Rozwiązałem problem . Wymieniłem ponownie pompę Vacum , nową na nowszą i wszystko gra . Teraz próbuję reklamować uszkodzoną pompę . Jednak nowe nie zawsze jest dobre .
575 - ciśnienie doładowania - ten błąd ma bardzo duży powiązanie z usterką. 17978 - nie ma nic wspólnego z problemem - zapisuje się gdy np puszka immo nie zobaczy kodu transpondera po włączeniu zapłonu, objaw to zgaśniecie silnika po ok 1 sekundzie. 65535 - uszkodzenie zawartości pamięci w sterowniku - może mieć to wpływ ale nie musi. Należało by błędy...
Wężyki tu nie mają żadnego wpływu na vacum i na gwarancję a podają wodę demi do wytwornicy pary i odprowadzają skropliny / użytkownik sam je montuje / W teście vacum obniża się ciśnienie w komorze do -0,8bar i vacum powinno być stabilne w jakimś przedziale czasu. Dopuszcza się tylko niewielkie wahnięcia ciśnienia np 1,3 mbar/min. Może być uszkodzona...
Jeśli masz olej w ropie to na pewno uszkodzona pompa vacum jeśli mechanik twierdzi że głowica ok. Ja miałem to samo. Wymieniłem całe uszczelnienie w pompie żeby nie robić sobie kosztów i to nic nie dało. Wymieniłem pompę vacum i problem oleju w paliwie zniknął.
Witam Panowie taka sytuacja. Patrze pod maskę a tam silnik popaprany olejem, odkręcam pokrywę filtra powietrza a tam aż mokro od oleju. Po odpaleniu silnika okazało się że olej zapierdziela przez tą rurkę od pompy podciśnienia. Miał ktoś taki problem, nie wiem czy wystarczy kupić zestaw naprawczy z membraną czy coś więcej trzeba wymieniać, ktoś pomoże?
Witam ponownie. Mam pytanie czy owy dzwięk może być przyczyną uszkodzonej pompy Vacum?? czy ma ona coś jak silnik schodzi z obrotów i turbina?? Może coś nie otwierać albo nie zamykać??
Witam Dzisiaj zjawiłem się u lokalnego fachmana z hamulcami... Wymienił tylne tarcze+klocki. Płynu nie kazał wymieniać bo pobrał sobie stary i mówił że jest dość klarowny. (Auto kupiłem 3 lata temu i do płynu nie zaglądałem) Fachowiec zarzekał się że mam uszkodzoną Vacum Pompę. (Przy kilkukrotnym hamowaniu pod rząd... za 4-5 razem auto prawie nie reaguje...
Witam.Okazalo sie że od ciśnienia zostala uszkodzona pompa vacum po wymianie pompy auto odpala i nie gaśnie. Chodzi jak traktor wiec jeszcze pewnie cos do wymiany.
Ja bym obstawiał uszkodzoną przeponę w serwie.
czytalem na innym forum ze moze byc uszkodzona pompa vacum jak trzymam obroty ok2000 i wcisne pedal hamulca to obroty spadaja a jak puszcze to wraca do tych 2000 pedal hamulca mam miekki ale nie hamuje samochod tak jak nalezy czy ten moj brak mocy w alhambrze moze byc spowodowany uszkodzona pompa vacum przewod ktory z niej wychodzi jest zalamany i moze...
Jeżeli ktoś z użytkowników ma ochotę podesłać uszkodzoną elektronikę to mogę spróbować swoich sił w naprawie. Jeżeli to nie jest wina software-u w mikrokontrolerze to powinno się udać.
Więc podłącz to auto pod jakiś sprzęt diagnostyczny i będziesz wiedział co mu dolega kto ma ci pomóc po omacku Dodano po 3 Alternator wymieniałeś ale to nie jest powiedziane że nie mógł się uszkodzić , mógł się dostać olej z pompy vacum,weź miernik i sprawdź ładowanie
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
Mam podobny problem jak Seban 123. Kupilem P12 2.2(126KM) z uszkodzona pompa vacum. Wymienilem pompe na taka sama(symbole) lancuch i kolo zebate tez. Jednak kolo zebate to stare mialo tekie male wciecie a to ktore wymienilem nie mialo go jednak pasowalo idealnie. Myslicie ze tu moze byc przyczyna problemu z odpaleniem? Bo bez czujnika walka odpala normalnie.
Sprawdź przewody od podcisnienia. Grubsze czarne po prawej stronie silnika i w okolicy zbiorniczka z płynem hamulcowym. Szukaj albo pękniętego albo takiego co luźno siedzi. Straciłeś podciśnienie i nie masz wspomagania hamulców i sterowania turbiną. Ostatecznie może być pompa vacum uszkodzona. Usterka łatwa w diagnozie i naprawie.
Witam mój passat b6 1.9tdi BKC ma problem z odpalaniem, filtr paliwa ostatnio był wymieniany u mechanika. Samochód dalej po dłuższym postoju ciężko pali. Mechanik stwierdził że to będą pompowtryski lecz silnik ani nie szarpie podczas jazdy, obroty także nie skaczą. Stwierdziłem że sprawdzę wężyki i zobaczyłem że wężyk od pompy vacum jest tłusty i czarny...
Ta 4 dobra to podmień z tą jedną niby uszkodzoną. Spróbuj odpalić i sprawdź co pokazuje - jakie błędy. Wykluczysz świeczkę (świeczki)
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Hej Mógłbyś mi wysłać nagranie drzwieku twojego silnika na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku ? Co znaczy że zmieniłeś przebieg par oleju odmy ? Jak ? Ja się zastanawiam nad zaślepieniem EGR bo jak czyściłam dolot to masakra. Co do oleju w puszce to jest tak że ten bagnet na którym trzyma się filtr przytrzymuje olej w puszce, ten ostatni oring na...
Lepiej nic nie rób bo doigrasz się w końcu i auto trafi na złom. Dokładnie, uszkodzisz gniazdo i czapka do góry pójdzie...
Tym autem jeżdżono tak od około 10 lat i nie pokonywał dziennie max 10 km, jazda tylko w trybie miejskim, przeszedł przez kilku "mechaników" i tak tego nie zrobili a wiadome $$ zapłacono. A że teraz jest w moim posiadaniu chce go doprowadzić do stanu w jakim powinien być. Mam możliwości, więc chciałbym to zrobić. Pytam tutaj tylko o radę/spostrzeżenia...
Witam serdecznie, Posiadam VW Sharana 1.9 tdi 115 koni, 2002 rok, przebieg 274 tyś. Pojawił się u mnie problem, otóż od około dwóch miesięcy mam problem z odpaleniem auta. Czy silnik ciepły czy zimny zachowuje się tak jakby mu brakowało paliwa. Muszę "deptać" pedał gazu i po jakimś czasie odpala. Wcześniej wymieniłem praktycznie cały silnik bo uszkodził...
Nie spinam się, a co najważniejsze nie miałem zamiaru skarcić autora postu. Wyobraź sobie pytanie: ,, element z prawej strony " ? Z prawej strony może być wszystko, albo nic Pewnie chodzi o przewód podciśnienia od pompy vacum do serwa. Nie rozumiem jednak mischa Twojego oburzenia. Przecież autor mógł, przy okazji demontażu coś uszkodzić.
Tak, cylindra nr 4 nie widac wartosci. https://www.drive2.ru/b/2368649/ wlasnie uszkodzil mi sie uklad ch340 w tym kablu, zamienilem go na tego bl https://obrazki.elektroda.pl/6858978000_... W vagu grupa 1 z twoich zdjec masz 7mg, w grupie 13 podlewa ci bo brakuje paliwa :> tak moim zdaniem nie powinno byc na jalowym biegu, powinno...
Nadal nie wymieniłem tranzystorów cewek. Mierzyliśmy jeszcze raz ciśnienie oleju jest po rozgrzaniu 1.5bar, na wysokich obrotach do 4bar. Znajomy sprawdzał jakie podaje producent i rzekomo powyżej 1bara na wolnych obrotach. Wszyscy mi mówią że to nie pompa oleju, ale klekot podczas odejmowania i dodawania gazu jest taki jakby to klekotał vanos lub regulatory...
Niestety okazało się ze pseudo mechanik wsadził zatarta turbinę... uszkodził podciśnienia żebym odebrał auto w trybie awaryjnym i powiedział ze jak zrobię podciśnienia to wszystko będzie dobrze. Wymieniłem vacum pompę i okazało się ze tak „nowa” turbina jest zepsuta... mechanik nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie chce zabrać auta...
W Samochodzie straciłem wspomaganie hamulców, pedał zrobił się twardy. Uszkodzona okazała się pompa vacum. Zdemontowalem i okazało się ze są ścięte ząbki na pompie od wałka rozrządu. Pompę wymieniłem wszystko ok, przejechałem może 5km i znowu twardy pedał. Zdejmuje pompę i ząbki ścięte. Czym może być to spowodowane?
Tam gdzie idzie przewód od sprzęgła (rurka) będzie w jego okolicy odpowietrznik. Twój opis bardziej pasuje do uszkodzonej pompki sprzęgła bądź wysprzęglika. Możesz spróbować odpowietrzenia, lecz efekt może być niezadowalający. To że nie masz wspomagania hamulców (serwo nie działa) może być spowodowane uszkodzonym przewodem podciśnienia, pompa vacum,...
Samochód naprawiony. Pompa Vacum była uszkodzona.
Auto według mnie słabo ciągnie na 5 biegu powyżej 3 tys obrotów 1,2,3,4 jest ok autko ma tzw. "buta" jest to silnik 90konny ktoś może kiedyś grzebał w sofcie ja mam to autko od roku i zanim nie walnęło mi serwo to autko szlo....tak mi się zdaje.. po wymianie serwa teraz jak szybko nacisnę na hamulec i spowrotem na gaz to auto w ogóle reaguje jak by...
Witam Od dłuższego czasu zmagam się z turbiną oraz sterowaniem turbiny w Octavii I z 2000r, silnik 1,9 TDI - AGR 66Kw. W maju turbina przeszła regenerację i powróciła dawna moc auta. Po ok 2 miesiącach stopniowo zaczęły powracać problemy. Postanowiłem oddać turbinę do sprawdzenia i ewentualną naprawę gwarancyjną. Okazało się, że turbina jest sprawna...
Takie pytanie Czy uszkodzony wtryskiwacz może być powodem zapowietrzania się układu ? sprawdziłem wszystko poza wtryskami. Ręce opadają . Uład sprawdzony pod ciśnieniem i pompą vacum
Brak odpowiedniej ilości paliwa jest przyczyną opisanych efektów. Przyczyn może być wiele ale tu najbardziej prawdopodobna to uszkodzony zaworek zwrotny vacum-tandem pompy - objaw jakby był zapowietrzony układ paliwowy (dopiero po chwili stabilizują się obroty).
Nie ma ciśnienia paliwa przy rozruchu. Pompa vacum lub co bardziej prawdopodobne uszkodzony oringi przy montażu pompowtysków. Czasem zdarza się że masz uszkodzony pompowtysk, aby byłyby inne objawy.
Czy to że mam uszkodzoną pompę próżniową może mieć wpływ na to, że nie mogę uruchomić silnika? To że Vacum jest popsuta wywnioskowałem po tym: Pompa chodzi dziwnie lekko, że można normalnie kółko przekręcić ręką, a jak pompę (trzymając w ręku) przewrócę "do góry nogami" to coś jak by ją blokowało i praktycznie nie idzie jej przekręcić ręką. Jak kręcę...
Prawdopodobnie uszkadza się przez olej silnikowy przedostający sie z vacum -pompy. Możesz jeden uszkodzony rozebrać . Vac to zasilanie podciśnieniem, out to wyjście np : na turbo.
Na poprzedniej został wymieniony zimering od tej wymiany zimering uszkodzil sie ,ropa dostala sie do oleju,komputer pokazywal ze nie pali na jeden cylinder i nie chciał odpalic. Teraz odpala chodzi bardzo głośno ale nie pokazuje błędu z cylindrami ,tylko ciśnienie za każdym razem inne. Na te cisnienie auto nie powinno wogole odpalac. Dodano po 1 Możliwe...
Dzień dobry, Żona używa autoklawu Woson Tanco 8l. Ostatnio doszło do awarii pompy podciśnienia - spaliło się uzwojenie silnika. Po przewinięciu i zmontowaniu okazało się, że podczas pracy w cyklu bez wykorzystania pompy podciśnienia (Preheating, pressurize, exhausting, sterilization) podawane jest napięcie 120-150V, a dioda przy optotriaku nie świeci. Szukam...
Mam ponowne pytanie? Jeśli wymontuje pompę vacum , to na co mam zwrócić uwagę ? Napewno króciec po lewej stronie vacum jest ruchomy i wydobywa się z niego olej . Chciałbym teraz zacząć od pompy vacum , jeśli jest uszkodzona . 1- kupić zestaw do renegeneracji ? 2- kupić używaną ? 3- kupić po renegeneracji? Jak myślicie jaka z tych trzech wersji będzie...
Czujnik ciśnienia MAP ma pokazywać na włączonym zapłonie około ciśnienia atmosferycznego. A błąd który masz wskazuje na niedoładowanie. Sztanga nie jest zaciągana do końca bo np uszkodzony N75 albo nieszczelności w układzie podciśnienia ,gruszka wężyki pompa vacum itp. Albo nieszczelność dolotu,dziurawe węże dolotowe albo chłodnica powietrza.A może...
Zaczynaj od najtańszych rzeczy sprawdzać sprawdź szczeki bębny klocki i tarcze może są po prostu za dużo wytarte Jeśli pompa to byś miał wszystkie hamulce słabe a Ty napisałeś że lewe przednie tylne prawe hamuje pytanie jak hamuje Dodano po 1 Jeśli pompa VACUM jest uszkodzona to pedał jest twardy
Wymieniłem pompę vacum i dalej to samo niestety...Ale prawdopodobnie mam pompowtrysk uszkodzony
Jak pedał hamulca twardy to pewnie problem z vacum pompą- pompą podcisnienia, uszkodzona lub nieszczelność na połączeniach. Nie wiem jak w tym mercedesie, ale w starych dzwignia gaszenia byla sterowane za pomocą podcisnienia, takżę oba problemy mogą wynikać z jednej usterki pompy podcisnienia
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
Jeseli woda dostała sie z serwa do silnika przez vacum pump to uszczelka pod głowica tez poszła ? Nie panikuj, zrób co Ci powiedziałem. Woda mogła uszkodzić np zawór sterujący EGR itp. Podłącz VCDS i napisz co sterownik zgłasza na początek. Dodano po 7 To by sie zgadzało bo nie równo pacuje i kopcenie bardzo mocne na biało To sugerujesz ze woda dostaje...
Raczej masz uszkodzone servo wspomagania h-ca / dziura w gumowej membranie. Dlatego pompa vacum nie jest w stanie wytworzyć podciśnienia w układzie. Wyciągnij z serwa rurkę podciśnienia i zaślep , wtedy zbadaj podciśnienie w układzie. P 0400 nie odnosi się do przepływomierza.
Słuchajcie ogólnie dziwna sytuacja Ogólnie samochód jeździ wszystko w porządku brak hamulców tzn Twardy pedał ,więc uszkodzone serwo ,postanowiłem wymienić jeszcze zaworek między vacum pompa a serwo (trójnik) i po włożeniu "nowego" o dziwo serwo zaczęło działać ,lecz nie działa turbo ,po zmianie spowrotem turbo działa ,zaś serwo nie
Pompa jest od strony skrzyni. Tak pomiar robię z odpiętym serwem. Wpinam się prosto do króćca. Też mi się wydaje, że jest to niemożliwe, żeby 3 pompa z rzędu była uszkodzona. Nawet chciałem już zainwestować w fabrycznie nową pompę, ale znowu one nie są już dostępne.
Kolego Jarku - nie wierzę, że w Twoim aucie pompa vacum wytwarza podciśnienie w okolicy 9 barów. Może pomyliłeś się w pomiarach, albo miałeś uszkodzony przyrząd.
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej Astry G 2.0DTI 101KM z 2001roku. Do rzeczy. Wczoraj odpaliłem auto i zacząłem jechać, na prostym odcinku drogi wcisnąłem pedał gazu i auto strasznie mulasto zaczęło się zbierać. Początkowo myślałem, że mi się hamulce zapiekły, stanąłem i sprawdziłem ale tarcze były zimne. Po ujechaniu kilkunastu metrów zapaliła...
Nie, auto to seria nie ruszana programem. Problem się zaczął po wymianie turbiny na regenerowaną już parę lat temu. Wszystko było ok po wymianie części o których mowa w poście min. Bloku elektrozaworów, map sensora oraz tej gruszki przy chłodniczce spalin EGR czy klapy gaszącej( nie wiem jak się to nazywa). Pompa Vacum również jest nowa Bosha więc jej...
Witam już tak zrobiłem tu jest tylko serwo i turbina. Ciężko powiedziec czy to pompa czy serwo. Pompa bije do odpowiedniej wartości a znów serwo też trzyma ciśnienie wiec chyba tylko podmianka została. Pompa bije bije do odpowiedniej wartości ale może za wolno dlatego tak jest bo jakby było coś z sero to zazwyczaj gdzieś ucieka. Dodano po 1 Z podpowiedzi...
problemem jest chyba pompa vacum bo ma czasami 0.6 a czsem 0.3 bar To raczej nie problem z pompą tylko uszkodzony któryś z siłowników lub zaworów podciśnieniowych, ew. zamienione wężyki przy którymś zaworze - załączenie zaworu na uszkodzonym obwodzie rozszczelnia cały układ i powoduje spadek podciśnienia.
Zawór wymieniłem na nowy, bo stary dmuchał a nie zasysał. gruszka chodzi ale nie zassałem jutro spróbuję. Jeśli ma być pod ciśnienie to chyba coś przed zaworkiem jest uszkodzone że dmucha? Skoro dmucha z zaworu sterującego do gruchy a nie zasysa to może jednak pompa vacum padła?
Uszkodzona elektronika regulatora lub zużyte szczotki w altku. Możliwe też uszkodzenie uzwojenia wzbudzenia w wirniku. Widziałeś kiedy zużyte szczotki w Hitachi? Powiedz prawdę, widziałeś? Alternatory zrobiły pół miliona kilometrów a szczotki zużyte może w 1/4..... Widziałeś tam kiedy uszkodzone uzwojenie na wirniku? I nawet mógł puścić simnering z...
Witam Tak dziwny objaw , co do wspomagania , podciśnienie jakie powinna wytworzyć pompa Vacum to minimum - 0,6 bara ale może być równie dobrze uszkodzone samo serwo , bądź nieszczelność na przewodach [ czego doświadczyłem w innym aucie ] . Do sprawdzenia kupiłem sobie manometr -wakuometr o parametrach 0 - -1bar. cena 20 zł. , podpiąłem się w przewody...
Vacum pompa jest ok za to pompa paliwa bardzo długo pompuje paliwo po przekręceniu kluczyka. Objawy twardego hamulca są cały czas .Sprawdzałem przewody paliwowe może to uszkodzenie wtrysku?
W maździe kontrola trakcji zapala się przy uszkodzonym jakimkolwiek czujniku silnika, bądz jakiejś nieprawidłowości. Miałem przypadek tej kontrolki, a był błąd czujnika wałka (ścięty klin od strony vacum pompy) po naprawie jazda testowa i pękł wał korbowy😀. To się klient ucieszył... Ale wziął na klatę i pękło mu 7000 za remont motoru i wymianę...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
Jedź do elektromechanika niech sprawdzi elektrozawór gaszenia na pompie wtryskowej. W DiD gaszenie realizowane jest za pomoca klapy gaszacej przy kolektorze dolotowym, możliwości jest kilka: uszkodzona klapa gasząca nieszczelność w układzie Vacum padnięty zaworek sterujący gaszeniem problem w sterowaniu zaworka
witam mam pytanie jak sprawdzic pompe vacum w mercedesie 124 300 turbo wiem ze do tego słuzy vacu-metr czy cos takiego ale niemam tyle kasy zeby go kupowac i czy nieda sie go czyms zastapic bo mi sie wydaje ze ta pompa stwaza mi zamałe pdcisnienie bo mi duzo zeczy niedzała sterowanych podcisnieniem albo podajcie jakie ta pompa powinna miec parametry...
Witam. Nie prowadzę działalności, samochód jeździł przez rok czasu po warsztatach - bezskutecznie. Pacjent: Opel Zafira 2000, 2.0 DI 60kW, brak widocznych przeróbek instalacji elektrycznej (anglik, czy dzwon) Pierwsze objawy: Samochód miał "muła" z uwagi na pracę w trybie awaryjnym, słabe wspomaganie hamulców, kontrolka MIL włączona, stosunkowo nieduże...
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
Witam, mam problem z moim passatem b6 z 2009 roku, samochód stał około 2 miesiące w miejscu, po tym serwis pełny i wymieniony egr bo pokazywał błąd. Aktualnie auto jak już odpali jeździ idealnie, żadnych kontrolek, aczkolwiek jak odpali..., żeby odpalił trzeba go krecić długo 10sekund jednocześnie pompując gazem i na zapłonie kluczykiem. W tym kierunku...
sprawdź wężyki sterujące bypasem/kierownicami spalin (w zalezności od typu turbiny) w turbinie - może byc też uszkodzona gruszka pneumatyczna przy turbinie ... w zależności od rodzaju turbiny: z bypasem - za słabe nadciśnienie - ECU nie może wysterować zadanego ciśnienia doładowania z kierownicami spalin - vacum pompa nie może zaciągnąc tak dużego podciśnienia...
Witam, jako , ze już kilkukrotnie miałem styczność z tego rodzaju samochodami, chciałbym przedstawić wam kilka istnotnych informacji dotyczących najczęstszych usterek silników DTL oraz DTX w oplu. 1.Slynne, wręcz klasyczne już zapalanie się "checka" podczas jazdy, co skutkuje spadkiem mocy lub obrotów, po przygazowaniu lub odpuszczeniu pedału gazu check...
Ok, dziękuję. W weekend sprawdzę i dam znać. Dodano po 3 Pierwsze co, to musisz sprawdzić szczelność instalacji podciśnieniowej. Drugie, sam gaszak na pompie. www.google.pl/search?q=mercedes+w124+gas... Na gorącym silniku, połącz na krótko z wyjściem podciśnienia...
a więc masa jest też dana dodatkowa, więc to odpada. Jak go mam podłączonego? W tej chwili alternator siedzi w aucie ale pracuje niezależnie od instalacji pojazdu, dokładnie rzecz biorąc kostka elektryczna z instalacji samochodu, w której jest przewód wzbudzeniowy (kontrolka) jest wypięty, B+ instalacji auta jest od alternatora odłączony. Do alternatora...
Witam szanownych forumowiczow. Rozpoczne od opisu calego problemu ktory niby zostal usuniety... Zakupilem Multivana T5 z roku 2004 z silnikiem 2,5 TDI 174 PS w tamtym roku w Sierpniu Niby wszystko bylo ok ale przy kontroli oleju okazalo sie ze jest go ponad norme duzo za duzo,po wymianie oleju okazalo sie ze jest okolo 4 litrow diesla w oleju. Zostala...
pompa vacum vacum pompa vacum pompa paliwo
drugi pilot samochodu amplituner instrukcja mercedes actros paliw
myjka cisnieniowa pralka samsung zawiesza
Asus BDS-700: Samoczynne włączanie i problemy z napędem Migająca kontrolka wtrysku Iveco po wymianie stacyjki