Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa - tylko wymiana.
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Tylko on może też mieć problem z przelewaniem i uszkodzonym TPS.... Czyli iskra jest paliwo jest a nie pali bo przelany... Ja bym zobaczył jeszcze czy nie uszkodziła się membrana regulatora paliwa jak dostanie dziurki to leje paliwem w kolektor i to jest bardzo częsta usterka już na te lata...
Sprawdź ciśnienie paliwa czy pokrywa się oczekiwane z rzeczywistym, bo na moje to masz uszkodzony regulator paliwa na listwie cr. Regeneracja wtrysków to naciągnięcie cię na koszty.
Czarny z żółtym paskiem - elektrozawór odcinający paliwo. Jeżeli biały przewód podłączyłeś tak jak przedstawił to (at)michalrybka w poście #5. Będzie działać. Ale podłączasz wtedy wyjście z regulatora napięcia bezpośrednio do akumulatora z pominięciem bezpiecznika, który jest widoczny na schemacie. Chyba że w traktorku nie ma żadnych bezpieczników....
Miałem przypadek że nie było błędów a samochód nie miał mocy. Uszkodzony był regulator ciśnienia paliwa. Samochód uzyskiwał tylko 600 bar podczas jazdy ciśnienia paliwa.
Focus mk2 1.8tdci bląd p0001 Jeśli silnik posiada pompę wtryskową to właśnie się uszkodziła 0001 Obwód sterujący regulatora objętości paliwa/otwarty
Miałem podobny problem w 4.0 XJ, przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Kolego sprawdź ciśnienie paliwa jeśli mówisz że czuć go benzyną obstawiam na zbyt wysokie ciśnienie paliwa lub uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
Auto skończyło u elektryka uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na pompie (delphi nic nie pokazało)
usterka usunieta ostatecznie powodem problemów był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
Błąd czujnika miałem w wypadku: uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, uszkodzone oringi regulatora, zatkany kosz paliwowy, przez farbę użytą fabrycznie do konserwacji. Najciekawsze że w tym ostatnim przypadku, sterownik zgłaszał błąd czujnika, a sterownik wyłączał silnik z powodu zbyt wysokiego ciśnienia na rampie, nie zapisując błędu. Dopiero live...
Program sugeruje uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa. Wymieniłem ten na pompie i nic teraz czekam na ten drugi na listwie wtryskowej.
Porządna diagnostyka sprawdzić ciśnienie na szynie cr zapewne skacze i stąd te objawy. Sprawdzić układ paliwowy czy nie ma opilkow. Objawy wskazują na uszkodzony regulator ciśnienia paliwa
Typowy objaw uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Brak błędów diagnostycznych, sprawdzane kilka razy. Ja bym odłączył przepływomierz, egr i sprawdził czy są błędy. Może przy usuwaniu klap z programu została wyłączona ramka błędów.
Sprawdź też przy okazji czy nie jest uszkodzony regulator ciśnienia paliwa. Jeśli ściągniesz przewód podciśniniowy z regulatora, to jeśli jest uszkodzony będzie płynąć z niego paliwo.
Sprawdź czy spada ciśnienie paliwa ja już pompa nie pracuje. To jest mechaniczny wtrysk ke-jetronic? bo tak mi się wydaje, to one mają czasami problem z odpaleniem, zabrudzony filterek paliwa przy rozdzielaczu, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (nowy 900pln) i takie tam.
Prawdopodobnie uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa [trzeba go wymienic] .Sprawdzić działanie emulatora LPg.
Przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa :) Auto działa bezproblemowo ;)
Należy jeszcze ustawić kąt wtrysku i dawkę, chyba że jest uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, ale to na kompie wyjdzie.
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Witam. Masz możliwość sprawdzić emisje spalin? Może go zalewać z winy uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Zdejmij z niego podciśnienie i zobacz czy pojawia się tam benzyna.
no to z resetem podobnie albo zeby sam chodzil albo pojezdzic troche na benzynce, pierwszorzednie wezme sie za sonde potem wtryski, wczesniej zalewalo 1 i 2 cylinder przez uszkodzony regulator cisnienia paliwa i zalewalo benzyna kolektor ssacy
paliwo w zbiorniku jest . a jeżeli pompa nie była zalana mogło coś się w niej zaciąć przez 1 tydzień ?? podawaliśmy nawet paliwo przez pompkę elektryczną z bańki i nic nie pomogło . wykluczyliśmy pompkę w zbiorniku , że jest uszkodzona. Dodano po 3 czyli uszkodzony regulator paliwa w pompie objawia się też brakiem wytwarzanego ciśnienia przez pompę...
Masz uszkodzony regulator ciśnienia paliwa. Tam benzyna nie może płynąć. Kup drugą listwę wtryskową i zmień. To może być główny powód Twoich kłopotów.
musze wymienic filter paliwa z regulatorem przeplywu sa tam do tego ustrojstwa doprowadzone weze paliwowe jeden od pompy drugi powrotny do pompy i jeden w kierunku wtryskiwaczy. Problem polega na tym ze wężyki te za zalożone za pośrednictwem jakichś złączek dwie proste jedna kolankowa. wie ktos z was jak te zlaczki sie sciaga zeby ich nie uszkodzic?...
Przyczyn może być wiele od kabli WN które mają przebicie, zacinającego się przepływomierza, zapchanego filtra paliwa, zaśniedziałe styki pompy paliwa, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa po właśnie spadek wydajności pompy (zwłaszcza jeśli masz LPG) Na początek sprawdż ciśnienie paliwa, i napisz coś więcej kiedy to zrobisz.
Co oznacza błąd FFR 00647-05 w manie TGA Błąd FFR 00647-05 w manie TGA odnosi się do problemów związanych z czujnikiem ciśnienia paliwa. Oznacza to, że w układzie zasilania paliwem występuje problem z ciśnieniem lub z czujnikiem monitorującym ten parametr. W praktyce może to objawiać się m.in. problemami z rozruchem silnika, utrudnionym osiąganiem...
Troszke mało informacji,ale objawy wyglądają na uszkodzony regulator ciśnienia paliwa,ale napisz coś więcej.Co dzieje się z mocą,spadła może wzrosła,pracuje równo?,jak zachowuje się gdy zimny,jak rozgrzany?
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
Usterka usunięta okazało się że uszkodzony jest regulator podciśnienowy ciśnienia paliwa na wtryskiwaczach. Poprostu przez rurke podciśnienia leciało paliwo do kolektora sącego i się zalewał. A co do odłanczania silnika krokowego to mam taką rade: pod przepustnicą znajduje się mikrowyłącznik. Jeżeli on się uszkodzi lub ktoś żle wyreguluje przepustnice...
Tam jest silnik SAME 1000.6W Mogłeś uszkodzić czujnik obrotów ten od góry na obudowie sprzęgła. Możesz sprubować odpalić ręcznie. W siłowniku regulatora (obok korka wlewu oleju) jest zaślepka od góry można ją odkręcić i kluczem ampulowym dodać gazu ręcznie, a druga osoba kręci rozrusznikiem
Masz prawdopodobnie uszkodzony regulator ciśnienia paliwa. Ja tez to miałem. Zdejmij z niego gumowy wężyk i jak leci paliwo z regulatora to znaczy że miałem rację.
Układ wtryskowy jak najbardziej ok. Ewidentnie uszkodzony regulator paliwa, niestety nowy bedzie w bmw za jakieś 3 tygodnie bo problem z dostawą jest. Tak raz po raz z rana ją odpalam, zapala na dotyk , jak trzymam na obrotach tak 2 tyś to chodzi,ale jak tylko zdejmę gaz to gaśnie. Jak wyjmę regulator i podmucham w niego to w końcu udaje się membrancę...
Oddaj im samochód skoro zapłaciłeś a go nie naprawili. Jeżeli pracuje do 2,5 tyś obrotów to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Praca przez kilka sekund po wyłączeniu zapłonu to typowy objaw dla regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Ale regulator może być nieuszkodzony, a pompa która może się łuszczyć i zabija sitko które jest w regulatorze. Zapłaciłeś...
Powodów może być kilka: zużyte pierścienie, uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa, pompy paliwa, lejące wtryskiwacze,częste jazdy na krótkich trasach przy zimnym silniku, wtedy to przedostawanie się paliwa do komory silnika jest naturalne. Daj wtryskiwacze do sprawdzenia, sprawdź ciśnienie paliwa.
Zepsuła mi się pompa paliwa(zawieszała się). Kupiłem nową(sama pompa bez plastiku)+filtr paliwa,zamontowałem w pośpiechu bo trzeba do pracy jechać. Bezpiecznik, przekażnik sprawdzony,słychać pracę nowej pompy. Samochód nie odpalił,zdjąłem z listwy przewód doprowadzający paliwo,przekręcam kluczykiem i paliwo nie leci.Zajrzałem jeszcze raz do pompy i...
Problem rozwiązany samodzielnie. Przyczyną zalewania silnika (bo do tego de facto dochodziło) był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, znajdujący się na końcu listwy wtryskowej. Łatwo to poznać - wystarczy ściągnąć zeń wężyk - w moim było paliwo, a zdecydowanie nie powinno go tam być. Po wymianie (3 minuty pracy) auto pali na tyk.
informuje że udało mi się naprawić awarie.przyczyną było uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa,i dziękuje chłopaką za poszlak,bo dzięki temu doszedłem do tej awarii
Jaki przebieg auta? Symbol klucza nie ma nic do rzeczy. Możliwe przyczyny: - Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwe. - Uszkodzony(e) wtrysk(wtryski) przelewami wraca zbyt dużo paliwa i pompa nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia potrzebnego do odpalenia. - Zabrudzony filtr paliwa, lub cały układ paliwowy. - Uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie....
moim zdaniem to zbyt małe ciśnienie paliwa ,czyli pompa ,lub filtr paliwa zapchany,lub przewody zasilające uszkodzone ,ew regulator ciśnienia paliwa we wtrysku.Na początek zmierzyc ciśnienie paliwa.
Sam miałem w takim przypadek że faktycznie były uszkodzone przewody od regulatora ciśnienia paliwa, ale co do tego nie miałem wątpliwości po pomiarach. Niepotrzebnie wtedy całą wiązkę prułem, bo przetarte były o peszel na wysokości pierwszego uchwytu wiązki na silniku.
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
Uszkodzony może być regulator ciśnienia paliwa na listwie( częsta przyczyna) i zalewa go. Odłącz go i zobacz czy nie leci paliwo przez przewód podciśnieniowy Raczej nie do końca zgodziłbym sie z Tobą. Na listwie masz w granicach 2.5 - 3.0 bara ciśnienia paliwa to nawet przy małej "dziurce" silnik napewno byłby zalewany nawet przy rozruchu. :arrow:...
Posiadam dwa signumy 2.2 Direct, jeden sprawny drugi kuleje. Podmieniałem pomiędzy nimi już pompę wysokiego ciśnienia, pompy w baku, regulatory ciśnienia paliwa etc. Problemem jest że uszkodzony signum uwala regulatory ciśnienia paliwa. Skąd to wiem w sprawnym po wyłączeniu silnika zaraz z listwy wtryskowej schodzi ciśnienia, w uszkodzonym nadał jest...
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Uszkodzona membrana do wymiany regulator.
Chyba nie wziąłeś pod uwage że jeszcze uszkodzony regulator ciśnienia paliwa bedzie zalewał kolektor ssący poprzez przewód podciśnienia :D Silnik AEE jak dobrze pamiętam to jakiś VW ? Napisz jeszcze czy dzieje się to podczas jazdy na LPG czy na benzynie. Czy silnik pracuje ok?
Sprawdź też regulator ciśnienia paliwa, koniecznie zdejmij ten wężyk podciśnienia bo jak uszkodzony regulator to tym wężykiem sika w kolektor paliwem....
Uszkodzony ten regulator ciśnienia paliwa ? Nie. Takimi metodami nigdy nie znajdziesz usterki. Być może tylko przepustnica wymaga czyszczenia.
Wg mnie to przytkany przewód powrotny benzyny, lub uszkodzony regulator ciśnienia paliwa. Przy puszczeniu gazu zostaje ciśnienie na wtryskiwaczu i silnik nie schodzi z obrotów, póki na wtryskiwaczu nie spadnie ciśnienie (ale wtedy wtryskiwacz musiałby być nieszczelny) Przynajmniej tak to sobie wykombinowałem. Jozio85 , czy to samo dzieje się na postoju,...
Pompkę paliwa masz w zbiorniku.Na listwie wtrysku wielopunktowego masz zaworek do którego podłączasz manometr i sprawdzasz ciśnienie pompki paliwa.Możliwe jest też uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa który również znajduje się na końcu listwy i powinien dochodzić do niego wężyk podciśnieniowy,jak masz właśnie taki to zdejmij go i zobacz czy wewnątrz...
Prawdopodobnie wtryskiwacze uszkodzone.Ile masz teraz CO? Może być jeszcze słaba sonda lambda,uszkodzony regulator ciśnienia,niskie ciśnienie paliwa,uszkodzony katalizator.Książkowo CO 0,7%
Odpisuje dopiero teraz ponieważ zapomniało mi się o tym temacie. Uszkodzony był regulator ciśnienia paliwa na listwie wtrysków.
będę czyścił pod koniec tygodnia - jakieś wskazówki jak to zrobić? zdjąć od dołu i czym płukać? Dodam, że błąd który otrzymuję to P1138 - "uszkodzenie mechaniczne regulatora ciśnienia paliwa" - choć w niektórych źródłach podawany jako "uszkodzenie czujnika ciśnienia na szynie common rail - czujnik wskazuje wysoką wartość mimo wyłączenia silnika. "
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
spróbuj zrobic cos takiego silnik pracuje na biegu jałowym podlocz miernik do sondy i spróbuj zacisnoc powrót paliwa i obserwój odczyt na sondzie jesli napiencie bendzie w granicach 0.8V to morze byc uszkodzona pompa paliwa albo regulator paliwa bo zaden sterownik nie kotrolóje cisnienia i niewie jakie jest cisnienie paliwa .
Nawiązywałem do tego iż przy takim ciśnieniu bezwzględnym w kolektorze, dawka wtrysku przy 0.9 bara ciśnieniu paliwa powinna być większa od 5ms, natomiast np przy uszkodzonym regulatorze i ciśnieniu paliwa koło 3 bar będzie mniejsza, choć to i tak nie ma sensu jak auto pracuje na gazie :-)
Witam poszukuje schematu bądz interfejsu do passata 2.0 16V 1991 jes w nim gaz i mam problem z silnikiem prosze o pomoc :roll: W silniku 9 A jest diagnoza flashkodami. Niektóre sterowniki komunikują się interfejsem VAG na maxie (zwarte linie K i L ).Najczęściej przyczyną złej pracy silnika przy istniejącej instalacji gazowej są:zniszczony lub źle ustawiony...
Witam.Powodem zapisania tego bledu moze byc przeciek powietrza do ukladu dolotowego,zbyt mala ilosc paliwa dostarczana do ukladu wtryskowego,co moze byc spowodowane konczaca sie pompka paliwa,mala iloscia paliwa w zbiorniku lub nieszczelnym ukladem paliwowym lub zapchanym filtrem paliwa,uszkodzonym regulatorem cisnienia paliwa lub uszkodzonym wtryskiwaczem.Moze...
Fiat Siena 1,6 16v benzyna ciężkie uruchomienie silnika. Po około godzinie od wyłączenia silnika aby ponownie go uruchomić trzeba było długo kręcić rozrusznikiem około 6 sekund. Po 12 godzinach ten sam problem. Silnik zapalał ale rozkręcał się 8 sekund ( objawy zalanego silnika) zanim wszedł na prawidłowe obroty. Czasem odpalił za drugim razem. Powodem...
Sprawdź ciśnienie paliwa, może być uszkodzony regulator lub pompa.
gdy odłącze czujnik temperatury problem znika. (...) Ten czujnik mnie trochę zastanawia. Przy odłączonym czujniku mapa wtrysku się zmienia. To stwierdzenie jest logiczne nawet dla laika jak również dla autora postu, skoro go napisał. Lecz nie sugeruje ona ani przyczyny ,ani rozwiązania problemu. Nie rozumie tego postu. Przyczyn może być wiele według...
Na moje oko masz uszkodzoną membranę w regulatorze ciśnienia paliwa.
Czujnik na listwie mam już nowy.Jego wymiana nic nie dała. A co miała dać, skoro czujnik pokazuje dobrze? Przekroczona wartość krytyczna na magistrali = natychmiast wyłącz silnik. Uszkodzony regulator.
Problem z głowy uszkodzony jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa
Uszkodzona przepona w regulatorze ciśnienia paliwa, pod tym dekielkiem na 4 śruby.
.Jak masz słabe ciśnienie paliwa na listwie (zakładam że wielowtrysk) to silnik odpala i pracuje dobrze tylko na tych pierwszych od strony dolotu paliwa. Trzeba wrócić do podstaw. Zasada naczyń połączonych, w skrócie mówi iż ciśnienie w układzie będzie na jednakowym poziomie dla wszystkich wtryskiwaczy. Marek, pomyśl, problem na ciepłym silniku, auto...
Na plaka chodzi normalnie? Obstawial bym tu raczej wtryski. Zobacz sobie w blokach pomiarowych Cisnienie w listwie paliwowej podczas odpalania powinno byc okolo 300bar. Mozliwe tez ze uszkodzony jest regulator pompy paliwa .
Do sprawdzenia ciśnienie PB na listwie paliwowej. Częstą przyczyną takich objawów jest za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Przyczyny mogą być dwie uszkodzony regulator ciśnienia paliwa lub pompa paliwowa. Diagnostyka jest prosta wpinamy manometr na trójniku na przewód paliwowy ssący i po przekręceniu stacyjki sprawdzamy ciśnienie paliwa...
regulator ciśnienia się uszkodził i leje paliwo membraną do podciśnienia,dlatego tak się zachowuje.
Stara T4-czwórka dobrze utrzymana z instalacją gazową nie chce pracować na benzynie. Od czasu do czasu auto zapala na benzynie lub przełączone z gazu na benzynę daje możliwość swobodnej bezproblemowej jazdy nawet kilkadziesiąt kilometrów. Na gazie przy obecnej temperaturze pali bez problemu i bardzo dobrze pracuje na biegu jałowym i w czasie jazdy....
Posiadam hyundaia matrixa diesla z 2003r gdy go kupiłem zapalał na dotyk jakieś pół roku temu przestał zapalać wcale wtedy kupiłem używany regulator ciśnienia paliwa. Zaczął zapalać lecz długo kręcił. kilka dni temu znowu przestał zapalać kupiłem nowy regulator i znowu długo kręci, ale zapala. Sprawdzałem wtryski nenzurkami żaden z nich nie jest uszkodzony....
Czyli pompa do wymiany? Czy coś innego powiedz mniej więcej co i jaki by był koszt;) Dodano po 7 Czy to może być uszkodzony regulator ciśnienia paliwa? Czy owa wymiana zajmuje dużo czasu i ile kosztuje mniej wiecej Dodano po 39 A jeszcze było coś takiego ze jak próbowałem odpalić to przygasaly kontrolki jakby tak zakręcie i się dusić lub próbował załapać...
czyli mozliwe jest ze spala benzyne razem z gazem a jaki silnik i czy wtrysk wielopunkt.? mialem podobny przypadek w mondeo uszkodzony byl regulator cisnienia paliwa peknieta membrama i paliwo przedostawalo sie do kolektora poprzez przewod podcisnienia
Powinno sie podłączyć pod komp.i sprawdzić czy nie jakis błędów. Może jest uszkodzony zawór sterujący turbiną skoro podobno się żle zachowuje, może to być też uszkodzenie regulatora w pompie paliwa, należy też sprawdzić czujnik przepływu powietrza.
Sprawdź ciśnienie pompy przed regulatorem paliwa. Tylko uważaj aby nie uszkodzić pompy. Jeżeli ciśnienie wzrośnie to uszkodzony jest regulator jeżeli nie wzrośnie to pompa lub filtr
Witam. Miałem dokładnie takie same objawy co Zako. Przyczyny były dwie. Pierwsza to nieszczelności w kolektorze ssącym na odcinku przepustnica - głowica. W moim przypadku ciągnęło przez uszkodzoną uszczelkę pod serwem. Druga przyczyna to zbyt niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej z powodu uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa. Jeśli nie ma...
P0140 to: Czujnik O2 (Bank 1, Czujnik 2) – brak aktywności. Obwód grzałki czujnika tlenu O₂ może być zwarty. (Zazwyczaj wymaga wymiany bezpiecznika obwodu grzejnika, również w skrzynce bezpieczników). Zwarcie w obwodzie sygnałowym czujnika tlenu O₂. Stopienie złącza wiązki lub wiązki przewodów w wyniku kontaktu z układem wydechowym. Woda dostała się...
Nie chodzi o usterke czujnika tylko o brak cisnienia. Moze regulator cisnienia paliwa jest uszkodzony albo nie jest zasilany.
ja bym się doszukiwał problemu w tym wężu na początku który wymieniłeś. A mianowicie czy podczas wymiany tego przewody nie uszkodziłem przewodów paliwowych poprzez zagięcie(ograniczony przepływ paliwa na niskim ciśnieniu przekłada się na problemy na wysokim ciśnieniu) to by wyjaśniało błędy regulatora ciśnienia. Mogę się mylić ale sprawdź to.
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
Witam.Kod 13 to brak sygnalu z czujnika tlenu(EOS),co moze byc spowodowanw uszkodzeniem sondy lambda lub wadliwym jej polaczeniu elektrycznym z komputrem,a kod 44 to zbyt niski sygnal tego czujnika.Na sam poczatek sprawdz polaczenia na wtyczkach(czy nie sa zasniedziale styki,uszkodzony kabel z sondy na ktorym lubi sie stopic izolacja,jezeli nie jest...
Problem przerywania został rozwiązany. Uszkodzona była uszczelka w regulatorze ciśnienia paliwa. Koszt - 30 groszy :D Jednak problem gaśnięcia przy odpaleniu nadal jest ;/
To SPI, a nawet jeśli byłoby MPI to i tak "full-group"... nie ma czego sprawdzać. Jedyny znany mi przypadek zalewania paliwem jednego cylindra (4) w tym silniku to uszkodzona membrana podciśnieniowego regulatora ciśnienia paliwa - benzyna sączyła się wężykiem podciśnieniowym z regulatora do 4-go cylindra.
witam. gdy sprinter nie zapala to przeważnie jest: -regulator cisnienia paliwa, -uszkodzony wtryskiwacz
A jak zalewa ci kanał obejściowy to pewnie jest dziura w membranie od regulatora ciśnienia paliwa. O dokładnie to miałem uszkodzone i lało paliwem.
Wiem, że temat archiwalny ale odpowiem, bo został odkopany... Komputer nic nie pokazuje. Komputer zawsze coś pokazuje, tylko trzeba wiedzieć na co patrzyć. Od wystąpienia usterki do pojawienia się błędu daleka droga, ale w parametrach zazwyczaj ją widać. Podstawowe pytanie to jakie obroty osiąga silnik na rozruszniku i jaką wartość osiąga ciśnienie...
Z grubsza okazał się uszkodzony regulator cisnienia paliwa < nie utwierał się, za duze cisnienie szło na wtryskiwacz, silnik próbował się ratować poprzez otwieranie przepustnicy> Problemem też okazał się dolot - po wymianie regulatora, okazało się ze mam za duzy dolot i filtr powietrza, przez co silnik cały czas miał ubogą mieszanke i lał paliwo....
Witam, Mam problem z moją vitarką. Zaczne od problemu z zapalaniem, od jakiegos czasu podczas zapalania zalewa mi 3 świece niezaleznie od tego czy pale na benzynie czy na gazie. Dodam ze paliwo mi znika, a bak jest szczelny. Jeden z mechaników stwierdził że mam uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (miał racje). Wymieniłem ale problem się nie rozwiązał....
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Ja miałem podobny problem w Fordzie. Przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, który miał przedziurawioną membranę i zasysał "lewe" paliwo. W fordzie jest to urządzenie w kształcie małego bączka umieszczonego na listwie paliwowej gdzieś przy wtryskach. Jego zadaniem jest utrzymywanie właściwego ciśnienia w szynie paliwowej. Jest ono sterowane...
Pacjent: Renault Kangoo 2008r 1,5DCI Szukam informacji na temat regulatora zaworu paliwa w tym aucie. Podejrzewam uszkodzenie, ale może źle zdiagnozowałem. Logicznie, w stanie spoczynkowym powinien być zamknięty, a dopiero po podaniu zasilania na wtyczkę powinien się otworzyć i przepuszczać paliwo. Mój przepuszcza cały czas w obie strony. Czy moje...
Może uszkodzony jest rozdzielacz lub regulator ciśnienia paliwa. Sprawdz ciśnienie na rurce doprowadzającej paliwo. Pozdrawiam
Sprawdź regulator ciśnienia na szynie z wtryskami , prawdopodobnie w regulatorze jest uszkodzona membrana i paliwo dostaje się do kolektora ssącego i stąd ten efekt . Jeśli trafiony to koniecznie sprawdź poziom oleju w silniku .
Kolego błąd P0087 oznacza zbyt niskie ciśnienie w zasobniku, natomiast P0088 - zbyt wysokie ciśnienie. Znanymi tematami są uszkodzone piny w kostce czujnika wysokiego ciśnienia paliwa/uszkodzenie czujnika, uszkodzony regulator ciśnienia na pompie CR, wtryskiwacze zniszczone przez opiłki z pompy HP,... Dużo by wymieniać. Najlepiej zaprowadź auto do warsztatu...
Cześć. Identyczną usterke miałem w BMW E30 .Silnik dokręcał się tylko do 4000 RPM. Uszkodzony okazał się regulator ciśnienia paliwa/sprawdź ciśnienie zasilania(ten wąż od pompy) powinno wynosić ok 0.25MPa. pozdrawiam
regulator paliwo uszkodzi regulator alternator regulator ilości paliwo
instalacji origin zasilacz kondensator 10000uf odświeżania pamięci
reklamacja wtryskiwacze stable diffusion
Piecyk gazowy Vaillant słabo grzeje wodę - przyczyny i rozwiązania Pralka Candy Smart - problem z szufladą na proszek