Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
Powodem jest uszkodzony pływak gaźnika bądź zaworek pływaka. Do tego warto sprawdzić czy klapkowe zaworki za gaźnikiem są sprawne i czy są szczelne 😉
Bo jest zanieczyszczony zaworek na pływaku, piach lub inny syf lub uszkodzony pływak. Gaźnik(i) do wyjęcia i czyszczenia.
Zawór paliwa nie trzyma ten od pływaka, lub uszkodzony sam pływak w gaźniku.
No tak w gaźniku też jest pływak. I jeśli ten pływak by Ci się zepsuł, to gaźnik cały czas ciągnąłby paliwo, co spowodowałoby zalewanie świecy zapłonowej. Skuter nawet jeśli by zapalił to nie pojechałby za daleko :D
sprawdz plywak czy nie jest uszkodzony najlepiej jest sprawdzic plywak wkladajac go do jakiejs cieczy (benzyna, woda) i dmuchac w rurke doprowadzajaca paliwo
Nadal utrzymuję, że dysze mogą być zatkane, a przedmuchanie kompresorem, to nie to samo, bo nie widzisz efektu. Użycie kompresora do "czyszczenia" gaźnika, w niektórych przypadkach (rodzajach gaźnika) może spowodować usterkę np. uszkodzenie przepony w gaźniku. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz stan pływaka, może jest dziurawy. Czy podczas rozbiórki...
Pływak nie jest jakiś uszkodzony??? Za ciężki. Nie pływa w nim paliwo???? Może za wysoki poziom paliwa.
Dlatego piszemy, leci z góry. Albo nieszczelny zaworek lub uszkodzony (zatopiony pływak). W rejonie pod gaźnikiem przepływa gotowa mieszanka, jeśli jest tutaj nieszczelny, to zaciąga fałszywe powietrze, z wszystkimi konsekwencjami.
jesli jest iskra to może być w gaźniku uszkodzony zaworek odcinający paliwo przez pływak lub jakiś brud w przewodzie przed nim który powoduje zacinanie podczas pracy. Ponowne odpalenie możliwe jest po postoju /czas na odparowanie nagromadzonego paliwa w komorze silnika/. W moim przypadku po wymontowaniu zaworka i dokładnym przedmuchaniu sprężarką, założeniu...
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Paliwa z dodatkiem bioetanolu nie można przechowywać przez dłuższy czas (max. kilka miesięcy), silnika nie uszkodzi, ale jak odstawisz na dłużej (powiedzmy kilka tygodni) to lepiej spuścić z gaźnika. Chiński silnik 139FMB będzie pracował na czymkolwiek co się spala, choćby i na samym etanolu. Pływak w gaźniku jest plastikowy i nie widzę absolutnie żadnego...
Regulacja pegaza nie jest trudna, przebiega tak jak regulacja każdego innego prostego gaźnika. W sieci o ogólnej regulacji jest na pewno pełno artykułów. Masz problem z jego wyregulowaniem czy po prostu kompletnie nie wiesz o co w tym chodzi? Jeżeli chcesz już się za to zabrać to najpierw sprawdź czy wszystkie połączenia są szczelne, gaźnik w pełni...
W celu usunięcia tych objawów zobiłem : - wyczyściłem świece, - ustawiłem zapłon na znaki na kole , oraz aparatem na słuch żeby obroty były w miarę wysokie ale żeby auto nie szarpało podczas przyspieszania, oraz żeby nie strzelał w wydech czyli moim zdaniem zapłon ustawiony mniej więcej dobrze , - zawory regulowałem 2x oraz zauważyłem na zaworach na...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Rozbierz gaznik zobacz czy nie jest zabrudzony i czy pływak nie jest uszkodzony i nie nabiera benzyny do środka.
Dobra. Z mojej praktyki: - zły luz na zaworach - wypadnięte gniazdo zaworowe (otwierało się razem z zaworem) - uszkodzone zaworki w pompce paliwa - zatkane odpowietrzenie w baku (robiło sie podciśnienie i pompka nie była w stanie zasysać paliwa) - brudny gaźnik - oberwany pływak w gaźniku - brak pierścienia zabezpieczającego w sworzniu tłoka (sworzeń...
uszkodzony jest pływak. POTRZEBUJE PILNIE PŁYWAKA DO GAŹNIKA WERBER CC 700 l.jacak(at)gmail.com
Poszukaj opisu serwisowego tego gaźnika (w szczególności przeznaczenia tego zatkanego króćca w lewej pętelce). Co do zasady przecieki z gaźnika to albo za wysoki poziom paliwa (dziura w pływaku, zacinający się pływak, uszkodzona iglica lub gniazdo zaworka) albo problemy z uszczelkami.
Witam Jeśli chodzi o pływaki, to najważniejsza kwestia, to ustalić wysokość paliwa w komorze pływakowej. Do tego akurat nie muszą pływaki być idealnie równo podniesione, bo dociskają zaworek - sprawdź go czy nie jest wyrobiona jego powierzchnia. Popatrz na stożek (on jest pokryty jakby gumą) czy jest równiutki, czy może ma zagłębienie. Jak zaworki są...
Uszkodzony zaworek "pływakowy", nieszczelność, lub pływak w gaźniku. Gaźnik do czyszczenia, na przyszłość załóż filtr przepływowy.
Nie wiem czy cos ci to pomoze, znalazłem tylko ustawienia dla gaźnika BST 33 SS (bo takie tez wystepowaly w niektórych rocznikach): Wolne obroty: 1500 +-100 obr/min dysza glowna: 135 wysokość pływaka: 14,6 +-1 mm zapinka iglicy: 3 od góry dysza wolnych obrotow: 42,5 sruba składu mieszanki wykrecona o 1 i 1/8 obrotu Mysle ze dla gaźnika 40 ustawienia...
Żadnej naprawy nie zaczyna się od podginania, zaklepywania czy innych tego typu operacji. Sprawdź pływak czy nie jest utopiony- nie nabrał paliwa do środka. Wyciąg zaworek iglicowy i sprawdź sprężynkę od spodu (ze śrutem). Sprawdź sam stożek, nie może mieć widocznego śladu od gniazda zaworku. Można kupić cały nowy zaworek jak stary jest uszkodzony....
Czyli jak pływak uszkodzony to będzie dużo palić? Ostatnio miałem rozbierany gaźnik i może się pływak zawiesił ale przez to by spalał taką sumę paliwa. Zatankowałem do pełna znów, i po 70km, spalił 4 litry. To teraz znów dobrze. Może się odwiesił pływak?
Możesz go zdemontować jest to bardzo prosty gaźnik w sumie to nic w nim nie ma :). Komorę pływaka odkręcisz jedną śrubką kluczem 13, ale nie płaskim... słabe podejście. Ta śruba jest także główną dyszą paliwową i w tym pewnie jest problem. Możesz mieś też uszkodzony kolektor dolotowy taka plastikowa rurka. Odpalaj ze strzykawki i sprawdź czy działa.
Nie piszę o zbiorniku paliwa, tylko o komorze pływakowej gaźnika: zagięty przewód paliwowy, zatkany filtr (jeśli jest), uszkodzony lub zatkany kranik (tam też jest filtr, a nawet 2), zablokowany zawór iglicowy, zawieszony pływak.
Silnik jest po prostu zalewany paliwem. W takiej sytuacji raczej gaźnik powinien dostać mniejszą dyszę biegu jałowego. Dysze powietrza z reguły są niewymienne (lub wiercone w korpusie gaźnika). Sprawdź czy przypadkiem nie masz uszkodzonej membrany w kraniku podciśnieniowym, bo wtedy silnik jest zalewany na biegu jałowym. Poziom paliwa/wysokość pływaka...
Olej nie powinien wylewać się z silnika. Na prawym deklu pisze ile wchodzi oleju do skrzyni. Przyczyn nie wkręcania się na obroty może być wiele. Np. membrany ,uszkodzone uszczelniacze( wylewający się olej) gaźnik, zabrudzony filtr. Proponuje sprawdzić ile masz oleju ( jak dobrze pamiętam jest go ok. 800ml) jeżeli jest tyle co powinno a wyciska go na...
Jeśli leci Ci paliwo do filtra powietrza to albo gaźnik źle złożyłeś albo masz uszkodzony zawór który zamyka pływak gdy idzie do góry, albo za wysoki poziom paliwa w pływaku (podgięły Ci się zawiasy pływaka. Jaki jest tam gaźnik? PZ26, PZ30?
Witam. Sprawdzić czy się nie zacina pływak, lub nie jest uszkodzony (dziurawy). Sprawdzić czy nie wpadły jakieś zanieczyszczenia do zaworu iglicowego pływaka, lub nie jest uszkodzony. Pozdrawiam.
Nie trzyma zawór w gaźniku (pływak nie zamyka paliwa) oraz raczej uszkodzony zawór w baku (po zdjęciu obydwu wężyków paliwo samo nie powinno wypływać)
Lutowanie dziś zwykle plastykowych pływaków to słaby pomysł. Do Yamahy powinny być bez większych problemów dostępne nowe pływaki. Jest jeszcze taka opcja, że uszczelka pływaka może nie być szczelna i cieknie ci po prostu po korpusie gaźnika. Ewentualnie jeszcze samo gniazdo zaworka iglicowego może być uszkodzone, ale to ekstremalnie rzadki przypadek.
a do tego pewnie jeszcze uszkodzone membrany. Jakie "membrany" Jak to zwykły gaźnik pływakowy. Nie musi ściągać gaźnika wszystko dostępne bez ściągania gaźnika, odkręć dolną śrubę w gaźniku po otwarciu dekielku dojdziesz do głównej dyszy, pływaka i zaworku. Jest jeszcze obok druga kopułka pod kranikiem tam masz filtr paliwowy.
Wygląda na to że zaworek w komorze pływakowej nie zamyka dopływu paliwa gdy osiągnie właściwy poziom. Albo masz uszkodzony pływak, albo zanieczyszczony zaworek. Tu jest pokazane jak działa gaźnik < http://www.zsms.bytom.pl/~silniki/Strona...
jeździlem kiedyś favoritka i podobne objawy mialem z powodu złego stanu paliwa, a zwłaszcza że w baku oprócz paliwa zgromadziła sie woda , proponuję oczyścić cały układ paliwowy , moze też być jak piszą koledzy uszkodzony gaźnik, a zwłaszcza jego pływak . z ktorego roku jest samochód i jaka jest jego wersja z gaźnik(L ,LS) czy wtrysk (LX)??
Witam, skoro w ogóle nie chce pracować bez "ssania" - to tylko znaczy, że główna dysza paliwowa jest zatkana i może to być: duża kropla wody pod dyszą główną, w "studzience" pod dyszą, ewentualnie - "paprochy" ze zbiornika, rdza, resztki lakieru, itp., które dopłynęły z benzyną do gaźnika i wpłynęły pod dysze - właśnie do "studzienki", czyli tego wgłębienia...
Proponuje abyś najpierw sprawdził czy pływak w gaźniku nie jest uszkodzony to znaczy czy nie jest dziurawy,przeczyść cały gaźnik i wyreguluj mu też dyszę powietrza.Możesz też sprawdzić czy pompa podaje odpowiednią ilość paliwa.
Jak ustawic no najlepiej szybko :-) a tak poważnie to sprawdź pływak w gaźniku czy nie jest uszkodzony,wyjmij ,zanurz w jakimś naczyniu z wodą,potrzymaj pod wodą chwilę,jeśli po wyjęciu będzie cięższy (nabrał wody) - do wymiany. Jaki ustawiłeś kąt wyprzedzenia zapłonu? Ile lejesz mixolu do benzyny?
No to wykręć świecę, parę razy kopniakiem poruszaj aby paliwo wyleciało z cylindra. Oczywiście nie odkręcaj kranika. Jeżeli dalej będzie ci zalewać to może być pływak w gażniku uszkodzony.
Witam. To powinno pomóc: "Wyjęcie gaźników Luzujemy śruby trzymające gaźniki w króćcach ssących i tych od filtra powietrza. Następnie odczepiamy linki gazu, ssania i ewentualne wężyki od podciśnienia. Niektóre modele wyposażone są w czujnik położenia przepustnicy. Tu wystarczy jedynie rozłączyć kostkę. Baterię gaźników zazwyczaj najłatwiej jest wyjąć...
Zapewne źle ustawiony zawór pływakowy lub uszkodzony zawór pływakowy bądź sam pływak. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Otwór w gumce powinien być. Naciskając ją zatykasz go palcem i wpompowujesz trochę powietrza do gaźnika, zwiększając ciśnienie w jego wnętrzu. Powoduje to wstrzyknięcie paliwa do kolektora ssącego. Otwór w niczym nie przeszkadza i nie powinien mieć wpływu na pracę silnika. Jego zatkanie może pomóc tylko w przypadku zbyt małego dopływu paliwa do gaźnika....
Musi gdzięś pobierać lewe powietrze. Czy do podstawki gażnika jest wlot podciśnieniwy? od tylnej strony cienki wężyk czy nie jest uszkodzony ? Zakładam że zawory wyregulowane ssące 0,2 wydechowe 0,25 na zimnym. Czy cięgno gazu dobrze odbija i nie blokuje ? Czy przy skręcaniu gażnika nie pomyliłeś dlugości śrub -jest krótka i długa ? zamienione mogą...
Witam. Wątpię aby wymiana oleju coś dała choć fakt faktem wewnątrz jest odśrodkowy regulator prędkości obrotowej silnika więc nie wykluczone, że ten regulator przyrdzewiał jeśli stan oleju był na minimum lub urządzenie było ustawione pod znacznym pochyłem. W pierwszej kolejności wyczyść dokładnie wszystkie dysze w gaźniku oraz prze de wszystkim filtr...
Z tego najbliżej ssania podawane jest paliwo, ten przy króćcu to właśnie podciśnienie, a tym cieniutkim podawany jest olej z dozownika. Ten wolny wygląda mi na przelew. Sprawdź tak jak mówi jack63 czy kranik jest nie uszkodzony. Mówisz, że był to mechanik a moze 'naprawiacz'? Mimo wszystko sprawdź sam czy zaworek domyka i czy pływak nie jest uszkodzony....
Ustaw poziom paliwa tak jak w każdym gaźniku 16N czyli 27mm zamknięty i 32mm otwarty. Błędne dane, przez błąd drukarski powielany w każdej instrukcji. Wysokość pływaka (do zamknięcia zaworu) ma wynosić 29 mm (28 mm w gaźnikach 16N1-1..6). Ustawienie pływaka na 27 mm powoduje wyciek paliwa z króćca przelewowego i uderzanie pływaka o korpus gaźnika....
"Przy ustawianiu zapłonu na której kresce na obudowie rozrządu ma zacząć świecić żarówka? " - według instrukcji na pierwszej licząc od góry. Zaś dolna kreska oznacza 0 stopni - brak wyprzedzenia. "ale zmiana pozycji aparatu nawet sporo poza zakres nie robi różnicy i silnik chodzi tak samo czyli prawie wcale... " - przy wolnych obrotach faktycznie tak...
Witaj, te wycieki na wysokich obrotach mogą być spowodowane uszkodzonym zaworem pływaka. Jest w nim układ sprężynowy tłumiący drgania pływaka.
Części kupisz w serwisie kosiarek. Ja takie części mam więc inni też pewnie. Pływak masz metalowy czy plastykowy? Niektóre modele w pompce primer maja otwór i to jest normalne. Odkręć króciec filtra i zobaczysz że przelewa się górą. Sprawdź tez iglice zaworka czy aby nie jest uszkodzona.
Na świecy jak by podwójna iskra? Po tylu krotnych zalaniach uszkodziłeś świece , kup i załóż nową. Cieknący gaźnik hmmm, jest tam pewnie pływak z zaworkiem nie znam budowy tego gaźnika dokładnie czy tam jest iglicowy czy inny ale pewnie się uszkodził i paliwo nie jest odcinane i cały czas sobie napełnia gaźnik. Gaźnik należy gruntownie oczyścić zapewne...
Witam. Odkąd rozkręciłem kosiarkę w celu przeczyszczenia gaźnika mam z nią same problemy. Odkręciłem gaźnik, przeczyściłem go, złożyłem i kapało Mi paliwo więc poszedłem do szpeca od husqvarny w celu sprawdzenia kompletności gaźnika i okazało się, że pływak był uszkodzony. Po ponownym montażu gaźnika kosiarka albo zapala na wolnych obrotach i gaśnie...
Sprawdź pływak, może być uszkodzony i przelewa. Czy wymienione były przy okazji oringi i uszczelki? Czy został dobrze wyregulowany? Pływak jest dobry, cały gaźnik był rozkecany do pierwszej części i czyszczony, a nie mam pojęcia co to są oringi :cry:
W gaźniku jest pływak (miedziana lub mosiężna zamknięta puszka) , który jak sama nazwa wskazuje, pływa na paliwie. Jak gaźnik się napełni paliwem pływak unosi się do góry, zamykając zaworek króćca paliwa. Do gaźnika mogły dostać się zanieczyszczenia i zaworek jest nieszczelny. Trzeba rozebrać, wyczyścić, sprawdzić czy nie są uszkodzone blaszki, sprężynki...
W tym silniku jest gaźnik pływakowy, nie ma żadnej pompki do przepompowywania tylko tzw. primer ułatwiający rozruch. Prawdopodobnie jak kolega zauważył pływak się topi i zalewa ją (te gaźniki często tak mają). A tak z ciekawości co uszkodziło się w primerze (pompce)?
Sprawa jest prosta , nie zamyka zaworek w komorze pływakowej gaźnika . Przyczyny to : dziurawy lub pogięty pływak , zużyte gniazdo iglicowe w pokrywce lub uszkodzona iglica pływaka . Jeżeli wszystko jest ok. to wystarczy dotrzeć iglicę do gniazda .
1. Dokręcić śrubę spustową, względnie wymienić oring na niej. Myślę że w tym gaźniku nie powinno być przelewu, ale jeżeli przelew posiada, to wówczas konieczne będzie odkręcenie pokrywy komory pływakowej na gaźnikach zamontowanych na silniku. Konieczny będzie dobry wkrętak krótki PH2, trochę siły i rozwagi, by nie uszkodzić łebków śrub. W dalszej kolejności...
Jakby gaźnik był luźny, to by motorek łapał tyle lewego powietrza że by nie odpalił :P . A jakby uszczelka była miękka to by nie przenosiła drgań. Po prostu, uszkodzony zaworek iglicowy, jego gniazdo, pęknięty pływak lub po prostu brud w gnieździe zaworka. Ewentualnie źle wyregulowany poziom paliwa. Nic innego tam być nie może.
Gdzie może być problem? Przeczyść cały gaźnik, najprowdopodobniej przytkana dysza lub uszkodzony pływak w nim. Ostrzeżenie. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Przyczyny unieruchomienia silnika w maluchu z jakimi się spotkałem: - przebita świeca, - uszkodzony przewód wn, - uszkodzona cewka, - urwane kółko zębate w aparacie zapłonowym, - uszkodzony przerywacz, - uszkodzony kondensator, - zapchane dysze w gaźniku, - urwany pływak w gaźniku, - zapchany smok ssący w zbiorniku, - zatkane odpowietrzenie w zbiorniku,...
Zrobiłam tak, jak powiedziałeś, ale nie mogłam jeszcze przetestować, bo mam następny problem. Wymieniałam wężyk na nowy. Głupio zrobiłam, bo żeby go podłączyć wykręciłam kranik z gaźnika. Wkręcając z powrotem coś uszkodziłam, bo paliwo, po podłączeniu od razu wylało mi się z gaźnika. I tu koledzy, błagam o pomoc! Rozkręciłam gaźnik. Pływak był przyciśnięty...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Jaki to model silnika? 1 - kondensator nie 2 - to zależy jaki model silnika, generalnie nie ustawia się zapłonu, chyba ze w starych modelach. Jeżeli klin koła nie jest uszkodzony a cewka na swoim miejscu to iskra jest w odpowiednim momencie. 3 - obróć gaźnik do góry pływakiem i powinien on być równolegle do obudowy gaźnika 4 - z należytą powagą.
Moim zdaniem należy zabrać się za gaźnik tj. wyregulować go wg opisu w instrukcji fabrycznej, bądź wskazówek (filmików) w internecie. Gaźnik rozbierz, usuń zanieczyszczenia, udrożnij dysze i sprawdź działanie zaworka iglicowego i czy pływak nie jest uszkodzony (dziurawy). Regulację przeprowadzić na ciepłym silniku. Zamontuj świecę dedykowaną do Twojego...
Kolego wyczyść "elektrownię" skutera, bo niewiele widać. Impulsator jest widoczny, zamocowany jest na 2 śrubkach (prawa góra, jeden kabelek). Sprawdź jego oporność ( ok. 120 -140 Omów ) oraz odległość zamocowania od koła magnesowego ( ok. 0,3 mm ). Do odkręcenia śruby mocującej koło magnesowe najlepiej użyć klucz pneumatyczny lub zwykły klucz plus "blokada",...
Miałem to samo w Golfie 2 i nie chciało mi się zrobić bo i tak jeździłem na gazie... :D Przyczyną zalewania świec jest najczęściej w przypadku zagazowanego Golfa 2, przedziurawiony, uszkodzony pływak w gaźniku. Chyba że kolega ma benzynę na wtrysku, to wtryskiwacz/e...albo uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i płyn chłodniczy leci do cylindrów... Obstawiam...
Kolego ja stawiam na zawór iglicowy (nie zamyka) i zalewa się silnik ewentualnie pływak się zawiesił lub uszkodził. Efekty które podałeś mogą być przyczyną. Sprawdź świece czy jest mokra, jeśli tak wykręcaj gaźnik wyczyść i pozostaje regulacja.
Z gaźnika się leje paliwo i był zasniedzialy w środku wyczyscilem go założyłem i dalej się z niego leje Więc prawdopodobnie zaworek uszkodzony lub pływak dziurawy i przez to zalewa silnik.
Przychylam się do pomysłu z nadmiarem paliwa z komory pływaka. Po odkręceniu pokrywy pływaka sprawdź trzymając palcem pływak, czy jego iglica zamyka wypływ paliwa - może być uszkodzony stożek iglicy lub jej gniazdo. Wtedy również może być mokry filtr powietrza jeśli jest poniżej. Nieszczelność komory korbowej (karteru) objawiała by się wysokimi obrotami...
Gaźnik oryginalny Keihin czy podróba chińska? Sprawdź ustawienie wysokości pływaka - z pamięci 5.1 mm. Sprawdź czy automat ssania nie jest uszkodzony (zamknięta iglica), bo w nich częsta usterka. Elektrozawór ssania Keihin na alle 28 zł. Te skutery były dość mocno poblokowane. Mała dysza główna, iglica blokowana, musi mieć oryginalny filtr powietrza...
Więc tak : 1) Gaźnik sprawdzony, wyczyszczony - dysze sprawdzone. 2) Lewe powietrze sprawdzone, może membrana jest uszkodzona? Chociaż dawała, by taki objaw? 3) Poziomu w komorze nie da się zmienić, pływak wykonany jest w całości z plastiku. Coś sknociłem z gaźnikiem, gdyż skuter nie wkręcał płynnie na obroty - więc rozebrałem i wyczyściłem gaźnik....
http://obrazki.elektroda.net/59_12382745... na poczatek bedzie gaznik - to jest phbn 12 bs, prawdopodobnie masz wlasnie taki, bo to standard w Area 51 - zaznaczylem Ci srube regulacji powietrza NR 1, i ta srube nalezy najpierw wkrecic do oporu, a potem wykrecic o 1 i 7/8 obrotu. Sruba nr 2 to regulacja wolnych obrotów, to juz regulujesz w zaleznosci...
Raz założyłem nową rzemieślniczą podstawę gaźnika do malucha i auto stanęło. Okazało się, że grubość jej ścianek była tak duża, że opierała się o podkładki tych dwóch śrub, które pod nią są. I trzeba było podbierać materiał z tej felernej podstawy. Zdejmij kolanko z gaźnika, podlej gaźnik paliwem i próbuj odpalić. A listą uszkodzeń, z jakimi miałem...
Mam właśnie taki typ gaźnika. A jak ustawić dobrze pływak? Z resztą sobie poradze, ale pływak jest dla mnie najgorszy. Jak naprawiałem motory to też zawsze miałem problemy z ustawianiem pływaków, a w polonezie to wogóle nie wiem na jakiej wysokości ma być i ile ma opadać.
(...) chem tylko przez filtr powietrza, próba palenia na płaka podlanie paliwa na denko tłoka tym samym się kończy linka gazu i rozruchu w dobrej pozycji. 1. Iskra jest. 2. Świeca mokra. 3. Kompresja jest. 4. Pływak w gaźniku cały sprawny. 5. Gaźnik wyczyszczony. Co może być powodem problemu z rozruchem? Witaj! Rozumiem, że masz problem z uruchomieniem...
Witam. Dostałem od kolegi kosiarkę ventage 35 oczywiście uszkodzoną. problem polega na tym ze po nalaniu paliwa do zbiornika zaczyna lecieć paliwo przez filtr powietrza, zalewa świece i kapie paliwo przez tłumik. Gaźnik wyczyściłem i sprawdziłem pływak nie jest dziurawy, co to za przyczyna.
Kolego, masz problem z poziomem paliwa w komorze pływakowej. Jest za wysoki, albo masz pływak dziurawy. Możliwy jest też uszkodzony zawór odcinający tzw. pływakowy, ale na tyle sztuk które miałem w swoich rękach nigdy mi się to nie zdarzyło. Wyjmij pływak i zobacz czy nie jest dziurawy lekko go podgrzej zapalniczką, jak będzie dziurawy to zobaczysz....
Simson S51 Enduro elektronik, 50cm3. Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka przy głowicy oraz połączeniach na rurze wydechowej . Po tych kilku sekundach świeca jest mocno mokra a po odkręceniu gaźnika widać ślady paliwa na łączeniu...
Skoro Ci "leje" w f.powietrza, to zobacz czy pływak się nie zawiesił i masz otwarty cały czas wlew paliwa do gaźnika. To by pasowało do gaśnięcia silnika po kilku sekundach - zalewa się paliwem. Czyli: - wyjmujesz gaźnik odłączając linkę gazu i przewody od ssania elektrycznego, bierzesz gaźnik na stół i odkręcasz spód (dno). - Wyjmujesz plastikowy pływak...
Witam. Na początek podziękowania, wielkie dziekuję dla "Rycho T". Dźwignie na osi ustawić według Jego wskazówek w poprzednim poście i silnik kosiarki pracuje OK. Teraz po czyszczeniu (wcześniej nie równa praca na wolnych obrotach i czasami podczas koszenia) oraz brak napędu. Czyszczenie gaźnika (komora pływaka i wszystkie kanały) i wymiana filtra powietrza...
Zdemontuj gaźnik, sprawdź podstawę gaźnika, ten ,,plastyk,, Lubiły pękać i dostawało się fałszywe powietrze. Wykręć dyszę wolnych obrotów, (zwykła czy elektro) może być skręcona, uszkodzona powierzchnia stożkowa lub zapchany kanał studzienki emulsyjnej. Wykręć wkręt regulacji składu, sprawdź oring, a najlepiej wymień. Twardniały i przestawały uszczelniać....
Stawiam na uszkodzony plywak lub pompke paliwa. PLywak lubi sie przecierac gdy autko eksploatowane jest tylko na gazie a pompka no coz jesli jezdzi sier tylko na gazie to po co benzyna w baku a pozniej sa tego efekty. Pozdrawiam.
Witam, Mam problem ze skuterem chińskiej produkcji Moto-Ventus Prymus II. Zakupiłem go pare dni temu ale od poczatku coś mi przestało nim chodzić. Gdy go odpalam to pochodzi chwilke (z 1 min) i po woli gaśnie. Mysalem ze to moze ten kranik podcisnieniowy nie dostarcza paliwa, wiec kupiłem nowy. Na nowym kraniku ten sam objaw. Gdy odłącze kranik podciśnieniowy...
Tak się zastanawiam, czy czasem nie zawiesza się zawór mieszanki paliwo-powietrze (dławik) (A) i czyni mieszankę zbyt bogatą, dlatego wchodzi na wysokie obroty, czy nawet linka gdzieś się blokuje, jeżeli takowa jest. Może któryś element w gaźniku się blokuje? Przebity pływak (I)? Jeśli tak, będzie w nim benzyna. Nie znam tego gaźnika, ale widzę, że...
Sprawdź kranik podciśnieniowy. Może być w nim uszkodzona membrana i paliwo cieknie wężykiem podciśnienia bezpośrednio do króćca ssącego. sprawdź olej w silniku czy nie wzrósł poziom i nie śmierdzi paliwem. W gaźniku może też nie trzymać zaworek iglicowy pływaka. Wystarczy, że zanieczyszczenia z paliwa dostana się między gniazdo zaworka a sam stożek...
Witam. Pływaka jeszcze nie sprawdziłem , ale mam pytanie. uszkodzony pływak bedzie powodował skoki obrotów, czy przerywanie pracy silnika w w/w sytuacji. ? Podkreslam jeszcze że zmiana szybkosci obrotów jest równomierna np. dwie sekundy ma ok. 3000 obrotów i dwie sekundy ma ok 800 obrotów i tak na przemian . Pozdrawiam.
Poza tym możesz wykonać stanowisko do pomiaru poziomu paliwa w komorze pływakowej, odkręcasz komorę pływakową i taki gaźnik bez komory kładziesz na dwóch cienkich gwoździach lub drutach na płytkim kubeczku. Puszczasz paliwo i patrzysz jak poziom się ustali, w przypadku uszkodzonego zaworu iglicowego pływaka poziom się nie ustali i będzie się przelewać...
Jak masz przekręcony gwint to może nie być kompresji i też nie zapali. To że gaźnik rozebrałeś i wyczyściłeś nie świadczy że jest dobrze wyregulowany. Co to za remont jak próbujesz odpalić silnik z uszkodzoną głowicą? Zauważyłem to dopiero dziś przypadkiem właściwie, z tego co kojarzę to w tych gaźnikach jakiejś znacznej regulacji nie ma po za komora...
Witaj! W tradycyjnym silniku Poloneza czy Fiata znajdował się gaźnik,który miał pływak,zawór pilnujący poziom paliwa,oraz dysze główne i wolnych obrotów. Pływak ustawiało się odpowiednim wałkiem 6mm tak by zachować odpowiedni poziom paliwa w komorze gaźnika. Wolne obroty regulowało się odpowiednią śrubką - zmniejszało obroty na przypustnicy a zwiększału...
Dziś zdementowałem bak wykręciłem pływak i kranik bak przemyłem było dużo brudu, ale teraz nie wiem czy nie uszkodziłem kraniku ponieważ wchodzą od niego dwa wężyki, jeden do gaźnika drugi do powietrza i ten do powietrza był zatkany? Odetkał się dopiero po przedmuchaniu ,ale czy oby na pewno tak miało być? Ja wiem że pytania są śmieszne ale nigdy nie...
Jaki kur.. gaznik wszystkie modele z seri stx-..F sa to czterocylindrowe rzedowe silniki na wtrysku, wiec po h_j w bład wprowadzasz, tam nie ma zadnych gazników, pływaków itp. problem z mocą to napewno coś uszkodzone, albo jakiś czujnik ciśnienia , temperatury, pompa paliwa, lub jakiś błąd w ECU silnika, jak nie masz, testera serwisowego to raczej nie...
Witam wszystkich uzytkownikow forum. Mam pewien problem z moim Golfem III 1,8 CL'92. Kiedy jest zimny ma niskie obroty (300) w miare rozgrzewania silnika obroty rosna do 1200 i tak juz pozostaja. Idac droga dedukcji i logiki wymienilem pokolei swiece, kopulke i palec, wyczyscilem gaznik, wymienilem filtr paliwa, wymienilem czujnik temperatury ( ktory...
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Jeżeli masz wyciek benzyny to może być uszkodzony pływak.Benzyna może tylko wyciekać jak jedziesz na benzynie jeżeli przełączysz na gaz to nie ma prawa kapać benzyna.Jeżeli szarpania występują na niższych obrotach to może być wina gumowej podstawy.Sprawdź gorną przepustnicę od ssania czy się otwiera.Prostsze i lepsze były gaźniki 1B bez problemu taki...
Sprawdz czy dlugosc grubosc iglicy i dlugosc stozka na iglicy jest sa takie same jak przy starej iglicy ,jesli tak to zaloz na 2 rowek od gory , a powodem zalewania moze byc uszkodzony lub zawieszony plywak w gazniku ewentualnie jakis brud na iglicy ,jezeli nie wchodzi na obroty i strzela w tlumik to wine ma kondensator
Kiedyś miałem ten sam problem. Gasł na wolnych obrotach po rozgrzaniu. Sprawdziłem wszystko co było możliwe i nic to nie dało. Okazało się, że pasek klinowy był za słabo naciągnięty i silnik się przegrzewał. W Twoim przypadku może to być źle wyregulowany gaźnik, niewłaściwy poziom paliwa; nie pamietam już jaki powinien być. Nieszczelny pływak. Może...
To wytłumacz wszystkim na Forum: dlaczego według Ciebie, paliwo swobodnie, bez potrzebnego podciśnienia przepływa swobodnie przez dyszę a Iglica z pływakiem nie odcina paliwa. Dociera w końcu? Silnik 4-suwowy oprócz ,, cylindra, tłoka i pierścieni " posiada jeszcze, jak wszyscy wiemy układ rozrządu. Mamy więc wiele elementów do weryfikacji, a Ty uparłeś...
1. Jaki powinien być w tym motocyklu poziom paliwa w gaźniku? Nie wiem. Trudno o takie informacje, a nawet jakbyś ja zdobył to nie masz jak zmierzyć. Jednak nie powinno to być problemem. Jeżeli pływak pływa a nie tonie, blaszki przy nim nie są przez kogoś pogięte i stożek iglicy (najczęściej z tworzywa podobnego do twardej gumy) nie jest zużyty/uszkodzony...
Chodziło mi o zaślepkę 30. To tylko zabezpieczenie przed brudem. Jak zaworek spustowy komory pływakowej (27) jest nieszczelny to paliwo będzie wypływać aż komora się opróżni. Płożenie kranika nie ma nic do rzeczy! To jest właśnie odpowietrzenie komory i przelew! Jeżeli mimo szczelności zaworka stożkowego 27 paliwo wypływa rurką 31 to znaczy że jego...
Z tego co mi się przypomina kranik w starych piaggio był manualny. Piszesz, że podawał tyle paliwa ile chciał to zapewne z połączeniem uszkodzonego zaworka lub pływaka powoduje to przelewanie.. Na jakiej podstawie stwierdzasz, że ma bardzo dobrą kompresję? Mierzyłeś manometrem? Są problemy z odpalaniem na zimnym silniku? Jaki przebieg skutera na tym...
pływak gaźnik gaźnik pływak uszkodzić pływak
analogowe webasto obroty nissan czujnik lodówki amica
Red Bull Racing 1 – odblokowanie hulajnogi, reset PIN, sekwencje speed unlock, instrukcja PDF WIWA DVB-T2 H.265, MAXX, HD-90 – formatowanie dysku HDD przez dekoder, obsługa FAT32/NTFS