony sam pływak w gaźniku.
No tak w gaźniku też jest pływak. I jeśli ten pływak by Ci się zepsuł, to gaźnik cały czas ciągnąłby paliwo, co spowodowałoby zalewanie świecy zapłonowej. Skuter nawet jeśli by zapalił to nie pojechałby za daleko :D
sprawdz plywak czy nie jest uszkodzony najlepiej jest sprawdzic plywak wkladajac go do jakiejs cieczy (benzyna, woda) i dmuchac w rurke doprowadzajaca paliwo
Nadal utrzymuję, że dysze mogą być zatkane, a przedmuchanie kompresorem, to nie to samo, bo nie widzisz efektu. Użycie kompresora do "czyszczenia" gaźnika, w niektórych przypadkach (rodzajach gaźnika) może spowodować usterkę np. uszkodzenie przepony w gaźniku. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz stan pływaka, może jest dziurawy. Czy podczas rozbiórki...
Pływak nie jest jakiś uszkodzony??? Za ciężki. Nie pływa w nim paliwo???? Może za wysoki poziom paliwa.
Dlatego piszemy, leci z góry. Albo nieszczelny zaworek lub uszkodzony (zatopiony pływak). W rejonie pod gaźnikiem przepływa gotowa mieszanka, jeśli jest tutaj nieszczelny, to zaciąga fałszywe powietrze, z wszystkimi konsekwencjami.
jesli jest iskra to może być w gaźniku uszkodzony zaworek odcinający paliwo przez pływak lub jakiś brud w przewodzie przed nim który powoduje zacinanie podczas pracy. Ponowne odpalenie możliwe jest po postoju /czas na odparowanie nagromadzonego paliwa w komorze silnika/. W moim przypadku po wymontowaniu zaworka i dokładnym przedmuchaniu sprężarką, założeniu...
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Witam Jeśli chodzi o pływaki, to najważniejsza kwestia, to ustalić wysokość paliwa w komorze pływakowej. Do tego akurat nie muszą pływaki być idealnie równo podniesione, bo dociskają zaworek - sprawdź go czy nie jest wyrobiona jego powierzchnia. Popatrz na stożek (on jest pokryty jakby gumą) czy jest równiutki, czy może ma zagłębienie. Jak zaworki są...
Paliwa z dodatkiem bioetanolu nie można przechowywać przez dłuższy czas (max. kilka miesięcy), silnika nie uszkodzi, ale jak odstawisz na dłużej (powiedzmy kilka tygodni) to lepiej spuścić z gaźnika. Chiński silnik 139FMB będzie pracował na czymkolwiek co się spala, choćby i na samym etanolu. Pływak w gaźniku jest plastikowy i nie widzę absolutnie żadnego...
Regulacja pegaza nie jest trudna, przebiega tak jak regulacja każdego innego prostego gaźnika. W sieci o ogólnej regulacji jest na pewno pełno artykułów. Masz problem z jego wyregulowaniem czy po prostu kompletnie nie wiesz o co w tym chodzi? Jeżeli chcesz już się za to zabrać to najpierw sprawdź czy wszystkie połączenia są szczelne, gaźnik w pełni...
W celu usunięcia tych objawów zobiłem : - wyczyściłem świece, - ustawiłem zapłon na znaki na kole , oraz aparatem na słuch żeby obroty były w miarę wysokie ale żeby auto nie szarpało podczas przyspieszania, oraz żeby nie strzelał w wydech czyli moim zdaniem zapłon ustawiony mniej więcej dobrze , - zawory regulowałem 2x oraz zauważyłem na zaworach na...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Rozbierz gaznik zobacz czy nie jest zabrudzony i czy pływak nie jest uszkodzony i nie nabiera benzyny do środka.
Dobra. Z mojej praktyki: - zły luz na zaworach - wypadnięte gniazdo zaworowe (otwierało się razem z zaworem) - uszkodzone zaworki w pompce paliwa - zatkane odpowietrzenie w baku (robiło sie podciśnienie i pompka nie była w stanie zasysać paliwa) - brudny gaźnik - oberwany pływak w gaźniku - brak pierścienia zabezpieczającego w sworzniu tłoka (sworzeń...
uszkodzony jest pływak. POTRZEBUJE PILNIE PŁYWAKA DO GAŹNIKA WERBER CC 700 l.jacak(at)gmail.com
Poszukaj opisu serwisowego tego gaźnika (w szczególności przeznaczenia tego zatkanego króćca w lewej pętelce). Co do zasady przecieki z gaźnika to albo za wysoki poziom paliwa (dziura w pływaku, zacinający się pływak, uszkodzona iglica lub gniazdo zaworka) albo problemy z uszczelkami.
Uszkodzony zaworek "pływakowy", nieszczelność, lub pływak w gaźniku. Gaźnik do czyszczenia, na przyszłość załóż filtr przepływowy.
Nie wiem czy cos ci to pomoze, znalazłem tylko ustawienia dla gaźnika BST 33 SS (bo takie tez wystepowaly w niektórych rocznikach): Wolne obroty: 1500 +-100 obr/min dysza glowna: 135 wysokość pływaka: 14,6 +-1 mm zapinka iglicy: 3 od góry dysza wolnych obrotow: 42,5 sruba składu mieszanki wykrecona o 1 i 1/8 obrotu Mysle ze dla gaźnika 40 ustawienia...
Żadnej naprawy nie zaczyna się od podginania, zaklepywania czy innych tego typu operacji. Sprawdź pływak czy nie jest utopiony- nie nabrał paliwa do środka. Wyciąg zaworek iglicowy i sprawdź sprężynkę od spodu (ze śrutem). Sprawdź sam stożek, nie może mieć widocznego śladu od gniazda zaworku. Można kupić cały nowy zaworek jak stary jest uszkodzony....
Czyli jak pływak uszkodzony to będzie dużo palić? Ostatnio miałem rozbierany gaźnik i może się pływak zawiesił ale przez to by spalał taką sumę paliwa. Zatankowałem do pełna znów, i po 70km, spalił 4 litry. To teraz znów dobrze. Może się odwiesił pływak?
Możesz go zdemontować jest to bardzo prosty gaźnik w sumie to nic w nim nie ma :). Komorę pływaka odkręcisz jedną śrubką kluczem 13, ale nie płaskim... słabe podejście. Ta śruba jest także główną dyszą paliwową i w tym pewnie jest problem. Możesz mieś też uszkodzony kolektor dolotowy taka plastikowa rurka. Odpalaj ze strzykawki i sprawdź czy działa.
Nie piszę o zbiorniku paliwa, tylko o komorze pływakowej gaźnika: zagięty przewód paliwowy, zatkany filtr (jeśli jest), uszkodzony lub zatkany kranik (tam też jest filtr, a nawet 2), zablokowany zawór iglicowy, zawieszony pływak.
Silnik jest po prostu zalewany paliwem. W takiej sytuacji raczej gaźnik powinien dostać mniejszą dyszę biegu jałowego. Dysze powietrza z reguły są niewymienne (lub wiercone w korpusie gaźnika). Sprawdź czy przypadkiem nie masz uszkodzonej membrany w kraniku podciśnieniowym, bo wtedy silnik jest zalewany na biegu jałowym. Poziom paliwa/wysokość pływaka...
Olej nie powinien wylewać się z silnika. Na prawym deklu pisze ile wchodzi oleju do skrzyni. Przyczyn nie wkręcania się na obroty może być wiele. Np. membrany ,uszkodzone uszczelniacze( wylewający się olej) gaźnik, zabrudzony filtr. Proponuje sprawdzić ile masz oleju ( jak dobrze pamiętam jest go ok. 800ml) jeżeli jest tyle co powinno a wyciska go na...
Jeśli leci Ci paliwo do filtra powietrza to albo gaźnik źle złożyłeś albo masz uszkodzony zawór który zamyka pływak gdy idzie do góry, albo za wysoki poziom paliwa w pływaku (podgięły Ci się zawiasy pływaka. Jaki jest tam gaźnik? PZ26, PZ30?
Witam. Sprawdzić czy się nie zacina pływak, lub nie jest uszkodzony (dziurawy). Sprawdzić czy nie wpadły jakieś zanieczyszczenia do zaworu iglicowego pływaka, lub nie jest uszkodzony. Pozdrawiam.
Nie trzyma zawór w gaźniku (pływak nie zamyka paliwa) oraz raczej uszkodzony zawór w baku (po zdjęciu obydwu wężyków paliwo samo nie powinno wypływać)
Lutowanie dziś zwykle plastykowych pływaków to słaby pomysł. Do Yamahy powinny być bez większych problemów dostępne nowe pływaki. Jest jeszcze taka opcja, że uszczelka pływaka może nie być szczelna i cieknie ci po prostu po korpusie gaźnika. Ewentualnie jeszcze samo gniazdo zaworka iglicowego może być uszkodzone, ale to ekstremalnie rzadki przypadek.
Wygląda na to że zaworek w komorze pływakowej nie zamyka dopływu paliwa gdy osiągnie właściwy poziom. Albo masz uszkodzony pływak, albo zanieczyszczony zaworek. Tu jest pokazane jak działa gaźnik < http://www.zsms.bytom.pl/~silniki/Strona...
jeździlem kiedyś favoritka i podobne objawy mialem z powodu złego stanu paliwa, a zwłaszcza że w baku oprócz paliwa zgromadziła sie woda , proponuję oczyścić cały układ paliwowy , moze też być jak piszą koledzy uszkodzony gaźnik, a zwłaszcza jego pływak . z ktorego roku jest samochód i jaka jest jego wersja z gaźnik(L ,LS) czy wtrysk (LX)??
a do tego pewnie jeszcze uszkodzone membrany. Jakie "membrany" Jak to zwykły gaźnik pływakowy. Nie musi ściągać gaźnika wszystko dostępne bez ściągania gaźnika, odkręć dolną śrubę w gaźniku po otwarciu dekielku dojdziesz do głównej dyszy, pływaka i zaworku. Jest jeszcze obok druga kopułka pod kranikiem tam masz filtr paliwowy.
Proponuje abyś najpierw sprawdził czy pływak w gaźniku nie jest uszkodzony to znaczy czy nie jest dziurawy,przeczyść cały gaźnik i wyreguluj mu też dyszę powietrza.Możesz też sprawdzić czy pompa podaje odpowiednią ilość paliwa.
Witam, skoro w ogóle nie chce pracować bez "ssania" - to tylko znaczy, że główna dysza paliwowa jest zatkana i może to być: duża kropla wody pod dyszą główną, w "studzience" pod dyszą, ewentualnie - "paprochy" ze zbiornika, rdza, resztki lakieru, itp., które dopłynęły z benzyną do gaźnika i wpłynęły pod dysze - właśnie do "studzienki", czyli tego wgłębienia...
Jak ustawic no najlepiej szybko :-) a tak poważnie to sprawdź pływak w gaźniku czy nie jest uszkodzony,wyjmij ,zanurz w jakimś naczyniu z wodą,potrzymaj pod wodą chwilę,jeśli po wyjęciu będzie cięższy (nabrał wody) - do wymiany. Jaki ustawiłeś kąt wyprzedzenia zapłonu? Ile lejesz mixolu do benzyny?
No to wykręć świecę, parę razy kopniakiem poruszaj aby paliwo wyleciało z cylindra. Oczywiście nie odkręcaj kranika. Jeżeli dalej będzie ci zalewać to może być pływak w gażniku uszkodzony.
Zapewne źle ustawiony zawór pływakowy lub uszkodzony zawór pływakowy bądź sam pływak. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Otwór w gumce powinien być. Naciskając ją zatykasz go palcem i wpompowujesz trochę powietrza do gaźnika, zwiększając ciśnienie w jego wnętrzu. Powoduje to wstrzyknięcie paliwa do kolektora ssącego. Otwór w niczym nie przeszkadza i nie powinien mieć wpływu na pracę silnika. Jego zatkanie może pomóc tylko w przypadku zbyt małego dopływu paliwa do gaźnika....
Musi gdzięś pobierać lewe powietrze. Czy do podstawki gażnika jest wlot podciśnieniwy? od tylnej strony cienki wężyk czy nie jest uszkodzony ? Zakładam że zawory wyregulowane ssące 0,2 wydechowe 0,25 na zimnym. Czy cięgno gazu dobrze odbija i nie blokuje ? Czy przy skręcaniu gażnika nie pomyliłeś dlugości śrub -jest krótka i długa ? zamienione mogą...
Witam. Wątpię aby wymiana oleju coś dała choć fakt faktem wewnątrz jest odśrodkowy regulator prędkości obrotowej silnika więc nie wykluczone, że ten regulator przyrdzewiał jeśli stan oleju był na minimum lub urządzenie było ustawione pod znacznym pochyłem. W pierwszej kolejności wyczyść dokładnie wszystkie dysze w gaźniku oraz prze de wszystkim filtr...
Witam. To powinno pomóc: "Wyjęcie gaźników Luzujemy śruby trzymające gaźniki w króćcach ssących i tych od filtra powietrza. Następnie odczepiamy linki gazu, ssania i ewentualne wężyki od podciśnienia. Niektóre modele wyposażone są w czujnik położenia przepustnicy. Tu wystarczy jedynie rozłączyć kostkę. Baterię gaźników zazwyczaj najłatwiej jest wyjąć...
Z tego najbliżej ssania podawane jest paliwo, ten przy króćcu to właśnie podciśnienie, a tym cieniutkim podawany jest olej z dozownika. Ten wolny wygląda mi na przelew. Sprawdź tak jak mówi jack63 czy kranik jest nie uszkodzony. Mówisz, że był to mechanik a moze 'naprawiacz'? Mimo wszystko sprawdź sam czy zaworek domyka i czy pływak nie jest uszkodzony....
Ustaw poziom paliwa tak jak w każdym gaźniku 16N czyli 27mm zamknięty i 32mm otwarty. Błędne dane, przez błąd drukarski powielany w każdej instrukcji. Wysokość pływaka (do zamknięcia zaworu) ma wynosić 29 mm (28 mm w gaźnikach 16N1-1..6). Ustawienie pływaka na 27 mm powoduje wyciek paliwa z króćca przelewowego i uderzanie pływaka o korpus gaźnika....
"Przy ustawianiu zapłonu na której kresce na obudowie rozrządu ma zacząć świecić żarówka? " - według instrukcji na pierwszej licząc od góry. Zaś dolna kreska oznacza 0 stopni - brak wyprzedzenia. "ale zmiana pozycji aparatu nawet sporo poza zakres nie robi różnicy i silnik chodzi tak samo czyli prawie wcale... " - przy wolnych obrotach faktycznie tak...
Witaj, te wycieki na wysokich obrotach mogą być spowodowane uszkodzonym zaworem pływaka. Jest w nim układ sprężynowy tłumiący drgania pływaka.
Części kupisz w serwisie kosiarek. Ja takie części mam więc inni też pewnie. Pływak masz metalowy czy plastykowy? Niektóre modele w pompce primer maja otwór i to jest normalne. Odkręć króciec filtra i zobaczysz że przelewa się górą. Sprawdź tez iglice zaworka czy aby nie jest uszkodzona.
pływak gaźnik gaźnik pływak uszkodzić pływak
stare kable olejowe vestel 17ips72 gazowy dwufunkcyjny
tablet lenovo klucze płasko oczkowe
Przerywanie dźwięku w amplitunerze Yamaha RX-D485 Wymiana zasilacza w drukarce Epson XP-412 - krok po kroku